www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 16:19:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2961 2962 2963 2964 2965 [2966] 2967 2968 2969 2970 2971 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30755064 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23241 Dátum: 2007 Február 07, 21:44:19 »

Te jószagú atyaúristen, stb,stb...
És még ráadásul a beteg állat egy Mercit is szétqrt!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23240 Dátum: 2007 Február 07, 21:39:36 »


<beszúrt kép törölve>


Te jószagú atyaúristen, stb,stb...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #23239 Dátum: 2007 Február 07, 21:38:57 »



hát ez valami förtelem!!

ennél még a Pityubácsi dizájnja is jobb, pedig az nagy szó! Tongue
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23238 Dátum: 2007 Február 07, 21:37:32 »



Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23237 Dátum: 2007 Február 07, 20:30:08 »

Kicsit OFF itt,de hátha látogatottaab!
Elado a cimborám utánfutoja,bövebb a komplett autok,ban!ON

Tóth Zoltán
Leon 1303
« Hozzászólás #23236 Dátum: 2007 Február 07, 19:24:33 »

Pár napja írtam a Depó-nak egy finom hangvételű levelet, hogy nem jött meg az újság!
Erre ma nagy (fehér) postai borítékban megérkezett haza!   Grin
Köszi Depó   Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23235 Dátum: 2007 Február 07, 18:25:38 »

ő lesz az gondolom: http://marketpecs.hu/szokebogar/. Szerintem egyszer hazafelé menet beugrom hozzá, csak az a baj, hogy normálisra akarom megcsinálni az autót, de 400e ft-nál sokkal többet meg nem tudok rá szánni.. viszont az idő nem gond, tőlem egy egész télen át bütykölhet rajta:) V.Lacit is megkérdezem, köszi.

Gondolom Narancs bogarát is ő karosszériázta, mivel a Breuer Zsolt nála karosszériáztat, igy tud valamit mondani talán.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23234 Dátum: 2007 Február 07, 18:22:27 »

Nézd, a Szőke Tibi karosszériázik, amit eddig láttam az szerint jól is (1 kivétellel), azonban az ár az ami nem ennyi. Mivel ebből él, igy neki magasabbak az árak. Ha valakinek van rá pénze, akkor megcsinálja, bár sokszor rá kell nézni. Azonban szerintem érdemes keresni valaki jó mestert, aki mérsékeltebb áron dolgozik, és van referencia is. Nem tudom, hogy a Lacinak van-e karosszériása, de kérdezd meg. Ennek ellenére, kérjél egy árajánlatot a Szöke Tibitől is, hátha nem olyan drága.
ő lesz az gondolom: http://marketpecs.hu/szokebogar/. Szerintem egyszer hazafelé menet beugrom hozzá, csak az a baj, hogy normálisra akarom megcsinálni az autót, de 400e ft-nál sokkal többet meg nem tudok rá szánni.. viszont az idő nem gond, tőlem egy egész télen át bütykölhet rajta:) V.Lacit is megkérdezem, köszi.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23233 Dátum: 2007 Február 07, 18:17:41 »

..és van hozzá szaki pécsen (baranyában)?

Nézd, a Szőke Tibi karosszériázik, amit eddig láttam az szerint jól is (1 kivétellel), azonban az ár az ami nem ennyi. Mivel ebből él, igy neki magasabbak az árak. Ha valakinek van rá pénze, akkor megcsinálja. Azonban szerintem érdemes keresni valaki jó mestert, aki mérsékeltebb áron dolgozik, és van referencia is. Nem tudom, hogy a Lacinak van-e karosszériása, de kérdezd meg. Ennek ellenére, kérjél egy árajánlatot a Szöke Tibitől is, hátha nem olyan drága.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 18:21:27 írta NGA »
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23232 Dátum: 2007 Február 07, 18:11:56 »

Karosszériázás: - nagyban függ a kiindulási állapottól. De egy megfelelő állapotú autó karosszériázása elemekkel kb 400e Ft. Itt azonban már uj sárvédők is vannak
..és van hozzá szaki pécsen (baranyában)?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23231 Dátum: 2007 Február 07, 18:10:24 »

És hogyan lehet ilyenhez hozzájutni?

http://www.volkswagen-automuseum.de/urkunden.html
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #23230 Dátum: 2007 Február 07, 18:07:23 »


Narancs, ahhez milyen adatot kellett elküldeni? csak az alvázszámot? és ők írják meg a hozzá tartozó motorszámot? vagy forgalmi fénymásolatot?
<beszúrt kép törölve>

És hogyan lehet ilyenhez hozzájutni?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23229 Dátum: 2007 Február 07, 18:05:03 »

Az már más kérdés, hogy utánna mennyit ér. Azt tudni kell, hogy egy teljesen felujitott, szinte hibátlan after67 (itt most direkte gyári állapotról beszélünk, mivel a tuning más tészta) 6-700e Ft-nál a piacon jelenleg nem ér többet. Nem csak Mo-on, hanem máshol sem. Vannak kivételek, pl A piros 1971-es 22e km-el, ami tényleg olyan volt mint az uj, mivel az is volt, soha nem nyultak hozzá, SiD tudna róla mesélni, az 850-ért ment el, de az tulajdonképpen kimeritette a gyári uj állapotot. A pre67-ek mint az enyém is kb. 800-tól indulnak. Sajna a piac ennyire szelektál. Egy 1967-es T1 is sokkal többet ér, mint egy 1 honappal késöbbi T2a nem?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23228 Dátum: 2007 Február 07, 18:01:02 »

Pl.: Ez a Bogár...

Az 2 millió forint? Nem a 67 előtti felújítása kerül ennyibe? Az ok, hogy sokmindentől függ, de ez az állapot nem jöhet ki 1-1.5 millából tisztességesen?

Egy tisztességes felujitást nézzük:
Karosszériázás: - nagyban függ a kiindulási állapottól. De egy megfelelő állapotú autó karosszériázása elemekkel kb 400e Ft. Itt azonban már uj sárvédők is vannak
Fényezés: 250-300e Ft a reális festékkel, komplett fényezésre.
Első futómű: ha hibás, akkor plusz 50e
Fékrendszer: 80e (uj dobok, uj fékmunkahengerek, uj főfékmunkahenger, fékcsövek)
Villamosság: Kb 50e Ft
Kárpitozás: Igénytől föggően 100-300e Ft
Motor: 300e Ft
Tömitések, apróságok: 100e Ft
2 lökháritó (nem brazil) min 50e Ft
Gumik: 50e Ft
Felni munka: 20e Ft

Ez eddig 1.700.000 Ft.
És itt még mindegy, hogy pre67.
 
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23227 Dátum: 2007 Február 07, 17:46:22 »

Pl.: Ez a Bogár...

Hogy ilyen legyen...

Az 2 millió forint? Nem a 67 előtti felújítása kerül ennyibe? Az ok, hogy sokmindentől függ, de ez az állapot nem jöhet ki 1-1.5 millából tisztességesen?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #23226 Dátum: 2007 Február 07, 15:47:38 »

Tényleg,Ausztriába a kötelező bizt.és az adót is LE után fizetik.Vagyis,több LE több adó,drágább fenntartási költségek. Smiley

Ja csak hogy ha 2 autód van akkor a kettőből a nagyobbikra a másikra nem fizetsz csak átrakod a rendszámod.
A műszaki vizsga meg legalább 25€.


 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23225 Dátum: 2007 Február 07, 14:06:56 »

A narancsnál az osztrák piac a megoldás!
Volt egy 1979-es 9 személyes buszom, halogén fényszóró, fékrásegítő, és gyárilag 1,3-as F-es motor!!
Csak néztük, és nem értettük, de gyári volt minden részében.
a szimpla szivócsonkon a karbi alatt ott figyelt a fékrásegítő vákuumcsöve.

Valószínűleg erre az akkori osztrák adótörvények adnak magyarázatot, ugyanis húsbavágó volt a köbcentik közötti adókülönbség, ezért az osztrák piacra készítettek 1300-as bogarat 1,2-es motorral, és társait.


Tényleg,Ausztriába a kötelező bizt.és az adót is LE után fizetik.Vagyis,több LE több adó,drágább fenntartási költségek. Smiley
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #23224 Dátum: 2007 Február 07, 14:02:32 »

A narancsnál az osztrák piac a megoldás!
Volt egy 1979-es 9 személyes buszom, halogén fényszóró, fékrásegítő, és gyárilag 1,3-as F-es motor!!
Csak néztük, és nem értettük, de gyári volt minden részében.
a szimpla szivócsonkon a karbi alatt ott figyelt a fékrásegítő vákuumcsöve.

Valószínűleg erre az akkori osztrák adótörvények adnak magyarázatot, ugyanis húsbavágó volt a köbcentik közötti adókülönbség, ezért az osztrák piacra készítettek 1300-as bogarat 1,2-es motorral, és társait.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23223 Dátum: 2007 Február 07, 13:58:26 »

Köszönöm az információkat!De akkor ez nem egy keverék,hanem tényleg egy vérbeli  73-as 1300,mert az összes stíluselemét magán hordozza a te leírásod alapján is. Wink Cheesy

Bizony. És a Wolfsburgi anyakönyvi kivonaton is az szerepel, hogy tipusa VW 1300, motor D-s
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23222 Dátum: 2007 Február 07, 13:52:21 »

Köszönöm az információkat!De akkor ez nem egy keverék,hanem tényleg egy vérbeli  73-as 1300,mert az összes stíluselemét magán hordozza a te leírásod alapján is. Wink Cheesy
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #23221 Dátum: 2007 Február 07, 13:50:13 »

Sziasztok!
Nem jár valaki véletlenül a BP-Keszthely viszonylaton mostanában?
Lenne egykis csomagom Gas-nak, meg vissza is...

Barnabee

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23220 Dátum: 2007 Február 07, 13:32:56 »


Pl.:Elöl a csomitetőn levegőszellőző,nincs rajta domborítás a VW jelnek,hosszú díszléc.
Ez 1972-ben tünt el. Azaz a 73-as modellévre.

-Hátul kopoltyú

Ez az 1300-as kaszni jellemzője Az 1200-as kaszniba csak a belepréselés volt meg

-Motortértetőn gyárilag sem volt írás

Szintén 73-as jellegzetesség

-Legnagyobb hátsó ablak méret

1971 aug-tól ez volt

-Négyküllős kormány

1300-asban 1972-től ez volt

-Gyárilag kárpítozott hátsó csomagtartó,gyári kalaptartóval

1300-as szintén

-Hárompontos,bakos ülések

Mindegyikben igy volt 1972-től

-Schibedachtető stb....

Ez extra volt, és jó drága is!

De viszont még nem volt szivacsos műszerfalborítása,és hátul nagy lámpája.

A műszerfalboritast csak az L-es modellek kapták meg

Mindig azt hittem ,hogy mivel Juni.21.csak 40 napra van a 74-es váltáshoz,és azért ilyen furcsa.

Lehet

Ez gyárilag ilyen,de szerintem is azért mert Osztrák piacra készült.

Pontosan!
De ha ez 1300-as,akkor milyen az 1200 DeLuxe?

Az 1200 L 1973-ban még nem volt ugy tudom, csak 74-ben jött ki, de annak párnás műszerfala volt, tolatolampaja, és az index a kromozott lökháritóban volt.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 13:36:51 írta NGA »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23219 Dátum: 2007 Február 07, 13:04:14 »


Narancs, ahhez milyen adatot kellett elküldeni? csak az alvázszámot? és ők írják meg a hozzá tartozó motorszámot? vagy forgalmi fénymásolatot?
<beszúrt kép törölve>
Csak az alvázszámot,a motorszámot ők írják hozzá.
Egyébként Narancs mindenben,színben,kárpitban,extrákban,azonos a törzskönyvvel.
Még a gyári motorjával is fut. Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23218 Dátum: 2007 Február 07, 13:00:34 »

Narancs: No a végére csak megállapitottuk,mid is van :-)
Sok bogaras mondta,hogy még ilyen érdekes bogival még nem találkozott.
Pl.:Elöl a csomitetőn levegőszellőző,nincs rajta domborítás a VW jelnek,hosszú díszléc.
-Hátul kopoltyú
-Motortértetőn gyárilag sem volt írás
-Legnagyobb hátsó ablak méret
-Négyküllős kormány
-Gyárilag kárpítozott hátsó csomagtartó,gyári kalaptartóval
-Hárompontos,bakos ülések
-Schibedachtető stb....
De viszont még nem volt szivacsos műszerfalborítása,és hátul nagy lámpája.
Mindig azt hittem ,hogy mivel Juni.21.csak 40 napra van a 74-es váltáshoz,és azért ilyen furcsa.
Ez gyárilag ilyen,de szerintem is azért mert Osztrák piacra készült.
De ha ez 1300-as,akkor milyen az 1200 DeLuxe?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #23217 Dátum: 2007 Február 07, 12:45:55 »

OK, rámcsörögsz? Picit beteg vagyok, de már jobban vagyok.
jaja, ma kiderül mikor tudok menni és hívlak.elvileg péntek este jövünk haza, vagy szombat délelőtt. kissé képlékeny az életem Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23216 Dátum: 2007 Február 07, 12:40:45 »

Narancs: No a végére csak megállapitottuk,mid is van :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23215 Dátum: 2007 Február 07, 12:36:44 »

NGA: elvilegm a este, vagy holnap délelőtt megyek le, viszek dvd-ket, kocanhatnánk a modellek miatt is
OK, rámcsörögsz? Picit beteg vagyok, de már jobban vagyok.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #23214 Dátum: 2007 Február 07, 12:27:55 »

NGA: elvilegm a este, vagy holnap délelőtt megyek le, viszek dvd-ket, kocanhatnánk a modellek miatt is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23213 Dátum: 2007 Február 07, 12:01:07 »



Narancs, ahhez milyen adatot kellett elküldeni? csak az alvázszámot? és ők írják meg a hozzá tartozó motorszámot? vagy forgalmi fénymásolatot?
Süni
« Hozzászólás #23212 Dátum: 2007 Február 07, 11:19:02 »

a "H" sebesség index a gumiknál mit jelent????????
és a "82" terhelhetőségi index???????????????????

H=210 km/h-ig
82=475 kg-ig (gondolom kerekenként)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23211 Dátum: 2007 Február 07, 10:38:19 »

a buszt nem fényfotóztad le?

(lehet, hogy a népautósszilveszter óta vannak ott; nem szólt nekik senki, hogy vége a bulinak  Grin Grin)

Az is ott volt ? Sajna nem vettem észre :-(
(Mire kijöttünk 1/2 3 már elment a bogi)
1303LS
« Hozzászólás #23210 Dátum: 2007 Február 07, 10:30:39 »



(lehet, hogy a népautósszilveszter óta vannak ott; nem szólt nekik senki, hogy vége a bulinak  Grin Grin)
Kizárt, bogárral én voltam az utolsó.  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #23209 Dátum: 2007 Február 07, 10:29:31 »

Hétvégén voltunk családdal a Közlekedési Múzeumben, akkor lőttem ezt (nagyon szép volt):

a buszt nem fényfotóztad le?

(lehet, hogy a népautósszilveszter óta vannak ott; nem szólt nekik senki, hogy vége a bulinak  Grin Grin)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23208 Dátum: 2007 Február 07, 10:19:26 »

a "H" sebesség index a gumiknál mit jelent????????
és a "82" terhelhetőségi index???????????????????


nem kell olyan draga gumit venni Grin Grin vegulis csak gurulgatni kell Grin Grin Evil
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #23207 Dátum: 2007 Február 07, 10:15:15 »

Hétvégén voltunk családdal a Közlekedési Múzeumben, akkor lőttem ezt (nagyon szép volt):



Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23206 Dátum: 2007 Február 07, 08:52:13 »

Reméltem, hogy közelebbi képeket nem csináltál....  Undecided Grin
No, ilyen jó telót kapott???   Wink
Adott világítás és hőmérséklet mellett nem rossz. a távcső is állandóan bepárásodott... Közelebb nem vágytunk, azt így is lehetett látni, hogy kegyeletteljesen dobálják a zacskókat. Na, akkor volt hátraarc...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #23205 Dátum: 2007 Február 07, 08:48:38 »

Lentebb írtam, hogy szegényt darabokban találták. Embarrassed

Reméltem, hogy közelebbi képeket nem csináltál....  Undecided Grin
No, ilyen jó telót kapott???   Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23204 Dátum: 2007 Február 07, 08:40:35 »

én ma úgy hallottam, hogy télleg meghalt a mozdonyvezető
Lentebb írtam, hogy szegényt darabokban találták. Embarrassed

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #23203 Dátum: 2007 Február 07, 08:37:33 »

én ma úgy hallottam, hogy télleg meghalt a mozdonyvezető

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23202 Dátum: 2007 Február 07, 07:49:57 »

Te katasztrófa-túrista Te!!...........  Evil Grin Wink
Csak megjegyzem, a húgod telefonjával készültek a képek, és szántáson is át kellett menni... Wink

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 2961 2962 2963 2964 2965 [2966] 2967 2968 2969 2970 2971 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.