www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:55:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2959 2960 2961 2962 2963 [2964] 2965 2966 2967 2968 2969 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27944920 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23261 Dátum: 2007 Február 08, 10:54:16 »

Szerintem ennyiért itthon is megcsinálja egy kisiparos.
Először is kell egy darab amiről leveszi a mintát.
Van?
Majd gyárt egy szerszámot hozzá. Ha ez kész, akkor indulhat a projekt. Keressünk egy jó kárpitost is, aki szépen behúzza. Eddig tartunk darabonként 32-35 000 Ft-nál, ugye?
És 100 db után megtérül az ára.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #23260 Dátum: 2007 Február 08, 10:52:10 »

szerintem én abba nem ülnék bele...
add fel a rendelést...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23259 Dátum: 2007 Február 08, 10:48:07 »

Szerintem ennyiért itthon is megcsinálja egy kisiparos.
szerintem én abba nem ülnék bele...
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23258 Dátum: 2007 Február 08, 10:41:32 »

160 euro/ darab
90 euro/ pár a szállítás
Szerintem ennyiért itthon is megcsinálja egy kisiparos.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23257 Dátum: 2007 Február 08, 10:32:25 »

2db, vagy 2 pár  ?
160 euro/ darab
90 euro/ pár a szállítás
Süni
« Hozzászólás #23256 Dátum: 2007 Február 08, 10:15:38 »

160 euroért van új. ha kettőt rendelünk akkor 90euro a szállítás fekete színben fejtámla nélkül...
2db, vagy 2 pár  ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23255 Dátum: 2007 Február 08, 10:13:44 »

Én is, csak fejtámla nélkülit !
    ez pech a 356ba ilyen volt fejtámla nélkül de mohás meg félig szétrohadt .Kibasztam !vaskeret osb lap volt madein england.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23254 Dátum: 2007 Február 08, 10:12:17 »

Én is, csak fejtámla nélkülit !
160 euroért van új. ha kettőt rendelünk akkor 90euro a szállítás fekete színben fejtámla nélkül...
Süni
« Hozzászólás #23253 Dátum: 2007 Február 08, 10:09:45 »

<beszúrt kép törölve>
ilyet keresek

Én is, csak fejtámla nélkülit !
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23252 Dátum: 2007 Február 08, 09:43:02 »

Hogy-hogy keresel?  Huh Nincs?
neked van?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23251 Dátum: 2007 Február 08, 09:30:54 »

<beszúrt kép törölve>
ilyet keresek

Hogy-hogy keresel?  Huh Nincs?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23250 Dátum: 2007 Február 08, 08:35:47 »


ilyet keresek
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #23249 Dátum: 2007 Február 07, 22:59:48 »

mi ez itt motorhatu??? Grin Grin Evil
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23248 Dátum: 2007 Február 07, 22:56:11 »


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23247 Dátum: 2007 Február 07, 22:21:35 »

ebben meg gyári váltó van!  Shocked




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #23246 Dátum: 2007 Február 07, 22:11:57 »

lehetséges, hogy magyarországra is kerülhetett belőlük?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23245 Dátum: 2007 Február 07, 21:59:51 »

http://www.flat4.org/galerie/thumbnails.php?album=813
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #23244 Dátum: 2007 Február 07, 21:59:42 »

Sziasztok!
Nem jár valaki véletlenül a BP-Keszthely viszonylaton mostanában?
Lenne egykis csomagom Gas-nak, meg vissza is...

Barnabee
.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23243 Dátum: 2007 Február 07, 21:58:43 »

KIZS:







Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #23242 Dátum: 2007 Február 07, 21:54:13 »

És még ráadásul a beteg állat egy Mercit is szétqrt!

lehet, hogy három martonpapa szökevényből technokolozott össze egy használhatatlan cseszlováktungos tudodmit  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23241 Dátum: 2007 Február 07, 21:44:19 »

Te jószagú atyaúristen, stb,stb...
És még ráadásul a beteg állat egy Mercit is szétqrt!

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23240 Dátum: 2007 Február 07, 21:39:36 »


<beszúrt kép törölve>


Te jószagú atyaúristen, stb,stb...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #23239 Dátum: 2007 Február 07, 21:38:57 »



hát ez valami förtelem!!

ennél még a Pityubácsi dizájnja is jobb, pedig az nagy szó! Tongue
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23238 Dátum: 2007 Február 07, 21:37:32 »



Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #23237 Dátum: 2007 Február 07, 20:30:08 »

Kicsit OFF itt,de hátha látogatottaab!
Elado a cimborám utánfutoja,bövebb a komplett autok,ban!ON

Tóth Zoltán
Leon 1303
« Hozzászólás #23236 Dátum: 2007 Február 07, 19:24:33 »

Pár napja írtam a Depó-nak egy finom hangvételű levelet, hogy nem jött meg az újság!
Erre ma nagy (fehér) postai borítékban megérkezett haza!   Grin
Köszi Depó   Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23235 Dátum: 2007 Február 07, 18:25:38 »

ő lesz az gondolom: http://marketpecs.hu/szokebogar/. Szerintem egyszer hazafelé menet beugrom hozzá, csak az a baj, hogy normálisra akarom megcsinálni az autót, de 400e ft-nál sokkal többet meg nem tudok rá szánni.. viszont az idő nem gond, tőlem egy egész télen át bütykölhet rajta:) V.Lacit is megkérdezem, köszi.

Gondolom Narancs bogarát is ő karosszériázta, mivel a Breuer Zsolt nála karosszériáztat, igy tud valamit mondani talán.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23234 Dátum: 2007 Február 07, 18:22:27 »

Nézd, a Szőke Tibi karosszériázik, amit eddig láttam az szerint jól is (1 kivétellel), azonban az ár az ami nem ennyi. Mivel ebből él, igy neki magasabbak az árak. Ha valakinek van rá pénze, akkor megcsinálja, bár sokszor rá kell nézni. Azonban szerintem érdemes keresni valaki jó mestert, aki mérsékeltebb áron dolgozik, és van referencia is. Nem tudom, hogy a Lacinak van-e karosszériása, de kérdezd meg. Ennek ellenére, kérjél egy árajánlatot a Szöke Tibitől is, hátha nem olyan drága.
ő lesz az gondolom: http://marketpecs.hu/szokebogar/. Szerintem egyszer hazafelé menet beugrom hozzá, csak az a baj, hogy normálisra akarom megcsinálni az autót, de 400e ft-nál sokkal többet meg nem tudok rá szánni.. viszont az idő nem gond, tőlem egy egész télen át bütykölhet rajta:) V.Lacit is megkérdezem, köszi.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23233 Dátum: 2007 Február 07, 18:17:41 »

..és van hozzá szaki pécsen (baranyában)?

Nézd, a Szőke Tibi karosszériázik, amit eddig láttam az szerint jól is (1 kivétellel), azonban az ár az ami nem ennyi. Mivel ebből él, igy neki magasabbak az árak. Ha valakinek van rá pénze, akkor megcsinálja. Azonban szerintem érdemes keresni valaki jó mestert, aki mérsékeltebb áron dolgozik, és van referencia is. Nem tudom, hogy a Lacinak van-e karosszériása, de kérdezd meg. Ennek ellenére, kérjél egy árajánlatot a Szöke Tibitől is, hátha nem olyan drága.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 07, 18:21:27 írta NGA »
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #23232 Dátum: 2007 Február 07, 18:11:56 »

Karosszériázás: - nagyban függ a kiindulási állapottól. De egy megfelelő állapotú autó karosszériázása elemekkel kb 400e Ft. Itt azonban már uj sárvédők is vannak
..és van hozzá szaki pécsen (baranyában)?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23231 Dátum: 2007 Február 07, 18:10:24 »

És hogyan lehet ilyenhez hozzájutni?

http://www.volkswagen-automuseum.de/urkunden.html
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #23230 Dátum: 2007 Február 07, 18:07:23 »


Narancs, ahhez milyen adatot kellett elküldeni? csak az alvázszámot? és ők írják meg a hozzá tartozó motorszámot? vagy forgalmi fénymásolatot?
<beszúrt kép törölve>

És hogyan lehet ilyenhez hozzájutni?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23229 Dátum: 2007 Február 07, 18:05:03 »

Az már más kérdés, hogy utánna mennyit ér. Azt tudni kell, hogy egy teljesen felujitott, szinte hibátlan after67 (itt most direkte gyári állapotról beszélünk, mivel a tuning más tészta) 6-700e Ft-nál a piacon jelenleg nem ér többet. Nem csak Mo-on, hanem máshol sem. Vannak kivételek, pl A piros 1971-es 22e km-el, ami tényleg olyan volt mint az uj, mivel az is volt, soha nem nyultak hozzá, SiD tudna róla mesélni, az 850-ért ment el, de az tulajdonképpen kimeritette a gyári uj állapotot. A pre67-ek mint az enyém is kb. 800-tól indulnak. Sajna a piac ennyire szelektál. Egy 1967-es T1 is sokkal többet ér, mint egy 1 honappal késöbbi T2a nem?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23228 Dátum: 2007 Február 07, 18:01:02 »

Pl.: Ez a Bogár...

Az 2 millió forint? Nem a 67 előtti felújítása kerül ennyibe? Az ok, hogy sokmindentől függ, de ez az állapot nem jöhet ki 1-1.5 millából tisztességesen?

Egy tisztességes felujitást nézzük:
Karosszériázás: - nagyban függ a kiindulási állapottól. De egy megfelelő állapotú autó karosszériázása elemekkel kb 400e Ft. Itt azonban már uj sárvédők is vannak
Fényezés: 250-300e Ft a reális festékkel, komplett fényezésre.
Első futómű: ha hibás, akkor plusz 50e
Fékrendszer: 80e (uj dobok, uj fékmunkahengerek, uj főfékmunkahenger, fékcsövek)
Villamosság: Kb 50e Ft
Kárpitozás: Igénytől föggően 100-300e Ft
Motor: 300e Ft
Tömitések, apróságok: 100e Ft
2 lökháritó (nem brazil) min 50e Ft
Gumik: 50e Ft
Felni munka: 20e Ft

Ez eddig 1.700.000 Ft.
És itt még mindegy, hogy pre67.
 
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23227 Dátum: 2007 Február 07, 17:46:22 »

Pl.: Ez a Bogár...

Hogy ilyen legyen...

Az 2 millió forint? Nem a 67 előtti felújítása kerül ennyibe? Az ok, hogy sokmindentől függ, de ez az állapot nem jöhet ki 1-1.5 millából tisztességesen?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #23226 Dátum: 2007 Február 07, 15:47:38 »

Tényleg,Ausztriába a kötelező bizt.és az adót is LE után fizetik.Vagyis,több LE több adó,drágább fenntartási költségek. Smiley

Ja csak hogy ha 2 autód van akkor a kettőből a nagyobbikra a másikra nem fizetsz csak átrakod a rendszámod.
A műszaki vizsga meg legalább 25€.


 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #23225 Dátum: 2007 Február 07, 14:06:56 »

A narancsnál az osztrák piac a megoldás!
Volt egy 1979-es 9 személyes buszom, halogén fényszóró, fékrásegítő, és gyárilag 1,3-as F-es motor!!
Csak néztük, és nem értettük, de gyári volt minden részében.
a szimpla szivócsonkon a karbi alatt ott figyelt a fékrásegítő vákuumcsöve.

Valószínűleg erre az akkori osztrák adótörvények adnak magyarázatot, ugyanis húsbavágó volt a köbcentik közötti adókülönbség, ezért az osztrák piacra készítettek 1300-as bogarat 1,2-es motorral, és társait.


Tényleg,Ausztriába a kötelező bizt.és az adót is LE után fizetik.Vagyis,több LE több adó,drágább fenntartási költségek. Smiley
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #23224 Dátum: 2007 Február 07, 14:02:32 »

A narancsnál az osztrák piac a megoldás!
Volt egy 1979-es 9 személyes buszom, halogén fényszóró, fékrásegítő, és gyárilag 1,3-as F-es motor!!
Csak néztük, és nem értettük, de gyári volt minden részében.
a szimpla szivócsonkon a karbi alatt ott figyelt a fékrásegítő vákuumcsöve.

Valószínűleg erre az akkori osztrák adótörvények adnak magyarázatot, ugyanis húsbavágó volt a köbcentik közötti adókülönbség, ezért az osztrák piacra készítettek 1300-as bogarat 1,2-es motorral, és társait.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23223 Dátum: 2007 Február 07, 13:58:26 »

Köszönöm az információkat!De akkor ez nem egy keverék,hanem tényleg egy vérbeli  73-as 1300,mert az összes stíluselemét magán hordozza a te leírásod alapján is. Wink Cheesy

Bizony. És a Wolfsburgi anyakönyvi kivonaton is az szerepel, hogy tipusa VW 1300, motor D-s
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #23222 Dátum: 2007 Február 07, 13:52:21 »

Köszönöm az információkat!De akkor ez nem egy keverék,hanem tényleg egy vérbeli  73-as 1300,mert az összes stíluselemét magán hordozza a te leírásod alapján is. Wink Cheesy
Oldalak: 1 ... 2959 2960 2961 2962 2963 [2964] 2965 2966 2967 2968 2969 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.