www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 11:37:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2897 2898 2899 2900 2901 [2902] 2903 2904 2905 2906 2907 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30784300 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25801 Dátum: 2007 Március 23, 00:41:27 »

Mijen olajat ajánlotok? Castrol, botond, pennzoil stb...
RNIE
« Hozzászólás #25800 Dátum: 2007 Március 22, 23:48:29 »

Van itt valaki Szfehérvári??
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25799 Dátum: 2007 Március 22, 21:29:45 »

Egyébiránt az az autó milyen állapotban van... kasztnizni sokat kell??? motor az gondolom jó ha "új" van benne!!
Most meg már ugye műszaki sincs rajta..... Undecided
Barnabee volt megnézni!Ő talán többet tud róla mondani!A hátsó elefántalpas sárvédő az a legkevesebb!(nekem is van 1 pár, citromsárga színben)A schibedach már bonyolultabb!Nekem volt 65-ös schibedásom,amit nagyon megszerettem.De most már a faldachra gyúrtam! Ezt még jobban bírom majd.Miért nem fejezed be inkább azt?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 21:31:58 írta sparkafer »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25798 Dátum: 2007 Március 22, 20:15:05 »

Még nem!
Nagyon gondolkodtam a dolgon... igazából egy schibedach-os elefántalp hátsó lámpás megoldást szeretnék már ha ez létezett egyáltalán.....
Még nagyon nem tudom mit kellen csináljak.... a Faltdachosommal kellene valamit kezdenem
Létezett! Valameddig nekem is majdnem volt, kosárból raktuk össze!

Bácsi Győző
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25797 Dátum: 2007 Március 22, 20:14:17 »

Még nem!
Nagyon gondolkodtam a dolgon... igazából egy schibedach-os elefántalp hátsó lámpás megoldást szeretnék már ha ez létezett egyáltalán.....
Még nagyon nem tudom mit kellen csináljak.... a Faltdachosommal kellene valamit kezdenem
Egyébiránt az az autó milyen állapotban van... kasztnizni sokat kell??? motor az gondolom jó ha "új" van benne!!
Most meg már ugye műszaki sincs rajta..... Undecided

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25796 Dátum: 2007 Március 22, 20:12:06 »

Szia!
Nem hívtad fel a 100ezres bogi gazdáját?
Még nem!
Nagyon gondolkodtam a dolgon... igazából egy schibedach-os elefántalp hátsó lámpás megoldást szeretnék már ha ez létezett egyáltalán.....
Még nagyon nem tudom mit kellen csináljak.... a Faltdachosommal kellene valamit kezdenem

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25795 Dátum: 2007 Március 22, 20:09:21 »

Sziasztok!

Ma végignéztem a buszos építős sorozatott..... lenne egy két kérdésem a tapasztalatlanságom és az angol nem tudásom miatt!
1. Mi az az anyag amibe belemártok egy kasztnit és eltünik róla afesték...Mo-on foglalkoznak e ilyennel?
2. Két profi restaurátor nem vállalta, mert szét volt gányolva, míg egy kókány bt-nek kinéző "istáló" gond nélkül kicserélte és legyártotta a lemezeket....ez miért volt???
3. Miért jó az hogy egy ritka példányból (jobbkormányos is + T1-s is) Drag autót csinálnak...???
1. Nem tudom.
2. Mert a munka nem minősítés, hanem hozzáértés kérdése.
3. mert f****k.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25794 Dátum: 2007 Március 22, 20:08:37 »

Sziasztok!

Ma végignéztem a buszos építős sorozatott..... lenne egy két kérdésem a tapasztalatlanságom és az angol nem tudásom miatt!
1. Mi az az anyag amibe belemártok egy kasztnit és eltünik róla afesték...Mo-on foglalkoznak e ilyennel?
2. Két profi restaurátor nem vállalta, mert szét volt gányolva, míg egy kókány bt-nek kinéző "istáló" gond nélkül kicserélte és legyártotta a lemezeket....ez miért volt???
3. Miért jó az hogy egy ritka példányból (jobbkormányos is + T1-s is) Drag autót csinálnak...???
Szia!
Nem hívtad fel a 100ezres bogi gazdáját?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25793 Dátum: 2007 Március 22, 20:07:47 »

Sziasztok!

Ma végignéztem a buszos építős sorozatott..... lenne egy két kérdésem a tapasztalatlanságom és az angol nem tudásom miatt!
1. Mi az az anyag amibe belemártok egy kasztnit és eltünik róla afesték...Mo-on foglalkoznak e ilyennel?
2. Két profi restaurátor nem vállalta, mert szét volt gányolva, míg egy kókány bt-nek kinéző "istáló" gond nélkül kicserélte és legyártotta a lemezeket....ez miért volt???
3. Miért jó az hogy egy ritka példányból (jobbkormányos is + T1-s is) Drag autót csinálnak...???

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25792 Dátum: 2007 Március 22, 20:05:35 »

Sziasztok!

Ma végignéztem a buszos építős sorozatott..... lenne egy két kérdésem a tapasztalatlanságom és az angol nem tudásom miatt!
1. Mi az az anyag amibe belemártok egy kasztnit és eltünik róla afesték...Mo-on foglalkoznak e ilyennel?
2. Két profi restaurátor nem vállalta, mert szét volt gányolva, míg egy kókány bt-nek kinéző "istáló" gond nélkül kicserélte és legyártotta a lemezeket....ez miért volt???
3. Miért jó az hogy egy ritka példányból (jobbkormányos is + T1-s is) Drag autót csinálnak...???

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25791 Dátum: 2007 Március 22, 18:05:14 »

Bocsi, tudom, hogy nem teljesen idevágó téma, de nagy sz@rban vagyok. Szakdogát kéne irnunk, de nincs egy minta sem. Fogalmam sincs, hogy kéne nekiállni. Van valami oldal, ahol bele tudnék kukkantani egy-két ilyen szakdolgozatba?? Huh
Nagyon hosszú OFF, bocs mindenkitől...

Konkrét témát sem ártana választanod.
Általában valamilyen addig még nem vizsgált, vagy más szemszögből feldolgozott problémát kell felvetned. A felvetés indoklása is kell mindenképpen, hogy ne fingreszelésről szóljon a dolog.
Ezek után a probléma meg/felismeréséhez, tanulmányozásához szükséges vonatkozó elméleti ismeretek rendszerbefoglalása.
Ezek ismeretében a probléma taglalása, majd megoldáskeresés, ha lehet, több verzióban, a különféle megoldási sémák összehasonlítása, hátrányi, előnyei.
Ez már tulajdonképpen az összegzés is.

Ennyit tudok mondani nagy vonalakban. Ennél konkrétaban sajna nem lehet fogalmazni, mert az már csak az adott téma ismeretében lehetséges.
Én a SZIMF-en Győrben egy rakodástechnikai fércművet írtam, egy gyenge négyesre éppen jó volt: a kéregbrikett egységcsomagképzése. Ez fingreszelés volt.
Rá 6 évre a tanítóképzőn gyermekvédelemből "Három gyermeknevelő otthonban nevelkedő állami gondozottak családképének alakulása a nevelési formától függően" címen. Ez már tényleg nem fingreszelés volt, erre méltán kaptam ötöst. Mondjuk rengeteg melóm volt benne, meghúzva lett 96 oldal+ 5 oldal melléklettel.
Na itt fejezem be az öntömjénezést... Grin
A válaszom elején leírt séma mindkét szakdolira áll.

ON

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25790 Dátum: 2007 Március 22, 17:51:16 »

Félig-meddig, majd ha teljesen az lesz írok.

Megírom a nagy legendát is amítől sokaknak megnedvesedik a bugyijuk, .

Tangát kellett cseréljek....  Grin

Képeket azért majd dobsz a Merciről, igaz???
Nekem egyszer volt szerencsém egy állólámpáshoz: ismerős kasztnishoz tolt be egy fószer egy borsózöld 200D-t, amit annakidején Franciaországból hozott bagóért. A kocsi félig szétesett(rohadt) kasztnival került szobrászkodásra (gitt+jutazsák...), a fazon kérte ezt az opciót direkt, mert csak egyszer akarta műszakiztatni.
Volt szerencsém vezetni. Lomha volt, félrehúzott, DE!!
Soha más kocsi nem adta azt a feelinget később sem. Tekintélyt parancsoló, tiszteletet érdemlő kocsi volt még romjaiban is. Egy darabka a klasszikus időkből.

A tied meg ezt tudja fényévekkel nagyobb léptékben.

Irigylős szmájli. És egyáltalán nem nyalizós szmájli.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25789 Dátum: 2007 Március 22, 16:01:07 »

help !

ovál utántól minden rádió lik ugyan akkora ?

Hát a 64-es, a 68-as, és a 70-es az biztos hogy egyforma! Egyébként nemtom a többit, csak ezek vannak a háznál! Cheesy Wink

srácok, nem tudok vlaami occsó kölcsönzőt, ahol egy transporter méretű buszt lehet occsóért bérelni? egy hétvége.

Én egy jó hónappal ezelőtt kerestem akkor a legolcsóbb 12000/nap volt, Ducato + 80000 letétbe.
Most olcsóbbat is találtam http://www.acerent.hu/autok.php, http://www.actrent.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 16:09:58 írta vw1970 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #25788 Dátum: 2007 Március 22, 15:39:58 »

srácok, nem tudok vlaami occsó kölcsönzőt, ahol egy transporter méretű buszt lehet occsóért bérelni? egy hétvége.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #25787 Dátum: 2007 Március 22, 15:35:08 »

help !

ovál utántól minden rádió lik ugyan akkora ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #25786 Dátum: 2007 Március 22, 13:16:02 »

HAHÓ
IWIW meghívó nem kell senkinek?
Ingyé odaadó!

Ha fizetsz, akkor sem. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #25785 Dátum: 2007 Március 22, 13:11:15 »

Valakinek van valami bútorszállító ismerőse?
Esztergom mellől, Tátról kéne Tatabányára(35-40km) vinni 4db 110x80cm-es asztalt.
Persze olcsón! Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #25784 Dátum: 2007 Március 22, 13:06:59 »

egy barátomnak is van egy állólányka tudomásom szerint még az is mentes minden bevatkozástól
]
szépség 280as
automata
<beszúrt kép törölve>
aRROL A PUPOS vARSOROL NINCS VÉLETLEN KÉPED? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #25783 Dátum: 2007 Március 22, 13:06:49 »

Tehát szakdoga-ügyben semmi ötlet????

Dobj egy privit a témáról, meg a suli által adott "A szakdolgozat formai követelményei"-ről. Próbálok keresni neked valami hasznosat itt a könyvtárban. Van kb 100 dolgozat, meg én is írtam egy párat!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25782 Dátum: 2007 Március 22, 12:09:53 »

ehhez nem értek Cheesy

Nem azért mondtam és ne is haragudj meg rám, de jellemzően mindenki tud jobbat, szebbet és olcsóbbat. Én nagyjából 10 éve keresek /8 mercit és olyan embereket tudhatok ismerőseim között, aki nagyjából az ország minden állólámpását ismerik ami ér valamit és kisujjukban van W115-ös műszakilag. Van itthon szép autó, de az nem eladó.
Az eladók között meg nincs szép.

Ezt a 280E (nem S) mercit ismerem, beszéltem is a tulajjal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25781 Dátum: 2007 Március 22, 12:05:24 »

Shocked Shocked Shocked ez az adat csak az en szakertelem mentes agyamnak alacsonyka vagy amugy is kuva keves??? Shocked
mert ugy tom ez kb 1.6 kicsit túrt mocikat megszegyenitő fogyasztas... Huh
üdv

Minden relatív. Ezt az értéket úgy produkálta, hogy bejáratás alatt 90-110 között 10 liter, ha kicsit nyomom neki 13, ha pedig használom, amit tud akkor kb. 15-16 liter/100 km.

De hazudni én is tudok 6.5 liter/100 km-t, azonban megnézném azt a motort, ahol van két dupla 40-es karbi 280 feletti tengellyel és 10 alatt eszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #25780 Dátum: 2007 Március 22, 12:01:12 »

Fogyasztása 10-13 liter között van



 Shocked Shocked Shocked ez az adat csak az en szakertelem mentes agyamnak alacsonyka vagy amugy is kuva keves??? Shocked
mert ugy tom ez kb 1.6 kicsit túrt mocikat megszegyenitő fogyasztas... Huh
üdv
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25779 Dátum: 2007 Március 22, 11:53:32 »

A kormány minimum nem gyári benne.

ehhez nem értek Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25778 Dátum: 2007 Március 22, 11:52:23 »

egy barátomnak is van egy állólányka tudomásom szerint még az is mentes minden bevatkozástól
<beszúrt kép törölve>
szépség 280as
automata
<beszúrt kép törölve>

A kormány minimum nem gyári benne.
Egyébként ismerem az autót, a veteran-mercedes.hu -n is fent van.

Pl. 230-as alvázszáma van, ennyit a beavatkozás mentességről.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:56:26 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25777 Dátum: 2007 Március 22, 11:26:54 »

Félig-meddig, majd ha teljesen az lesz írok.

Megírom a nagy legendát is amítől sokaknak megnedvesedik a bugyijuk, tudom, hogy emberek ezért élnek, hogy legendákat hallgathassanak, hát ez az: első tulajtól veszem, szervizkönyves, mindig egy szervizbe hordták, 138000 km mindössze, majdnem mindenhol eredeti fényezés, eredeti, hibátlan kárpit, soha nem volt törve, korrózió minimális, szinte semmi. Jobb állapotú, mint a typ3-asom.
Gyári kulcsok, gyári kezelési, typenschein, gyári irattartó. Az autó tökéletesen gyári.
Sok-sok állólámpást láttam már, de ennyire gyári autót még soha. Ez nem restaurált, ez gyári. Ilyen halk motort még szinte nem is hallottam.

Még valami: árat nem árulok el, mindenki tudja, aki foglalkozott ilyennel, hogy ezeket nem lehet jó állapotban megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.

egy barátomnak is van egy állólányka tudomásom szerint még az is mentes minden bevatkozástól

szépség 280as
automata
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:35:12 írta vw1966 »
RNIE
« Hozzászólás #25776 Dátum: 2007 Március 22, 11:23:21 »

megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.
Nekem sem 20 forinba van a kupé és sztem is qrvára megérte.Várom majd a képeket
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25775 Dátum: 2007 Március 22, 11:13:33 »

Tiéd?


Félig-meddig, majd ha teljesen az lesz írok.

Megírom a nagy legendát is amítől sokaknak megnedvesedik a bugyijuk, tudom, hogy emberek ezért élnek, hogy legendákat hallgathassanak, hát ez az: első tulajtól veszem, szervizkönyves, mindig egy szervizbe hordták, 138000 km mindössze, majdnem mindenhol eredeti fényezés, eredeti, hibátlan kárpit, soha nem volt törve, korrózió minimális, szinte semmi. Jobb állapotú, mint a typ3-asom.
Gyári kulcsok, gyári kezelési, typenschein, gyári irattartó. Az autó tökéletesen gyári.
Sok-sok állólámpást láttam már, de ennyire gyári autót még soha. Ez nem restaurált, ez gyári. Ilyen halk motort még szinte nem is hallottam.

Még valami: árat nem árulok el, mindenki tudja, aki foglalkozott ilyennel, hogy ezeket nem lehet jó állapotban megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:15:34 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #25774 Dátum: 2007 Március 22, 10:08:53 »

Ez egy Mercedes! Most vizsgázik OT-re, de még titok!  Grin
Tiéd?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25773 Dátum: 2007 Március 22, 09:47:00 »

Gratula Smiley
ha lesz időd, lesz lóerő és nyomaték mérés is?

Természetesen, akkor lesz a végső befúvókázás, amikor már minden rendben lesz vele és ott a mérőpadon finomhangolom.
Szerintem olyan 100 lóerő körül van, 150-160 Nm-rel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25772 Dátum: 2007 Március 22, 09:44:55 »

Sziasztok,


Gratula Smiley
ha lesz időd, lesz lóerő és nyomaték mérés is?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #25771 Dátum: 2007 Március 22, 09:42:53 »


hello itt!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25770 Dátum: 2007 Március 22, 09:34:10 »

jó hírek (kivéve olajszelep fészek)(de szerintem előbb utóbb az is meglesz)

Semmire nincs szükségem hozzá, csak időre. De az meg nincs.   Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25769 Dátum: 2007 Március 22, 09:33:00 »

Üdv újra itt  
Ez az "1972 MB220 W115/8" legutóbb még nem volt, mi ez?

Ez egy Mercedes! Most vizsgázik OT-re, de még titok!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25768 Dátum: 2007 Március 22, 09:32:40 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


jó hírek (kivéve olajszelep fészek)(de szerintem előbb utóbb az is meglesz)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25767 Dátum: 2007 Március 22, 09:26:13 »

Sziasztok,


Üdv újra itt  
Ez az "1972 MB220 W115/8" legutóbb még nem volt, mi ez?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25766 Dátum: 2007 Március 22, 09:25:44 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


    üdv Dr Stunt!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25765 Dátum: 2007 Március 22, 09:21:01 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #25764 Dátum: 2007 Március 22, 08:29:01 »

Ez így van, ez szériának széria csak a mexikóiban.
meg a német késői sparokban is(lsd NGA kék exgépe)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #25763 Dátum: 2007 Március 22, 06:45:58 »

a képen látható rádió bekötési rajzát ill. tipusát meg tudja adni valaki?
Nekem is ilyen rádióm van.  Cheesy
Csak azon már nincs rajta a festék, tiszta króm az egész, csak lözépen maradt meg a blaupunkt felirat.
Bekötése rettenetesen monyolult, +,  -,  hangszóró1,  hangszóró2, antenna.
Most fogom próbából kicserélni egy újabb egyszerűbb tipusra mert nekem "hullámzik" a hangja menet közben, olyan mintha gyenge lenne az antennajel.
Nem tudom elhinni hogy a méregdrága vadiúj hirschmann antenna lenne szar. 
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #25762 Dátum: 2007 Március 22, 05:43:04 »

Ezt kérnénk a 18+-ba betenni!! :-)))

a képen látható rádió bekötési rajzát ill. tipusát meg tudja adni valaki?
Oldalak: 1 ... 2897 2898 2899 2900 2901 [2902] 2903 2904 2905 2906 2907 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.