www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:49:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2888 2889 2890 2891 2892 [2893] 2894 2895 2896 2897 2898 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27943141 alkalommal)
Holló
« Hozzászólás #26101 Dátum: 2007 Március 29, 08:11:32 »

Tegnapi zsibbadásom  Grin
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #26100 Dátum: 2007 Március 29, 05:23:04 »

1303asról van szó!
Látom, hogy az van a képen, de sehol nem írja hogy azt akar ültetni. Hidat akart venni. Gondoltam ha beruház egy 40 ezer foritos alaktrészbe akkor azt akarja.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #26099 Dátum: 2007 Március 28, 22:42:58 »

  ez egy igen hosszú történet . azt mondanám hogy közönséges földi halandónak nem való ilyen szopás !
még szerencse, hogy te isten vagy runtrod-dal együtt
a műanyag és a koppintás istenei

 Evil Tongue
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26098 Dátum: 2007 Március 28, 22:42:07 »

itt a kép is Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26097 Dátum: 2007 Március 28, 22:40:51 »

üdvw mindenkinek!
egy ilyen átalakítás forgalomba helyezhető, hol kellene érdeklődnöm ez ügyben?
erről ill. ilyesmiről lenne szó ,szerinted kivitelezhető

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #26096 Dátum: 2007 Március 28, 22:37:41 »

üdvw!
tati az átalakítások miatt a műszakiztatás nem volt problémás?
vagy kell hozzá valami éngedély, vagy mi a helyzet ilyen átalakításos esetekben
  ez egy igen hosszú történet . azt mondanám hogy közönséges földi halandónak nem való ilyen szopás !

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26095 Dátum: 2007 Március 28, 22:29:50 »

ha jó állapotú a hidad akkor érdemes megcsinálni kapsz hozzá ültető betétet de szinte ugyanakkora melóval meg lehet csinálni nélküle is . esetleg este teszek képet.
üdvw!
tati az átalakítások miatt a műszakiztatás nem volt problémás?
vagy kell hozzá valami éngedély, vagy mi a helyzet ilyen átalakításos esetekben

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #26094 Dátum: 2007 Március 28, 20:29:13 »

márha az avatarban lévő 03asról van szó
Biztos, hogy 303-as, az emaile is 1303s.....
Szóval abba van 25-körül állítható gólyaláb az ismert boltokban.
Ez jó megoldás lehet főleg akkor ha a tieid már fáradoznak, és melik nem fáradozik.

Ja, az első kivételével a mondatok Bogaras 87-nek szólnak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26093 Dátum: 2007 Március 28, 20:16:14 »

A híd közepén kb 6 centis részt kell kivágni. A forgatás meg attól függ mennyit akarsz ültetni és hogy mennyire van elfáradva a torziós rugó. Kell csinálni a hídnak egy sablont és apránként fordítani a középső részen. Ponthegesztéssel rögzíteni és belepróbálni a bogiba. Ha jó akkor fixre hegeszteni.

1303asról van szó!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #26092 Dátum: 2007 Március 28, 20:14:43 »

Értem! ez szimpatikusnak tűnik, a hegesztéssel tuti nem lenne gond. Nincs esetleg valahol valami pontos lírás? vagy képek? vagy ilyesmi? Mármint, hogy mit hol vágjak szét és mennyire érdemes elforgatni stb. Nem tudtok véletlenül valahol ilyesmit?

A híd közepén kb 6 centis részt kell kivágni. A forgatás meg attól függ mennyit akarsz ültetni és hogy mennyire van elfáradva a torziós rugó. Kell csinálni a hídnak egy sablont és apránként fordítani a középső részen. Ponthegesztéssel rögzíteni és belepróbálni a bogiba. Ha jó akkor fixre hegeszteni.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #26091 Dátum: 2007 Március 28, 20:10:26 »

OFF

-Ki a legjobb sakkozó Magyarországon ???
-Gyurcsány anyja, mert az egész országot sakkban tartja egy paraszttal  Evil Grin

..alap, hogy a hónap vicce! Grin(mahónap)
Holló
« Hozzászólás #26090 Dátum: 2007 Március 28, 20:06:12 »

OFF

-Ki a legjobb sakkozó Magyarországon ???
-Gyurcsány anyja, mert az egész országot sakkban tartja egy paraszttal  Evil Grin
Grin
bár vannak erre topikok
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26089 Dátum: 2007 Március 28, 20:03:26 »

OFF

-Ki a legjobb sakkozó Magyarországon ???
-Gyurcsány anyja, mert az egész országot sakkban tartja egy paraszttal  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26088 Dátum: 2007 Március 28, 20:00:47 »

A rózsaszín biztosan nem volt kanizsai. Az egy budai srác (MAti) barátnőjéé volt (azóta lehet, hogy már eladták), ők újították fel, és festették ilyen színűre.
Ezek a képek 2003-as orfűi képek. Aates honlapjáról vadásztam őket. aates.fw.hu

Akkor tévedtem, azt hittem régebbi kép. Mert régebben a kanizsai brigádba is volt rózsaszín meg a sárga is benn volt. De ez még 90-es évek vége fele volt.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26087 Dátum: 2007 Március 28, 19:56:21 »

ha jó állapotú a hidad akkor érdemes megcsinálni kapsz hozzá ültető betétet de szinte ugyanakkora melóval meg lehet csinálni nélküle is . esetleg este teszek képet.

1303asa van azt gewindevel és/vagy rugó variálással kell ültetni szerintem...márha az avatarban lévő 03asról van szó
Nem elérhető Bogaras87
Hozzászólások: 6


bogaram festés után...

« Hozzászólás #26086 Dátum: 2007 Március 28, 19:47:43 »

Ha van olyan ismerősöd aki rendesen meg tudja hegeszteni, akkor a legolcsóbb megoldás a híd közepének kivágása, elforgatása és visszahegesztése. Ülni fog de nem állítható, így el kell találni a megfelelő poziciót. Az ültetődiónál is mondták, hogy max 6 centi körül lehet vele leengedni a kocsi elejét. Hát nem véletlenül. A gömbfejek nem tudnak jobban elfordulni.

Értem! ez szimpatikusnak tűnik, a hegesztéssel tuti nem lenne gond. Nincs esetleg valahol valami pontos lírás? vagy képek? vagy ilyesmi? Mármint, hogy mit hol vágjak szét és mennyire érdemes elforgatni stb. Nem tudtok véletlenül valahol ilyesmit?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26085 Dátum: 2007 Március 28, 19:38:09 »

Először megnézetném szakemberrel. Lehet, hogy csak a rudazaton kell állítani.

ismét egy váltószerelős szmb???
vegyél söröt!! :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26084 Dátum: 2007 Március 28, 19:22:40 »

Ami gáz, hogy kiszórja a negyediket, illetve nincsenek ajtótömítések. Utóbbi megoldása folyamatban, előbbin még gondolkodom.

ismét egy váltószerelős szmb???
vegyél söröt!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26083 Dátum: 2007 Március 28, 18:53:50 »

Ma volt Tibi a kipufogósnál. Felkerült az új hátsó dob. Most gyönyörű hangja van, szépen megy, úgyhogy eladási akció lefújva.
Csináltam róla sok képet alulról, majd felteszem (de nincs itt a letöltőkábel).
Miközben csinálgatták, azon gondolkodtam, hogy legdurvább számítások szerint is max 3 kilóban van az autó. Ennyi pénzért van benne egy full felújított motor (persze munkadíj nélkül), felújított fékek, jó lengéscsillapítók, felújított kormánymű. Alulról egy kicsi lyuk sincs, belső kárpit szép (csak a hátsó ablak előtt hiányzik). Szép felnik 4 jó gumival.
Ami gáz, hogy kiszórja a negyediket, illetve nincsenek ajtótömítések. Utóbbi megoldása folyamatban, előbbin még gondolkodom.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #26082 Dátum: 2007 Március 28, 18:09:20 »

Vagy esetleg valami tippetek lenne-e az első futómű ültetésével kapcsolatban?
Köszönöm előre is

Ha van olyan ismerősöd aki rendesen meg tudja hegeszteni, akkor a legolcsóbb megoldás a híd közepének kivágása, elforgatása és visszahegesztése. Ülni fog de nem állítható, így el kell találni a megfelelő poziciót. Az ültetődiónál is mondták, hogy max 6 centi körül lehet vele leengedni a kocsi elejét. Hát nem véletlenül. A gömbfejek nem tudnak jobban elfordulni.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #26081 Dátum: 2007 Március 28, 17:11:15 »


Jah és szeretném megkérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek egy állítható első hídja valami normális áron. Vagy esetleg valami tippetek lenne-e az első futómű ültetésével kapcsolatban?
Köszönöm előre is

hali

Vegyel csonkot most akciós 65ezer(BugBox)... hiddal ne szarozz mer nem ér semmit! Grin a legjobb együtt a kettő!:), de ha veszel hidat legolcsobban is 45ezer(uj), ha nem tod magad betenni autoszerelö elpepecsel vele egy napot es az minimum 20 ezer péz. Meg a hidat ha annyira tolod le h már jól nézzen ki a verda eleje akkor a rugózás...
üdvw
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26080 Dátum: 2007 Március 28, 15:44:11 »

Kíváncsiságból és az összehasonlítás kedvéért csináltam egy mérést én is.
A mérés egy 2.5 tdi T4-el (102Le és asszem 250Nm) végeztem.

Negyedikben 80-120: ~12s
Ötödikben 80-120: ~15s

Ebből most biztos lehet valamilyen következtetést levonni.
Pl. azt, hogy a két autót nem lehet összehasonlítani, vagy azt, hogy elég jól megy mindkét autó, vagy azt, hogy…
  Smiley

Végeztem egy-két mérést az autón, összehasolításként a széria 1.6, a weber+tengely+ sportkipu 1.6 és a tuning (1.9 + weber+ tengely + kipufogo) 1.9 adatai:

80-120:     32 s   22s    13s
100-140:      - s   27s    17s
0-100:       21 s   16s   11s


A sebességértékek GPS-szel mért valós sebességek. A végsebesség kb. 140/155/175 km/h
Százas tempónál a fogyasztás széria 7.5 l/100km  1.6 tuning 9 liter, 19 tuning 10 liter/100km

Az 1.6 tuning motorom 78 lóerős volt, ezt még nem tudtam leméretni, de van 100...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bogaras87
Hozzászólások: 6


bogaram festés után...

« Hozzászólás #26079 Dátum: 2007 Március 28, 14:05:54 »

ha jó állapotú a hidad akkor érdemes megcsinálni kapsz hozzá ültető betétet de szinte ugyanakkora melóval meg lehet csinálni nélküle is . esetleg este teszek képet.

Azt nagyon megköszönném... Nagyon jó lenne, ha valahogy meg tudnám csinálni...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #26078 Dátum: 2007 Március 28, 13:57:50 »

Üdv mindenkinek! A használtautón láttam egy kék szívű Bogarat... Mi a véleményetek róla? Friss műszakis és 800 ezer van ráköltve. Lehetséges ez?
Jah és szeretném megkérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek egy állítható első hídja valami normális áron. Vagy esetleg valami tippetek lenne-e az első futómű ültetésével kapcsolatban?
Köszönöm előre is
ha jó állapotú a hidad akkor érdemes megcsinálni kapsz hozzá ültető betétet de szinte ugyanakkora melóval meg lehet csinálni nélküle is . esetleg este teszek képet.

Nem elérhető Bogaras87
Hozzászólások: 6


bogaram festés után...

« Hozzászólás #26077 Dátum: 2007 Március 28, 12:43:12 »

Üdv mindenkinek! A használtautón láttam egy kék szívű Bogarat... Mi a véleményetek róla? Friss műszakis és 800 ezer van ráköltve. Lehetséges ez?
Jah és szeretném megkérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek egy állítható első hídja valami normális áron. Vagy esetleg valami tippetek lenne-e az első futómű ültetésével kapcsolatban?
Köszönöm előre is
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #26076 Dátum: 2007 Március 28, 12:13:34 »

ez jó:

« Válasz #26075 Elküldve: Ma, ebben az időpontban 11:11:11 »
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #26075 Dátum: 2007 Március 28, 11:11:11 »

Az a rózsaszín egy pár éve, amikor még koleszos voltam, ott parkolt mindig a Kármán kolesz környékén egy sárga-kék széles felnis gép mellett. Én lehettem volna a harmadik bogaras, csak a vonat akkor még jobban megérte, és csak hétvégeken bogaraztam, meg nyáron.
Igen, ott laknak. A kék-sárga az Attiláé. Smiley
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #26074 Dátum: 2007 Március 28, 10:24:49 »

A rózsaszín biztosan nem volt kanizsai. Az egy budai srác (MAti) barátnőjéé volt (azóta lehet, hogy már eladták), ők újították fel, és festették ilyen színűre.
Ezek a képek 2003-as orfűi képek. Aates honlapjáról vadásztam őket. aates.fw.hu

Az a rózsaszín egy pár éve, amikor még koleszos voltam, ott parkolt mindig a Kármán kolesz környékén egy sárga-kék széles felnis gép mellett. Én lehettem volna a harmadik bogaras, csak a vonat akkor még jobban megérte, és csak hétvégeken bogaraztam, meg nyáron.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #26073 Dátum: 2007 Március 28, 10:13:13 »

De ahogy nézem a képeket a háttérben az a rózsaszín is kanizsai volt. Ez mikori kép? Van még több is?
A rózsaszín biztosan nem volt kanizsai. Az egy budai srác (MAti) barátnőjéé volt (azóta lehet, hogy már eladták), ők újították fel, és festették ilyen színűre.
Ezek a képek 2003-as orfűi képek. Aates honlapjáról vadásztam őket. aates.fw.hu
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #26072 Dátum: 2007 Március 28, 08:06:41 »

HElló!

Zárult a licit. 73-as, dobozosért, 21 mérfölddel: 22ezer font. Nem gyenge.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200090584764&fromMakeTrack=true

Üdv.OR

Az se hülye, aki ritkán ír.
Süni
« Hozzászólás #26071 Dátum: 2007 Március 28, 07:46:35 »

Tati !

benne van az autód a Retro mobil újságban... 
Má vagy egy hónapja.... Wink Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #26070 Dátum: 2007 Március 28, 00:37:08 »

Tati !

benne van az autód a Retro mobil újságban... 
  igen sztem elég jó kis cikket rittyentetek ( kevés hibával)

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26069 Dátum: 2007 Március 28, 00:19:32 »

Tati !

benne van az autód a Retro mobil újságban... 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26068 Dátum: 2007 Március 27, 23:53:15 »

Igen, eredetileg kanizsai volt. Aztán RZS megvette, majd gyorsan el is adta. Emlékeim szerint Esztergomba került. Ebbe ha jól tudom 1.5 D volt.
De félre értettelek titeket, mert ti gyári diesel-t kerestetek. Bocsi.

De ahogy nézem a képeket a háttérben az a rózsaszín is kanizsai volt. Ez mikori kép? Van még több is?


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26067 Dátum: 2007 Március 27, 22:54:52 »

hagyd.. erre eddig sem akart válaszolni

több mint 1éve keresett meg emailben adjak tanácsot...szerintem Ő nem akar bogarazni
szeda_1970
« Hozzászólás #26066 Dátum: 2007 Március 27, 22:54:20 »

http://www.porkolt.com/personal/rat/auto/vw/t1/bogár/roncs/cypress/hill-12932.html
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26065 Dátum: 2007 Március 27, 22:52:17 »

én inkább azt akarom megkérdezni arról a zöldről ami neved alat van mit tudsz?  kitakrítottad és csináltál állapotfelmérést bogaras hozzáértővel?  Wink
hagyd.. erre eddig sem akart válaszolni
szeda_1970
« Hozzászólás #26064 Dátum: 2007 Március 27, 22:46:19 »

http://www.porkolt.com/crash/törésteszt/autó/bogár/vw/volkswagen-15894.html
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26063 Dátum: 2007 Március 27, 22:37:54 »

Már rágóta meg akarom kérdezni. Tavaly nyáron volt fent a használtautón egy narancs-pirosos bogár. 1300-as volt, 1971-es, nagyon szép állapotban, első tulajtól, Szegeden egy kereskedésben. 265 000 Ft-volt és a rendszáma DZZ-valami volt. Nem tud róla valaki-valamit? Ha kiderülne, hogy egy tragacs volt, akkor nem lenne annyira szar érzés, hogy lemaradtunk róla...

én inkább azt akarom megkérdezni arról a zöldről ami neved alat van mit tudsz?  kitakrítottad és csináltál állapotfelmérést bogaras hozzáértővel?  Wink
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #26062 Dátum: 2007 Március 27, 22:11:52 »

Már rágóta meg akarom kérdezni. Tavaly nyáron volt fent a használtautón egy narancs-pirosos bogár. 1300-as volt, 1971-es, nagyon szép állapotban, első tulajtól, Szegeden egy kereskedésben. 265 000 Ft-volt és a rendszáma DZZ-valami volt. Nem tud róla valaki-valamit? Ha kiderülne, hogy egy tragacs volt, akkor nem lenne annyira szar érzés, hogy lemaradtunk róla...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 2888 2889 2890 2891 2892 [2893] 2894 2895 2896 2897 2898 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.