www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 08, 15:06:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2791 2792 2793 2794 2795 [2796] 2797 2798 2799 2800 2801 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30890949 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #30041 Dátum: 2007 Június 27, 06:10:36 »

szerintem ahelyett a M$ frontpage-dzsel osszerakott oldal helyett adna par otletet egy weboldal elkeszitesehez ... ;-)
Ehhez sem értek, infó átmegy, csúnyának szerintem nem mondható, bár nem egy mai trendy, a semminél sokkal jobb.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #30040 Dátum: 2007 Június 27, 06:08:38 »

pl: hamár bogár, akkor doktor?
vagy, ha doctor, akkor beetle?
A doctort a szolgáltató adja, nem piszkálható.
Különben meg minden figyelemfelkeltő dolog jóóó, ha nem nagyon durva.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30039 Dátum: 2007 Június 27, 00:59:26 »


Most latom, gegob mester benne van a legujabb depoban! :-) Igaz, Bobe mutatta, o elobb olvasta, mint en :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30038 Dátum: 2007 Június 27, 00:58:16 »

Egy ilyet egyszer nagyon szeretnék AKAROK.
Csak nálunk ugye nem lehet, hogy rohadnának meg. 

<beszúrt kép törölve>

ez amugy mi a kutymuty ? es nalunk miert nem lehet? :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30037 Dátum: 2007 Június 26, 22:46:28 »

pl: hamár bogár, akkor doktor?
vagy, ha doctor, akkor beetle?

szerintem ahelyett a M$ frontpage-dzsel osszerakott oldal helyett adna par otletet egy weboldal elkeszitesehez ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Holló
« Hozzászólás #30036 Dátum: 2007 Június 26, 22:33:23 »

adhatnék pár tanácsot Wink
pl: hamár bogár, akkor doktor?
vagy, ha doctor, akkor beetle?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #30035 Dátum: 2007 Június 26, 22:25:21 »

A probléma az, hogy M.o.-n nagyon sok ember úgy áll az ilyen kérdésekhez, hogy "úgysem ismerik el a garanciát, minek foglalkozzam vele". Tehát (úgy érzem szavaidból, VW kereskedésben dolgozol) ami hozzátok eljut, az a jéghegy csúcsa. Én független alkatrész kereskedésben dolgozom. Mint említettem, legalább 5 olyan esetről tudok, hogy a gyárilag megadott csereperiódus előtt szakadt a szíj az 1.4-1.6 16v-ken. A motorvariációkról eddig is tudtam, csak mi itt kisblokkos, ill nagyblokkos néven emlegetjük őket. Ez az eljárás nem csak a VW-nél van így, a Ford pl 196x-óta toldozgatja az OHV motorjait, és még mindig rakják új autókba.( aSkodáról nem is beszélve...)

nem hiszem hogy csak a jéghegy csúcsára lenne rálátásom, mindenesetre meglepne ha a Golfoknál tömeges hiba lenne az első fogasszíjcsere előtti spontán szíjszakadás...
ez nem azt jelenti hogy nem létezik.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30034 Dátum: 2007 Június 26, 22:08:56 »

Azt a rejzot nézd, amit belinkeltem a Népszabi cikkben.

Ha fix lenne, akkor a főtengelynek kéne bolyongani. Ez a lényege.A képet nézd, és gondolatban forgasd el a bolygódugattyút úgy, hogy nem bolyong. Már szét is törte bal oldalon a blokkot.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #30033 Dátum: 2007 Június 26, 19:06:11 »

Összedobtam egy kis oldalt a Karesz haveromnak.
Szerintem sokan ismeritek.

http://www.bogar.doctor.hu

Pityubá betennéd az OLDALra mint szerelőt?

adhatnék pár tanácsot Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30032 Dátum: 2007 Június 26, 19:02:43 »

ez valami vankelmotorféleség???

http://www.autoblog.hu/?r=7789

Nem. Annal sokkal-sokkal jobb, ha telleg mukodik! :-) 2 evvel ezelott en is kitalaltam egy ilyet, kozepen egy nagy forgo resz, menet kozben alakulnak ki a surito es tagulo terfogati reszek, de csak a rajzokig jutottam el, aztan nem foglalkoztam vele. Igazabol leginkabb csak az otletig jutottam ... Csodalkozom, h a kollega 1964 ota ezt csinalja ... :-o

A kepen meg nem az van, amirol a cikk szol, szoval gratula a cikk irojanak (masolojanak)! :-D A kepen egy Wankel-fele motor keresztmetszeti kepe van.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #30031 Dátum: 2007 Június 26, 18:59:30 »

Bugmasternek most is ilyen.

<beszúrt kép törölve>

Errol az jut eszembe, h a kocsilopos index forumban azt olvastam, h ilyen megoldasok ellen van a lopobacsiknak egy sima csofogojuk, amit raszoritva a kormanyrud kiallo reszere siman el lehet vezetni az autot :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Luigi
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #30030 Dátum: 2007 Június 26, 18:52:39 »

Sziasztok!
Felkerül az EAST BLOCK új filmje a TOTALCAR .hu ra:
http://eastblock.blog.hu/2007/06/26/fadett
Jó szorakozást!  Smiley Wink
1303LS
« Hozzászólás #30029 Dátum: 2007 Június 26, 18:26:27 »

ma láttam vecsésen egy fehér Bogit, utánfutóval. :-)
Mellesleg ha már járkálsz erre a gyűrűösszehúzót is odaadhattam volna, akkor nem kellett volna bilinccsel szenvedni.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #30028 Dátum: 2007 Június 26, 18:25:17 »

Ismeri valaki a Somát (régen a Papival nyomultak de már csak az emlékek vanak most Sirockozik  Grin piros)a szoborparknál lakik.Ha valaki tugya az E-mail cimét vagy hogy fent van e az Iwiw en az irjon privátba fontos lenne.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #30027 Dátum: 2007 Június 26, 18:24:57 »

ma láttam vecsésen egy fehér Bogit, utánfutóval. :-)
Az anyám utcájában lakik, én még csak futó nélkül láttam.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30026 Dátum: 2007 Június 26, 18:18:32 »

ma láttam vecsésen egy fehér Bogit, utánfutóval. :-)
1303LS
« Hozzászólás #30025 Dátum: 2007 Június 26, 18:16:43 »

Összedobtam egy kis oldalt a Karesz haveromnak.
Szerintem sokan ismeritek.

http://www.bogar.doctor.hu

Pityubá betennéd az OLDALra mint szerelőt?
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #30024 Dátum: 2007 Június 26, 17:35:15 »

Többen érdeklődtek az első szélvédő csere iránt.
Ma rákérdezetm egy cégnél: 1300-as 64 utáni szintelen: 16462 Ft, zöld: 18064 Ft berakással együtt.
www.autover.hu
Ennyiért kár tökölni bontottal.

Én egy faszát vettem 5 ért (vagy 3ért má nem emlékszem) és negyedóra alatt beraktam.

 Evil

Süni
« Hozzászólás #30023 Dátum: 2007 Június 26, 17:28:09 »

A probléma az, hogy M.o.-n nagyon sok ember úgy áll az ilyen kérdésekhez, hogy "úgysem ismerik el a garanciát, minek foglalkozzam vele". Tehát (úgy érzem szavaidból, VW kereskedésben dolgozol) ami hozzátok eljut, az a jéghegy csúcsa. Én független alkatrész kereskedésben dolgozom. Mint említettem, legalább 5 olyan esetről tudok, hogy a gyárilag megadott csereperiódus előtt szakadt a szíj az 1.4-1.6 16v-ken. A motorvariációkról eddig is tudtam, csak mi itt kisblokkos, ill nagyblokkos néven emlegetjük őket. Ez az eljárás nem csak a VW-nél van így, a Ford pl 196x-óta toldozgatja az OHV motorjait, és még mindig rakják új autókba.( aSkodáról nem is beszélve...)
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #30022 Dátum: 2007 Június 26, 16:35:39 »

1.4 16v szomszédunké. 30e km-nél szakadt a szíj, verte összes szelepet. Minden kötelező szervízre a Priellébe járt, elutasították a garanciát. (Mellesleg vagy 5 ilyen autóról tudok).
én egyet hallottam 2001-ben, 99'-es évjáratú Golfnál elkente a gyűrűket a hengerfalon 75 000 km-nél a motor.
garanciában cseréltük volna az egész blokkot, de csak a 15-ezres szervíz volt bepecsételve, és ebben szigorú a gyár.
a tulaj perrel fenyegetőzött, kért igazságügyi szakértői véleményt, ott elhalt a dolog, mert kiderült hogy a nagy spórolásban valami kicentrifugált fáradtolajat használt a kocsiban a szomszéd szerelő javaslatára, azzal meg nem bírta a strapát a kis golf... aztán békésen lazárult az ügy, mert a szomszéd szaki garanciában megszmb-zte...

Annyit azért érdemes tudni hogy a VW gyár 74-től a vizes blokkok bevezetése óta ugyanazt a két motorkonstrukciót alkalmazza, ezek a 111-es, és 157-es konszernjelzésű blokkok, az egyik előre dől a motortérben a másik hátrafelé, benzines és dízel...
Ezek a motorok elavultnak számítanak ilyen szempontból, ugyanaz az elv a csapágyaktól a furat/löket arányig minden, apró változtatásokkal, fejlesztésekkel, de ugyanaz a "jól bevált" motor.
Ha ma vesz valaki egy 80 lovas 1,4-es golfot, hazaviszi, és legközelebb 30 000 km múlva vagy két év leteltével jön csak szervízbe, az autóra 3 év vagy 150 000 km garancia van.
előfordul esetenként komolyabb hiba, de ezeket a gyár garanciában korrektül kezeli, még a korábbi 2 éves garancián túl is volt rá példa hogy rendesen helytállt a gyár ha indolkolt volt a javítás.

ha egy 30 000 km-es motoron elszakad a szíj, és nem cserélik ki a motort, annak biztos megvan az oka.
Süni
« Hozzászólás #30021 Dátum: 2007 Június 26, 15:46:30 »

Én is olvasgattam, olyan belterjes az egész :-)

Csak azt figyelgettem, ahogy a srác a Golf4-esét szidja. Nemhiába volt a G2 az utolsó jó VW :-)

1.4 16v szomszédunké. 30e km-nél szakadt a szíj, verte összes szelepet. Minden kötelező szervízre a Priellébe járt, elutasították a garanciát. (Mellesleg vagy 5 ilyen autóról tudok).
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30020 Dátum: 2007 Június 26, 15:43:30 »

Azért ez nem általános Cheesy
Golf fórum? az jó hely, ott vannak ám okosok...

Én is olvasgattam, olyan belterjes az egész :-)

Csak azt figyelgettem, ahogy a srác a Golf4-esét szidja. Nemhiába volt a G2 az utolsó jó VW :-)
Süni
« Hozzászólás #30019 Dátum: 2007 Június 26, 15:40:51 »

Nem egészen. A Wankel-ban "bolyong" a rotor, itt ha jól tudom fix. Lamellák tömítik az égésterek közeit.
Egyébként lehet, hogy kamu az egész.


Ha fix lenne, akkor a főtengelynek kéne bolyongani. Ez a lényege.A képet nézd, és gondolatban forgasd el a bolygódugattyút úgy, hogy nem bolyong. Már szét is törte bal oldalon a blokkot.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 26, 15:42:35 írta Süni »
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #30018 Dátum: 2007 Június 26, 15:30:00 »

Most olvasgatom a Golf forumot, hogy a Golf 4-es 1.4 16V-ket meg 160e km után teljesen fel kell ujitani, mert szétkopik. De volt akinek annyit sem ment el. Volkswagen - Biztos lehet benne :-)
Azért ez nem általános Cheesy
Golf fórum? az jó hely, ott vannak ám okosok...
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #30017 Dátum: 2007 Június 26, 15:28:13 »

Azonban nálam a favorit mindig a GTI 200 turbo marad... az 1,4 TSi majdnem olyan, de mégsem...
gyári verzióban is 7,2 a 100 Km/h
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30016 Dátum: 2007 Június 26, 15:25:21 »

Gondoltam megosztom veletek élményemet, most próbálgattam finoman egy Jettában a 170 lovas TSI motort, DSG váltóval.
döbbenetes hogy 1390 ccm-ből ezt sikerült kihozni, a kompresszor turbóval nem hazudik.

170 le, 240 nm 1500-4750-ig, a váltó sportfokozatban 7000-ig forgatja, így 8,1 alatt van 100-on, a végsebesség papíron 220...
nagyon kellemes.


Most olvasgatom a Golf forumot, hogy a Golf 4-es 1.4 16V-ket meg 160e km után teljesen fel kell ujitani, mert szétkopik. De volt akinek annyit sem ment el. Volkswagen - Biztos lehet benne :-)
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #30015 Dátum: 2007 Június 26, 15:22:09 »

Gondoltam megosztom veletek élményemet, most próbálgattam finoman egy Jettában a 170 lovas TSI motort, DSG váltóval.
döbbenetes hogy 1390 ccm-ből ezt sikerült kihozni, a kompresszor turbóval nem hazudik.

170 le, 240 nm 1500-4750-ig, a váltó sportfokozatban 7000-ig forgatja, így 8,1 alatt van 100-on, a végsebesség papíron 220...
nagyon kellemes.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30014 Dátum: 2007 Június 26, 15:06:14 »

Na, ilyen:

A kedves jó mamájukat, nem lehet leszedni a fotót. Itt a link:

http://www.nol.hu/cikk/451527/
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 26, 15:10:02 írta GSattila »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30013 Dátum: 2007 Június 26, 15:04:26 »

Nem egészen. A Wankel-ban "bolyong" a rotor, itt ha jól tudom fix. Lamellák tömítik az égésterek közeit.
Egyébként lehet, hogy kamu az egész.

A képen az van. (Wankel)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #30012 Dátum: 2007 Június 26, 14:51:01 »

(Wankel)

ja, w mint  vankel, úgy mint ahogy d, mint Diesel, mi?  Grin Grin   (bizonyos tulajdonnevek átmennek köznévbe és az írásmódjuk is változhat  Wink)

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #30011 Dátum: 2007 Június 26, 14:48:47 »

akkor meg mi a cikkben az a hűdenagy magyar találmány? (tudjuk, vankelbácsi magyar származású, sőt, tulajdonképpen a barényitől lopta az ötletet  Grin )
Süni
« Hozzászólás #30010 Dátum: 2007 Június 26, 14:46:26 »

ez valami vankelmotorféleség???

http://www.autoblog.hu/?r=7789

A képen az van. (Wankel)
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #30009 Dátum: 2007 Június 26, 14:45:46 »

ez valami vankelmotorféleség???

http://www.autoblog.hu/?r=7789

Ahhát, de mennyire.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #30008 Dátum: 2007 Június 26, 14:30:30 »

érdekes módszer: elkobzott autókat a rendőröknek. hülyeamerikaik, amerikaihülyék


http://www.vezess.hu/hirek/tizmillios_sportkocsi_rendorsegnel/10502/
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #30007 Dátum: 2007 Június 26, 14:27:37 »

ez valami vankelmotorféleség???

http://www.autoblog.hu/?r=7789
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #30006 Dátum: 2007 Június 26, 14:25:18 »

Nem a mostaniakra, hanem arra a manusra gondoltam, aki beírkálta az összes számot a természetes számok halmazán, hogy az az alvázszámom.

Nekem meg várhatóan a motorszámomat írták el, és karakter hiányzik a szannak idelyén még 76-ban amikor az országba bekerült a gép. A százezes karaktert írták el, vagyis hagyták ki, és akkor rendben lenne a könyvek szerint a szám, azzal a mi a forgalmiban benne van.

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #30005 Dátum: 2007 Június 26, 14:24:10 »

Hölgyeim és uraim, a kálcvária megkezdődött.
Az ótóhoz eredetiségvizsga kell május egy óta, " igen, igen", köszönöm Feri - eddig én egy biciklibelsőben éltem valószínűleg, mert nem tudtam, hogy kell - és persze anno 1973-ban a KF valami irgalmatlan faszságot írt be nekem alvázszám címén, ami egy halom szám, a végén pedig ott virít az alvázszám is - de hogy előtte a sok szar mi, azt nem lehet tudni....Mi a ráknak, amikor 30 éve ugyan az atulaj, nem tudom.....
Esetleg ha valaki már szívott ezzel, akkor írjon nekem jól.
Kiderült, hogy az ügyvéd ismerősöm - rokonom - titkárnője is bogaras, annyit tudunk, hogy zöld az autó. Csak, hogy tudjátok.
Halál a közlekedésfelügyeletre....
 
az első bogaram nekem is ilyen alvázszámot kapott a KF-től. (nem az van nálad?) a sok szám a néhai vizsgalap azonosító számával egyezik meg, és AF szimbólumok közé van verve. elvileg ez teljesen hivatalos, eredetiségvizsgálónak el kell fogadnia. sztem hívj a műszki vizsga előtt egy rendes eredetiségvizsgálót, aki nem szopatni akar, és csináld meg külön. majd utána műszaki, a már érvényes eredetiségvizsgával szvsz.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #30004 Dátum: 2007 Június 26, 14:20:18 »

inkább a Bogarasokat és egyéb autósokat súlytó(v. sújtó) jogszabályok kitalálóira és elfogadóira! 
ezek a szerencsétlenek csak betartatják...
Nem a mostaniakra, hanem arra a manusra gondoltam, aki beírkálta az összes számot a természetes számok halmazán, hogy az az alvázszámom.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #30003 Dátum: 2007 Június 26, 14:16:31 »


Halál a közlekedésfelügyeletre....
 

inkább a Bogarasokat és egyéb autósokat súlytó(v. sújtó) jogszabályok kitalálóira és elfogadóira! 
ezek a szerencsétlenek csak betartatják...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #30002 Dátum: 2007 Június 26, 14:07:51 »

Hölgyeim és uraim, a kálcvária megkezdődött.
Az ótóhoz eredetiségvizsga kell május egy óta, " igen, igen", köszönöm Feri - eddig én egy biciklibelsőben éltem valószínűleg, mert nem tudtam, hogy kell - és persze anno 1973-ban a KF valami irgalmatlan faszságot írt be nekem alvázszám címén, ami egy halom szám, a végén pedig ott virít az alvázszám is - de hogy előtte a sok szar mi, azt nem lehet tudni....Mi a ráknak, amikor 30 éve ugyan az atulaj, nem tudom.....
Esetleg ha valaki már szívott ezzel, akkor írjon nekem jól.
Kiderült, hogy az ügyvéd ismerősöm - rokonom - titkárnője is bogaras, annyit tudunk, hogy zöld az autó. Csak, hogy tudjátok.
Halál a közlekedésfelügyeletre....
 

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Oldalak: 1 ... 2791 2792 2793 2794 2795 [2796] 2797 2798 2799 2800 2801 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.