www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 14:38:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2752 2753 2754 2755 2756 [2757] 2758 2759 2760 2761 2762 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30863395 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #31601 Dátum: 2007 Július 31, 16:01:03 »

itt ezen a forumon nem ez a baj,
az piszkal engem, hogy ha valakinek valamit irok, lehet nem  a legudvariasabban, (azt kivülallok jobban latjak,)
egy masik pöcs azonnal beleugat es vegre egy tamadasi pont,  azonnal nekemugrik, es alig varja , szinte remeg a keze hogy vegre irhasson  barmi is
Stuntnak irtam, erre Blakk belevaker...
minek ??

vannak itt par szemely akik egesz nap itt irogatnak mindenbe belevakernak.
reggel koran kezdik egesz kesö estig.
senki nem szolt hozzajuk, de beleszolnak
egy eppen a Blakk, es ujabban eleg pofatlan, mig valaki bele nem lep.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31600 Dátum: 2007 Július 31, 15:55:19 »

izomerösites:))

Hihetetlen, h tovabb feszited a hurt ... :-D


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31599 Dátum: 2007 Július 31, 15:54:36 »

mindenhez ertek kicsit, van amiben naladnal sokkal jobban is
van amiben jöhetnel tanulni:)

Ezzel semmi gond nincs, mindenkitol lehet vmit tanulni. Ami nekem nem tetszett, h idejottel, latatlanban, reszletes tenyfeltaras nelkul ma' mondtad is a frankot. Kb nem azt mondtad, h "ez a velemenyem", hanem "ez igy van!". Honnan tudod? Lehet, h _ugy erzed_, h ebben pont nagyon jo vagy, de en a helyedben nem zarkoznek el az elol, h esetleg pont a masik felnek van igaza ... (valljuk be, nem jartatok korbe a temat elegge ahhoz, h 100%ig igazad lehessen ... jelen esetben vszeg Stunt jobban ismeri a helyzetet, _EZT A MOTORT_, mert az ove, o dolgozik vele, o allitgatja, stb.) Egy pelda erre: hatalmas vehemenciaval leszurtad, h "ha muanyag kutyaszart tettel volna oda, akkor jo lenne!" Aztan kiderult eleg gyorsan, h van neki.

Szvsz magas lorol te beszeltel Stunttal, kb meg se hallgattad, mondta, h mit szeretne, mi van, te meg mondtad, h "ha nem ertesz hozza, miert nem tanulsz tolem? ezt, meg ezt kell!" ... aztan megsem.

Na mind1, ez csak a maganvelemenyem volt a temarol, kar, h elfajult, en is hallottam par uj dolgot, orultem volna, ha tanulhatok tobbet is a temaban toletek.


Buzi, aki fékez! :-)))
xoyox
« Hozzászólás #31598 Dátum: 2007 Július 31, 15:49:37 »

Mi a te teruleted? :-)
izomerösites:))

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31597 Dátum: 2007 Július 31, 15:48:30 »

[...] essünk neki az én területemen valaminek [...]

Mi a te teruleted? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #31596 Dátum: 2007 Július 31, 15:44:29 »

mar itt ez :

elmondom hogy tanulj !
Mit kene nekem töled meg tanulnom vazze ??
 Mi ez a felülröl lekezelö stilus ??

DE:
elhiheted, hogy barkitöl szivesen tanulok, de hülye nem vagyok, amiket leirtal CO dusulas, tulmelegedes, ezeket ki lehet küszöbölni, nem te vagy az egyetlen a vilagon, aki ilyen problemakkal küzdött
erre valok a netek, ahol tanulhatsz
de te vagy sokkal okosabb mindekinel, jössz a tudomanyos szakszavakkal, es valahol a rettenetes elmeleti tudasod  ellenere mellenyultal.
ha meg valaki beszol neked nyegleskedsz mint a pöcs blakk itt.
nyugi
en eppen most jartam vegig itt egy nagyobb motorepites utvesztöjet hozzaolvastam beszelgettem, es voltam szakembereknel, igy egy hangyanyit lövök a dolgokhoz, de en kutyaszarnak nevezem a höhidadat, blakk meg azt se tudja  mi a lofasz is lehet az ??

es ha a szivocsonk on at beforrosodik a Karbi annk is van oka Smiley))
biztos agyonvarialtad különfele Düsnikkel  . . .
na de hagyjuk, faszom ki van ujra veletek
a pöcs blekk ahogy hívsz drága fasz szoszoksz lehet hogy nem ért a bogármotorokhoz, de mivel nekem elég a 34 lóerő meg 5ezrenként az olajcsere, nemis szükséges. de ha olyan kurva pengének érzed magad, essünk neki az én területemen valaminek és meglátjuk mit alkotsz. aztán térdenállva könyöröghetsz, valami infó morzsát csepegtessek neked.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #31595 Dátum: 2007 Július 31, 15:41:05 »

Mi ez a felülröl lekezelö stilus ??
ezt pont te kérdezed? miért nem mész a mercihez az F1be osztani az észt inkább?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #31594 Dátum: 2007 Július 31, 15:39:20 »

miért ne olvashatnám páholyból a csevelyt?? nincs abban semmi roszz, közben meg rágom a pattogót és kapkodom a fejem. mi ebben a baj?

semmi...kár hogy elfajult
sajnos a két eltérő stílus nem tolerálja egymást, pedig lehetne "okosodni"

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #31593 Dátum: 2007 Július 31, 15:37:41 »

majd ha te ki tudsz egy gyertyat csavarni elismerlek , de addig sharap Smiley)
ha nem lenne ekkora pofád, lehet, hogy nem lépnének bele egyszer. vedd jótanácsnak

stunt, a zsenit nem rád értettem, rólad tudom, hogy érted amit mondasz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #31592 Dátum: 2007 Július 31, 15:26:40 »

Hali!

Aki tud eladó, JÓ ÁLLAPOTÚ, I-es vagy esetleg II-es golfot olcsón az ne tartsa magában.(lehetőleg 120-130e-ből max kijöjjön)
(persze csakis papirosat és inkább benzinest)
Köszöntem előre is  Smiley
xoyox
« Hozzászólás #31591 Dátum: 2007 Július 31, 15:22:49 »

Az a baj, hogy te annyira egyszerű beállítottságú vagy, hogy veled érdemben sem beszélgetni, sem vitatkozni nem lehet.
az biztos en nem varialom az eletemet , elegge picsan kezdödött, de ilyen jol mint az utobbi 56 evben meg soha nem eltem, es ugy erzem ezt is magamnak köszönhetem, es nem neked  !

mindenhez ertek kicsit, van amiben naladnal sokkal jobban is

van amiben jöhetnel tanulni:)

egyszerü beallitottsagu vagyok, egyszerüen leirom himezes nelkül miröl mi a velemenyem, es ezen atmehet a vasut is !
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #31590 Dátum: 2007 Július 31, 15:19:00 »

erre semmi szükség...

néha jó a vitatkozás - lehet belőlle tanulni - csak ne fajuljon el ^

miért ne olvashatnám páholyból a csevelyt?? nincs abban semmi roszz, közben meg rágom a pattogót és kapkodom a fejem. mi ebben a baj?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #31589 Dátum: 2007 Július 31, 15:17:25 »

Ezek a viták már csak ilyenek. Érzelmekkel telik, mint egy szerelmeslevél....  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31588 Dátum: 2007 Július 31, 15:17:23 »

elhiheted, hogy barkitöl szivesen tanulok, de hülye nem vagyok, amiket leirtal CO dusulas, tulmelegedes, ezeket ki lehet küszöbölni, nem te vagy az egyetlen a vilagon, aki ilyen problemakkal küzdött
erre valok a netek, ahol tanulhatsz
de te vagy sokkal okosabb mindekinel, jössz a tudomanyos szakszavakkal, es valahol a rettenetes elmeleti tudasod  ellenere mellenyultal.
ha meg valaki beszol neked nyegleskedsz mint a pöcs blakk itt.
nyugi
en eppen most jartam vegig itt egy nagyobb motorepites utvesztöjet hozzaolvastam beszelgettem, es voltam szakembereknel, igy egy hangyanyit lövök a dolgokhoz, de en kutyaszarnak nevezem a höhidadat, blakk meg azt se tudja  mi a lofasz is lehet az ??

na de hagyjuk, faszom ki van ujra veletek

Az a baj, hogy te annyira egyszerű beállítottságú vagy, hogy veled érdemben sem beszélgetni, sem vitatkozni nem lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #31587 Dátum: 2007 Július 31, 15:13:47 »

Cool

erre semmi szükség...

néha jó a vitatkozás - lehet belőlle tanulni - csak ne fajuljon el ^

'81 Hecho en México
xoyox
« Hozzászólás #31586 Dátum: 2007 Július 31, 15:12:58 »


Jólvan, elmondom, hogy tanulj.
Én mindenképpen azt szerettem volna, hogy a motortér takarót le lehessen csukni a typ3-ba és ide az IDF csak egy nagyon drága és extra szívótalppal fér el és tütét nem is lehet rárakni, a DRLA (gondolom erre gondoltál, mert DLRA nincs) semmiképpen nem fér el fizikai méreténél fogva, egyedül a DCNF az, ami még befér és a karbi fölött van egy bizonyos magasság és a "fuel stand off" nem alakul ki.
Abban egyetértünk, hogy az úszóház kicsi és csak egy belépős, nem lehet folyamatos keringetést csinálni még az elektromos pierburggal sem.

Az pedig természetes, hogy hőhidat (szakmailag azt hívod "műanyag kutyaszarnak") tettem a karbi alá, mégpedig eredeti weber DCNF-hez valót, ami a Ferrari Dino-kban is volt. Ez olyan 13 mm vastag.

mar itt ez :

elmondom hogy tanulj !
Mit kene nekem töled meg tanulnom vazze ??
 Mi ez a felülröl lekezelö stilus ??

DE:
elhiheted, hogy barkitöl szivesen tanulok, de hülye nem vagyok, amiket leirtal CO dusulas, tulmelegedes, ezeket ki lehet küszöbölni, nem te vagy az egyetlen a vilagon, aki ilyen problemakkal küzdött
erre valok a netek, ahol tanulhatsz
de te vagy sokkal okosabb mindekinel, jössz a tudomanyos szakszavakkal, es valahol a rettenetes elmeleti tudasod  ellenere mellenyultal.
ha meg valaki beszol neked nyegleskedsz mint a pöcs blakk itt.
nyugi
en eppen most jartam vegig itt egy nagyobb motorepites utvesztöjet hozzaolvastam beszelgettem, es voltam szakembereknel, igy egy hangyanyit lövök a dolgokhoz, de en kutyaszarnak nevezem a höhidadat, blakk meg azt se tudja  mi a lofasz is lehet az ??

es ha a szivocsonk on at beforrosodik a Karbi annk is van oka Smiley))
biztos agyonvarialtad különfele Düsnikkel  . . .
na de hagyjuk, faszom ki van ujra veletek
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 31, 15:18:45 írta xoyox »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #31585 Dátum: 2007 Július 31, 15:12:40 »

Cool

igen én is ezt akartam mondani, de ezektől a srácoktól lehet tanulni is!!

még-még...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #31584 Dátum: 2007 Július 31, 15:08:29 »

  Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31583 Dátum: 2007 Július 31, 15:08:07 »

Ex Katedra:
Itt irod, ha vegiggondolod magad is rajöhettel volna hiaba a sok bellitgatas, :

A teljesítményesés olyan, hogy tisztán érezni lehet, egyszerűen alacsony fordulaton nem húz, nyomatékszegény és fekete füstöt ereget, mint a dízel, ráadásul az alapjárati CO is magas.
Ha pedig 10 fok körül van a levegő hőmérséklete akkor vagy nem jön elő a probléma, vagy sokkal később.

A Motortered nem egy nagyobb fordulatu több levegöt igenylö  motorra ven tervezve. Itt lett elöször elbaszva
ha erösebb motort szeretnel, kellene modellt valtanod.
de ha mar ez a kocsi, akkor vegig kell szenvedned  egy ilyen atalakitassal jaro dolgokat es ha valakit erdekel a tema nem lebaszni elküldeni a picsaba kellene, hanem konsultalni hatha hallasz töle valamit
nem köcsögnek kell lenni a többi seglluk között, hanem ertelmet elövenni, es filozgatva megoldani a temat ...
 

Úgy érzem erre nem kell reagálnom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31582 Dátum: 2007 Július 31, 15:05:08 »



Smiley)
Mivel en mindent jobban tudok megirom neked:

hogy ha beepitettel volna a szivocsonk es a Hengerfejed köze egy erre a celra keszitett högatlo müanyag kutyaszart,( nekem van, majd megmutatom hogy nez ki ) mar eleve a karburatorod nem lenne forro, masodszor ha nem egy picsa szar Weberrel okoskodnal, hanem hozza mernel nyulni egy az Olaszok altal  tovabbfejlesztett Dellorto-hoz ( DLRA ) - aminek mar / von haus aus Smiley/  tehat mar a tervezesetöl fogva nagyobb eppen e-miatt az uszohaza
olvass bele a neten levö Infokba, ha nekem nem hiszel
van megoldas mindenre, a CO bedusulasanak is van oka
Rossz beallitas !
na de en nem vitazok, nekem van egy elmeletem, es ez eddig bevalt ( mert en mindent jobban tudok ) Smiley)
te csinald ugy ahogy akarod,


Jólvan, elmondom, hogy tanulj.
Én mindenképpen azt szerettem volna, hogy a motortér takarót le lehessen csukni a typ3-ba és ide az IDF csak egy nagyon drága és extra szívótalppal fér el és tütét nem is lehet rárakni, a DRLA (gondolom erre gondoltál, mert DLRA nincs) semmiképpen nem fér el fizikai méreténél fogva, egyedül a DCNF az, ami még befér és a karbi fölött van egy bizonyos magasság és a "fuel stand off" nem alakul ki.
Abban egyetértünk, hogy az úszóház kicsi és csak egy belépős, nem lehet folyamatos keringetést csinálni még az elektromos pierburggal sem.

Az pedig természetes, hogy hőhidat (szakmailag azt hívod "műanyag kutyaszarnak") tettem a karbi alá, mégpedig eredeti weber DCNF-hez valót, ami a Ferrari Dino-kban is volt. Ez olyan 13 mm vastag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
« Hozzászólás #31581 Dátum: 2007 Július 31, 15:01:52 »

Nem akarok mindentudó szerepben tetszelegni, de ez a melegedés és meleg levegő szívás olyan téma, ami nekem komoly gondodt okoz a typ3 zárt motorterénél és bizpony nem 10 percet gondolkodtam rajta, még homasita elektromos hőmérőt is tettem a motortérbe, méregettem, variáltam, a karburálást pedig a Martonvásáriakkal együtt hengerenként optimalizáltuk, természetesen CO mérővel, HC-t  és NOx-et is mérve.
Most optimális ahhoz képest, hogy milyen a szerkezeti kialakítás....

Erre jön valaki és ex-katedra kijelenti, hogy ott nem az a baj.
No Comment.

Ex Katedra:
Itt irod, ha vegiggondolod magad is rajöhettel volna hiaba a sok bellitgatas, :

A teljesítményesés olyan, hogy tisztán érezni lehet, egyszerűen alacsony fordulaton nem húz, nyomatékszegény és fekete füstöt ereget, mint a dízel, ráadásul az alapjárati CO is magas.
Ha pedig 10 fok körül van a levegő hőmérséklete akkor vagy nem jön elő a probléma, vagy sokkal később.

A Motortered nem egy nagyobb fordulatu több levegöt igenylö  motorra ven tervezve. Itt lett elöször elbaszva
ha erösebb motort szeretnel, kellene modellt valtanod.
de ha mar ez a kocsi, akkor vegig kell szenvedned  egy ilyen atalakitassal jaro dolgokat es ha valakit erdekel a tema nem lebaszni elküldeni a picsaba kellene, hanem konsultalni hatha hallasz töle valamit
nem köcsögnek kell lenni a többi seglluk között, hanem ertelmet elövenni, es filozgatva megoldani a temat ...
 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31580 Dátum: 2007 Július 31, 14:56:11 »

igen, jó, hogy van ilyen zseni köztünk  Grin

Nem akarok mindentudó szerepben tetszelegni, de ez a melegedés és meleg levegő szívás olyan téma, ami nekem komoly gondodt okoz a typ3 zárt motorterénél és bizpony nem 10 percet gondolkodtam rajta, még homasita elektromos hőmérőt is tettem a motortérbe, méregettem, variáltam, a karburálást pedig a Martonvásáriakkal együtt hengerenként optimalizáltuk, természetesen CO mérővel, HC-t  és NOx-et is mérve.
Most optimális ahhoz képest, hogy milyen a szerkezeti kialakítás....

Erre jön valaki és ex-katedra kijelenti, hogy ott nem az a baj.
No Comment.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
« Hozzászólás #31579 Dátum: 2007 Július 31, 14:53:24 »

igen, jó, hogy van ilyen zseni köztünk  Grin
majd ha te ki tudsz egy gyertyat csavarni elismerlek , de addig sharap Smiley)
xoyox
« Hozzászólás #31578 Dátum: 2007 Július 31, 14:52:45 »

 

Smiley)
Mivel en mindent jobban tudok megirom neked:

hogy ha beepitettel volna a szivocsonk es a Hengerfejed köze egy erre a celra keszitett högatlo müanyag kutyaszart,( nekem van, majd megmutatom hogy nez ki ) mar eleve a karburatorod nem lenne forro, masodszor ha nem egy picsa szar Weberrel okoskodnal, hanem hozza mernel nyulni egy az Olaszok altal  tovabbfejlesztett Dellorto-hoz ( DLRA ) - aminek mar / von haus aus Smiley/  tehat mar a tervezesetöl fogva nagyobb eppen e-miatt az uszohaza
olvass bele a neten levö Infokba, ha nekem nem hiszel
van megoldas mindenre, a CO bedusulasanak is van oka
Rossz beallitas !
na de en nem vitazok, nekem van egy elmeletem, es ez eddig bevalt ( mert en mindent jobban tudok ) Smiley)
te csinald ugy ahogy akarod,
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #31577 Dátum: 2007 Július 31, 14:47:54 »

Xoyox, az a jó, hogy te mindent tudsz.
igen, jó, hogy van ilyen zseni köztünk  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31576 Dátum: 2007 Július 31, 14:42:55 »

ez kidumalas
ha elötte nem pörgeted halalra a motort nem gyengül le, 10 C Fok  nem indokolas (szerintem)

de ha mar legyengül, - erezhetöen- akkor "valami baj van "


Xoyox, az a jó, hogy te mindent tudsz.

Gyakorlatilag egész nyáron ezzel foglalkozom, hogy a k&n szűrők légbeszívó nyílását valahová ki tudjam vinni a motortérből, mert ahogy felmelegszik a karbi, megforr a benzin az úszóházban (ami még kisebb, mint az IDF-nek, nekem DCNF-van) és a beszívott levegő pedig 80 km/h sebesség alatt olyan 60 fokos, onnan már kezd kiszellőzni a motortér. Városban, dugóban pedig egy őrület, úgy bedúsul.

A teljesítményesés olyan, hogy tisztán érezni lehet, egyszerűen alacsony fordulaton nem húz, nyomatékszegény és fekete füstöt ereget, mint a dízel, ráadásul az alapjárati CO is magas.
Ha pedig 10 fok körül van a levegő hőmérséklete akkor vagy nem jön elő a probléma, vagy sokkal később.

De ha mégis úgy gondolod, hogy "valami baj van" és meg is oldod én leszek a legboldogabb.

Jelenleg csak az az ötletem van, hogy a hűtés dupla hátfalából szívja majd a levegőt (typ3) mindkét karbi, mint a gyári esetben, de a szűrőkre valami dobozt kell csinálni, talán még szigetelni is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
« Hozzászólás #31575 Dátum: 2007 Július 31, 14:32:45 »


Negyedmérföld: 16.8 s   Vmax: 122 km/h   (1915 ccm, 107 LE)
Segített volna, ha 10 fokkal hidegebb van, nem szereti a zárt motortér a meleget.
ez kidumalas
ha elötte nem pörgeted halalra a motort nem gyengül le, 10 C Fok  nem indokolas (szerintem)

de ha mar legyengül, - erezhetöen- akkor "valami baj van "

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #31574 Dátum: 2007 Július 31, 14:32:19 »

mennyit csengettel,, hogy ne kerülj fel a listara ? Evil

merhogy magános személy vagyok, így 10 milla meg még egy pénzt!  Wink Grin
xoyox
« Hozzászólás #31573 Dátum: 2007 Július 31, 14:29:34 »

na ezt kellene a lehető legszélesebb körben reklámozni: "Adóhiánnyal érintett adózók listája 100 millió (magánszemélyek esetén 10 millió) felett"

http://www.apeh.hu/sajto/sajtokozl/mulasztok070730.html
mennyit csengettel,, hogy ne kerülj fel a listara ? Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31572 Dátum: 2007 Július 31, 14:25:15 »

Tökölre kéne jönni...  Grin
Én asszem olyan 20 mp körül mentem a 1/4ed mérföldet, és kb 100 volt a vége
1.6 30as karbi


Negyedmérföld: 16.8 s   Vmax: 122 km/h   (1915 ccm, 107 LE)
Segített volna, ha 10 fokkal hidegebb van, nem szereti a zárt motortér a meleget.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #31571 Dátum: 2007 Július 31, 14:16:04 »

na ezt kellene a lehető legszélesebb körben reklámozni: "Adóhiánnyal érintett adózók listája 100 millió (magánszemélyek esetén 10 millió) felett"

http://www.apeh.hu/sajto/sajtokozl/mulasztok070730.html
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 31, 14:22:47 írta BlackPsenior »
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #31570 Dátum: 2007 Július 31, 14:13:47 »

http://money.cnn.com/2003/07/30/pf/autos/bc.autos.vw.beetle/ egy kis megemlekezes.negy eve hogy az utolso bagar elhagyta a gyarat

Nekem a telefonomba volt beleírva...
Reggel csörgött, a Barátnőm nem hitte el, hogy ennyire hülye vagyok...  Grin Grin Grin
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #31569 Dátum: 2007 Július 31, 14:11:05 »

nekem tenyleg 19.et ment csuszos kuplunggal, 2 szemellyel Grin 1.3 Evil Grin

(monnyuk szigoruan hitelesített meres volt...öcsém&telefon stopper Grin)

Tökölre kéne jönni...  Grin
Én asszem olyan 20 mp körül mentem a 1/4ed mérföldet, és kb 100 volt a vége
1.6 30as karbi
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #31568 Dátum: 2007 Július 31, 14:00:48 »

Gratulálok az elkészült gépekhez!
xoyox
« Hozzászólás #31567 Dátum: 2007 Július 31, 12:40:10 »

mal was anders Smiley


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #31566 Dátum: 2007 Július 31, 10:28:07 »

Hátszélbense? 

en meg lehet sose mentem annyival  Grin Grin Grin

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #31565 Dátum: 2007 Július 31, 10:10:30 »

Dühösnyúl névre hallgató fórumtársunk telefonszámát tudja valaki estleg? Fontos lenne elérnem egy alkatrész miatt...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #31564 Dátum: 2007 Július 31, 09:06:35 »

Cheesy Cheesy egyszeri buli volt ha jól sejtem.... Grin Grin

Jaja!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #31563 Dátum: 2007 Július 31, 08:34:47 »

A "vénebb" Rókáknak!! Wink Wink
Az egykori Bánk-i talákozóról keresnék képeket!!
Nagyon örülnék egy pár Bild-nek!
Előre is köszönöm.....

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #31562 Dátum: 2007 Július 31, 08:33:27 »

Huhhh! Cseréltem volna a látványt.....  Grin
Cheesy Cheesy egyszeri buli volt ha jól sejtem.... Grin Grin

Oldalak: 1 ... 2752 2753 2754 2755 2756 [2757] 2758 2759 2760 2761 2762 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.