www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 23:26:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921397 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2340 2341 2342 2343 2344 [2345] 2346 2347 2348 2349 2350 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31811412 alkalommal)
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48087 Dátum: 2008 Június 23, 14:28:17 »

senki nem mondta, hogy ez barndoor.  Roll Eyes

Birinyi érdekességképp egy tolóajtós téegy képét szúrta be (ha jól értem  Undecided )
Köszönöm! Pont így gondoltam! Bocs, ha félreérthető volt! Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 14:30:17 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #48086 Dátum: 2008 Június 23, 14:24:48 »

Most irtad az elobb, hogy a barndoor buszokat onnan lehet megismerni, hogy NEM nyulik elore a teto a szelvedo fole... Ennek elorenyulik, tehat a tobbi barndoor melle ez nem jo pelda, ha jol ertem ... :-)

senki nem mondta, hogy ez barndoor.  Roll Eyes

Birinyi érdekességképp egy tolóajtós téegy képét szúrta be (ha jól értem  Undecided )
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #48085 Dátum: 2008 Június 23, 14:21:13 »

én azt hittem tolóajtó csak 67től volt, az meg akkor nem lehet barndoor
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #48084 Dátum: 2008 Június 23, 14:19:06 »

Csak érdekességképpen a tolóajtós! Cool
Most irtad az elobb, hogy a barndoor buszokat onnan lehet megismerni, hogy NEM nyulik elore a teto a szelvedo fole... Ennek elorenyulik, tehat a tobbi barndoor melle ez nem jo pelda, ha jol ertem ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48083 Dátum: 2008 Június 23, 13:17:12 »

Csak érdekességképpen egy tolóajtós! Cool



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 14:29:49 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #48082 Dátum: 2008 Június 23, 10:44:35 »

Az 1949-1955-ig gyártott buszokat hívják "barndoornak". Ez a kifejezés "istállóajtóra" utal, de nem az oldalajtóra vonatkozik. Az összes T1-esen (49-67) ugyanolyan két oldalra nyíló ajtó van, illetve a késői modelleken már előfordult tolóajtó is. A "barndoor" buszokat onnan lehet kívölről könnyen megismerni, hogy a első szélvédő fölött nem nyúlik előre a tető, nincs semmilyen indnex a homlokfalon, sem hátul (karosindexes). A képen láthatón nem eredeti lámpák vannak, csak nem találtam kis méretbe jobb képet. Nincs csomagtérajtó, csak egy fix kisablak, viszont a motorházfedél ( a tulajdonképpeni "barndoor") felnyúlik az ablakig. Máshol van a tank, más a műszerfal stb...
végre valaki, aki le is írja jól Smiley
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48081 Dátum: 2008 Június 23, 08:20:22 »

Ma pestlőrincen az Üllői úton jött szembe egy platós tréleren egy T1 dobozos kasztni.  Cheesy
Kb a fényezőhöz vihették. Asszem barndoor, így hívják?
Fényképezni nem volt időm, csak dudáltam mint a hülye.  Grin
Az 1949-1955-ig gyártott buszokat hívják "barndoornak". Ez a kifejezés "istállóajtóra" utal, de nem az oldalajtóra vonatkozik. Ugyanis az összes T1-esen (49-67) ugyanolyan két oldalra nyíló ajtó van, illetve a késői modelleken már előfordult tolóajtó is. A "barndoor" buszokat onnan lehet kívülről könnyen megismerni, hogy a első szélvédő fölött nem nyúlik előre a tető, nincs semmilyen indnex a homlokfalon, sem hátul (karosindexes). A képen láthatón nem eredeti lámpák vannak, csak nem találtam kis méretbe jobb képet. Nincs csomagtérajtó, csak egy fix kisablak, viszont a motorházfedél ( a tulajdonképpeni "barndoor") felnyúlik az ablakig. Máshol van a tank, más a műszerfal stb...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 10:50:33 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48080 Dátum: 2008 Június 22, 19:53:44 »

van valaki várpalota környékéröl egy bogaras csajnak kéne segiteni sos!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48079 Dátum: 2008 Június 22, 19:44:10 »

Persze, téged se lehetne megsérteni egy jó 1-es Golffal Tongue
Nem férek bele.Volt gti-m egy hétig,de inkább a hátratolós kacsa filing.Az felment 100-al az érdi emelkedőn,ahol a mini 50-et tudott a nyócvanas években.A pompás '03-as bogim meg beszopatta a zsigulikat.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48078 Dátum: 2008 Június 22, 19:19:47 »

csevrolé lácseetti.dévu impala.nota bene fócvágenből is csak a bogár kell.
Persze, téged se lehetne megsérteni egy jó 1-es Golffal Tongue

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48077 Dátum: 2008 Június 22, 19:15:33 »

Helyette megevett a méreg, mert kiszakadt a hengerfejből 2. henger menete
csevrolé lácseetti.dévu impala.nota bene fócvágenből is csak a bogár kell.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48076 Dátum: 2008 Június 22, 19:12:10 »

Tudja tököm, nekem Chevrolet a családi autó, igaz, nem 1,6 nem 16v, de ez nem eszik olajat... igazából a bogaram sem, most aggódjak? Smiley
Helyette megevett a méreg, mert kiszakadt a hengerfejből 2. henger menete

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48075 Dátum: 2008 Június 22, 19:08:21 »

Sorolom: Octavia 1.9 PDTDI, Passat 1.9 PDTDI, Bora 1.6, Jetta 1.9 PDTDI, Daewoo-Chevrolet 1.6 16v, Astra 1.4/1.6 16v: mind olajtemető (ezek azok a típusok, amelyek ismerettségi körben vannak; ja megjegyzem, 3 évesnél 1 se öregebb és kímélőstől a céges "kinyomom-a-belét" használati skálán mozognak).
Helyi jó nevű autószerelő műhely udvarán áll vagy 5 kiskategóriás "új-autó", de összesen nincsenek 10 évesek: mindbe úgy töltik az olajat, mint a benzint - azhaz ugyanolyan gyakran. A márkaszervíz könnyen leráz, mert a szervízkönyvek szerint 1 l/1000 km az normális.
Ez nooooooooormális???
 Undecided
Tudja tököm, nekem Chevrolet a családi autó, igaz, nem 1,6 nem 16v, de ez nem eszik olajat... igazából a bogaram sem, most aggódjak? Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48074 Dátum: 2008 Június 22, 18:40:32 »

mszp  4,5 millioért fényez kocsit......... Lips Sealed
Szakmát váltsak vagy ismerősöket?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48073 Dátum: 2008 Június 22, 18:35:41 »

Nem tudom mi a baj az olaj fogyasztással,amikor a bogi meg becsókólja benzinben a dupláját egy újkori autóénak.Kopott motor megeszi az olajat.Diesel off meg megeszik százon vagy hatot olajból Grin.A bogár meg ötezrenként jó ha egyet.Ha nem flattyadt a motorja.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48072 Dátum: 2008 Június 22, 18:35:14 »

mszp  4,5 millioért fényez kocsit......... Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48071 Dátum: 2008 Június 22, 18:21:57 »

"...az autógyárak azt mondják, hogy amíg az autó 1000 km alatt nem eszik meg 1 liter olajat, addig nem kell szétszedni, ez amolyan szélsőséges érték, a tapasztalat az, hogy teljesen normálisnak tekinthető a 4000 km alatti 1 liter olajfogyás, sok újautó-tulajdonos is tapasztal hasonló mértékű fogyást..."
(Totalcar, autodoktor)

Hogy a francba lehet az, hogy 5000 km-ként 1 csepp olajat sem utána-tölteni egy 37 éves bogárba (akár legyen egyszer gyűrűzve, dugó-csere meg felfúrás és a többi...), ellentétben a hiper-szuper-környezetkímélő-euro-4-es-lambdaszonda-katalizátor-erdős 16 szelepes vadonatúj motorokban.
Ez számomra azt sugallja, hogy valamilyen globál-kapitalista-biboldó-extraprofit célból ezeket a motorokat eleve erre tervezték és pofátlanul gyártják is. Akkor ez belefér a környezetvédelembe?
 Huh

Az új motorok teljesen más konstrukciójúak, mint a bogár. A dugatyújuk laposabb, könnyebb, ellenben az indikált középnyomásuk sokkal magasabb, a terhelhető fordulatszám tartományuk szélesebb és a fajlagos teljesítményük így is jóval magasabb. Ehhez társul, hogy bizony esetekben a gyártási költségeket úgy csökkentik, hogy a toleranciát növelik, pl. ha egy illesztési tűrés 5 század, és azt a felére szeretnénk venni a gyártásban, akkor a költség magasabb lesz mint duplája, stb.
A gyárak pedig el akarják kerülni a reklamáló ügyfeleket, ezért megadnak extrém magas olajfogyasztást.  1 liter / 1000 km, mint felső határ.
Az olajfogyasztsá nagyon függ a vezetési stílustól és az üzemeltetséi körülményektől, ha semmi nem az extremitások felé mutat, akkor a korszerű motorok olajfogyasztása is minimális. Ezt az én pdtdi passatom is alátámasztja, 15e km alatt kb. fél liter olaj fogy, de lehet, hogy még annyi sem.
Üdv.
Autódoktor

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #48070 Dátum: 2008 Június 22, 17:10:51 »

Én meg azt hallottam több helyről is, hogy az új pdtdi márkatársak igencsak nagyétvágyúak, ha olajról van szó, már kevés kilométerrel is...
Sorolom: Octavia 1.9 PDTDI, Passat 1.9 PDTDI, Bora 1.6, Jetta 1.9 PDTDI, Daewoo-Chevrolet 1.6 16v, Astra 1.4/1.6 16v: mind olajtemető (ezek azok a típusok, amelyek ismerettségi körben vannak; ja megjegyzem, 3 évesnél 1 se öregebb és kímélőstől a céges "kinyomom-a-belét" használati skálán mozognak).
Helyi jó nevű autószerelő műhely udvarán áll vagy 5 kiskategóriás "új-autó", de összesen nincsenek 10 évesek: mindbe úgy töltik az olajat, mint a benzint - azhaz ugyanolyan gyakran. A márkaszervíz könnyen leráz, mert a szervízkönyvek szerint 1 l/1000 km az normális.
Ez nooooooooormális???
 Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 22, 17:15:13 írta matchbox »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #48069 Dátum: 2008 Június 22, 17:08:33 »

bogár 1500km-en simán bepuszil egy liter olajat (ez a normális, hisz a a benzin mellet az égéstérben az olaj is oda kap Tongue )

az a gáz, amikor nem fogy az olaj, mert akkor valószínüleg valahol szivárog és benzinnel higul.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #48068 Dátum: 2008 Június 22, 17:01:14 »

Szerintem ez általánosságban igaz. Az új autók sem esznek olajat, legalábbis én nam hallottam, hogy kijön egy új autó és olajat eszik.
Én meg azt hallottam több helyről is, hogy az új pdtdi márkatársak igencsak nagyétvágyúak, ha olajról van szó, már kevés kilométerrel is...

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #48067 Dátum: 2008 Június 22, 16:35:17 »

"...az autógyárak azt mondják, ...
Szerintem ez általánosságban igaz. Az új autók sem esznek olajat, legalábbis én nam hallottam, hogy kijön egy új autó és olajat eszik.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
matchbox
« Hozzászólás #48066 Dátum: 2008 Június 22, 16:21:38 »

"...az autógyárak azt mondják, hogy amíg az autó 1000 km alatt nem eszik meg 1 liter olajat, addig nem kell szétszedni, ez amolyan szélsőséges érték, a tapasztalat az, hogy teljesen normálisnak tekinthető a 4000 km alatti 1 liter olajfogyás, sok újautó-tulajdonos is tapasztal hasonló mértékű fogyást..."
(Totalcar, autodoktor)

Hogy a francba lehet az, hogy 5000 km-ként 1 csepp olajat sem utána-tölteni egy 37 éves bogárba (akár legyen egyszer gyűrűzve, dugó-csere meg felfúrás és a többi...), ellentétben a hiper-szuper-környezetkímélő-euro-4-es-lambdaszonda-katalizátor-erdős 16 szelepes vadonatúj motorokban.
Ez számomra azt sugallja, hogy valamilyen globál-kapitalista-biboldó-extraprofit célból ezeket a motorokat eleve erre tervezték és pofátlanul gyártják is. Akkor ez belefér a környezetvédelembe?
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 22, 16:26:21 írta matchbox »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48065 Dátum: 2008 Június 22, 15:19:44 »

évi kb 120ezer FT...magyar papíros kocsira is felrakható

Sokféle variáció létezik. Drágától a nagyon drágáig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48064 Dátum: 2008 Június 22, 15:18:35 »

szerintem:
-autókereskedő cég kaphat
-utast nem vihet
-cég alkalmazott vezethet
-az autónak úgy tudom már nem lehet magyar papírja (lejárt műszakis sem)
-vezetni kell a naplót hogy mikor merre mész
-egy autó a naplóban csak 30szor lehet benne
-a rendszámhoz biztosítást is kell kötni

De a legbiztosabb ha a magyarország.hu-n megkeresed a rá vonatkozó jogszabályokat

évi kb 120ezer FT...magyar papíros kocsira is felrakható
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48063 Dátum: 2008 Június 22, 15:17:05 »

ez világos
de én csak annyit akarok megtudni hogy a veztőcsőből jön ez olaj, és ha igen melyikből, a szerelés már  (még) nem az én asztalom sajnos

Mindegy melyikből jön, egyesével úgysem lehet kiszerelni. Ha meg lent a hengerfej, akkor mindegyik gumitömítést cserélni kell.

Én azért inkább a hengertalpra tippelek, de ahhoz is nagyjából ugyynazt kell tenni, motor ki, hengerfej le, és ott még a hengreket is ki kell minimálisan mozgatni, de inkább lehúzni.

Vegyél egy doboz féktisztítót, mosd le vele tökéletesen és menj egy kört, majd nézd meg honnan jön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #48062 Dátum: 2008 Június 22, 15:08:20 »

azzal úgy tudsz manipulálni hogy leveszed hengerfejet és újat teszel be csövek helyett új tömítéssel....de ahhoz meg nem árt kivenni a motort vagyis nem kétperces meló....és lehet nem onnan folyik hanem máshol

ez világos
de én csak annyit akarok megtudni hogy a veztőcsőből jön ez olaj, és ha igen melyikből, a szerelés már  (még) nem az én asztalom sajnos
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #48061 Dátum: 2008 Június 22, 15:07:48 »

P rendszámról tudna valaki infot mondani hogy hogy müködik? Ki kaphat, mennyiért, feltételek?

Köszönöm
szerintem:
-autókereskedő cég kaphat
-utast nem vihet
-cég alkalmazott vezethet
-az autónak úgy tudom már nem lehet magyar papírja (lejárt műszakis sem)
-vezetni kell a naplót hogy mikor merre mész
-egy autó a naplóban csak 30szor lehet benne
-a rendszámhoz biztosítást is kell kötni

De a legbiztosabb ha a magyarország.hu-n megkeresed a rá vonatkozó jogszabályokat
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48060 Dátum: 2008 Június 22, 13:20:15 »

képet keresek a motor aljáról, konkrétan a szelepezető csőről, hogy az hol van meg hogy néz ki beépítve
azzal kéne ma mahinálnom,megtudni hogy melyikből csöpög az olaj, ha egyátalán abból,
ha vkinek van olyan képe amin jól látszik az küldje el emilemre vagy tegye be ide plz

azzal úgy tudsz manipulálni hogy leveszed hengerfejet és újat teszel be csövek helyett új tömítéssel....de ahhoz meg nem árt kivenni a motort vagyis nem kétperces meló....és lehet nem onnan folyik hanem máshol
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #48059 Dátum: 2008 Június 22, 13:14:08 »

képet keresek a motor aljáról, konkrétan a szelepezető csőről, hogy az hol van meg hogy néz ki beépítve
azzal kéne ma mahinálnom,megtudni hogy melyikből csöpög az olaj, ha egyátalán abból,
ha vkinek van olyan képe amin jól látszik az küldje el emilemre vagy tegye be ide plz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #48058 Dátum: 2008 Június 22, 13:13:38 »

Egy weboldalról:

"Az oldal működése átmenetileg szünetel az alábbi ok miatt :

A szolgáltatónk valamit csinál a rendszerével"
 Grin
sok szolgáltatónál tudsz egyedi hibaoldalakt csinálni, akkor nem a szokásos 404-est kapod pölö, hanem ilyet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48057 Dátum: 2008 Június 22, 13:12:17 »

P rendszámról tudna valaki infot mondani hogy hogy müködik? Ki kaphat, mennyiért, feltételek?

Köszönöm
RNIE
« Hozzászólás #48056 Dátum: 2008 Június 22, 12:46:27 »

Egy weboldalról:

"Az oldal működése átmenetileg szünetel az alábbi ok miatt :

A szolgáltatónk valamit csinál a rendszerével"
 Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48055 Dátum: 2008 Június 22, 12:32:29 »

igen de mi az eredeti amit ir hogy 2.155????

2155 mm

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #48054 Dátum: 2008 Június 22, 12:10:54 »

Fogj egy centit és mérd meg a kerék kerületét és azt állítsd be. Szerintem ez a legegyszerűbb.
igen de mi az eredeti amit ir hogy 2.155????
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #48053 Dátum: 2008 Június 22, 11:44:26 »

segitséget kérnék van egy sigma bc 906 os kerékpár computerem s kerékméretet be kellene állitani rajta
egy 28" os trekkingre raknám mekkora kellene állitani??
most 2.155 re van állitva
köszönöm
Fogj egy centit és mérd meg a kerék kerületét és azt állítsd be. Szerintem ez a legegyszerűbb.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #48052 Dátum: 2008 Június 22, 11:41:17 »

segitséget kérnék van egy sigma bc 906 os kerékpár computerem s kerékméretet be kellene állitani rajta
egy 28" os trekkingre raknám mekkora kellene állitani??
most 2.155 re van állitva
köszönöm
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48051 Dátum: 2008 Június 22, 09:22:42 »

Foci Cheesy             Shocked Arsavin gól Van der Sarnak Shocked          http://www.pixter.hu/video?id=5228
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 22, 09:26:57 írta herbie67 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #48050 Dátum: 2008 Június 21, 16:30:20 »

indító file, jobbegér, tulajdonságok, kompatibilitás fül, kompatibilis üzemmód, legördülő menü, kiválaszt
hopp, ezen túl vagy Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #48049 Dátum: 2008 Június 21, 16:28:12 »

Ezt hogy lehet megcsinálni? Nekem jobb egérre semmi win98 beállítás nem jön fel, megnyitás, futtatás, mint... stb.
indító file, jobbegér, tulajdonságok, kompatibilitás fül, kompatibilis üzemmód, legördülő menü, kiválaszt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #48048 Dátum: 2008 Június 21, 16:25:41 »

Ja és milyenek a véletlenek.

és ha felfelé is néztél volna... ott egy messzersmitt meg egy zéró hajkurászott egy szpitfájert!!  Wink Grin Grin
Oldalak: 1 ... 2340 2341 2342 2343 2344 [2345] 2346 2347 2348 2349 2350 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.256 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.