www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 08:18:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921397 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2296 2297 2298 2299 2300 [2301] 2302 2303 2304 2305 2306 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31822622 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49847 Dátum: 2008 Július 27, 22:01:45 »

Milis az szopás. Ember legyen ki gumit kerít rá elfogadható áron.
bizony,bizony.....nem könnyű,és nem olcsó.... Sad

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #49846 Dátum: 2008 Július 27, 21:59:35 »

Az iq fájter kársztánjlingos:

ez baromság... olyan hogy mm átmérő hülyeség, bár a coll-t ki lehet számolni... és tudni kell jólmérni, egy gumist kérdezz meg erről, ha meg nem egyezik se a 16 collal se a 15 el, akkor meg csúnyán javított felni lehet

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin
 Grin Grin Grin
 Grin Grin Grin Grin Grin


De a pali ki van bukva az tuti.  Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 27, 22:01:12 írta tazoli »
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #49845 Dátum: 2008 Július 27, 21:54:44 »

egy freccsért csendben maradok  Grin

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #49844 Dátum: 2008 Július 27, 21:54:20 »

Huh
Neked miért lesz több a köteleződ?

 Evil

Jóvanna, kicsit nemmagyar a szerkezete. Ki érti ki nem.  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #49843 Dátum: 2008 Július 27, 21:53:30 »

Milis az szopás. Ember legyen ki gumit kerít rá elfogadható áron.
Süni
« Hozzászólás #49842 Dátum: 2008 Július 27, 21:52:40 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=603034

ezdekirály. mondjuk a 2300 as motort a 34 es weberek nem tudom hogyan etetik Smiley

Takarékosan.  Cool
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #49841 Dátum: 2008 Július 27, 21:51:57 »

hát majdnem.....nem volt mindenkinek egyértelmű,szerintem....és ebből lett a most gebasz Undecided
de lehet hogy rosszul emlékszem......

ezekszerint a vevonek sem volt egyertelmu...

Nem coll átmérő hanem mm-es. Nem megy fel rá a 15-ös a 16 meg nagy!
SZÉTB@SZ AZ IDEG!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49840 Dátum: 2008 Július 27, 21:50:01 »

Szerintem kimondottan úgy hirdette, hogy millis.

hát majdnem.....nem volt mindenkinek egyértelmű,szerintem....és ebből lett a most gebasz Undecided
de lehet hogy rosszul emlékszem......

1303LS
« Hozzászólás #49839 Dátum: 2008 Július 27, 21:46:14 »

A hirdetés megfogalmazása igazi kársztájlingos. Gratulálok.


Leon esetleg nem szólt, hogy a felni mm-es nem coll-os?  Huh
Szerintem kimondottan úgy hirdette, hogy millis.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49838 Dátum: 2008 Július 27, 21:45:08 »

10 perc múlva az m1-en Quimby.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49837 Dátum: 2008 Július 27, 21:44:38 »


A hirdetés megfogalmazása igazi kársztájlingos. Gratulálok.


Leon esetleg nem szólt, hogy a felni mm-es nem coll-os?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49836 Dátum: 2008 Július 27, 21:38:41 »


hopppsza
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #49835 Dátum: 2008 Július 27, 21:35:28 »

Leon,azt hiszem keresnek Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=100431

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #49834 Dátum: 2008 Július 27, 21:31:28 »

Ja ettől az én autóm még használhatatlan.
De most beszélek haverokkal, akik ugye punto, favorit, bravo... És sírnak hogy most nézem duplája lesz a kötelezőm!! Favoritis már rakja is fel hgy eladó.... Majd gyűjt hozzá és vesz cápabömbit mer azmá youngtimer...

 Huh
Neked miért lesz több a köteleződ?

 Evil

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #49833 Dátum: 2008 Július 27, 21:18:43 »

egyszer talán lesz módom pályán bogarat nyúzni majd megkérek valakit fotózzon és meglátom mi történik Smiley mindenesetre az a kép nekem furcsa, még nem láttam ilyet Smiley
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49832 Dátum: 2008 Július 27, 20:45:17 »

Szvsz részben igaz, de ettöl még a centrifugális erő a súlypontot oldalra húzza amitöl az általam látott eddigi összes autó szépen (és nagy sebességnél pedig eléggénagyon) dől. Rosszabb esetben borul, de ha nézel képeket, mindegyik segge dől mintazálat. A boginál a féltengelyek állása miatt a gumit fogó erő karként hat a féltengelyre és az erő hatáspontja felé próbálja húzni, mivel a hátsó futómű pedig köríven mozog (a sugár a féltengely) ezért emelheti meg a seggét, ha a tapadási súrlódási erő nagyobb mértékben hat a futóműre, mint a súlypontra ható centrifugális erő. McPherson esetében pl ez lehetetlen. Smiley

persze, a centrifugális erő ekkor sokkal nagyobb, mint az a fékhatású erő, amiről én beszélek, de attól még mindkettő van.

és igen, ha kilóhúsznál kajakra félrerántod a kormányt, akkor az autó felborul. kb. bármelyik autó ;-)

(van egy jó tatabányai képem, amikor az ügyességi céljában a buszom jobb hátsó kereke rendesen elemelkedett, pedig az salakon volt ;-)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #49831 Dátum: 2008 Július 27, 20:35:33 »

Jaja, ezt fékezéses túlkormányzásnak nevezik egyesek.
a képen emlékeim szerint nem fékez. (vagyigen?)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #49830 Dátum: 2008 Július 27, 20:34:10 »

ez nem bogárcucc, minden autó így csinál (amelyikben nincs szabályzó elektronika)

gondolj bele, megy az autó ezerrel, szépen gördül mind a négy kerék. aztán eltekered a kormányt, innentől kezdve az autó menne tovább egyenesen, de az első kerék csáléra áll. nyilván kanyarodik is a gép, de a csálé első kereke egyúttal fékez is. márpedig ha bármilyen autót lefékezel (pláne az első kereket), akkor az megemeli a seggét.
Szvsz részben igaz, de ettöl még a centrifugális erő a súlypontot oldalra húzza amitöl az általam látott eddigi összes autó szépen (és nagy sebességnél pedig eléggénagyon) dől. Rosszabb esetben borul, de ha nézel képeket, mindegyik segge dől mintazálat. A boginál a féltengelyek állása miatt a gumit fogó erő karként hat a féltengelyre és az erő hatáspontja felé próbálja húzni, mivel a hátsó futómű pedig köríven mozog (a sugár a féltengely) ezért emelheti meg a seggét, ha a tapadási súrlódási erő nagyobb mértékben hat a futóműre, mint a súlypontra ható centrifugális erő. McPherson esetében pl ez lehetetlen. Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49829 Dátum: 2008 Július 27, 20:29:11 »

ez nem bogárcucc, minden autó így csinál (amelyikben nincs szabályzó elektronika)

gondolj bele, megy az autó ezerrel, szépen gördül mind a négy kerék. aztán eltekered a kormányt, innentől kezdve az autó menne tovább egyenesen, de az első kerék csáléra áll. nyilván kanyarodik is a gép, de a csálé első kereke egyúttal fékez is. márpedig ha bármilyen autót lefékezel (pláne az első kereket), akkor az megemeli a seggét.
Jaja, ezt fékezéses túlkormányzásnak nevezik egyesek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #49828 Dátum: 2008 Július 27, 20:25:42 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=603034

ezdekirály. mondjuk a 2300 as motort a 34 es weberek nem tudom hogyan etetik Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49827 Dátum: 2008 Július 27, 20:22:53 »

A depot nézegetve van egy régi kép amelyiken egy bogár erös kanyart vesz, fotó hátulrol, (most nincs nálam az ujság nemtom melyik oldal, a cikk vezetéstechnikárol v. ilyesmiröl szol). A kép érdekessége, hogy a hátsó futómű mindkét oldala lefelé áll, magyarul a bogár nem dől, hanem megemelkedik a hátulja. A fizikai magyarázatát értem, hogy miért áll olyan furcsán a bal futómű. Ez biztonságtechnikailag azonban veszélyes lehet, a bogár súlypontja magasabbra kerül. Borulékonyabb lesz? Kevésbé tapad? Milyen sebességnél jelentkezik ez a furcsaság? Tapasztalatok?

ez nem bogárcucc, minden autó így csinál (amelyikben nincs szabályzó elektronika)

gondolj bele, megy az autó ezerrel, szépen gördül mind a négy kerék. aztán eltekered a kormányt, innentől kezdve az autó menne tovább egyenesen, de az első kerék csáléra áll. nyilván kanyarodik is a gép, de a csálé első kereke egyúttal fékez is. márpedig ha bármilyen autót lefékezel (pláne az első kereket), akkor az megemeli a seggét.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #49826 Dátum: 2008 Július 27, 20:13:57 »

A depot nézegetve van egy régi kép amelyiken egy bogár erös kanyart vesz, fotó hátulrol, (most nincs nálam az ujság nemtom melyik oldal, a cikk vezetéstechnikárol v. ilyesmiröl szol). A kép érdekessége, hogy a hátsó futómű mindkét oldala lefelé áll, magyarul a bogár nem dől, hanem megemelkedik a hátulja. A fizikai magyarázatát értem, hogy miért áll olyan furcsán a bal futómű. Ez biztonságtechnikailag azonban veszélyes lehet, a bogár súlypontja magasabbra kerül. Borulékonyabb lesz? Kevésbé tapad? Milyen sebességnél jelentkezik ez a furcsaság? Tapasztalatok?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 27, 20:18:38 írta gyiik »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14022


30-347-1939

« Hozzászólás #49825 Dátum: 2008 Július 27, 19:35:29 »

Az egy dolog,hogy mi van benne.
Engem inkább az érdekelne,ami benne van,az hogyan van megcsinálva,hogy van a belsö tér felosztva,milyen a helykihasználása?
Az igazi nagy ötletek még ebben is lehetnek! Cheesy
Érdekes ötletek lehetnek még odabent!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49824 Dátum: 2008 Július 27, 19:17:25 »

énis, de ahogy sorolta az ürge eléggé sokminden van benne. Hortobágyra szívesen befeszítenék egy ilyennel...  Grin
Az egy dolog,hogy mi van benne.
Engem inkább az érdekelne,ami benne van,az hogyan van megcsinálva,hogy van a belsö tér felosztva,milyen a helykihasználása?
Az igazi nagy ötletek még ebben is lehetnek! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49823 Dátum: 2008 Július 27, 19:12:52 »

ez óriási!!
de azért nem ártana egy erössebb bogi motor ,pl nekem ehhez, mert azért ennek súlya és légellenállásai is van..
de nagyon birnánk a kiscsaládommal... Cool

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49822 Dátum: 2008 Július 27, 19:11:53 »

Az ilyeneket nem szeretem,de ez valami nagyon állat!!Bitang 5letes!!Ilyet szívesen ráncigálnék !
Mekkora volna,ha beállítana Gyomára vagy 10 ilyen egymás mellett!
Lehet, drágább volt, mint maga a bogi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14022


30-347-1939

« Hozzászólás #49821 Dátum: 2008 Július 27, 19:09:01 »

Az ilyeneket nem szeretem,de ez valami nagyon állat!!Bitang 5letes!!Ilyet szívesen ráncigálnék !
Mekkora volna,ha beállítana Gyomára vagy 10 ilyen egymás mellett!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #49820 Dátum: 2008 Július 27, 18:59:01 »

üdvw mindenkinek ezt kaptam az iwiwen
Sziasztok, az alábbi üzenetet kaptam, hátha valaki tud segíteni, ezért továbbítom:
"2008. 07. 24. :: Sziasztok!

2008.07.23.-án 8.00 - 22.00 között ellopták a bogarunkat!

VW 1302-es, 1971-es, törtfehér színû.

Motor: AB053409

Alváz: 1112165310

Ismertetõ jegyei:

Tank ajtó metálzöld - csere miatt
Csomagtetõn gitthiba, és rozsdásodás
Jobb hátsó sárvédõ gitthiba
Motorlemezek szinterezettek voltak, metálbordóra
Standard 1200-es kormány volt rajta, fekete 2 küllõs
A kasznija nagyon jó állapotú volt, küszöb, fenéklemezek hibátlanok.
Ülések okker sárgásbarnák gyári felújítatlanok.
Mennyezet cserélve volt
Szõnyeg körbe oldalt hiányzott.

Ha esetleg látjátok, vagy felkínálják eladásra, vagy alkatrészként, hívjátok a 06-30-9488-841 telefonszámon Szepes Gábort. "

hátha valaki tud segíteni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14022


30-347-1939

« Hozzászólás #49819 Dátum: 2008 Július 27, 18:58:12 »

Az Ultra VW honlapjan,itt:
http://www.ultravw.com/subscribe.aspx
 1 evre fizettem elo (12 szam) es 46 font volt(13ezer valahany forint),amihez kaptam egy Ultra VW Polot is.

Köszönöm!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49818 Dátum: 2008 Július 27, 18:11:20 »

énis, de ahogy sorolta az ürge eléggé sokminden van benne. Hortobágyra szívesen befeszítenék egy ilyennel...  Grin
Annyira nagy ötlet,hogy csak maximálisan elismerni tudom!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49817 Dátum: 2008 Július 27, 18:08:39 »


Kiváncsi lennék a "futo" belvilágára is!!
énis, de ahogy sorolta az ürge eléggé sokminden van benne. Hortobágyra szívesen befeszítenék egy ilyennel...  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49816 Dátum: 2008 Július 27, 18:01:45 »


Kiváncsi lennék a "futo" belvilágára is!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #49815 Dátum: 2008 Július 27, 17:39:58 »

hol fizettél elő, és mennyi volt?
Ja és mennyi időre?
Akár priviben is jöhet a válasz!

Az Ultra VW honlapjan,itt:
http://www.ultravw.com/subscribe.aspx
 1 evre fizettem elo (12 szam) es 46 font volt(13ezer valahany forint),amihez kaptam egy Ultra VW Polot is.

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #49814 Dátum: 2008 Július 27, 17:06:50 »

és Monte Carlo, casino tér:

550 spyder
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #49813 Dátum: 2008 Július 27, 17:05:43 »

Amerikai piacos bogár, és customizált T1...

A buszban sportkormány, kempingfelszerelés, alatta króm 356 felnik.
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #49812 Dátum: 2008 Július 27, 17:04:15 »

Monaco, Rainier III herceg autógyűjteményében láttam:

Bora elnevezésű, bogár motoros versenyautó (1967), mentek vele Monte Carlo-ban.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 27, 17:09:02 írta lovászimi »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #49811 Dátum: 2008 Július 27, 14:07:28 »

EZ MEKKORA!!  Grin


aztaq!!  Shocked Shocked   5letS!! Wink Cheesy
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49810 Dátum: 2008 Július 27, 13:49:36 »


elfogadnam Smiley

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #49809 Dátum: 2008 Július 27, 13:41:00 »

  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49808 Dátum: 2008 Július 27, 13:33:11 »


kurrrrvajó ;-)

csak magyarországon ezért kötél általi főbelövés járna...
Oldalak: 1 ... 2296 2297 2298 2299 2300 [2301] 2302 2303 2304 2305 2306 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.