www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:11:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2281 2282 2283 2284 2285 [2286] 2287 2288 2289 2290 2291 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27895916 alkalommal)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #50381 Dátum: 2008 Augusztus 04, 17:09:22 »

találkozón le se szarják az aftereket, legyen az akármilyen zsírgyári...

Ebben teljesen igazad van. Itthon is van néhány fullgyári, keveset futott és szűz after bogi, de a talikon csak max. egy-két ember figyel fel rájuk...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 17:34:04 írta Minx »

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50380 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:58:26 »

saccra 100 körül lehet a földmunka + kömüvesmunka  + 20 a csempézés + 20 körül ha akarsz rá tenni pallókat.
TBK-majd pontosan kiszámolja.

Földmunka nem lesz pézé. Azt máris le lehet húzni. És nem a nappaliba akarom, szóval csempe sem lesz. Pallók szintén nem pénz. Csupán, anyagdíj kéne. Sóder, cement, tégla.......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50379 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:56:45 »

Most komolyan. Olyan szerkó amit a dobba kell becsavarozni és el lehet borítani a kocsit.
Tudom,hogy mire gondoltál.
Sorry,ha rossz volt a poén.

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50378 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:56:13 »

saccra 100 körül lehet a földmunka + kömüvesmunka  + 20 a csempézés + 20 körül ha akarsz rá tenni pallókat.
TBK-majd pontosan kiszámolja.

Holnap majd kiszámítolom... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50377 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:54:28 »

Én nem vagyok épitész,de egy huszasbol a söder meg a cement se jön ki,szerintem.

saccra 100 körül lehet a földmunka + kömüvesmunka  + 20 a csempézés + 20 körül ha akarsz rá tenni pallókat.
TBK-majd pontosan kiszámolja.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50376 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:54:02 »

Szólhatok két cimborámnak.
Qrvaerösek,biztos vállalják! Grin

Most komolyan. Olyan szerkó amit a dobba kell becsavarozni és el lehet borítani a kocsit.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50375 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:53:07 »

Én is ezt akartam írni Smiley  Egy bogi kerék 60 egynéhány centi.

Lehet  Roll Eyes Ha a kerekek 80 cm-es átmérőjüek.  Evil
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50374 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:52:18 »

Akurvaannyát. Akkor nem lesz akna. Valaki autódöntőt esetleg nem tud???  Grin
Szólhatok két cimborámnak.
Qrvaerösek,biztos vállalják! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50373 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:51:46 »

Lehet  Roll Eyes Ha a kerekek 80 cm-es átmérőjüek.  Evil

Majdnem ezt akartam írni....
Kolléga úr térlátásával némi gondok támadtak... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50372 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:50:58 »

Én nem vagyok épitész,de egy huszasbol a söder meg a cement se jön ki,szerintem.

Akurvaannyát. Akkor nem lesz akna. Valaki autódöntőt esetleg nem tud???  Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50371 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:50:22 »

Mát kikapcsoltam a másik gépet, amin a költésgvetés készítő progi van, de holnap kiszámolhato, ha gondolod...

Gondolom! Kössz előre is!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50370 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:49:54 »

Akkor 20E nem elég mih?! Legalább összeg is hangozzék mán építész urak.  Wink
Én nem vagyok épitész,de egy huszasbol a söder meg a cement se jön ki,szerintem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50369 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:49:37 »

lehet hogy 40x40es az a burkolólap, nem? Wink akkor máris 160cm van a kocsi kereke alatt

Lehet  Roll Eyes Ha a kerekek 80 cm-es átmérőjüek.  Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50368 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:49:31 »

Akkor még annyit kollega urak hotty, mipíz önök szerint ez az egész kb 170 mélyre?  Tongue Kicsijált ilyetet?

Mát kikapcsoltam a másik gépet, amin a költésgvetés készítő progi van, de holnap kiszámolhato, ha gondolod...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50367 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:58 »

lehet hogy 40x40es az a burkolólap, nem? Wink akkor máris 160cm van a kocsi kereke alatt

Akkor 20E nem elég mih?! Legalább összeg is hangozzék mán építész urak.  Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50366 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:44 »

Ha már tartotok egy-két építászt, akkor legalább segítsenek, nem??? Wink
Mert mi tudjuk,hogy a bogaras épitész,ahol tud,segit!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50365 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:00 »

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool

Legalább ülve végezhet bármit is.  Cool
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50364 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:46:37 »

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool
lehet hogy 40x40es az a burkolólap, nem? Wink akkor máris 160cm van a kocsi kereke alatt
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50363 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:45:27 »

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50362 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:45:10 »

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...
Értettem! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50361 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:42 »

Akkor még annyit kollega urak hotty, mipíz önök szerint ez az egész kb 170 mélyre?  Tongue Kicsijált ilyetet?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50360 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:36 »

deokos itt mindenki  Grin

Így van, vagy így van??? Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50359 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:08 »

Na,itt a szakszerü okosság!

Ha már tartotok egy-két építászt, akkor legalább segítsenek, nem??? Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50358 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:28 »

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...
deokos itt mindenki  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50357 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:17 »

a zsalukő belsejét is ki kell önteni betonnal, csak legalább nem kell külön zsaluzni. akár magatoknak is megcsinálhatjátok.
pincét sokszor csinálják így (talán azért mert olcsóbb?)


Már leírtuk!! Kolléga úr.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50356 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:08 »

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin
Na,itt a szakszerü okosság!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50355 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:42:49 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...
a zsalukő belsejét is ki kell önteni betonnal, csak legalább nem kell külön zsaluzni. akár magatoknak is megcsinálhatjátok.
pincét sokszor csinálják így (talán azért mert olcsóbb?)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50354 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:42:44 »

Nemegészen.
A zsaluküvet is ki kell önteni betonnal,de mint a neve is mondja nem kell öntés elött kizsaluzni a betonnak.
Viszont annyi elönye van,hogy a zsalukö is piszok drága!!

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50353 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:41:24 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50352 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:41:04 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal?
Nemegészen.
A zsaluküvet is ki kell önteni betonnal,de mint a neve is mondja nem kell öntés elött kizsaluzni a betonnak.
Viszont annyi elönye van,hogy a zsalukö is piszok drága!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50351 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:38:26 »

Na akkor még OFF. Csináltasd ún. zsalukőből. Amúgy az akna normál esetben a bogár kerekei között van...  Evil


Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50350 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:34:45 »

Apropó akna. Nekem is volna egy. Ha akarunk csinálni egyet, és körbe nem betonnal hanem főfaltéglával akarjuk megcsinálni akkor az stabil? Tehát ha folyamatosan mondjuk rajta parkol egy bogár, akkor sem fog beomlani?!

Na akkor még OFF. Csináltasd ún. zsalukőből. Amúgy az akna normál esetben a bogár kerekei között van...  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50349 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:32:59 »

imád gugolni  Grin



egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50348 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:32:08 »

egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?

Apropó akna. Nekem is volna egy. Ha akarunk csinálni egyet, és körbe nem betonnal hanem főfaltéglával akarjuk megcsinálni akkor az stabil? Tehát ha folyamatosan mondjuk rajta parkol egy bogár, akkor sem fog beomlani?!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50347 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:29:36 »

Na szóval, SiD mester bogara, a callok projekt hozzám került. A megvásárlása egy nagyon jó példa az üzleti korrektségre, ugyanis Ratro és én is mentünk rá, végül enyém lett, és nem lett belőle testvérháború.


egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50346 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:21:31 »

Azért gondolkodni is érdemes
- Az 1966-os bogár technikailag megfelel egy afternek, egyedül a keskenyebb hátsó futómű okozhat gondot, de ez egy szélesebb kerékkel kiegyenlithető. Gombfejes, kanyarstabilizátoros az eleje. Szélesek a fékek, és egy főfékmunkahenger és tartály cserével 2 körössé tehető ugy, hogy észre sem venni. 12 volt is ugy oldható meg, hogy nem szentségtörés, mivel 1966-ban már opciósan volt 12V, a 66-os modellen is. Stuntmanus tudatosan jól választott. Megvette azt az évjáratot, ami technikailag a legjobb, és legszebb. Itt még széles a diszléc, szinte mindent megöriz a pre részleteiből, de már a modern technika van alatta. Gratulálok hozzá itt is neki, nagyon jó választás volt!

"NGA elhintette itt a 67előtti az Isten dogmát és a követők,mint a bárányok kolompoló társukat követik".
Az ilyen és hasonló megjegyzései miatt szóltam be neki(és nem neked!),mert zavart,hogy az utóbbi időben mindig valami megjegyzést tett az 58-67 között bogarakra,és most meg pont ilyent vett.

Gondolom te most külön örülsz,hogy 66-os bogarat vett,mert a tiéd is az.Most jól meg tudod magyarázni,hogy az a legtökéletesebb évjárat,mert már 70-es évek technika,a 60-as évek designjával.

Ez a 66-ban opcióként kérhető volt a 12V,ez egy jó nagy baromság!!!Gondolom ezt a dumát csak azért hinted,mert a te bogarad már át lett takeszolva 12V-ra,és ezzel az gyári opciós szöveggel akarod elhitetni,hogy az gyárilagos!Lehet,hogy ezt itt a fórumon egyesek beveszik neked,de én nem!
Az európai bogarak 1968-tól kapták meg a 12V-ot,az amcsik már egy évvel korábban,'67-ben.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50345 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:13:41 »

Majd a 20. találkozó után más lesz a véleményed.  Wink
eddigi tapasztalataim szerint... (ami két találkozót jelent) Lips Sealed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50344 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:13:14 »

Ha megnyugtat, akkor Ion Todoreszku megvette, majd hazavitte Timisoara-ra, ahol sokáig a családi kedvenc volt, majd helyi gyorsulási versenyeken indult. Róla mintázták a Timisoara Night Drift cimű román scifi főszerepét is, aztán az autót kiállitották a helyi közösségi házban is, majd A helyi fémgyüjtés alkalmával elvitték a helyi Dacia gyárba, ahol mint Dacia Lodan született újjá DAKOZ0001ZROMANZZZZZ999111 gyári számmal. Megfelel? :-)

Gyanítom, hellyel-közzel még igaz is. Most beszéltem egy ismerőssel, megnyugtatott hogy kint a daciáknak akkora tekintéjük van mint egy rozsdás szögnek.  Grin Uh. biztos jó kezekben van, nemdohányzó, nőitulaj. Esőn sosem állt.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50343 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:08:48 »

Sad
Valahonnan meg kell tudnom, mi lett vele. Okmányirodaában meg tudják mondani hogy 94-95-ös eladáskor kinek adhattuk el és az mit csinált vele? Esetleg kivonatta és vitte romániába... Anyu ezt mondta. Román volt, tuti kivitte.

Ha megnyugtat, akkor Ion Todoreszku megvette, majd hazavitte Timisoara-ra, ahol sokáig a családi kedvenc volt, majd helyi gyorsulási versenyeken indult. Róla mintázták a Timisoara Night Drift cimű román scifi főszerepét is, aztán az autót kiállitották a helyi közösségi házban is, majd A helyi fémgyüjtés alkalmával elvitték a helyi Dacia gyárba, ahol mint Dacia Lodan született újjá DAKOZ0001ZROMANZZZZZ999111 gyári számmal. Megfelel? :-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50342 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:08:34 »

ez azért nagyon nem így van!
eddigi tapasztalataim szerint... (ami két találkozót jelent) Lips Sealed

Oldalak: 1 ... 2281 2282 2283 2284 2285 [2286] 2287 2288 2289 2290 2291 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.