www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 17:08:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2278 2279 2280 2281 2282 [2283] 2284 2285 2286 2287 2288 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31869404 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50567 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:40:44 »

Egyre szebb az ügyem.
Szakértő vélemény megvolt. Mentem volna ugye aláírni, nem nem lehet, még az nem végleges. Alá kell írni a főnöknek is.
Múlt hét péntekre ígérték az aláírást. Azóta hívom a szakértőt minden nap, megvan-e az aláírás. Nem nincs meg.
Amíg nincs meg nincs mit követelnem gyakorlatilag. Ha megvolna, akkor mehetek az okozóhoz okozói nyilatkozatot kérni, ugyanis anélkül nincs kifizetés hiába van konkrét összeg.
Viszont ha volna konkrét összeg, hogy írna az okozóm bármit is alá nyilatkozatot, hogy igen mi hibánk mikor most az folyik mindenhonnan hogyha elfogy a lé, az okozók fizetik a többit, azaz az ő általuk okozott kárt.
De már gyanítom, a máv-nál sem főnök nincs meg, hanem a mostani hírekben ez szerepel:
"Mivel a MÁV biztosító eszközei nem nyújtanak teljes mértékben fedezetet az eddig okozott károkra, a meglévő kötelezettségeket az egyesület a következő kielégítési sorrendben teljesíti: járadékfizetési kötelezettségek, természetes személyek által okozott személyi sérüléses károk, nem természetes személyek által okozott személyi sérüléses károk (kivéve a nagy anyagi teherbírású személyek kárai), természetes személy által okozott, 300 ezer forintnál nagyobb összegű vagyoni károk, nem természetes, nagy anyagi teherbírású személy által okozott személyi sérüléses károk, egyéb kárkifizetések." -ez a kifizetések sorrendje. Szóval nekem akkor írnak alá bármit is, ha oda jutnak sztem. De hova jutnának mikor ebből már lófasz se lesz?!?! Tehát a főnök tartja az ügyem.
Ezt az összeget elfogadnám amit most  akárszaki mondott, ha most egy hónapon belül megkapnám. Erre azonban annyi esély van mintha holnap esne a hó... Viszont ha ígyis-úgyis polgári peren kellene érvényesítenem a kárigényem akkor nyilván való nem ezt a 2xx összeget követelem majd ott. Ha bzemg már évekig vitázunk akkor nekem ne a 2-3 évvel ezelőtti kárösszegem fizesse az okozó/tulajdonos, hanem akkor fizessen 400.000-et aztán boldogan élünk.
Valamint, nekem annó mikor jött a kárszaki, mondta 300 alatti összegeket fizetik kifele. Azzal nincs gond! 300 fölött szokott a máv a visszajelzésekből hallhatóan gcizni... Viszont amit idéztem krvára nem ezt mutatja.... 300 alattiak mennek legalulra.......

Holnap újra máv személyesen és valakinek a fejét beleverem az asztalba hogy mondjon valaki valami konrétat. Ne azt hogy nem tudom meg akkor ennyi. Hanem bzmeg valaki javasoljon nekem vlaamit mert a tököm eldurran már. Mondják azt ne várj semmit, nem fizetünk. Indíts polgári pert. Akkor bebattyogok az ügyvédhez, és elindítom. De nem most várok fél évet hogy valami lesz?! Azt ha nem majd akkor lépünk másfele. Mire hozzá lehet kezdeni a kocsim felújítására, addigra már rég por és hamu lesz. Egyhelybe végignézem ahogy összerohad?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 06, 22:53:54 írta tazoli »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50566 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:24:01 »

mai termés

azért egy typ 3 szisztéma már kezd messze lenni a typ1 től

ha valaki typ 3 felujitáson gondolkodik, felejtse el, inkább vegyen üzemképes autó


Van aki így tett!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #50565 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:10:28 »

van olyan akinek meg lehet nézni a munkáját?nem akarok carstylingról disznóólban polírozó szakikat hajkurászni
vagy nyelek egy nagyot és veszek krómot Huh
Bugmaster narancsán a Wolfrace-ek :

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50564 Dátum: 2008 Augusztus 06, 22:09:51 »

van olyan akinek meg lehet nézni a munkáját?nem akarok carstylingról disznóólban polírozó szakikat hajkurászni
vagy nyelek egy nagyot és veszek krómot Huh
nekem is meglehet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50563 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:33:08 »

PES - Western spagetti:
http://www.youtube.com/watch?v=qBjLW5_dGAM


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50562 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:29:19 »

Bocs ha volt:

http://www.youtube.com/watch?v=shbLCXG8658 -- Zsíroskenyér - Mónika show Grin Grin Grin Grin Grin
http://www.youtube.com/watch?v=_OAWEg_z4-k -- Szintiboooyyy alias Zagyva Tííbor Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50561 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:24:09 »

Azért kérdeztem ezt a bejáratós dolgot, mert ha megnéztek egy komolyabb műsort, abban összerakják a motort, aztán kimennek vele a pályára és szép lassan bemelegitik, majd adnak a szájának. Mert én ugy tudom, ha ezt már az elején nem birja ki a motor, akkor hogy fogja késöbb kibirni?
Emlékszem a Fehér Gábor 61-es bogarába lett uj 1600-as motor csinálva. Sötétvölgyben volt a találkozó, elötte nemsokkal készült el. Elég meleg is volt, és akkor a Gábornak valami gondja támadt, amit ugy érzett, hogy a bogarán kell kitöltenie, és padlógázon tolta neki szegényt, mig le nem nyugodott. Na az a motor rendesen be lett járatva :-)
na azt megnéztem volna Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #50560 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:22:57 »

"annyit olvastam a ivás és a dohányzás ártalmairól, hogy végre elhatároztam: leszokok az olvasásról"
Haaaaaaaaaaa!!



( Grin Grin Grin Grin)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #50559 Dátum: 2008 Augusztus 06, 21:08:46 »

mai termés

azért egy typ 3 szisztéma már kezd messze lenni a typ1 től

ha valaki typ 3 felujitáson gondolkodik, felejtse el, inkább vegyen üzemképes autó

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 06, 21:11:12 írta mikrobi »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #50558 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:31:51 »

"annyit olvastam a ivás és a dohányzás ártalmairól, hogy végre elhatároztam: leszokok az olvasásról"
Grin Grin Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50557 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:31:14 »

"annyit olvastam a ivás és a dohányzás ártalmairól, hogy végre elhatároztam: leszokok az olvasásról"
OTTAPONT!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50556 Dátum: 2008 Augusztus 06, 20:26:57 »


ez a bejáratás is olyan mint az olaj kérdés, nem kell túlmisztifikálni, csak oda kell figyelni .


"annyit olvastam a ivás és a dohányzás ártalmairól, hogy végre elhatároztam: leszokok az olvasásról"
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #50555 Dátum: 2008 Augusztus 06, 18:17:51 »

Azért kérdeztem ezt a bejáratós dolgot, mert ha megnéztek egy komolyabb műsort, abban összerakják a motort, aztán kimennek vele a pályára és szép lassan bemelegitik, majd adnak a szájának. Mert én ugy tudom, ha ezt már az elején nem birja ki a motor, akkor hogy fogja késöbb kibirni?
Emlékszem a Fehér Gábor 61-es bogarába lett uj 1600-as motor csinálva. Sötétvölgyben volt a találkozó, elötte nemsokkal készült el. Elég meleg is volt, és akkor a Gábornak valami gondja támadt, amit ugy érzett, hogy a bogarán kell kitöltenie, és padlógázon tolta neki szegényt, mig le nem nyugodott. Na az a motor rendesen be lett járatva :-)
volt egy ismerősöm aki szinte csak lada motorokkal foglalkozott, azt mondta ,hogy hozzá ne hozzanak vissza garanciázni motort, mert balfa.. a pilóta, ezért ő úgy adta ki az autót, hogy az kész volt, de nem ment x1000 Km-t, csak az utcájukba ami kb. 2 km hosszú ment egy kört normálisan, meg kettőt mint az állat, azt mondta ha ezt nem bírja ki akkor valamit szarul csinált, ha meg jó akkor utánna sem lesz vele gond
ez a bejáratás is olyan mint az olaj kérdés, nem kell túlmisztifikálni, csak oda kell figyelni .

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50554 Dátum: 2008 Augusztus 06, 18:01:27 »

Azért kérdeztem ezt a bejáratós dolgot, mert ha megnéztek egy komolyabb műsort, abban összerakják a motort, aztán kimennek vele a pályára és szép lassan bemelegitik, majd adnak a szájának. Mert én ugy tudom, ha ezt már az elején nem birja ki a motor, akkor hogy fogja késöbb kibirni?
Emlékszem a Fehér Gábor 61-es bogarába lett uj 1600-as motor csinálva. Sötétvölgyben volt a találkozó, elötte nemsokkal készült el. Elég meleg is volt, és akkor a Gábornak valami gondja támadt, amit ugy érzett, hogy a bogarán kell kitöltenie, és padlógázon tolta neki szegényt, mig le nem nyugodott. Na az a motor rendesen be lett járatva :-)

A bejáratáshoz csak két dolgot: az új csapágyakat, ha pontosan illesztettek, jó a gépmunka tulajdonképpen nem kell bejáratni.

Viszont az utolsó két henger/dugó garnitúra, amit építettem be (egyik Mahle a másik KS) nagyon durván volt hónolva. Ezt nem a gyári, szintén KS (Kolbenschmidt) garnitúrákhoz hasonlítva mondom, hanem a korábban általam vásárolt vagy hozzám hozott és beépített hengerkészletekhez hasonlítva mondom.
A durva hónolás két dolgot hoz: az egyik, hogy a bejáratás alatt a hüvelyek aránytalanul jobban melegszenek, mint a "normálisan" hónolt hengerek, ezek melegítik az olajat és necces, hogy az olaj nem tudjka aztán visszahűteni, tehát énszerintem 50 km-enként érdemes megállni egy 15-20 percre.
A másik dolog pedig, hogy az első 100 km után a gyűrű a durva hónolást "megmunkálja" és a kopadék az olajba kerül. Ha nincs minimálisan egy mágneses leeresztőcsavarod (nagyon ajánlott!), akkor ez a kopadék végigjárja az olajpumpát, csapágyakat, ami nem jó, noha tudom, hogy ezek mikronos nagyságrendbe esnek.

Ha ilyen szett kerül beépítésre, akkor érdemes az első 500 km-en kicsit óvatosabbnak lenni, mint azt egyébként a VW vagy a motor konstrukciója megköveteli.

Egyébként egyesek (Gene Berg) azt javasolják, hogy az új hengerkészletet, akármilyen is az, először szappanos melegvízben el kell mosni, majd 400-as papírral olajosan jól meg kell csiszolni. Ettől eltűnnek a hónolás felületi hibái, pl. amikor a hónoló kés már nem éles és szakítja a fémet...
Utána megint elmosni forróvízben, megszárítani és azonnal és leolajozni.

Én motorfelújítás után az első olajat valami nagyon olcsót teszek bele és 100 km után kiveszem, kimosva ezzel a blokkot, utána kap egy olajat, amivel 500 km-t megyek. Utána csere és minden oké, már nem törődök a bejáratással.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #50553 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:47:18 »

szép nagyon
én ezen gondolkodom,első az a gyári króm,a második lenne polírozva

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50552 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:40:34 »

na erről képek alapján azt hittem króm

nem:)
buggy kerek:
http://cultivated.extra.hu/tagokoldal/gardony/gardony11.jpg

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #50551 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:38:00 »

na erről képek alapján azt hittem króm
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50550 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:36:06 »

Azért kérdeztem ezt a bejáratós dolgot, mert ha megnéztek egy komolyabb műsort, abban összerakják a motort, aztán kimennek vele a pályára és szép lassan bemelegitik, majd adnak a szájának. Mert én ugy tudom, ha ezt már az elején nem birja ki a motor, akkor hogy fogja késöbb kibirni?
Emlékszem a Fehér Gábor 61-es bogarába lett uj 1600-as motor csinálva. Sötétvölgyben volt a találkozó, elötte nemsokkal készült el. Elég meleg is volt, és akkor a Gábornak valami gondja támadt, amit ugy érzett, hogy a bogarán kell kitöltenie, és padlógázon tolta neki szegényt, mig le nem nyugodott. Na az a motor rendesen be lett járatva :-)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 06, 17:39:47 írta CN 86-48 »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50549 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:35:55 »

megnézem a honlapotokon

ezt is pl o polirozta
http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/13/29/14.jpg

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50548 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:34:35 »

van olyan akinek meg lehet nézni a munkáját?nem akarok carstylingról disznóólban polírozó szakikat hajkurászni
vagy nyelek egy nagyot és veszek krómot Huh

hat most latva a kromot,en arra szavazok,vigyazni kell ra,de meghalalja...Eleg jol poliroz az emberunk(szerintem itthon a legjobban)de a kromot melleteve,van kulonbseg,nem kicsi...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #50547 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:34:25 »

Pl szeky buggyjan a fuchs,meg meg kis csapatunk sok autojan a kerekek...
megnézem a honlapotokon
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50546 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:32:54 »

van olyan akinek meg lehet nézni a munkáját?nem akarok carstylingról disznóólban polírozó szakikat hajkurászni

Pl szeky buggyjan a fuchs,meg meg kis csapatunk sok autojan a kerekek...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #50545 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:31:16 »

ha vigyazol ra,szep marad.evente azert erdemes ujrapolirozni
van olyan akinek meg lehet nézni a munkáját?nem akarok carstylingról disznóólban polírozó szakikat hajkurászni
vagy nyelek egy nagyot és veszek krómot Huh
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50544 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:29:21 »

Políroztatott már innen valaki felnit?Érdekelne milyen lesz pár hónap után,mert krómoztatni itthon ugye nem szabad

ha vigyazol ra,szep marad.evente azert erdemes ujrapolirozni

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #50543 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:27:59 »

Políroztatott már innen valaki felnit?Érdekelne milyen lesz pár hónap után,mert krómoztatni itthon ugye nem szabad
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50542 Dátum: 2008 Augusztus 06, 17:01:59 »

Most viccelsz, de ures utakon nyugodtan mehetsz akarmilyen lassan is (ha ahhoz van kedved), napkozben, mikor nagy forgalom van es mindenki idegbeteg lehet, hogy valaki felhuzza magat, kiszall es fejbelo. (amire ugye volt is pelda, Budapesten!) De alapesetben is dudalnak, orditanak es letolnak a fenebe.

Ejjel meg mehetsz 20-30cal az elso par kilometeren, senkit sem zavarsz.

Ugyhogy gondolom ezt jelentheti az 'ejszakai bejaratas' ...

Minek mennél 20-30 -cal? Vagy rossz a váltó?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #50541 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:27:11 »

Most viccelsz,

igen, az utolsó, köpködős mondat vicc volt, de lemaradt a  Wink Cheesy
(az másik kettőt komolyan gondoltam, arról nemtom mi maradt le, mondjuk a  Roll Eyes  )
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50540 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:22:58 »

meg esetleg az, hogy hűvösebb a levegő. meg esetleg az, hogy a fényviszonyok miatt eleve lassabban hajtasz.
meg teliholdkor, a bal vállad felett egy fehér kőre háromszor hátraköpve szerencséd lesz talán.
Most viccelsz, de ures utakon nyugodtan mehetsz akarmilyen lassan is (ha ahhoz van kedved), napkozben, mikor nagy forgalom van es mindenki idegbeteg lehet, hogy valaki felhuzza magat, kiszall es fejbelo. (amire ugye volt is pelda, Budapesten!) De alapesetben is dudalnak, orditanak es letolnak a fenebe.

Ejjel meg mehetsz 20-30cal az elso par kilometeren, senkit sem zavarsz.

Ugyhogy gondolom ezt jelentheti az 'ejszakai bejaratas' ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50539 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:11:45 »

plussz dugóban nem fő meg a friss motor (városi átok  Evil)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #50538 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:10:37 »

En az 'ejszakai' bejaratasrol meg nem hallottam, esetleg az lehet az ertelme, hogy nincs forgalom, azt csinalsz az uton amit akarsz. Gyorsulsz, lassulsz, akarmi.

meg esetleg az, hogy hűvösebb a levegő. meg esetleg az, hogy a fényviszonyok miatt eleve lassabban hajtasz.
meg teliholdkor, a bal vállad felett egy fehér kőre háromszor hátraköpve szerencséd lesz talán.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50537 Dátum: 2008 Augusztus 06, 16:05:16 »

Elképzelem Pleisch Pista bácsit, amikor a bogaramat vette 1966-ban, akkor néha kiment éjjel, és ment egy pár km-t a vadiuj bogárral :-)
En az 'ejszakai' bejaratasrol meg nem hallottam, esetleg az lehet az ertelme, hogy nincs forgalom, azt csinalsz az uton amit akarsz. Gyorsulsz, lassulsz, akarmi.

Amit mi kaptunk tobb bogarszerelo ismerostol jotanacsot es iranyelveket:
- a motor amig nem kopik ossze, jobban melegszik, jobban surlodik
- a bejaratas alatt nem toljuk ki a szemet, dinamikusan, az osszes fordulatszamtartomanyban jaratjuk: tehat legjobb a varos, a hosszu turak nem jok.
- elso 500 kilometer utan olajcsere, h az osszejott 'mocskot' kitakaritsuk a motorbol, + szelephezag allitas
- az 1500. kilometer korul szinten olajcsere, szelephezag allitas es kesz, be van jaratva. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50536 Dátum: 2008 Augusztus 06, 15:34:38 »

Lehet, hogy hülye vagyok, és nem értek hozzá (ami teljesen valoszinű) de nekem mint egy ovodásnak valaki mesélje el végre, mi a franc ez az éjszakai bejáratás meg hasonló? Én már láttam pár felujitott motort, mentem is ilyennel, de annyi volt a javaslat, hogy ne padlózzam le rögtön, várjam meg mig felmelegszik. Elképzelem Pleisch Pista bácsit, amikor a bogaramat vette 1966-ban, akkor néha kiment éjjel, és ment egy pár km-t a vadiuj bogárral :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #50535 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:52:04 »

pedig meg is tanulhatnad ... :-) nem nagy ordongosseg!
ha a busz elmegy, akkoris annyi jármű marad, hogy a szerelő, aki amúgy ingyen állítja emlékeim szerint, hamarabb végez, minthogy helyet csináljak Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50534 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:50:27 »

nekem most jött össze. hét elején viszem
pedig meg is tanulhatnad ... :-) nem nagy ordongosseg!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #50533 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:46:47 »

akkor megvolt 500nál az olajcsere és szelephézag állítás?
nekem most jött össze. hét elején viszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50532 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:19:48 »

én is járatom,és én már 600km-nél tartok......
akkor megvolt 500nál az olajcsere és szelephézag állítás?
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #50531 Dátum: 2008 Augusztus 06, 13:05:12 »

elkészült végre az autóm, bent van a motor, már csak be kell járatni.
eddig van benne 30km  Grin
ráadásul a számláló szerint is hamarosan új időszámítás kezdődik  Cool

én is járatom,és én már 600km-nél tartok......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50530 Dátum: 2008 Augusztus 06, 11:58:21 »

nekem is a kedvencem és csak autóval együtt sikerült vennem  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 06, 13:08:47 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50529 Dátum: 2008 Augusztus 06, 11:47:39 »

ilyen km ora kellene nekem.
ha van valakinek elado Cool
nekem is a kedvencem és csak autóval együtt sikerült vennem  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50528 Dátum: 2008 Augusztus 06, 11:26:57 »

elkészült végre az autóm, bent van a motor, már csak be kell járatni.
eddig van benne 30km  Grin
ráadásul a számláló szerint is hamarosan új időszámítás kezdődik  Cool

ilyen km ora kellene nekem.
ha van valakinek elado Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 2278 2279 2280 2281 2282 [2283] 2284 2285 2286 2287 2288 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.273 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.