www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 00:52:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921402 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2199 2200 2201 2202 2203 [2204] 2205 2206 2207 2208 2209 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31924237 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53727 Dátum: 2008 Október 05, 10:40:40 »

A gyári cseremotorokba a VW a szám mellé egy speciális jelet ütött be (nem X-et meg ehhez hasonlókat). Ez a jel kör alakú és hasonlít az újrahasznosítást jelző önmagába visszaforduló két nyilacskára. Ha ez nincs benn, akkor gány... (Nekem is van egy csomó itthon kimart, majd újból beütött motorszámos blokkom...

ha te mondod

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53726 Dátum: 2008 Október 05, 10:36:47 »

A gyári cseremotorokba a VW a szám mellé egy speciális jelet ütött be (nem X-et meg ehhez hasonlókat). Ez a jel kör alakú és hasonlít az újrahasznosítást jelző önmagába visszaforduló két nyilacskára. Ha ez nincs benn, akkor gány... (Nekem is van egy csomó itthon kimart, majd újból beütött motorszámos blokkom...

a gány-on azért túlmutat a dolog
ha megnézed gyönyörűen ki van marva belőle az előző szám
ami nem kis meló olyan szépen
ezt a blokköntvényt egy komoly nagy marógépen munkálták meg legalábbis a szám kireszelést
ami arra enged következtetni hogy annyira nem gány

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53725 Dátum: 2008 Október 05, 10:30:35 »

Igen, az egy gyári hangszigetelés. A régebbiekben filcszerű anyag van egy párnácskába varrva, a fiatalabbakban meg gyárilag purhabszerű anyag van.

Sziasztok!
Kérdésem lenne!

A pre bogár motorterének két oldalán,a jobb és bal felső sarokban található két üreg.Ebben az üregben találtam két ilyen,tömött,puffer kis valamit(párnácskát).
Én valami zajszigetelőnek gyanítom,és úgy gondolom,hogy gyári lehet.

Találkozott már valaki ilyennel?
Gyári dolog lehet?

A válaszokat előre is KÖSZÖNÖM!! Wink Cheesy

A képen bejelöltem,hogy melyik üregekről is beszélek.

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #53724 Dátum: 2008 Október 05, 09:16:04 »

Az Ovál az esős napokat a szabadban töltötte. Jó hír, kiállta a tesztet, sehol sem ázik be, fikarsznyit sem (tehát illeszkednek az ablakok, és a faltdachot is sikerült megfelelően betenni).
Képet!! Köszönöm Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53723 Dátum: 2008 Október 05, 09:13:46 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne!

A pre bogár motorterének két oldalán,a jobb és bal felső sarokban található két üreg.Ebben az üregben találtam két ilyen,tömött,puffer kis valamit(párnácskát).
Én valami zajszigetelőnek gyanítom,és úgy gondolom,hogy gyári lehet.

Találkozott már valaki ilyennel?
Gyári dolog lehet?

A válaszokat előre is KÖSZÖNÖM!! Wink Cheesy

A képen bejelöltem,hogy melyik üregekről is beszélek.
ŐŐŐ. Ez nem egy after? Roll Eyes Nekem nincs ilyen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #53722 Dátum: 2008 Október 05, 08:49:26 »

Nem egy rossz megoldás!Nem kell mindjárt barmolni,és javít az esztétikán.
Kösz az ötletet.

De nem az alsó zsanérok alá kell ezt tenni?Mert ha lóg az ajtó,akkor elvileg úgy tudod emelni,ha az alsó zsanért távolítod az A-oszloptól nem?
az is jó megoldás, de nekem a B oszlopnál kevés volt a hely, már súrlódott az ajtó, az A oszlopnál meg sok hely volt. Ezért raktam felülre, hogy a felső menjen az A felé, és a három rögzítő csavarnál csak a belső kettő alá.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53721 Dátum: 2008 Október 05, 07:58:00 »

Az Ovál az esős napokat a szabadban töltötte. Jó hír, kiállta a tesztet, sehol sem ázik be, fikarsznyit sem (tehát illeszkednek az ablakok, és a faltdachot is sikerült megfelelően betenni).
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53720 Dátum: 2008 Október 04, 22:01:20 »

Én is így gondolom, csak a pótkerekem sima, azt kéne akkor a többihez igazítani

A problémát áthidaltam, nem akartam a fényezést összegányolni. Szvsz egész normálisan állnak már az ajtók. Fogtam egy réz lapocskát és az A oszlopban a felső zsanér alá a belső csavarokhoz tettem. Így a felső zsanér kicsit előrébb ment és az ajtó megemelkedett. 15 perc babrálással sikerült a maximumot kihozni belőle.
Nem egy rossz megoldás!Nem kell mindjárt barmolni,és javít az esztétikán.
Kösz az ötletet.

De nem az alsó zsanérok alá kell ezt tenni?Mert ha lóg az ajtó,akkor elvileg úgy tudod emelni,ha az alsó zsanért távolítod az A-oszloptól nem?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #53719 Dátum: 2008 Október 04, 21:29:16 »

Szerintem az öt felni mindigy egyező színű volt gyárilag.Furcsán mutatott volna ki egy bogár defekt után felemás felnikkel.

Az ajtózsanér problémát sikerült megoldanod?
Erről írhatnál egy kicsit bővebben,mert pont engem is érint a probléma.
Lehet venni zsír új zsanérokat is,de elég húzós az áruk.Túlméretes csapszegeket tettél bele?
Én is így gondolom, csak a pótkerekem sima, azt kéne akkor a többihez igazítani

A problémát áthidaltam, nem akartam a fényezést összegányolni. Szvsz egész normálisan állnak már az ajtók. Fogtam egy réz lapocskát és az A oszlopban a felső zsanér alá a belső csavarokhoz tettem. Így a felső zsanér kicsit előrébb ment és az ajtó megemelkedett. 15 perc babrálással sikerült a maximumot kihozni belőle.
A "tanulmány ajtómból" kivettem a zsanért, megpróbáltam kivenni belőle a régi csapot, nem egyszerű a dolog, és abba visszatenni egy újat, komoly feladat. Próbálkoztam, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt tökéletesen meg lehet oldani, pedig szerszámom elvileg van hozzá.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #53718 Dátum: 2008 Október 04, 21:15:26 »


pedig a fenyő a gettó közepén lakik a szentistvánparkban szval mégcsak nem is értem
és azt gondolom a kvalitása nem megkérdőjelezhető
na nem a fenyőé !
Azt nem tudom,hogy most is ott lakik-e?
1973-ban még biztos ott lakott,majdnem szomszédja volt egyik középiskolás osztálytársamnak,és esténként,ha ott voltunk,komoly többszólamu elöadásban tudtuk énekelni,hogy
"cepereg az esö,de hülye a Fenyö".
Ezzel együtt ma már az egész életmüvét abszolut elismerem,és nagyon birom,de akkor,hülyegyerek fejjel ez volt a menöööö! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #53717 Dátum: 2008 Október 04, 21:14:44 »

Asszem erről beszélt valaki itt a fórumon. Hogy kiszedte, és most nemtud mit oda tenni... Púrhabon gondolkozott, de azt szigorúan megtiltották neki.
Gyanítom gyári.
úgy emlékszem Skodi mondta
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53716 Dátum: 2008 Október 04, 21:13:46 »

Cheesy
én is ezért nézegetem Wink rengeteg infót sikerült eddig beszerezni a gyári állapotáról
A pótkerék az sima vagy az is színre fújt volt?
Szerintem az öt felni mindigy egyező színű volt gyárilag.Furcsán mutatott volna ki egy bogár defekt után felemás felnikkel.

Az ajtózsanér problémát sikerült megoldanod?
Erről írhatnál egy kicsit bővebben,mert pont engem is érint a probléma.
Lehet venni zsír új zsanérokat is,de elég húzós az áruk.Túlméretes csapszegeket tettél bele?

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #53715 Dátum: 2008 Október 04, 21:12:42 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne!

A pre bogár motorterének két oldalán,a jobb és bal felső sarokban található két üreg.Ebben az üregben találtam két ilyen,tömött,puffer kis valamit(párnácskát).
Én valami zajszigetelőnek gyanítom,és úgy gondolom,hogy gyári lehet.

Találkozott már valaki ilyennel?
Gyári dolog lehet?

A válaszokat előre is KÖSZÖNÖM!! Wink Cheesy

A képen bejelöltem,hogy melyik üregekről is beszélek.

Asszem erről beszélt valaki itt a fórumon. Hogy kiszedte, és most nemtud mit oda tenni... Púrhabon gondolkozott, de azt szigorúan megtiltották neki.
Gyanítom gyári.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #53714 Dátum: 2008 Október 04, 21:12:02 »

a rizsszedő getva egy niga és egy lüszi az bezzeg belefért
az aki pedig 4 oktávot énekel az pedig nem. pedig azt is svarc dávidnak hívják
lehet hogy írok az ombucmannak rohadt fajgyűlölők rasszista getvák
pedig a fenyő a gettó közepén lakik a szentistvánparkban szval mégcsak nem is értem
és azt gondolom a kvalitása nem megkérdőjelezhető
na nem a fenyőé !
tarka magyar, tarka megasztár
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53713 Dátum: 2008 Október 04, 21:08:49 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne!

A pre bogár motorterének két oldalán,a jobb és bal felső sarokban található két üreg.Ebben az üregben találtam két ilyen,tömött,puffer kis valamit(párnácskát).
Én valami zajszigetelőnek gyanítom,és úgy gondolom,hogy gyári lehet.

Találkozott már valaki ilyennel?
Gyári dolog lehet?

A válaszokat előre is KÖSZÖNÖM!! Wink Cheesy

A képen bejelöltem,hogy melyik üregekről is beszélek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53712 Dátum: 2008 Október 04, 21:06:18 »

Na végre egy őszinte ember!
Szóval nem csak én nézem??? Grin
a rizsszedő getva egy niga és egy lüszi az bezzeg belefért
az aki pedig 4 oktávot énekel az pedig nem. pedig azt is svarc dávidnak hívják
lehet hogy írok az ombucmannak rohadt fajgyűlölők rasszista getvák
pedig a fenyő a gettó közepén lakik a szentistvánparkban szval mégcsak nem is értem
és azt gondolom a kvalitása nem megkérdőjelezhető
na nem a fenyőé !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #53711 Dátum: 2008 Október 04, 21:05:38 »

A 63-asom minden egyes részét,ezen a Wolfsburgwesten található adatok alapján szeretném visszafényeztetni.
Cheesy
én is ezért nézegetem Wink rengeteg infót sikerült eddig beszerezni a gyári állapotáról
A pótkerék az sima vagy az is színre fújt volt?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #53710 Dátum: 2008 Október 04, 21:04:22 »

akkor itt is mondom gyári felújított  Wink
Talán stabil motoré lehet.
akkor ez a két lehetőség van, köszi Kezfogas
egyébként egy volt osztrák, vagy német közút kezelő társaság volt dokájában van ez a motor, és gyönyörű hangja van  Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #53709 Dátum: 2008 Október 04, 21:00:29 »

a legjobbat kibaszták a megaszarból 
a fiúk között, de a lányok közül is, köcsögök ezek, pont arról beszéltem, ha most indult volna Tóth Vera, akkor őt is kivágják, buzik
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #53708 Dátum: 2008 Október 04, 20:59:15 »

a legjobbat kibaszták a megaszarból 
Na végre egy őszinte ember!
Szóval nem csak én nézem??? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53707 Dátum: 2008 Október 04, 20:58:10 »

Akkor ezek szerint a kerék közepe L43, a széle pedig L282 színkódú lenne?
Igen.

Ezen a Wolfsburgwestes honlapon,pontosan le van írva,hogy melyik évjáratú bogárnak,milyen színkódú volt mondjuk a kormánykereke,kézifék karja,váltó botja,ülés váza,kormány rúdja,felni beseje-külseje....

A 63-asom minden egyes részét,ezen a Wolfsburgwesten található adatok alapján szeretném visszafényeztetni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 04, 22:14:03 írta Narancs »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53706 Dátum: 2008 Október 04, 20:56:45 »

a legjobbat kibaszták a megaszarból 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #53705 Dátum: 2008 Október 04, 20:48:18 »

A 68-asnak,de lehet,hogy még a 69-es bogárnak is,gyárilag fekete-fehérre fényezték a felnijét.Az ezüst csak utána jött.
Akkor ezek szerint a kerék közepe L43, a széle pedig L282 színkódú lenne?

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53704 Dátum: 2008 Október 04, 20:43:11 »

találtam évjárat szerinti színkódokat, de nem értem.. tud valaki ebben segíteni?
http://www.wolfsburgwest.com/Colors/68bug.htm
ezek mik?
Wheel disc for 113,114,117 and 118 models = L43 grey-black
Wheel rim for 113,114,117 and 118 models painted L41black, L30A Royal red, L282 Lotus white, L610 Delta green,
a wheel disc az a dísztárcsa lenne? de az króm, és nem szürkés-fekete, nem hiszem, hogy így jött volna ki a gyárból.
a wheel rim az abroncs ez nekem is színre fújt
A 68-asnak,de lehet,hogy még a 69-es bogárnak is,gyárilag fekete-fehérre fényezték a felnijét.Az ezüst csak utána jött.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53703 Dátum: 2008 Október 04, 20:43:04 »

Talán stabil motoré lehet.
ja igen !  vagy az

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15002

« Hozzászólás #53702 Dátum: 2008 Október 04, 20:38:55 »

Sziasztok!

Miskolcról Bp-re Suzuki Ignist tréleren kéne szállítani.

Mennyit kóstál, esetleg van valaki?

Help  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53701 Dátum: 2008 Október 04, 20:38:46 »

üdv
ide is beteszem
ez szerintetek milyen motorszám?
Talán stabil motoré lehet.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53700 Dátum: 2008 Október 04, 20:34:26 »

gány
a gány-on azért túlmutat a dolog
ha megnézed gyönyörűen ki van marva belőle az előző szám
ami nem kis meló olyan szépen
ezt a blokköntvényt egy komoly nagy marógépen munkálták meg legalábbis a szám kireszelést
ami arra enged következtetni hogy annyira nem gány

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #53699 Dátum: 2008 Október 04, 20:32:00 »

találtam évjárat szerinti színkódokat, de nem értem.. tud valaki ebben segíteni?
http://www.wolfsburgwest.com/Colors/68bug.htm
ezek mik?
Wheel disc for 113,114,117 and 118 models = L43 grey-black
Wheel rim for 113,114,117 and 118 models painted L41black, L30A Royal red, L282 Lotus white, L610 Delta green,
a wheel disc az a dísztárcsa lenne? de az króm, és nem szürkés-fekete, nem hiszem, hogy így jött volna ki a gyárból.
a wheel rim az abroncs ez nekem is színre fújt

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #53698 Dátum: 2008 Október 04, 20:30:54 »

akkor itt is mondom gyári felújított  Wink

azoknak azthiszem X szokott lenni a számok után

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53697 Dátum: 2008 Október 04, 20:24:16 »

gány
üdv
ide is beteszem
ez szerintetek milyen motorszám?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53696 Dátum: 2008 Október 04, 20:20:18 »

üdv
ide is beteszem
ez szerintetek milyen motorszám?
akkor itt is mondom gyári felújított  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #53695 Dátum: 2008 Október 04, 20:09:03 »

üdv
ide is beteszem
ez szerintetek milyen motorszám?

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #53694 Dátum: 2008 Október 04, 19:44:16 »

Na akkor,akkor volt a halas sztory,mármint a hekkelés,vagy nem?
Nemtudom! Huh
nem tudom pontosan,talán Bugi evett valami romlott halat és 150-szer bejelentkezett vagy valami ilyesmi Cool
Süni
« Hozzászólás #53693 Dátum: 2008 Október 04, 19:35:41 »


Innen valaki van a Vaterán Bogar666 néven ?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #53692 Dátum: 2008 Október 04, 19:28:43 »

53686 hsz.pl
Na akkor,akkor volt a halas sztory,mármint a hekkelés,vagy nem?
Nemtudom! Huh

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #53691 Dátum: 2008 Október 04, 19:17:52 »

218-an ÖSSZESEN nem forumozunk!
53686 hsz.pl
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #53690 Dátum: 2008 Október 04, 19:13:55 »

aki fent van a fórumon
218-an ÖSSZESEN nem forumozunk!

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #53689 Dátum: 2008 Október 04, 19:12:51 »

tegnapelőtt valami hekkelésből kifolyólagosan ez lett az idei legnagyobb szám
mi köze van a halnak ehhez? Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53688 Dátum: 2008 Október 04, 19:09:27 »

Ezt érti valaki?
"Mai legaktívabb: 45. Összesített legaktívabb: 218 (2008 Október 02, 22:51:29)  "

Mi a hátam az az összesitett legaktivabb???

tegnapelőtt valami hekkelésből kifolyólagosan ez lett az idei legnagyobb szám

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 2199 2200 2201 2202 2203 [2204] 2205 2206 2207 2208 2209 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.