www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 10:57:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1945 1946 1947 1948 1949 [1950] 1951 1952 1953 1954 1955 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29384268 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #63827 Dátum: 2009 Május 10, 09:43:51 »

Vagy egy empi sport kormányt mondjuk ilyet: (bár ez gondolom megfizethetetlen és nm is találtam helyet ahol árulnák)

http://image.blog.livedoor.jp/mannys/imgs/a/9/a91a4fec.JPG

inkább ezt ajánlom. 8pénz.korabeli s teljesen illik a bogarad műszerfalához ..agyat sem kell cserélni . cakk pakk.



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #63826 Dátum: 2009 Május 10, 09:36:52 »

... elhatároztam (a hosszú távú cél) hogy megpróbálom gyári állapotúra hozni, Például mindeképp szeretném ha kemény műszerfala lenne, .
...ha gyári állapot akkor ebben hagyd benne a puhát!!
 
És egy ilyen kormányt,
sztem ezek ráérnk akkor ha kész lesz a kaszni fényezés stb... bár igyaz hogy pl az empi olyan ritka hogy nem lehet elég korán kezdeni...  Wink


[/quote]
szánkó.....szenvedtünk is vele mikor visszaraktuk, mert kiszedtük mivel nm mozdult a rozsdától......amúgy az egész belső küszöb el volt rohadva, most vettünk bele komplett ujakat mindkét oldalra.
...még jó hogy nem kapkodtad el a vásárlást........  Roll Eyes  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 10, 09:41:25 írta Sompi »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #63825 Dátum: 2009 Május 10, 07:47:39 »

ez mit tud, hogy ennyire rápörögtél?
engem mekdonáldszos mustár érdekelne, amit a burgerekbe nyomnak. (de komolyan)
szemkifolyatós , néha imádom mikor a zóromatistiszticcsa  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 10, 11:20:56 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63824 Dátum: 2009 Május 10, 07:11:06 »

Akkor már egyre inkább nm értem Smiley Tehát van egy 67es alváz. (az alvázszám alapján) aztán rajta egy 77es kasztni ugyan azzal a számmal az elején a táblán (ami ugye csak 69től van ha jól tudom, tehát hogy lehet benne ugyan az az alvázszám?) És benne egy motor ami 1200as D-s ami akkor még a 67es nem az újra gyártásba került 1975 utáni 1200es? És 1974ben lett forgalomba téve? Vagy hülyeséget mondok?
és ezzel most miért is foglalkozol???
ha jó a gép akkor használni kell .........nem elemezni..
a 30 1 2- év alatt sok minden történhetett ezzel a géppel is...szóval épitgesd szépitgesd és használd,szerintem
és szerintem a sárga bogaraknak nincs párja Cool

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63823 Dátum: 2009 Május 10, 07:05:46 »

Ha jól tudom Gumiboginak a 75-öse is 1200-as DeLuxe.
igen az enyém 75ös ..........és szerintem ugyan olyan az autód mint az enyém Wink Smiley
azaz 1200 de luxe
ha jól emlékszem erre a gépre.....mert régen ismertem.... Cool


Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #63822 Dátum: 2009 Május 10, 07:03:25 »

Hali.
Ez nem rejtély.Régen lehetett hivatalosan alvázat cserélni,ami persze csak papíron történt meg.Volt egy papír nélküli autó(de lehet,hogy volt papírja is),és egy forgalmi.Azt mondták a rendőrségen,hogy alvázcsere volt,és a régi forgalmiba beírták az új alvázszámot.
Ilyen volt a mexikóim is: 1984-es autó, papírok szerint gyártás és első forgalomba helyezés 1969. A régi forgalmi engedélybe kézzel volt beírva, hogy 1987-ben típusazonos karosszéria és motorcsere, hivatkozva valamilyen rendeletre. Átíratáskor - mielőtt az okmányirodán elvették volna - lefénymásoltam, nehogy később valami félreértés legyen emiatt és amikor eladtam az autót, a vevő is láthatta, hogy mi történt.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #63821 Dátum: 2009 Május 10, 06:51:17 »

Többiek is így gondolják? ha igen akkor ilyen ezek szerint 1977es gyári állapotú bogiról van vkinek képe? Smiley)

Bocsi a sok kérdésért csak elhatároztam (a hosszú távú cél) hogy megpróbálom gyári állapotúra hozni, persze néhány extrával. Például mindeképp szeretném ha kemény műszerfala lenne, meg valami zenét is bele tenni persze a kor stílusában. Erről jut eszembe, az eredeti bogi rádiók milyen teljesítményt tudnak? vagy láttam olyat is, hogy valaki modern rádiót tett be, de a kesztyűtartóba, hogy ne látsszon. És eg yilyen kormányt, bár ez azt hiszem régebbi, de a műanyag nem tetszik.

77-ben már puha műszerfalas volt gyárilag

1x5W volt a teljesitmény

Rudok bele a hetvenes évek végéről momo sportkormányt, mivel az elsőt nem tudod berakni, ha az ablaktörlőkar a kormányoszlopon van, a másik meg nem illik bele. Ekkoriban már nem volt divat a fakormány. Ja és kisricnis az oszlopod.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #63820 Dátum: 2009 Május 10, 01:48:55 »

Lehet akár elírás is. Nekem is 1971-es volt papíron anno az 1977-es mexikóim, pedig az alváz és a kasztni garantáltan összetartozott és a számok sem voltak ütve. Rejtély, ahogy mondod.
Hali.
Ez nem rejtély.Régen lehetett hivatalosan alvázat cserélni,ami persze csak papíron történt meg.Volt egy papír nélküli autó(de lehet,hogy volt papírja is),és egy forgalmi.Azt mondták a rendőrségen,hogy alvázcsere volt,és a régi forgalmiba beírták az új alvázszámot.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63819 Dátum: 2009 Május 10, 00:15:19 »

szerintem egy 77es német kocsid van.....és azért 74es papír mert egy 74es papírra hoztak anno egy 77es kocsit és hivatalos kasztni és motorcserét jegyeztek be....vagyis így lett a 74es papírban 77es adat Smiley....lehet hogy valaki padólemezt cserélt később így lett sínes és nem 3 lábas ülés

Többiek is így gondolják? ha igen akkor ilyen ezek szerint 1977es gyári állapotú bogiról van vkinek képe? Smiley)

Bocsi a sok kérdésért csak elhatároztam (a hosszú távú cél) hogy megpróbálom gyári állapotúra hozni, persze néhány extrával. Például mindeképp szeretném ha kemény műszerfala lenne, meg valami zenét is bele tenni persze a kor stílusában. Erről jut eszembe, az eredeti bogi rádiók milyen teljesítményt tudnak? vagy láttam olyat is, hogy valaki modern rádiót tett be, de a kesztyűtartóba, hogy ne látsszon. És eg yilyen kormányt, bár ez azt hiszem régebbi, de a műanyag nem tetszik.

http://www.jbugs.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=113-WHEEL-BL&Category_Code=SteeringWheels

Vagy egy empi sport kormányt mondjuk ilyet: (bár ez gondolom megfizethetetlen és nm is találtam helyet ahol árulnák)

http://image.blog.livedoor.jp/mannys/imgs/a/9/a91a4fec.JPG
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #63818 Dátum: 2009 Május 10, 00:07:06 »

Alvázszám (ülés alatt és a táblán): 1172045768
MOtorszám: D1404460

77 szeptember
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #63817 Dátum: 2009 Május 10, 00:03:46 »

ki lehet még hiénázni belőle valamit? vannak benne belsőségek?

akad  Cool

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #63816 Dátum: 2009 Május 10, 00:03:46 »

Akkor már egyre inkább nm értem Smiley Tehát van egy 67es alváz. (az alvázszám alapján) aztán rajta egy 77es kasztni ugyan azzal a számmal az elején a táblán (ami ugye csak 69től van ha jól tudom, tehát hogy lehet benne ugyan az az alvázszám?) És benne egy motor ami 1200as D-s ami akkor még a 67es nem az újra gyártásba került 1975 utáni 1200es? És 1974ben lett forgalomba téve? Vagy hülyeséget mondok?

szerintem egy 77es német kocsid van.....és azért 74es papír mert egy 74es papírra hoztak anno egy 77es kocsit és hivatalos kasztni és motorcserét jegyeztek be....vagyis így lett a 74es papírban 77es adat Smiley....lehet hogy valaki padólemezt cserélt később így lett sínes és nem 3 lábas ülés
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63815 Dátum: 2009 Május 10, 00:03:01 »

mi az alváz és motor számod?

Alvázszám (ülés alatt és a táblán): 1172045768
MOtorszám: D1404460
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #63814 Dátum: 2009 Május 10, 00:01:07 »

Akkor már egyre inkább nm értem Smiley Tehát van egy 67es alváz. (az alvázszám alapján) aztán rajta egy 77es kasztni ugyan azzal a számmal az elején a táblán (ami ugye csak 69től van ha jól tudom, tehát hogy lehet benne ugyan az az alvázszám?) És benne egy motor ami 1200as D-s ami akkor még a 67es nem az újra gyártásba került 1975 utáni 1200es? És 1974ben lett forgalomba téve? Vagy hülyeséget mondok?
mi az alváz és motor számod?
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63813 Dátum: 2009 Május 10, 00:00:10 »

akkor lehet, hogy 67-es alvázon van egy hetvenvalahányas kasztnid.
a szánkó stílusú ülés az 1302-esben volt utoljára és azt 72-ig gyártották. feltételezem, hogy 72 után már csak háromlábúval szerelték a bogikat. a mexikóimban is háromlábú volt.

Akkor már egyre inkább nm értem Smiley Tehát van egy 67es alváz. (az alvázszám alapján) aztán rajta egy 77es kasztni ugyan azzal a számmal az elején a táblán (ami ugye csak 69től van ha jól tudom, tehát hogy lehet benne ugyan az az alvázszám?) És benne egy motor ami 1200as D-s ami akkor még a 67es nem az újra gyártásba került 1975 utáni 1200es? És 1974ben lett forgalomba téve? Vagy hülyeséget mondok?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63812 Dátum: 2009 Május 09, 23:58:28 »

58-59 es faltdach bontóból menekült meg
ki lehet még hiénázni belőle valamit? vannak benne belsőségek?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #63811 Dátum: 2009 Május 09, 23:55:33 »

az első bogimnál nekem is így kezdődött, hogy csak küszöbcsere, aztán a vége az lett, hogy komplett alváz újraépítés, küszöbcsere, kerékívek javítása. nem akarlak megijeszteni.  Wink
az én első bogimnál is így volt..."ráteszünk 3 foltot"...hát nem
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #63810 Dátum: 2009 Május 09, 23:55:05 »

58-59 es faltdach bontóból menekült meg

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63809 Dátum: 2009 Május 09, 23:54:04 »

......amúgy az egész belső küszöb el volt rohadva, most vettünk bele komplett ujakat mindkét oldalra.
az első bogimnál nekem is így kezdődött, hogy csak küszöbcsere, aztán a vége az lett, hogy komplett alváz újraépítés, küszöbcsere, kerékívek javítása. nem akarlak megijeszteni.  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #63808 Dátum: 2009 Május 09, 23:51:52 »

A mai termés  Grin
bővebben!?
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #63807 Dátum: 2009 Május 09, 23:50:32 »

A mai termés  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63806 Dátum: 2009 Május 09, 23:48:05 »

szánkó.....szenvedtünk is vele mikor visszaraktuk, mert kiszedtük mivel nm mozdult a rozsdától......amúgy az egész belső küszöb el volt rohadva, most vettünk bele komplett ujakat mindkét oldalra.
akkor lehet, hogy 67-es alvázon van egy hetvenvalahányas kasztnid.
a szánkó stílusú ülés az 1302-esben volt utoljára és azt 72-ig gyártották. feltételezem, hogy 72 után már csak háromlábúval szerelték a bogikat. a mexikóimban is háromlábú volt.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 09, 23:50:03 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63805 Dátum: 2009 Május 09, 23:46:55 »

milyen ülések vannak benne? "háromlábú" vagy két sínes, mint egy szánkó?

szánkó.....szenvedtünk is vele mikor visszaraktuk, mert kiszedtük mivel nm mozdult a rozsdától......amúgy az egész belső küszöb el volt rohadva, most vettünk bele komplett ujakat mindkét oldalra.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63804 Dátum: 2009 Május 09, 23:44:48 »

hát de azt se hinném 67-es, mert a szám 117-tel kezdődik tehát vagy 67es vagy 77es
milyen ülések vannak benne? "háromlábú" vagy két sínes, mint egy szánkó?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63803 Dátum: 2009 Május 09, 23:43:06 »

akkor viszont nem 1977-es Cheesy

hát de azt se hinném 67-es, mert a szám 117-tel kezdődik tehát vagy 67es vagy 77es
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63802 Dátum: 2009 Május 09, 23:42:35 »

Igen az enyém le van végig kárpitozva. tehát akkor 1200es deluxe? Azokon is fenn volt az index?

75-től került le az index, ha jól tudom...
Alvázszám alapján mikori?
1974 augusztus előtti, vagy utáni?

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63801 Dátum: 2009 Május 09, 23:41:06 »

viszont nm is mexikói, mert az elején a tábla szerint made in west germany.
akkor viszont nem 1977-es Cheesy

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #63800 Dátum: 2009 Május 09, 23:40:30 »

így van, mehikói bogikon már nem volt embléma a csomitetőn.

enyemen volt,muanyag es fekete Tongue

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63799 Dátum: 2009 Május 09, 23:39:04 »

így van, mehikói bogikon már nem volt embléma a csomitetőn.

viszont nm is mexikói, mert az elején a tábla szerint made in west germany.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63798 Dátum: 2009 Május 09, 23:38:12 »

Mert ott a szellőzőrács.
Nem akarok hülyeséget mondani, de azokon asszem nincs embléma, mert "nem fért fel".

A tetőkárpitra gondoltam...
A Sparokon nem kárpitozták be a falcokat:

<beszúrt kép törölve>

Ha a tied 74-es, akkor 100%, hogy nem Sparkäfer, mert azok úgy néznek ki, mint, amit lent mutattam.

Ha jól tudom Gumiboginak a 75-öse is 1200-as DeLuxe.

Igen az enyém le van végig kárpitozva. tehát akkor 1200es deluxe? Azokon is fenn volt az index?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63797 Dátum: 2009 Május 09, 23:35:55 »

viszont az elején nincs embléma. illetve mikor mondtam h 1974es és 1200es egyből mondta h spar
így van, mehikói bogikon már nem volt embléma a csomitetőn.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63796 Dátum: 2009 Május 09, 23:35:01 »

viszont az elején nincs embléma. illetve mikor mondtam h 1974es és 1200es egyből mondta h spar

Mert ott a szellőzőrács.
Nem akarok hülyeséget mondani, de azokon asszem nincs embléma, mert "nem fért fel".

2 napellenző van és fekete szövetkárpit

A tetőkárpitra gondoltam...
A Sparokon nem kárpitozták be a falcokat:



Ha a tied 74-es, akkor 100%, hogy nem Sparkäfer, mert azok úgy néznek ki, mint, amit lent mutattam.

Ha jól tudom Gumiboginak a 75-öse is 1200-as DeLuxe.

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63795 Dátum: 2009 Május 09, 23:31:39 »

2 napellenző van és fekete szövetkárpit
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63794 Dátum: 2009 Május 09, 23:29:16 »

viszont az elején nincs embléma. illetve mikor mondtam h 1974es és 1200es egyből mondta h spar
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63793 Dátum: 2009 Május 09, 23:27:58 »

Hát az enyémen az index lenn van a lökhárítón....hátul nincs a motorháztetőn szellőző....a lökhárítók viszont krómosak. belül pedig puhaborítású, pedig elvileg nm az lenne ha jól tudom. Amúgy mikortól van lenn az index?








Az autód képeit nézegetve semmi sem utal arra, hogy Spar lenne...
Rajta van a szellőzőnyílás, díszléc az orrán...
A Sparokon nem volt műanyag borítás sem.

Belül hogy van kárpitozva?
Napellenző 1 van, vagy 2?

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #63792 Dátum: 2009 Május 09, 23:23:32 »

Hát az enyémen az index lenn van a lökhárítón....hátul nincs a motorháztetőn szellőző....a lökhárítók viszont krómosak. belül pedig puhaborítású, pedig elvileg nm az lenne ha jól tudom. Amúgy mikortól van lenn az index?


Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63791 Dátum: 2009 Május 09, 23:23:08 »

Valaki, talán NGA korábban említette, hogy csak a merkúros spárkéferek voltak rácsos géptetővel, mert 1200-es helyett 1300-as motorral rendelték őket. Ez merkúros autó volt vagy cserélve lett a géptető?

Merkúros volt és 1300-as.
Egy néni vette anno, utána rövid ideig (1 év kb) egy garázsban pihent, ritkán használták, és Nóri a harmadik tulaj.
Minden alkatrésze eredeti (alja, sárvédők, kárpit), minden nagyon jó állapotú, csak sajna kapott egy új fényezést.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63790 Dátum: 2009 Május 09, 23:17:47 »

Valaki, talán NGA korábban említette, hogy csak a merkúros spárkéferek voltak rácsos géptetővel, mert 1200-es helyett 1300-as motorral rendelték őket. Ez merkúros autó volt vagy cserélve lett a géptető?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63789 Dátum: 2009 Május 09, 23:15:16 »

Lehet akár elírás is. Nekem is 1971-es volt papíron anno az 1977-es mexikóim, pedig az alváz és a kasztni garantáltan összetartozott és a számok sem voltak ütve. Rejtély, ahogy mondod.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63788 Dátum: 2009 Május 09, 23:14:32 »

Sziasztok!

Arra esetleg tud valaki magyarázatot adni, hogy hogy lehet, hogy az autó forgalmijában az szerepel, hogy 1974ben állították forgalomba, és zöld, ehhez képest az alvázszáma alapján 1977es, és ahogy néztem az 1200as D motort is csak 1975től gyártották ismét, valamint sárga. Rejtélyes...

Illetve, ha -legalábbis a bugboxos eladó szerint- ez egy sparkafer, akkor arról van valakinek valamilyen prospektusa, hogy milyen a gyári állapotú sparkafer?

Előre is köszi!
Tom

Ha 74-es, akkor van.
- gumiperem
- szempilla
+ a lökhárítók pedig gyárilag feketék.
Amúgy minden stimmel:







« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 09, 23:16:21 írta Binci »

Oldalak: 1 ... 1945 1946 1947 1948 1949 [1950] 1951 1952 1953 1954 1955 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.