www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 21:12:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1916 1917 1918 1919 1920 [1921] 1922 1923 1924 1925 1926 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30798297 alkalommal)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65041 Dátum: 2009 Június 17, 21:58:18 »

a Visyéké már javítgatva van.


Visy-é nem volt javítva, csak a bal első sárvédője volt fényezve...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65040 Dátum: 2009 Június 17, 21:56:15 »

Hát igen, ezek a 66-os autók nagyon szépek :-)
Mellette meg a Szepes volt 66-osa állt?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65039 Dátum: 2009 Június 17, 21:50:02 »

Ja,és a bácsika csak úgy volt hajlandó megválni az autójától,ha a garázsát is megveszik hozzá.
Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65038 Dátum: 2009 Június 17, 21:49:38 »

meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
Ja,és a bácsika csak úgy volt hajlandó megválni az autójától,ha a garázsát is megveszik hozzá.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65037 Dátum: 2009 Június 17, 21:44:19 »

Ez igaz.
100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.
Mégis sok autót mondanak gyári fényezésűnek.

Akkor az a kérdés, hogy mit tekintünk gyári fényezésűnek.

Én azt tekinteném, amin jelentős részben 1 réteg festék van, azaz nem volt még kompletten átfujva.

Ilyen volt a barátom 68-asa is, kb 70%-ban gyári fényezésű volt. Közelről már karcos volt, de nem volt átfényezve.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #65036 Dátum: 2009 Június 17, 21:43:10 »

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #65035 Dátum: 2009 Június 17, 21:42:38 »

100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65034 Dátum: 2009 Június 17, 21:42:05 »

én a 10év alatt mióta bogarazok kettő ilyet ismerek ami teljesen gyári...Visyék 71es bogara bordó, meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
A 66-os lehet,hogy teljesen gyári,a Visyéké már javítgatva van.

Tudok még egy zöldet is,ami talán még 100%-os lehet.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65033 Dátum: 2009 Június 17, 21:41:08 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
ismerk egy 64-est amit 11 éve minden évben megkérdezek  
na az  orig

nemeladómegleszcsináva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65032 Dátum: 2009 Június 17, 21:41:03 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
Ez igaz.
100%-ban gyári fényezésű bogár szvsz nincs az országban.Mindegyiknél megkövetelte vagy az esztétika,vagy az állagmegóvás,hogy belejavítgassanak.
Mégis sok autót mondanak gyári fényezésűnek.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #65031 Dátum: 2009 Június 17, 21:40:26 »

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.

én a 10év alatt mióta bogarazok kettő ilyet ismerek ami teljesen gyári...Visyék 71es bogara bordó, meg a fehér 66os azt hiszem Tóth Endre bogara amiben valami 30 000km van
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #65030 Dátum: 2009 Június 17, 21:38:31 »

Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65029 Dátum: 2009 Június 17, 21:35:57 »

Lehet,hogy részben vagy nagy részben gyári fényezésű autó.Valami elemet javítottak,vagy beleködöltek,de viszont nem fújták telibe,és ezért beszéli a tulaj,hogy még gyári fényezésű.

Na erre irtam, hogy Mo-on szerintem alig van 1-2 olyan bogár, amin 100%-ban gyári fényezés van, és soha nem volt még javitva. Én legalábbis ilyennel még nem találkoztam. Ezek legjobb esetben is 35-40 éves autók. És egy ideig rendszeresen használták őket. Szerintem, ha belejavitottak, vagy elemet cseréltek, attól a karosszéria még lehet eredeti fényezésű, igy igaz lehet amit mond.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65028 Dátum: 2009 Június 17, 21:31:51 »

Lehet,hogy részben vagy nagy részben gyári fényezésű autó.Valami elemet javítottak,vagy beleködöltek,de viszont nem fújták telibe,és ezért beszéli a tulaj,hogy még gyári fényezésű.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65027 Dátum: 2009 Június 17, 21:28:04 »

Szerintem is. A jobb hátsó sárvédő meg cserés volt, mert a lámpa lejjebb van, mint a balosén...
Pontosabban úgy látszik. Sokat csal a csálé hátsó lökháritó is. Ha ennyire fontos nektek, hogy bebizonyitsátok, hogy átfényezett az autó, meg fogom keresni, és átnézem.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65026 Dátum: 2009 Június 17, 21:21:22 »

Felújítás alatt a 63-as autóm.

Felújítás?? Inkább szépítés alatt... nincs azon mit felújítani... Wink Cheesy Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65025 Dátum: 2009 Június 17, 21:13:29 »

Felújítás alatt a 63-as autóm.Az első utángyártott sárvédők,gyárira cserélődnek.Egyrészt az eredetiség,másrészt a lemezvastagság,és főként a gyári sárvédő szép markáns formálya miatt.A lámpák melletti,mélyedés,süllyesztés amik úgy kiemelik a töklámpát csak a gyári sárvédőn láthatók.

Callook fórumtárstól sikerült beszereznem egy elfekvő,gyári,új,jobbos sárvédőt.Mikrobitól egy 66-osról származó,bontott balosat.Tegnap telefonált Porsche,hogy azt a balosat inkább mellőzük.
Gyors keresgélés után,Ausztriában,Bécs környékén sikerült ma egy annyira makulátlan(még gyári fényezésű)jobb elsőt megcsípnem,hogy ilyen állapotú pre sárvédőt még a labancoknál is nehéz találni,mondta az eladó is.

Nagy VW hobbista volt az eladó.A megadott házszám előtt,egy T5-ös Transporter állt.Belépve az udvarra,egy T4-es.Műhelyben vagy sufniban,egy katonazöld,eredeti fényezésű,1959-es,T1-es DOKA,és darabokban egy 56-os faltdachos ovál és még vagy öt-hat darab Vespa robogó,azokat is gyűjti.
A műhelyben rengeteg léghűtéses VW alkatrész,pl.a plafonra felfüggesztve egy teljes Samba tető az oszlopokkal.

A srác azt mondta,hogy Kasten és Fensterbus azért akad,de a dokák alig maradtak fenn.Privátban mind elhasználták őket,a túlélők legtöbbje vagy katonai vagy tűzoltó buszként szolgált.Mint már írtam,ez is egy Bundeswehr T1-es volt.Vagy tíz éve vette,akkor sem kevés pénzért,de a mai árakhoz viszonyítva olcsó volt.(Az árát nem kérdeztem).
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #65024 Dátum: 2009 Június 17, 20:53:45 »

Ez az autó volt már fényezve szvsz.

Szerintem is. A jobb hátsó sárvédő meg cserés volt, mert a lámpa lejjebb van, mint a balosén...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65023 Dátum: 2009 Június 17, 20:50:19 »

kérdezném tisztelettel
ismer é valaki gyuricska antal nevű lakatost aki 1989-90 környékén debrecen közelében komoródon
lakatos volt és karosszéria lakatolással fogllakozott

fontos lenne

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #65022 Dátum: 2009 Június 17, 20:41:21 »

Tied lesz az autó?
Ha igen akkor pár dolgot megköszönnék, ha elfogadnál tőlem.
Köszönöm a felajánlást kedves Vili!! ...de csak egy kollegának próbálok segíteni, az asszony gépét elindítani.
Bár néha az az érzésem hogy a Laci jobban örülne ha az asszony letenne a "duds"-ról (a kispolák) és beülne a családi Totojába.
Szóval köszönöm mégegyszer, nagyon jól esett!  Cheesy

Ugyamma', ezek nepperek ... ;-)
temegszüjjéSünt!!  Tongue Grin
1303LS
« Hozzászólás #65021 Dátum: 2009 Június 17, 20:36:10 »

Ugyamma', ezek nepperek ... ;-)
Akkor törlöm is.
Még átb..nak.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65020 Dátum: 2009 Június 17, 20:34:58 »

Tied lesz az autó?
Ugyamma', ezek nepperek ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #65019 Dátum: 2009 Június 17, 20:33:36 »

még nem tudni, de sztem a "mi nem" kérdésre könyebb volna válaszolni.
Két éve áll a vas.....


Eredeti Dísztárcsa, első gumiszőnyegek, fékolaj szintjelző....
Tied lesz az autó?
Ha igen akkor pár dolgot megköszönnék, ha elfogadnál tőlem.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65018 Dátum: 2009 Június 17, 20:33:27 »

Én is a cserélt kéderekről gondoltam.

A kéderek cseréjének valami oka szokott lenni.Az már arra utal,hogy az autó nem érintetlen,átfényezhették,javították,vagy sérült volt.

Nekem viszont 2006-ban a Narancsom még eredeti,gyári narancssárga kéderekkel ment le Siklósra felújításra.Ezek a kéderek még meg is vannak.

Ha jól tudom, a tied osztrák volt, ez meg magyar. Itthon nem volt olyan alkatrészellátás, mint kint. Gondolom rendeltek fekete kédert, aztán mindegyik ezt kapta. Azért olyan bogarat keveset találni itthon, ami soha nem volt sérült, vagy javitott.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 17, 20:38:24 írta NGA »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65017 Dátum: 2009 Június 17, 20:31:26 »

Alja, köszöbök, doblemezek pótkeréktartó stb mind kuka volt?
A kasznin cserélve lettek:
Taposók,fűtéscsatornák,napóleon kalap,tűzfal,hátfal,homlokfal,oldalrészek alja,a hátsó váznyúlványok,hátsó sárvédőket felfogató ívek,a hátsó ülés alatt ahol a fűtés bejön,a csomagtértető és gépháztető gumitömítésének lemezperemei,négy sárvédő.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65016 Dátum: 2009 Június 17, 20:30:02 »

akkor marad a szopó
ha gondolod intézheted a nejemmel ha nem akkor bármelyik opel kerskedő
ok meg konzultalok a tulajal hogy mi legyen.
nekem szolt hogy hatha tudok valamit


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65015 Dátum: 2009 Június 17, 20:28:40 »

ez egy "rendorsegi" regi asztra. kb 20 tulaja volt. semmilyen konyve pappirja nincs
akkor marad a szopó
ha gondolod intézheted a nejemmel ha nem akkor bármelyik opel kerskedő

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65014 Dátum: 2009 Június 17, 20:26:42 »

Nagyon jó alap volt,de teljes felújításra szorult.
Alja, köszöbök, doblemezek pótkeréktartó stb mind kuka volt?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65013 Dátum: 2009 Június 17, 20:25:32 »

Ah ilyen jó volt a vas akkor miért újíttattad vel? Vagya az alja volt szar már?
Nagyon jó alap volt,de teljes felújításra szorult.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65012 Dátum: 2009 Június 17, 20:23:45 »

megkérdeztem és bár nem gondoltam volna tudott rá válaszolni a kedves
a gm adatbázisból  lekérdezhető opel dealer kóddal
ha jól tudja akkor a lekérdezés ára 5+fa
de van rá esély,hogy ahol vette ott berögzítették és kis jóindulattal ingyé odaadják ha szimpi az ügyfél
a szervízkönyvben szereplő szervízeket is érdemes megkérdezni mert a szervízek is rögzítik ha a szervízkönyvben benne a kis piros kártya
bevett gyakorlat
ez egy "rendorsegi" regi asztra. kb 20 tulaja volt. semmilyen konyve pappirja nincs

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65011 Dátum: 2009 Június 17, 20:22:23 »

Cheesy
Ah ilyen jó volt a vas akkor miért újíttattad vel? Vagya az alja volt szar már?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65010 Dátum: 2009 Június 17, 20:21:14 »

Én is a cserélt kéderekről gondoltam.

A kéderek cseréjének valami oka szokott lenni.Az már arra utal,hogy az autó nem érintetlen,átfényezhették,javították,vagy sérült volt.

Nekem viszont 2006-ban a Narancsom még eredeti,gyári narancssárga kéderekkel ment le Siklósra felújításra.Ezek a kéderek még meg is vannak.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65009 Dátum: 2009 Június 17, 20:20:52 »

pl, cserélve van a sárvédő kéder.
 
Én is a cserélt kéderekről gondoltam.

A kéderek cseréjének valami oka szokott lenni.Az már arra utal,hogy az autó nem érintetlen,átfényezhették,javították,vagy sérült volt.

Nekem viszont 2006-ban a Narancsom még eredeti,gyári narancssárga kéderekkel ment le Siklósra felújításra.Ezek a kéderek még meg is vannak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65008 Dátum: 2009 Június 17, 20:12:20 »

vagy lecserélte, mert utálta a fehéret.
Az még nem jelenti automatikusan, mivel egy idő után már csak feketét lehetett kapni, és ha pl sérült volt, akkor előfordult, hogy nem kapott fehéret. Igy kicserélte mind a 4-et. Az enyémről is van még olyan kép, amin az eredeti gyári fény van rajt, de már fekete kéderrel. Mondjuk a 4-ből 3 sárvédő cserés volt az idők folyamán

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #65007 Dátum: 2009 Június 17, 20:03:35 »

aha es ha nemtudom a kodot? ez a legfobb problema.
hát az nem nagyon jó, nálunk amúgy sárga kártyán van és egyéb adatok is azon vannak
de ha ráérsz akkor nagyeséllyel 99 próbálkoásból megtalálod a számot mert a mienk is 00 val kezdődik Evil
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #65006 Dátum: 2009 Június 17, 20:00:24 »

pl, cserélve van a sárvédő kéder.
 

Az még nem jelenti automatikusan, mivel egy idő után már csak feketét lehetett kapni, és ha pl sérült volt, akkor előfordult, hogy nem kapott fehéret. Igy kicserélte mind a 4-et. Az enyémről is van még olyan kép, amin az eredeti gyári fény van rajt, de már fekete kéderrel. Mondjuk a 4-ből 3 sárvédő cserés volt az idők folyamán
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65005 Dátum: 2009 Június 17, 19:53:33 »

pl, cserélve van a sárvédő kéder.
 
miből gondolod? Nekem így ránézve nem látok nyomokat róla.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65004 Dátum: 2009 Június 17, 19:49:02 »

Ez az autó volt már fényezve szvsz.
miből gondolod? Nekem így ránézve nem látok nyomokat róla.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65003 Dátum: 2009 Június 17, 19:30:34 »



Egy pécsi fehér bogárral való találkozás a kecskeméti Tesco parkolójában. Az úr nevére nem emléxem, de a
bogara sosem volt még újrafényezve..

http://picasaweb.google.hu/kishajo/FerencEsFiatalKisPecsiBaratja

Ez az autó volt már fényezve szvsz.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #65002 Dátum: 2009 Június 17, 19:23:03 »

feleségem opelszrvízben dolgozik !
holnap utánanéz vagyis megkérdezi a szerelőket mi a teendő
megkérdeztem és bár nem gondoltam volna tudott rá válaszolni a kedves
a gm adatbázisból  lekérdezhető opel dealer kóddal
ha jól tudja akkor a lekérdezés ára 5+fa
de van rá esély,hogy ahol vette ott berögzítették és kis jóindulattal ingyé odaadják ha szimpi az ügyfél
a szervízkönyvben szereplő szervízeket is érdemes megkérdezni mert a szervízek is rögzítik ha a szervízkönyvben benne a kis piros kártya
bevett gyakorlat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 1916 1917 1918 1919 1920 [1921] 1922 1923 1924 1925 1926 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.302 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.