www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 09:04:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3315 3316 3317 3318 3319 [3320] 3321 3322 3323 3324 3325 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30561635 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9076 Dátum: 2006 Június 15, 14:49:24 »

Milyen jó volt akkor élni:
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9075 Dátum: 2006 Június 15, 14:48:48 »

jó lenne,mondjuk 10+centivel lejjebb...
Kezelésbe venném, tudod jól.
Megrendeltem a tengelycsonkot a Kastenba.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9074 Dátum: 2006 Június 15, 14:47:15 »

jó lenne,mondjuk 10+centivel lejjebb...

Mingyá gondótuk......  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9073 Dátum: 2006 Június 15, 13:50:29 »

jó lenne,mondjuk 10+centivel lejjebb...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9072 Dátum: 2006 Június 15, 13:19:55 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=325132
Ah, egy ilyet!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #9071 Dátum: 2006 Június 15, 12:10:27 »


Egy ilyet én is...........  Wink
Nagyon jól néz ki!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9070 Dátum: 2006 Június 15, 11:48:33 »

A "súlyadó" hivatalos neve gépjárműadó. Mivel a gk. súlya (pontosabban tömege) az adó alapja, ezen a néven terjedt el a köztudatban.
Teljesítmény alapján nálunk a tervezett, teljesítmény alapú adómértékkel akár jobb  is lehet, mint súly alapján: Bogár 780kg/25 kW, Golf 845kg/40 kW.

Nálam meg 1700Kg/210KW, illetve 1600Kg/52KW. Természetesen az első áttér KW alapú adóra a második marad a súlynál.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9069 Dátum: 2006 Június 15, 11:47:11 »

Ha jól tudom, ez a teljesítmény alapú a német minta. Vagy csak a biztosításban?

A biztosításban biztosan így van náluk. Ezért gyártanak motorkerékpárokat külön a német piacra (pontosabban lefolytják őket).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9068 Dátum: 2006 Június 15, 11:43:24 »

Biztosan szippantana vagy 13-15 litert,de kit érdekel egy évben 2 - 3 alkalommal.

Országúton nem hiszem, hogy 12-13 liternél többet enne. De ennyit meg megeszik automata nélkül is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9067 Dátum: 2006 Június 15, 11:30:05 »

A Népszabadság 10 év feletti autóknál beszél csökkentett díjról, a Napi Gazdaság meg 16 év felettiekről.
Nekem mindkettő megfelel  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9066 Dátum: 2006 Június 15, 11:27:35 »

A "súlyadó" hivatalos neve gépjárműadó. Mivel a gk. súlya (pontosabban tömege) az adó alapja, ezen a néven terjedt el a köztudatban.
Teljesítmény alapján nálunk a tervezett, teljesítmény alapú adómértékkel akár jobb  is lehet, mint súly alapján: Bogár 780kg/25 kW, Golf 845kg/40 kW.

Ha jól tudom, ez a teljesítmény alapú a német minta. Vagy csak a biztosításban?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9065 Dátum: 2006 Június 15, 11:26:59 »

szomjas 2literes lehet az automata váltóval...
Biztosan szippantana vagy 13-15 litert,de kit érdekel egy évben 2 - 3 alkalommal.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9064 Dátum: 2006 Június 15, 11:26:16 »

hát, dejó. mondjuk vki magyarázza el nekem, hogy a franca függ össze az autó teljesítménye és a súlyadó? én a súlyadóból arra következtetek, hogy milyen nehéz az autó, a teljesítményéből meg kb semmire. na mindegy, ha kevesebet kell fizetni, az jó, anyámnak meg dupláját, szal egálban leszünk
A "súlyadó" hivatalos neve gépjárműadó. Mivel a gk. súlya (pontosabban tömege) az adó alapja, ezen a néven terjedt el a köztudatban.
Teljesítmény alapján nálunk a tervezett, teljesítmény alapú adómértékkel akár jobb  is lehet, mint súly alapján: Bogár 780kg/25 kW, Golf 845kg/40 kW.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9063 Dátum: 2006 Június 15, 11:25:28 »

de viszont legalább jól néz ki...
Fabia??Annyiért kapok egy Polot is pont...Akkor meg inkább egy VW mint egy skoda...

alapáron igen, de ez az átvágás. Egy polo annyi extrával, mint a fabiank jóval 3 misi felett lett volna, ráadásul poloban nincs kombi, ami nálunk alapfeltétel volt. No és persze a fabia is polo, csak kicsit más.Smiley

dt
« Hozzászólás #9062 Dátum: 2006 Június 15, 11:24:37 »


szomjas 2literes lehet az automata váltóval...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9061 Dátum: 2006 Június 15, 11:24:24 »

Kíváncsi vagyok, milyen korlátozás lesz az "öreg" autókra... Ezt az újautólobbi, meg a többi "öregszarok puszuljanak" félő elem mit szól hozzá. Mertugye eddig minden arra ment ki, hogy vegyenek az emberek újat-szépet, mert az jó a kereskedőknek, importőröknek, államnak, bankoknak...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9060 Dátum: 2006 Június 15, 11:23:14 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=638260&command=ugras&screenwidth=800

Vennék egy ilyet.
dt
« Hozzászólás #9059 Dátum: 2006 Június 15, 11:21:49 »

Riasztóan hangzik, de nekünk örevendetes!0

Duplájára emelik a súlyadót
2006. június 15. 9:44

Duplájára emelkedhet a személygépkocsik súlyadója. Az új súlyadót a kilowattban mért teljesítményre vetik ki. A régi, súlyalapú rendszer csak teherautókra és a buszokra vonatkozik majd.

A személygépkocsik tulajdonosai számára az adó tulajdonképpen az értéket követi majd: a fiatalabb autók birtokosai többet, az öregebbeké kevesebbet fizetnek majd. Egy új autónál minden kilowattra 300 adóforint jut, míg egy 16 évesnél öregebb autó esetében csak 120 forintot kell fizetni kilowattonként. A Népszabadság számításai szerint így is majdnem minden kategóriában emelkedik az adóteher.
(Népszabadság, napi.hu)


a teljesség kedvéért:
"Az Országgyűléshez benyújtott törvényjavaslat szerint az új súlyadó..."
tehát ez még csak javaslat...nem sokáig.  Undecided
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9058 Dátum: 2006 Június 15, 11:13:55 »

A Népszabadság 10 év feletti autóknál beszél csökkentett díjról, a Napi Gazdaság meg 16 év felettiekről.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9057 Dátum: 2006 Június 15, 11:09:07 »

Az biztos, hogy ütni-vágni lehet a régi suzukit, a magya néplélekben méltó utódja a trabinak. A gáz csak az, hogy igazából mellélőttek a modellújításnál. Az új stift már nem népautó, lehet is látni, hogy a fabia mennyire teret hódított ezen a területen. Egy egyszerű piackutatással beláthatták volna, hogy egy kisköbcentis, kombi vagy sedan autó az ami nálunk kell az átlagnak.
de viszont legalább jól néz ki...
Fabia??Annyiért kapok egy Polot is pont...Akkor meg inkább egy VW mint egy skoda...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9056 Dátum: 2006 Június 15, 11:08:09 »

a motornak meg a váltónak semmi baja, az sokat kibír, de nemis koccannék vele, nemhogy ütközni...

jaja,ez tény

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9055 Dátum: 2006 Június 15, 11:07:15 »

Azt hiszem IFA-t fogok venni vagy ZIL-t.
A kurva anyjukat!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9054 Dátum: 2006 Június 15, 11:03:57 »

a suzit lehet szidni,de hogy nem strapabírok azt cáfolom,jóértelemben vett igénytelen egy autó...én hétköznaponkánt egy 13 éves suzit hajtok és hibátlan, a bnőm anyjának egy 8éves stift sedánja van,naponta megtesz vele több mint 100 km-et és bírja,és persze sok törődést nem kap(pl olajcsere csak akkor ha eszükbe jut,átvizsgálás,periódusos szervíz nuku..)

Az biztos, hogy ütni-vágni lehet a régi suzukit, a magya néplélekben méltó utódja a trabinak. A gáz csak az, hogy igazából mellélőttek a modellújításnál. Az új stift már nem népautó, lehet is látni, hogy a fabia mennyire teret hódított ezen a területen. Egy egyszerű piackutatással beláthatták volna, hogy egy kisköbcentis, kombi vagy sedan autó az ami nálunk kell az átlagnak.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #9053 Dátum: 2006 Június 15, 11:02:27 »

a suzit lehet szidni,de hogy nem strapabírok azt cáfolom,jóértelemben vett igénytelen egy autó...én hétköznaponkánt egy 13 éves suzit hajtok és hibátlan, a bnőm anyjának egy 8éves stift sedánja van,naponta megtesz vele több mint 100 km-et és bírja,és persze sok törődést nem kap(pl olajcsere csak akkor ha eszükbe jut,átvizsgálás,periódusos szervíz nuku..)
a motornak meg a váltónak semmi baja, az sokat kibír, de nemis koccannék vele, nemhogy ütközni...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9052 Dátum: 2006 Június 15, 10:51:06 »

Nálunk minden szinten csökkenés, mert kis teljesítményű autóink vannak. Szerintem igazságosabb. Akinek izmos autója, az a pénztárnál is legyen fitti, ne csak a piros lámpánál!:) Ráadásul ugye többet fogyaszt a gépe, azaz jobban pusztítja a jövőt, azaz fizessen többet! Már csak azt várom, hogy mikor jön ki egy hummer 1.2-es 50 KW-s motorral.Smiley

A mai autók meg a divat miatt nem érik meg a tizenhatot. Egyébként a legtöbb addig elmenne (mondjuk a suzika és a skodri nenm biztos). Pl. egy mai vw golf 20 évesen is kocsi lesz még, ahogy a golfok általában.

a suzit lehet szidni,de hogy nem strapabírok azt cáfolom,jóértelemben vett igénytelen egy autó...én hétköznaponkánt egy 13 éves suzit hajtok és hibátlan, a bnőm anyjának egy 8éves stift sedánja van,naponta megtesz vele több mint 100 km-et és bírja,és persze sok törődést nem kap(pl olajcsere csak akkor ha eszükbe jut,átvizsgálás,periódusos szervíz nuku..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9051 Dátum: 2006 Június 15, 10:45:34 »

ugyan, a regadó meg a többi miatt fogynak a érgi vasak, szal a 16 év lassan elérhetetlenül magas lesz, főleg a fogyazstói társadalomban. 5 éves suzuki már kuka...

Nálunk minden szinten csökkenés, mert kis teljesítményű autóink vannak. Szerintem igazságosabb. Akinek izmos autója, az a pénztárnál is legyen fitti, ne csak a piros lámpánál!:) Ráadásul ugye többet fogyaszt a gépe, azaz jobban pusztítja a jövőt, azaz fizessen többet! Már csak azt várom, hogy mikor jön ki egy hummer 1.2-es 50 KW-s motorral.Smiley

A mai autók meg a divat miatt nem érik meg a tizenhatot. Egyébként a legtöbb addig elmenne (mondjuk a suzika és a skodri nenm biztos). Pl. egy mai vw golf 20 évesen is kocsi lesz még, ahogy a golfok általában.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #9050 Dátum: 2006 Június 15, 10:35:28 »

Nekem a jelenlegi 10000 helyett 3840 lenne a súlyadó, ami elég elviselhető. vagy valamit rosszul értelmezek?Smiley Fura lenne, ha manapság valami pénzt nem akarnának bevasalni:)
ugyan, a regadó meg a többi miatt fogynak a érgi vasak, szal a 16 év lassan elérhetetlenül magas lesz, főleg a fogyazstói társadalomban. 5 éves suzuki már kuka...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #9049 Dátum: 2006 Június 15, 10:34:37 »

Riasztóan hangzik, de nekünk örevendetes!0

Duplájára emelik a súlyadót
2006. június 15. 9:44

Duplájára emelkedhet a személygépkocsik súlyadója. Az új súlyadót a kilowattban mért teljesítményre vetik ki. A régi, súlyalapú rendszer csak teherautókra és a buszokra vonatkozik majd.

A személygépkocsik tulajdonosai számára az adó tulajdonképpen az értéket követi majd: a fiatalabb autók birtokosai többet, az öregebbeké kevesebbet fizetnek majd. Egy új autónál minden kilowattra 300 adóforint jut, míg egy 16 évesnél öregebb autó esetében csak 120 forintot kell fizetni kilowattonként. A Népszabadság számításai szerint így is majdnem minden kategóriában emelkedik az adóteher.
(Népszabadság, napi.hu)

hát, dejó. mondjuk vki magyarázza el nekem, hogy a franca függ össze az autó teljesítménye és a súlyadó? én a súlyadóból arra következtetek, hogy milyen nehéz az autó, a teljesítményéből meg kb semmire. na mindegy, ha kevesebet kell fizetni, az jó, anyámnak meg dupláját, szal egálban leszünk

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9048 Dátum: 2006 Június 15, 10:33:35 »

Nekem a jelenlegi 10000 helyett 3840 lenne a súlyadó, ami elég elviselhető. vagy valamit rosszul értelmezek?Smiley Fura lenne, ha manapság valami pénzt nem akarnának bevasalni:)

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9047 Dátum: 2006 Június 15, 10:31:46 »

Riasztóan hangzik, de nekünk örevendetes!0

Duplájára emelik a súlyadót
2006. június 15. 9:44

Duplájára emelkedhet a személygépkocsik súlyadója. Az új súlyadót a kilowattban mért teljesítményre vetik ki. A régi, súlyalapú rendszer csak teherautókra és a buszokra vonatkozik majd.

A személygépkocsik tulajdonosai számára az adó tulajdonképpen az értéket követi majd: a fiatalabb autók birtokosai többet, az öregebbeké kevesebbet fizetnek majd. Egy új autónál minden kilowattra 300 adóforint jut, míg egy 16 évesnél öregebb autó esetében csak 120 forintot kell fizetni kilowattonként. A Népszabadság számításai szerint így is majdnem minden kategóriában emelkedik az adóteher.
(Népszabadság, napi.hu)

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9046 Dátum: 2006 Június 15, 10:22:32 »

én sem azt gondoltam hogy igy mehet vizsgázni.hát ez az én nagy dilemmám

A meggyesi balázs 25 körül áttolja. 309442726

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9045 Dátum: 2006 Június 14, 21:54:46 »

én sem azt gondoltam hogy igy mehet vizsgázni.hát ez az én nagy dilemmám
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9044 Dátum: 2006 Június 14, 21:53:56 »

a sárgán inább ilyen hibák vannak de ennek van alja a zöld meg kivülröl nézki jobban de nincs alja
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #9043 Dátum: 2006 Június 14, 21:40:51 »

Hát ha ez a jobb állapotu akkor értem miért zuhant meg a géped a mozaik utcában,
Én ezzel a "gyári"hátsolámpával se igazán mennék vizsgázni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9042 Dátum: 2006 Június 14, 21:33:47 »


 ez a sárga? csak mer ez se hiszem hogy vizsgaképes innentől kasztni csere lehet nem akkora buli...mint a zöldet megcsinálni
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9041 Dátum: 2006 Június 14, 21:26:28 »

http://kep.tar.hu/t2fan/50282950?o=0#2itt van egy pár kép de nem sokára meg lesz a többi is.a zöld ami rendszámos papiros a másik a sárga ami jobbnak tünik.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9040 Dátum: 2006 Június 14, 21:25:17 »

enyémen nem kellet...csak a motorszám tűnt el gyártási hiba vagy természetes elhasználodás miatt Cheesy

de azt a darab lemezt simán ki lehet szedni akksi mellet gyári heggesztéseknél...szerintem
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9039 Dátum: 2006 Június 14, 21:24:43 »

nem nagy művészet T2a nál átrakni számot....
ez jo ötletnek tünik én is ilyenen gondolkodom, csak hát nem tudom még nem teljesedett ki benne hogy mi t is kellene
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9038 Dátum: 2006 Június 14, 21:23:45 »

Azért kérdeztem én is,hogy hol vizsgázott?
Szerintem többen tudunk segiteni egy kis "hátszeles" vizsgával, Huh
azaz igazság hogy a mozaik utcában volt de itt is volt segitség és igy se ment
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9037 Dátum: 2006 Június 14, 21:22:36 »

nem nagy művészet T2a nál átrakni számot....
csináltál már olyat?
Oldalak: 1 ... 3315 3316 3317 3318 3319 [3320] 3321 3322 3323 3324 3325 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.