www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 00:47:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3306 3307 3308 3309 3310 [3311] 3312 3313 3314 3315 3316 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27983900 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9381 Dátum: 2006 Június 25, 12:52:14 »

Ma láttam Partizán bogiját Kőszegen!! Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9380 Dátum: 2006 Június 25, 11:36:09 »

Ma vettem a pécsi vásárban. Egy fickó lapozgatta elöttem, alig vártam, hogy letegye :-)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9379 Dátum: 2006 Június 25, 10:13:48 »

és a visszapillantó tükör? ugy tűnik fogyó eszköz arrafelé..  Smiley

tényleg :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #9378 Dátum: 2006 Június 25, 10:04:04 »

köszönöm, kedves úr!

valami olyan furcsa ezen a bogáron...
rájöttem, nincs rajta díszléc.

és a visszapillantó tükör? ugy tűnik fogyó eszköz arrafelé..  Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9377 Dátum: 2006 Június 25, 09:18:46 »

Ezt pedig Pityubácsinak
Dubrovnikból

köszönöm, kedves úr!

valami olyan furcsa ezen a bogáron...
rájöttem, nincs rajta díszléc.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9376 Dátum: 2006 Június 25, 00:37:48 »

Ezt pedig Pityubácsinak
Dubrovnikból

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9375 Dátum: 2006 Június 25, 00:36:29 »

Mostar

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9374 Dátum: 2006 Június 25, 00:35:37 »

Herceg Novi

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9373 Dátum: 2006 Június 25, 00:34:36 »

Niksic

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9372 Dátum: 2006 Június 24, 23:57:48 »

Leon 1303!!

Kipuffok átvéve.
Hétfőn mennek Szolnokra.

 Evil

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9371 Dátum: 2006 Június 24, 23:47:26 »

Potyautas...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9370 Dátum: 2006 Június 24, 23:33:36 »

Valaki keresett a múltkor egy jó nagy motort a kertjébe, azt hiszem ez jó nagy, a túloldalon még egy sor henger volt, csak nem tudtam jobb képet csinálni menet közben

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9369 Dátum: 2006 Június 24, 23:32:01 »

ez olyan furán hangzik Smiley
Hehe, tényleg, de a lényegen nem változtat... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9368 Dátum: 2006 Június 24, 23:28:57 »

kabrió tetőt
ez olyan furán hangzik Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9367 Dátum: 2006 Június 24, 22:48:23 »

Kéne egy kis segítség! Találtam egy kabrió tetőt (még nem láttam, csak szóltak, hogy van), a ponyva valószínű szakadt, de a szerkezet állítólag jó. Most az a kérdés, mennyit érhet...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9366 Dátum: 2006 Június 24, 07:36:03 »

Nem ismerem az árakat, de ha a hülye 100 euroért vesz egy bogarat, és 100 eurót fizet egy prostinak, akkor még mindig marad 8 euroja, és jobban is járt volna :-)

ez lyó :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9365 Dátum: 2006 Június 23, 21:50:01 »

És még nem is kényelmes!  Grin
Nem ismerem az árakat, de ha a hülye 100 euroért vesz egy bogarat, és 100 eurót fizet egy prostinak, akkor még mindig marad 8 euroja, és jobban is járt volna :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9364 Dátum: 2006 Június 23, 21:48:27 »

aztakúúú... majdnem 210€
valaki nagyon gerjed a bogárban Qrásra :-)))

Nem ismerem az árakat, de ha a hülye 100 euroért vesz egy bogarat, és 100 eurót fizet egy prostinak, akkor még mindig marad 8 euroja, és jobban is járt volna :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9363 Dátum: 2006 Június 23, 21:36:54 »


aztakúúú... majdnem 210€
valaki nagyon gerjed a bogárban Qrásra :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9362 Dátum: 2006 Június 23, 21:35:05 »

Egy csöppet meglepődtem a leütési áron:
http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8828064917&ssPageName=ADME:B:DS:AT:29
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9361 Dátum: 2006 Június 23, 21:26:37 »

1302be faltdach???

Mér? Csak a Doxának szabad az 1303-ba? :-)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9360 Dátum: 2006 Június 23, 21:10:52 »

Huh
Üdv mindenkinek

Tanácsotokat kérném, most vettem egy faldach tetőt, be kéne faragni a gépbe, és fel is kéne újítani a ponyvát.

Érdekelne ki tenné ezt meg egyben egy helyen belső kárpittal együtt, és kb. mennyibe fájna nekem ?

Előre is köszi, BPG-653 VW1302, Szfvár

1302be faltdach???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9359 Dátum: 2006 Június 23, 21:03:41 »

Huh
Üdv mindenkinek

Tanácsotokat kérném, most vettem egy faldach tetőt, be kéne faragni a gépbe, és fel is kéne újítani a ponyvát.

Érdekelne ki tenné ezt meg egyben egy helyen belső kárpittal együtt, és kb. mennyibe fájna nekem ?

Előre is köszi, BPG-653 VW1302, Szfvár

csak maga a faltdach rész van meg, vagy egy komplett tetőd van az oszlopoknál levágva?
utóbbi esetben jobban jársz, egy karosszérialakatos simán befaragja neked.
árakat sajna nem tudok...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kalkkft
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #9358 Dátum: 2006 Június 23, 20:58:21 »

 Huh
Üdv mindenkinek

Tanácsotokat kérném, most vettem egy faldach tetőt, be kéne faragni a gépbe, és fel is kéne újítani a ponyvát.

Érdekelne ki tenné ezt meg egyben egy helyen belső kárpittal együtt, és kb. mennyibe fájna nekem ?

Előre is köszi, BPG-653 VW1302, Szfvár
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9357 Dátum: 2006 Június 23, 20:39:04 »

lehet zsíros kézzel baszlatni csak ne én nyissam ki a csapot Grin Evil

meg ne is legyél fél kilométeres körzeten belül :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9356 Dátum: 2006 Június 23, 20:31:58 »

húú vazze leízzadtam, ezt ki művelte? George Badogosh?  http://www.runtrod.com/gallery/v/prototypes/bus_airstream1b.jpg.html

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9355 Dátum: 2006 Június 23, 20:10:30 »

levegőálló olaj lesz az.
a klimarendszerben kell lenni valami olajnak, ami keneget a kompresszort.
ez egy speckó olaj, ami nem durran el, ha oxigénnel érintkezik.
kérdezz meg egy hegesztő szakit, hogy miért nem jó, ha zsíros, olajos manccsal basztatod az oxigénpalack csatlakozóját
lehet zsíros kézzel baszlatni csak ne én nyissam ki a csapot Grin Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9354 Dátum: 2006 Június 23, 20:09:50 »

Aha.
Csak azért gondoltam valami komolyabbra mert ugye a rendszert vákuumképzés után kell feltölteni gázzal és arra gondoltam hátha valami belevaló olaj ami megköti a még bent maradt levegő valamelyik részét.
Na mindegy mert holnap reggel(igaz hogy ma délutánról volt szó csak telefonozott hogy demszkivárosból képtelen kijutni) jön a mester megvákuumozni meg feltölteni a cuccot.
Én már felszereltem meg öszzekötöem mindent csak vákuum pumpám nincs.

szerencse, hogy kislány koromban csináltam mindent, csak akasztott német katona nem voltam.
ezt a klimás korszakomban szedtem fel :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #9353 Dátum: 2006 Június 23, 20:02:41 »

levegőálló olaj lesz az.
a klimarendszerben kell lenni valami olajnak, ami keneget a kompresszort.
ez egy speckó olaj, ami nem durran el, ha oxigénnel érintkezik.
kérdezz meg egy hegesztő szakit, hogy miért nem jó, ha zsíros, olajos manccsal basztatod az oxigénpalack csatlakozóját

Aha.
Csak azért gondoltam valami komolyabbra mert ugye a rendszert vákuumképzés után kell feltölteni gázzal és arra gondoltam hátha valami belevaló olaj ami megköti a még bent maradt levegő valamelyik részét.
Na mindegy mert holnap reggel(igaz hogy ma délutánról volt szó csak telefonozott hogy demszkivárosból képtelen kijutni) jön a mester megvákuumozni meg feltölteni a cuccot.
Én már felszereltem meg öszzekötöem mindent csak vákuum pumpám nincs.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9352 Dátum: 2006 Június 23, 18:53:29 »

Műszaki angol guruk.
Azt, hogy "AIRPROOF OIL" hogy értelmeznétek?
Szivárgás jelző olaj vagy esetleg levegőtlenítő olaj.
A másodiknál olyasmire gondolok hogy egy légkondicionálóban esetlg bentmaradt levegőt köti meg.
Vagy ez faszság?Mivel avettem egy klímát és ilyen van hozá csomagolva összesen kb 1 köbcenti szóval kívűlről kenegetni kevés.
Bele kéne tennem a csőrendszerbe és csak utána feltölteni gázzal? Huh

levegőálló olaj lesz az.
a klimarendszerben kell lenni valami olajnak, ami keneget a kompresszort.
ez egy speckó olaj, ami nem durran el, ha oxigénnel érintkezik.
kérdezz meg egy hegesztő szakit, hogy miért nem jó, ha zsíros, olajos manccsal basztatod az oxigénpalack csatlakozóját



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9351 Dátum: 2006 Június 23, 14:59:35 »

Sose lehessen tudni.
Csak próbálgatom a VISTAt és asszem megtartom.  Cheesy
Jelentem az oldal működik Windows 3.1 alól pegasus browserrel!! (tegnap próbiztam heveromnál)  Cool Afro

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9350 Dátum: 2006 Június 23, 14:27:25 »

Meg van valakinek a gti racing nevű játék?
Ha igen, akkor szeretném elkérni kölcsönbe, kipróbálásra!

http://www.ntec.hu/gtiracing/

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9349 Dátum: 2006 Június 23, 14:23:32 »

Sose lehessen tudni.
Csak próbálgatom a VISTAt és asszem megtartom.  Cheesy
nem ismerem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #9348 Dátum: 2006 Június 23, 14:09:44 »

miért ne menne?

Sose lehessen tudni.
Csak próbálgatom a VISTAt és asszem megtartom.  Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9347 Dátum: 2006 Június 23, 14:07:50 »

Jelentem királyul megy a FÓRUM Explorer  7 alól. 
miért ne menne?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #9346 Dátum: 2006 Június 23, 14:01:25 »

Jelentem királyul megy a FÓRUM Explorer  7 alól. 
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9345 Dátum: 2006 Június 23, 12:33:10 »

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=9423823
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9344 Dátum: 2006 Június 23, 11:23:53 »

Műszaki angol guruk.

Azt, hogy "AIRPROOF OIL" hogy értelmeznétek?

Szivárgás jelző olaj vagy esetleg levegőtlenítő olaj.
A másodiknál olyasmire gondolok hogy egy légkondicionálóban esetlg bentmaradt levegőt köti meg.
Vagy ez faszság?Mivel avettem egy klímát és ilyen van hozá csomagolva összesen kb 1 köbcenti szóval kívűlről kenegetni kevés.
Bele kéne tennem a csőrendszerbe és csak utána feltölteni gázzal? Huh

én inkább vlaami tömítőpasztának gondolnám

én is akarok occós klímát Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #9343 Dátum: 2006 Június 23, 11:20:31 »

      

Társbérletet keresek Budaörsön vagy környékén!
Környező települések és Bp.-en hozzá közel eső kerületek jöhetnek szóba.


Igazából csak heti 4 éjszakára kellene, de minden megoldás érdekel.

Köszi előre is!
 
1303LS
« Hozzászólás #9342 Dátum: 2006 Június 23, 11:13:35 »

Műszaki angol guruk.

Azt, hogy "AIRPROOF OIL" hogy értelmeznétek?

Szivárgás jelző olaj vagy esetleg levegőtlenítő olaj.
A másodiknál olyasmire gondolok hogy egy légkondicionálóban esetlg bentmaradt levegőt köti meg.
Vagy ez faszság?Mivel avettem egy klímát és ilyen van hozá csomagolva összesen kb 1 köbcenti szóval kívűlről kenegetni kevés.
Bele kéne tennem a csőrendszerbe és csak utána feltölteni gázzal? Huh
Oldalak: 1 ... 3306 3307 3308 3309 3310 [3311] 3312 3313 3314 3315 3316 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.