www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 13:12:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1691 1692 1693 1694 1695 [1696] 1697 1698 1699 1700 1701 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30861116 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #74041 Dátum: 2010 Január 05, 16:48:24 »

kdf001 kollegának:

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74040 Dátum: 2010 Január 05, 16:47:13 »

Cheesy Cheesy Cheesy
Nem-nem, most már alájuk teszek....
Elmegy eredetvizsgára, Protitól beszerzem a rendelet számát ami hivatkozik arra, hogy műszaki nélkül is át lehet iratni autót, aztán szépen bebattyogok és műszaki nélkül a nevemre fogják írni az autót.... Cheesy
Aztán jöhet a műszaki Smiley
Megkérhetlek?
Esetleg nyomtass nekem is egyet légyszíves!
Köszi!
Vagy küldd el a mailemre aztán majd én kinyomtatom.Köszi
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #74039 Dátum: 2010 Január 05, 15:38:25 »

Hirtelen felindulásból kitöltöttem. Eredmény: 8/10.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74038 Dátum: 2010 Január 05, 14:37:07 »

van ott allando is.
Pl ha egy nagy telepules elkeruloje torkollik egy forgalmas autopalyaba...Ott altalaban mindig kell szamitani torlodasra,ezert van ez a tabla..
itthon is vannak már ilyen táblák régebb óta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74037 Dátum: 2010 Január 05, 14:23:07 »

De valszeg engem is a megfogalmazás zavart meg... Tongue
A tesztek mar csak ilyenek ... :-) Direkt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74036 Dátum: 2010 Január 05, 14:22:27 »

azért azt gáznak érezném ha mindenképpen 100al kéne menni, mindegy milyen köd és jég van  Grin
de ti tudjátok  Evil

Miért? A 130 hihetőbb??? Nekem elsőre nem volt az...
De valszeg engem is a megfogalmazás zavart meg... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74035 Dátum: 2010 Január 05, 14:15:18 »

van ott allando is.
Pl ha egy nagy telepules elkeruloje torkollik egy forgalmas autopalyaba...Ott altalaban mindig kell szamitani torlodasra,ezert van ez a tabla..

na, akkor kezdjenek el kirakni néhányat pl. az emhármas kibevezetőjére, a szerencs utcai lámpa és a körvasútsori felüljáró környékére  Evil
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #74034 Dátum: 2010 Január 05, 14:11:34 »

a torlódásos jelzést a világ boldogabbik felén lévő autópályák villanyújságain használják, ha jól tudom.
tehát nem fix, föstött tábla, hanem ilyen ábra a kijelzőn.
van ott allando is.
Pl ha egy nagy telepules elkeruloje torkollik egy forgalmas autopalyaba...Ott altalaban mindig kell szamitani torlodasra,ezert van ez a tabla..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74033 Dátum: 2010 Január 05, 14:10:26 »

azért azt gáznak érezném ha mindenképpen 100al kéne menni, mindegy milyen köd és jég van  Grin
de ti tudjátok  Evil

nekem mindegy milyen köd és jég van, tudok bírni menni százzal
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #74032 Dátum: 2010 Január 05, 14:08:31 »

a torlódásos jelzést a világ boldogabbik felén lévő autópályák villanyújságain használják, ha jól tudom.
tehát nem fix, föstött tábla, hanem ilyen ábra a kijelzőn.

Akkor jól gondoltam Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74031 Dátum: 2010 Január 05, 14:06:50 »

9/10...
Egyet rontottam el... a "Milyen sebességgel szabad haladni autópályán esőben, hóesésben vagy korlátozott látási viszonyok között?" -et...
Ott én is az elsőt jelöltem...
hmmm...

azért azt gáznak érezném ha mindenképpen 100al kéne menni, mindegy milyen köd és jég van  Grin
de ti tudjátok  Evil
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74030 Dátum: 2010 Január 05, 14:06:35 »

Pontosan. Én kettőt rontottam, ez volt az egyik.

A másik a torlódásos tábla (követési távolságnak tippeltem). Azt sem értem igazán, akkor azt hova rakják ki, csak mobil táblaként lenne értelme, autópályán , ha baleset történt, előbb pér kilométerrel.  Ahol állandóan torlódás van, azt már úgyis tudják az arra járók Cheesy

a torlódásos jelzést a világ boldogabbik felén lévő autópályák villanyújságain használják, ha jól tudom.
tehát nem fix, föstött tábla, hanem ilyen ábra a kijelzőn.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74029 Dátum: 2010 Január 05, 14:04:24 »


9/10...
Egyet rontottam el... a "Milyen sebességgel szabad haladni autópályán esőben, hóesésben vagy korlátozott látási viszonyok között?" -et...
Ott én is az elsőt jelöltem...
hmmm...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74028 Dátum: 2010 Január 05, 13:58:06 »


némelyikkel vitatkoznék...

ez elsőnél nehezen tudom elképzelni azt a szitut, hogy előzés közben igénybe veszem a bringautat.

én is ezt elrontottam
utólag azt gondolom, hogy a szembesáv bringaútját használod előzéskor..
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #74027 Dátum: 2010 Január 05, 13:52:17 »


némelyikkel vitatkoznék...

ez elsőnél nehezen tudom elképzelni azt a szitut, hogy előzés közben igénybe veszem a bringautat.


Pontosan. Én kettőt rontottam, ez volt az egyik.

A másik a torlódásos tábla (követési távolságnak tippeltem). Azt sem értem igazán, akkor azt hova rakják ki, csak mobil táblaként lenne értelme, autópályán , ha baleset történt, előbb pér kilométerrel.  Ahol állandóan torlódás van, azt már úgyis tudják az arra járók Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74026 Dátum: 2010 Január 05, 13:43:01 »


nekem 7/10
amit nem találtam el: (X lett volna jó, de én az O-t jelöltem)

Mikor hajthatnak rá az autók a nyitott kerékpársávra?


        * Bármikor haladhatnak rajta autók, hiszen ez a sáv a kerékpárosok és a többi jármű közös közlekedésére szolgál.
        * Autók csak abban az esetben használhatják, ha jobbra akarnak kanyarodni.
        X Autók akkor hajthatnak rá, ha előznek, szemből jövő jármű elől térnek ki, vagy jobbra kanyarodnak.
        0 Nem hajthatnak rá autók.

Pontosan mit jelent ez az új burkolati jel, amely a kerékpáros nyomot mutatja?



        O Azt a területet jelöli az egyirányú úton a kerékpárosoknak, amelyen a menetiránnyal ellentétesen is behajthatnak.
        * Arra hívja fel a kerékpárosok figyelmét, hogy az úton csak a kijelölt irányba közlekedhetnek, nem térhetnek le se jobbra, se balra.
        * A kerékpár fölötti háztetők arra figyelmeztetnek, hogy lakott területen nagyobb számban lehet számítani kerékpárosok közlekedésére.
        X Az úttesten azt az útfelületet jelöli a kerékpárosoknak, amelyen ajánlott haladniuk. Az így megjelölt úttesten fokozottan számolni kell kerékpárosok közlekedésével.



Milyen sebességgel szabad haladni autópályán esőben, hóesésben vagy korlátozott látási viszonyok között?

        O Az útviszonyoknak megfelelően, de legalább 100 km/órával.
        * 110 km/óra
        * 120 km/óra
        X 130 km/óra


némelyikkel vitatkoznék...

ez elsőnél nehezen tudom elképzelni azt a szitut, hogy előzés közben igénybe veszem a bringautat.

a másodikat pl. most láttam először. (félek, sokat nem is fogom látni, mert ezek hamar lekopnak...). ez jogos, most legalább megtanultam

a harmadiknál meg szerintem az útviszonyoknak megfelelő űberel mindent. (mondjuk a "min."100 belezavar, de akkor a 130-nál odaírhatták volna a "max."-ot, akkor egyértelműbb lenne.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #74025 Dátum: 2010 Január 05, 13:32:00 »

itt lehet majd több kört is kell futni mert nemtuggyák pontosan mi változott  Roll Eyes az integrált vizsga +7eft és nem 17-tel több, de az eddig is így volt (az eredet vizsga meg lehet nem is kell )
Okmányirodában az előadó hölgy kijelentette, hogy kell az eredetvizsga! 
Mondjuk a teljes átállást azt valahogy márciusra igérték, vagyis a cikkek erről szóltak...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74024 Dátum: 2010 Január 05, 13:25:55 »

Mondjuk ezt keresztbehúzhatja az, hogy ki van vonva a forgalomból és ahhoz, hogy újból forgalomba helyezzék elvileg integrált vizsgát kell csináltatni, de még futok pár kört....
itt lehet majd több kört is kell futni mert nemtuggyák pontosan mi változott  Roll Eyes az integrált vizsga +7eft és nem 17-tel több, de az eddig is így volt (az eredet vizsga meg lehet nem is kell )
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 05, 13:27:35 írta tati »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74023 Dátum: 2010 Január 05, 13:19:04 »

újévi kresz teszt:
http://index.hu/belfold/2010/01/05/ujevi_kresz-teszt/
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #74022 Dátum: 2010 Január 05, 13:11:09 »

Cheesy:D:D
Nem-nem, most már alájuk teszek....
Elmegy eredetvizsgára, Protitól beszerzem a rendelet számát ami hivatkozik arra, hogy műszaki nélkül is át lehet iratni autót, aztán szépen bebattyogok és műszaki nélkül a nevemre fogják írni az autót.... Cheesy
Aztán jöhet a műszaki Smiley
Mondjuk ezt keresztbehúzhatja az, hogy ki van vonva a forgalomból és ahhoz, hogy újból forgalomba helyezzék elvileg integrált vizsgát kell csináltatni, de még futok pár kört....

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #74021 Dátum: 2010 Január 05, 13:09:19 »

isten hozott magyarországon  Roll Eyes próbálj meg még három okmányirodát és ott is különböző ügyintézőket. az egyiknek meg fog felelni
Cheesy Cheesy Cheesy
Nem-nem, most már alájuk teszek....
Elmegy eredetvizsgára, Protitól beszerzem a rendelet számát ami hivatkozik arra, hogy műszaki nélkül is át lehet iratni autót, aztán szépen bebattyogok és műszaki nélkül a nevemre fogják írni az autót.... Cheesy
Aztán jöhet a műszaki Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 05, 13:11:19 írta brez »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74020 Dátum: 2010 Január 05, 13:08:13 »

Ma voltam kint az NKH vizsgaállomáson, mivel nekm átiratnom is kell eredetvizsgát is szóbahoztam:

Hát a műszakin felül ami ugye ez a 16ezerakárhányszáz, további 17000 forintért bevizsgálják nekem az autót, így kapok egy integrált vizsgát, viszont az okmányiroda nem fogadja el az integrált vizsgát, nekik külön eredetvizsga kell.....
akkor előbb eredetvizsga és aztán műszaki?  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74019 Dátum: 2010 Január 05, 13:04:39 »

Ma voltam kint az NKH vizsgaállomáson, mivel nekm átiratnom is kell eredetvizsgát is szóbahoztam:

Hát a műszakin felül ami ugye ez a 16ezerakárhányszáz, további 17000 forintért bevizsgálják nekem az autót, így kapok egy integrált vizsgát, viszont az okmányiroda nem fogadja el az integrált vizsgát, nekik külön eredetvizsga kell.....
isten hozott magyarországon  Roll Eyes próbálj meg még három okmányirodát és ott is különböző ügyintézőket. az egyiknek meg fog felelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #74018 Dátum: 2010 Január 05, 13:02:39 »

Ma voltam kint az NKH vizsgaállomáson, mivel nekm átiratnom is kell eredetvizsgát is szóbahoztam:

Hát a műszakin felül ami ugye ez a 16ezerakárhányszáz, további 17000 forintért bevizsgálják nekem az autót, így kapok egy integrált vizsgát, viszont az okmányiroda nem fogadja el az integrált vizsgát, nekik külön eredetvizsga kell.....

Sompi
« Hozzászólás #74017 Dátum: 2010 Január 05, 11:28:30 »

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI .Rendszám: KUM-117 .Gyártmány: OPEL .Típus: T98/KOMBI .Szín: FEKETE .A jármű körözés alatt áll?: NEM .Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. .Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

.A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI .Rendszám: KLG-528 .Gyártmány: OPEL .Típus: ASTRA G 1.6 CARAVAN .Szín: FEKETE .A jármű körözés alatt áll?: NEM .Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. .Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

köszönöm szépen kolléga!  Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74016 Dátum: 2010 Január 05, 11:16:16 »

Megnézné nekem ezeket valaki a Mo.hu.-n???

KUM-117

KLG-528

köszi
A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI .Rendszám: KUM-117 .Gyártmány: OPEL .Típus: T98/KOMBI .Szín: FEKETE .A jármű körözés alatt áll?: NEM .Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. .Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

.A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI .Rendszám: KLG-528 .Gyártmány: OPEL .Típus: ASTRA G 1.6 CARAVAN .Szín: FEKETE .A jármű körözés alatt áll?: NEM .Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. .Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Sompi
« Hozzászólás #74015 Dátum: 2010 Január 05, 11:03:00 »

Megnézné nekem ezeket valaki a Mo.hu.-n???

KUM-117

KLG-528

köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #74014 Dátum: 2010 Január 05, 09:02:53 »

He?  Huh

gondolom előkészítik a terepet a robogók rendszámosításához



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74013 Dátum: 2010 Január 05, 08:24:36 »

Ezt kaptam ma az előző tulajtól:
(megkértem, derítsen ki pár dolgot az autóról)

Akit érdekel:

"Ha nem sűrgős megpróbálom elérni a korábbi tulajt, Ő egyéként Budapesten vette egy idősebb pacáktól. Ha sikerült vele beszélnem, akkor majd megírom, hogy mit tudtam meg tőle. Addig is saját kútfőből: Emlékezetem szerint a kocsi gyártási éve és a magyarországi első forgalombahelyezés között több év is eltelt, így valószínűleg külföldről hozták be, talán a 80-as évek elején."

"A motorcsere sztorija:
Ha minden igaz 1995.-ben, vagy 1996.-ban volt. Az M3-os mentünk Budapest irányába, a korábbi tulaj vezetett. Egy hatlamas pukkanás után lefulladt a kocsi. Éjszaka volt, lámpa semmi, max öngyújtó fénye. Abból kiderítettük, hogy kivágta az egyik gyújtógyertyát, de kézi visszatekér után simán elmentünk vele Budapestig. Talán több hónap múlva említette a volt tulaj, hogy motort kellett cserélnie, és valószínűleg a korábbi miatt. A korábbi tulajnak volt egy bogaras ismerőse, állítólag az rakott össze egy motort és tette vele. Annak aki a motorcserét csinálta, a kocsi vételénél megkaptam a névjegykártyáját, de sajnos később már hiába kerestem, nem lehetett elérni. A kocsi könyve alapján a motort is 71-ben gyárthatták, de johy az hogyan került Magyarországra, és ahogy a kivett motorral mi lett, azt nem tudom. Szóval ennyi. Ha többet tudok meg, akkor jelentkezem. sajnos a volt tulajt elég nehéz elérni, de megpróbálok vele beszélni."

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74012 Dátum: 2010 Január 05, 08:21:29 »


4.    A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat díja (alapdíj)   
4.1.    Segédmotoros kerékpár   3 090
He?  Huh

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #74011 Dátum: 2010 Január 04, 23:48:57 »

felhozom, mert kérdezte valaki!

http://www.justgemstones.com/mm_inch_chart.html
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74010 Dátum: 2010 Január 04, 22:55:32 »

és erre nincs update?
bár ugye ami megjelent a közlönyben tegnap, az ma hatályát vesztette  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74009 Dátum: 2010 Január 04, 22:55:02 »

Elmerültem a jogszabályokban...
Ezt találtam:
5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
A jogszabály mai napon hatályos állapota
11. §
...
(3) Az időszakos vizsgálat határidejét új jármű esetén a forgalomba helyezés napjától, használt jármű esetén a forgalomba helyezés előtti vizsgálat napjától számított
a) az autóbusznál, a b) pont alá be nem sorolt 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó gépkocsinál és pótkocsinál, valamint a személytaxinál és a személymentő gépkocsinál egy évben,
b) a motorkerékpárnál, a mezőgazdasági vontatónál, a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsinál, a „méhesházas” különleges felépítményű gépkocsi és pótkocsi, továbbá a motorkerékpár, a személygépkocsi és a mezőgazdasági vontató pótkocsijánál
ba) új jármű esetében négy évben,
bb) használt jármű esetében az első használatba vétel évét követő három naptári éven belül három évben, 3 naptári éven túl két évben,
c) a közforgalmú személyszállításra használt vagy megkülönböztető jelzések használatára jogosult járműnél egy évben,
d) minden egyéb járműnél a jármű első használatba vételének évét követő
da) 4 naptári éven belül két évben,
db) 4 naptári éven túl egy évben,
e) muzeális jellegű jármű esetében 5 évben
kell meghatározni.

és erre nincs update?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74008 Dátum: 2010 Január 04, 22:50:16 »

Rövid kérdés.
Új komplex műszaki érvényessége 1 vagy 2 év?
Elején egy éves érvényességről lehetett hallani, de csak azt hangoztatják hogy olcsóbb lesz. Tehát matek szerint akkor két évente kellene menni komplex vizsgára...
Elmerültem a jogszabályokban...
Ezt találtam:
5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
A jogszabály mai napon hatályos állapota
11. §
...
(3) Az időszakos vizsgálat határidejét új jármű esetén a forgalomba helyezés napjától, használt jármű esetén a forgalomba helyezés előtti vizsgálat napjától számított
a) az autóbusznál, a b) pont alá be nem sorolt 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó gépkocsinál és pótkocsinál, valamint a személytaxinál és a személymentő gépkocsinál egy évben,
b) a motorkerékpárnál, a mezőgazdasági vontatónál, a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsinál, a „méhesházas” különleges felépítményű gépkocsi és pótkocsi, továbbá a motorkerékpár, a személygépkocsi és a mezőgazdasági vontató pótkocsijánál
ba) új jármű esetében négy évben,
bb) használt jármű esetében az első használatba vétel évét követő három naptári éven belül három évben, 3 naptári éven túl két évben,
c) a közforgalmú személyszállításra használt vagy megkülönböztető jelzések használatára jogosult járműnél egy évben,
d) minden egyéb járműnél a jármű első használatba vételének évét követő
da) 4 naptári éven belül két évben,
db) 4 naptári éven túl egy évben,
e) muzeális jellegű jármű esetében 5 évben
kell meghatározni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74007 Dátum: 2010 Január 04, 22:47:26 »

...
szóval szerintem a 16k az irányadó, mivel neünk is kell vizsgálat, csak nincs tartandó határérték, csak al ehető legjobbat kell beállítani.
javítsatok ki, ha tévedek

És  autóra?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #74006 Dátum: 2010 Január 04, 22:41:14 »

melyikre? amelyikek nem is járnak?  Roll Eyes
53-as megint csődöt fog mondani.. Ne essen már, lehetne nyár

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74005 Dátum: 2010 Január 04, 22:32:47 »

Kicsit keresgéltem közben:
91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet
A jogszabály mai napon hatályos állapota
4.    A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat díja (alapdíj)   
4.1.    Segédmotoros kerékpár   3 090
4.2.    Motorkerékpár, továbbá ennek pótkocsija   4 360
4.3.   M1 kategóriájú jármű („személygépkocsi”), továbbá az M1 és N1 kategóriájú járműhöz kapcsolható pótkocsi   
   a) Vizsgálat díja   16 290
   b) Vizsgálat díja környezetvédelmi adatlappal rendelkező M1 kategóriájú, illetve környezetvédelmi felülvizsgálatra nem kötelezett jármű esetén   (műszaki és közlekedésbiztonsági díjrész)   10 490

4.4.   N1 kategóriájú jármű („könnyű tehergépkocsi”)   
   a) Vizsgálat díja   17 090
   b) Vizsgálat díja környezetvédelmi adatlappal rendelkező, illetve környezetvédelmi felülvizsgálatra nem kötelezett jármű esetén (műszaki és közlekedésbiztonsági díjrész)   11 290

Namármost ez 26780 HUF-t jelent, vagy valamelyik összeget a 2 közül?  Huh
"
A gyönyörű nevű 77/2009 (XII. 15.) KHEM–IRM–KvVM együttes rendelet 5. paragrafusának 4. pontja szerint:

„A motor normális működése mellett elérhető legalacsonyabb kibocsátási szintre beszabályozott – 1980. január 1-je előtt gyártott – négyütemű Otto-rendszerű motorral meghajtott járművet megfelelőnek kell minősíteni”
"

szóval szerintem a 16k az irányadó, mivel neünk is kell vizsgálat, csak nincs tartandó határérték, csak al ehető legjobbat kell beállítani.

javítsatok ki, ha tévedek


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74004 Dátum: 2010 Január 04, 22:29:31 »

ezekben az időkben ez igen jó kérdés. vajon lehet gyáltalán megfelelő aparátus hozzá? autoklub, meg még 2-3 hely?
Kicsit keresgéltem közben:
91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet
A jogszabály mai napon hatályos állapota
4.    A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat díja (alapdíj)   
4.1.    Segédmotoros kerékpár   3 090
4.2.    Motorkerékpár, továbbá ennek pótkocsija   4 360
4.3.   M1 kategóriájú jármű („személygépkocsi”), továbbá az M1 és N1 kategóriájú járműhöz kapcsolható pótkocsi   
   a) Vizsgálat díja   16 290
   b) Vizsgálat díja környezetvédelmi adatlappal rendelkező M1 kategóriájú, illetve környezetvédelmi felülvizsgálatra nem kötelezett jármű esetén   (műszaki és közlekedésbiztonsági díjrész)   10 490

4.4.   N1 kategóriájú jármű („könnyű tehergépkocsi”)   
   a) Vizsgálat díja   17 090
   b) Vizsgálat díja környezetvédelmi adatlappal rendelkező, illetve környezetvédelmi felülvizsgálatra nem kötelezett jármű esetén (műszaki és közlekedésbiztonsági díjrész)   11 290

Namármost ez 26780 HUF-t jelent, vagy valamelyik összeget a 2 közül?  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74003 Dátum: 2010 Január 04, 22:26:10 »

25,4 mm = 1" vagy 1 inch
tovabb megyek: http://tinyurl.com/bvpoju


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #74002 Dátum: 2010 Január 04, 22:15:14 »

Mennyibe kerül most hivatalosan a műszaki vizsga? (nem "lebonyolítón" keresztül)
ezekben az időkben ez igen jó kérdés. vajon lehet gyáltalán megfelelő aparátus hozzá? autoklub, meg még 2-3 hely?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1691 1692 1693 1694 1695 [1696] 1697 1698 1699 1700 1701 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.