www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:52:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3275 3276 3277 3278 3279 [3280] 3281 3282 3283 3284 3285 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28039171 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #10622 Dátum: 2006 Július 25, 19:15:44 »

Hoffer szerint  Grin  Grin  Grin

TYP 1.

1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le

1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le

1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le

1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le


1776ccm nagy hengerek semmi tuning 76Le

1776ccm PICT34 Karb. + sportkip. ca 80Le

1776ccm 2X40 IDF Weber ca 100Le

1776ccm 2X40 IDF + sportkip. 78 löketű főtengely 85,5 hengerekkel ca 125Le


1915ccm nagy hengerek semmi tuning ca 85Le

1915ccm nagy hengerek PICT34 Karb. + sportkip. ca 95Le

1915ccm 2X40 IDF + sportkip. ca 110Le


1995ccm nagy hengerek + sportkip. ca 110Le

1995ccm PICT34 Karb. + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 100Le

1995ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 130Le


2275ccm 94X82 furert-Löket, könnyített lendkerék, 320 ? vezérműtengely 040 hengerfej 2X48 IDF Weber ca 170Le /izmostest!/

2275ccm 2X44 IDF Weber 94X82 furert-Löket ca 160Le

 

TYP 4.

1832ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 100Le

1970ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 110Le

2366ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 160Le

2366ccm 2X48 IDF Weber + sportkip. ca 190Le
Holló
« Hozzászólás #10621 Dátum: 2006 Július 25, 19:14:49 »

NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/

NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
neked elég, ha beindul. nem? Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #10620 Dátum: 2006 Július 25, 19:12:42 »


Magyar vagy angol nyelven esetleg van?Smiley    Mennyit lehet kihozni egy 1.6-os boxerből? Vagy egy 1.3-as ból?
Lóerőre?
alapból az 1.6 ccm = 50 Le
itthoni gyakorlat szerint ebből max 80-100 Le
külföldön nem kis pénzből 200 Le felé is mehet typ4-es motorral.

most lehet kapni 2400 ccm-es új blokkot itthon, csak sezrintem még senki sem rakott abból össze motort,
pedig az tényleg brutális lenne.


A Hoffer-kaefer oldalán van egy tuning lista, hogy mijen cuccokból hány Le-t lehet kihozni, de szerintem elvan túlozva.
Leon 1303
« Hozzászólás #10619 Dátum: 2006 Július 25, 19:07:19 »

visszatérve a karbi meg ződkártya CO értékekhez:
Nekem a 31-es karbimmal volt 6-6.5 -ös alapjárati érték. (4.0 a maximum)
Merki a progi weberrel csinált nekem 3-3.5 -ös alapjáratot!
Szal létezik olyan ember is aki ért a dolgokhoz, és betud állítani egy karbit rendesen ...

Merki Pista a legnagyobb a legnagyobb a legnagyobb
Robpanzer
« Hozzászólás #10618 Dátum: 2006 Július 25, 19:04:47 »

NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/

NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!


Magyar vagy angol nyelven esetleg van?Smiley    Mennyit lehet kihozni egy 1.6-os boxerből? Vagy egy 1.3-as ból?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10617 Dátum: 2006 Július 25, 18:30:29 »

Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.

de hiába járok jo kicsival ha le van ültettve stb azon hasalok én is!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #10616 Dátum: 2006 Július 25, 18:09:00 »

Sziasztok!
Légyszíves segítsetek. Létezett a bogárnak gyári sport, vagy verseny változata? Ha igen, és van róla információtok akkor légyszíves küldjétek el nekem. Előre is köszi.
Nagyon tetszenek a bogarak, és szeretnék is venni egyet. Érdekel, hogy gyárilag miket is hoztak ki belőle. Csak sajnos eddig erről nem találtam anyagot:Sad

NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/

NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
Robpanzer
« Hozzászólás #10615 Dátum: 2006 Július 25, 17:58:34 »

Sziasztok!
Légyszíves segítsetek. Létezett a bogárnak gyári sport, vagy verseny változata? Ha igen, és van róla információtok akkor légyszíves küldjétek el nekem. Előre is köszi.
Nagyon tetszenek a bogarak, és szeretnék is venni egyet. Érdekel, hogy gyárilag miket is hoztak ki belőle. Csak sajnos eddig erről nem találtam anyagot:Sad
Holló
« Hozzászólás #10614 Dátum: 2006 Július 25, 16:12:27 »

ebben annyi ak ellemetlen, hogy utána vissza kell állítnai. én is kérdeztem zöldkártyást, hogy mi van mindenféle tuning gépekkel, amit ott épphogy kihoznak határértékre, majd még ott helyben visszatekerik jóra. azt mondta ez őt nem érdkeli. na kb ennyit ér a zöldkártya. elméletben tudja produkálni, amit kell. én még nem láttam, hogy utcán mértek volna füstölgő ifákat, vagy trabantokat
nekem még régen volt egy skodám asszem 120.
aztán faterom szerelő haverja azt mondta, hogy beállítja a karburátort, mert tud ez még többet is:)
aztán előkapott egy méteres csavarhúzot és sziven szúrta a mocit.
semmi külömnbség nem volt, de aztán egy rendnek őre  félre invitált és a kpm munkatársai cot mértek rajta (itt jegyzem meg, hogy előtte 1 hónappal zöldkártyázot csont nélkül)
na méricskélnek majd aztmondják, hogy 1 hétig még érvényes a kártyám aztán vége
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10613 Dátum: 2006 Július 25, 15:57:11 »

várd ki a végét, ill. olvasd el stonemen linkjét (fékpad,co,stb az országút szélén, főleg a régi gépekre mennek)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10612 Dátum: 2006 Július 25, 15:53:32 »

Ő zöldkártyás ember is egyben.

Egyébként értem, alaphelyzetben nekem se csavargassák el a karbikat.

Egyszer volt, hogy odamentem egy autóval (Audi 80 GLS, Zenith 2B2 karbi), ember mondja, magas a CO, 4.5 Vol%. Mondom neki, az pont határérték.
Erre elkezdte csavargatni, a regiszterkarbit, beállította 2 téfogatszázalékra, a motor úgy járt, mint egy kispolszki, beindítani nehéz volt...erre azt mondja: "Így jó!"
 
ebben annyi ak ellemetlen, hogy utána vissza kell állítnai. én is kérdeztem zöldkártyást, hogy mi van mindenféle tuning gépekkel, amit ott épphogy kihoznak határértékre, majd még ott helyben visszatekerik jóra. azt mondta ez őt nem érdkeli. na kb ennyit ér a zöldkártya. elméletben tudja produkálni, amit kell. én még nem láttam, hogy utcán mértek volna füstölgő ifákat, vagy trabantokat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10611 Dátum: 2006 Július 25, 15:46:26 »

de a zöldkártyás ember meg az öreg szaki szerintem nem feltétlen ugyanaz Smiley

Ő zöldkártyás ember is egyben.

Egyébként értem, alaphelyzetben nekem se csavargassák el a karbikat.

Egyszer volt, hogy odamentem egy autóval (Audi 80 GLS, Zenith 2B2 karbi), ember mondja, magas a CO, 4.5 Vol%. Mondom neki, az pont határérték.
Erre elkezdte csavargatni, a regiszterkarbit, beállította 2 téfogatszázalékra, a motor úgy járt, mint egy kispolszki, beindítani nehéz volt...erre azt mondja: "Így jó!"
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10610 Dátum: 2006 Július 25, 15:10:02 »

Én is arcoskodtam, hogy jól be van állítva, meg értek hozzá, meg nem ez az első duplakarbi amit beállítok, de a budaörsi Frici Autójavítóban az öreg szaki tudott újat mutatni, bazeg, csavart rajta egy kicsit és mégjobb lett! Mindezt 3-4 perc alatt úgy, hogy én két órát szórakoztam előtte.
de a zöldkártyás ember meg az öreg szaki szerintem nem feltétlen ugyanaz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10609 Dátum: 2006 Július 25, 14:59:28 »

olvastam valahol...  Grin

” … közlekedéstörténeti fazonok: kispolszkis nő, kalapos wartburgos, rózsafüzéres dácsiás, szakállas bölcsész VW-bogárral, kopasz nagydarab BMW-ben…”

valamint

Merci = ‘brazilok’
BMW = hurkanyakú, agyatlanok
Audi = újgazdag suttyók

Audival vitatkoznék de azért szép

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #10608 Dátum: 2006 Július 25, 14:52:13 »

olvastam valahol...  Grin

” … közlekedéstörténeti fazonok: kispolszkis nő, kalapos wartburgos, rózsafüzéres dácsiás, szakállas bölcsész VW-bogárral, kopasz nagydarab BMW-ben…”

valamint

Merci = ‘brazilok’
BMW = hurkanyakú, agyatlanok
Audi = újgazdag suttyók
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10607 Dátum: 2006 Július 25, 14:46:42 »

törném el a kezét, ha a nagynehezen behangolt karbikhoz nyúlna bárki is Smiley

Én is arcoskodtam, hogy jól be van állítva, meg értek hozzá, meg nem ez az első duplakarbi amit beállítok, de a budaörsi Frici Autójavítóban az öreg szaki tudott újat mutatni, bazeg, csavart rajta egy kicsit és mégjobb lett! Mindezt 3-4 perc alatt úgy, hogy én két órát szórakoztam előtte.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10606 Dátum: 2006 Július 25, 14:41:23 »

Ráadásul ha meglátják a 2 karbit, akkor szó nélkül elhajtanak. :-)
törném el a kezét, ha a nagynehezen behangolt karbikhoz nyúlna bárki is Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10605 Dátum: 2006 Július 25, 14:31:05 »

Az 500.000 pontosan 7 karakter... :-)

hét karakterből áll az ára...

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10604 Dátum: 2006 Július 25, 14:18:14 »

Ratro a dokádat 1.5 millóért adod vagy 500.000-ért?
hét karakterből áll az ára...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10603 Dátum: 2006 Július 25, 14:07:37 »

Ratro a dokádat 1.5 millóért adod vagy 500.000-ért?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10602 Dátum: 2006 Július 25, 13:58:12 »

Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((

sejtettem, de tényleg így van.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10601 Dátum: 2006 Július 25, 13:57:32 »

A Buszra gondoltam. Még embernek nem sikerült kihozni belőle az 1,6-os értékeket. Ráadásul ha meglátják a 2 karbit, akkor szó nélkül elhajtanak. :-)

Az 1.6-os motor az én karbimmal és gyújtásommal "hands down" megy át a zk-n.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10600 Dátum: 2006 Július 25, 13:56:20 »

Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((


Az 1.6-os motor az én karbimmal és gyújtásommal "hands down" megy át a zk-n.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10599 Dátum: 2006 Július 25, 13:54:46 »

Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((

Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10598 Dátum: 2006 Július 25, 13:37:02 »

Akkor már értem, miért árulod a családi ezöstöt...  Evil


Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10597 Dátum: 2006 Július 25, 13:34:19 »

inkább járjunk jó autókkal!

Ezzel egyetértek, de belehalok, amikor a kézifékkel szőröznek, hogy nagyobb az eltérés, mint 30%

Szinte lehetetelen megcsinálni rendesre egy öreg autón. Sőt, a Golfomon is valami 24% a differencia, igaz, hogy soha sem használom, mert automata és P-be teszem, de nagyon utálom, amikor ezen lovagolnak.
"Félrehúz" Mi a f*sz húz félre, a rögzítőfék???????

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10596 Dátum: 2006 Július 25, 13:24:08 »

Akkor már értem, miért árulod a családi ezöstöt...  Evil

inkább járjunk jó autókkal!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #10595 Dátum: 2006 Július 25, 13:16:42 »

inkább járjunk jó autókkal!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10594 Dátum: 2006 Július 25, 13:12:54 »

Rettegjünk! :-)
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/zsigavizsga/
Holló
« Hozzászólás #10593 Dátum: 2006 Július 25, 13:08:56 »

tudnák? Cheesy
ebes Evil
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10592 Dátum: 2006 Július 25, 12:46:15 »

pedig annak vettem Cheesy Wink
éreztem, ezért mondtam gyorsan Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10591 Dátum: 2006 Július 25, 12:43:34 »

De igen, csak Én rendkívül ügyesen tudok vezetni!   Grin

nincs is igazán leültetve az autód Tongue Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10590 Dátum: 2006 Július 25, 12:43:08 »

nem megsérteni akartalak Wink

pedig annak vettem Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10589 Dátum: 2006 Július 25, 12:41:48 »

Közben megtaláltam!  Smiley

Balage: a tieden ez van:

http://www.csp-shop.de/produkte/15646a.html

49 euro, és Porsche 914/4 hátsó fék

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10588 Dátum: 2006 Július 25, 12:40:57 »

ÁÁÁ,eszem ágában sincs Cheesy
nem megsérteni akartalak Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10587 Dátum: 2006 Július 25, 12:37:11 »

pityubá is segíthet "egyedivé" tenni, csak adj neki szerszámot hozzá  Evil
jellemző, eszedbe sem jut feljebb emelni Smiley vagy mondjuk /5-ös gumi fölé menni  Evil
ÁÁÁ,eszem ágában sincs Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10586 Dátum: 2006 Július 25, 12:34:45 »

Balage: a tieden ez van:

http://www.csp-shop.de/produkte/15646a.html

49 euro, és Porsche 914/4 hátsó fék
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 25, 12:39:03 írta NGA »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #10585 Dátum: 2006 Július 25, 12:31:39 »

gyakorlatilag igen:)
pityubá is segíthet "egyedivé" tenni, csak adj neki szerszámot hozzá  Evil

jó lesz ha gyorsítanak az autópályaépítéseken,mert lassan tényleg csak ott fogok tudni közlekedni Cheesy
jellemző, eszedbe sem jut feljebb emelni Smiley vagy mondjuk /5-ös gumi fölé menni  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10584 Dátum: 2006 Július 25, 12:28:42 »

ha helyben felraktad volna, vissza sem tudsz jönni  Evil
nekem a normál magassággal sosem érte le Wink

jó lesz ha gyorsítanak az autópályaépítéseken,mert lassan tényleg csak ott fogok tudni közlekedni Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10583 Dátum: 2006 Július 25, 12:23:40 »

Talán még a sportos testvér a 914-4 is dobfékkel volt szerelve hátul.
Csak nem erősödik a bogár?!


A Laciéban hátul tárcsafék van(914/4)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 3275 3276 3277 3278 3279 [3280] 3281 3282 3283 3284 3285 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.