www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:46:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 [1422] 1423 1424 1425 1426 1427 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27927360 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #84941 Dátum: 2010 Szeptember 26, 18:07:07 »

az fájhat
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #84940 Dátum: 2010 Szeptember 26, 18:01:28 »

m2  Linda tele bogarakkal... Grin
az fájhat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #84939 Dátum: 2010 Szeptember 26, 17:59:49 »

m2  Linda tele bogarakkal... Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #84938 Dátum: 2010 Szeptember 26, 17:55:21 »

Remélem nem vita tárgya ,de a "rómagyerekek" feldogozása "----"ehetőbb" volt mint az ellenfélé,mert
sokkal közelebb volt az eredeti Eagles dalhoz!!.Csak csendben jegyezném meg ,hogy a Creol nevezetű formáció
nagyon szépen megcsinálta ezt a dalt tíz éve ,ha valakinek kell "latinban a "Hotel Calfornia".... Wink Wink Wink
nem az volt a cél hogy ugyanugy eljáccák....

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #84937 Dátum: 2010 Szeptember 26, 17:43:48 »

Maradjunk annyiban, hogy számomra egyik feldolgozás sem volt túl meggyőző, a feeling nem maradt meg a nótában.
Mindenesetre igen, Szeky öccse és zenekara számomra sokkal meggyőzőbbek voltak. A kis Szekyék zenei vonala nagyon tetszik (főleg a U2 tag Edge-t idéző gitárjáték, na, az nagyon klassz...) , de azt hiszem, a szám lényege pont a gitár lett volna, nem beszélve, hogy komplett akkordok és harmóniaváltások maradtak ki, ami ezt a számot a tucatból kiemelik.
Remélem nem vita tárgya ,de a "rómagyerekek" feldogozása "----"ehetőbb" volt mint az ellenfélé,mert
sokkal közelebb volt az eredeti Eagles dalhoz!!.Csak csendben jegyezném meg ,hogy a Creol nevezetű formáció
nagyon szépen megcsinálta ezt a dalt tíz éve ,ha valakinek kell "latinban a "Hotel Calfornia".... Wink Wink Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84936 Dátum: 2010 Szeptember 26, 14:55:01 »

Maradjunk annyiban, hogy számomra egyik feldolgozás sem volt túl meggyőző, a feeling nem maradt meg a nótában.
Mindenesetre igen, Szeky öccse és zenekara számomra sokkal meggyőzőbbek voltak. A kis Szekyék zenei vonala nagyon tetszik (főleg a U2 tag Edge-t idéző gitárjáték, na, az nagyon klassz...) , de azt hiszem, a szám lényege pont a gitár lett volna, nem beszélve, hogy komplett akkordok és harmóniaváltások maradtak ki, ami ezt a számot a tucatból kiemelik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #84935 Dátum: 2010 Szeptember 26, 09:49:41 »

elvileg van
"Utoljára aktív:     2010 Szeptember 24, 23:20:34"

lehet, hogy utál téged és nem akar veled beszélni :-))
Nem hiszem,nem volt összecsapódásunk.Viszont tőle vettem a kárpitot,és volt hozzáértő tanácsa.Ezért írtam neki privit,de nem válaszolt.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84934 Dátum: 2010 Szeptember 26, 09:45:43 »

Amatö kollégánk még van a fórumon?Mert üzentem is neki,de semmi,meg nem is látom szólni sehol sem.

elvileg van
"Utoljára aktív:     2010 Szeptember 24, 23:20:34"

lehet, hogy utál téged és nem akar veled beszélni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #84933 Dátum: 2010 Szeptember 26, 09:44:04 »

Amatö kollégánk még van a fórumon?Mert üzentem is neki,de semmi,meg nem is látom szólni sehol sem.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #84932 Dátum: 2010 Szeptember 26, 08:59:04 »

Ezt is...

http://oettingertsv.blogspot.com/
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #84931 Dátum: 2010 Szeptember 26, 07:22:07 »

Vasárnap reggeli olvasmány:
http://belsoseg.blog.hu/2010/09/26/impreza_alazo_bogarhatuk_avagy_amikor_david_legyozi_goliatot
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #84930 Dátum: 2010 Szeptember 26, 06:50:12 »

Már voltak a Szekiék?
Xfaktort néztünk.

Íme:
http://tv2.hu/megasztar5/video/fiverek-vs-lifejune-hotel-california-eniko-new-york-i-kalandja

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #84929 Dátum: 2010 Szeptember 25, 23:08:17 »

G60
egy viccet légyszíves ne süss el hetente többször, mert elég uncsi / öregszel?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Rulezka
« Hozzászólás #84928 Dátum: 2010 Szeptember 25, 23:01:32 »

Újabb latexruhás holttestet találtak

Pityubácsi, Rnie megvagytok?

 Evil

G60
egy viccet légyszíves ne süss el hetente többször, mert elég uncsi / öregszel?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #84927 Dátum: 2010 Szeptember 25, 21:43:36 »

voltak Undecided
Sorry!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #84926 Dátum: 2010 Szeptember 25, 21:40:51 »

Már voltak a Szekiék?
Xfaktort néztünk.

voltak Undecided

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #84925 Dátum: 2010 Szeptember 25, 21:38:52 »

Túl kevesen voltunk...ha értitek, mire gondolok Undecided
Már voltak a Szekiék?
Xfaktort néztünk.

Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #84924 Dátum: 2010 Szeptember 25, 20:53:09 »

8 perc van rá!

SMS: 17631
Szöveg: LIFE

Köszi
Túl kevesen voltunk...ha értitek, mire gondolok Undecided
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #84923 Dátum: 2010 Szeptember 25, 20:41:45 »

8 perc van rá!

SMS: 17631
Szöveg: LIFE

Köszi

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84922 Dátum: 2010 Szeptember 25, 16:06:47 »


neked még közel is van.
szalvétába csomagolva hozzál nekem is egy kicsit :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #84921 Dátum: 2010 Szeptember 25, 16:02:58 »

katttasztrófa!! rohanok tunkolni  Wink Cheesy

http://index.hu/bulvar/hirek/2010/09/25/sorszallitoval_utkozott_egy_bkv-busz/
BigBag
« Hozzászólás #84920 Dátum: 2010 Szeptember 25, 00:05:50 »

CJS-821
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil

bocsánat ehhez akartam írni az előző hozzászólásomat Undecided
BigBag
« Hozzászólás #84919 Dátum: 2010 Szeptember 25, 00:01:11 »

Természetesen viszem.

 Evil

tényleg nem értem miért kell így parkolni, szerintem ez tiszteletlenség(parasztság) mások felé
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84918 Dátum: 2010 Szeptember 24, 21:49:08 »

CJS-821
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil
nem írtad zöldben testvíírem!! Shocked Shocked Shocked
 Wink Wink Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84917 Dátum: 2010 Szeptember 24, 21:23:08 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=Pb5VdPWoRxk

ha lenne valami értelmes elektronyos canga/robogó simán azt használnám gyárba járásra a pöcsköszörű helyett.
csak sajnos 182346182364 forintba kerülnek jelenleg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #84916 Dátum: 2010 Szeptember 24, 20:00:49 »

Utazás alatt látott vw-k Smiley

http://picasaweb.google.com/tekivagy/Egyeb#

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #84915 Dátum: 2010 Szeptember 24, 19:08:32 »

Azért kíváncsi vagyok, hogy hányan araszolnak ott 15 km/h-val... mármint a bringások. Én nem vagyok túl edzett és nem is tekerek naponta, de a városban én is simán bírom a 25-30 km/h-s átlagot és van hogy mellettem csak úgy suhannak el a hajtipajtik. Jó értem én, hogy az akkor sem 60, de nem is 15. Smiley És lehet, hogy akkora sebességnél megint zöld hullám jön ki! Smiley

Egyébként minden elismerésem a cikk írójának.

elég, ha az összes közül egy megy 15-el...  (mondjuk minden negyedórában egy-egy másik.)
Nem elérhető Tomek
Hozzászólások: 206


« Hozzászólás #84914 Dátum: 2010 Szeptember 24, 19:04:46 »

biciklisflém mehet? :-))

Azért kíváncsi vagyok, hogy hányan araszolnak ott 15 km/h-val... mármint a bringások. Én nem vagyok túl edzett és nem is tekerek naponta, de a városban én is simán bírom a 25-30 km/h-s átlagot és van hogy mellettem csak úgy suhannak el a hajtipajtik. Jó értem én, hogy az akkor sem 60, de nem is 15. Smiley És lehet, hogy akkora sebességnél megint zöld hullám jön ki! Smiley

Egyébként minden elismerésem a cikk írójának.


VW 1200 De Luxe
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #84913 Dátum: 2010 Szeptember 24, 18:07:47 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=Pb5VdPWoRxk
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 24, 18:12:42 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84912 Dátum: 2010 Szeptember 24, 14:11:11 »

CJS-821


Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84911 Dátum: 2010 Szeptember 24, 12:12:17 »

www.snuffy.hu
hozzá ilyet, szombaton kipróbálom

Természetesen viszem.

 Evil

Süni
« Hozzászólás #84910 Dátum: 2010 Szeptember 24, 11:29:47 »

Tehát nem az a lényeg hogy ki a jobb hanem, hogy kinek van több ismerőse.
Tiszta kársztjling.


 Evil
Eddig is így volt a megaszarban...  Roll Eyes
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84909 Dátum: 2010 Szeptember 24, 10:59:44 »


Tehát nem az a lényeg hogy ki a jobb hanem, hogy kinek van több ismerőse.
Tiszta kársztjling.


 Evil

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #84908 Dátum: 2010 Szeptember 24, 09:08:39 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:

Tekintsük most a körút déli részét, melynek forgalmába példa gyanánt egy gonosz pesti biciklist injektálunk a Boráros térnél, majd kivezetjük őt az Oktogonnál. A biciklis végig a külső sávban halad, a parkoló autók mellett, 15km/h átlagsebességgel. Mivel a külső sávban haladó autósok nem férnek el mellette, ezért egy darabig mögötte haladnak 15-tel (az ott szokványos 60 helyett), majd előzni próbálják. Előzni természetesen csak a telített belső sávon lehetséges; adódik, hogy az előzni próbáló autók a belső sáv áteresztőképességét csökkentik. Némi jóindulattal mondjuk azt, hogy csak 20%-kal.

A külső sáv áteresztőképessége idealizált esetben 75%-kal csökkenne, csakhogy a zöldhullám 50km/h-ra van kalibrálva, és 15km/h sebesség mellett gyakorlatilag piroshullámként viselkedik. Ez azt jelenti, hogy a külső sávban a biciklis mögött 15-tel haladó autók mindig pirosat kapnak, folyamatos haladás helyett az idejük felét a lámpáknál töltik várakozással, 7,5km/h-ra csökkentve ezzel az átlagsebességet. Figyelembe véve, hogy a külső sávban egyébként is kaphat néha pirosat az autós, a biciklitől mentes átlagsebességet becsüljük csak 40-nek; adódik, hogy az áteresztőképesség csökkenése kb. 80%-os. Marad tehát egy 80%-os és egy 20%-os sávunk, a két sáv összesen képes elvezetni egynek a forgalmát.

Éber nézőink felfigyelhettek arra, hogy nem számoltunk a sikeres előzések hatásával. Ez azért van, mert biciklist a körúton hiábavaló előzni: előzés után ugyanis az autó kénytelen megállni a piros lámpánál, a biciklis ellenben gátlásoktól mentesen áthajt azon, ezáltal visszaelőzi az autóst, sőt még az előnyét is fokozza, miközben mögötte gyűlnek fel a kilométeres kocsisorok. Nem ritka, hogy kint a Budaörsi úton egy körúti biciklis (vagy egy parkoló taxi, színházlátogatóba érkezett busz) által okozott dugóban várakoznak emberek.

A biciklis a kijelölt 3 kilométeres szakaszt kb. 12 perc alatt teszi meg a körúton, miközben a feltorlódó autósok menetideje a piroshullám miatt 24 percre nő. A dugó hullámterjedésének pontos leírásába most nem mennék bele, de ha abból indulunk ki, hogy a szellősen, átlag 7 méterenként haladó autók a dugóban valamivel szorosabban, 5 méterenként fognak állni, akkor a fenti paraméterekkel kb. 7 kilométeres kocsisor kialakulására számíthatunk, melynek két sávjába összesen 2800 autós szorul be rövidebb-hosszabb időre. Na jó, a kereszteződések miatt ebből elengedek 300-at, ma úgyis ilyen nagyvonalú vagyok. Még úgyis marad 2500.

Átlagosan csak 12 perc menetidőhosszabbodást feltételezve arra jutunk, hogy 2500*12, azaz 30000 perccel tovább fognak az autók az úton pöfögni, mint azt biciklisünk nélkül tették volna. Ez kereken 500 óra.

Mérhetetlen jóindulatomban elhanyagolom most azt a benzinmennyiséget is, amit a dugóban az araszolással pazarolnak el a userek (pedig ez simán lehet duplája az alapjárati fogyasztásnak), és mindössze az átlagos alapjárati fogyasztást számítom fel a kiesett időre, ami ~1.2l/h.

Végeredmény: a kerékpáros 600 liter benzint égetett el 12 perces útja során 3 kilométeren; átlagfogyasztása 20000 l/100km.

Óva intek tehát mindenkit, hogy biciklizni próbáljon, ha azzal autókat akadályoz a közlekedésben. Ha mégis ezt teszi, legalább ne nevezze magát környezetvédőnek. Még akkor se, ha ehhez a saját autóját otthonhagyja, mert az csak 1 a 2500-ból.

Statisztikai adatok birtokában ki lehetne még számolni azt is, hogy a szabálytalanul haladó biciklis elütése mekkora dugót okoz mekkora valószínűséggel, és azt is, hogy mi az ára annak, amikor ez a biciklis önigazolás céljából évente kétszer a Critical Mass rituálé keretében beautózik a belső kerületekbe, előkapja a csomagtartóból biciklijét, és több tízezer társával fél napra hazavágja Budapestet. De ezt majd máskor. Smiley
"
Tételezzük fel, hogy a bringások célja, ha emberi módon gondolkodnak, nem a forgalom lassítása, hanem olyan lehetőségek feltárása és alkalmazása, amivel alternatíva lehet a biciklis közlekedés is.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84907 Dátum: 2010 Szeptember 24, 09:02:26 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:

Tekintsük most a körút déli részét, melynek forgalmába példa gyanánt egy gonosz pesti biciklist injektálunk a Boráros térnél, majd kivezetjük őt az Oktogonnál. A biciklis végig a külső sávban halad, a parkoló autók mellett, 15km/h átlagsebességgel. Mivel a külső sávban haladó autósok nem férnek el mellette, ezért egy darabig mögötte haladnak 15-tel (az ott szokványos 60 helyett), majd előzni próbálják. Előzni természetesen csak a telített belső sávon lehetséges; adódik, hogy az előzni próbáló autók a belső sáv áteresztőképességét csökkentik. Némi jóindulattal mondjuk azt, hogy csak 20%-kal.

A külső sáv áteresztőképessége idealizált esetben 75%-kal csökkenne, csakhogy a zöldhullám 50km/h-ra van kalibrálva, és 15km/h sebesség mellett gyakorlatilag piroshullámként viselkedik. Ez azt jelenti, hogy a külső sávban a biciklis mögött 15-tel haladó autók mindig pirosat kapnak, folyamatos haladás helyett az idejük felét a lámpáknál töltik várakozással, 7,5km/h-ra csökkentve ezzel az átlagsebességet. Figyelembe véve, hogy a külső sávban egyébként is kaphat néha pirosat az autós, a biciklitől mentes átlagsebességet becsüljük csak 40-nek; adódik, hogy az áteresztőképesség csökkenése kb. 80%-os. Marad tehát egy 80%-os és egy 20%-os sávunk, a két sáv összesen képes elvezetni egynek a forgalmát.

Éber nézőink felfigyelhettek arra, hogy nem számoltunk a sikeres előzések hatásával. Ez azért van, mert biciklist a körúton hiábavaló előzni: előzés után ugyanis az autó kénytelen megállni a piros lámpánál, a biciklis ellenben gátlásoktól mentesen áthajt azon, ezáltal visszaelőzi az autóst, sőt még az előnyét is fokozza, miközben mögötte gyűlnek fel a kilométeres kocsisorok. Nem ritka, hogy kint a Budaörsi úton egy körúti biciklis (vagy egy parkoló taxi, színházlátogatóba érkezett busz) által okozott dugóban várakoznak emberek.

A biciklis a kijelölt 3 kilométeres szakaszt kb. 12 perc alatt teszi meg a körúton, miközben a feltorlódó autósok menetideje a piroshullám miatt 24 percre nő. A dugó hullámterjedésének pontos leírásába most nem mennék bele, de ha abból indulunk ki, hogy a szellősen, átlag 7 méterenként haladó autók a dugóban valamivel szorosabban, 5 méterenként fognak állni, akkor a fenti paraméterekkel kb. 7 kilométeres kocsisor kialakulására számíthatunk, melynek két sávjába összesen 2800 autós szorul be rövidebb-hosszabb időre. Na jó, a kereszteződések miatt ebből elengedek 300-at, ma úgyis ilyen nagyvonalú vagyok. Még úgyis marad 2500.

Átlagosan csak 12 perc menetidőhosszabbodást feltételezve arra jutunk, hogy 2500*12, azaz 30000 perccel tovább fognak az autók az úton pöfögni, mint azt biciklisünk nélkül tették volna. Ez kereken 500 óra.

Mérhetetlen jóindulatomban elhanyagolom most azt a benzinmennyiséget is, amit a dugóban az araszolással pazarolnak el a userek (pedig ez simán lehet duplája az alapjárati fogyasztásnak), és mindössze az átlagos alapjárati fogyasztást számítom fel a kiesett időre, ami ~1.2l/h.

Végeredmény: a kerékpáros 600 liter benzint égetett el 12 perces útja során 3 kilométeren; átlagfogyasztása 20000 l/100km.

Óva intek tehát mindenkit, hogy biciklizni próbáljon, ha azzal autókat akadályoz a közlekedésben. Ha mégis ezt teszi, legalább ne nevezze magát környezetvédőnek. Még akkor se, ha ehhez a saját autóját otthonhagyja, mert az csak 1 a 2500-ból.

Statisztikai adatok birtokában ki lehetne még számolni azt is, hogy a szabálytalanul haladó biciklis elütése mekkora dugót okoz mekkora valószínűséggel, és azt is, hogy mi az ára annak, amikor ez a biciklis önigazolás céljából évente kétszer a Critical Mass rituálé keretében beautózik a belső kerületekbe, előkapja a csomagtartóból biciklijét, és több tízezer társával fél napra hazavágja Budapestet. De ezt majd máskor. Smiley
"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #84906 Dátum: 2010 Szeptember 24, 07:44:49 »

http://elitevwclub.blog.hu/2010/09/24/vote_for_lifejune_megasztar_5_on_tv2

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84905 Dátum: 2010 Szeptember 24, 05:35:58 »

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin

nekem velencénél ment el a töltés utána szabadi sóstó + haza (igaz, lámpa nélkül) megvolt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #84904 Dátum: 2010 Szeptember 23, 22:21:23 »

dimangóval rosszalkodó fesszabbal Fürstenfeld oda - vissza Smiley Smiley Smiley
amikor felgyulladt a töltés jelző, hátranyúltan a felemelt hátsó ülés alá, csavarhúrzóval rábasztam a mechanikus fesszabra, amitől az magáhoztért, pár kilóméter nyugalom, majd ismét a folyamat előről. Kb fehérvártól érdig már nem segített az erőszak, lámpával egy ercsi-i kitérővel kibírta hazáig .. kb 70-80 km

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin
jól beszélsz aranydrágatezstvirem.... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #84903 Dátum: 2010 Szeptember 23, 22:06:04 »

Ha valaki kitenné club bannerét  megköszönöm

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #84902 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:48:27 »

Mesélj Grin Grin Grin

dimangóval rosszalkodó fesszabbal Fürstenfeld oda - vissza Smiley Smiley Smiley
amikor felgyulladt a töltés jelző, hátranyúltan a felemelt hátsó ülés alá, csavarhúrzóval rábasztam a mechanikus fesszabra, amitől az magáhoztért, pár kilóméter nyugalom, majd ismét a folyamat előről. Kb fehérvártól érdig már nem segített az erőszak, lámpával egy ercsi-i kitérővel kibírta hazáig .. kb 70-80 km

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 [1422] 1423 1424 1425 1426 1427 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.337 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.