www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:42:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 [1362] 1363 1364 1365 1366 1367 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30838282 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #87401 Dátum: 2010 November 21, 17:21:52 »

Ennyi.
Örülnél, ha csak ennyi takesz lenne bármelyik bogaradban...  Wink
Mindig meseled a hajmereszto megoldasokat Oregben :-)))
De nem is ez most a lenyeg, hanem ket 5 perc alatt cserelheto alkatreszbol (ora, diszlec, stb) ne akarjunk az evjaratra vonatkozo messze meno kovetkeztetest levonni... foleg, hogy 41 eves autorol beszelunk! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #87400 Dátum: 2010 November 21, 17:18:46 »

Meg linoleum is van benne, meg parafadugo es egyeb takolatok. Es? :-))
Parafadugó konkrétan nincs. Linoleum csak hangulati elem a csomagtartóban. Grin
Ja, meg tákolt gázbowden. Ennyi.
Örülnél, ha csak ennyi takesz lenne bármelyik bogaradban...  Wink
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #87399 Dátum: 2010 November 21, 17:16:47 »

De nincs díszléc a műszerfalon, és az óra is a 70-esé.
Meg linoleum is van benne, meg parafadugo es egyeb takolatok. Es? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #87398 Dátum: 2010 November 21, 17:02:17 »

mert annak a világításnak a 69es modellévben is ott a helye. csak ezt mindig elfelejted Tongue
a tiéd egy 69-es modellévű bogi, nincs misztikum
De nincs díszléc a műszerfalon, és az óra is a 70-esé.
Devandevandevan... misztikum.... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #87397 Dátum: 2010 November 21, 17:00:07 »

A '68-as évjárat meg takarhat '69-es modellévet is. Érdekes ez a dolog: az enyém 69 novemberben lett átadva a merkurnál, magyarul 70-es modellév, de a belső világítás még a B oszlop felett van, mint a 68 és előttieké.
A szín tuti kobaltkék ennél az angol gépnél. Mintha csak a saját autómat látnám 1998-ból, amikor még szinte teljesen gyári festés volt az autómon. (csak tele ezer apró kis horpadással, de már bánom, hogy átfestettem...)
mert annak a világításnak a 69es modellévben is ott a helye. csak ezt mindig elfelejted Tongue
a tiéd egy 69-es modellévű bogi, nincs misztikum
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #87396 Dátum: 2010 November 21, 16:52:37 »

Szerintem nem..
Az övé is '68-as évjárat, mint ez az angol és egy modellévben csak egyféle sötétkék volt.. A kobaltkéket a '69-es modellévtől kínálták...
A '68-as évjárat meg takarhat '69-es modellévet is. Érdekes ez a dolog: az enyém 69 novemberben lett átadva a merkurnál, magyarul 70-es modellév, de a belső világítás még a B oszlop felett van, mint a 68 és előttieké.
A szín tuti kobaltkék ennél az angol gépnél. Mintha csak a saját autómat látnám 1998-ból, amikor még szinte teljesen gyári festés volt az autómon. (csak tele ezer apró kis horpadással, de már bánom, hogy átfestettem...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #87395 Dátum: 2010 November 21, 16:44:55 »

Lekéstem az MBK klubtagsági díj befizetési határidejét(nov 15). Még be fizethetem hétfőn, vagy mit tegyek?

Be.
Nem késtél le semmiről.


 Evil

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #87394 Dátum: 2010 November 21, 16:11:56 »

Idd el.
Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #87393 Dátum: 2010 November 21, 16:01:41 »

Lekéstem az MBK klubtagsági díj befizetési határidejét(nov 15). Még be fizethetem hétfőn, vagy mit tegyek?
Idd el.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #87392 Dátum: 2010 November 21, 15:53:00 »

Lekéstem az MBK klubtagsági díj befizetési határidejét(nov 15). Még be fizethetem hétfőn, vagy mit tegyek?

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #87391 Dátum: 2010 November 21, 15:40:11 »

Ja, és mennyire hangos?
ami azt illeti, nekem nagyon hangos. Wolfsburgban elég hűvös volt, és arra ébredtem egyik reggel, hogy kurvára fázom. Sebaj gondoltam bekapcsolom a fűtést, de a hajnali csendben az AC kopogása olyan hangos volt, hogy valószínűleg az egész kempinget felvertem vele...
...kikapcsoltam, és inkább fáztam tovább  Cry

1303LS
« Hozzászólás #87390 Dátum: 2010 November 21, 14:31:02 »

Állófűtés nem erre van kitalálva. Arra, hogy reggel ne hideg kocsiba csüccsenjen az ember.

Vagy a felvett áramot pótolni kell. Pl napcellával.  Wink
Asszem marad majd a gáz, ha jól tudom abban van olyan ami még venti nélkül is megy, szóval "0" áramfelvétel.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #87389 Dátum: 2010 November 21, 14:24:21 »

Ez így elég soknak hangzik. Kb így egy 55Ah-s akksit 10óra alatt csontra merít, holott nem lenne szabad 50% alá menni.  Undecided
Állófűtés nem erre van kitalálva. Arra, hogy reggel ne hideg kocsiba csüccsenjen az ember.

Vagy a felvett áramot pótolni kell. Pl napcellával.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #87388 Dátum: 2010 November 21, 14:15:11 »

Nem, begyújtás után az AC és a ventilátor megy. ez típustól függően 30-50 W fogyaszt. Indításnál 200-300 W.
Ez így elég soknak hangzik. Kb így egy 55Ah-s akksit 10óra alatt csontra merít, holott nem lenne szabad 50% alá menni.  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #87387 Dátum: 2010 November 21, 14:07:06 »

AC, gyertya fűtés közben ugye állandóan megy? Plusz a venti.
Nem, begyújtás után az AC és a ventilátor megy. ez típustól függően 30-50 W fogyaszt. Indításnál 200-300 W.
1303LS
« Hozzászólás #87386 Dátum: 2010 November 21, 14:03:34 »

be gyujtásnál van nagy áram felvétel

amugy ac minimális meg egy gyertya idözitö nem vészes inditássé nagy
AC, gyertya fűtés közben ugye állandóan megy? Plusz a venti.
1303LS
« Hozzászólás #87385 Dátum: 2010 November 21, 14:02:42 »

szia
nekem van egy ebers... és azt mondták hogyha este bekapcs, akkor 100 Ah körüli akkuról reggelig ki kell húznia, azaz érdemes saját akkura kötni,mert különben reggel kocsi nem indulna róla  Wink
Ettől tartok én is. Az "estétől reggelig" még elég messze van a 24-48 órától.  Undecided 100Ah akkut pedig -elsősorban az ára, másodsorban a méretei miatt nem fogok berakni plusszba.  Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #87384 Dátum: 2010 November 21, 13:58:25 »

Olyanoktól kérdezném akik rendszeresen használják is.
Mennyit áramot fogyaszt egy benzinkályha, éberparhelt/barkasz?
A lakókocsira gondolom felbiggyeszteni, lenne neki külön akksija. De ha 1-2 nap (24-48óra) alatt leszívja akkor nem sok értelme van, akkor inkább veszek egy trumagázt.
Ja, és mennyire hangos?
be gyujtásnál van nagy áram felvétel

amugy ac minimális meg egy gyertya idözitö nem vészes inditássé nagy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Rulezka
« Hozzászólás #87383 Dátum: 2010 November 21, 13:51:31 »

Olyanoktól kérdezném akik rendszeresen használják is.
Mennyit áramot fogyaszt egy benzinkályha, éberparhelt/barkasz?
A lakókocsira gondolom felbiggyeszteni, lenne neki külön akksija. De ha 1-2 nap (24-48óra) alatt leszívja akkor nem sok értelme van, akkor inkább veszek egy trumagázt.
Ja, és mennyire hangos?
szia
nekem van egy ebers... és azt mondták hogyha este bekapcs, akkor 100 Ah körüli akkuról reggelig ki kell húznia, azaz érdemes saját akkura kötni,mert különben reggel kocsi nem indulna róla  Wink
1303LS
« Hozzászólás #87382 Dátum: 2010 November 21, 13:49:45 »

Olyanoktól kérdezném akik rendszeresen használják is.
Mennyit áramot fogyaszt egy benzinkályha, éberparhelt/barkasz?
A lakókocsira gondolom felbiggyeszteni, lenne neki külön akksija. De ha 1-2 nap (24-48óra) alatt leszívja akkor nem sok értelme van, akkor inkább veszek egy trumagázt.
Ja, és mennyire hangos?
1303LS
« Hozzászólás #87381 Dátum: 2010 November 21, 13:44:59 »

OMC márkájú bogár fékdobról vélemény?
6ezer/db-ért lennének.
köszi.
Talán ez az a fajta amelyiken nem lehet meghúzni a kerékcsavarokat, mert a tészta nincs elég keményre főzve a luk körül.  Grin
De lehet, hogy tévedek, majd Maresz pontosít.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #87380 Dátum: 2010 November 21, 12:27:38 »

FAR CRY 1 multival kapcsolatban kéne segítség (hamachi, lan stb)...ha valaki tolta már igy irjon már privátot..köszi
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #87379 Dátum: 2010 November 21, 12:12:51 »

ok de amugy milyen árbaN mozog?
Ezt csak Karcagon aruljak a piacon a csalamade mellett, honnan tudjuk? :-)))
Azt tudom, hogy a Brembo fekdob pl 10kHUF/db.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #87378 Dátum: 2010 November 21, 12:10:45 »

arra az évi 30 kilométerre, amit mész bogárral, fából faragott dob is lehetne.

egyébként:
szerintem van annyira jó, mint bármilyen más fékdob.
Paraszt

ok de amugy milyen árba mozog?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87377 Dátum: 2010 November 21, 12:09:15 »

Persze. 1.3-ast.
1.3-as Sierra meg 82-84 közt létezett, OHC motorral, de gyorsan rájöttek, hogy icipicit gyenge.
jólvan már.
sosem mondtam, hogy fordból penge vagyok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #87376 Dátum: 2010 November 21, 11:46:39 »

az OHV-t magamtól találtam ki.
kiindulván abból, hogy még a Ka-ba is ilyet tettek.
Persze. 1.3-ast.
1.3-as Sierra meg 82-84 közt létezett, OHC motorral, de gyorsan rájöttek, hogy icipicit gyenge.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87375 Dátum: 2010 November 21, 11:35:36 »

OMC márkájú bogár fékdobról vélemény?
6ezer/db-ért lennének.
köszi.
arra az évi 30 kilométerre, amit mész bogárral, fából faragott dob is lehetne.

egyébként:
szerintem van annyira jó, mint bármilyen más fékdob.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #87374 Dátum: 2010 November 21, 10:29:15 »

OMC márkájú bogár fékdobról vélemény?
6ezer/db-ért lennének.
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #87373 Dátum: 2010 November 21, 10:26:01 »

http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/michelisz-futamot-nyert-es-a-legjobb-ujonc-lett-2053592/
szép volt fiuk!gratula Norbi !

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #87372 Dátum: 2010 November 21, 08:58:55 »

Piros rendszámról lassú jármű besorolásról kérhetnék egy részletesen  leírt linket h hol hogyan használhatom az ilyen vasat.
köszi


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #87371 Dátum: 2010 November 21, 08:15:03 »

Ismerek egy fazont Ausztriában,1967-ben kezdte az autószerelő szakmát VW szakszervízben,a hetvenes években komoly autóversenyző volt,most pedig BMW szakszervíze van.Ha jön hozzám,mindig a bogaras hülyeségeimmel fárasztom az agyát.Van neki,egy Kaimann Formel Vau-ja,de darabokban,össze kéne szerelni.Nagyon korai darab,1965-ös,még függőcsapszeges futóműve van.Engem inkább csak a bogarak érdekeltek,mikor először "kájmánnozott",azt sem tudtam miről van szó.Végülis egy könnyű súlyú,műanyag kaszni,aminek bogár motorja,váltója,futóműve van.A motor fordítva középre van beépítve,a váltó meg hátul.Úgy mint modjuk a buggy-kat,ezeket a Formel V-kat,is több országban,több cég is gyártotta,így többféle változat létezik.Az osztrák ismerősömét,a bécsi Kaimann nevű cég gyártotta anno.Nem tudom,hogy felújítva egy ilyen gépezet mennyit érhet,de szerintem elég sokat.A mobile-n egyszer láttam egy eladó példányt,de olyan árban volt,hogy a perecek között volt a hírdetése.És elég hamar eltűnt.

Ma volt nálam,mondta ha érdekel megvehetem,és mondott egy kedvező árat.Gondolkodom rajta,hogy megveszem.Bár ha megvenném és rendberakatnám,már nem lenne szívem eladni.Főleg úgy,hogy valószínűleg csak ez az egy példány lenne belőle idehaza. Roll Eyes
vedd meg! áiszonyat nagy ritkaság!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87370 Dátum: 2010 November 21, 07:57:23 »

RWD
Könnyen, olcsón tuningolható. De neked nem sierra kell.

Az OHV faxságot ki mondta???

az OHV-t magamtól találtam ki.
kiindulván abból, hogy még a Ka-ba is ilyet tettek.

köszi a választ.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #87369 Dátum: 2010 November 21, 02:02:35 »

Ismerek egy fazont Ausztriában,1967-ben kezdte az autószerelő szakmát VW szakszervízben,a hetvenes években komoly autóversenyző volt,most pedig BMW szakszervíze van.Ha jön hozzám,mindig a bogaras hülyeségeimmel fárasztom az agyát.Van neki,egy Kaimann Formel Vau-ja,de darabokban,össze kéne szerelni.Nagyon korai darab,1965-ös,még függőcsapszeges futóműve van.Engem inkább csak a bogarak érdekeltek,mikor először "kájmánnozott",azt sem tudtam miről van szó.Végülis egy könnyű súlyú,műanyag kaszni,aminek bogár motorja,váltója,futóműve van.A motor fordítva középre van beépítve,a váltó meg hátul.Úgy mint modjuk a buggy-kat,ezeket a Formel V-kat,is több országban,több cég is gyártotta,így többféle változat létezik.Az osztrák ismerősömét,a bécsi Kaimann nevű cég gyártotta anno.Nem tudom,hogy felújítva egy ilyen gépezet mennyit érhet,de szerintem elég sokat.A mobile-n egyszer láttam egy eladó példányt,de olyan árban volt,hogy a perecek között volt a hírdetése.És elég hamar eltűnt.

Ma volt nálam,mondta ha érdekel megvehetem,és mondott egy kedvező árat.Gondolkodom rajta,hogy megveszem.Bár ha megvenném és rendberakatnám,már nem lenne szívem eladni.Főleg úgy,hogy valószínűleg csak ez az egy példány lenne belőle idehaza. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 21, 02:13:08 írta Narancs »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #87368 Dátum: 2010 November 21, 00:35:44 »

Ausztriában milyen hasmagasság alatt büntetnek és miért?

Suhano rozsdát kérdezd Zsoti elsőkézből tudja az infokat. Grin

 Evil


Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #87367 Dátum: 2010 November 20, 23:54:42 »

Valami 11 cm-ről hallottam. Csak azért érdekelne, mert tervezgetjük a jövő nyári túrát és kérdés, hogy a Silverrel Ausztriát el kell-e kerüljük, vagy átmehetünk rajta...
Igen 11 cm-es kockának el kell férnie a kocsi alatt mindenhol. De lehet 9cm, ha van róla papírod(engedélyed)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #87366 Dátum: 2010 November 20, 23:47:30 »

a válasz biztosan az lesz, hogy: csak. amúgy limitálva van?

Valami 11 cm-ről hallottam. Csak azért érdekelne, mert tervezgetjük a jövő nyári túrát és kérdés, hogy a Silverrel Ausztriát el kell-e kerüljük, vagy átmehetünk rajta...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #87365 Dátum: 2010 November 20, 23:39:39 »

ezt bevállalnám   (sunyi lapos)   Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #87364 Dátum: 2010 November 20, 23:35:40 »

Ausztriában milyen hasmagasság alatt büntetnek és miért?
a válasz biztosan az lesz, hogy: csak. amúgy limitálva van?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #87363 Dátum: 2010 November 20, 23:18:14 »

Ausztriában milyen hasmagasság alatt büntetnek és miért?

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #87362 Dátum: 2010 November 20, 22:32:31 »

Tévedsz. Az övé egy világosabb, korábbi árnyalat, ez kobaltkék, pont olyan, mint az enyém volt gyárilag (most pici eltérés van, de a felújítás alkalmával kap egy komplett festést, akkor a tuti gyári szín lesz ráfújva...)


A Gegobé VW Blau.

Oldalak: 1 ... 1357 1358 1359 1360 1361 [1362] 1363 1364 1365 1366 1367 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.308 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.