www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:06:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3248 3249 3250 3251 3252 [3253] 3254 3255 3256 3257 3258 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30575525 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11758 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:03:58 »

ott már szerintem a 48 ida van

nincs rajta itt még szivacsos szűrő lehet az zavart meg de sztem ezek kisebb karbik
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11757 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:01:09 »

ott még más karbi van szerintem

ott már szerintem a 48 ida van

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11756 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:59:58 »

Akkor most igen vagy nem?  Grin

A depoban vannak képek. 2006/8

ott még más karbi van szerintem
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11755 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:39:53 »

Akkor most igen vagy nem?  Grin

A depoban vannak képek. 2006/8

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11754 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:34:58 »

Ha Te mondod akkor legyen 160le, nekem tök mindegy.

Van még egy furcsa dolog ezen a motoron.
Mégpedig az  ac. Ha jól látom akkor az egy sima széria gyári pumpa.
Ez képes ellátni benyával az a két baszomnagy karbit?


nem..megvan az elektromos,csak be kell építeni..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11753 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:31:43 »

Ha Te mondod akkor legyen 160le, nekem tök mindegy.

Van még egy furcsa dolog ezen a motoron.
Mégpedig az  ac. Ha jól látom akkor az egy sima széria gyári pumpa.
Ez képes ellátni benyával az a két baszomnagy karbit?


Az tudja, pláne fordulaton. Az széria AC sokat nyom.


Hol van kép a motorról?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11752 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:30:00 »

Ha Te mondod akkor legyen 160le, nekem tök mindegy.

Van még egy furcsa dolog ezen a motoron.
Mégpedig az  ac. Ha jól látom akkor az egy sima széria gyári pumpa.
Ez képes ellátni benyával az a két baszomnagy karbit?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11751 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:29:31 »

van is annyi..
Volt az egyik német újságban(ha jól tévedek az egyik speedben) ahol különbféle motorokat bogarakban padon bemértek,és abban volt egy typ1 1914,ekkora tengellyel,48IDA-kal,csak azon már az MSD-vel bemérve 160 lóerő..Onnan van a viszonyítás..

Én azért fenntartom amit írtam ezzel kapcsolatban.
Nagyon szép lenne egy 1900-as motor 160 lóerővel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11750 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:23:10 »

Jóvóna nekem ezzel a Szeki emberrel beszélni...
Ő maga építi a motort vagy építteti?

Egyébként az 1914-es motor sok szempontból sem tökéletes, pl. a rossz furat-löket aránya miatt. stb.

Ő maga építi

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11749 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:18:30 »

De ez 160(!)Le a depó szerint!  Grin


van is annyi..
Volt az egyik német újságban(ha jól tévedek az egyik speedben) ahol különbféle motorokat bogarakban padon bemértek,és abban volt egy typ1 1914,ekkora tengellyel,48IDA-kal,csak azon már az MSD-vel bemérve 160 lóerő..Onnan van a viszonyítás..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11748 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:12:35 »


A fizika az, hogy egy 1915 ccm 5500 -at forgó motornak akkora indikált középnyomás kellene a 160 lóerőhöz, hogy az ezzel a töltéscserével (hengerfej, karbi, kipufogó) majdnem kizárt. Sőt, én azt mondom kizárt. De én örülnék a legjobban, ha lehetséges lenne.  Cry Cool


http://www.tafel-tuning.de/download/kataloge/Tafel-Motor-05-06.pdf


Ők már nem építenek 69-es löketű 1914-es blokkot egyáltalán, hanem a 78-as 90.5-ös 2000-est részesítik előnyben. Érdemes megnézni az adatokat, nem kamu, van valós mérési görbe is. 2000 ccm, 10.5-ös komp viszony, 32/35-ös szelepek és 324-es tengely 6000-es maximális fordulatot ad és
ez biztosít 44-es weberekkel 140 lóerőt.
Ők pl. nem tartják fontosnak a 35/40-es szelepkombinációt csak a 170 lovas 2100-es motornál. 90.5/82 furat/löket.

A teszt is tanulságos.  0-100  5 sec alatt és 231 lóerő.......  Shocked Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #11747 Dátum: 2006 Augusztus 16, 14:01:19 »

Pedig ha így folytatod lassan itt lesz az ideje! Mondjuk szívesen segítek ha kell.Viszek korongot!  Evil

buzik!
ulrichot nem flexeljük, hanem meggyógyítjuk.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11746 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:50:43 »

De ez 160(!)Le a depó szerint!  Grin


Jaja, így szokott ez lenni, a honda csinál egy 100 lóerő literteljesítményt egy 7800-at forgó változó szelepvezérlésű, keresztáramú hengerfejes, hengerenként 4 szelepes motorral (1.6 VTI)...mi meg itthon rácsavarozunk négy hengert az ősöreg konstrukciójú motorra és majdnem elérjük ugyanazt.
Emberek gyakran dobogósak a nagyotmondó versenyen.

A fizika az, hogy egy 1915 ccm 5500 -at forgó motornak akkora indikált középnyomás kellene a 160 lóerőhöz, hogy az ezzel a töltéscserével (hengerfej, karbi, kipufogó) majdnem kizárt. Sőt, én azt mondom kizárt. De én örülnék a legjobban, ha lehetséges lenne.  Cry Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11745 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:45:21 »

de,nagy,ezért is akar 2230? typ1et építeni a télen,arra már biztos jó lesz..
Most is jól halad,majd Tatabányán lehet látni Smiley
Az MSD 6AL is már 1 hónapja úton van elvileg,kicsit már para van,hogy miért nem ért ide.. Embarrassed

Jóvóna nekem ezzel a Szeki emberrel beszélni...
Ő maga építi a motort vagy építteti?

Egyébként az 1914-es motor sok szempontból sem tökéletes, pl. a rossz furat-löket aránya miatt. stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #11744 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:31:50 »

de,nagy,ezért is akar 2230? typ1et építeni a télen,arra már biztos jó lesz..
Most is jól halad,majd Tatabányán lehet látni Smiley
Az MSD 6AL is már 1 hónapja úton van elvileg,kicsit már para van,hogy miért nem ért ide.. Embarrassed
Éééted ! Karbihoz építünk motort !  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11743 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:28:55 »

buzik!
ulrichot nem flexeljük, hanem meggyógyítjuk.

Minden évben valamiből újat kap? Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11742 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:05:04 »

De ez 160(!)Le a depó szerint!  Grin

Sajnos ez a tengely elég nagy összenyitással dolgozik, kis fordulaton azért nagy a fogyasztás, nagy fordulaton meg azért, mert forog.

Nem nagy a 48-as rá?


Több helyen olvastam, hogy a 1914-es motor 296-os tengellyel és 44-es weberekkel 120-140 lóerő között tud olyan 5500-5800-es fordulaton.
Szerintem ez reális (inkább a 120-130), mindenesetre azért a kübel is halad, nem?  Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11741 Dátum: 2006 Augusztus 16, 13:02:49 »

buzik!
ulrichot nem flexeljük, hanem meggyógyítjuk.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11740 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:38:31 »

Csak 100 km-ről ilyen nagy a szám  Grin
(nem gondoltam ám komolyan, csak jólesik néha gonoszkodni egy kicsit)


Szerinted én nem sejtettem???  Evil
De nekem is jólesett.........

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11739 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:30:24 »

Sajnos ez a tengely elég nagy összenyitással dolgozik, kis fordulaton azért nagy a fogyasztás, nagy fordulaton meg azért, mert forog.

Nem nagy a 48-as rá?


Több helyen olvastam, hogy a 1914-es motor 296-os tengellyel és 44-es weberekkel 120-140 lóerő között tud olyan 5500-5800-es fordulaton.
Szerintem ez reális (inkább a 120-130), mindenesetre azért a kübel is halad, nem?  Wink

de,nagy,ezért is akar 2230? typ1et építeni a télen,arra már biztos jó lesz..
Most is jól halad,majd Tatabányán lehet látni Smiley
Az MSD 6AL is már 1 hónapja úton van elvileg,kicsit már para van,hogy miért nem ért ide.. Embarrassed

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11738 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:28:09 »

1914 typ1
313 engle

Sajnos ez a tengely elég nagy összenyitással dolgozik, kis fordulaton azért nagy a fogyasztás, nagy fordulaton meg azért, mert forog.

Nem nagy a 48-as rá?


Több helyen olvastam, hogy a 1914-es motor 296-os tengellyel és 44-es weberekkel 120-140 lóerő között tud olyan 5500-5800-es fordulaton.
Szerintem ez reális (inkább a 120-130), mindenesetre azért a kübel is halad, nem?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #11737 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:23:47 »

Csak 100 km-ről ilyen nagy a szám  Grin
(nem gondoltam ám komolyan, csak jólesik néha gonoszkodni egy kicsit)

Mééé gonoszság?
Füstül a motorja is.
Nézd csak meg az avatarján.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #11736 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:22:59 »

hát annyi szerintem tuti..
Mondom,a Szekinek a Kübelben a 48IDA-kal 20
Vegyetek URALt az 1/1-et tud enni.  Grin
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #11735 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:22:14 »

Én most nagyon elkezdenék szaladni az ellenkező irányba!! 
Csak 100 km-ről ilyen nagy a szám  Grin
(nem gondoltam ám komolyan, csak jólesik néha gonoszkodni egy kicsit)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11734 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:21:14 »

Milyen motor és tengely?

1914 typ1
313 engle

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11733 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:20:32 »

Ennyi pénzen inkább keressünk másik Bogarat, Ulrichot meg flexeljük!
 Evil
(Bocs!)

Én most nagyon elkezdenék szaladni az ellenkező irányba!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #11732 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:19:31 »

nahh, 270-et fizetnek ulrichra.
szó nélkül.
látszik, hogy nem köbe meg máv, hanem generali.
Ennyi pénzen inkább keressünk másik Bogarat, Ulrichot meg flexeljük!
 Evil
(Bocs!)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11731 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:18:58 »

hát annyi szerintem tuti..
Mondom,a Szekinek a Kübelben a 48IDA-kal 20

Milyen motor és tengely?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11730 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:17:57 »

Ja, még fára is másznál vele....  Grin

Ma is azzal jöttem. Most ezzel a tankkal nem akarok 110-nél többel menni, hogy mi lesz a fogyasztás.

Gyomai kör, meg előtte kis végseb próba, meg autópályázás 130-cal kicsit megrázó volt 9.5 L/100 km.   Shocked  Mi lesz a weberekkel, 13? 

hát annyi szerintem tuti..
Mondom,a Szekinek a Kübelben a 48IDA-kal 20

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11729 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:16:01 »

na,ültesd le így a typ3adat és fogadjunk,hogy kijutok vele SPAig.. Cool

Ja, még fára is másznál vele....  Grin

Ma is azzal jöttem. Most ezzel a tankkal nem akarok 110-nél többel menni, hogy mi lesz a fogyasztás.

Gyomai kör, meg előtte kis végseb próba, meg autópályázás 130-cal kicsit megrázó volt 9.5 L/100 km.   Shocked  Mi lesz a weberekkel, 13? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #11728 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:04:59 »

nahh, 270-et fizetnek ulrichra.
szó nélkül.
látszik, hogy nem köbe meg máv, hanem generali.
mázlista. én annyiból kijöttem volna és 100at fizetett...fuckin köbe

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11727 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:03:12 »

természetes út alatt a földutat érted? Smiley Wink

Á! Félreérted... Természetes út = kirázza belőled (nem kell kőzúzás, stb....)  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11726 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:02:28 »

Már itt Törökbálintnál odab*sznád az alját a leágazónál. Megállni meg nem tudnál, mert a parkolók még Ausztriában is gödrösek.
Allandnál (Bécs elkerülőn)l hogy mennél el?  

Tudom, te vigyáznál.  Wink

na,ültesd le így a typ3adat és fogadjunk,hogy kijutok vele SPAig.. Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11725 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:02:10 »

ja, meglesz.
köszönöm, megvan még a teli géptetőm, azt ráfeszítem.

De az enyém 4 rácsos.... az sem jó?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11724 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:01:03 »

Az lehet, és még a veseköveid is távoznak, természetes úton.....  Evil

természetes út alatt a földutat érted? Smiley Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11723 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:00:49 »

ezzel autópályán hibátlanul le lehetne jutni SPAba..

Már itt Törökbálintnál odab*sznád az alját a leágazónál. Megállni meg nem tudnál, mert a parkolók még Ausztriában is gödrösek.
Allandnál (Bécs elkerülőn)l hogy mennél el?  

Tudom, te vigyáznál.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11722 Dátum: 2006 Augusztus 16, 12:00:25 »

De ugye kijössz ennyiből???  Evil Wink Grin
Akkor nem kell alkatrész gyűjtést szervezni? Én is felajánlottam egy jó állapotú gépháztetőt....

ja, meglesz.
köszönöm, megvan még a teli géptetőm, azt ráfeszítem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11721 Dátum: 2006 Augusztus 16, 11:59:48 »

ezzel autópályán hibátlanul le lehetne jutni SPAba..

Az lehet, és még a veseköveid is távoznak, természetes úton.....  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #11720 Dátum: 2006 Augusztus 16, 11:59:12 »

nahh, 270-et fizetnek ulrichra.
szó nélkül.
látszik, hogy nem köbe meg máv, hanem generali.

De ugye kijössz ennyiből???  Evil Wink Grin
Akkor nem kell alkatrész gyűjtést szervezni? Én is felajánlottam egy jó állapotú gépháztetőt....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11719 Dátum: 2006 Augusztus 16, 11:57:51 »

nahh, 270-et fizetnek ulrichra.
szó nélkül.
látszik, hogy nem köbe meg máv, hanem generali.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 3248 3249 3250 3251 3252 [3253] 3254 3255 3256 3257 3258 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.