www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:34:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1095 1096 1097 1098 1099 [1100] 1101 1102 1103 1104 1105 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30791811 alkalommal)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #97881 Dátum: 2011 Augusztus 03, 14:36:24 »

esetleg ujjlenyomatot vagy valamit nem kéne nézni? omg...


ugyanmár
 azzal munka van, dokumentálni kell, aktát kell nyitni, stb,stb.....

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #97880 Dátum: 2011 Augusztus 03, 14:32:37 »

Tegnap éjjel az új opel astránkról lelopták a lököst a ködlámpákkal együtt. Kijött egy járőr aztán felvette az adatokat. Kérdeztük, hogy esetleg ujjlenyomatot vagy valamit nem kéne nézni? Erre annyi volt a válasz, hogy az autó poros így nem tudunk ujjlenyomatot venni, és biztos kesztyűben dolgoztak úgyis.  omg...
Nagyobb tételeknél sincs...
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97879 Dátum: 2011 Augusztus 03, 13:59:39 »

Tegnap éjjel az új opel astránkról lelopták a lököst a ködlámpákkal együtt. Kijött egy járőr aztán felvette az adatokat. Kérdeztük, hogy esetleg ujjlenyomatot vagy valamit nem kéne nézni? Erre annyi volt a válasz, hogy az autó poros így nem tudunk ujjlenyomatot venni, és biztos kesztyűben dolgoztak úgyis.  omg...

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #97878 Dátum: 2011 Augusztus 03, 13:44:05 »

Kiss
Zsolti elvihette volna neked. Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #97877 Dátum: 2011 Augusztus 03, 13:42:27 »

a sárgabogár szelleme máshol is él :-)
http://delorean.blog.hu/2011/08/03/the_delorean_owners_directory



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #97876 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:25:39 »

Mázolás után legyél beszarva, mindig akkor van móka.  Grin

ma elment a festékeldébe az autóm:

ennél az emelésnél nem voltam nyugodt.  Roll Eyes Grin
...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Sompi
« Hozzászólás #97875 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:16:05 »

milyen szine lesz?

flip flop lilás rózsaszines asszem....  Roll Eyes Wink
Sompi
« Hozzászólás #97874 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:15:31 »

A klasszikust idézném: "Nincs játék, nincs baleset!" :-))))

Grin Grin  no igen
Sompi
« Hozzászólás #97873 Dátum: 2011 Augusztus 03, 09:14:44 »

Ilyen alkalmakra van egy ülésem amit nem kell sajnálni.

 Kiss
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #97872 Dátum: 2011 Augusztus 03, 07:55:00 »

ma elment a festékeldébe az autóm:


...a sofőr ülésre külön felhívnám a figyelmet!  Grin

<beszúrt kép törölve>
Ilyen alkalmakra van egy ülésem amit nem kell sajnálni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #97871 Dátum: 2011 Augusztus 03, 07:51:30 »

elöl már ül.. Grin
Shocked
Jól néz ki.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #97870 Dátum: 2011 Augusztus 03, 05:15:59 »

A klasszikust idézném: "Nincs játék, nincs baleset!" :-))))

ennél az emelésnél nem voltam nyugodt.  Roll Eyes Grin
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97869 Dátum: 2011 Augusztus 02, 23:20:57 »

milyen szine lesz?

Sompi
« Hozzászólás #97868 Dátum: 2011 Augusztus 02, 22:54:12 »

ma elment a festékeldébe az autóm:

ennél az emelésnél nem voltam nyugodt.  Roll Eyes Grin






...a sofőr ülésre külön felhívnám a figyelmet!  Grin

« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 02, 22:56:42 írta Sompi »
RNIE
« Hozzászólás #97867 Dátum: 2011 Augusztus 02, 21:17:28 »

tudom frusztrált vagy, mert a shakternek megcsúszott a keze, aztán most bontófésűvel keresed a gyíkocskádat a szőr között.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #97866 Dátum: 2011 Augusztus 02, 20:49:45 »

elöl már ül.. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #97865 Dátum: 2011 Augusztus 02, 20:21:25 »

azt írja, hogy a kdf wagen még egy fosadék volt.
az ultima edición meg már fasza.

szerintem is...  Wink Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #97864 Dátum: 2011 Augusztus 02, 20:06:27 »

nem az én ünnepem,azért voltunk többen mert Pityubá meghívott a pharrajimitzwoh-jára Grin
tudom frusztrált vagy, mert a shakternek megcsúszott a keze, aztán most bontófésűvel keresed a gyíkocskádat a szőr között.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #97863 Dátum: 2011 Augusztus 02, 20:05:13 »

1 oldal: vacak 2. oldal dekurvajó.

azt írja, hogy a kdf wagen még egy fosadék volt.
az ultima edición meg már fasza.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #97862 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:25:53 »

ja bocsánat, azt elfelejtettem írni, hogy nem is érdekelnek a családi ünnepeid  Grin
nem az én ünnepem,azért voltunk többen mert Pityubá meghívott a pharrajimitzwoh-jára Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #97861 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:23:43 »

ja bocsánat, azt elfelejtettem írni, hogy nem is érdekelnek a családi ünnepeid  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #97860 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:09:32 »

fingom nincs mi az
http://lmgtfy.com/?q=pharrajimos
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #97859 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:01:53 »

Bugi,te ma hogy-hogy fórumozol?Nem ünneplitek a pharrajimos-t?
fingom nincs mi az

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #97858 Dátum: 2011 Augusztus 02, 18:40:36 »

Bugi,te ma hogy-hogy fórumozol?Nem ünneplitek a pharrajimos-t?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #97857 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:39:29 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."

Nem meglepő, a legtöbb ilyen "újságíró" össze-vissza firkál, és túlságosan úgy érzik, hogy ítéletet mondhatnak valamiről és eldönthetik, hogy mi jó és mi nem. A véleményt persze leírhatják, de ha VW-ről van szó, általában a negatív dolgokat jobban hangsúlyozzák. Míg egyik márkánál nem írják bajnak, hogy a kisautótól a nagy autóig tök ugyanúgy néz ki minden, addig a VW-nél ez állandó fikázási terület. A "fosvágenező" kommentelőkről meg annyit, hogy elsőnek ott vannak, ha fikázni kell kép alapján, jobban foglalkoznak a VW-vel, mint a kedvenc japán márkájukkal...

A legtöbb hírportál autós részében írnak erről, érdemes végigolvasni mindet, hogy mennyire mást írnak, s mennyire érződik az, hogy fenntartásaik vannak, csak azért, mert VW. Ritka az, ha valami csak úgy tetszik nekik. Amin röhögtem, de nagyon, hogy a Scirocco-ba annyira nem tudtak belekötni, hogy fél oldalon keresztül taglalták, hogy milyen kicsi a csomagtér, meg milyen kicsi a fejtér hátul....egy sport coupé-nak ezeket felróni? Nem kisteherautónak, se személyautónak és nem is csomagszállítónak készült...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #97856 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:38:39 »

biztos fáradt vagyok, de nem szúrom, hogy mit akartál ebből a sztoriból kihozni.
1 oldal: vacak 2. oldal dekurvajó.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #97855 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:36:57 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."

biztos fáradt vagyok, de nem szúrom, hogy mit akartál ebből a sztoriból kihozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #97854 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:22:51 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97853 Dátum: 2011 Augusztus 02, 14:20:44 »

Undecided
az a két kis ék?
nem lehet hogy csak elkutyulták? nem hiszem hogy direkt lenyúlták. ettől függetlenül gáz hogy valami eltűnt. ha találok olyat, odaadom neked, nálam nincs beépítve a pótkerékbe
igen a két kis fekete. amúgy semmi dolga nem volt a csomagtartóban.. vagyis de Grin .

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #97852 Dátum: 2011 Augusztus 02, 13:08:11 »

nem mondok neveket. mert nem tudom bizonyítani. De máshol nem jártam, és mindig garázsban tartom, éjszakára meg nem hagyom kint
Undecided
az a két kis ék?
nem lehet hogy csak elkutyulták? nem hiszem hogy direkt lenyúlták. ettől függetlenül gáz hogy valami eltűnt. ha találok olyat, odaadom neked, nálam nincs beépítve a pótkerékbe
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97851 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:57:32 »

Ja tényleg... ez kiment a fejemből...
De azt hittem, ez már lezongorázódott... Roll Eyes Undecided
Jól áll rajta, egyébként... Wink
Valamikor a héten érkeznek, és már mennek is fel..   Azn

1969 VW 1300
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97850 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:29:42 »

??
milyen szervízben? miből?
nem mondok neveket. mert nem tudom bizonyítani. De máshol nem jártam, és mindig garázsban tartom, éjszakára meg nem hagyom kint

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #97849 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:27:59 »

f*szért kell kilopni az eredeti ablakmosótartály tartóját a szervízben.... most hogy néz ki, hogy odatett kétt drótot a helyébe..  tudom, hogy csak egy hülye kis pöcök az egész, de eredeti és szép volt...... bizonyítani sem tudom hogy ő volt
??
milyen szervízben? miből?
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97848 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:27:01 »

f*szért kell kilopni az eredeti ablakmosótartály tartóját a szervízben.... most hogy néz ki, hogy odatett kétt drótot a helyébe..  tudom, hogy csak egy hülye kis pöcök az egész, de eredeti és szép volt......

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #97847 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:19:09 »

Mert előre még nem jöttek meg callooktól a 3mmes távtartók... Nem férnek el a nyeregtől rendesen a küllők.. Az meg nem játszik hogy feltesszük és 2 perc(jobbesetben, rosszabban el se forog) után eldobhatjuk a kerekeket...


Ja tényleg... ez kiment a fejemből...
De azt hittem, ez már lezongorázódott... Roll Eyes Undecided
Jól áll rajta, egyébként... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97846 Dátum: 2011 Augusztus 02, 11:53:23 »

Miért csak hátul van fenn az új felni???  Shocked
Mert előre még nem jöttek meg callooktól a 3mmes távtartók... Nem férnek el a nyeregtől rendesen a küllők.. Az meg nem játszik hogy feltesszük és 2 perc(jobbesetben, rosszabban el se forog) után eldobhatjuk a kerekeket...

1969 VW 1300
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #97845 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:28:38 »

annyi minden van itt(?)...  Grin

Miért csak hátul van fenn az új felni???  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #97844 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:20:19 »

...
Azzal már megbékéltem, hogy a TBK-001 rendszám nem lehet hivatalosan az enyém (nem mintha lenne erre közel 200 ezrem...), mivel mint kiderült az már elkelt...de ez mégis olyan furcsa nekem... Az lenne a csúcs, ha még a nicknevem is használná még valaki, ráadásul onnan... Roll Eyes
Tavasszal-nyár elején láttam Szolnokon valami kékségen, figyeltem is a sofőrt, de nem volt ismerős.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #97843 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:17:23 »

Igazad lehet.
A Porsche biztos van 2 tonna, a kéttengelyes pedig biztos van másfél.  Roll Eyes
Porsch cayenne
"Saját tömeg menetkészen (kg):   2430
Megengedett össztömeg (kg):   3080"

B kategóriás jogsival vontatható:
B kategória: a 3500 kg –ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi, amelyben a vezető ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülőhely van (max. 9 fő).
- az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó könnyű pótkocsiból álló
  járműszerelvény (4250 kg - max)
- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve hogy a nehéz pótkocsi megengedett
  legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét és az összekapcsolt járművek megengedett
  legnagyobb össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot

ha a lakókocsi megengedett max össztömege több mint 1130kg, akkor E kategória kell hozzá. szerintem simán több
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97842 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:13:23 »



meg írd be a gugliba, hogy mi jön ki az MBK rövidítésre:

-MBK Rieker Komárom 1958 -ban alapított, szlovák kosárlabdacsapat

...

annyi minden van itt(?)...  Grin

1969 VW 1300
Oldalak: 1 ... 1095 1096 1097 1098 1099 [1100] 1101 1102 1103 1104 1105 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.