www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:11:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1094 1095 1096 1097 1098 [1099] 1100 1101 1102 1103 1104 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27938030 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #97861 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:23:43 »

ja bocsánat, azt elfelejtettem írni, hogy nem is érdekelnek a családi ünnepeid  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #97860 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:09:32 »

fingom nincs mi az
http://lmgtfy.com/?q=pharrajimos
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #97859 Dátum: 2011 Augusztus 02, 19:01:53 »

Bugi,te ma hogy-hogy fórumozol?Nem ünneplitek a pharrajimos-t?
fingom nincs mi az

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #97858 Dátum: 2011 Augusztus 02, 18:40:36 »

Bugi,te ma hogy-hogy fórumozol?Nem ünneplitek a pharrajimos-t?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #97857 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:39:29 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."

Nem meglepő, a legtöbb ilyen "újságíró" össze-vissza firkál, és túlságosan úgy érzik, hogy ítéletet mondhatnak valamiről és eldönthetik, hogy mi jó és mi nem. A véleményt persze leírhatják, de ha VW-ről van szó, általában a negatív dolgokat jobban hangsúlyozzák. Míg egyik márkánál nem írják bajnak, hogy a kisautótól a nagy autóig tök ugyanúgy néz ki minden, addig a VW-nél ez állandó fikázási terület. A "fosvágenező" kommentelőkről meg annyit, hogy elsőnek ott vannak, ha fikázni kell kép alapján, jobban foglalkoznak a VW-vel, mint a kedvenc japán márkájukkal...

A legtöbb hírportál autós részében írnak erről, érdemes végigolvasni mindet, hogy mennyire mást írnak, s mennyire érződik az, hogy fenntartásaik vannak, csak azért, mert VW. Ritka az, ha valami csak úgy tetszik nekik. Amin röhögtem, de nagyon, hogy a Scirocco-ba annyira nem tudtak belekötni, hogy fél oldalon keresztül taglalták, hogy milyen kicsi a csomagtér, meg milyen kicsi a fejtér hátul....egy sport coupé-nak ezeket felróni? Nem kisteherautónak, se személyautónak és nem is csomagszállítónak készült...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #97856 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:38:39 »

biztos fáradt vagyok, de nem szúrom, hogy mit akartál ebből a sztoriból kihozni.
1 oldal: vacak 2. oldal dekurvajó.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #97855 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:36:57 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."

biztos fáradt vagyok, de nem szúrom, hogy mit akartál ebből a sztoriból kihozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #97854 Dátum: 2011 Augusztus 02, 16:22:51 »

Kár, hogy nem népautó
Bemutató: VW Beetle, 2.0 TSI, 2011

http://totalcar.hu/tesztek/2011/08/02/kar_hogy_nem_nepauto/1/#szoveg

Kár, hogy a cikk írója a második oldalra elfelejti mit írt az első oldalon.  Undecided

"Az első, 73 évvel ezelőtt megtervezett KdF még vacak volt, de imádnivalóan bájos."
"A régebbi egy 1958-as 1200-as boxer volt. 30 lova nem sokat ígért, ennek ellenére imádtam vele a berlini utcákon autózni. Az erő hiánya sem volt zavaró: a németek sokkal kevésbé feszülnek, nyugodtabb a tempó, és a gyönyörű bogarat is mindenki előzékenyen beengedni. Többen az ablakot is lehúzták, hogy hallják jellegzetes hangját – tényleg szórakoztatóbb, mint bármilyen új tömegmodell. A gép alig húszezret futott. Váltója pontos volt, futóműve sem támolygós. Ritka élmény az ilyen, mifelénk nem nagyon találni hasonlót: semmi sem lehet olyan patent, mint a gyári szakemberek által dédelgetett matuzsálem."

"A másik tesztautó fiatalabb volt, mint hittük: a 2003-as Última Edición Európában igazi ritkaság. 1600 köbcenti, befecskendező, katalizátor és 50 lóerő: vizes aszfalton simán megindult a bogár feneke. A VW Polo-ülések és kapcsolók, hifi és újautó-illat – komolyan mondom, teljesen beleszerettem. Amúgy is gerjedek a klasszikus vonalakra, de a prehisztorikus, Hans Ledwinka, Barényi Béla, Ferdinand Porsche keze alól kikerülő formaterv ebben a félig modern köntösben is szíven talált. Ereje simán elég a mindennapi közlekedésre, a hangja meg egyszerűen mennyei – a boxer puffogása többet ér bármilyen sportkipufogónál."
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97853 Dátum: 2011 Augusztus 02, 14:20:44 »

Undecided
az a két kis ék?
nem lehet hogy csak elkutyulták? nem hiszem hogy direkt lenyúlták. ettől függetlenül gáz hogy valami eltűnt. ha találok olyat, odaadom neked, nálam nincs beépítve a pótkerékbe
igen a két kis fekete. amúgy semmi dolga nem volt a csomagtartóban.. vagyis de Grin .

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #97852 Dátum: 2011 Augusztus 02, 13:08:11 »

nem mondok neveket. mert nem tudom bizonyítani. De máshol nem jártam, és mindig garázsban tartom, éjszakára meg nem hagyom kint
Undecided
az a két kis ék?
nem lehet hogy csak elkutyulták? nem hiszem hogy direkt lenyúlták. ettől függetlenül gáz hogy valami eltűnt. ha találok olyat, odaadom neked, nálam nincs beépítve a pótkerékbe
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97851 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:57:32 »

Ja tényleg... ez kiment a fejemből...
De azt hittem, ez már lezongorázódott... Roll Eyes Undecided
Jól áll rajta, egyébként... Wink
Valamikor a héten érkeznek, és már mennek is fel..   Azn

1969 VW 1300
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97850 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:29:42 »

??
milyen szervízben? miből?
nem mondok neveket. mert nem tudom bizonyítani. De máshol nem jártam, és mindig garázsban tartom, éjszakára meg nem hagyom kint

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #97849 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:27:59 »

f*szért kell kilopni az eredeti ablakmosótartály tartóját a szervízben.... most hogy néz ki, hogy odatett kétt drótot a helyébe..  tudom, hogy csak egy hülye kis pöcök az egész, de eredeti és szép volt...... bizonyítani sem tudom hogy ő volt
??
milyen szervízben? miből?
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #97848 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:27:01 »

f*szért kell kilopni az eredeti ablakmosótartály tartóját a szervízben.... most hogy néz ki, hogy odatett kétt drótot a helyébe..  tudom, hogy csak egy hülye kis pöcök az egész, de eredeti és szép volt......

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97847 Dátum: 2011 Augusztus 02, 12:19:09 »

Mert előre még nem jöttek meg callooktól a 3mmes távtartók... Nem férnek el a nyeregtől rendesen a küllők.. Az meg nem játszik hogy feltesszük és 2 perc(jobbesetben, rosszabban el se forog) után eldobhatjuk a kerekeket...


Ja tényleg... ez kiment a fejemből...
De azt hittem, ez már lezongorázódott... Roll Eyes Undecided
Jól áll rajta, egyébként... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97846 Dátum: 2011 Augusztus 02, 11:53:23 »

Miért csak hátul van fenn az új felni???  Shocked
Mert előre még nem jöttek meg callooktól a 3mmes távtartók... Nem férnek el a nyeregtől rendesen a küllők.. Az meg nem játszik hogy feltesszük és 2 perc(jobbesetben, rosszabban el se forog) után eldobhatjuk a kerekeket...

1969 VW 1300
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97845 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:28:38 »

annyi minden van itt(?)...  Grin

Miért csak hátul van fenn az új felni???  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #97844 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:20:19 »

...
Azzal már megbékéltem, hogy a TBK-001 rendszám nem lehet hivatalosan az enyém (nem mintha lenne erre közel 200 ezrem...), mivel mint kiderült az már elkelt...de ez mégis olyan furcsa nekem... Az lenne a csúcs, ha még a nicknevem is használná még valaki, ráadásul onnan... Roll Eyes
Tavasszal-nyár elején láttam Szolnokon valami kékségen, figyeltem is a sofőrt, de nem volt ismerős.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #97843 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:17:23 »

Igazad lehet.
A Porsche biztos van 2 tonna, a kéttengelyes pedig biztos van másfél.  Roll Eyes
Porsch cayenne
"Saját tömeg menetkészen (kg):   2430
Megengedett össztömeg (kg):   3080"

B kategóriás jogsival vontatható:
B kategória: a 3500 kg –ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű gépkocsi, amelyben a vezető ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülőhely van (max. 9 fő).
- az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó könnyű pótkocsiból álló
  járműszerelvény (4250 kg - max)
- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve hogy a nehéz pótkocsi megengedett
  legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét és az összekapcsolt járművek megengedett
  legnagyobb össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot

ha a lakókocsi megengedett max össztömege több mint 1130kg, akkor E kategória kell hozzá. szerintem simán több
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #97842 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:13:23 »



meg írd be a gugliba, hogy mi jön ki az MBK rövidítésre:

-MBK Rieker Komárom 1958 -ban alapított, szlovák kosárlabdacsapat

...

annyi minden van itt(?)...  Grin

1969 VW 1300
1303LS
« Hozzászólás #97841 Dátum: 2011 Augusztus 02, 08:05:17 »

Van E kategóriás jogosítványod?  Shocked

Igazad lehet.
A Porsche biztos van 2 tonna, a kéttengelyes pedig biztos van másfél.  Roll Eyes
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #97840 Dátum: 2011 Augusztus 02, 07:51:15 »

Van E kategóriás jogosítványod?  Shocked

nekem van  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #97839 Dátum: 2011 Augusztus 02, 07:44:18 »

Van E kategóriás jogosítványod?  Shocked

Elgondolkodtam egy ilyesmin, de sajnos Magyarországon ezzel is csak 70km/h-val mehetek közúton.  Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97838 Dátum: 2011 Augusztus 02, 07:35:07 »

Nekem (és még nagyon sok bogarasnak) a TBK az a Tatabányai Bogarasokat jelenti, és kész. (Pedig még az antivilágban, a seregben a telefont hívták tébékának.)
Ugyanúgy nálam -és még nagyon sok villanyos embernél- a "tranyó" a tranzisztor és nem a transzporter becézése.

Szóval no para, senki sem keveri. Főleg úgy nem keveri, hogy a transzporteresek valamiféle buszos sziluettes logót is rittyentettek hozzá.

 Grin Köszi! Nem is a para miatt, csak olyan fura...
Azzal már megbékéltem, hogy a TBK-001 rendszám nem lehet hivatalosan az enyém (nem mintha lenne erre közel 200 ezrem...), mivel mint kiderült az már elkelt...de ez mégis olyan furcsa nekem... Az lenne a csúcs, ha még a nicknevem is használná még valaki, ráadásul onnan... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97837 Dátum: 2011 Augusztus 02, 07:31:02 »

Sanyi,ne idegesítsd magad,lazíts.Gyere velünk tekerni egy jót.A Túra Bringás Klub szeretettel vár  Grin

Csókoltatlak!  Tongue Grin A bringám ott porosodik a garagéban... idén még nem is ültem rajta, csak a múltkor felpumpáltam a kerekeit, meg letörölgettem egy kicsit...(Blackwood City) Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 02, 07:35:22 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #97836 Dátum: 2011 Augusztus 02, 07:30:06 »

...
Kicsit leesett az állam...

Nekem (és még nagyon sok bogarasnak) a TBK az a Tatabányai Bogarasokat jelenti, és kész. (Pedig még az antivilágban, a seregben a telefont hívták tébékának.)
Ugyanúgy nálam -és még nagyon sok villanyos embernél- a "tranyó" a tranzisztor és nem a transzporter becézése.

Szóval no para, senki sem keveri. Főleg úgy nem keveri, hogy a transzporteresek valamiféle buszos sziluettes logót is rittyentettek hozzá.
RNIE
« Hozzászólás #97835 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:38:42 »

http://www.origo.hu/auto/20110801-volkswagen-beetlemenetproba.html
RNIE
« Hozzászólás #97834 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:34:54 »

Sanyi,ne idegesítsd magad,lazíts.Gyere velünk tekerni egy jót.A Túra Bringás Klub szeretettel vár  Grin
Süni
« Hozzászólás #97833 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:31:55 »

Elvileg itt a bibi, mert a Klubunkat nem jegyeztettük be, hivatalosan...
Sajnos ha Ők bejegyeztették, akkor bukta...  Lips Sealed
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #97832 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:23:06 »

Az enyém 111, vagy 113 model lehet?

Sompi
« Hozzászólás #97831 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:04:36 »

Holnap este? :-)

Jó lehet!! Telefonáljunk!!  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97830 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:01:44 »

szerintem ne is. biztos vagyok benne hogy rengeteg ugyanilyen 3 betűs  klub és kör van még, országon belül és kívül is. ők nem is bogarasok, és nem hiszem hogy ez nagyon zavarná a ti köreiteket. inkább hívd meg őket a találkozótokra Smiley
ha elkezded piszkálni, akkor egy versengés lesz, hogy ki találta ki és dokumentálta hamarabb? inkább nem mennék bele..
és mi van ha 2 hét múlva jön valaki Törökszentmiklósról, hogy ők már 20 éve bejegyzett Bmw klub? akkor megváltoztatod a tiéteket? Roll Eyes


Értem, amit írsz... Viszont ezek nagyjából köszönő viszonyban sincsenek egymással, témailag...
Na mindegy, úgyis le leszek oltva, hogy túllihegem... De úgy érzem, hiába is mondom a magamét...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 22:05:05 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #97829 Dátum: 2011 Augusztus 01, 22:00:08 »

ők nem is bogarasok, és nem hiszem hogy ez nagyon zavarná a ti köreiteket. inkább hívd meg őket a találkozótokra Smiley

meg írd be a gugliba, hogy mi jön ki az MBK rövidítésre:
-Mezőgazdasági Biotechnológiai Kutatóközpont
-Norvégiai Magyarok Baráti Köre
-MBK Rieker Komárom 1958 -ban alapított, szlovák kosárlabdacsapat
-BAKONYI BETYÁROK MOTOROS BARÁTI KÖR
Nem bogarasok, de egy körben mozgunk, hiszen a bogarak és a buszok összetartoznak egymással... Ezzel szemben az általad felsorolt MBK szervezetek teljesen különböző területeken tevékenykednek...


2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97828 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:58:51 »

utánanézek Sanyi !
biztosan sem a Kawa sem  Kuszto nem figyelt vagy ilyesmi lehet
a  Kusztó egyébként a dologban a bandanagy, vele kell ezügyben értekezned

Köszi! Pedig pont tegnap este beszélgettünk Kawával, msn-en... Hmmm... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #97827 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:55:28 »

Nem vagy hisztis... Most nem... Evil Wink
Engem is zavar. Mindenképpen fel kell vennünk velük a kapcsolatot és jelezni. Jogilag sajnos nem tehetünk semit, mert a rövidítésünket nem védettük le. De bízom a léghűtéses szolidaritásban...

A képeket elnézve a vizes többség játszik talán... de nem is ez a lényeg...
Na mindegy... lehet, hogy csak a k*rva kevés alvás teszi... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #97826 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:46:42 »

Elvileg itt a bibi, mert a Klubunkat nem jegyeztettük be, hivatalosan...
Én tényleg nem akarok sem balhét, sem hasonlót, de furcsállom, hogy névválasztás, vagy rövidítés váalsztés előtt nem nézek körül a "piacon"? Ráadásul a VW-s körökebn azért illett volna... De lehet, hogy csak szerintem... Undecided

Nem kell balhé, ha jelzed nekik normálisan, hogy mi a helyzet, akkor lehet változtatnak, majd akkor kell gondolkodni a dolgon, ha még nekik áll feljebb vagy nagyon ellenállnak.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #97825 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:45:29 »

Csak ezért, nem akarok beregelni oda... Tongue
szerintem ne is. biztos vagyok benne hogy rengeteg ugyanilyen 3 betűs  klub és kör van még, országon belül és kívül is. ők nem is bogarasok, és nem hiszem hogy ez nagyon zavarná a ti köreiteket. inkább hívd meg őket a találkozótokra Smiley
ha elkezded piszkálni, akkor egy versengés lesz, hogy ki találta ki és dokumentálta hamarabb? inkább nem mennék bele..
és mi van ha 2 hét múlva jön valaki Törökszentmiklósról, hogy ők már 20 éve bejegyzett Bmw klub? akkor megváltoztatod a tiéteket? Roll Eyes

meg írd be a gugliba, hogy mi jön ki az MBK rövidítésre:
-Mezőgazdasági Biotechnológiai Kutatóközpont
-Norvégiai Magyarok Baráti Köre
-MBK Rieker Komárom 1958 -ban alapított, szlovák kosárlabdacsapat
-BAKONYI BETYÁROK MOTOROS BARÁTI KÖR
...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #97824 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:44:55 »

Elvileg itt a bibi, mert a Klubunkat nem jegyeztettük be, hivatalosan...
Én tényleg nem akarok sem balhét, sem hasonlót, de furcsállom, hogy névválasztás, vagy rövidítés váalsztés előtt nem nézek körül a "piacon"? Ráadásul a VW-s körökebn azért illett volna... De lehet, hogy csak szerintem... Undecided
utánanézek Sanyi !
biztosan sem a Kawa sem  Kuszto nem figyelt vagy ilyesmi lehet
a  Kusztó egyébként a dologban a bandanagy, vele kell ezügyben értekezned

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #97823 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:44:48 »

Fehér bogár piros belsővel, szerintem az egyik legszebb színkombináció.
nekem kívül nem tetszik a fehér.  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #97822 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:43:34 »

Volt savanna és sahara beige is! 67-ben biztos, hogy savanna volt, a sahara később talán 70 körül jött be.
Nézted már a neten az évjáratra jellmező gyári színeket?
Igen. Bézs, kék, fehér, piros kb. ennyi a thesamba-n

Models 111, 112, 115, 116 - see brochure
August 1970 up to July 1971, from Chassis No. 111 2000 001 up to 111 3200 000
Paint    L 90 D (06) pastel white
   L 20 D (12) clementine
   L 54 D (21) marina blue
   L 91 D (65) kansas beige
Upholstery - cloth    09 grey pattern    09 grey pattern    09 grey pattern    09 grey pattern
Upholstery - leatherette    52 alabaster 71    52 alabaster 71    52 alabaster 71    52 alabaster 71
Upholstery - leatherette    40 black 68
   40 black 68
   40 black 68
   40 black 68
Wheel disc, rim L 91 chrome colored; gearshift and hand brake lever, steering column tube and seat frame LD 43 grey-black
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 21:47:31 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 1094 1095 1096 1097 1098 [1099] 1100 1101 1102 1103 1104 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.