www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 17:18:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 810 811 812 813 814 [815] 816 817 818 819 820 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31869724 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #109287 Dátum: 2012 Március 24, 12:20:25 »

ezzel egyetértek, a berakott képen is látszik, hogy nekem ez még hátravan, a hátulja feljebb van (ha a fellépőn mérem, akkor elöl 16, hátul 24 cm = 8cm-rel van feljebb hátul,
ha a tengelyközépnél mérem, akkor a sárvédőív alja elöl 62, hátul 65 = 3 cm difi). Ugye, inkább a fellépőnek célszerű vízszintesnek lenni? Optikailag ez jobban látszik, mint a sárvédőív alja.

szerintem meg ne méregessed, akkor még jobb :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109286 Dátum: 2012 Március 24, 12:00:19 »

Pedig kell hozzá az ideg, és inkább hátul gondolkodnék a stabilitás növelésén, hogy ne billegjen a kaszni...
ezzel egyetértek, a berakott képen is látszik, hogy nekem ez még hátravan, a hátulja feljebb van (ha a fellépőn mérem, akkor elöl 16, hátul 24 cm = 8cm-rel van feljebb hátul,
ha a tengelyközépnél mérem, akkor a sárvédőív alja elöl 62, hátul 65 = 3 cm difi). Ugye, inkább a fellépőnek célszerű vízszintesnek lenni? Optikailag ez jobban látszik, mint a sárvédőív alja.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #109285 Dátum: 2012 Március 24, 10:15:24 »

nem azzal van a gond. kis mértékű kormányzás esetén is beleér, ha már 2 fő ül az autóban.
összességében tök nagy szopás korrektül leültetni egy 1302/1303-ast.
az ültető rugó egy rakás szar: kemény, pattog, szarul viselkedik tőle az autó kanyarban.
most gyári rugók + állítható gólyaláb van bent. kicsit alacsonyabb is lett az autó, egy személlyel hibátlan, de ha már ketten vagyunk bent, akkor kanyarodás közben, amikor kicsit megdől a kasztni, már bele is darál egy picit a sárvédő peremébe.

a tökéletes megoldás az lenne, ha a gyárinál egy picivel keményebb rugók vagy talán keményebb lengéscsillapítók lennének bent, de nekem ehhez már nincs idegem.
Pedig kell hozzá az ideg, és inkább hátul gondolkodnék a stabilitás növelésén, hogy ne billegjen a kaszni...

Bácsi Győző
Sompi
« Hozzászólás #109284 Dátum: 2012 Március 24, 09:59:06 »

deal! :-))

az 1 vizsgadíj komoly ajánlat részemről.

ok vettem remélem összejön!

Köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #109283 Dátum: 2012 Március 24, 09:52:45 »

1 raklap aranyásó!  Grin

deal! :-))

az 1 vizsgadíj komoly ajánlat részemről.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #109282 Dátum: 2012 Március 24, 09:51:40 »

ja, meg feltételek nélkül ki a faszom adja oda az autóját?
ingyen, buliból?
sok sör kell hozzá  Kiss
1 raklap aranyásó!  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #109281 Dátum: 2012 Március 24, 09:50:24 »

ja, meg feltételek nélkül ki a faszom adja oda az autóját?
ingyen, buliból?
sok sör kell hozzá  Kiss
sörgazdag leszel Pitybá  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #109280 Dátum: 2012 Március 24, 09:43:36 »

nem servenypálya hanem vezetéstechnikai pálya oktatóval. (nekem 2 ember már mondott igent.)
..feltételekkel, hogy ő is ott akar lenni pl.

ja, meg feltételek nélkül ki a faszom adja oda az autóját?
ingyen, buliból?
sok sör kell hozzá  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #109279 Dátum: 2012 Március 24, 09:35:47 »

nem servenypálya hanem vezetéstechnikai pálya oktatóval. (nekem 2 ember már mondott igent.)
..feltételekkel, hogy ő is ott akar lenni pl.
akkor mégis érdekel valakit Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #109278 Dátum: 2012 Március 24, 09:35:25 »

nem servenypálya hanem vezetéstechnikai pálya oktatóval. (nekem 2 ember már mondott igent.)
..feltételekkel, hogy ő is ott akar lenni pl.

egy vizsgadíjért (25 forint) bármikor vihető ulrich.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #109277 Dátum: 2012 Március 24, 09:31:25 »

nemhinném, hogy sok ember odaadná egy idegennek az autóját. akkor meg pláne nem, ha versenypályára viszik

nem servenypálya hanem vezetéstechnikai pálya oktatóval. (nekem 2 ember már mondott igent.)
..feltételekkel, hogy ő is ott akar lenni pl.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #109276 Dátum: 2012 Március 24, 09:30:10 »

senkit sem érdekel a dolog? ...akkor megmondom nekik hogy felejtsék el a bogarakat.
nemhinném, hogy sok ember odaadná egy idegennek az autóját. akkor meg pláne nem, ha versenypályára viszik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sompi
« Hozzászólás #109275 Dátum: 2012 Március 24, 09:28:21 »

Június 9-én lesz a Hungaroringen egy rendezvény, ahol az egyik program a tesztvezetési pálya lesz.
A szervezők kitalálták hogy nem hétköznapi autókkal kéne tesztelni hanem monnyuk bogarakkal.

reggeltől - délutánig 4-5 autó.

... a kérdés, hogy van e valaki aki szívesen bérbe adná az autóját egy ilyenre, és ha igen akkor milyen feltételekkel, és mennyiért?

senkit sem érdekel a dolog? ...akkor megmondom nekik hogy felejtsék el a bogarakat.
Rulezka
« Hozzászólás #109274 Dátum: 2012 Március 24, 08:42:54 »

Hol lehet kapni erősebb sátorvásznat?
A Népszínház utca elejénél valahol volt régebben egy bolt, ahol ... Sátorvásznat, ponyvát, gyöngyvásznat lehet kapni, keress rá a neten erre a boltra... a meki oldalán van a szénkeféstől még beljebb a teleki tér felé
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109273 Dátum: 2012 Március 24, 08:35:13 »

nekem téli kell.
új kellene? Mert nekem van két használt, de mély mintázatú, amit valószínűleg nem fogok használni (pontosabban az autót nem tervezem télen használni).

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
RNIE
« Hozzászólás #109272 Dátum: 2012 Március 24, 08:21:52 »

Hol lehet kapni erősebb sátorvásznat?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #109271 Dátum: 2012 Március 24, 05:29:59 »

És szlovákiában (2012. jan. 1-je óta) pl nem használhatod.

120/év de havi bontásban fizetik és télre nem fizeti be biztosítást 2-3 kocsinál már megéri
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109270 Dátum: 2012 Március 23, 22:37:44 »

remélem lesz lassan két smart gumim eladó
nekem téli kell.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109269 Dátum: 2012 Március 23, 22:37:10 »

vagy télre állíts utána a kormány határolónak.

nálam ugyanazok a felnik és gumik vannak már 2. vagy 3. tél óta, és idén teljesen alászedve beleért az egyik végállásban, de még nem volt időm utánaállítani.
(ó, jut eszembe, nyáron emeltem a kocsi elején, akkor ez biztos ezért van)
nekem nem ér bele totál kifordítva sem. Bár tény, hogy egyedül próbáltam, de nagyon kezes, jól fordul.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #109268 Dátum: 2012 Március 23, 22:36:51 »



azt azért ne feledjuk, nem osztogatják a P-s rendszámot fűnek-fának és százezrek a kiváltása !
120/év de havi bontásban fizetik és télre nem fizeti be biztosítást 2-3 kocsinál már megéri
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109267 Dátum: 2012 Március 23, 22:35:52 »

a 155/60 egy picit sután néz ki, de legalább nem ér bele az ívbe.
elől 4.5"-os a felni?

nekem a téli garnitúrám ilyen jubi felnikből van, 2db 4.5-ös és 2db 5.5-ös.
a 4.5"-ösökön 145SR15 volt, tehát nem peres és egyszer hárman ültünk az autóba és egy rossz föld úton tolatva kanyarodtam, na akkor szépen bedarálta a jobb első sárvédő peremét (kifordította a peremet) ;(

a kérdés, hogy mivel váltsam ki a 145SR15-öt, hogy ne nézzen ki hülyén és ne is akadjon be a sárvédőbe? (az autó feljebb emelése nem opció.  Wink
Smart gumin gondolkodtam, de abból milyenek vannak? 145/65? az elég alacsony lenne...
igen, elöl 4,5", hátul 5,5".
Szerintem a 145/65-nek a váltómérete a 155/60...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #109266 Dátum: 2012 Március 23, 22:35:47 »

a 155/60 egy picit sután néz ki, de legalább nem ér bele az ívbe.
elől 4.5"-os a felni?

nekem a téli garnitúrám ilyen jubi felnikből van, 2db 4.5-ös és 2db 5.5-ös.
a 4.5"-ösökön 145SR15 volt, tehát nem peres és egyszer hárman ültünk az autóba és egy rossz föld úton tolatva kanyarodtam, na akkor szépen bedarálta a jobb első sárvédő peremét (kifordította a peremet) ;(

a kérdés, hogy mivel váltsam ki a 145SR15-öt, hogy ne nézzen ki hülyén és ne is akadjon be a sárvédőbe? (az autó feljebb emelése nem opció.  Wink
Smart gumin gondolkodtam, de abból milyenek vannak? 145/65? az elég alacsony lenne...
remélem lesz lassan két smart gumim eladó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109265 Dátum: 2012 Március 23, 22:34:06 »

vagy télre állíts utána a kormány határolónak.

nálam ugyanazok a felnik és gumik vannak már 2. vagy 3. tél óta, és idén teljesen alászedve beleért az egyik végállásban, de még nem volt időm utánaállítani.
(ó, jut eszembe, nyáron emeltem a kocsi elején, akkor ez biztos ezért van)
nem azzal van a gond. kis mértékű kormányzás esetén is beleér, ha már 2 fő ül az autóban.
összességében tök nagy szopás korrektül leültetni egy 1302/1303-ast.
az ültető rugó egy rakás szar: kemény, pattog, szarul viselkedik tőle az autó kanyarban.
most gyári rugók + állítható gólyaláb van bent. kicsit alacsonyabb is lett az autó, egy személlyel hibátlan, de ha már ketten vagyunk bent, akkor kanyarodás közben, amikor kicsit megdől a kasztni, már bele is darál egy picit a sárvédő peremébe.

a tökéletes megoldás az lenne, ha a gyárinál egy picivel keményebb rugók vagy talán keményebb lengéscsillapítók lennének bent, de nekem ehhez már nincs idegem.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #109264 Dátum: 2012 Március 23, 22:27:12 »

a 155/60 egy picit sután néz ki, de legalább nem ér bele az ívbe.
elől 4.5"-os a felni?

nekem a téli garnitúrám ilyen jubi felnikből van, 2db 4.5-ös és 2db 5.5-ös.
a 4.5"-ösökön 145SR15 volt, tehát nem peres és egyszer hárman ültünk az autóba és egy rossz föld úton tolatva kanyarodtam, na akkor szépen bedarálta a jobb első sárvédő peremét (kifordította a peremet) ;(

a kérdés, hogy mivel váltsam ki a 145SR15-öt, hogy ne nézzen ki hülyén és ne is akadjon be a sárvédőbe?
Smart gumin gondolkodtam, de abból milyenek vannak? 145/65? az elég alacsony lenne...
vagy télre állíts utána a kormány határolónak.

nálam ugyanazok a felnik és gumik vannak már 2. vagy 3. tél óta, és idén teljesen alászedve beleért az egyik végállásban, de még nem volt időm utánaállítani.
(ó, jut eszembe, nyáron emeltem a kocsi elején, akkor ez biztos ezért van)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109263 Dátum: 2012 Március 23, 22:26:02 »

Egyébként meg olyan drága az OT, hogy több ismerősöm nem vizsgáztatja le kocsit újra, főleg akinek több is van hanem P-t váltanak ki.


azt azért ne feledjuk, nem osztogatják a P-s rendszámot fűnek-fának és százezrek a kiváltása !

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109262 Dátum: 2012 Március 23, 22:24:29 »

Szerintem meg olvasd el a MAVAMSZ honlapján a feltételrendszert, nézd meg, hogy hogy viszonyul hozzá az autód, és mibe kerülhet megfelelővé tenni.

Huhhh, tudod hányszor rágtam már át keresztül magam, pedig nem egy izzgis olvasmány
 Grin

Ha kicsit utánaszámolsz, szerintem 5 év alatt visszajön az OT ára, de hosszútávon biztos, hogy megéri, és azt sem szabad elfelejteni, ha valami baleset éri az autót, akkor veteránértékre fizet a biztosító, nem 4x éves romra!

igen, ez is eléggé ebbe a "minősített autó" irányba terel
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 23, 22:26:23 írta kipe »

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109261 Dátum: 2012 Március 23, 22:22:50 »

195/65 és 155/60
a 155/60 egy picit sután néz ki, de legalább nem ér bele az ívbe.
elől 4.5"-os a felni?

nekem a téli garnitúrám ilyen jubi felnikből van, 2db 4.5-ös és 2db 5.5-ös.
a 4.5"-ösökön 145SR15 volt, tehát nem peres és egyszer hárman ültünk az autóba és egy rossz föld úton tolatva kanyarodtam, na akkor szépen bedarálta a jobb első sárvédő peremét (kifordította a peremet) ;(

a kérdés, hogy mivel váltsam ki a 145SR15-öt, hogy ne nézzen ki hülyén és ne is akadjon be a sárvédőbe? (az autó feljebb emelése nem opció.  Wink
Smart gumin gondolkodtam, de abból milyenek vannak? 145/65? az elég alacsony lenne...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109260 Dátum: 2012 Március 23, 22:01:48 »

Smiley
mekkorák a gumik rajta?
195/65 és 155/60

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #109259 Dátum: 2012 Március 23, 22:01:25 »

Na ez így azért kicsit túlzás amit írsz.
Voltál Ot vizsgán, vagy hallottál róla?
Én voltam OT-n, az ismerőseim között van min 5 különböző állapotú OT-s autó. Mindegyiket ismerem, tudom, hogy ment OT-ra, ismerem a hibáit és egyik sem bukott meg, pedig elhiheted, hogy nem 100 %-osak.
Az én bogaram teljesen felújított, sok csavart kicseréltem, akkor miért nem vágtrak ki OT-ról?
Honnan tudja a vizsgabiztos, hogy az eredeti csavar vagy nem? Ha azt mondja nem honnan tudja bizonyítani?

Beszélgethetünk róla nyugodtan. Én is hallottam mindenféle rémtörténeteket a témában, de a tapasztalatom nem ez.
Károgás helyett nem lehetne inkább építő jellegű javaslatokat tenni, amivel elő lehet segíteni, hogy a ritka typ34-es újra OT-s legyen?

Én ezt a vonalat követném inkább.  Wink

Az ismerősöm akit télen felrendeltek Győrből szigorított OT ellenőrzésre, mert valaki felnyomta hogy átalakította az MG-t, annyira felizgatta magát hogy majdnem az egészségébe került. Az autón a minősítés óta egy króm kipufogó vég felrakás változott...persze elnézést kértek tőle. Egyébként meg olyan drága az OT, hogy több ismerősöm nem vizsgáztatja le kocsit újra, főleg akinek több is van hanem P-t váltanak ki.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109258 Dátum: 2012 Március 23, 21:57:57 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #109257 Dátum: 2012 Március 23, 21:55:58 »

Wink
Smiley
mekkorák a gumik rajta?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #109256 Dátum: 2012 Március 23, 21:54:51 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #109255 Dátum: 2012 Március 23, 21:44:44 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.
Ha valakinek netán nagyon megtetszett, akkor meg is veheti  Grin
Mai vonatozásom közben felfigyeltem egy bogárra Pécelen. Most nézegetem az eladó bogarakat és mit látok  Grin
Egy cseppet mintha széles lenne az a kerék rá  Evil
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-5626732
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109254 Dátum: 2012 Március 23, 21:39:31 »

Vizsgadíjak az autóklub honlapon:
http://www.autoklub.hu/muszaki-szolgaltatasok/muzealis-jellegu-jarmuvek

FIVA-t akkor kell szerintem honosítani, ha kintről hozol be olyan autót aminek már van.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109253 Dátum: 2012 Március 23, 21:28:23 »

Mind1, ez egy másik topic témája, térjünk vissza az eredetihez  Grin
OT - FIVA vizsga

Szerintem meg olvasd el a MAVAMSZ honlapján a feltételrendszert, nézd meg, hogy hogy viszonyul hozzá az autód, és mibe kerülhet megfelelővé tenni. Biztos tudsz találni olyan embert, aki egy kis protekcióval segít tisztázni a kérdéses pontokat.
Azt ne felejtsd el, hogy neked kell vinni, hozzá a dokumentációt, hogy ami úgy van az miért úgy van!

Ha kicsit utánaszámolsz, szerintem 5 év alatt visszajön az OT ára, de hosszútávon biztos, hogy megéri, és azt sem szabad elfelejteni, ha valami baleset éri az autót, akkor veteránértékre fizet a biztosító, nem 4x éves romra!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #109252 Dátum: 2012 Március 23, 21:25:13 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109251 Dátum: 2012 Március 23, 21:24:26 »

Az autóklub önhatalmúlag felemelte a minősítési díjat. 47000 forint Márciustól.
Link?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #109250 Dátum: 2012 Március 23, 21:18:06 »

<beszúrt kép törölve>


Aztakurva.
Ez dráma.
Grin
Már csak egy kis ültetés.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109249 Dátum: 2012 Március 23, 21:15:54 »

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.

Na ez így azért kicsit túlzás amit írsz.
Voltál Ot vizsgán, vagy hallottál róla?
Én voltam OT-n, az ismerőseim között van min 5 különböző állapotú OT-s autó. Mindegyiket ismerem, tudom, hogy ment OT-ra, ismerem a hibáit és egyik sem bukott meg, pedig elhiheted, hogy nem 100 %-osak.
Az én bogaram teljesen felújított, sok csavart kicseréltem, akkor miért nem vágtrak ki OT-ról?
Honnan tudja a vizsgabiztos, hogy az eredeti csavar vagy nem? Ha azt mondja nem honnan tudja bizonyítani?

Beszélgethetünk róla nyugodtan. Én is hallottam mindenféle rémtörténeteket a témában, de a tapasztalatom nem ez.
Károgás helyett nem lehetne inkább építő jellegű javaslatokat tenni, amivel elő lehet segíteni, hogy a ritka typ34-es újra OT-s legyen?

Én ezt a vonalat követném inkább.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #109248 Dátum: 2012 Március 23, 21:06:44 »




Aztakurva.
Ez dráma.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 810 811 812 813 814 [815] 816 817 818 819 820 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.