www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:29:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27926767 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #111861 Dátum: 2012 Június 14, 00:36:25 »

nagy divatja van manapság az épített "fixi" bringáknak (pont olyan mint amit leírtál)
...szerintem városban használva konkrét életveszély

Kollégám is ilyennel tolja ( valami Csepel ), én alig 3-szor akartam meghalni, beesni valami alá kanyarban, mikor kipróbáltam egy 200 méteres körön a telepen Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111860 Dátum: 2012 Június 14, 00:35:22 »

ezt meg unokaöcsém csinálta tegnap  Cool
Kőműves? Cool


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #111859 Dátum: 2012 Június 14, 00:32:00 »

kérdezd már meg lécci hogy kezdőknek mi ajánlott.ezt meg unokaöcsém csinálta tegnap  Cool

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111858 Dátum: 2012 Június 14, 00:27:50 »

Én béna vagyok,de jó lenne rajzolni tudni egyéb okokból
Nem tudom, hogy ez a szines tanfolyam a rajzkeszseget fejleszti-e, lehet, hogy ez inkabb a szinek kezelesere/ertesere/hasznalatara tanit meg. Meg kell kerdezni...

Ezt a mi csoportunk csinalta, onarckep elso napon, majd harmadik nap vegen:


http://4.bp.blogspot.com/-g8JlnNriO5I/T9T31p7vvDI/AAAAAAAAELk/2ogQBueEL0M/s1600/elotte_utana.JPG


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #111857 Dátum: 2012 Június 14, 00:23:47 »

Áhh, en mar profin mentem, a rajzaidon edzodtem! :-))
Viccet felreteve, nekem ment a rajzolas elotte is, de fejlodtem eleg sokat.
Én béna vagyok,de jó lenne rajzolni tudni egyéb okokból
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111856 Dátum: 2012 Június 14, 00:21:39 »

Te is ennyit fejlődtél?
Áhh, en mar profin mentem, a rajzaidon edzodtem! :-))
Viccet felreteve, nekem ment a rajzolas elotte is, de fejlodtem eleg sokat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #111855 Dátum: 2012 Június 14, 00:21:29 »

Igen,úgy kéne kezdeni,hogy homokszórás fémig,és akkor minden látható.

Kíváncsi leszek a Breuer Zsolti véleményére.

Amúgy csináltak már hasonló autókból szépeket,pl a Csermely 1948-as perece is egy katasztrófa volt,de a Callook 1960-asára is sokan kiabálták volna a flex szót.

haha Zoli autoja a kepeket megnezvr egy kivallo alapnak minosul az enyemhez kepest...tudom, hogy nem verseny de az en bogaram meg a flex korongot sem erte volna meg. Tobbszor osszetortek, majd porra rohasztottak, olyan javitasi hibakat talaltunk rajta homokszoras utan, hogy lefenykepezni sem mertem. Torott volna le a kezem mikor ala irtam az adasvetelit...fiatalsag bolondsag. Bar mostmar van valami bogar formaja legalabb...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #111854 Dátum: 2012 Június 14, 00:18:39 »

Te is ennyit fejlődtél?
ez a proti ?  jó kép !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #111853 Dátum: 2012 Június 14, 00:15:52 »

Pedig, de.
En is hasonlo fejlodeseknek voltam tanuja.
Te is ennyit fejlődtél?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111852 Dátum: 2012 Június 14, 00:15:00 »

ezt ne mondja már senki hogy 2nap különbséggel rajzolta egy amatőr
Pedig, de.
En is hasonlo fejlodeseknek voltam tanuja.


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #111851 Dátum: 2012 Június 14, 00:10:05 »

Ecset nelkul kell, egyszeruen fogod es kened a jobb agyfeltekedet a papirra, ahogy csak birod!
én mennék,de csak pálcikaembereket tudok rajzolni max
ezt ne mondja már senki hogy 2nap különbséggel rajzolta egy amatőr
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 14, 00:14:08 írta RNIE »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111850 Dátum: 2012 Június 14, 00:02:01 »

Huhh..nem fáj amikor beleszúrod az ecsetet?
Ecset nelkul kell, egyszeruen fogod es kened a jobb agyfeltekedet a papirra, ahogy csak birod!


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #111849 Dátum: 2012 Június 14, 00:00:11 »

Voltam jobb agyfeltekes rajztanfolyamon, igy hirlevelben megkaptam a most hetvegi szines akrilfestos tanfolyam last-minute ajanlatat, 10kHUFer' el lehet menni a 3 napos jobb agyfeltekes festotanfolyamra, meg van par hely!

Tovabbi informaciok itt, akit erdekel es menne, hivatkozzon ram, hogy 10kHUFer' mehessen a 30kHUF helyett!

Pentek-szombat-vasarnap, 10-18h

http://humanmind.hu/kreativstudio/kepzomuveszet/jobbagyfelfestes.html
Huhh..nem fáj amikor beleszúrod az ecsetet?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111848 Dátum: 2012 Június 13, 23:50:24 »

Voltam jobb agyfeltekes rajztanfolyamon, igy hirlevelben megkaptam a most hetvegi szines akrilfestos tanfolyam last-minute ajanlatat, 10kHUFer' el lehet menni a 3 napos jobb agyfeltekes festotanfolyamra, meg van par hely!

Tovabbi informaciok itt, akit erdekel es menne, hivatkozzon ram, hogy 10kHUFer' mehessen a 30kHUF helyett!

Pentek-szombat-vasarnap, 10-18h

http://humanmind.hu/kreativstudio/kepzomuveszet/jobbagyfelfestes.html
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 13, 23:52:42 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #111847 Dátum: 2012 Június 13, 23:31:22 »

láncon keresztül fékez, vagy mi?
ha a fixie-ről beszélünk, akkor a varia ahogy mondod, rányomja a cipőt az elsőkerékre, b varia: bemerevít, és ugrál a bringával

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111846 Dátum: 2012 Június 13, 23:24:17 »

A kézifékkaron a műanyag borítás az valami motoré, vagy gyári? Nekem ugyanilyen volt a 60-ason.
Nem tudom,de szerintem ez az egész kézifékkar nem belevaló.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111845 Dátum: 2012 Június 13, 23:23:23 »

Ember!! Az én 69-esemnek az alja szarabb volt sokkal!! A hátsó ülés mögötti/alatti rész nagyon szép! Általában itt látszana, ha takeszolva lett volna (hátsó doblemez csúnyán trud rohadni...), és ha mindenütt ilyen az autó, akkor nagyon jó fogás!!
Nem a rozsda a fő baja az autónak,az nem olyan sok van rajta,főleg ha azt nézzük,hogy egy hatvan éves vasról van szó.1981.óta,végig fedett helyen volt tárolva.
Inkább az,hogy valamikor ez az autó tetőn volt.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111844 Dátum: 2012 Június 13, 23:03:58 »

Cheesy
Ember!! Az én 69-esemnek az alja szarabb volt sokkal!! A hátsó ülés mögötti/alatti rész nagyon szép! Általában itt látszana, ha takeszolva lett volna (hátsó doblemez csúnyán trud rohadni...), és ha mindenütt ilyen az autó, akkor nagyon jó fogás!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #111843 Dátum: 2012 Június 13, 22:35:15 »

de a Callook 1960-asára is sokan kiabálták volna a flex szót.

Én most is.  Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #111842 Dátum: 2012 Június 13, 22:34:59 »

Cheesy
A kézifékkaron a műanyag borítás az valami motoré, vagy gyári? Nekem ugyanilyen volt a 60-ason.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111841 Dátum: 2012 Június 13, 22:15:13 »

Erre jó a homokszórás, nem? Az mindent leszed fémig, akkor látszik, hol volt vastag gitt és hol nem. Ahol javítható, ott javítani lehet, ha nagyon ocsmány, akkor elemet hegesztenek oda...

Egyébként értem én, hogy a gányolást szar javítani, csak itt nem egy 70-es bogárról van szó, amiből van választék bőven, hanem egy 53-as bogárról, amire sok évig lett várva, és hatalmas szerencsével sikerült szert tenni rá, ilyen esetben nincs nagyon válogatási lehetőség.


Igen,úgy kéne kezdeni,hogy homokszórás fémig,és akkor minden látható.

Kíváncsi leszek a Breuer Zsolti véleményére.

Amúgy csináltak már hasonló autókból szépeket,pl a Csermely 1948-as perece is egy katasztrófa volt,de a Callook 1960-asára is sokan kiabálták volna a flex szót.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 13, 23:21:10 írta Narancs »
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111840 Dátum: 2012 Június 13, 22:11:35 »

Ne tudd meg, milyen szar másnak a szar munkáját eltüntetni. Vagy míg egyáltalán megfejted, hány réteg lemez van és hol vannak összehegesztve...

Erre jó a homokszórás, nem? Az mindent leszed fémig, akkor látszik, hol volt vastag gitt és hol nem. Ahol javítható, ott javítani lehet, ha nagyon ocsmány, akkor elemet hegesztenek oda...

Egyébként értem én, hogy a gányolást szar javítani, csak itt nem egy 70-es bogárról van szó, amiből van választék bőven, hanem egy 53-as bogárról, amire sok évig lett várva, és hatalmas szerencsével sikerült szert tenni rá, ilyen esetben nincs nagyon válogatási lehetőség.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #111839 Dátum: 2012 Június 13, 22:07:10 »

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?
Ne tudd meg, milyen szar másnak a szar munkáját eltüntetni. Vagy míg egyáltalán megfejted, hány réteg lemez van és hol vannak összehegesztve...

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111838 Dátum: 2012 Június 13, 22:02:58 »

Értem amit mondasz,nagyjából igazad is van,de egy ilyen autóval nagyon sok a munka,nagyon nagy szívás,az egész autót szét kell rombolni,vagdalni,és akkor sem biztos,hogy lesznek szépen futó ívek,szép párhuzamos ajtóhézagok,könnyen és szépen csukodó ajtók...És mire elkészül,valószínű,hogy több pénzből lesz egy agyonhegesztett,agyonlakatolt autója az embernek,mintha vett volna egy érintettelen patinás darabot.
Véleményem szerint,egy teljesen gyári,hegesztésmentes,de a tipikus pontokon rohadt autó,a legjobb alap,amihez még nem nyúltak hozzá.

Értelek, csak olyan régóta akartál ilyet, pont 53-asat, hogy kicsit fura, hogy most végre megvan és nem is biztos, hogy meg akarod tartani....Hegesztésmentes ovált találni....hát...talán 0-val egyenlő, legalábbis azt még kint is milliókban mérik...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111837 Dátum: 2012 Június 13, 21:58:56 »

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?
Értem amit mondasz,nagyjából igazad is van,de egy ilyen autóval nagyon sok a munka,nagyon nagy szívás,az egész autót szét kell rombolni,vagdalni,és akkor sem biztos,hogy lesznek szépen futó ívek,szép párhuzamos ajtóhézagok,könnyen és szépen csukodó ajtók...És mire elkészül,valószínű,hogy több pénzből lesz egy agyonhegesztett,agyonlakatolt autója az embernek,mintha vett volna egy érintettelen patinás darabot.
Véleményem szerint,egy teljesen gyári,hegesztésmentes,de a tipikus pontokon rohadt autó,a legjobb alap,amihez még nem nyúltak hozzá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #111836 Dátum: 2012 Június 13, 21:55:36 »

vagy eladásra fog kerülni
csak nehogy keresni merj rajta  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #111835 Dátum: 2012 Június 13, 21:50:10 »

Amúgy az alja,tűzfal,homlokfal,küszöbök nincsenek olyan rossz állapotban.Tehát nem is annyira a rohadás és a rozsda az autó fő betegsége,hanem hogy sérült autó volt.A sérüléseket meg anno nem szakszerűen javították,kalapált,hegesztett,gittelt,mondhatjuk,hogy gányolt autó szvsz.Ezért most kétségek vannak bennem,hogy mi lesz az autó sorsa.Júliusban jön a Breuer Zsolti,átnézi,és attól függően,hogy Ő mit tanácsol,vagy eladásra fog kerülni,vagy elteszem "meg lesz csinálva" címszóval.

Nem értem...ha szarrá rohadt, akkor kevesebb a meló vele, mintha agyon gittelt, de nem rohadt? Én eddig nem láttam a kettő között nagy különbséget. Ígyis-úgyis meg kell csinálni, a lyukat foltozzák be, vagy a gittelt részt javítják, nem ugyanaz nagyjából?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111834 Dátum: 2012 Június 13, 21:49:32 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111833 Dátum: 2012 Június 13, 21:48:47 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111832 Dátum: 2012 Június 13, 21:46:05 »

Amúgy az alja,tűzfal,homlokfal,küszöbök nincsenek olyan rossz állapotban.Tehát nem is annyira a rohadás és a rozsda az autó fő betegsége,hanem hogy sérült autó volt.A sérüléseket meg anno nem szakszerűen javították,kalapált,hegesztett,gittelt,mondhatjuk,hogy gányolt autó szvsz.Ezért most kétségek vannak bennem,hogy mi lesz az autó sorsa.Júliusban jön a Breuer Zsolti,átnézi,és attól függően,hogy Ő mit tanácsol,vagy eladásra fog kerülni,vagy elteszem "meg lesz csinálva" címszóval.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111831 Dátum: 2012 Június 13, 21:45:13 »

Ezért van egy beállítható limit... Wink Grin
Van egy ésszerű összeg, amit Te mondasz meg,. és efölött nem teljesít a bank... Ennyi!!  Cool Nem bonyolult, csak, ha azzá tesszük... Grin


 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111830 Dátum: 2012 Június 13, 21:37:01 »

Kitoltam az ovált és leverettem róla a port.

Sokat nem dobott rajta,de koszosan nem tudtam elnézni a kocsit.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111829 Dátum: 2012 Június 13, 21:35:57 »

Egy 1949-50-es perec motorja van benne,amire feltakeszolták a későbbi turbinaházat a hőcserélőkkel együtt.
Ez a motor amúgy típusazonos egy 53-asban,mert pont az utolsó év,mikor még a bogarat 24.5lóerős (1.1-es) motorral szerelték.
Az eladó azt mondta,hogy az autó leállításakor még beindult,én nem próbálgattam.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111828 Dátum: 2012 Június 13, 21:30:12 »

Kitoltam az ovált és leverettem róla a port.

Sokat nem dobott rajta,de koszosan nem tudtam elnézni a kocsit.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
RNIE
« Hozzászólás #111827 Dátum: 2012 Június 13, 18:09:05 »

Nem a kiegészítőkről beszélünk,hanem a fixikről
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #111826 Dátum: 2012 Június 13, 18:04:43 »

Meg még pár kiegészítő is kell. Lámpa, csengő, ecetera...
lámpa pont volt rajta Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #111825 Dátum: 2012 Június 13, 18:01:10 »

forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
Meg még pár kiegészítő is kell. Lámpa, csengő, ecetera...
RNIE
« Hozzászólás #111824 Dátum: 2012 Június 13, 18:01:07 »

kérdés hogy definiálják a féket. végülis ez is nevezhető féknek, bár amekkora ellenállást kifejthet a hátsó orszúgúti gumi felülete tuti csúszik folyamatosan, nem biztonságos. bár ők biztos jobban tudják
nem,kerékpáron is kell lennie legalább az egyik keréken
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #111823 Dátum: 2012 Június 13, 17:59:44 »

forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
kérdés hogy definiálják a féket. végülis ez is nevezhető féknek, bár amekkora ellenállást kifejthet a hátsó orszúgúti gumi felülete tuti csúszik folyamatosan, nem biztonságos. bár ők biztos jobban tudják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #111822 Dátum: 2012 Június 13, 17:55:03 »

Rendőr lennék mindet megbírságolnám...
forgalomban csak fékkel ellátott jármű közlekedhet
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 [749] 750 751 752 753 754 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.