www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:15:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27912357 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #111941 Dátum: 2012 Június 19, 18:12:09 »

Ma evolúciós sorrendbe állítottam a bogaraimat.1953-1963-1973.

Lassan már múzeumi belépőt szedhetek,ha valaki meg akarja nézni az autóimat. Grin Cool

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #111940 Dátum: 2012 Június 19, 15:52:56 »

Ééééésss, tudja a megoldást!! Tapsoljuk meg!! Evil Grin Cool
Ott a pont.  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #111939 Dátum: 2012 Június 19, 15:52:34 »

Már miért is?

 Evil
Mindjárt megtudod.  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #111938 Dátum: 2012 Június 19, 15:52:15 »

Ehhez most inkább nem írok semit... Evil Cool Roll Eyes
Naaaaa, léccci.  Grin Grin Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #111937 Dátum: 2012 Június 19, 15:52:00 »

Fúrd ki az ablakkeretet, az mindent visz.  Grin Grin Grin

Ééééésss, tudja a megoldást!! Tapsoljuk meg!! Evil Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #111936 Dátum: 2012 Június 19, 15:51:43 »

legalább az egyikőtök megállhatott volna  Grin
Azért a lényeg látszik. Főleg az érintettnek.  Cheesy
Már sötétedett, én meg túl voltam sörönboronpálinkán.  Grin Grin Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111935 Dátum: 2012 Június 19, 15:51:13 »

Fúrd ki az ablakkeretet, az mindent visz.  Grin Grin Grin

Már miért is?

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #111934 Dátum: 2012 Június 19, 15:49:51 »

Hővédő épület ablakfóliával kapcsolatban valaki esetleg?
Vili?  Grin


 Evil
Fúrd ki az ablakkeretet, az mindent visz.  Grin Grin Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111933 Dátum: 2012 Június 19, 15:45:19 »

Válaszoltam a prividre... Wink

én is  Grin

 Evil

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #111932 Dátum: 2012 Június 19, 15:42:52 »

Hővédő épület ablakfóliával kapcsolatban valaki esetleg?

 Evil

Válaszoltam a prividre... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111931 Dátum: 2012 Június 19, 15:40:45 »

Megtörtént a gyalázat. Grin


Meg bazzeg. Grin

 Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111930 Dátum: 2012 Június 19, 15:38:53 »

http://index.hu/belfold/2012/06/19/leloheted_ha_bemaszik_a_keriteseden/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111929 Dátum: 2012 Június 19, 15:38:42 »



 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111928 Dátum: 2012 Június 19, 15:37:30 »

Én is, én is, én is! Én autóztam hosszú váltóval 1,6 motorral. Városban a negyedik sebességi fokozat felejtős (legalábbis itt Debrecenben, ahol az ötvenes táblánál 40-45 km/h-val mennek). Negyedik fokozatban városban olyan alacsony lesz a motor fordulatszáma, hogy állandóan vissza kell kapcsolgatni. Ezt fejeld meg egy 1,3-as motorral... Roll Eyes
Én bele nem tenném... Azért van az 1,3-hoz a rövid, mert ahhoz az való.

De ha mondjuk 13"-os a felnid, akkor én kereket cserélnék... Grin Evil

Szintén.
Ahol tökölnek vissza 3 van.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #111927 Dátum: 2012 Június 19, 15:35:08 »

Hővédő épület ablakfóliával kapcsolatban valaki esetleg?
Vili?  Grin


 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 19, 15:42:42 írta wob974 »

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #111926 Dátum: 2012 Június 19, 15:23:17 »

Műszakin menyire nézik a féktárcsa állapotát? 68000km van a kocsiban és még nem volt cserélve betét sem. A féktárcsa kissé "peremes" már. Kb. 1mm van a szélén. Ki akarom cserélni persze, de nincs most rá, csak a jövő hónapban, a műszaki viszont pár nap múlva lejár.

Nekem eddig soha sem a féktárcsa állapotát nézték, hanem azt, hogy megfelelően müködik-e a fék a mérésen  Roll Eyes
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #111925 Dátum: 2012 Június 19, 15:14:43 »

Műszakin menyire nézik a féktárcsa állapotát? 68000km van a kocsiban és még nem volt cserélve betét sem. A féktárcsa kissé "peremes" már. Kb. 1mm van a szélén. Ki akarom cserélni persze, de nincs most rá, csak a jövő hónapban, a műszaki viszont pár nap múlva lejár.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #111924 Dátum: 2012 Június 19, 15:11:22 »

Jezusom ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #111923 Dátum: 2012 Június 19, 15:09:26 »

Megtörtént a gyalázat. Grin


Ehhez most inkább nem írok semit... Evil Cool Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #111922 Dátum: 2012 Június 19, 14:30:23 »

Fut, szalad, örömet szerez mindegy egyes nap.  Cheesy

legalább az egyikőtök megállhatott volna  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #111921 Dátum: 2012 Június 19, 14:19:36 »

Megtörtént a gyalázat. Grin


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #111920 Dátum: 2012 Június 19, 14:18:19 »

Fut, szalad, örömet szerez mindegy egyes nap.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #111919 Dátum: 2012 Június 19, 12:15:00 »

tökös legények  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #111918 Dátum: 2012 Június 19, 11:40:35 »

ez tecc!! kérdés, hogy mibe kerül majd...

http://attraktor.blog.hu/2012/06/19/itt_a_holtter_nelkuli_tukor1?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_06_19&utm_campaign=index
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #111917 Dátum: 2012 Június 19, 11:11:17 »

76, 88, 108 Nm  1,2  1,3  1,6
Hún a tábla amiből másolod.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #111916 Dátum: 2012 Június 19, 07:14:23 »

azt mondod az 1,2 esem 1700 as fordulaton adja a max nyomatékát?
nem gondoltam volna, de most hogy írod tényleg elég alacsony fordulaton szépen megindul 2. 3.  fokozatban is
mennyi az a max nyomaték? Smiley
76, 88, 108 Nm  1,2  1,3  1,6
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #111915 Dátum: 2012 Június 18, 22:15:45 »

Az 1,2-es motort nem említem, mert az extrám alacsony fordulaton adja le a max nyomatékát.
azt mondod az 1,2 esem 1700 as fordulaton adja a max nyomatékát?
nem gondoltam volna, de most hogy írod tényleg elég alacsony fordulaton szépen megindul 2. 3.  fokozatban is
mennyi az a max nyomaték? Smiley
1303LS
« Hozzászólás #111914 Dátum: 2012 Június 18, 22:03:41 »

Én is, én is, én is! Én autóztam hosszú váltóval 1,6 motorral. Városban a negyedik sebességi fokozat felejtős (legalábbis itt Debrecenben, ahol az ötvenes táblánál 40-45 km/h-val mennek). Negyedik fokozatban városban olyan alacsony lesz a motor fordulatszáma, hogy állandóan vissza kell kapcsolgatni. Ezt fejeld meg egy 1,3-as motorral... Roll Eyes
Én bele nem tenném... Azért van az 1,3-hoz a rövid, mert ahhoz az való.

De ha mondjuk 13"-os a felnid, akkor én kereket cserélnék... Grin Evil
Nekem volt 1,6-os hosszú váltós gyári LS autóm, én úgy emlékszem hogy 40-től simán tudtam használni a 4.-et.
Persze minden vezetési stílus kérdése. Gyorsításhoz ésszerű visszaváltani, de városban minek gyorsítgatni.  Grin
Az 1,2-es motort nem említem, mert az extrám alacsony fordulaton adja le a max nyomatékát. Ha jól emlékszem 1800-1900 környékém, míg az 1,6 valahol 3000-nél.
Persze egy 1,6nak is bőven több áll rendelkezésre 1800-nl, mint egy 1,3nak.
Na, megvan pontosan:
bei U/min:   3000   2800   1700     1,3   1,6   1,2
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #111913 Dátum: 2012 Június 18, 21:12:19 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
...
Döntsön a józan ész és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
Én is, én is, én is! Én autóztam hosszú váltóval 1,6 motorral. Városban a negyedik sebességi fokozat felejtős (legalábbis itt Debrecenben, ahol az ötvenes táblánál 40-45 km/h-val mennek). Negyedik fokozatban városban olyan alacsony lesz a motor fordulatszáma, hogy állandóan vissza kell kapcsolgatni. Ezt fejeld meg egy 1,3-as motorral... Roll Eyes
Én bele nem tenném... Azért van az 1,3-hoz a rövid, mert ahhoz az való.

De ha mondjuk 13"-os a felnid, akkor én kereket cserélnék... Grin Evil
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 18, 21:14:15 írta Bill »
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #111912 Dátum: 2012 Június 18, 17:43:36 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
én már csak annyit tennék hozzá,hogy én is kisérleteztem a váltókkal csak én busznál....azért érdemes a hosszúváltónál átgondolni a hűtés dolgot is!!(alaposan!!) meg azt is,hogy akarsz-e valaha az életben mondjuk hegyeken autózni,vagy nem!!
Nekem egy rosz váltó választás igen sokba került egyszer!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #111911 Dátum: 2012 Június 18, 11:56:07 »

http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-503003
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #111910 Dátum: 2012 Június 18, 08:11:19 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
Először is a félhosszú meghatározás félresikerült voltára hívnám fel a figyelmet.
Ez nem azt jelenti, hogy a rövid és a hosszú között vagyunk valahol félúton. Ez egy olyan váltó ami 3. fokozatig gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy rövid váltó és csak a 4. fokozata hosszabb, ez pedig majdnem ugyanolyan mint a hosszú váltó 4.-e. Ezek a váltók tökéletesen passzolnak mondjuk egy telipakolt kombikocsihoz amit 1.2.3. fokozatban jól megforgatunk, hogy húzzák-vonják a sok sütőtököt amit belepakoltunk, majd ha kiérünk a pályára akkor teszünk neki egy 4. fokozatot ami a 3.-tól meglepő távolságra helyezkedik el, majd várunk hosszú perceket mire szépen eléri az utazó 120km/h-s sebességet.
A rövid vagy hosszú váltó választása pusztán igény kérdése.
Ha nem szeretünk előzésnél visszaváltani vagy alacsonyabb sebességről nincs türelmünk várni a kiválasztott sebesség elérésére, akkor csakis rövid váltót tegyünk a kocsiba, de a 130-as utazósebesség ekkor meglepően nagy hanghatással fog társulni. Amennyiben az előbbiek reciprokát is el tudjuk viselni akkor hajrá a hosszú váltó ami meg fog jutalmazni a magasabb ( picit csak ) utazósebesség melletti picikét halkabb futással és minimális üzemanyagfogyasztásbeli spórolással.
Döntsön a józan és és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
plusz gondolom városban mondjon le a 4. fokozat használatáról? (kivéve ha valami kis átmérőjű gumi van a kocsin)
Nem elérhető Hugó
Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #111909 Dátum: 2012 Június 17, 22:33:46 »

SziaSZTOK!

A tavalyi nagy lelkesedésnek és intenzív jelenlétnek köszönhetően,most is megszervezzük Cegléden a Furfangos autó találkozókeretein belül a 2.kis vw találkozót....

Mindenkit szeretettel várunk,nagy autóztatással,kajával,jó hangulattal egybevéve....

A programok:

http://www.facebook.com/events/390946574275531/

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #111908 Dátum: 2012 Június 17, 21:22:41 »

Múltkor kérdeztem. Nincs egy hónapja... Vagy csak elrakta a fiának? Smiley
A bogara marad a fiának, a II-esét eladta és vett egy III-mas dízelt.  Wink
Mostmár mindent tucc.  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111907 Dátum: 2012 Június 17, 21:17:11 »

Nem.
Múltkor kérdeztem. Nincs egy hónapja... Vagy csak elrakta a fiának? Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #111906 Dátum: 2012 Június 17, 21:03:25 »

Beszélj te_o-val. Neki volt.

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
1303LS
« Hozzászólás #111905 Dátum: 2012 Június 17, 20:51:46 »

Akkor hozzászólnék a a rövid/félhosszú/hosszú témához
Először is a félhosszú meghatározás félresikerült voltára hívnám fel a figyelmet.
Ez nem azt jelenti, hogy a rövid és a hosszú között vagyunk valahol félúton. Ez egy olyan váltó ami 3. fokozatig gyakorlatilag ugyanazt tudja mint egy rövid váltó és csak a 4. fokozata hosszabb, ez pedig majdnem ugyanolyan mint a hosszú váltó 4.-e. Ezek a váltók tökéletesen passzolnak mondjuk egy telipakolt kombikocsihoz amit 1.2.3. fokozatban jól megforgatunk, hogy húzzák-vonják a sok sütőtököt amit belepakoltunk, majd ha kiérünk a pályára akkor teszünk neki egy 4. fokozatot ami a 3.-tól meglepő távolságra helyezkedik el, majd várunk hosszú perceket mire szépen eléri az utazó 120km/h-s sebességet.
A rövid vagy hosszú váltó választása pusztán igény kérdése.
Ha nem szeretünk előzésnél visszaváltani vagy alacsonyabb sebességről nincs türelmünk várni a kiválasztott sebesség elérésére, akkor csakis rövid váltót tegyünk a kocsiba, de a 130-as utazósebesség ekkor meglepően nagy hanghatással fog társulni. Amennyiben az előbbiek reciprokát is el tudjuk viselni akkor hajrá a hosszú váltó ami meg fog jutalmazni a magasabb ( picit csak ) utazósebesség melletti picikét halkabb futással és minimális üzemanyagfogyasztásbeli spórolással.
Döntsön a józan és és válasszátok bármelyik opciót.  Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #111904 Dátum: 2012 Június 17, 20:23:55 »

(Az autót már eladta)
Nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #111903 Dátum: 2012 Június 17, 20:11:16 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
Korábban volt valakinek ilyen az autójában. Igen.. NGA fórumtárs 66-os 1300-ában (F moci, 40 ló), szerinte ez a motor kicsit gyenge a hosszú áttételhez.
Most megint szokott NGA előfordulni a vizes topikban, kérdezd meg! (Az autót már eladta)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #111902 Dátum: 2012 Június 17, 19:35:49 »

Üdvw!

Azúton érdeklődnék, hogy akinek van tapasztalata ilyen téren, tudna-e nekem mesélni arról, hogy milyen élmény vezetni egy 1.3-as Bogarat de hosszú váltóval?

Majd szeretnék a későbbiekben esetleg egy hosszú váltót és érdekelne, hogy az 1.3-as motorral mit produkál?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szervwusztok!
Bendzsi
Nos, lehet, hogy izzasztó lenne a menet, mert a hosszabb áttétel miatt kevés lenne a lóerő emelkedőn. Ebben a kategóriában tíz lóerő sokat jelent az 1,6 javára... Pedig néha úgy érzem én is, hogy elférne még egy fokozat.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.