www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:01:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27880027 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #114581 Dátum: 2012 Szeptember 30, 15:06:09 »

nokia c6 fugetlenitenek...lehet hol mennyi ? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #114580 Dátum: 2012 Szeptember 30, 13:33:13 »

Bocs a telefonos képekért

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #114579 Dátum: 2012 Szeptember 30, 13:29:39 »

Tegnap Vácon teszkó parkolóban prológ volt, ilyen autók is mentek.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #114578 Dátum: 2012 Szeptember 30, 12:46:45 »

Okoskák! Erről a képről beszélek:

<beszúrt kép törölve>
ne hallgass a bácsira. így van. elbaszták a cikket kicsit
Süni
« Hozzászólás #114577 Dátum: 2012 Szeptember 30, 12:45:23 »

Okoskák! Erről a képről beszélek:

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114576 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:34:51 »

1302-ről beszél, a képen meg 1303.
annyira vagy képben a bogarakkal, mint én a fordokkal :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #114575 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:04:37 »

1302-ről beszél, a képen meg 1303.
Ha a bordóról van szó, az bizony 1302.
Az 1303-asnak domború szélvédője van meg más műszerfala.
A cikk közepénél tényleg 1303-as képe van.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 30, 09:09:31 írta b_sanyi »
Süni
« Hozzászólás #114574 Dátum: 2012 Szeptember 30, 09:02:08 »

1302-ről beszél, a képen meg 1303.
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #114573 Dátum: 2012 Szeptember 29, 18:35:06 »

Az a csini bordó az enyém  Grin
http://www.autonavigator.hu/sztori/nepautobol_divatmodell_-_80_eve_fogant_a_volkswagen_bogar-8641

VW 1302 (1972)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #114572 Dátum: 2012 Szeptember 29, 17:48:35 »

http://www.origo.hu/itthon/20120928-kiakadt-a-becsi-nagykovet-a-magyarorszagot-kritizalo-film-miatt.html
Ostrak TV-ben veletelen lkattam a filmet a Magyar problemakrol.
A fenti link egy HAZUGSAG; ellenkezöleg-LEALLITOTTAK amikor a cigany bünözesröl kezdtek volna beszelni, ugy Paul Lendvai és Andrea Morgenthaler zsidok es eröszakosak voltak, szajkosar van, nincs szabad szolasszabadsag, kommunista eröszak van meg mindig

nem szinezem, de a faszom kivan a vörös terrortol
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 29, 17:51:48 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #114571 Dátum: 2012 Szeptember 29, 17:06:24 »

Már kérdeztem...


Androidrol nem enged képet felrakni.... kiválasztom elindul de nem rakja be..régebben  ment most nem kép méret jó...
Kipróbáltam. Androidról opera böngészővel jól működik.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #114570 Dátum: 2012 Szeptember 29, 15:45:24 »

Pontosan. Ha fel kell őket újítani (Mert miért ne kéne?! Ki tudja mennyi km van bennük, milyen volt a szervizelés, hogy bántak velük, stb) akkor egy gépmunka csapágyakkal mondjuk 80ezer Ft, egy HD-szett 50ezer Ft, gondok vannak a hengerfejekkel amiknek a javítása mondjuk 20ezer Ft, Ha már szétszedtük, akkor tömítésekre-szerelési anyagokra-csavarokra-harmónikacsövekre-benzincsőre-bilincsekre-olajra is elmegy 30ezer Ft. Ez 180ezer Ft amihez mondjuk számoljunk hozzá 70ezer Ft munkaköltséget a gépműhelybe és hengerfejeshez szállításokkal együtt. Szóval közel vagyunk az 1000 Eurohoz és egy tök alap felújításról beszélünk, úgy hogy nem futottunk bele egy javíthatatlan hengerfejbe, egy kuka kipufogóba, egy hibás vezérlő elektronikába, vagy a kiszereléskor elkallódó vagy sérülő kábelkötegbe. Ha valami ilyenbe is belenyúlunk, akkor már minuszos a dolog. És mindezért kapunk bár egy befecskendezős-katalizátoros motort, de az is csak 46LE és semmivel sem megbízhatóbb, mintha tisztességesen felújítottuk volna a saját motorunkat.

kérdés, hogy egy taxi motorja milyen állapotban lehet

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #114569 Dátum: 2012 Szeptember 29, 15:30:11 »

kérdés, hogy egy taxi motorja milyen állapotban lehet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #114568 Dátum: 2012 Szeptember 29, 14:10:14 »

Már kérdeztem...


Androidrol nem enged képet felrakni.... kiválasztom elindul de nem rakja be..régebben  ment most nem kép méret jó...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #114567 Dátum: 2012 Szeptember 29, 14:05:25 »

Ha már letakarta a nem festett dolgokat, akkor a papír csöveket kicserélhette volna, amit viszont lefestett.
De ettől még persze jó lehet a motor.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #114566 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:43:41 »

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?156652
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #114565 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:38:35 »

csináljunk egy tesztet !
ez ma Magyarország leglátogatottabb bogaras fóruma!
tedd fel itt a kérdést, hogy hányan vennének 1000€-ért 1,6i motort !
feltételezvén, hogy a motor és a szállítás ingyen van !

te vennél ?
És ezen a leglátogatottabb fórumon,hány ember van,aki napi szinten jelen van,és rendszeresen aktív?Pár tíz bogaras.99%-át nem érdekli az 1.6i motor,talán 1%-át érdekelné,de annak meg nincsen rá pénze.Erre a magyarországi bogaras tábor kicsi,meg nincs is rá idehaza fizetőképes kereslet.

Európai szinten lehetne benne gondolkodni,nem idehaza,főleg nem ezen a fórumon.
De te is félreértettél engem,nekem eszem ágában sincs ilyennel üzletelni,szerintem itt a fórumon sem az a kép jön le rólam,mint aki ad-vesz,üzletel,nepperkedik,minden átfolyik rajta stb.Én az a fajta ember vagyok aki becsületesen,szorgamasan megdolgozik a pénzéért,és abból él,bogarazik.Nem pedig seftelésből.

Ez csak egy elmélet volt,ami elvileg működőképes lenne.

Én ilyen motort nem vennék,én veterános belövéssel bogarazom,engem hidegen hagy az 1.6i-s motor.Ha ilyen bogár érdekelne,akkor inkább vennék egy komplett eredeti mexikói bogarat,mint hogy a motorját takeszoljam bele,egy korábbi évjáratba.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 29, 13:40:17 írta Narancs »
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #114564 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:36:05 »

Egyértelmű,hogy sokkal kisebb a kör,de nem is ez a lényege.Azt akartam csak kihozni,hogyha Japánból a konténeres robogókat be lehetett hajóztatni,akkor a mexikói bogarakat vagy alkatrészeiket miért lenne lehetetlen!

Igen, ilyen értelemben nem lehetetlen, csak ismerve az itthoni viszonyokat akár, nem biztos, hogy a mindenféle vám miatt olyan sokat lehetne keresni ezeken (Németország jobb piac lenne biztos, de vám ott is lenne, a szállítás is drága, és biztos nem egy motor igényelne felújítást is. Arról nem is beszélve, hogy már nyugaton is mindenki olcsón akar mindent megvenni). Nem hinném, hogy ezeket a bogarakat úgy igazán karban tartották volna egyébként. Flickr.com oldalon nagyon sok képet lehet találni mexikói bogarakról, és 10-ből 10 bogár olyan roncs állapotú, amit itthon már flexelni sem flexelnének, annyira gáz mind. Nyilván a taxikat karban kellett tartani, de fene tudja, hogy milyen minőségben tették ezt, ráadásul ki tudja hány százezer kilómétert mentek ezek.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 29, 13:38:12 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #114563 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:26:04 »

a robogóra vágyó és a bogármotorra vágyó emberek halmaza között van egy nagyságrendnyi eltérés.
Egyértelmű,hogy sokkal kisebb a kör,de nem is ez a lényege.Azt akartam csak kihozni,hogyha Japánból a konténeres robogókat be lehetett hajóztatni,akkor a mexikói bogarakat vagy alkatrészeiket miért lenne lehetetlen!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #114562 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:12:16 »

Biztosan nem egyszerű dolog,de nem lehetetlen.

Pl a kilencvenes években,pár vállalkozó szellemű emberke,repülőre ült,elrepült Tokióba ahol sportpályányi területeken álltak kupacban a lehasznált,kidobott,japán belpiacos robogók,mivel japán szigetország,kevés lakható területtel,sok helyük kapacitásuk nincs ilyenre,örültek,hogy a magyarok megszabadították őket a "szeméttől".Hajókon konténerekben behajóztatták őket,Koper kikötőjében tették le őket az Adrián,és onnan kamesszal hozták fel őket.Ezek voltak a japán konténeres robogók.Akkor három ilyen importőr volt az országban,Törökbálinton a Red Baron,a nagybani zöldségpiacnál a Babó testvérek (Scooter Bt),és Szigetszentmiklóson a 97Motors,a többi mind csak viszonteladójuk volt.Ezeket a motorokat felkészítették,műanyag hegesztés,idomcsere,ülés áthuzás,új fényezés,új akksi,új gumi stb,olyanok lettek mint az új.Az összes kistestű japán robogó,Honda Dio,Yamaha Jog,Yamaha Aprio,Yamaha Next Zone,Honda Tact,Suzuki Sephia...onnan származik.Elterítették vele az orszángunkat,többszázezer db futkozik még ma is.És állítólag egy motoron anno 80e-t fogtak tisztán.

Minden megoldható,csak elszántság,elkötelezettség kérdése.
csináljunk egy tesztet !
ez ma Magyarország leglátogatottabb bogaras fóruma!
tedd fel itt a kérdést, hogy hányan vennének 1000€-ért 1,6i motort !
feltételezvén, hogy a motor és a szállítás ingyen van !

te vennél ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114561 Dátum: 2012 Szeptember 29, 13:11:02 »

Biztosan nem egyszerű dolog,de nem lehetetlen.

a robogóra vágyó és a bogármotorra vágyó emberek halmaza között van egy nagyságrendnyi eltérés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #114560 Dátum: 2012 Szeptember 29, 12:30:17 »

Mielőtt valaki rohanna több konténer bogár motort behozni, az biztos rájön, hogy azért ez nem olyan egyszerű dolog, hogy kimegyek, megveszek párat, itthon meg eladom többezer euro-kért és kaszálok mint állat....az pedig, hogy mit mennyiért kínálnak az nem jelenti azt, hogy annyit adnak is érte... Undecided
Biztosan nem egyszerű dolog,de nem lehetetlen.

Pl a kilencvenes években,pár vállalkozó szellemű emberke,repülőre ült,elrepült Tokióba ahol sportpályányi területeken álltak kupacban a lehasznált,kidobott,japán belpiacos robogók,mivel japán szigetország,kevés lakható területtel,sok helyük kapacitásuk nincs ilyenre,örültek,hogy a magyarok megszabadították őket a "szeméttől".Hajókon konténerekben behajóztatták őket,Koper kikötőjében tették le őket az Adrián,és onnan kamesszal hozták fel őket.Ezek voltak a japán konténeres robogók.Akkor három ilyen importőr volt az országban,Törökbálinton a Red Baron,a nagybani zöldségpiacnál a Babó testvérek (Scooter Bt),és Szigetszentmiklóson a 97Motors,a többi mind csak viszonteladójuk volt.Ezeket a motorokat felkészítették,műanyag hegesztés,idomcsere,ülés áthuzás,új fényezés,új akksi,új gumi stb,olyanok lettek mint az új.Az összes kistestű japán robogó,Honda Dio,Yamaha Jog,Yamaha Aprio,Yamaha Next Zone,Honda Tact,Suzuki Sephia...onnan származik.Elterítették vele az orszángunkat,többszázezer db futkozik még ma is.És állítólag egy motoron anno 80e-t fogtak tisztán.

Minden megoldható,csak elszántság,elkötelezettség kérdése.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 29, 12:32:28 írta Narancs »
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #114559 Dátum: 2012 Szeptember 29, 12:16:38 »

Ha már Mexikó,a bogár taxikanak most járt le az engedélyük,nem mehetnek tovább,dobálják el őket.

Ha valaki meg tudná szervezni,hogy mondjuk pár konténer 1.6i-s katalizátoros motort behozzanak,tudna rajta keresni,1.000-2.000-Euro körül adják darabját Europában.
De bármilyen alkatrészük jó lenne,hiszen a mexikói bogarak gyári VW alkatrészei,kasznielemei,messze fellülmúlják,tehát nem azonosak a mexikói és brazíl utángyártott cuccokkal!

Elszomorító,hogy bogarak milliói mennek a közeljövőben a szemétbe. Undecided

Mielőtt valaki rohanna több konténer bogár motort behozni, az biztos rájön, hogy azért ez nem olyan egyszerű dolog, hogy kimegyek, megveszek párat, itthon meg eladom többezer euro-kért és kaszálok mint állat....az pedig, hogy mit mennyiért kínálnak az nem jelenti azt, hogy annyit adnak is érte... Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #114558 Dátum: 2012 Szeptember 29, 12:10:25 »

Ha már Mexikó,a bogár taxiknak most járt le az engedélyük,nem mehetnek tovább,dobálják el őket.

Ha valaki meg tudná szervezni,hogy mondjuk pár konténer 1.6i-s katalizátoros motort behozzanak,tudna rajta keresni,1.000-2.000-Euro körül adják darabját Europában.
De bármilyen alkatrészük jó lenne,hiszen a mexikói bogarak gyári VW alkatrészei,kasznielemei,messze felülmúlják,tehát nem azonosak a mexikói és brazíl utángyártott cuccokkal!

Elszomorító,hogy bogarak milliói mennek a közeljövőben a szemétbe. Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 29, 12:14:20 írta Narancs »
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #114557 Dátum: 2012 Szeptember 29, 11:53:08 »

igen dél amerika:
<beszúrt kép törölve>


Ha valakinek mégis lenne eladó, engem érdekelne.  Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Sompi
« Hozzászólás #114556 Dátum: 2012 Szeptember 29, 11:50:41 »

Bobikáim, ez milyen felni ? Dél amcsiban ilyen a gyári ?

<beszúrt kép törölve>

igen dél amerika:

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #114555 Dátum: 2012 Szeptember 29, 11:43:11 »

Bobikáim, ez milyen felni ? Dél amcsiban ilyen a gyári ?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #114554 Dátum: 2012 Szeptember 29, 03:03:44 »

disz is tö biginin of á bjútiful frendsip :-))
lájk Cheesy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114553 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:48:07 »

Majdnem mind.De a probike még vasárnap is este 7-ig.Vagy talizzunk,megcsinálom neked.

Koszi, akkor a probike-ot megprobalom

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114552 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:47:15 »


Lancom elbaszodott, alkatresz is kell

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #114551 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:30:44 »

Ritka,csak egy évig gyártott átmeneti modell,1967-es,1500-as.

Több embernek is ismerni kellene a fórumon,D1987 sárga kisablakosa is valamikor az övé volt.Előtte Alma tulajdona volt a gép.
'67-es, de nem 1500-ös, hanem 1300-as...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114550 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:16:38 »

Vagy talizzunk,megcsinálom neked.

disz is tö biginin of á bjútiful frendsip :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #114549 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:56:37 »

Budapesten van szombaton is nyitva tarto bicikli szerviz?
Majdnem mind.De a probike még vasárnap is este 7-ig.Vagy talizzunk,megcsinálom neked.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #114548 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:48:40 »

Budapesten van szombaton is nyitva tarto bicikli szerviz?

a biciGlisek zsicik, ezért sabbathon nem dolgoznak.
egyébként itt, csepelen van az erdősor utcában. (nemzsici) :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #114547 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:46:23 »

Budapesten van szombaton is nyitva tarto bicikli szerviz?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #114546 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:40:58 »

Budapesten van szombaton is nyitva tarto bicikli szerviz?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #114545 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:10:11 »

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #114544 Dátum: 2012 Szeptember 28, 17:53:58 »

Szöllősi Feri, akié volt ez a bogi is.

 Grin

 Evil

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #114543 Dátum: 2012 Szeptember 28, 17:32:36 »

recece!
ot 09-37 fehér kb 60-as bogár gazdájáról tud valaki valamit?

állítólag megvették az autót, de elhagyták a papírt és most nem találják az előző gazdát, hogy egy másolatot kérjenek.
Szöllősi Feri, akié volt ez a bogi.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #114542 Dátum: 2012 Szeptember 28, 16:47:53 »

Ritka,csak egy évig gyártott átmeneti modell,1967-es,1500-as.

Több embernek is ismerni kellene a fórumon,D1987 sárga kisablakosa is valamikor az övé volt.Előtte Alma tulajdona volt a gép.

Ha itt a fórumon nem jön hasznos információ,bekérdezek emailben a Balogh Attilához,ő biztosan ismeri az eladót.

Ismerik, innen kaptam meg régen valakitől a telefonszámát is...igaz már nincsen meg nekem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.