www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 01:25:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27777727 alkalommal)
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #117701 Dátum: 2012 December 17, 20:19:36 »

Elöször a nívo pálcánál nyomta ki,most nem engedtem addig,de 2-szerese volt a szint a megengedettnél
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117700 Dátum: 2012 December 17, 20:17:35 »

Oké! csak fura volt kissé,csak már engem is aggaszt a jelenség mert a motor pöccre indul ilyenkor is a nagy hidegbe!
Viszont az olaj vs benzin keverék már a kartel csövön folyik ki!
Jezusom... van itt baj rendesen!
Ha a kartergaz-kivezetesnel folyik az olaj-benzin keverek, akkor az hipergaz es nehezen hiszem, hogy akkor poccre indulna... Szoval valahol mashol folyik az! Korbe tudnad irni, hogy hol folyik? Hogy nez ki, merre van?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #117699 Dátum: 2012 December 17, 20:15:37 »

Azt írtad 400 km-en kétszer cseréltél olajat, mert benzines volt. Hány liter olaj gyűlt össze leengedéskor?
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #117698 Dátum: 2012 December 17, 20:14:44 »

Oké! csak fura volt kissé,csak már engem is aggaszt a jelenség mert a motor pöccre indul ilyenkor is a nagy hidegbe!
Viszont az olaj vs benzin keverék már a kartel csövön folyik ki!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #117697 Dátum: 2012 December 17, 20:06:36 »

Hja komam, ha te ezt ilyen kurva jol tudod, akkor mi a faszomert kerdeztel minket ??
Nyugi! Csak keresgéli még a megoldást! Semmiben nem biztos, ahogy én kiveszem az írásából.

Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #117696 Dátum: 2012 December 17, 20:05:19 »

Bocsi de ezt olvastam,nem tudom!Azért kérdeztelek titeket !hogy mi a véleményetek(tapasztalatotok, Nem kell leharapni a fejem!)
A jó tanácsokat pedig szívesen veszem,mivel csak bogarasak vagyunk!
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #117695 Dátum: 2012 December 17, 19:58:48 »

Kőszi a tanácsokat,utánna nézek,de valahol olvastam elöfordul olyan is hogy ilyenkor télen ki-ki hagy 1 henger indulaskor.
Erőtlen lessz a motor,bizonyos idő után viszont elkezd be-be kapni és utánna megjön az ereje is.
Na ilyenkor folyik az olajba a benzin ! Nalam ugyan ez van!Már gyertyákat is cseréltem.
Hja komam, ha te ezt ilyen kurva jol tudod, akkor mi a faszomert kerdeztel minket ??

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #117694 Dátum: 2012 December 17, 19:55:09 »

Kőszi a tanácsokat,utánna nézek,de valahol olvastam elöfordul olyan is hogy ilyenkor télen ki-ki hagy 1 henger indulaskor.
Erőtlen lessz a motor,bizonyos idő után viszont elkezd be-be kapni és utánna megjön az ereje is.
Na ilyenkor folyik az olajba a benzin ! Nalam ugyan ez van!Már gyertyákat is cseréltem.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #117693 Dátum: 2012 December 17, 19:52:54 »

Hali nekte!
Van 1 bogaram ,400km-ert mentem vele mióta Szeptemberbe műszakizott.
Második olajcserét csinálom azóta,ble ment a benzin,AC-t is cseréltem.
Tovább?én már kifogytam!!

ez azert törtenik, mert dul dusra van a karburatorod beallitva
.a karbi bal oldalan az also kis csavarral ( CO ) fel - egy ( 180-360 fok ) Fordulatot becsavarsz, es ellenörizteted ingyen egy autoklubban, vagy egy autoserviceben .
Max 4 lehet egy bogar CO erteke  .
Egyebkent ez ilyen eset egy Boxer motornal majdnem normalis, a Porsche körökben ezt Boxster-Pfurz-nak hivjak.
fekvö hengerekben megall az olaj, beszivarog a gyürükön, akarva akaratlanul, es igy olajat köp-füstöl--indulasnal.
Nalad Karbi a tema .
Ha Bogarad van ott mar inkabb a dugattyugyürük kopasa, de föleg a tul dus keverek az, amitöl az olajban összegyülik az elegetlen Benzin.
nem tudom vilagos-e?
Tehat ha dus a Benzin, elegetni nem tudja -nincs ra ideje- es mar jön a következö ütem, es benyomodik a Karterbe 
ennyi. Semmi panik csavard a kis csavard befele.....
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 17, 19:55:04 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #117692 Dátum: 2012 December 17, 19:41:55 »

Hali nekte!
Van 1 bogaram ,400km-ert mentem vele mióta Szeptemberbe műszakizott.
Második olajcserét csinálom azóta,ble ment a benzin,AC-t is cseréltem.
Tovább?én már kifogytam!!

Nekem akkor volt ilyen, mikor a gyorsító csepegtetője beesett a szívócsonkon keresztül a dugattyúhoz, és fennakadt az egyik szelep.
De egyszer csak elfogyott a réz darabka, szelepállítás, és minden a régi.
Csak Bitus barátom nyakába ömlött  Grin a szelepfedél alól kiömlő benzines olaj.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #117691 Dátum: 2012 December 17, 19:31:49 »

Hali nekte!
Van 1 bogaram ,400km-ert mentem vele mióta Szeptemberbe műszakizott.
Második olajcserét csinálom azóta,ble ment a benzin,AC-t is cseréltem.
Tovább?én már kifogytam!!

Tűszelepet nézd meg a karburátorban. Nem zár, és akár álló helyzetben is a tankból beleengedi a benzint a motorba.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #117690 Dátum: 2012 December 17, 19:30:34 »

Hali nekte!
Van 1 bogaram ,400km-ert mentem vele mióta Szeptemberbe műszakizott.
Második olajcserét csinálom azóta,ble ment a benzin,AC-t is cseréltem.
Tovább?én már kifogytam!!

Ezt most nem nagyon értem. de ha beniznes lett a motorolaj nagyon akkor kopott lehet pár gyűrű is akár. Attól függ mennyire, ezekben a motorokban a motorolaj alapból kicsit benzinszagú.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #117689 Dátum: 2012 December 17, 19:25:30 »

Hali nekte!
Van 1 bogaram ,400km-ert mentem vele mióta Szeptemberbe műszakizott.
Második olajcserét csinálom azóta,ble ment a benzin,AC-t is cseréltem.
Tovább?én már kifogytam!!
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #117688 Dátum: 2012 December 17, 17:42:12 »

A testkabelben sosem fognak ionok aramolni.
igazad van az ionok az elektrolitban áramlanak, testkábelben az elektronok.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117687 Dátum: 2012 December 17, 16:51:02 »

Egy bika teskábelnek elég kell lennie, hogy az ionok tudjanak szabadon áramolni. Szerintem.
A testkabelben sosem fognak ionok aramolni.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #117686 Dátum: 2012 December 17, 16:47:43 »

azt is meg kell oldani, hogy a rúd lehetőleg minél nagyobb felületen érintkezzen a bódéval.
a boilerben ez nem gond, mert a vízben úszkál, ami némiképp vezeti a delejt.
elvileg, nem így van. A víz csak a közös közeg, arra kell ügyelni hogy kb a katód felülete x(pontosan nemtudom mennyi rég tanultam már ) százaléka legyen az anód felületnek. Egy bika teskábelnek elég kell lennie, hogy az ionok tudjanak szabadon áramolni. Szerintem.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #117685 Dátum: 2012 December 17, 16:39:58 »

akkor hajrá kerül vagy 3e ft-ba egy nagy bijlerhez való nagyobb méretű rúd
felszerelitek, valaki teszteli pár évig, ha beválik akkor csak azt kell kitapasztalni hány év alatt fogy el?  Grin
azt is meg kell oldani, hogy a rúd lehetőleg minél nagyobb felületen érintkezzen a bódéval.
a boilerben ez nem gond, mert a vízben úszkál, ami némiképp vezeti a delejt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #117684 Dátum: 2012 December 17, 15:36:37 »

... ez pontosan ugyanazt irja le emlites szinten, amit en. Csak meg magyarazni sem probal.
akkor hajrá kerül vagy 3e ft-ba egy nagy bijlerhez való nagyobb méretű rúd
felszerelitek, valaki teszteli pár évig, ha beválik akkor csak azt kell kitapasztalni hány év alatt fogy el?  Grin
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #117683 Dátum: 2012 December 17, 15:34:50 »

A nedves-rohados folt elektrolit oldat ... :-) En egyebkent ugy gondolom, hogy egy Mg/Al sot tartalmazo oldatos kis dobozka, benne a megfelelo femdarabbal a hatso ules ala jo lenne, allandoan ott az elektrolit (a femet meg rezharisnyaval/vezetekkel osszekotni a kasztnival). Masik otletem, egy egyszeru bojler anodot felcsavarozni vhova valamelyik kerekivbe, vagy valahova a kocsi ala, ha nedves a kocsi, nedves a Mg rud is ... Tadaaaam! (Ki fogom probalni, kb ingyen van.)
egyszerű kémia, működhet! van aktív meg passzív védelem. http://porthole.hu/muhely/katodos-vedelem-a-korrozio-ellen-6690/
A suliba a kémiatanár(fórumos hariferi) , tervezi hogy csinál rudat, alvázboxba felcsavarozni.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117682 Dátum: 2012 December 17, 15:34:02 »

kocsinál szerintem valahogy máshogy csinálják a mókát

... ez pontosan ugyanazt irja le emlites szinten, amit en. Csak meg magyarazni sem probal.


Buzi, aki fékez! :-)))
Rulezka
« Hozzászólás #117681 Dátum: 2012 December 17, 15:31:06 »

az aktív anód az a villanybojlereknél nagyon hasznos,de kocsinál szerintem valahogy máshogy csinálják a mókát:
http://energiapedia.hu/villanybojler-mukodese-elonyei-hatranyai

Korrózió:
A bevonattal ellátott acél tartályú készülékek esetében a bevonat elszigeteli az acélt, így ahol fed, ott nem lép fel korrózió, de ahol nem, ott nagyon gyorsan kilyukadhat a tartály. Ezen segít az aktív anód, ami többnyire egy magnéziumötvözet rúd. A magnézium kevésbé nemes anyag, mint a vas, ezáltal az korrodál, fogy, nem a vele egy víztérben lévő acéltartály.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117680 Dátum: 2012 December 17, 15:30:05 »

OK de ehhez elektrolitba kéne meríteni a bogarat. Smiley Szigetszerű nedves/rohadós foltokkal hogy működik?
A nedves-rohados folt elektrolit oldat ... :-) En egyebkent ugy gondolom, hogy egy Mg/Al sot tartalmazo oldatos kis dobozka, benne a megfelelo femdarabbal a hatso ules ala jo lenne, allandoan ott az elektrolit (a femet meg rezharisnyaval/vezetekkel osszekotni a kasztnival). Masik otletem, egy egyszeru bojler anodot felcsavarozni vhova valamelyik kerekivbe, vagy valahova a kocsi ala, ha nedves a kocsi, nedves a Mg rud is ... Tadaaaam! (Ki fogom probalni, kb ingyen van.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #117679 Dátum: 2012 December 17, 15:21:42 »

Azért az más világ. Ha ilyen egyszerű lenne...?

nemkell, a hajók és a tartályok sincsenek
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #117678 Dátum: 2012 December 17, 15:20:20 »

OK de ehhez elektrolitba kéne meríteni a bogarat. Smiley Szigetszerű nedves/rohadós foltokkal hogy működik?

nemkell, a hajók és a tartályok sincsenek
márha a katódos korrózióvédelemre gondoltok
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 17, 15:22:07 írta Blacksheep »

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #117677 Dátum: 2012 December 17, 15:19:41 »

OK de ehhez elektrolitba kéne meríteni a bogarat. Smiley Szigetszerű nedves/rohadós foltokkal hogy működik?

Amikre a gugli segit: aktív anód, "rozsdafaló", Galvanikus rozsdavédelem, Galvanikus korrózióvédelem, etc.
Egyebkent egy galvanelemet kell letrehozni a kasztnival, valami negativabb standardpotencialu femmel, pl cinkkel, aluminiummal, magneziummal, etc. Ilyenkor a Mg vagy Al tomb fogy (oldodik/oxidalodik bele a sajat ionjait tartalmazo oldatba), es amig van belole, addig a kasztni vedve van (ugyanigy mukodik a cinkes/aluminiumos korroziogatlo spray is), hasonloan vedik a bojlereket, benzinkutak foldalatti tartalyat, etc.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #117676 Dátum: 2012 December 17, 11:54:40 »

Amikre a gugli segit: aktív anód,
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #117675 Dátum: 2012 December 17, 11:26:04 »

De van valamilyen elektrolízises megoldással működő korrózióvédelem, nem??? Korábban évekkel ezelőtt volt itt szó. Talán gyenge áram alá van helyezve a kasztni, vagy mi...
Igen, csak ha összecseréled a két vezetéket, akkor eltűnik a bogár a garázsból. Egyszerűen lebomlik.  Evil Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117674 Dátum: 2012 December 17, 11:20:10 »

De van valamilyen elektrolízises megoldással működő korrózióvédelem, nem??? Korábban évekkel ezelőtt volt itt szó. Talán gyenge áram alá van helyezve a kasztni, vagy mi...
Amikre a gugli segit: aktív anód, "rozsdafaló", Galvanikus rozsdavédelem, Galvanikus korrózióvédelem, etc.
Egyebkent egy galvanelemet kell letrehozni a kasztnival, valami negativabb standardpotencialu femmel, pl cinkkel, aluminiummal, magneziummal, etc. Ilyenkor a Mg vagy Al tomb fogy (oldodik/oxidalodik bele a sajat ionjait tartalmazo oldatba), es amig van belole, addig a kasztni vedve van (ugyanigy mukodik a cinkes/aluminiumos korroziogatlo spray is), hasonloan vedik a bojlereket, benzinkutak foldalatti tartalyat, etc.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 17, 12:26:50 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #117673 Dátum: 2012 December 17, 10:31:43 »

De van valamilyen elektrolízises megoldással működő korrózióvédelem, nem??? Korábban évekkel ezelőtt volt itt szó. Talán gyenge áram alá van helyezve a kasztni, vagy mi...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #117672 Dátum: 2012 December 17, 10:17:35 »

Hideg száraz időben fordulj velük egy 5-10 km-es kört, hogy jól kiszellőzzenek.

A párás levegő amúgy nagyon alattomos,még rosszabb mintha az utcán tárolnám őket!Ugye ott vannak olyan fázisok,periódusok,kicsit kisüt a nap,feltámad egy jó erős szárítós szél,így vannak teljesen száraz időszakok is.Egy párás levegőjű helyiségben meg a nap 24 órájában,folyamatosan nedves közegben vannak.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #117671 Dátum: 2012 December 17, 07:37:41 »

Köszönjük a szíVWeslátást-VWendéglátást!! Nagyon jó volt minden: a stílusos terítés, a kaja, pia... szóval kitettetek Magatokért!
Hálás köszönet a többiek neVWében is a Fapuma egész gárdájának!! Kezfogas Kezfogas

<beszúrt kép törölve>
Csatlakozom! nagyon jó volt!  Wink Cheesy Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #117670 Dátum: 2012 December 17, 07:26:48 »

Nos, a kintről szűrődő hangok azt sejtetik, hogy pillanatokon belül kezdetét vesz a Tatabányai Bogár Klub évzáró vacsorája .
ABF-932 voltam, a szőnyi Fapuma képviseletében.

Köszönjük a szíVWeslátást-VWendéglátást!! Nagyon jó volt minden: a stílusos terítés, a kaja, pia... szóval kitettetek Magatokért!
Hálás köszönet a többiek neVWében is a Fapuma egész gárdájának!! Kezfogas Kezfogas

« Utoljára szerkesztve: 2012 December 17, 07:34:32 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #117669 Dátum: 2012 December 16, 22:21:38 »

Nem késő. Az autóid normálisan meg vannak csinálva, lemezek lekezelve, jó minőségű krómok vannak rajtuk, stb. Jóval komolyabb igénybevételt is kibírtak ezek az autók anno.

A párás levegő amúgy nagyon alattomos,még rosszabb mintha az utcán tárolnám őket!Ugye ott vannak olyan fázisok,periódusok,kicsit kisüt a nap,feltámad egy jó erős szárítós szél,így vannak teljesen száraz időszakok is.Egy párás levegőjű helyiségben meg a nap 24 órájában,folyamatosan nedves közegben vannak.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #117668 Dátum: 2012 December 16, 22:17:43 »

    Már több hete mondtam hogy ki a fával!!
Annyit tudtam csinálni,hogy krómtisztító pasztával és Sidollal jó vastagon bekentem a krómozott részeket,és  nem fényesítettem ki,hanem hagytam rászáradni.
Péntekre szerveztem rá a kihordásra,erre meg pont esett az eső,felolvadt hó,minden sár volt,így el lett napolva.Ha valamelyik nap kicsit fagy,kihordjuk.
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #117667 Dátum: 2012 December 16, 22:12:19 »

És szeptember közepe óta eltelt három hónap,remélem még nem késő.
Az az igazság,hogy először még szellőztetésre,ablak nyitvahagyására sem gondoltam,mert nem is gondoltam,hogy egy kupac fa,ennyire párásít.
    Már több hete mondtam hogy ki a fával!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #117666 Dátum: 2012 December 16, 22:10:52 »

Nem késő. Az autóid normálisan meg vannak csinálva, lemezek lekezelve, jó minőségű krómok vannak rajtuk, stb. Jóval komolyabb igénybevételt is kibírtak ezek az autók anno.

És szeptember közepe óta eltelt három hónap,remélem még nem késő.
Az az igazság,hogy először még szellőztetésre,ablak nyitvahagyására sem gondoltam,mert nem is gondoltam,hogy egy kupac fa,ennyire párásít.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #117665 Dátum: 2012 December 16, 22:07:27 »

Ki lesz baszva,mert az autókba feketett pénz mellett,a tűzifa aprópénz,nincsen arányban a kettő.Még ha a kukába dobom a fát,akkor is jobban járok!Vagyis az autóim.
És szeptember közepe óta eltelt három hónap,remélem még nem késő.
Az az igazság,hogy először még szellőztetésre,ablak nyitvahagyására sem gondoltam,mert nem is gondoltam,hogy egy kupac fa,ennyire párásít.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117664 Dátum: 2012 December 16, 22:05:32 »

az autókba feketett pénz mellett,a tűzifa aprópénz,nincsen arányban a kettő.Még ha a kukába dobom a fát,akkor is jobban járok!
En is igy latom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #117663 Dátum: 2012 December 16, 22:04:58 »

Dobd ki a fat a kertbe, vagy tobb sorban rakd a haz/garazs egyik kulso fala melle! Inkabb eltoltesz vele 1-2 napot (vagy fizetsz 1-2 embert a helyi kocsmabol), mint kezded elolrol a kocsikat, nem ?
Ki lesz baszva,mert az autókba feketett pénz mellett,a tűzifa aprópénz,nincsen arányban a kettő.Még ha a kukába dobom a fát,akkor is jobban járok!Vagyis az autóim.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #117662 Dátum: 2012 December 16, 22:02:33 »

2006.nyara óta,eddig nulla hibával,Electrolux.Elnyűhetetlen márka!!
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.