www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 13:38:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30751265 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117761 Dátum: 2012 December 19, 16:13:07 »

Teljesítenem kell egy ígéretemet!
Be kell jelentenem, hogy mától jó kisfiú(98kg Wink) leszek!
Köszönöm a figyelmet.
 Grin


Hurra, koszonjuk! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #117760 Dátum: 2012 December 19, 16:03:20 »

Teljesítenem kell egy ígéretemet!
Be kell jelentenem, hogy mától jó kisfiú(98kg Wink) leszek!
Köszönöm a figyelmet.
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #117759 Dátum: 2012 December 19, 12:03:25 »

Suzukit és Mergát ne?
Azt is. Na!

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #117758 Dátum: 2012 December 19, 10:28:36 »

Suzukit és Mergát ne?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #117757 Dátum: 2012 December 19, 09:50:26 »

http://www.veddamagyart.info/gazdasag/5082-itt-uj-audi-gyorbol

Vegyel magyar audit Wink jol nez ki egyebkent

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117756 Dátum: 2012 December 18, 22:17:39 »

Vagy inkább kamikaze? Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117755 Dátum: 2012 December 18, 22:16:56 »

És úgy veszem ki,hogy ha a 3mm-es farostlemezzel is még variálni kellett,akkor inkább a vékonyabb az ideális,tehát olyan 2mm körüli.
Őrült!! Shocked
http://www.kisalfold.hu/belfold_hirek/7_kilometeren_at_a_forgalommal_szemben_az_m7-esen/2312104/
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117754 Dátum: 2012 December 18, 22:05:39 »


És úgy veszem ki,hogy ha a 3mm-es farostlemezzel is még variálni kellett,akkor inkább a vékonyabb az ideális,tehát olyan 2mm körüli.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117753 Dátum: 2012 December 18, 21:57:57 »

Kivéve, ha mondjuk egy olyan 1960 körüli bogár gyári műanyag huzatát akarod az elhasználódott alapról áthúzni egy új lapra. Mert az én bogaram paneljének alapja gyárilag 2mm vastag. Ha a műanyag borításod szép és áthúzod egy 1mm-rel vastagabb farost lemezre, akkor az íveknél látszódni fog, ahogy gyárilag bevagdosták a kárpitot, hogy a túloldalon rá tudják simítani az alaplapra. Ehhez még hozzájön az is, hogy az én bogaramnál gyárilag kéder is körbe fut, ami az alaplapra hátulról van rögzítve, így annyira csúnyán kiáll az ajtó gyári mélyedéséből a vastagabb panel, meg annyira nem találja a helyét a kéder, hogy ha ránézel, akkor érzed, hogy valami nem stimmel, hogy nem az igazi.
Egyébként amire Narancs kíváncsi volt szerintem, hogy általában bútorokhoz milyen vastag farost lemezt hasznának. Amikor a perecablakos bogarat újítottuk fel, akkor egy irodabútorgyárban dolgoztam, ahol 4mm-es farost lemezt használtak, elmentem a soproni lapszabászatokba, itt vékonyabbat egyikben sem tudtak adni. Aztán a munkahelyemen találtam egy elfekvő tábla 3mm-es lemezt ami kiadta a 4 panelt. El is készítettem a panelokat, amik nem lettek csúnyák, mert nagyon jól kezelhető szövettel húztuk be (perecnél még szövet borítás volt). De hogy jól nézzen ki, ahhoz körbe le kellett ívesre csiszolnom a farost íveit. Illetve a kárpitbolhák furatai körül le kellett marnom vékonyabbra a farost lemezt, mert különben annyira feszült a farost lemezen a bolha U-profilja, hogy csúnyán kiállt és nyomta kifele a szövetet (Látszottak a bolhák helyei).

Köszönöm a részletes választ Zoli!! Wink

Látom Te megértetted,hogy mit akartam kérdezni,és ennek megfelelően szuper választ is adtál!
Praktikus és hasznos ötletek,az élek ívesre csiszolása és a furatok körüli lemarás.

Amúgy a korai ováloknak is még olyan az ajtókárpitja mint a pereceknek,szövettel van behúzva.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #117752 Dátum: 2012 December 18, 21:46:48 »

http://confederate.com/bike/gallery/x132_hellcat
it kezdödik a szepseg  Smiley)
277-et megy de a masik se rossz . . .
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 18, 21:50:34 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117751 Dátum: 2012 December 18, 20:03:34 »

Kivéve, ha mondjuk egy olyan 1960 körüli bogár gyári műanyag huzata
Az lehet, ilyen oreg autohoz meg annyira sem ertek, mint az afterekhez... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #117750 Dátum: 2012 December 18, 20:02:11 »

Úgy rémlik, a fiatalabb bogarakban vastagabb az alaplap

Kivéve, ha mondjuk egy olyan 1960 körüli bogár gyári műanyag huzatát akarod az elhasználódott alapról áthúzni egy új lapra. Mert az én bogaram paneljének alapja gyárilag 2mm vastag. Ha a műanyag borításod szép és áthúzod egy 1mm-rel vastagabb farost lemezre, akkor az íveknél látszódni fog, ahogy gyárilag bevagdosták a kárpitot, hogy a túloldalon rá tudják simítani az alaplapra. Ehhez még hozzájön az is, hogy az én bogaramnál gyárilag kéder is körbe fut, ami az alaplapra hátulról van rögzítve, így annyira csúnyán kiáll az ajtó gyári mélyedéséből a vastagabb panel, meg annyira nem találja a helyét a kéder, hogy ha ránézel, akkor érzed, hogy valami nem stimmel, hogy nem az igazi.
Egyébként amire Narancs kíváncsi volt szerintem, hogy általában bútorokhoz milyen vastag farost lemezt hasznának. Amikor a perecablakos bogarat újítottuk fel, akkor egy irodabútorgyárban dolgoztam, ahol 4mm-es farost lemezt használtak, elmentem a soproni lapszabászatokba, itt vékonyabbat egyikben sem tudtak adni. Aztán a munkahelyemen találtam egy elfekvő tábla 3mm-es lemezt ami kiadta a 4 panelt. El is készítettem a panelokat, amik nem lettek csúnyák, mert nagyon jól kezelhető szövettel húztuk be (perecnél még szövet borítás volt). De hogy jól nézzen ki, ahhoz körbe le kellett ívesre csiszolnom a farost íveit. Illetve a kárpitbolhák furatai körül le kellett marnom vékonyabbra a farost lemezt, mert különben annyira feszült a farost lemezen a bolha U-profilja, hogy csúnyán kiállt és nyomta kifele a szövetet (Látszottak a bolhák helyei).


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #117749 Dátum: 2012 December 18, 20:01:18 »

Kivéve, ha mondjuk egy olyan 1960 körüli bogár gyári műanyag huzatát akarod az elhasználódott alapról áthúzni egy új lapra. Mert az én bogaram paneljének alapja gyárilag 2mm vastag. Ha a műanyag borításod szép és áthúzod egy 1mm-rel vastagabb farost lemezre, akkor az íveknél látszódni fog, ahogy gyárilag bevagdosták a kárpitot, hogy a túloldalon rá tudják simítani az alaplapra. Ehhez még hozzájön az is, hogy az én bogaramnál gyárilag kéder is körbe fut, ami az alaplapra hátulról van rögzítve, így annyira csúnyán kiáll az ajtó gyári mélyedéséből a vastagabb panel, meg annyira nem találja a helyét a kéder, hogy ha ránézel, akkor érzed, hogy valami nem stimmel, hogy nem az igazi.
Egyébként amire Narancs kíváncsi volt szerintem, hogy általában bútorokhoz milyen vastag farost lemezt hasznának. Amikor a perecablakos bogarat újítottuk fel, akkor egy irodabútorgyárban dolgoztam, ahol 4mm-es farost lemezt használtak, elmentem a soproni lapszabászatokba, itt vékonyabbat egyikben sem tudtak adni. Aztán a munkahelyemen találtam egy elfekvő tábla 3mm-es lemezt ami kiadta a 4 panelt. El is készítettem a panelokat, amik nem lettek csúnyák, mert nagyon jól kezelhető szövettel húztuk be (perecnél még szövet borítás volt). De hogy jól nézzen ki, ahhoz körbe le kellett ívesre csiszolnom a farost íveit. Illetve a kárpitbolhák furatai körül le kellett marnom vékonyabbra a farost lemezt, mert különben annyira feszült a farost lemezen a bolha U-profilja, hogy csúnyán kiállt és nyomta kifele a szövetet (Látszottak a bolhák helyei).

Biztos, hogy nem tul vastag, sot!

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #117748 Dátum: 2012 December 18, 15:40:55 »

Biztos, hogy nem tul vastag, sot!
igen sztem 4mm-es a gyári vastagság, és ilyet kapni bútor hátfal néven ami egy oldalon festett, azaz víz-pára "záró" ....ez is jól jöhet
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117747 Dátum: 2012 December 18, 15:22:26 »

Ha a hármas nem túl vastag,akkor az elmegy ajtókárpitnak
Biztos, hogy nem tul vastag, sot!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117746 Dátum: 2012 December 18, 15:19:22 »

amilyet szeretnél. csak így első találatra:
http://lapszabaszat.hu/egyeb-butorlapok.html
Ahogy elnézem,3-3.2mm a legvékonyabb.

Ha a hármas nem túl vastag,akkor az elmegy ajtókárpitnak,nem kell műanyaglemezzel bűvészkedni.

Bár van egy gyári,korai ovál ajtópanelem,és az nem farostlemez,hanem valami műanyag szerű.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #117745 Dátum: 2012 December 18, 15:13:11 »

Köszönöm!

És mennyi a sima farostlemet vastagsága,amit a lapszabászatokon árulnak?
amilyet szeretnél. csak így első találatra:
http://lapszabaszat.hu/egyeb-butorlapok.html
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117744 Dátum: 2012 December 18, 15:12:15 »

És mennyi a sima farostlemet vastagsága,amit a lapszabászatokon árulnak?
Arulnak mindenfelet, nincs olyan, hogy "sima". Ahogy nincs "sima" cső, "sima" csavar es "sima" fúrószár sem. Olyat kerj, amilyenre szukseged van!
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 18, 15:15:07 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117743 Dátum: 2012 December 18, 15:10:15 »

Szerintem 2,5-3 mm-es farost lemez.

Köszönöm!

És mennyi a sima farostlemet vastagsága,amit a lapszabászatokon árulnak?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #117742 Dátum: 2012 December 18, 15:08:26 »

Szerintem 2,5-3 mm-es farost lemez.

Ezt továbbra sem tudja senki sem?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #117741 Dátum: 2012 December 18, 15:02:20 »

Tudja valaki,hogy a bogár gyári ajtókárpitjának mi lehet a lemezvastagsága?
A kereskedelemben kapható farostlemezeknek mi a vastagsága?

Ezt továbbra sem tudja senki sem?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #117740 Dátum: 2012 December 18, 14:09:33 »

Van egy max idő, asszem 2 hónap amin belül viheted. Nem mindenki síkhülye azért a rendszerben.  Cheesy
ha vizsga előtt 30 nappal viszed, marad a pairon a hónap-nap(az év nem Wink)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #117739 Dátum: 2012 December 18, 13:59:06 »

A város a metróhálózatát is jelentősen kibővíti, a mostani két metróvonal helyett 2020-ban már tíz vonalon közlekedhetnek majd az emberek.

Ja ez Kína.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #117738 Dátum: 2012 December 18, 13:58:09 »

én 2011.09 óta lejárt golffal megyek holnap így nyertünk vele pár hónapot  Grin

Te nyertél. Grin Grin Grin

 Evil

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #117737 Dátum: 2012 December 18, 13:04:54 »

Nem tudja valaki, ez mié lehet?
<beszúrt kép törölve>
A bogaras kacatjaim között nekem is van ilyen, előbb-utóbb én is beteszem, mert tetszik. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #117736 Dátum: 2012 December 18, 11:23:04 »

Nem tudja valaki, ez mié lehet?
<beszúrt kép törölve>
Nem szaroznék, tenném a bogárba. Az after bogár VDO km órájához nagyon passzol szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #117735 Dátum: 2012 December 18, 11:12:57 »

Nem tudja valaki, ez mié lehet?

1303LS
« Hozzászólás #117734 Dátum: 2012 December 18, 10:44:38 »

Ez T1 lehet?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #117733 Dátum: 2012 December 18, 10:39:19 »

több hónapja volt a hírekben.
közben megtaláltam: júliustól
Hát persze, hogy június 26-án voltam...  Cool

Rulezka
« Hozzászólás #117732 Dátum: 2012 December 18, 10:35:32 »

Én meg 2 hónappal később voltam így nyertem +2 hónapot az eredetihez képest. Grin

 Evil
én 2011.09 óta lejárt golffal megyek holnap így nyertünk vele pár hónapot  Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #117731 Dátum: 2012 December 18, 10:34:24 »

Milyen szerencse, hogy el lehet vinni az autót műszakira a lejárat előtt egy hónappal, úgy hogy nem veszítek vele időt. (Vagyis a lejárati időhöz adják hozzá a két évet.)
A múlt héten nem sok kedvem lett volna kiállni a garázsból a bogárral, november közepén meg még szinte nyárias idő volt.

Én meg 2 hónappal később voltam így nyertem +2 hónapot az eredetihez képest. Grin

 Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #117730 Dátum: 2012 December 18, 10:28:54 »

Ez mikortól van? Mert nekem azt a napot írták be, amikor voltam.
több hónapja volt a hírekben.
közben megtaláltam: júliustól
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #117729 Dátum: 2012 December 18, 10:25:41 »

Igen! A Sharan is így vizsgázott. Azt néztem, hogy tudták előbb levizsgáztatni, mint ahogy átvettem. Aztán utánaolvastam. :-)

Ez mikortól van? Mert nekem azt a napot írták be, amikor voltam.

1303LS
« Hozzászólás #117728 Dátum: 2012 December 18, 10:19:37 »

végre valami normális intézkedés.
köszi az infót
Van egy csomó dolog amiről nem tudsz, mert nem szerepel a söröscimkén.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #117727 Dátum: 2012 December 18, 10:18:44 »

Ez ugy jo, hogy elviszed vizsgazni, kap a kocsi 2 ev vizsgat. Masnap elviszed megint vizsgazni, kap az elso 2 ev vegetol szamitott ujabb ket ev vizsgat. Harmadnap megint elviszed vizsgazni ... ;-))
Van egy max idő, asszem 2 hónap amin belül viheted. Nem mindenki síkhülye azért a rendszerben.  Cheesy
Rulezka
« Hozzászólás #117726 Dátum: 2012 December 18, 08:39:20 »

Ez ugy jo, hogy elviszed vizsgazni, kap a kocsi 2 ev vizsgat. Masnap elviszed megint vizsgazni, kap az elso 2 ev vegetol szamitott ujabb ket ev vizsgat. Harmadnap megint elviszed vizsgazni ... ;-))
...
...
negyednap megint elviszed és tk. törik  Undecided
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #117725 Dátum: 2012 December 18, 08:25:31 »

végre valami normális intézkedés.
köszi az infót
Ez ugy jo, hogy elviszed vizsgazni, kap a kocsi 2 ev vizsgat. Masnap elviszed megint vizsgazni, kap az elso 2 ev vegetol szamitott ujabb ket ev vizsgat. Harmadnap megint elviszed vizsgazni ... ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #117724 Dátum: 2012 December 18, 08:23:10 »

Igen! A Sharan is így vizsgázott. Azt néztem, hogy tudták előbb levizsgáztatni, mint ahogy átvettem. Aztán utánaolvastam. :-)
végre valami normális intézkedés.
köszi az infót



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #117723 Dátum: 2012 December 18, 06:00:25 »

Igen! A Sharan is így vizsgázott. Azt néztem, hogy tudták előbb levizsgáztatni, mint ahogy átvettem. Aztán utánaolvastam. :-)

ez magyarországon?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #117722 Dátum: 2012 December 18, 05:48:10 »

Milyen szerencse, hogy el lehet vinni az autót műszakira a lejárat előtt egy hónappal, úgy hogy nem veszítek vele időt. (Vagyis a lejárati időhöz adják hozzá a két évet.)
A múlt héten nem sok kedvem lett volna kiállni a garázsból a bogárral, november közepén meg még szinte nyárias idő volt.
ez magyarországon?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.