www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 16, 12:36:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31726689 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #118287 Dátum: 2013 Január 03, 13:09:59 »

nemrég volt hír, hogy valamelyik légitársaság úgy tesztelte a gépen a wifi hálózatot, hogy krumpliszsákokat raktak az ülésekbe.. ebből azt hittem minden társaság még csak itt tart

Nem legitarsasag, hanem a Boeing mernokei, azert mert nehany helyen nem volt megfelelo a jelerossege.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #118286 Dátum: 2013 Január 03, 13:06:35 »

A Norwegian air line-nak is van wifi hot-spot-ja a gepein, valamint a Lufthansa tengerentuli jaratain is, a gaz az, hogy negyed orankent meg kell hosszabbitanod az accountodat amihez jelszo kell, nekem szerencsem volt Frankfurtban egy lufis srac osztogatta a kartyakat a koddal, de senkinek nem kellett, en racsaptam es teletomott vagy 6 oranyi nettel, csak skype-ot nem lehet vele hasznalni sajnos.
nemrég volt hír, hogy valamelyik légitársaság úgy tesztelte a gépen a wifi hálózatot, hogy krumpliszsákokat raktak az ülésekbe.. ebből azt hittem minden társaság még csak itt tart
RNIE
« Hozzászólás #118285 Dátum: 2013 Január 03, 13:04:42 »

 Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #118284 Dátum: 2013 Január 03, 12:56:11 »

WTF  Shocked
A kutyám a parancsnok a gépeden amivel utazol.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #118283 Dátum: 2013 Január 03, 12:52:51 »

Az ablakból rá látsz a repülőgép szárnyára? Próbáld mozgatni a le fel billentyűkkel a fékszárnyat.

WTF  Shocked

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #118282 Dátum: 2013 Január 03, 12:52:16 »

Smiley
hát ez ma már nem tilos? vagy a gép hálózatát használod?


A Norwegian air line-nak is van wifi hot-spot-ja a gepein, valamint a Lufthansa tengerentuli jaratain is, a gaz az, hogy negyed orankent meg kell hosszabbitanod az accountodat amihez jelszo kell, nekem szerencsem volt Frankfurtban egy lufis srac osztogatta a kartyakat a koddal, de senkinek nem kellett, en racsaptam es teletomott vagy 6 oranyi nettel, csak skype-ot nem lehet vele hasznalni sajnos.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #118281 Dátum: 2013 Január 03, 12:52:14 »

Hihetetlen, hogy az Északi tenger fölött repülve tudok fórumot olvasni...
Az ablakból rá látsz a repülőgép szárnyára? Próbáld mozgatni a le fel billentyűkkel a fékszárnyat.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #118280 Dátum: 2013 Január 03, 12:50:29 »

Smiley
hát ez ma már nem tilos? vagy a gép hálózatát használod?

Majd mindjárt zuhanni fognak. Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #118279 Dátum: 2013 Január 03, 12:49:30 »

Hihetetlen, hogy az Északi tenger fölött repülve tudok fórumot olvasni...
Smiley
hát ez ma már nem tilos? vagy a gép hálózatát használod?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #118278 Dátum: 2013 Január 03, 12:48:50 »

Hihetetlen, hogy az Északi tenger fölött repülve tudok fórumot olvasni...
Hol csavarogsz már megint.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #118277 Dátum: 2013 Január 03, 12:46:52 »

Hihetetlen, hogy az Északi tenger fölött repülve tudok fórumot olvasni...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #118276 Dátum: 2013 Január 03, 12:19:26 »

pedig az egy jó állapotú autó volt jó színnel
jó színnel, de rossz paírral



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #118275 Dátum: 2013 Január 03, 11:48:12 »

azért annál több a reális ára... Ez egy faltdachos ovál, szépen megcsinálva, Fuchsokkal, nyitható oldalablakokkal stb stb
Igazad van, ha egy kicsit jobban belegondolok.
Én sem adnám oda olcsón a nem kész, faltdachosomat. Ez meg nagyon szép autó.
RNIE
« Hozzászólás #118274 Dátum: 2013 Január 03, 11:43:12 »

jah..
kb a sárvédői, meg egy két apróság
pedig az egy jó állapotú autó volt jó színnel
RNIE
« Hozzászólás #118273 Dátum: 2013 Január 03, 11:42:40 »

Ha úgy lenne hogy ilyet keresnék és stimmelne az ár,engem pont nem érdekelne hogy milyen alvázon van
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #118272 Dátum: 2013 Január 03, 11:41:57 »

Sztónéval mi van?Azóta forgalomban?
jah..
kb a sárvédői, meg egy két apróság
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #118271 Dátum: 2013 Január 03, 11:37:41 »

tuti megoldható  Cool
az UAZ zsanérok pont passzolnak rá!  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #118270 Dátum: 2013 Január 03, 11:36:18 »

Szerintem is.
Nekem nagyon tetszik ez az ovál. A reális ára a 900ezer környéke. Szerintem. De sejtem, hogy kétszer ennyibe van neki, ha nem többe.

azért annál több a reális ára... Ez egy faltdachos ovál, szépen megcsinálva, Fuchsokkal, nyitható oldalablakokkal stb stb

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #118269 Dátum: 2013 Január 03, 11:34:46 »

én is kasztni csere előtt állok....nekem is öregebb kasztni megy fel,de a cél,amit én is és szerintem más is lát ilyenkor,akkor az nem feltétlen a kőkemény"veteránozás"hanem egy olyan autó!(nem veterán) ami nekem/neki tetszik!!!a bogár pont az a veterán,amit nem mindenki azért szeret,mert veterán autó,hanem csak mert szép és szerethető autó!és a saját izlésére akarja formálni!!
szerintem ennyire egyszerű......
Szerintem is.
Nekem nagyon tetszik ez az ovál. A reális ára a 900ezer környéke. Szerintem. De sejtem, hogy kétszer ennyibe van neki, ha nem többe.
RNIE
« Hozzászólás #118268 Dátum: 2013 Január 03, 11:31:13 »

...Józsi megcsinálja neked szerintem....  Grin
tuti megoldható  Cool
RNIE
« Hozzászólás #118267 Dátum: 2013 Január 03, 11:30:39 »

Sztónéval mi van?Azóta forgalomban?
Sompi
« Hozzászólás #118266 Dátum: 2013 Január 03, 11:28:18 »

Ez nekem úgy bejönne,ha az egész hátát lehetne nyitni

...Józsi megcsinálja neked szerintem....  Grin
RNIE
« Hozzászólás #118265 Dátum: 2013 Január 03, 11:27:33 »

Ez nekem úgy bejönne,ha az egész hátát lehetne nyitni
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #118264 Dátum: 2013 Január 03, 11:07:46 »

én is kasztni csere előtt állok....nekem is öregebb kasztni megy fel,de a cél,amit én is és szerintem más is lát ilyenkor,akkor az nem feltétlen a kőkemény"veteránozás"hanem egy olyan autó!(nem veterán) ami nekem/neki tetszik!!!a bogár pont az a veterán,amit nem mindenki azért szeret,mert veterán autó,hanem csak mert szép és szerethető autó!és a saját izlésére akarja formálni!!
szerintem ennyire egyszerű......

...és nem olyan ritka, hogy mindegyiket restaurálni kellene. Egy korhű tuning egy bogárnál számomra teljesen elfogadható. Ezzel az autóval sincs bajom, egy igényes átépítés, de tény, hogy ilyen áron eladhatatlan.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #118263 Dátum: 2013 Január 03, 11:01:31 »

én is kasztni csere előtt állok....nekem is öregebb kasztni megy fel,de a cél,amit én is és szerintem más is lát ilyenkor,akkor az nem feltétlen a kőkemény"veteránozás"hanem egy olyan autó!(nem veterán) ami nekem/neki tetszik!!!a bogár pont az a veterán,amit nem mindenki azért szeret,mert veterán autó,hanem csak mert szép és szerethető autó!és a saját izlésére akarja formálni!!
szerintem ennyire egyszerű......

 Kezfogas

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #118262 Dátum: 2013 Január 03, 10:50:23 »

Én sem tudom megérteni,hogy emberek mire gondolnak akkor,mikor egy csomó pénz,munka és energia árán,veterános szemmel,ilyen öszvér,értékcsökkent valamiket létrehoznak.
Akkor már költenék azt a pénzt egy jobb alapra,vagy legalább egy típustiszta oválra,és értelemszerűen egy komolyabb és talán könnyebben eladható értéket teremtenének vele. Roll Eyes

Sőt,én még a típusazonos alvázcserét sem preferálom.Nekem legalábbis nem kéne ilyen autó.Ezt neked írom,mert te is bódécserében gondolkodsz.Én inkább az eredeti helyreállítása mellett döntenék.
én is kasztni csere előtt állok....nekem is öregebb kasztni megy fel,de a cél,amit én is és szerintem más is lát ilyenkor,akkor az nem feltétlen a kőkemény"veteránozás"hanem egy olyan autó!(nem veterán) ami nekem/neki tetszik!!!a bogár pont az a veterán,amit nem mindenki azért szeret,mert veterán autó,hanem csak mert szép és szerethető autó!és a saját izlésére akarja formálni!!
szerintem ennyire egyszerű......

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #118261 Dátum: 2013 Január 03, 10:46:27 »

Én sem tudom megérteni,hogy emberek mire gondolnak akkor,mikor egy csomó pénz,munka és energia árán,veterános szemmel,ilyen öszvér,értékcsökkent valamiket létrehoznak.
Akkor már költenék azt a pénzt egy jobb alapra,vagy legalább egy típustiszta oválra,és értelemszerűen egy komolyabb és talán könnyebben eladható értéket teremtenének vele. Roll Eyes

Sőt,én még a típusazonos alvázcserét sem preferálom.Nekem legalábbis nem kéne ilyen autó.Ezt neked írom,mert te is bódécserében gondolkodsz.Én inkább az eredeti helyreállítása mellett döntenék.
szerintem ez az autó ütős,drága rohadtul de ha az árat nem nézzük csak az autót,mint autó,akkor szerintem baromi jól sikerült!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #118260 Dátum: 2013 Január 03, 10:36:20 »

...nekem tetszik... üssetek. Smiley

<beszúrt kép törölve>
nekem is Cool....ne üssetek Wink Cheesy

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #118259 Dátum: 2013 Január 03, 10:19:38 »

Ennyi mazochistát egy csokorban.... Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Rulezka
« Hozzászólás #118258 Dátum: 2013 Január 03, 10:04:59 »

...nekem tetszik... üssetek. Smiley

<beszúrt kép törölve>
nekem is.. engem is üssetek  Grin
Sompi
« Hozzászólás #118257 Dátum: 2013 Január 03, 09:39:56 »

...nekem tetszik... üssetek. Smiley

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118256 Dátum: 2013 Január 03, 09:24:30 »

Én sem tudom megérteni,hogy emberek mire gondolnak akkor,mikor egy csomó pénz,munka és energia árán,veterános szemmel,ilyen öszvér,értékcsökkent valamiket létrehoznak.
Akkor már költenék azt a pénzt egy jobb alapra,vagy legalább egy típustiszta oválra,és értelemszerűen egy komolyabb és talán könnyebben eladható értéket teremtenének vele. Roll Eyes

Sőt,én még a típusazonos alvázcserét sem preferálom.Nekem legalábbis nem kéne ilyen autó.Ezt neked írom,mert te is bódécserében gondolkodsz.Én inkább az eredeti helyreállítása mellett döntenék.


Az azért jól látszik, hogy amikor az eszméletlen trendi Fuchs felniket felrakta a nem sokkal kevésbé trendib oválra nem annyira az eredetiségmánia uralkodott, ezért a 66-os alváz még jobb is.

A Fuchsnak és a nagyon bekeskenyített, orra bukó, hátul terpesztő (nem erről az autóról beszélek) van egy másodlagos jelentése is, ami nem az, hogy értéket óvunk és létrehozunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #118255 Dátum: 2013 Január 03, 08:53:15 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #118254 Dátum: 2013 Január 03, 00:17:45 »

Én sem tudom megérteni,hogy emberek mire gondolnak akkor,mikor egy csomó pénz,munka és energia árán,veterános szemmel,ilyen öszvér,értékcsökkent valamiket létrehoznak.
Akkor már költenék azt a pénzt egy jobb alapra,vagy legalább egy típustiszta oválra,és értelemszerűen egy komolyabb és talán könnyebben eladható értéket teremtenének vele. Roll Eyes

Sőt,én még a típusazonos alvázcserét sem preferálom.Nekem legalábbis nem kéne ilyen autó.Ezt neked írom,mert te is bódécserében gondolkodsz.Én inkább az eredeti helyreállítása mellett döntenék.
Hidd el, én is. Csak gondoltam, hogy egy "jó" bódéból kivágni ( Lips Sealed) jobb, mint egy utángyártott papírlemezt betenni.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #118253 Dátum: 2013 Január 03, 00:13:24 »

66-os alvázon. Az én szememben ez nem ovál. Főleg nem ennyiért. Pedig biztos sokban van.
Én sem tudom megérteni,hogy emberek mire gondolnak akkor,mikor egy csomó pénz,munka és energia árán,veterános szemmel,ilyen öszvér,értékcsökkent valamiket létrehoznak.
Akkor már költenék azt a pénzt egy jobb alapra,vagy legalább egy típustiszta oválra,és értelemszerűen egy komolyabb és talán könnyebben eladható értéket teremtenének vele. Roll Eyes

Sőt,én még a típusazonos alvázcserét sem preferálom.Nekem legalábbis nem kéne ilyen autó.Ezt neked írom,mert te is bódécserében gondolkodsz.Én inkább az eredeti helyreállítása mellett döntenék.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #118252 Dátum: 2013 Január 03, 00:05:07 »

de ennyit nem ad érte senki.
Ezt így határozottan nem lehet kijelenteni! Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #118251 Dátum: 2013 Január 03, 00:01:50 »

Nem olyan vészesen nehéz, 250-300 kg lehet, én az r4 első lökösére kötöttem kötelet úgy engedtem le raklapon a pincébe...
A gyári leírása szerint 195kg.

Nálunk kátrányosodott rendesen,mert kevés volt a huzat,meg a fa sem volt teljesen száraz!
Meg a rossz áramlás miatt ajtónyitáskor kifüstölt,bűzlött tőle minden.
Pedig jó a kéményünk,és magas is,simán van nyolc méter,vagy még több.
A füstcső bekötése nem jó,de ahhoz hogy helyesen bekössük,el kéne 90 fokot fordítani,de úgy meg nem fér el a helyiségben.Így végülis helyprobléma miatt adjuk el.

Öntvénykazán inkább annak való,aki szénnel tüzel.Fatűzelésre bőven megteszi a lemezkazán is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #118250 Dátum: 2013 Január 02, 23:53:16 »

Igaz lassan tíz éves cikk,de én még csak most akadtam rá!
Nekem tetszik az írás,az autó Pesterzsébet polgármesteréé a Szabados Ákosé,és beryllgün színű mint az én 1963-asom.
http://a5.hu/auto/1961-es-volkswagen-bogar-passziv-teszt
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #118249 Dátum: 2013 Január 02, 23:43:53 »



Legörgettem, látom 520.000 Ft, na, mondom végre egy reális ár, sőt, szerintem még 750-et is megérne, aztán láttam, hogy az nem ennek az ára az fent van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #118248 Dátum: 2013 Január 02, 23:42:45 »

van benne csi

van benne.

De mi az a 7 számjegy a jobb felső sarokban? Ismerek pár nem normális embert, de ennyit nem ad érte senki.
Oldalak: 1 ... 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.