www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 19:58:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27471728 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123701 Dátum: 2013 Június 26, 21:39:49 »

zsidulsz egy kicsit, megkapod ezerér'

Úgy látom, Téged kellett volna magammal vinnem... Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123700 Dátum: 2013 Június 26, 21:39:23 »

drága dolog a hálidéj  Evil

Jahh... pedig régen volt ilyen rövid a nyári hálidéj... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123699 Dátum: 2013 Június 26, 21:37:45 »

Badacsonyban az egyik árusnál meg volt egy kisebb méretű, vállra akasztható kistáska, rajta egy T1-es busszal...
3000.- Ft-ot kértek érte... de sajna ehhez más nem volt "kedvem"... Grin

zsidulsz egy kicsit, megkapod ezerér'



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #123698 Dátum: 2013 Június 26, 21:27:48 »

Badacsonyban az egyik árusnál meg volt egy kisebb méretű, vállra akasztható kistáska, rajta egy T1-es busszal...
3000.- Ft-ot kértek érte... de sajna ehhez más nem volt "kedvem"... Grin
drága dolog a hálidéj  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123697 Dátum: 2013 Június 26, 21:18:29 »

Cool tök jóóó  Cheesy

Badacsonyban az egyik árusnál meg volt egy kisebb méretű, vállra akasztható kistáska, rajta egy T1-es busszal...
3000.- Ft-ot kértek érte... de sajna ehhez más nem volt "kedvem"... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #123696 Dátum: 2013 Június 26, 21:05:21 »

Termelői piacon az egyik árusnál figyeltem fel erre a szövet tatyóra, ami persze rögtön megtetszett a Feleségemnek...
Cool tök jóóó  Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123695 Dátum: 2013 Június 26, 20:56:22 »

Mivel istenigazából sehova nem tudtam besorolni, így iderakom, ha mégsem jó itt, akkor lécci valaki mozgassa át!
Sárvár után még Hévizen pihentünk egy picit és a keddi Termelői piacon az egyik árusnál figyeltem fel erre a szövet tatyóra, ami persze rögtön megtetszett a Feleségemnek... és így természetesen velünk jött...
(kicsit stilizált, de azért eléggé hasonlatos...) Grin Cool



http://www.tbk.hupont.hu/felhasznalok_uj/8/3/83003/kepfeltoltes/bogaras_tatyo.jpg

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #123694 Dátum: 2013 Június 26, 13:12:46 »

Az utolsó 02-03-asokon volt, hogy megfeleljenek az ütközési szabványnak. Sokszor leszedték róla.
nekem sincs fent, mert ott az olajhűtő. A 02-esemen megvolt.
Megnéztem,az enyémen sincsen fent,meg ugye nekem is ott van az olajhűtő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #123693 Dátum: 2013 Június 26, 09:07:15 »

Most este kaptam Schlosser Zolitól a hírt,hogy elhunyt egy kedves,soproni bogaras ismerősünk,az Ernő bácsi! Cry

Igazi szeretnivaló kis bácsika volt!

A zafírkék bogarát 1971-ben,ő vásárolta a Merkurnál újonnan,minden akkor kapott dokumentum,még a vásárlás számlája is megvolt neki.

Nyugodjék békében!
Nyugodjon békében Ernő bácsi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #123692 Dátum: 2013 Június 26, 08:43:46 »

Igen,ez 1302-1303-as alváz.

Az a valami ott elől az alvázfejen,valami utólag felrakható dolog szerintem,talán valami merevítés,erősítés.
Holnap majd alánézek az enyémnek,de szerintem azon sem lesz ilyen.

Az utolsó 02-03-asokon volt, hogy megfeleljenek az ütközési szabványnak. Sokszor leszedték róla.
nekem sincs fent, mert ott az olajhűtő. A 02-esemen megvolt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #123691 Dátum: 2013 Június 26, 08:43:29 »

Nyugodjék békében. Ő is azok közé az emberek közé tartozik, akik azóta járnak hozzánk amióta az eszemet tudom. Kis iskolás korom óta ismerem az autót és Ernő bácsit is. Egy tipikus régi vágású mérnök ember, akivel már 20 éve rendszeresek voltak a rövid beszélgetéseink, szigorúan magázva egymást  amíg a bogarát apu szerelte. Csak a téma változott az évek során: „Hogy megy az iskola?” „Milyen Győrben a főiskola?” „Nem nősül?” Nekem ezalatt az évek alatt mindig pont ugyanolyannak tűnt az autó és az öreg is. Ha időpontot egyeztettünk akkor pontosan 10 perccel korábban jelent meg nálunk, és mivel nagy javítás soha sem volt az autón, ezért rendszerint megvárta azt.
Mindent vezetett az autóval kapcsolatban, az összes tankolást, javítást. A garázsában a kiszerelt alkatrészekre madzaggal kis papírcímkék voltak szépen megírva: „ 1998. 09. 02. Schlosser Zoltán szerint nem eredeti. Kicserélve.” „2002. 05.06. Schlosser Zoltán szerint elhasználódott. Kicserélve.” „2004. 08. 22. Műszaki vizsga előtt Schlosser Zoltán újra cserélte.”
A család megkönnyezte…


Most este kaptam Schlosser Zolitól a hírt,hogy elhunyt egy kedves,soproni bogaras ismerősünk,az Ernő bácsi! Cry

Igazi szeretnivaló kis bácsika volt!

A zafírkék bogarát 1971-ben,ő vásárolta a Merkurnál újonnan,minden akkor kapott dokumentum,még a vásárlás számlája is megvolt neki.

Nyugodjék békében!

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #123690 Dátum: 2013 Június 26, 08:41:35 »

Igen,ez 1302-1303-as alváz.

Az a valami ott elől az alvázfejen,valami utólag felrakható dolog szerintem,talán valami merevítés,erősítés.
Holnap majd alánézek az enyémnek,de szerintem azon sem lesz ilyen.

Köszi, közben utánajártam, ée erről az elemről van szó:
Azt találtam róla, hogy ezt extraként lehetett rendelni az 1302 - 1303-hoz, és azt a cél szolgálta, hogy frontális baleset esetén felvette az ütési energiát és ezáltal megvédte az értékes, és nehezen javítható - cserélhető alvázfejet!
Dämpferelement/Deformationselement-nek hívják németül.


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #123689 Dátum: 2013 Június 26, 08:39:39 »

sárvárról 8-ason Devecseri elágazóba kivel találkoztam? Egymásra intettünk én ezüst bogárral voltam este nyolc körül?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123688 Dátum: 2013 Június 26, 07:41:52 »

Most este kaptam Schlosser Zolitól a hírt,hogy elhunyt egy kedves,soproni bogaras ismerősünk,az Ernő bácsi! Cry

Igazi szeretnivaló kis bácsika volt!

A zafírkék bogarát 1971-ben,ő vásárolta a Merkurnál újonnan,minden akkor kapott dokumentum,még a vásárlás számlája is megvolt neki.

Nyugodjék békében!

Nyugodjék békében és a lég hütse Öt az égben is!  Cry

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #123687 Dátum: 2013 Június 26, 01:44:43 »

Most este kaptam Schlosser Zolitól a hírt,hogy elhunyt egy kedves,soproni bogaras ismerősünk,az Ernő bácsi! Cry

Igazi szeretnivaló kis bácsika volt!

A zafírkék bogarát 1971-ben,ő vásárolta a Merkurnál újonnan,minden akkor kapott dokumentum,még a vásárlás számlája is megvolt neki.

Nyugodjék békében!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #123686 Dátum: 2013 Június 26, 01:33:04 »

Kaptam nagyobb képeket egy új alvázról, amit eladásra kínáltak.
Azt mondják, hogy ez 1303-as alváza, de nekem az alvázfej nagyon furcsa.
Úgy rémlik, mintha az enyémen az alvázfejnek az a fura első része nem lenne rajta.
Vagy rosszul emlékezem?
Igen,ez 1302-1303-as alváz.

Az a valami ott elől az alvázfejen,valami utólag felrakható dolog szerintem,talán valami merevítés,erősítés.
Holnap majd alánézek az enyémnek,de szerintem azon sem lesz ilyen.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #123685 Dátum: 2013 Június 26, 00:34:08 »

Kaptam nagyobb képeket egy új alvázról, amit eladásra kínáltak.
Azt mondják, hogy ez 1303-as alváza, de nekem az alvázfej nagyon furcsa.
Úgy rémlik, mintha az enyémen az alvázfejnek az a fura első része nem lenne rajta.
Vagy rosszul emlékezem?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #123684 Dátum: 2013 Június 25, 21:44:43 »

Megérkeztem Sopronba. Útközben még megálltam Győrben egy bogáron szelephézagot, gyújtást és karbit állítani.  Wink Írtak a kúttól, rendben lesz az 500 SEK. Köszi a szállást és az ellátást neked meg a családnak is! (Ha már reggel nem sikerült elköszönnöm  Undecided )

Jó móka volt!  Wink

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés. A kettő között - és ezután - azért történt egy és más.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #123683 Dátum: 2013 Június 25, 20:27:25 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés.
Gratulálok!
Férfimóka volt! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #123682 Dátum: 2013 Június 25, 20:25:39 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés. A kettő között - és ezután - azért történt egy és más.



Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #123681 Dátum: 2013 Június 25, 20:18:18 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés.
Köszi. Szuper lehetett!

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #123680 Dátum: 2013 Június 25, 20:07:00 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés. A kettő között - és ezután - azért történt egy és más.
...
Zsír!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #123679 Dátum: 2013 Június 25, 20:01:58 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés.

basszus, gecijó trip lehetett.
a képeket és a bundátokat elnézve, mongóliában is lehettetek volna ősszel. :-P :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #123678 Dátum: 2013 Június 25, 19:19:32 »

..

jó beszámoló, kösz szépen! (irigykedőssszmájli)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #123677 Dátum: 2013 Június 25, 19:14:21 »

Az út ......................Kapja be az összes Zoli(én is) irigyszmájli!!


Rulezka
« Hozzászólás #123676 Dátum: 2013 Június 25, 18:55:06 »

Köszi Stone.. jó buli lehetett  Wink
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #123675 Dátum: 2013 Június 25, 18:25:49 »

Az út két legfontosabb pontja...

Köszönöm, nagyon jó volt elolvasni. Wink

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #123674 Dátum: 2013 Június 25, 18:07:48 »

Sziasztok! Íme pár kép a hétvégi sárvári találkozóról (és két videó a jó kis jégesőről  Wink ): https://plus.google.com/photos/102019086018389065889/albums/5893446991713589937
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #123673 Dátum: 2013 Június 25, 17:55:07 »

Az út két legfontosabb pontja az elindulás és a megérkezés. A kettő között - és ezután - azért történt egy és más.


Ebéd után komótosan összecsomagoltunk és elindultunk. Próbáltuk elkerülni a Midsummer ünnepe előtt a városból kifelé ömlő autók hadát, ami részben sikerült, de egy jó 20 perces dugót végigszenvedtünk egy utoléréses baleset miatt. Az első megállóra kb 350km után került sor, mert fogyott a benzin és kevésnek gondoltuk a sörkészletünket. Itt konstatáltuk először, hogy komolyabb mennyiségű olajat veszítünk, de mivel a Zoli délelőtt állított szelepet, úgy gondoltuk, hogy a tömítés elmozdulása lehet az ok. A tapogatás nem vezetett eredményre, úgyhogy tovább indultunk.
Egy rövidebb megállásnál beöntöttük a maradék olajunkat (ekkor fogyott el kb fél liter), majd elhatároztuk, hogy a következő tankolásnál veszünk olajat (éjjel a kutak zárva vannak)és elhárítjuk a hibát. Éjfélkor kezdtük a szerelést (szerencsére annyira északon voltunk már, hogy nem volt teljesen sötét), a szelepfedelet levéve a tömítés jónak tűnt. Azért Palmatex-szel ráerősítettünk (más nem volt nálunk), öntöttünk olajat és mentünk tovább. Kb. 200km múlva megint megálltunk, de az olajfolyás nem szűnt meg, talán kicsit erősödött is. Úgy határoztunk, hogy folyamatos olajszint ellenőrzéssel és pótlással haladunk tovább a szállásig, ott pedig komolyabban nekilátunk a dolognak, akár egyéb eszközöket beszerezve.

Út közben még megálltunk az északi sarkkör egyik pontján (miután a Zoli kártyájáról bónuszként levontak az egyik tankolásnál 500SEK-et, visszaszerzése folyamatban), csináltunk pár képet és mentünk tovább. Ekkor kb. 12 órája mentünk, néha aludtunk.


Eseménytelen kilométerek következtek csodálatos tájon és utakon. Sok volt a rénszarvas, de a legtöbb gondot – főleg a Zolinak – a szúnyogok okozták. Azonnal százával elláttak a gondoskodásukkal, amint kiszálltunk a kocsiból (beszállás után pedig percekig vadásztuk őket :-)).

Végül délután egy óra körül megérkeztünk a szállásunkra Honningsvag-be. Aludtunk 2-3 órát, majd észak felé vettük az irányt, hogy elérjük a Nordkapp-et. Kb. 40km autózás volt még hátra. Az út meredeken kanyargott hol felfelé, hol lefelé a hegyek között.
Belekeveredtünk a Baltic Circle Rally közepébe, amin 20 évesnél idősebb autókkal lehetett indulni, többek között ilyenekkel is.

Találtunk egy gyönyörű pihenőhelyet, ahol nyugodt körülmények között elfogyasztottunk egty sört és élveztük a tájat. (Olvadó) hófedte csúcsok, rénszarvasok, csend és szél (ami szúnyogok ellen hasznos :-)).


Mikor visszaértünk a szállásra, kerestünk egy megfelelő helyet a másnapi szereléshez. A közeli szupermarketben találtunk sziloplasztot, így joggal bíztunk abban, hogy másnap pihenten, a feladatra koncentrálva a problémát elhárítjuk. Boldogan indultunk a kikötőbe egy kiadós halvacsorára, ami elképzelhetetlenül finom volt (na meg régen voltam már pasival gyertyafényes vacsorán :-)).
Másnap reggel az időzónák keveredése miatt majdnem lekéstük a reggelit, de még időben odaértünk, helyi idő szerint 9-kor. Bőségesen megreggeliztünk, majd nekiláttunk a szerelésnek. Mindenre alaposan figyeltünk, mindent beleadtunk, a hibázást kizártuk.


Elballagtunk még a boltba megvásárolni a délutáni grillezés hozzávalóit (addig kötött a sziló), majd elindultunk. Vidáman beszélgettünk kb 50-60km-en keresztül, majd találtunk egy gyönyörű partszakaszt, ahol megálltunk. Úgy láttuk, hogy az olaj jobban folyik, mint eddig bármikor.

Gyors döntést hoztunk: keresünk egy hangulatos pihenőhelyet, ahol grillezni is tudunk, lemossuk benzinnel alulról a motort és megnézzük a szivárgás helyét.
Kb. 50km elteltével gyönyörű pihenőhelyet találtunk. Nekiláttunk a szerelésnek. Nagyon rövid idő alatt kiderült, hogy az egyik harmónikacsőből jön az olaj, sőt, a másik oldalon is kicsit ereszt az egyik. Tartalék alkatrész alig volt nálunk, de véletlenül pont beraktuk azt a rugós harmónikacsövet, amit akkor vettem a * gabitól, mikor tavaly a Tatabányai Bogártalálkozón elgörbült az egyik nyomórúd, de végül nem építettem be. A szelepfedelet levéve egyből látszott, hogy a nyomórudak elérik a harmónikacső belsejét, hisz több helyen szép fényes csíkok voltak rajtuk.

Közben megérkezett egy finn lakóautó egy 70 év körüli házaspárral. Kávéval kínáltak, amit sütivel viszonoztunk. Rövid beszélgetés után kaptunk 2 képeslapot, amit januárban festett a néni 101 éves anyukája. Közben ment a szerelés. Kiderült, hogy a rugós harmónikacső nem fér be a gyári helyére. Kicsit kellett lereszelni a hűtőbordákból, illetve vágni és feljebb kalapálni a typ3 hűtéslemezkét a hengerek között.

Ehhez kalapácsot a frissen érkezett hollandoktól kaptunk. Amint helyére került a cső, kicsit átalakítottuk a himbasort a hézagolók áthelyezésével, így elfogadhatóvá váltak a csövek és a nyomórudak közötti távolságok.

Ekkor más melegedett a grill és készenlétben volt a husi és a hal.

A kitűnő kaját csak a szúnyogokkal vívott folyamatos csata árnyékolta be. Bíztunk a végeredményben, amit a kb 100km-es teszt meg is erősített. Mivel ekkor már megint minimum szinten volt az olaj, vettünk egy tartalék litert, mert sosem lehet tudni...
Terveink szerint Alta-ban (Észak-Norvégia egyik legnagyobb városában) töltöttük volna az estét. 7 óra körül érkeztünk, elég barátságtalan idő fogadott bennünket. Körbe jártuk a belvárost, de szinte semmit nem találtunk. 2 helyit kérdeztünk meg egymástól függetlenül (elsőre nem hittük el), mit csinálnak itt az emberek szombat este, de azt a választ kaptuk, hogy otthon ülnek (és azt csak én teszem hozzá, hogy biztos isznak :-)). Rövid tanakodás után úgy döntöttünk, hogy nem várjuk meg az egyetlen diszkó éjféli nyitását, hazafelé indultunk.
Az út innen lényegében eseménytelen volt. Sok rénszarvas az úton, jórészt borult idő (szerencsére északon tökéletes időnk volt), nagyon kevés autó.

Vasárnap reggel 7-től aktívan kerestünk kávézási lehetőséget, de legelőbb egy 10-kor nyitó MAX-ot (svéd meki) találtunk, ahol gyakorlatilag meg is ebédeltünk. Hazafelé még kicsit fúvókáztuk a karbit és állítottunk a gyújtáson,amitől a kocsi kicsit erősebb lett. Közben lett egy 0km-es Bogarunk is.

Este 7-kor értünk haza, álmosan, kifacsartan.
Csodálatos út volt, a kis technikai problémával együtt, mivel sikerült a dolgot megoldanunk. A kocsi kitűnően vizsgázott, a fogyasztás 7,5l körül alakult (+4 liter olaj ). Otthon még játszottunk kicsit a karbikkal, de valami nyűg még mindig van. Vagy falsot szív valahol, vagy valami rejtett hiba van, igyekszem kideríteni. A harmónikacsöveket is ki kell cserélni, illetve a rudazatnak is van egy kis holtjátéka, amit meg kell perselyeznünk.
Szuper volt minden, köszönöm a Zolinak a sok segítséget! A végére tartogattam egy igazi szépséget.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123672 Dátum: 2013 Június 25, 07:54:23 »






Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #123671 Dátum: 2013 Június 25, 07:06:47 »

minta van,csak a közepébe valami "más" kéne Wink az ok?
Aug-ban tervezünk hozzátok menni,megbeszéljük Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #123670 Dátum: 2013 Június 24, 22:47:53 »

Egyebkent jah.

http://index.hu/video/2012/09/18/evi_harom_mazsa_ezusttel_a_jegesok_ellen/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #123669 Dátum: 2013 Június 24, 22:41:19 »

talajgenerátorok!
http://www.teol.hu/tolna/kozelet/nekik-koszonhetoen-uszta-meg-a-komoly-jegverest-a-megye-503815

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #123668 Dátum: 2013 Június 24, 21:16:10 »

nyilván ellenfórumot alakítottak   Evil

Én nem csodálkoznék rajta, de inkább úgy mondanám, egy normálisabbat... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #123667 Dátum: 2013 Június 24, 21:14:29 »

Most vetted meg majdnem vagy anno?
Anno.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #123666 Dátum: 2013 Június 24, 21:10:30 »

Lehet rola szo,persze mintát nem tudok bele...
minta van,csak a közepébe valami "más" kéne Wink az ok?

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #123665 Dátum: 2013 Június 24, 21:08:23 »

Shocked
csinálsz nekem is??
 Kiss
Lehet rola szo,persze mintát nem tudok bele...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #123664 Dátum: 2013 Június 24, 21:05:48 »

Minta v rajz alapján én tudok.
Shocked
csinálsz nekem is??
 Kiss

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #123663 Dátum: 2013 Június 24, 20:39:09 »

Meg VW1970-el meg Fradidanival meg Lazlyvel meg had ne soroljam? Azs?
nyilván ellenfórumot alakítottak   Evil
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #123662 Dátum: 2013 Június 24, 20:37:56 »

Ma Vácon volt egy VDSL telepítésünk. A lakásban Strano várt ránk. A sárga faltdachosát majdnem megvettem.
Tudta, hogy ismerős vagyok neki, de aztán jót beszélgettünk.
És mi van vele? Meg VW1970-el meg Fradidanival meg Lazlyvel meg had ne soroljam? Azs?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.767 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.