www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 20:03:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30673466 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #125199 Dátum: 2013 Október 25, 17:18:01 »

A P rendszám miért szabálytalan?
Minden magyarországon forgalomban nem levő járműre fel lehet tenni.
Annak a cégnek az alkalmazottja kell, hogy legyél akié a rendszám, nem adható kölcsön. Nálamdolgozolreggelóta papír pedig khmmmm, a rendőr sem teljesen hülye ha nem akar. Rá is vannak állva rendesen, úgy ahogy a sárga németre, ami mondjuk pont nem szabálytalan, de hivatalos álláspont nincs róla így nem jó.  Grin
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #125198 Dátum: 2013 Október 25, 16:47:52 »

A P rendszám miért szabálytalan?
Minden magyarországon forgalomban nem levő járműre fel lehet tenni.
Nem szabálytalan, csak nem is kaphat akárki. Pl.: cégek igényelhetik csak, stb.
1-1 alkalom miatt nem hiszem, hogy érdemes ilyennel vesződni, inkább tréler akkor már.
Az megint más, ha ezt valaki napi szinten akarja használni, akkor biztos el tudja intézni, ha van cége, ha nincs.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #125197 Dátum: 2013 Október 25, 16:42:40 »

Természetesen trélerrel fogom vinni még itt pesten is, de a kérdés költői.
A kérdésedet meg is válaszoltad Cool

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #125196 Dátum: 2013 Október 25, 16:25:16 »

Nem beszélva arról, hogy a P is szabálytalan. Egyszerűen nincs normális megoldás erre.
Én sem mentegetni akarom.
A P rendszám miért szabálytalan?
Minden magyarországon forgalomban nem levő járműre fel lehet tenni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #125195 Dátum: 2013 Október 25, 16:00:16 »



...az tök más sztori, OT-s rendszámot nem lehet venni, az csak arra az egy bizonyos és minősített járműre vonatkozik  Wink
bocsánat, siettem és a képeket nem nagyítottam ki eddig. most látom hogy OT-s
1303LS
« Hozzászólás #125194 Dátum: 2013 Október 25, 15:57:23 »

Egyszerű a megoldás...le kell papírozni minden autóját,
Kérlek mond meg hogyan vigyem az OTra vágyó autómat veszprémbe budapestről, mert nekem történetesen az az időpont (havi1db van) jó a muz.minősítésre. Legálisan. Természetesen trélerrel fogom vinni még itt pesten is, de a kérdés költői.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #125193 Dátum: 2013 Október 25, 15:19:59 »

ez a két fotó nem bizonyít semmit. Maresz is megvette a CDC(vagy mi az) rendszámát, ezért teheti mindig az aktuálisan átírt autójára.


...az tök más sztori, OT-s rendszámot nem lehet venni, az csak arra az egy bizonyos és minősített járműre vonatkozik  Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #125192 Dátum: 2013 Október 25, 15:08:30 »

ez a két fotó nem bizonyít semmit. Maresz is megvette a CDC(vagy mi az) rendszámát, ezért teheti mindig az aktuálisan átírt autójára.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #125191 Dátum: 2013 Október 25, 14:29:18 »

Nem beszélva arról, hogy a P is szabálytalan. Egyszerűen nincs normális megoldás erre.
Én sem mentegetni akarom.

Egyszerű a megoldás...le kell papírozni minden autóját, vagy rendszámot kell csináltatni arra, amelyiken nincsen és kész...persze azt nem lehet tudni, hogy egyszeri eset volt-e ez, vagy állandó jelleggel cserélgeti, bárhogy is, van legális mód, ami ugyan pénzbe kerül, de kétlem, hogy az nincs elég neki. Ha meg az a típus, aki azt hiszi megtehet akármit, akkor minden mindegy, lehet ezer legális mód, meg p rendszám, útvonalengedély, akármi.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #125190 Dátum: 2013 Október 25, 14:08:16 »

Lehet, hogy osztrák a kocsi, így útvonalengedély nem játszik, a P rendszám pedig egyre ritkább, vidéken is.
Nem mentegetni szeretném, mert az autókat látva a trélert is simán ki tudná fizetni.

Nem beszélva arról, hogy a P is szabálytalan. Egyszerűen nincs normális megoldás erre.
Én sem mentegetni akarom.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #125189 Dátum: 2013 Október 25, 13:44:48 »

Lehet, hogy osztrák a kocsi, így útvonalengedély nem játszik, a P rendszám pedig egyre ritkább, vidéken is.
Nem mentegetni szeretném, mert az autókat látva a trélert is simán ki tudná fizetni.

tök mind1 hogy győri vagy nem, amerikai autós csapatnál is láttam már ilyet...az a baj hogy a többi veterános fog majd emiatt szopni és/vagy hatóságoknál falakba ütközni
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #125188 Dátum: 2013 Október 25, 13:34:54 »

Az illető győri, biztos sokan ismerik, mert sok találkozón ott szokott lenni. Egy cimbije rákérdezhetne a dolog miértjére, kíváncsi volnék rá. Cool Nem ismerem őt, de sokan vannak ellátva olyan mentalitással, hogy azt tesznek, amit akarnak, mert nekik lehet. Talán itt is ez a helyzet, bár kár találgatni, lehet akarta a bogarat is használni, csak nem volt műszaki rajta és nem volt útvonal engedélyre 3500 ft Evil

A kedvezményes biztosítás kötése is a sok visszaélés miatt szigorodott, ezért én sem igazán nézem jó szemmel, az ilyen és ehhez hasonló simliskedéseket, mert egyszer vissza fog ütni, és nem csak arra, aki elköveti, hanem mindenkire.


tök mind1 hogy győri vagy nem (mondom, nem a személyeskedés motivál), amerikai autós csapatnál is láttam már ilyet...
az a baj hogy a többi veterános fog majd emiatt szopni és/vagy hatóságoknál falakba ütközni
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 25, 15:23:52 írta kipe »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #125187 Dátum: 2013 Október 25, 13:30:15 »

A rendszámot figyeld  Wink

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126823121&t=9210150

Sajnos egyre gyakrabban találkozni ezzel a jelenséggel (...) nem személyeskedésből írom, de nem hiszem el hogy nincs egy-egy alkalomra ilyenkor 6-7 e. forintja egy P-s rendszámra. Mindenkinek a saját dolga és felelőssége, de ha ne adja Isten valahol valamiért kibukik a dolog (mondjuk egy balesetnél) és így a hatóság fókuszába kerül, mi, a többi veteránosok leszünk megszopatva majd !
Jön majd a szigorítás, szőrszálhasogatás, folytonos igazoltatás úton-útfélen meg majd az EU-s redszám mizériára emlékezve, a hivatalos rendszámot igazoló hivatalos matrica a szélvédő mögé...5000 ft -ért  Cool

Az illető győri, biztos sokan ismerik, mert sok találkozón ott szokott lenni. Egy cimbije rákérdezhetne a dolog miértjére, kíváncsi volnék rá. Cool Nem ismerem őt, de sokan vannak ellátva olyan mentalitással, hogy azt tesznek, amit akarnak, mert nekik lehet. Talán itt is ez a helyzet, bár kár találgatni, lehet akarta a bogarat is használni, csak nem volt műszaki rajta és nem volt útvonal engedélyre 3500 ft Evil

A kedvezményes biztosítás kötése is a sok visszaélés miatt szigorodott, ezért én sem igazán nézem jó szemmel, az ilyen és ehhez hasonló simliskedéseket, mert egyszer vissza fog ütni, és nem csak arra, aki elköveti, hanem mindenkire.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
RNIE
« Hozzászólás #125186 Dátum: 2013 Október 25, 13:02:09 »

Photoshop.ez hatósági azonosítóval való visszaélés,és köztudott hogy a bogarasok között csak becsületes emberek vannak.Mondjuk egy balesetnél érdekes lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 25, 13:15:32 írta RNIE »
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #125185 Dátum: 2013 Október 25, 12:59:30 »

A rendszámot figyeld  Wink

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126823121&t=9210150

Sajnos egyre gyakrabban találkozni ezzel a jelenséggel (...) nem személyeskedésből írom, de nem hiszem el hogy nincs egy-egy alkalomra ilyenkor 6-7 e. forintja egy P-s rendszámra. Mindenkinek a saját dolga és felelőssége, de ha ne adja Isten valahol valamiért kibukik a dolog (mondjuk egy balesetnél) és így a hatóság fókuszába kerül, mi, a többi veteránosok leszünk megszopatva majd !
Jön majd a szigorítás, szőrszálhasogatás, folytonos igazoltatás úton-útfélen meg majd az EU-s redszám mizériára emlékezve, a hivatalos rendszámot igazoló hivatalos matrica a szélvédő mögé...5000 ft -ért  Cool

« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 25, 13:08:32 írta kipe »

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #125184 Dátum: 2013 Október 24, 22:18:13 »

6:3 az RTL-en. Nincs jobb!!  Cheesy

De van 8-1 

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #125183 Dátum: 2013 Október 24, 22:17:02 »

Nem tudná valaki megmondani nekem, hogy egy megszűnt cég egykori ügyvezetőjének a nevét honnan tudnám kideríteni?
Keresgéltem neten, de sehol nem találtam.

http://e-beszamolo.kim.gov.hu/
A beszámolókban benne van.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #125182 Dátum: 2013 Október 24, 22:12:38 »

Visszafordíthatatlan átalakítást végeztek egy autón,magyarul kivégeztek egy bogarat,létrehoztok egy csúnya,undorító,ízléstelen és értéktelen,megcsonkított valamit.

Több lehetőség is van.Ha konkrétan nem bogaras az illető,akkor vásárol valamilyen más típusú vászontetős autót,amitől megkapja a kabrió fílinget.Ha bogárhoz ragaszkodik,akkor pedig három megoldás is van.Vagy vásárol egy gyári bogár kabriót,vagy vásárol egy már más által megcsonkított bogár kabriót,vagy csak vásárol egy romos flexkabriót aminek felhasználja az alvázát és a papírjait.

Gyárilag a bogár kabrióban van egy csomó merevítés.Nem véletlenül a kabrió kaszni annak ellenére,hogy nincsen háta és teteje,mégis sokkal nehezebb,mint a keménytetős változat.Azzal,hogy legtöbbször a B-oszlopokat összehídalják egy csővel,még nem merevít ki annyira mint a gyári merevítések.A jellegzetes 6db kabrió oldalablakot is nagyon nehéz rekonstruálni,szinte lehetetlen,meg az egész tetőszerkezetet.És pont azok a részek amik megadják a gyári kabrió szépségét,azok fognak hiányozni.

Biztos a labancok is így csinálják mert annyi vágott kabriót nem látni máshol.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #125181 Dátum: 2013 Október 24, 22:11:02 »

Napsugarast!


Félreértések elkerülése végett: mind én, mind a vágószenvedéllyel ellátott ismerősű barátom fázunk a dologtól. Mivel a műveletet egy "bogárszerelő" végezné, érveekt gyűjtünk, hogy miért ne tegye. A  papírrészt én is reménytelennek látom.


 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #125180 Dátum: 2013 Október 24, 19:38:45 »

2009
Igen,már előtte javítottam,a 2008-as a Kincsem Parkos volt.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #125179 Dátum: 2013 Október 24, 19:38:02 »

Porsche Budánál sohasem volt Rajzás,csak két Rajzás után átvonultak.

2007-ben (16.Rajzás) a Bay-Whay után,meg 2009-ben a Városligeti műjégpálya után,ami tényleg a 18.Rajzás volt.
2009
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #125178 Dátum: 2013 Október 24, 19:36:48 »

Keresek a 18. Tavaszi Rajzásról képeket. Ez a Porsche Budánál volt, vagy a műjégen?! Van valakinek album?
Porsche Budánál sohasem volt Rajzás,csak egy-két Rajzás után átvonultak.

Talán 2007-ben (16.Rajzás) a Bay-Whay után,meg 2009-ben a Városligeti műjégpálya után,ami tényleg a 18.Rajzás volt.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 24, 19:45:47 írta Narancs »
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #125177 Dátum: 2013 Október 24, 19:27:40 »

Keresek a 18. Tavaszi Rajzásról képeket. Ez a Porsche Budánál volt, vagy a műjégen?! Van valakinek album?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Október 24, 19:30:47 írta ratro »
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #125176 Dátum: 2013 Október 24, 15:04:07 »

Az iment mentem rajta vegig kocsival, teljesen jol jarhato.
Kösz az infót!
Én is mindjárt indulok.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #125175 Dátum: 2013 Október 24, 14:52:12 »

Hallom, hogy Pesten az Árpád hídnál újítják a villamossíneket.
Nagyon durva a helyzet?
Ikeázni megyünk mindjárt az Örsre, a tervezett út Árpád híd, Hungária, Nagy Lajos Király út.

Az iment mentem rajta vegig kocsival, teljesen jol jarhato.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #125174 Dátum: 2013 Október 24, 14:43:33 »

Hallom, hogy Pesten az Árpád hídnál újítják a villamossíneket.
Nagyon durva a helyzet?
Ikeázni megyünk mindjárt az Örsre, a tervezett út Árpád híd, Hungária, Nagy Lajos Király út.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #125173 Dátum: 2013 Október 24, 14:34:56 »

le az elnyomással, le a moderációval!!
...Free Willy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #125172 Dátum: 2013 Október 24, 14:10:06 »

le az elnyomással, le a moderációval!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #125171 Dátum: 2013 Október 24, 10:03:16 »

ja,törölve lett teljesen nem csak off?
http://www.youtube.com/watch?v=LaWAxJEypws
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #125170 Dátum: 2013 Október 24, 09:40:41 »

Miből maradtam ki megint.  Evil Grin
Nem lehetne ezeket valahol megnézni utólag pár napig csak?
Ha lattad volna, kiregelnel! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #125169 Dátum: 2013 Október 24, 09:34:22 »

Miből maradtam ki megint.  Evil Grin
Nem lehetne ezeket valahol megnézni utólag pár napig csak?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #125168 Dátum: 2013 Október 24, 09:33:54 »

RNIE
« Hozzászólás #125167 Dátum: 2013 Október 24, 09:01:35 »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #125166 Dátum: 2013 Október 24, 05:30:50 »

liberális moderáció  Cool
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #125165 Dátum: 2013 Október 23, 21:04:29 »

Ritka 1966-os Spar,olyan mint Bincié és Kisvakondé.

Váci bogaras,fórumozik,Peti vagy Péter néven fut.
Ma váci címeink voltak.  Grin
Köszi!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #125164 Dátum: 2013 Október 23, 20:30:32 »

Őt Ma láttam.
Ismeri valaki? Nagyon tetszik a gépezet.
Ritka 1966-os Spar,olyan mint Bincié és Kisvakondé.

Váci bogaras,fórumozik,Peti vagy Péter néven fut.
RNIE
« Hozzászólás #125163 Dátum: 2013 Október 23, 20:29:49 »

liberális moderáció  Cool
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #125162 Dátum: 2013 Október 23, 20:19:47 »

Őt Ma láttam.
Ismeri valaki? Nagyon tetszik a gépezet.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #125161 Dátum: 2013 Október 23, 18:22:10 »

Ne beszéjj így vele,mer még kiregel  Grin
Sanyi nem az a fajta.
Hallgat a jó szóra! Cheesy

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #125160 Dátum: 2013 Október 23, 18:15:59 »

Szójjá' egy pirosbetüs adminnak.
Hátha segit?! Grin
Ne beszéjj így vele,mer még kiregel  Grin
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.