www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 18:56:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27671475 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #126021 Dátum: 2013 December 01, 16:24:13 »

Valaki nem tudna küldeni egy linket, ahol rápillanthatok ezeknek az elemeknek az új árára? Bugpartsnál nem találtam.
Előre is köszönöm!




Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #126020 Dátum: 2013 December 01, 16:22:22 »

Harcsar Zsolt?

...keresek olyan személyt vagy vállalkozást aki külföldről hoz Magyarországra (akár nagyobb mennyiségben is) autót.
Ha valakinek van megbízható kontaktja kérem ne tartsa magában.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #126019 Dátum: 2013 December 01, 16:16:57 »

...keresek olyan személyt vagy vállalkozást aki külföldről hoz Magyarországra (akár nagyobb mennyiségben is) autót.
Ha valakinek van megbízható kontaktja kérem ne tartsa magában.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #126018 Dátum: 2013 December 01, 13:28:28 »

...

Eszak-nyugati tajakon valami bogaras szaki vajon felbukkan-e?
Schlosser Zoli Sopronban (itt a fórumon callook), illetve Szűr Gabi Győrben (vw1966 a fórumon).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #126017 Dátum: 2013 December 01, 12:13:51 »

Valaki típust ért az 1200 alatt,valaki pedig hengerűrtartalmat,és éppen azért mert a gyártás folyamán egy ideig ezt jölölt,egy ideig pedig azt.

Ha hengerűrtartalmat nézzük,mexikói szerintem már nem volt 1300ccm-es motorral.Ha a típust,szerintem akkor sem,mert már a hetvenes évek német bogarai is 1200-asok voltak (még az 1.6-os motorral szereltek is).
84-es mexikói rácsos csomagtértetővel, szellőzőgombokkal, puha műszerfallal, kívül díszlécekkel, kopoltyúval a C-oszlopon, ajtókon telikárpittal, zsebekkel és könyöktámaszos behúzóval, fűtött hátsó szélvédővel, ezek nem 1300 L-es kaszni jellemzői?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #126016 Dátum: 2013 December 01, 12:01:10 »

A 84 körüli 1200-asok 1300-as kasznival készültek, de D-s motorral.
Valaki típust ért az 1200 alatt,valaki pedig hengerűrtartalmat,és éppen azért mert a gyártás folyamán egy ideig ezt jölölt,egy ideig pedig azt.

Ha hengerűrtartalmat nézzük,mexikói szerintem már nem volt 1300ccm-es motorral.Ha a típust,szerintem akkor sem,mert már a hetvenes évek német bogarai is 1200-asok voltak (még az 1.6-os motorral szereltek is).
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #126015 Dátum: 2013 December 01, 10:16:53 »

Nincsen.

Csak 1200,1600,meg 1600i van.
A 84 körüli 1200-asok 1300-as kasznival készültek, de D-s motorral.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #126014 Dátum: 2013 December 01, 07:17:57 »

http://www.hir24.hu/bulvar/2013/12/01/meghalt-paul-walker/~~fokusz?mobile_full=1

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #126013 Dátum: 2013 December 01, 00:20:17 »

Szszentmiklóson a Lidli elött löttem ezt a takaros technikát.
Ismerjük,itteni-e? Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Én sokat látom ott, szerintem ott dolgozik a gazdi Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #126012 Dátum: 2013 December 01, 00:02:19 »

Vita nincs, csak kérdés (lett). Nincs mexikói 1300?  Lips Sealed
Nincsen.

Csak 1200,1600,meg 1600i van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126011 Dátum: 2013 November 30, 23:46:02 »

Ezzel egy picit vitába szállnék: az 1300-as típust 1976-ig gyártották, az 1200-as 1978. januárig készült Németországban. Mexikóból csak ezután kezdtek visszaszállítani Európába 1200-as, majd később 1600-as Bogarakat.
Az a képeken is látszik, hogy nem 1302-es, meg azt különben sem gyártottak már '74-ben.
Egy alvázszám segítene beazonosítani, hogy mi is (volt) ez valójában... 40 év alatt sokminden történhetett vele.
Vita nincs, csak kérdés (lett). Nincs mexikói 1300?  Lips Sealed

Rulezka
« Hozzászólás #126010 Dátum: 2013 November 30, 23:41:28 »

Kérdés.

Régebben ha a fórumon privát üzenetet kaptam,az megjött emailben is,és ott is tudtam olvasni a priviket,a fórumtól függetlenül.

Mot meg úgy van,hogy bár emailben kapok értesítést,hogy privát üzenetem van,de az üzenet szövege és tartalma nincsen benne,nem olvasható.Ha el akarom olvasni a privit,mindneképpen fel kell jönnöm a fórumra.

Az valami újítás?Vagy valamit elállítottam?
nekem is épp ugyanígy van pár hete, vmi központi (b.hátú szintű) változás lehet...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #126009 Dátum: 2013 November 30, 22:35:32 »

Kérdés.

Régebben ha a fórumon privát üzenetet kaptam,az megjött emailben is,és ott is tudtam olvasni a priviket,a fórumtól függetlenül.

Most meg úgy van,hogy bár emailben kapok értesítést,hogy privát üzenetem van,de az üzenet szövege és tartalma nincsen benne,nem olvasható.Ha el akarom olvasni a privit,mindneképpen fel kell jönnöm a fórumra.

Az valami újítás?Vagy valamit elállítottam?
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 01, 00:01:03 írta Narancs »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #126008 Dátum: 2013 November 30, 21:00:31 »

Eredetiseg vizsgalat most volt meg forgalmiban is 1302-t ir. Lehet amiatt hogy USA export modell picit mas mint az ugyanakkor gyartott europai testverei?
Alvazszama 1142494257 - ha ez alapjan be tudjatok azonositani, kerlek szoljatok. Jo lenne tudni hogy pontosan mi ez ha majd alkatreszeket rendelnek hozza Smiley
Elore is koszi a segitseget!

Eszak-nyugati tajakon valami bogaras szaki vajon felbukkan-e?
Üdv nálunk,
itt találhatsz rengeteg régi prospektust, használati utasítást, kapcsolási rajzot, egyéb infókat.
http://www.thesamba.com/vw/archives/manuals/type1.php
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/type1_2.php
a te bogarad ha az alvázszámnak lehet hinni, ahogy előttem is írták, egy német 1974es. így első ránézésre ez stimmelhet is, de hasonlítsd össze a műszerfal képeit a prospektusokkal.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #126007 Dátum: 2013 November 30, 20:08:30 »

rendben, de te amúgy sem vagy komplett :-P
Én is szeretlek.  Tongue Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #126006 Dátum: 2013 November 30, 20:08:05 »

74 januári kocsinak tűnik alvázszám alapján.

Eredetiseg vizsgalat most volt meg forgalmiban is 1302-t ir. Lehet amiatt hogy USA export modell picit mas mint az ugyanakkor gyartott europai testverei?
Alvazszama 1142494257 - ha ez alapjan be tudjatok azonositani, kerlek szoljatok. Jo lenne tudni hogy pontosan mi ez ha majd alkatreszeket rendelnek hozza Smiley
Elore is koszi a segitseget!

Eszak-nyugati tajakon valami bogaras szaki vajon felbukkan-e?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #126005 Dátum: 2013 November 30, 20:05:48 »

Eredetiseg vizsgalat most volt meg forgalmiban is 1302-t ir. Lehet amiatt hogy USA export modell picit mas mint az ugyanakkor gyartott europai testverei?
Alvazszama 1142494257 - ha ez alapjan be tudjatok azonositani, kerlek szoljatok. Jo lenne tudni hogy pontosan mi ez ha majd alkatreszeket rendelnek hozza Smiley
Elore is koszi a segitseget!

Eszak-nyugati tajakon valami bogaras szaki vajon felbukkan-e?
miből gondoljuk hogy ez egy usa export?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Attila_bogaras84
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #126004 Dátum: 2013 November 30, 19:38:17 »

Ezzel egy picit vitába szállnék: az 1300-as típust 1976-ig gyártották, az 1200-as 1978. januárig készült Németországban. Mexikóból csak ezután kezdtek visszaszállítani Európába 1200-as, majd később 1600-as Bogarakat.
Az a képeken is látszik, hogy nem 1302-es, meg azt különben sem gyártottak már '74-ben.
Egy alvázszám segítene beazonosítani, hogy mi is (volt) ez valójában... 40 év alatt sokminden történhetett vele.

Eredetiseg vizsgalat most volt meg forgalmiban is 1302-t ir. Lehet amiatt hogy USA export modell picit mas mint az ugyanakkor gyartott europai testverei?
Alvazszama 1142494257 - ha ez alapjan be tudjatok azonositani, kerlek szoljatok. Jo lenne tudni hogy pontosan mi ez ha majd alkatreszeket rendelnek hozza Smiley
Elore is koszi a segitseget!

Eszak-nyugati tajakon valami bogaras szaki vajon felbukkan-e?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126003 Dátum: 2013 November 30, 18:42:58 »

Szszentmiklóson a Lidli elött löttem ezt a takaros technikát.
Ismerjük,itteni-e? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #126002 Dátum: 2013 November 30, 18:12:26 »

Üdv a csapatban! Ha úgy érzed, reklamálj az eladónál, főleg, hogy ez egy mexikói 1300-asUndecided Ha nagyon drágán vetted. Egyébként ez nem olyan nagy baj, de a papír és a kocsi nem illenek össze. Eredetvizsgán voltál már?
...
Ezzel egy picit vitába szállnék: az 1300-as típust 1976-ig gyártották, az 1200-as 1978. januárig készült Németországban. Mexikóból csak ezután kezdtek visszaszállítani Európába 1200-as, majd később 1600-as Bogarakat.
Az a képeken is látszik, hogy nem 1302-es, meg azt különben sem gyártottak már '74-ben.
Egy alvázszám segítene beazonosítani, hogy mi is (volt) ez valójában... 40 év alatt sokminden történhetett vele.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #126001 Dátum: 2013 November 30, 18:11:24 »

Én csak a giffet találtam meg amikor Pbá szerelte.  Grin
hopp a kék kannát azóta is keresem!! Grin Grin Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126000 Dátum: 2013 November 30, 17:31:47 »

Sziasztok!

Tegnaptol ugy nez ki en is a bogarasok nagy csaladjahoz szegodtem az en kis 74'es USA export zold bogarammal (1302).
Sajnos par ora vezetes utan sokkal tobbmindenre rajottem mint amit sikerult meglatni vasarlas elott es elegge elkeseredtem mert szerintem elegge atvertek. A kis bogar amiben minden szepnek tunt kisebb esztetikai hibakkal, kiderult hogy nagyjabol semmi sem "nagyon jo" rajta, es most azt sem tudom mekkora vagyonba fog belekerulni rendre a fontosabb dolgokat helyrepofozgatni.

Mikor feleje kozeledek a parkoloban azert mosolyt csal az arcomra, de ahogy beulok ez mar elegge eltunik...:
- a szek billeg-erre-arra
- a kormanynak 3-4cm jateka van
- fek csak 2-3ik pumpalasra fog, pedig a volt tulaj igerte hogy a szervizben ezt javitjak mig mi a papirokat intezzuk ( nem ugy tunik hogy valamit is csinaltak volna de mar keso )
- elso kerekeket meglokdosve oldalrol femes kopogas hallszik (ezt is orvosolni igerte)
- a lampa kapcsolo mozog es ha hosszu es rovid feny kozott valtok, elofordul hogy teljesen kialszanak a fenyek es semmi sem vilagit, barmennyit is nyomom-tekerem, majd par szikrazas utan helyrejon.
- ablak alatti futes csovek vagy elosztok nincsenek bekotve es a kinti hideg szelen kivul semmi sem jon
+ labhoz legalabb jon a meleg levego
Meg csomo mas, de majd esetleg mas topicban reszletezem.

Legjobban azt sajnalom hogy rengeteg penzt fizettem erte azert ami, vegulis. Ahelyett hogy egy masik kinezett darabot valasztotam volna ami nem csillogott igy de tobb mindene rendben volt majdnem fele aron.

Ez uton meg szeretnem kerdezni ha van-e valakinek szerviz konyve esetleg .pdf-ben a bogarhoz es ha ismertek-e Pozsony - Moson- Gyor kornyeken bogaras szerelot aki tudna picit foglalkozni vele? ugyanis Pozsonyban elek es ott dolgozom jelenleg.

Koszi elore is a segitseget es remelem talalkozok alkalmaval szemelyesen is megismerkedhetunk.

Üdv a csapatban! Ha úgy érzed, reklamálj az eladónál, főleg, hogy ez egy mexikói 1300-as.  Undecided Ha nagyon drágán vetted. Egyébként ez nem olyan nagy baj, de a papír és a kocsi nem illenek össze. Eredetvizsgán voltál már?

Egyébként a kormányművön lehet picit állítani, az első kerékcsapágyakon is, a féket le kell légteleníteni, világítás kapcsolót találsz 500-1000 Ft körül, a fűtéscső, meg törékeny, sok autóban hiányzik/ porszívócső van helyette. Ezek nem olyan nagy dolgok. Kívülről jól néz ki.
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 30, 17:43:13 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #125999 Dátum: 2013 November 30, 14:50:29 »

Én csak a giffet találtam meg amikor Pbá szerelte.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #125998 Dátum: 2013 November 30, 11:59:57 »

Valami jot is tanuljatok vegre :

Pittynek, es a Balnanak ajanlom szeretettel Smiley


sebbel -lobbal odafutok,
azt hittem, hogy szarni fogok

Logott rajtam gatya, ing,
nem jött mas csak egy nagy fing !

szakállas, de jó :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #125997 Dátum: 2013 November 29, 19:16:13 »

gyönyörű hír:
http://index.hu/belfold/2013/11/29/osztrak_akart_ingyen_tankolni_magyarorszagon/
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #125996 Dátum: 2013 November 29, 17:19:21 »

Valami jot is tanuljatok vegre :

Pittynek, es a Balnanak ajanlom szeretettel Smiley


sebbel -lobbal odafutok,
azt hittem, hogy szarni fogok

Logott rajtam gatya, ing,
nem jött mas csak egy nagy fing !


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #125995 Dátum: 2013 November 29, 13:38:42 »



Kb vasár ha nincs kulcsa,cca 38HUF/kg,ha van akkor + 2-5E,eladótól függően.

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #125994 Dátum: 2013 November 28, 22:59:26 »

Száraz időket igértek az időjósok egy darabig, így elővettem a Bogarat munkába meg barátnőhöz járós kocsinak a Golf helyett, kb. nyár végétől már nem is mentem vele, de igencsak tetszik most! Sokkal nagyobb benne a sebességérzet, kis fordulatról veszi már a lapot, fordulékony, robbanékony, könnyű a kormány, nem izzadok bele egy parkolóba ki-be álláskor, igen tetszik! A fűtés se olyan szar, pár kör után, meg fordulaton már tolja le a párát, így, hogy nincs teleülve-lihegve, szal tök pozitiív. Így a legzsírabb, hogy váltogatom a vasakat, mert mindig újnak tűnnek Tongue

Egyedül az negatív, hogy a Golf után feltűnően akkora  fémeseket koppan a legkisebb kis úthibákon is, meg meginog a stabilitása, dehát na, ebben nincsenek gumi szilentek, itt minden fém a fémen, leginkább az elkopott fém az elkopott fémben viszi át a rezdüléseket.... Evil

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #125993 Dátum: 2013 November 28, 21:01:59 »

Én minden nap TTTM függőágyban alszom, értelem szerűen ha kempingezek akkor is. Na az jó.
rendben, de te amúgy sem vagy komplett :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #125992 Dátum: 2013 November 28, 20:45:40 »

Én nem haragszom,meg igazatok is van,de ha szinte csak egy bogár tuningmotor árán kap egy ilyen szépséges és ritka sportautót az ember (vagy a komplett kabrióproject árán mondjuk négyet),akkor már egy kicsit jár az embernek az agya,hogy most az eszére hallgasson vagy a szívére.Aztán mikor hogy,melyik érzelem kerekedik felül,éppen úgy gondolja,és ebből jön az,hogy ""csapong mint egy denevér"".


csapongani jó dolog és mikor tegye az ember ha nem akkor amikor megteheti és lehetősége van rá  Wink
az idei év nekem is elég csapongósra sikeredett  Wink  ....és mindig is vágytam egy jó 03-as kabrióra, úgyhogy hajrá és szólj ha van már ára  Grin

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #125991 Dátum: 2013 November 28, 20:20:42 »

Én nem haragszom,meg igazatok is van,de ha szinte csak egy bogár tuningmotor árán kap egy ilyen szépséges és ritka sportautót az ember (vagy a komplett kabrióproject árán mondjuk négyet),akkor már egy kicsit jár az embernek az agya,hogy most az eszére hallgasson vagy a szívére.Aztán mikor hogy,melyik érzelem kerekedik felül,éppen úgy gondolja,és ebből jön az,hogy ""csapong mint egy denevér"".
Az ilyen kocsik ennyiért általában romok. Amire ez olyan szintű lenne, mint amilyen maximalista Te vagy, az nem sokkal fog elmaradni a kabrió bekerülési költségétől. Én is mindig agyalok és mindig újabb autós fejlövések jönnek elő nálam is, de megtanultam meghúzni a határokat.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #125990 Dátum: 2013 November 28, 18:43:31 »

Én minden nap TTTM függőágyban alszom, értelem szerűen ha kempingezek akkor is. Na az jó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #125989 Dátum: 2013 November 28, 18:40:22 »

Laci ne haragudj, de így van... Undecided
Én nem haragszom,meg igazatok is van,de ha szinte csak egy bogár tuningmotor árán kap egy ilyen szépséges és ritka sportautót az ember (vagy a komplett kabrióproject árán mondjuk négyet),akkor már egy kicsit jár az embernek az agya,hogy most az eszére hallgasson vagy a szívére.Aztán mikor hogy,melyik érzelem kerekedik felül,éppen úgy gondolja,és ebből jön az,hogy ""csapong mint egy denevér"".
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #125988 Dátum: 2013 November 28, 15:54:13 »

Az megvan, hogy alszik melletted egy - jó esetben - nő. Leteszi a fejét, a tied felpattan és lecseng, mint a pasziánsz végén a pakli?

<beszúrt kép törölve>

a jobb cuccok már kamrákra vannak osztva, köztük korlátozottan tud közlekedni a levegő, ezért a pattogás már nem feltétlenül jelentkezik.
de akkor is szar.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #125987 Dátum: 2013 November 28, 12:35:17 »

Olyan 50 és 100 között SZVSZ. Kár, hogy le van festve fehérre. A kulcsok kopottságát még nézd meg. Meg van mind? Két példányban? Ezek is számítanak. MABISZ értéket erre mén nem nagyon találsz....  Nekem is hasonló van.

köszönöm
világos zöldre:) az egész bútor család aminek egyik elem lett:)
kulcsokból már csak egy-egy van, de azok nagyon jó állapotúak

volt egy érdeklődő aki alaposabb vizsgálat nélkül megvette volna 200ért 3 hónapja, de sajnos nekem nem szóltak erről, hanem elhajtották Sad
ezek szerint az jó ár lett volna Smiley

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #125986 Dátum: 2013 November 28, 10:30:27 »

Ezzel át is lehetne fáradni az OFF autók topikba.

Grin Grin Grin Grin
Ha már E30-nál tartunk.
Valakinek van tapasztalata az E30 325 eta motorral?
Miben különbözik technikailag, műszakilag a 325i-től? (a teljesítmény és nyomatékadatokat ismerem)Milyen a karaktere, jellege, alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb-e a 325i-nél stb.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #125985 Dátum: 2013 November 28, 10:08:07 »

egy mx5-ben, e30-ban, clio sportban
Grin Grin Grin Grin
Ha már E30-nál tartunk.
Valakinek van tapasztalata az E30 325 eta motorral?
Miben különbözik technikailag, műszakilag a 325i-től? (a teljesítmény és nyomatékadatokat ismerem)Milyen a karaktere, jellege, alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb-e a 325i-nél stb.
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 28, 10:11:41 írta Minx »

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #125984 Dátum: 2013 November 28, 09:45:51 »

Köszönöm,akkor elvetem a tervet.
Vízágy?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #125983 Dátum: 2013 November 28, 09:11:42 »

Most,hogy itt Stunt cikkjét és a hozzászólásokat olvasgatom,előhozták ezeket a régi dolgokat belőlem.
Olvasd el meg egyszer  Wink o a vezetesi elmenyrol ir, te a birtoklas adta elmenyrol. Ilyen kaliberu autonak (foleg, ha nem egy romma tort gittkupac) nem tolja mar az ember, mert ritka es felti. Egy szinttel feljebb ugyanez egy 911 RS, kokemeny sportkocsi es mindegyik gyujto garazsaban porosodik, nem palyanapon rugjak nekik. Azt, hogy fagyizni nagyobb orom-e vele, mint a bogarral, azt dontsd el, de fenntartani biztos nagyobb szivas. Szerintem sok ember almodozik ilyenrol, es aki kicsit komolyabban gondolja, vegul kikot egy mx5-ben, e30-ban, clio sportban, mert azt nem kell sajnalni es 5 forint hozza minden alkatresz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #125982 Dátum: 2013 November 28, 08:03:10 »

Régebben azzal jártam kempingezni, sátorba bele és jó is. Kényelmes, de évente - félévente tönkremegy: elkezd szép lassan leereszteni.
Lakásban biztos tovább bírja, de mindennapos használatra meg nem annyira kényelmes szerintem.

Így jártam én is, eccer Kiskörén.... reggelre iszonyatos hát és derékfájással ébredtem, mert reggelre leeresztett... Pedig korrekt módon be volt dugaszolva a Csendőrék matracpumpájának csövével... Evil Ugyanis otthon maradt valahogy a gyári záródugója... És persze este-éjjel senkinek nem volt a környéken épkézláb dugója... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.