www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 15:46:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30721322 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #126881 Dátum: 2014 Január 30, 09:44:43 »

Bácsi, mit művelsz alonzóval? Ezt olvasom a ferrari tvitterén:
"Alo torna in pista!"  Grin

"Alo visszater pistaba"
nem o teszi, hanem vele teszik  Tongue

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #126880 Dátum: 2014 Január 30, 09:34:14 »

Bácsi, mit művelsz alonzóval? Ezt olvasom a ferrari tvitterén:
"Alo torna in pista!"  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #126879 Dátum: 2014 Január 30, 08:08:27 »

http://www.peterbacsitaxija.hu/
1303LS
« Hozzászólás #126878 Dátum: 2014 Január 30, 06:51:29 »


Igaz vákumozva,préselve volt
Asszem abes "laza faforgácsot" emlegetett ebből gondoltam én, hogy "laza tollal" hasonlítgatom.
Persze teljesen el tudom fogadni, hogy a faforgács köbmétere 20kg a tollé pedig 70kg.
Énkérekelnézést.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #126877 Dátum: 2014 Január 30, 05:57:09 »

Vezetőfülkét számoltad? Motorteret? Kárpit mögötti tereket? Na ugye! :-)

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #126876 Dátum: 2014 Január 29, 20:42:01 »

A 3,5 tonnás Iveko platója 6m hosszu,2,4m széles és 2,3m magas(zárt,dobozos,de a ponyvás is kb ennyi)
Tévedtem,mert 6x2,4x2,3=33,12m3.
De lehet ragozni a dolgot 3 napig,mert sok felépitmény volt,sok mérettel,igy egy konkrét tipusról nehéz vitatkozni.
http://web.iveco.com/hungary/termekek/pages/daily_furgon_vasarloi_elonyok.aspx
7-17m3 de azt hiszem ez igazán lényegtelen is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126875 Dátum: 2014 Január 29, 20:35:28 »

inkább 20
A 3,5 tonnás Iveko platója 6m hosszu,2,4m széles és 2,3m magas(zárt,dobozos,de a ponyvás is kb ennyi)
Tévedtem,mert 6x2,4x2,3=33,12m3.
De lehet ragozni a dolgot 3 napig,mert sok felépitmény volt,sok mérettel,igy egy konkrét tipusról nehéz vitatkozni.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 29, 20:38:03 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Rulezka
« Hozzászólás #126874 Dátum: 2014 Január 29, 20:18:14 »

mondjuk 5méter hosszú kettőszéles meg 2magas
azaz méterenként 4 m3, az 5-tel szorozva pont 20
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #126873 Dátum: 2014 Január 29, 19:56:16 »

mondjuk 5méter hosszú kettőszéles meg 2magas
kb

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126872 Dátum: 2014 Január 29, 19:55:44 »

inkább 20
mondjuk 5méter hosszú kettőszéles meg 2magas

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #126871 Dátum: 2014 Január 29, 19:46:04 »

35 körül.
inkább 20

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126870 Dátum: 2014 Január 29, 19:34:29 »

vittem olaszországba  egy ivekóval 2,5tonna tollat hány köbméteres egy 3,5tonnás 35-10es iveco ?
35 körül.

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #126869 Dátum: 2014 Január 29, 19:32:06 »

Szerintem nagyot néznél,ha belefutnál egy olyan bálába,amit a gyárba hoztak hozzánk csomagolásra.
Nem volt 2m3-es a batyu,oszt mégis 140 kilót nyomott!
Igaz vákumozva,préselve volt,de szintiszta toll.
Nekiugrottunk 4-en,hogy levegyük a kocsiról,majdnem kiugrott a szemünk! Grin
vittem olaszországba  egy ivekóval 2,5tonna tollat hány köbméteres egy 3,5tonnás 35-10es iveco ?

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #126868 Dátum: 2014 Január 29, 19:26:09 »

Hát azért 1m3 még tollból is több mint 20kg, de mindegy.


Szerintem nagyot néznél,ha belefutnál egy olyan bálába,amit a gyárba hoztak hozzánk csomagolásra.
Nem volt 2m3-es a batyu,oszt mégis 140 kilót nyomott!
Igaz vákumozva,préselve volt,de szintiszta toll.
Nekiugrottunk 4-en,hogy levegyük a kocsiról,majdnem kiugrott a szemünk! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #126867 Dátum: 2014 Január 29, 19:17:53 »

Hát azért 1m3 még tollból is több mint 20kg, de mindegy.
Akkor nézzük abból a szemszögből, hogy a fa fűtőértéke mitől lesz több azért mert komposztdombban van, mint ha a kályhába lapátolom? Mert ugye a többi összetevő elenyésző fűtőértékkel bír. Bár a két vödör emberi fekália lehet, hogy nyom a dolgon.  Cheesy

Anno mi fűtöttünk fazúzalékkal a TAEG-nél köbméterben sok kellett. Nagyon sok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #126866 Dátum: 2014 Január 29, 16:57:05 »

Amiről Te beszélsz,az már a második generációs Transit,a csőrös.Amiről meg én beszélek,az meg első generációs Transit,amit csak 1965-ig gyártottak.
Kb olyan mint egy T1-es és egy T2-es,vagy egy döntöttlámpás (pre67) és egy állólámpás bogár (after67)
Amelyik Fordról Te írsz,az kb tíz évvel fiatalabb autó.
De sokat ez sem futott,mert egy önkéntes tűzoltóbusz volt,nem pedig hivatásos.Ismerem én az osztrák Freiwillige Feuerwehreket (FF),szinte egész életükben csak száraz,fedett helyen állnak az autóik,és nagyon ritkán használják őket.Leselejtezés után pedig egy veterán és régiség gyűjtő emberkéhez került,azóta pedig ott porosodik nála,a villa alatti mélygarázsban.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #126865 Dátum: 2014 Január 29, 16:51:58 »



Tudom nem ugyan az, de hátha ad neked némi támpontot.
Néhány hónapja majdnem beleugrottam egy olyanba mint amit  Lazlow fórumtárs berakott. (Tudom az egy csőrös Transit MkI.)
Ahogy mifelénk mondják kinti M-zárolt tűzoltó autó volt, már nem emlékszem pontosan de vmi arcpirítóan kevés km-el és olyan állapotban hogy sírt az ember a gyönyörtől ha belegondolt hogy egy 1971-es autó képeit nézi. Mintha most gurult volna le a gyártósorról. Szóval nagyon belezúgtam és kicsit rákerestem a dolgokra. Ot-ra, így tűzoltóként akkor mehetne ha az utolsó darabig megvan a teljes tűzoltósági felszerelése (!) Az hogy van rajta kék villogó, benne a rakodópolcokon egy-két kacat meg összecsukható létra az édeskevés. (ezek jellemzően kinti leselejtezett autók, a verda tök jó de a kintiek sem hülyék, ami a szakmunkához, spciális feladataikhoz még használható azt kiszedik az autóból, tehát ami bejön hozzánk annak 99%-a hiányos ebből a szempontból).
OT kilőve, marad a tgk-s sima rendszámos forgalomba helyezés, jó nekem az is.......naja, ahogy Pistike elképzeli (...) Ez a konkrét MKi. -es valami (kis)csapatszállító volt az első ülések mögött még néhány paddal, egy légtérben. Na  így tgk-nak nem helyezhető forgalomban csak ha fix elválasztó fal van az első ülések mögött, stb, stb.....na itt hagytam abba. Jó ideig fönt volt a hahu-n (talán még most is) egy milka körül kezdet, amikor én fontolgattam akkor 790-750 e ft körüli összegekről beszéltünk  már csak és ez egy csodaszép esztétikai és műszaki állapotú autó volt, nem egy felújítandó.

Amiről Te beszélsz,az már a második generációs Transit,a csőrös.Amiről meg én beszélek,az meg első generációs Transit,amit csak 1965-ig gyártottak.
Kb olyan mint egy T1-es és egy T2-es,vagy egy döntöttlámpás (pre67) és egy állólámpás bogár (after67)
Amelyik Fordról Te írsz,az kb tíz évvel fiatalabb autó.
1303LS
« Hozzászólás #126864 Dátum: 2014 Január 29, 16:51:43 »

Azt azért megnézném. Itt laza faforgácsra gondolj. Ha súlyra vetítjük akkor a 200 kg-ot se éri el.
Hát azért 1m3 még tollból is több mint 20kg, de mindegy.
Akkor nézzük abból a szemszögből, hogy a fa fűtőértéke mitől lesz több azért mert komposztdombban van, mint ha a kályhába lapátolom? Mert ugye a többi összetevő elenyésző fűtőértékkel bír. Bár a két vödör emberi fekália lehet, hogy nyom a dolgon.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #126863 Dátum: 2014 Január 29, 16:39:32 »

10m3 faapríték?
Azzal 2 évet átfűtök varázslás nélkül.  Cheesy
Azt azért megnézném. Itt laza faforgácsra gondolj. Ha súlyra vetítjük akkor a 200 kg-ot se éri el.
1303LS
« Hozzászólás #126862 Dátum: 2014 Január 29, 16:15:55 »

10m3 faapríték?
Azzal 2 évet átfűtök varázslás nélkül.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #126861 Dátum: 2014 Január 29, 15:55:09 »

Még nem, izgalmas.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #126860 Dátum: 2014 Január 29, 13:33:11 »

Sziasztok!

Lesz egy ilyen Ford Taunus Transit tűzoltóbuszom,hiánytalan,de felújításra szoruló

Az ilyen kétszázezres válaszokat ha lehet mellőzzétek,tényleg normális,segítőkész válaszra,hozzászólásokra lennék kíváncsi.


Tudom nem ugyan az, de hátha ad neked némi támpontot.
Néhány hónapja majdnem beleugrottam egy olyanba mint amit  Lazlow fórumtárs berakott. (Tudom az egy csőrös Transit MkI.)
Ahogy mifelénk mondják kinti M-zárolt tűzoltó autó volt, már nem emlékszem pontosan de vmi arcpirítóan kevés km-el és olyan állapotban hogy sírt az ember a gyönyörtől ha belegondolt hogy egy 1971-es autó képeit nézi. Mintha most gurult volna le a gyártósorról. Szóval nagyon belezúgtam és kicsit rákerestem a dolgokra. Ot-ra, így tűzoltóként akkor mehetne ha az utolsó darabig megvan a teljes tűzoltósági felszerelése (!) Az hogy van rajta kék villogó, benne a rakodópolcokon egy-két kacat meg összecsukható létra az édeskevés. (ezek jellemzően kinti leselejtezett autók, a verda tök jó de a kintiek sem hülyék, ami a szakmunkához, spciális feladataikhoz még használható azt kiszedik az autóból, tehát ami bejön hozzánk annak 99%-a hiányos ebből a szempontból).
OT kilőve, marad a tgk-s sima rendszámos forgalomba helyezés, jó nekem az is.......naja, ahogy Pistike elképzeli (...) Ez a konkrét MKi. -es valami (kis)csapatszállító volt az első ülések mögött még néhány paddal, egy légtérben. Na  így tgk-nak nem helyezhető forgalomban csak ha fix elválasztó fal van az első ülések mögött, stb, stb.....na itt hagytam abba. Jó ideig fönt volt a hahu-n (talán még most is) egy milka körül kezdet, amikor én fontolgattam akkor 790-750 e ft körüli összegekről beszéltünk  már csak és ez egy csodaszép esztétikai és műszaki állapotú autó volt, nem egy felújítandó.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #126859 Dátum: 2014 Január 29, 12:22:23 »

Ez volt már?

http://greenr.blog.hu/2014/01/27/komposztkazan_2_ujratoltve
RNIE
« Hozzászólás #126858 Dátum: 2014 Január 29, 12:06:09 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/
Lazlow
« Hozzászólás #126857 Dátum: 2014 Január 29, 06:58:30 »

Sziasztok!

Lesz egy ilyen Ford Taunus Transit tűzoltóbuszom,hiánytalan,de felújításra szoruló állapotban.De nem fogom megtartani,maradok inkább a bogaraknál.

Szerintetek mennyiért lehetne kb eladni?

Szia!
Hát én nem értek ehhez, de én keresnék olyat akinek van ilyen az országban, vagy keresnék gyűjtőket akik értenek ehhez a típushoz. Smiley
Meg megnézni, hogy külföldön mennyiért mennek...
Ha mázlid van és van itthon egy gyűjtő akkor a csillagokat is lehozza Neked és a fél lábát odaadja érte...de ha nincs mázlid és nem kell senkinek akkor nehéz lesz elpasszolni. Sad

Egyébként rögtön a Dömsödi Gábor jutott az eszembe amikor megláttam a képeket mert mindha Neki is lenne egy régi Ford tűzoltóautója. Rákerestem google-n és úgy látom az egyik képen, hogy tényleg az is egy Ford:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Pl. én tutti megpróbálnák Neki írni és segítséget kérni. Mivel teljesen autóbolond, hátha tud segíteni.
(Csak 1 5let).
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 29, 07:07:50 írta Lazlow »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #126856 Dátum: 2014 Január 29, 06:00:52 »

Sziasztok!

Lesz egy ilyen Ford Taunus Transit tűzoltóbuszom,hiánytalan,de felújításra szoruló állapotban.De nem fogom megtartani,maradok inkább a bogaraknál.

Szerintetek mennyiért lehetne kb eladni?

Azt tudom,hogy az ára bőven elmarad a T1-esekétől,sőt még talán a T2-esketől is,gondolom nem épült köré akkora misztikum,nincs akkora rajongótábora,pedig egy jó ritka valami,jóval ritkább mint a VW Transporter.

Még arra is gondoltam,hogy ha már van valakinek egy T1-es vagy T2-es tűzoltóbusza,jó mutatna mellette,egy korabeli bajtárs-Mitspieler,egy régi Transporter,és egy régi tranyó egymás mellett.Elvileg ez a Ford Transit első generációja.

Az ilyen kétszázezres válaszokat ha lehet mellőzzétek,tényleg normális,segítőkész válaszra,hozzászólásokra lennék kíváncsi.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 29, 06:03:54 írta Narancs »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #126855 Dátum: 2014 Január 28, 17:14:38 »

ezek nem hibák, hanem kommunikációs mesterfogások.
ilyen a popszakma. :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126854 Dátum: 2014 Január 28, 14:56:18 »

Segítséget kérnék!
Tudja -e valaki a képen látható barna metál színű bogár festék típusát és színkódját?
Köszi
A gazdája?
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=2146

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #126853 Dátum: 2014 Január 28, 14:56:09 »

Segítséget kérnék!
Tudja -e valaki a képen látható barna metál színű bogár festék típusát és színkódját?
Köszi

Stigi fórumtársat kérdezd, mivel övé ez a szépséges paripa.
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=2146

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #126852 Dátum: 2014 Január 28, 14:42:48 »

megszívlelendő!

http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Nem elérhető QQRÍQ
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #126851 Dátum: 2014 Január 28, 14:21:58 »

Segítséget kérnék!
Tudja -e valaki a képen látható barna metál színű bogár festék típusát és színkódját?
Köszi

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #126850 Dátum: 2014 Január 28, 13:10:15 »

Ha az autórádió pipa antennacsatijában elszakadt a réz kis vezetődrót,van arra valami szerelhető megoldás?
Venni egy bontott pipát némi kábellel,blankolni és összeforrasztani az árnyékolást is,majd szigetelni.De gyanítom,hogy az elszakadt kábelt 2 centire sem tudod kihúzni,hogy hozzáférj.Asszony corsajába félig fejen állva tudtam összeforrasztani.
RNIE
« Hozzászólás #126849 Dátum: 2014 Január 28, 11:46:28 »

Ha az autórádió pipa antennacsatijában elszakadt a réz kis vezetődrót,van arra valami szerelhető megoldás?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126848 Dátum: 2014 Január 28, 00:12:55 »

És Őt ismerjük? Szeged.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #126847 Dátum: 2014 Január 27, 22:41:15 »

Az a tükör ami a képen van pont egy 1-2 ezer közötti árú, pont ilyenem van a robogón.
Legolcsóbb bóvli. Persze a cigánykróm hiányzik róla ezért tűnik kicsit jobbnak.  Cheesy
Az lehet, de a gyári pont ilyen csak a felület miatt tettem be ezt a képet. Annyira nem zavar, csak mégis. Illetve a tankon is van egy kis karc. A kislányom nekiborította a biciklijét. Azt is szeretném eltüntetni. Lehet, hogy egy kis lakk 0,0000000001-es ecsettel és polír. Mert metál ugye.


És ezek is "olyan" krómosak vajon, mint a brazil lökhárítók?  10e/pár.

« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 27, 22:46:05 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #126846 Dátum: 2014 Január 27, 19:58:18 »

feltételezem, hogy a bontóban kábé egy ezres, gyáriban meg kétezer.
múltkor öccázér vettem az aeroxra tükröt, azóta örömködöm, hogy nem kell minden bucka után beállítanom :-)
Az a tükör ami a képen van pont egy 1-2 ezer közötti árú, pont ilyenem van a robogón.
Legolcsóbb bóvli. Persze a cigánykróm hiányzik róla ezért tűnik kicsit jobbnak.  Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #126845 Dátum: 2014 Január 27, 19:29:56 »

feltételezem, hogy a bontóban kábé egy ezres, gyáriban meg kétezer.
múltkor öccázér vettem az aeroxra tükröt, azóta örömködöm, hogy nem kell minden bucka után beállítanom :-)
Én mikor összepusztultam az Sr-el 8000 volt a gyári új tükör.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #126844 Dátum: 2014 Január 27, 19:18:48 »

Lehet, hogy Kedves Zoltán igényes! Olyankor viszont tényleg csere!
feltételezem, hogy a bontóban kábé egy ezres, gyáriban meg kétezer.
múltkor öccázér vettem az aeroxra tükröt, azóta örömködöm, hogy nem kell minden bucka után beállítanom :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #126843 Dátum: 2014 Január 27, 19:06:33 »

felmerül a kérdés, hogy miafasznak?
fújd le neoluxszal, ha zavar :-P
Lehet, hogy Kedves Zoltán igényes! Olyankor viszont tényleg csere!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #126842 Dátum: 2014 Január 27, 19:05:43 »

Az ilyen rücskös tükör hátuljáról a karcokat lehet valahogy enyhíteni?
felmerül a kérdés, hogy miafasznak?
fújd le neoluxszal, ha zavar :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.