www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 14:08:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30719380 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #127041 Dátum: 2014 Február 10, 00:06:44 »

En nem vagyok teljesen mervado - mert nekem nincs ilyen -, de ahogy en lattam, polirozzak aztan a feny es minoseg megorzese erdekeben lakkozzak.
nem mindig,mert a lakk sokszor sárgul.van amit évente políroznak
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #127040 Dátum: 2014 Február 09, 23:43:29 »

<beszúrt kép törölve>

Egy ilyen szintre polírozott felnit lakkoznak? Vagy fémtiszta?
En nem vagyok teljesen mervado - mert nekem nincs ilyen -, de ahogy en lattam, polirozzak aztan a feny es minoseg megorzese erdekeben lakkozzak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #127039 Dátum: 2014 Február 09, 22:24:45 »



Egy ilyen szintre polírozott felnit lakkoznak? Vagy fémtiszta?

Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #127038 Dátum: 2014 Február 09, 19:26:26 »

a mobile.de-n euro3-at írnak hozzájuk

Köszi Bácsi.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #127037 Dátum: 2014 Február 09, 18:49:40 »

a mobile.de-n euro3-at írnak hozzájuk

Az sajna semmit nem jelent...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #127036 Dátum: 2014 Február 09, 18:46:53 »

Hogyan tudom egy 2002-es 4.3 Chevy Express V6 benzines környezetvédelmi besorolását megfejteni?

a mobile.de-n euro3-at írnak hozzájuk



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #127035 Dátum: 2014 Február 09, 18:30:25 »

Hogyan tudom egy 2002-es 4.3 Chevy Express V6 benzines környezetvédelmi besorolását megfejteni?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #127034 Dátum: 2014 Február 09, 17:46:56 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/02/09/a_tesla_immar_nem_kompromisszum/

5 Ft/km. Nem rossz, már csak az ára elrettentő.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #127033 Dátum: 2014 Február 09, 00:05:35 »

1/4 6,Gödöllő
<beszúrt kép törölve>
minden nap ilyen mogyorod és gödöllö

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #127032 Dátum: 2014 Február 08, 23:40:45 »

A helyedben csak egy akkumulátort tartanék. Úgy folyton ki-be veszed, és csak egy autóval tudsz járni.

Igen a napomat,mert négy autóról leszedni a takarókat,ponyvákat,mind a négybe beszerelni az akkumulátoraikat, ........ aztán mind a négy akksit kiszerelni,autókat visszatakarni,mire ez mind összejön,szépen el is szalad az idő.
RNIE
« Hozzászólás #127031 Dátum: 2014 Február 08, 19:09:56 »

1/4 6,Gödöllő
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #127030 Dátum: 2014 Február 08, 16:32:12 »

Ezt néztem én is az előbb.

Mintha a 2010-es képekhez képest,lejjebb lenne a hátulja.

De miért lehet ez?
Használva nem igen volt,terhelve nem igen volt,és az érdekes még,hogy közel ötven év alatt nem igen fáradt el a torzió,hirtelen három-négy alatt meg igen?
Előtte használva volt olykor, és a nem egy helyen való terhelés használt a torzió szilentjeinek...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #127029 Dátum: 2014 Február 07, 09:26:19 »

A slick gumival rajtolástól. Eleve az alu blokk nehezebb, mint a magnézium és mondtam, hogy ki kell támasztani a lengéscsillapítónál, mert rajtnál nagyon összeül. És ismeritek Narancsot, felpörgeti 6000-re és leugrik a kuplungról...

 Grin

 Evil Így van! És mindezt havas úton... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #127028 Dátum: 2014 Február 07, 08:20:21 »

Ezt néztem én is az előbb.

Mintha a 2010-es képekhez képest,lejjebb lenne a hátulja.

De miért lehet ez?
Használva nem igen volt,terhelve nem igen volt,és az érdekes még,hogy közel ötven év alatt nem igen fáradt el a torzió,hirtelen három-négy alatt meg igen?

A gumi pogácsák a torzió rúdnál megnyomódnak és azért is ülni kezd jobban. A rúd tutira nem fáradt el és a lengéscsillapító csak komoly meghibásodása esetén változtat a magasságon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #127027 Dátum: 2014 Február 07, 08:14:44 »

Szerintem is... Grin
De én is észrevettem, mintha most egy kicsit jobban ülne a hátulja, mint korábban....

A slick gumival rajtolástól. Eleve az alu blokk nehezebb, mint a magnézium és mondtam, hogy ki kell támasztani a lengéscsillapítónál, mert rajtnál nagyon összeül. És ismeritek Narancsot, felpörgeti 6000-re és leugrik a kuplungról...

 Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #127026 Dátum: 2014 Február 07, 06:49:40 »

A Greeny a legszebb, és a földim is, és még ültem is benne anno.  Wink
Szerintem is... Grin
De én is észrevettem, mintha most egy kicsit jobban ülne a hátulja, mint korábban....

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #127025 Dátum: 2014 Február 06, 21:36:09 »

Nem cseréltük,az van benne amivel vettem.

Miért a lengéscsillapító segítene?

Ha új pár kerülne bele,az emelne a hátulján?

Nem a torziós rúdakon múlik a magasság?
De a torziós rudakon (is). Asszony Ford Orionjába kerültek új lengéscsillapítók és 1 év után húzta a fenekét az autó. Most néztem 40e km van benne, lassan cserélni fogom. Picit már pattog. Ha ez se segít rajta akkor megkapja a TD spirálrugóit.

Szóval csak tippelek, hogy mivan ha nem engedi vissza a lengéscsillapító.
Apropó, ma rendeltem 2 db KYB csillapítót előre 6700 Ft/db áron. (utolsó 2 db-ot)
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127024 Dátum: 2014 Február 06, 21:13:57 »

Lengéscsillapító cserélve lett? Milyen került bele?
Nem cseréltük,az van benne amivel vettem.

Miért a lengéscsillapító segítene?

Ha új pár kerülne bele,az emelne a hátulján?

Nem a torziós rúdakon múlik a magasság?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #127023 Dátum: 2014 Február 06, 21:11:25 »

Ezt néztem én is az előbb.

Mintha a 2010-es képekhez képest,lejjebb lenne a hátulja.

De miért lehet ez?
Használva nem igen volt,terhelve nem igen volt,és az érdekes még,hogy közel ötven év alatt nem igen fáradt el a torzió,hirtelen három-négy alatt meg igen?
Lengéscsillapító cserélve lett? Milyen került bele?
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127022 Dátum: 2014 Február 06, 20:53:12 »

Ezt néztem én is az előbb.

Mintha a 2010-es képekhez képest,lejjebb lenne a hátulja.

De miért lehet ez?
Használva nem igen volt,terhelve nem igen volt,és az érdekes még,hogy közel ötven év alatt nem igen fáradt el a torzió,hirtelen három-négy alatt meg igen?
Ez mondjuk 2012-es kép.Itt még nem ül annyira.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127021 Dátum: 2014 Február 06, 20:49:28 »


A zöld nem húzza picit a fenekét?
Ezt néztem én is az előbb.

Mintha a 2010-es képekhez képest,lejjebb lenne a hátulja.

De miért lehet ez?
Használva nem igen volt,terhelve nem igen volt,és az érdekes még,hogy közel ötven év alatt nem igen fáradt el a torzió,hirtelen három-négy alatt meg igen?

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #127020 Dátum: 2014 Február 06, 20:39:03 »

"A marihuána legalizálásáért folytatott úttörő politikája elismeréseként ismét Nobel-békedíjra jelölték José Mujica uruguayi elnököt "
Ez az a szimpatikus bogaras bácsi a kis házikóval.
Tehát legalizálod,megszűnik a harc az illegális áruért.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #127019 Dátum: 2014 Február 06, 20:36:44 »

A héten
Ez a narancssárga szín egyre jobban tetszik. Smiley Enyém is gyárilag ilyen színű volt. (meg 73-as is). A többi nem stimmel, mert külcsínben egy RAT.  Grin

A zöld nem húzza picit a fenekét?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 06, 20:38:24 írta abes »
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #127018 Dátum: 2014 Február 06, 20:12:22 »

A héten szabin vagyok,ráérek,plusz ma még jobb idő is volt,rászántam a napomat az autóimra.
Igen a napomat,mert négy autóról leszedni a takarókat,ponyvákat,mind a négybe beszerelni az akkumulátoraikat,a garázsajtókba,útba pakolt cuccokat elrakni,félrerakni,kerekeiket felpumpálni,aztán mindegyikkel kijárni,megjáratni,utána visszalavírozni,aztán mind a négy akksit kiszerelni,autókat visszatakarni,mire ez mind összejön,szépen el is szalad az idő.

A négy autóból sajnos egyik nem indult be,mégpedig a kabrió.A Schlosser Zoli tudja a csízióját,az automata váltóján van egy kapcsoló,aminek az a funkciója,hogy csak üresben lehessen indítani az autót.Ez a kapcsoló kontakhibás,ha az ember aláfekszik és megpiszkálja,akkor általában teker.De ennyire én nem merültem bele,inkább hagytam.
Úristen havat láttak az autóid Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #127017 Dátum: 2014 Február 06, 20:04:35 »

A héten szabin vagyok,ráérek,plusz ma még jobb idő is volt,rászántam a napomat az autóimra.
Igen a napomat,mert négy autóról leszedni a takarókat,ponyvákat,mind a négybe beszerelni az akkumulátoraikat,a garázsajtókba,útba pakolt cuccokat elrakni,félrerakni,kerekeiket felpumpálni,aztán mindegyikkel kijárni,megjáratni,utána visszalavírozni,aztán mind a négy akksit kiszerelni,autókat visszatakarni,mire ez mind összejön,szépen el is szalad az idő.

A négy autóból sajnos egyik nem indult be,mégpedig a kabrió.A Schlosser Zoli tudja a csízióját,az automata váltóján van egy kapcsoló,aminek az a funkciója,hogy csak üresben lehessen indítani az autót.Ez a kapcsoló kontakhibás,ha az ember aláfekszik és megpiszkálja,akkor általában teker.De ennyire én nem merültem bele,inkább hagytam.
A Greeny a legszebb, és a földim is, és még ültem is benne anno.  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Lazlow
« Hozzászólás #127016 Dátum: 2014 Február 06, 19:20:28 »

Mindig ki szoktam venni őket.
Egyrészt beviszem őket melegebb helyre,mint ahol az autók állnak.Aztán időközönként fel is szoktam aggatni őket töltőre,ügyelek arra,hogy folyamatosan teli legyenek,ha nem feltöltve tárolod őket,a lemezeken a feszültségek helyét átveszik a szulfátok,csökken az akksik teljesítménye és az élettartama.

A másik pedig a biztonság,sosem lehet tudni,hogy melyik öreg vas villamossági rendszerében lép föl zárlat,melegedés,szikrázás stb,nem szeretném ha valamelyik autó,vagy az egész ingatlan leégne,jobb félni mint megijedni.Ugyanis volt már ilyenre is példa.

Ja értem.Smiley
Logikus. Nekem is csak abban a két autóban van akksi amit rendszeresen használok. A többiből kivettem, mert én is ettől féltem, hogy közel 50 éves technika...bármi megtörténhet. Sad
A garázs leégésre még gondolni se merek.Sad
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127015 Dátum: 2014 Február 06, 19:19:50 »

Ez fasza,ez nekem is tetszik Vaga! Wink
Mindenki másképp éli meg az "autózás örömét"!
Ha elfér még itt egy rövid szösszenet,akkor leirom.
Fiatal házas voltam,nejem 5 hónapos terhes.
Akadt egy 500-as kombi trabant jópénzé,csak el kellett menni érte.
Mondom anyunak,GO,megyünk autót venni.
Mentünk,odaértünk,trabiba halott akksi,teljes kipuffogó rendszer a hátsó puttonyba,müszaki lejárt,most mi lesz?
Megkötöttük a boltot,enyém a vas,vigyük haza.
Hogyan,kérdezi a zasszony?
Mondom,tojjuk meg!
Megtoltuk,én meg az 5 hónapos terhes feleségem,hazamentünk vel,összeraktam,levizsgáztattam,jártam vele egy évig,aztán ment máshoz a gép.
De azt az egy évet végig buliztuk vele.
Közben megszületett egyik fiam,ezért más vas után kellett nézni. Grin

Tóth Zoltán
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127014 Dátum: 2014 Február 06, 19:08:24 »

Szép gyűjtemény.Smiley
Az akksikat miért szereled ki meg be?  Grin
Valami tárolási praktika...vagy most ennyire ráérsz?  Grin Grin
Mindig ki szoktam venni őket.
Egyrészt beviszem őket melegebb helyre,mint ahol az autók állnak.Aztán időközönként fel is szoktam aggatni őket töltőre,ügyelek arra,hogy folyamatosan teli legyenek,ha nem feltöltve tárolod őket,a lemezeken a feszültségek helyét átveszik a szulfátok,csökken az akksik teljesítménye és az élettartama.

A másik pedig a biztonság,sosem lehet tudni,hogy melyik öreg vas villamossági rendszerében lép föl zárlat,melegedés,szikrázás stb,nem szeretném ha valamelyik autó,vagy az egész ingatlan leégne,jobb félni mint megijedni.Ugyanis volt már ilyenre is példa.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127013 Dátum: 2014 Február 06, 19:07:41 »

Ez fasza,ez nekem is tetszik Vaga! Wink
Szegényes szókincsem nem adja vissza azt az érzést,hogy végig fülig ért a szám!
Mondjuk ez nem nehéz,mert lassan már több fülem van,mint fogam! Grin

Tóth Zoltán
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127012 Dátum: 2014 Február 06, 19:02:07 »

Mindenki abban találja meg az örömét,amiben fantáziát lát!
Nálunk is "jobb" idö volt ma.
Gondoltam egy merészet,bedurrantottam a bogarat(nincs müszaki 5 éve,nincs még átiratva,szorul a fék,meg egyéb bajok)és neki indultam a hivogató utnak!
Pumpáltam a féket,játszottam gázzal-kuplunggal,3 sarok után már nem szorult a fék,irány az ég alja.
Fenti állapotu vassal mentem ma 40 kilómétert,integettem,villogtam,dudáltam,ahol kellett/lehetett.
Volt egy Qrvajó délutánom,ha érted mire próbáltam célozni?
Ez fasza,ez nekem is tetszik Vaga! Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127011 Dátum: 2014 Február 06, 19:00:18 »

Huh
Mit nem értel?
Vót benne benzin! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #127010 Dátum: 2014 Február 06, 18:58:09 »

Mindenki abban találja meg az örömét,amiben fantáziát lát!
Nálunk is "jobb" idö volt ma.

Fenti állapotu vassal mentem ma 40 kilómétert,integettem,villogtam,dudáltam,ahol kellett/lehetett.
Volt egy Qrvajó délutánom,ha érted mire próbáltam célozni?

RNIE
« Hozzászólás #127009 Dátum: 2014 Február 06, 18:56:25 »

...nincs müszaki 5 éve,
...mentem ma 40 kilómétert,
Huh
Lazlow
« Hozzászólás #127008 Dátum: 2014 Február 06, 18:54:48 »

A héten szabin vagyok,ráérek (...)

Szép gyűjtemény.Smiley
Az akksikat miért szereled ki meg be?  Grin
Valami tárolási praktika...vagy most ennyire ráérsz?  Grin Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #127007 Dátum: 2014 Február 06, 18:51:39 »

...Volt egy Qrvajó délutánom,ha érted mire próbáltam célozni?

Én értem, naponta min. kétszer élem át!  Wink Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127006 Dátum: 2014 Február 06, 18:47:39 »

Az ajtók nem lógnak,a hézagok szépek,csak nincsenek rendesen becsukva,nem szoktam ilyenkor baszkodni őket,csak szépen odanyomom egy kattra,vagy még annyira sem.
Mindenki abban találja meg az örömét,amiben fantáziát lát!
Nálunk is "jobb" idö volt ma.
Gondoltam egy merészet,bedurrantottam a bogarat(nincs müszaki 5 éve,nincs még átiratva,szorul a fék,meg egyéb bajok)és neki indultam a hivogató utnak!
Pumpáltam a féket,játszottam gázzal-kuplunggal,3 sarok után már nem szorult a fék,irány az ég alja.
Fenti állapotu vassal mentem ma 40 kilómétert,integettem,villogtam,dudáltam,ahol kellett/lehetett.
Volt egy Qrvajó délutánom,ha érted mire próbáltam célozni?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #127005 Dátum: 2014 Február 06, 18:38:31 »

Cheesy
Szent őrült. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127004 Dátum: 2014 Február 06, 18:31:41 »

Az ajtók nem lógnak,a hézagok szépek,csak nincsenek rendesen becsukva,nem szoktam ilyenkor baszkodni őket,csak szépen odanyomom egy kattra,vagy még annyira sem.
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127003 Dátum: 2014 Február 06, 18:30:07 »

A héten szabin vagyok,ráérek,plusz ma még jobb idő is volt,rászántam a napomat az autóimra.
Igen a napomat,mert négy autóról leszedni a takarókat,ponyvákat,mind a négybe beszerelni az akkumulátoraikat,a garázsajtókba,útba pakolt cuccokat elrakni,félrerakni,kerekeiket felpumpálni,aztán mindegyikkel kijárni,megjáratni,utána visszalavírozni,aztán mind a négy akksit kiszerelni,autókat visszatakarni,mire ez mind összejön,szépen el is szalad az idő.

A négy autóból sajnos egyik nem indult be,mégpedig a kabrió.A Schlosser Zoli tudja a csízióját,az automata váltóján van egy kapcsoló,aminek az a funkciója,hogy csak üresben lehessen indítani az autót.Ez a kapcsoló kontakhibás,ha az ember aláfekszik és megpiszkálja,akkor általában teker.De ennyire én nem merültem bele,inkább hagytam.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #127002 Dátum: 2014 Február 06, 18:29:27 »

A héten szabin vagyok,ráérek,plusz ma még jobb idő is volt,rászántam a napomat az autóimra.
Igen a napomat,mert négy autóról leszedni a takarókat,ponyvákat,mind a négybe beszerelni az akkumulátoraikat,a garázsajtókba,útba pakolt cuccokat elrakni,félrerakni,kerekeiket felpumpálni,aztán mindegyikkel kijárni,megjáratni,utána visszalavírozni,aztán mind a négy akksit kiszerelni,autókat visszatakarni,mire ez mind összejön,szépen el is szalad az idő.

A négy autóból sajnos egyik nem indult be,mégpedig a kabrió.A Schlosser Zoli tudja a csízióját,az automata váltóján van egy kapcsoló,aminek az a funkciója,hogy csak üresben lehessen indítani az autót.Ez a kapcsoló kontakhibás,ha az ember aláfekszik és megpiszkálja,akkor általában teker.De ennyire én nem merültem bele,inkább hagytam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.