www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 17:31:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29316247 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132507 Dátum: 2015 Február 20, 07:51:17 »

Bogárban én párszor aludtam, de a körülményekhez képest kényelmesnek és pihentetőnek csak az volt mondható amikor dél-Franciaországban voltam. Kipróbáltuk, hogy ha nincs beszerelve a hátsó ülés támlája és nincs útban az első ülés támlája, akkor pont befektethető az autóba egy 2 személyes felfújható matrac. Mivel mi ketten utaztunk, ezért itthon hagytuk a hátsó ülés támláját (így szinte egy síkban van az ülőlap és a hátsó csomagtartó felület. Gyári esetben macerás lehet az első ülések támláját leszerelgetni főleg ha rásötétedik az emberre, de nekem Cobra üléseim vannak, amiket ha lehúztunk a sínről és hasra fordítva befektettünk a padlólemezre, akkor a legmagasabb pontjai egy magasak voltak a hátsó, egybefüggő sík felülettel. A „lyukakba” pont elfért a hűtőtáskánk, a túrahátizsákunk. ezután a közepesre felfújt 2 személyes matrac ponc kiegyenlítette a fennmaradó egyenetlenségeket. Ez így elsőre macerásnak tűnhet, de a sínekről egy perc alatt lehúztuk az üléseket és hasra fordítottuk azokat. A hátsó ülésen lévő cuccokat be is szórtuk a „lyukakba”, aztán a beterített matracot felfújta a szivargyújtós pumpa amíg mi megvacsoráztunk. Nekem tényleg ez az egy megoldás volt olyan, hogy jól tudtam aludni, hogy nem ébredtem meg éjjel, hogy nem fájt a derekam vagy az összehúzott térdem. Majd teszek fel képet.

én aludtam már bogárban. az összes kemping tele volt (nem gondoltam, hogy létezik olyan hogy nem engednek be egy kempingbe), úgyhogy nem nagyon volt más választás. teljesen ránk sötétedett, épp elkezdődött a vihar, a sötétben meg az esőben alig lehetett a 70et is tartani városon kívül.. észak-olaszország, nem találtunk mellékutakat ami jó lett volna. először gondoltuk alszunk egy városban egy parkolóban, de nem volt szimpatikus. a külvárosban is mindenhol házak, kerítések, kevés hely.. két összeérő faluval arrébb aztán elmentünk egy almaföld mellett, nem volt kerítés, aszfaltút vezetett be, oda betolattam  Cheesy
Nekem nem gyáriak az üléseim, így amíg a hátsó pad engedte le lehetett tekerni őket, de azért messze volt a vízszintestől ha aludni kell rajta. oldalra vagy pláne hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk. reggel 6kor egy kocsi ment el mellettünk a bekötőúton, bekapcsolta az öntözőrendszert és már ment is tovább, gondolom a következő földre is bekapcsolni. minket szerencsére nem akart kirúgni, de azért inkább gyorsan tovább indultunk  Grin

jó pár éve meg hárman mentünk a bogárral Berlinbe, csak nekem volt jogsim. Hazafelé már későn indultunk, még akkor néztünk meg pár dolgot Drezdában. gondoltuk majd alszunk a szlovákoknál valami parkolóban ha nem bírom hazáig, de nem hogy benzinkutat még rendes parkolót sem találtunk amikor kellett volna. Majd elaludtam.. aztán csak átjutottunk a határon, az első kútnál megálltunk, de mivel hárman voltunk kevés volt a hely. a hátsó ülés tűnt legjobbnak, ott legalább kb vízszintesben lehettem, csak a lábamat kellett felhúzni. hát ez sem volt valami pihentető, de pár óra alvás már elég volt hogy hazáig újra vezessek

Ha legközelebb tudom, hogy esetleg a kocsiban kell aludni, lehet itthon hagyom a hátsó ülés alját.. majd letakarom valami pléddel. akkor legalább vízszintesbe lehetne hajtani az első üléseket

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #132506 Dátum: 2015 Február 19, 23:05:27 »

hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk.
Hahaha, szerintem nagyon jo :-) En meg orommel mennek ilyen "torturakra" ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132505 Dátum: 2015 Február 19, 21:25:32 »

Mostanában Haudekéknál csináltatott valaki műszert?

Masfel-ket eve. Az mostanaban?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #132504 Dátum: 2015 Február 19, 21:03:34 »

próóóóóóóóóóóóóbáltad?
én aludtam már bogárban. az összes kemping tele volt (nem gondoltam, hogy létezik olyan hogy nem engednek be egy kempingbe), úgyhogy nem nagyon volt más választás. teljesen ránk sötétedett, épp elkezdődött a vihar, a sötétben meg az esőben alig lehetett a 70et is tartani városon kívül.. észak-olaszország, nem találtunk mellékutakat ami jó lett volna. először gondoltuk alszunk egy városban egy parkolóban, de nem volt szimpatikus. a külvárosban is mindenhol házak, kerítések, kevés hely.. két összeérő faluval arrébb aztán elmentünk egy almaföld mellett, nem volt kerítés, aszfaltút vezetett be, oda betolattam  Cheesy
Nekem nem gyáriak az üléseim, így amíg a hátsó pad engedte le lehetett tekerni őket, de azért messze volt a vízszintestől ha aludni kell rajta. oldalra vagy pláne hasra fordulni nem lehet, a lábad alig fér el, a kormány is zavar, meg a polc is, az eső hangosan kopog, hálózsákban sincs meleg. szóval nem pihentünk túl sokat, de végülis aludtunk. reggel 6kor egy kocsi ment el mellettünk a bekötőúton, bekapcsolta az öntözőrendszert és már ment is tovább, gondolom a következő földre is bekapcsolni. minket szerencsére nem akart kirúgni, de azért inkább gyorsan tovább indultunk  Grin

jó pár éve meg hárman mentünk a bogárral Berlinbe, csak nekem volt jogsim. Hazafelé már későn indultunk, még akkor néztünk meg pár dolgot Drezdában. gondoltuk majd alszunk a szlovákoknál valami parkolóban ha nem bírom hazáig, de nem hogy benzinkutat még rendes parkolót sem találtunk amikor kellett volna. Majd elaludtam.. aztán csak átjutottunk a határon, az első kútnál megálltunk, de mivel hárman voltunk kevés volt a hely. a hátsó ülés tűnt legjobbnak, ott legalább kb vízszintesben lehettem, csak a lábamat kellett felhúzni. hát ez sem volt valami pihentető, de pár óra alvás már elég volt hogy hazáig újra vezessek

Ha legközelebb tudom, hogy esetleg a kocsiban kell aludni, lehet itthon hagyom a hátsó ülés alját.. majd letakarom valami pléddel. akkor legalább vízszintesbe lehetne hajtani az első üléseket
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132503 Dátum: 2015 Február 19, 20:34:18 »

És még kényelmetlen is...
próóóóóóóóóóóóóbáltad?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132502 Dátum: 2015 Február 19, 20:31:30 »

kössz a képeket. érdekességnek klassz Smiley
szívesen (van még egy-két dolog a tarsolyomban) Wink viszont amint lesz időm ,erőm és kedvem tuti átszerelem és kipróbálom. Akár még az alvást is ,hiszen puding próbája az evés Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #132501 Dátum: 2015 Február 19, 20:18:59 »

Mostanában Haudekéknál csináltatott valaki műszert?
1303LS
« Hozzászólás #132500 Dátum: 2015 Február 19, 19:56:07 »

Én jövőre tervezek egy soknapos 4000km-es túrát a typ3-al hellyel közzel vadkempingezve. Mondjuk abba nem kell ilyen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #132499 Dátum: 2015 Február 19, 19:09:01 »

kössz a képeket. de szerintem ez nagyon macerás. minden alvás előtt az ülést kiszedni, a háttámlát lecsavarozni, a lábát valami tokba húzni, hogy ne szakítsa el az ülés szélét. aztán az ülés fordítva rátenni a sínre, ami ott kotyogni fog a láb alatt.. hát ez nem az igazi. de érdekességnek klassz Smiley
És még kényelmetlen is...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #132498 Dátum: 2015 Február 19, 15:33:58 »

Íme az insall. 1963-ból Wink
kössz a képeket. de szerintem ez nagyon macerás. minden alvás előtt az ülést kiszedni, a háttámlát lecsavarozni, a lábát valami tokba húzni, hogy ne szakítsa el az ülés szélét. aztán az ülés fordítva rátenni a sínre, ami ott kotyogni fog a láb alatt.. hát ez nem az igazi. de érdekességnek klassz Smiley
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132497 Dátum: 2015 Február 19, 14:43:01 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132496 Dátum: 2015 Február 19, 14:42:15 »

ez így szokott lenni? az az ülés úgy látom menetiránynak háttal van beszerelve és ledöntve.. ráadásul úgy hátratolva, hogy hátul nulla a lábtér...

mintha eddig olyan rendszerekről láttam volna képet, ahol az első ülést előrehúzták és úgy döntötték le hogy a támla pont elfért a hátsó ülőpad elé. vagy rosszul emlékszem?
ezt így elég macera lenne használni
Íme az insall. 1963-ból Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132495 Dátum: 2015 Február 19, 09:56:44 »

ez így szokott lenni? az az ülés úgy látom menetiránynak háttal van beszerelve és ledöntve.. ráadásul úgy hátratolva, hogy hátul nulla a lábtér...

mintha eddig olyan rendszerekről láttam volna képet, ahol az első ülést előrehúzták és úgy döntötték le hogy a támla pont elfért a hátsó ülőpad elé. vagy rosszul emlékszem?
ezt így elég macera lenne használni
Estefelé teszek fel képeket az installációról.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #132494 Dátum: 2015 Február 19, 09:14:33 »

Valami ilyesmi ülés-ledöntőm van valahol.

ez így szokott lenni? az az ülés úgy látom menetiránynak háttal van beszerelve és ledöntve.. ráadásul úgy hátratolva, hogy hátul nulla a lábtér...

mintha eddig olyan rendszerekről láttam volna képet, ahol az első ülést előrehúzták és úgy döntötték le hogy a támla pont elfért a hátsó ülőpad elé. vagy rosszul emlékszem?
ezt így elég macera lenne használni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #132493 Dátum: 2015 Február 19, 08:27:33 »

Valami ilyesmi ülés-ledöntőm van valahol.

Most kaptam meg egy pár régi újságot amit vettem Cheesy
Íme egy a sok közül:
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132492 Dátum: 2015 Február 18, 21:43:12 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132491 Dátum: 2015 Február 18, 20:06:25 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132490 Dátum: 2015 Február 18, 19:47:33 »

és ami van benne pl.:

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132489 Dátum: 2015 Február 18, 19:35:14 »

és ami van benne pl.:
folyt.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132488 Dátum: 2015 Február 18, 19:34:21 »

Most kaptam meg egy pár régi újságot amit vettem Cheesy
Íme egy a sok közül:
és ami van benne pl.:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132487 Dátum: 2015 Február 18, 19:33:11 »

Most kaptam meg egy pár régi újságot amit vettem Cheesy
Íme egy a sok közül:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132486 Dátum: 2015 Február 18, 19:02:54 »

Jó márka! Meg szép is!  Evil
Élvezhető Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132485 Dátum: 2015 Február 18, 09:21:48 »

Grin

Jó márka! Meg szép is!  Evil

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #132484 Dátum: 2015 Február 17, 19:55:12 »

 Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #132483 Dátum: 2015 Február 17, 17:49:36 »

keresek pesten(?) sokszorosítót
 spirálozott tananyag másolására
3kötet 5 példányban össz kb 3000 lap
jó áron persze
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #132482 Dátum: 2015 Február 17, 15:32:42 »

Teljesen veletlenul belefutottam, gyanitom, hogy van akinek erdekes: https://angol-nyelvtanulas.com/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #132481 Dátum: 2015 Február 16, 19:12:35 »

Teljesen veletlenul belefutottam, gyanitom, hogy van akinek erdekes: https://angol-nyelvtanulas.com/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132480 Dátum: 2015 Február 16, 18:10:29 »

Festett fehér gumiperem fehérségi teszt start:2015.02.16 15óra

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132479 Dátum: 2015 Február 16, 18:05:21 »

Azt meglehet tudni mi a neve a festéknek és hol vetted?

RING Műanyag és gumifesték. Az itthoni (mezőkövesdi) festékboltban vásároltam és 1930huf-ba került. A kiszerelése 220ml.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #132478 Dátum: 2015 Február 16, 12:35:35 »

Ki fogja dörzsölni a gumit.
5-6 év alatt 30-40e km


ez az autó az elmúlt 59 évben  80 e km-nek megfelelő mérföldet futott és a nálunk megkezdett új életében még ennyit sem fog  Cheesy tehát ezzel a 30-40 e km-el bőven kiegyezek  Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #132477 Dátum: 2015 Február 16, 11:25:08 »

Ki fogja dörzsölni a gumit.
5-6 év alatt 30-40e km

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #132476 Dátum: 2015 Február 16, 11:00:45 »



ne legyen igazam és ne járj úgy ahogy én (ha így lesz akkor írd meg a te festéked márkáját Cheesy) én anno motorhoz vettem ilyen fehér gumifestéket, az is besárgul (barnul) de ami a rosszabb egy idő után repedezik és pereg.

Nekünk az Austinon ATLAS perem van nincs rá-vulkanizálva (!) csak kicsit becsíptetve a felni-perem alá (így van kialakítva) és csak egy-két pöttyön ragasztva.
 Idáig semmi gond nem volt vele sem viselkedésre, sem megjelenésre
Ki fogja dörzsölni a gumit.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #132475 Dátum: 2015 Február 16, 10:19:04 »

Régebben valaki érdeklődött fehér peremes gumikkal kapcsolatban és kérdezte ki ismeri a weisswandreifen-t. Mint jeleztem én sajnos vásároltam tőlük.
Be is sárgult rendesen a gumi Embarrassed .Viszont a héten vásároltam festéket és helyrehoztam az elbaszott munkájukat Cheesy Azt ,hogy meddig tart azt nem tom. Remélem tovább mint a "gyári". Íme ilyen lett:


ne legyen igazam és ne járj úgy ahogy én (ha így lesz akkor írd meg a te festéked márkáját Cheesy) én anno motorhoz vettem ilyen fehér gumifestéket, az is besárgul (barnul) de ami a rosszabb egy idő után repedezik és pereg.

Nekünk az Austinon ATLAS perem van nincs rá-vulkanizálva (!) csak kicsit becsíptetve a felni-perem alá (így van kialakítva) és csak egy-két pöttyön ragasztva.
 Idáig semmi gond nem volt vele sem viselkedésre, sem megjelenésre
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 16, 10:44:31 írta kipe »

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #132474 Dátum: 2015 Február 16, 09:17:57 »

vásároltam festéket
Azt meglehet tudni mi a neve a festéknek és hol vetted?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132473 Dátum: 2015 Február 16, 06:36:44 »

Féktisztítóval szoktam letakarítani a peremeket.
Hát ezeken a peremeken már semmilyen csodaszer nem segített. Beleértve a féktisztítót, ciffet,stb.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132472 Dátum: 2015 Február 16, 06:21:13 »

Jól értem, hogy a fehér peremet (ami besárgult) festetted gumifestékkel ismét fehérre?
Igen, jól értetted.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #132471 Dátum: 2015 Február 15, 22:28:18 »

Régebben valaki érdeklődött fehér peremes gumikkal kapcsolatban és kérdezte ki ismeri a weisswandreifen-t. Mint jeleztem én sajnos vásároltam tőlük.
Be is sárgult rendesen a gumi Embarrassed .Viszont a héten vásároltam festéket és helyrehoztam az elbaszott munkájukat Cheesy Azt ,hogy meddig tart azt nem tom. Remélem tovább mint a "gyári". Íme ilyen lett:
Féktisztítóval szoktam letakarítani a peremeket.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #132470 Dátum: 2015 Február 15, 20:44:11 »

Régebben valaki érdeklődött fehér peremes gumikkal kapcsolatban és kérdezte ki ismeri a weisswandreifen-t. Mint jeleztem én sajnos vásároltam tőlük.
Be is sárgult rendesen a gumi Embarrassed .Viszont a héten vásároltam festéket és helyrehoztam az elbaszott munkájukat Cheesy Azt ,hogy meddig tart azt nem tom. Remélem tovább mint a "gyári". Íme ilyen lett:
Jól értem, hogy a fehér peremet (ami besárgult) festetted gumifestékkel ismét fehérre?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #132469 Dátum: 2015 Február 15, 18:38:16 »

Régebben valaki érdeklődött fehér peremes gumikkal kapcsolatban és kérdezte ki ismeri a weisswandreifen-t. Mint jeleztem én sajnos vásároltam tőlük.
Be is sárgult rendesen a gumi Embarrassed .Viszont a héten vásároltam festéket és helyrehoztam az elbaszott munkájukat Cheesy Azt ,hogy meddig tart azt nem tom. Remélem tovább mint a "gyári". Íme ilyen lett:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #132468 Dátum: 2015 Február 14, 17:57:34 »

Egy kedves ismerősömé, én árulom.
A leírtak valósak. Mint az új.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_2.0_tdi_86.000km._szervizkonyv-8646059

Elkelt. Első érdeklődő vitte is.

Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.