www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 20:44:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3157 3158 3159 3160 3161 [3162] 3163 3164 3165 3166 3167 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30648075 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15399 Dátum: 2006 Október 25, 14:54:42 »

Az már a postás Suzuki 1.0 GA autója alatt van :-) Vagy elcserélte egy kalaptartóra :-)

ne idegesíts Sad Wink
okt 10én adták fel,4-10 nap a légiposta..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15398 Dátum: 2006 Október 25, 14:30:44 »

vki please: t2 1971-es az már felső indexes? Huh Huh Huh
illetve a t2 carvelle az már nem gömbölyű hanem nagy kocka busz? Huh Huh Huh Huh

nem
nem, de igen, csak mégse
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15397 Dátum: 2006 Október 25, 14:30:18 »

vki please: t2 1971-es az már felső indexes? Huh Huh Huh
illetve a t2 carvelle az már nem gömbölyű hanem nagy kocka busz? Huh Huh Huh Huh
nem - igen
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #15396 Dátum: 2006 Október 25, 14:29:46 »

vki please: t2 1971-es az már felső indexes? Huh Huh Huh
illetve a t2 carvelle az már nem gömbölyű hanem nagy kocka busz? Huh Huh Huh Huh

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15395 Dátum: 2006 Október 25, 14:12:47 »

Akkor tegyél alá hosszú váltót. De csak a tuning után, hogy kiderüljön, ha csak mentálisak a keletkezett lóerők! Wink

igen, gondoltam rá, majd meglátjuk hogy állunk a költségvetéssel.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15394 Dátum: 2006 Október 25, 14:12:13 »

ezért maradoka  gyári specifikácók közelében. egy gyári motor felül nem húz sehogy, egyedül ezen változtatok, (na meg 1,3=>1,6 Smiley) stunt bölcs javaslatára, a himbasorral, typ3 karbikkal meg kipuffal. jameg egy olajszűrő is bekerül. ennyik a lényegi változtatások.

az a koncepcióm,hogy egy mai mércével is rendesen autózható kocsi legyen, ne kelljen kinyomni szegénynek a szemét, ha a forgalom tempójában akarok haladni, és országúton is legyen még valamicske tartaléka.

Akkor tegyél alá hosszú váltót. De csak a tuning után, hogy kiderüljön, ha csak mentálisak a keletkezett lóerők! Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15393 Dátum: 2006 Október 25, 14:06:55 »

Tuning? Minek? Beleölni +10-20 lóerőért és +25-30 km/h végsebességért százewzres nagyságrendű összeget?
És akkor még jön az állandó cumi, kísérletezgetés, állítgatások sora, cserébe "alig" megy jobban az autó, ráadásul a motor karakterisztikája fényévekre van a királyostól (alul gyenge, felül húz, stb...). Mondjuk én nem mernék soha ilyen mélyen menni a susnyákosba, mert ennyire nem értek hozzá, de NEM A GYÁRI A LEGJOBB?
Ahogyan azt a rajzasztalon Jürgenék megcsinálták, meg kikísérletezték a szokásos német precizitással. Tudomásul kell venni, egy bogár nem egy versenyautó, és a félelmetes tuning ellenére is le tudja lépni egy rongyos 1.3-as Suzuki - ahogyan azt már írta itt valaki...

ezért maradoka  gyári specifikácók közelében. egy gyári motor felül nem húz sehogy, egyedül ezen változtatok, (na meg 1,3=>1,6 Smiley) stunt bölcs javaslatára, a himbasorral, typ3 karbikkal meg kipuffal. jameg egy olajszűrő is bekerül. ennyik a lényegi változtatások.

az a koncepcióm,hogy egy mai mércével is rendesen autózható kocsi legyen, ne kelljen kinyomni szegénynek a szemét, ha a forgalom tempójában akarok haladni, és országúton is legyen még valamicske tartaléka.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15392 Dátum: 2006 Október 25, 14:06:20 »

Nocsak, akkor én lehetek külsős tag, és semmit nem kérek, csak a biztositást? Igaz a jelenlegihez nem kell ez, mert jogfolytonos.
szerintem dobj egy mailt a Szepinek, majd informál

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15391 Dátum: 2006 Október 25, 13:55:09 »

asszem a külső csak a biztosítás miatt tag, a pártoló gondolom kap kedvezményt, depót meg nem(de nem 100%)

Nocsak, akkor én lehetek külsős tag, és semmit nem kérek, csak a biztositást? Igaz a jelenlegihez nem kell ez, mert jogfolytonos.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15390 Dátum: 2006 Október 25, 13:45:17 »

Most nézem csak:

2007-es tagdijak:

MBK rendes tag: 10.000.-
MBK pártoló tag: 6.000.-
Külsős tag: 1.000.-

Mi ez a külsős tag?
És mit fed a pártoló tag?
asszem a külső csak a biztosítás miatt tag, a pártoló gondolom kap kedvezményt, depót meg nem(de nem 100%)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #15389 Dátum: 2006 Október 25, 13:38:12 »

t2 1971-es az már felső indexes?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15388 Dátum: 2006 Október 25, 13:35:22 »

Most nézem csak:

2007-es tagdijak:

MBK rendes tag: 10.000.-
MBK pártoló tag: 6.000.-
Külsős tag: 1.000.-

Mi ez a külsős tag?
És mit fed a pártoló tag?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15387 Dátum: 2006 Október 25, 13:30:09 »

ne is mondd..én is már remegve várom naponta a postást,hogy vajon meghozta-e az az airride-om amerikából.. Undecided

Az már a postás Suzuki 1.0 GA autója alatt van :-) Vagy elcserélte egy kalaptartóra :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15386 Dátum: 2006 Október 25, 13:14:47 »

csak jönnénke má rmeg az alkatrszek .... usából rendelés rulez ...

ne is mondd..én is már remegve várom naponta a postást,hogy vajon meghozta-e az az airride-om amerikából.. Undecided

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15385 Dátum: 2006 Október 25, 12:44:07 »

Tuning? Minek? Beleölni +10-20 lóerőért és +25-30 km/h végsebességért százewzres nagyságrendű összeget?
És akkor még jön az állandó cumi, kísérletezgetés, állítgatások sora, cserébe "alig" megy jobban az autó, ráadásul a motor karakterisztikája fényévekre van a királyostól (alul gyenge, felül húz, stb...). Mondjuk én nem mernék soha ilyen mélyen menni a susnyákosba, mert ennyire nem értek hozzá, de NEM A GYÁRI A LEGJOBB?
Ahogyan azt a rajzasztalon Jürgenék megcsinálták, meg kikísérletezték a szokásos német precizitással. Tudomásul kell venni, egy bogár nem egy versenyautó, és a félelmetes tuning ellenére is le tudja lépni egy rongyos 1.3-as Suzuki - ahogyan azt már írta itt valaki...
Bár ízlések, és pofonok...
Lehet, én az utóbbiba szaladtam bele a hozzászólásommal, de én így gondolom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15384 Dátum: 2006 Október 25, 12:42:32 »

Tuning? Minek? Beleölni +10-20 lóerőért és +25-30 km/h végsebességért százewzres nagyságrendű összeget?
És akkor még jön az állandó cumi, kísérletezgetés, állítgatások sora, cserébe "alig" megy jobban az autó, ráadásul a motor karakterisztikája fényévekre van a királyostól (alul gyenge, felül húz, stb...). Mondjuk én nem mernék soha ilyen mélyen menni a susnyákosba, mert ennyire nem értek hozzá, de NEM A GYÁRI A LEGJOBB?
Ahogyan azt a rajzasztalon Jürgenék megcsinálták, meg kikísérletezték a szokásos német precizitással. Tudomásul kell venni, egy bogár nem egy versenyautó, és a félelmetes tuning ellenére is le tudja lépni egy rongyos 1.3-as Suzuki - ahogyan azt már írta itt valaki...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15383 Dátum: 2006 Október 25, 10:29:36 »

:-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15382 Dátum: 2006 Október 25, 10:05:33 »


úgylátom nem értjük egymást Cheesy nyilvánvaló,hogy minden tuning alapja egy jó állapotú motor. az én motoromon is azok lesznek, amiket mondtam, (meg persze feújítva), és szerintem faszás lesz, majd megnézheted te is, mennyit számítanak  a "motorra felszórt nekem tetsző dolgok".

Bevallom soha nem izgatott a motor tuning :-)
De majd megnézem :-)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15381 Dátum: 2006 Október 25, 09:51:23 »


úgylátom nem értjük egymást Cheesy nyilvánvaló,hogy minden tuning alapja egy jó állapotú motor. az én motoromon is azok lesznek, amiket mondtam, (meg persze feújítva), és szerintem faszás lesz, majd megnézheted te is, mennyit számítanak  a "motorra felszórt nekem tetsző dolgok".

csak jönnénke má rmeg az alkatrszek .... usából rendelés rulez ...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15380 Dátum: 2006 Október 25, 09:48:39 »

Én nem értek hozzá, de ugytudom, hogy a tuning az nem az, hogy felszórunk egy motorra nekünk tetsző dolgokat. A tartós tuning az a csapágyazásnál kezdődik. De még1x mondom nem értek hozzá


úgylátom nem értjük egymást Cheesy nyilvánvaló,hogy minden tuning alapja egy jó állapotú motor. az én motoromon is azok lesznek, amiket mondtam, (meg persze feújítva), és szerintem faszás lesz, majd megnézheted te is, mennyit számítanak  a "motorra felszórt nekem tetsző dolgok".

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15379 Dátum: 2006 Október 25, 09:13:13 »

nyilvan az az igazi, deha valaki még nam akarja megbontnai a blokkot, ez ideális megoldás.  vagy nincs 100 ezre csak a 2 hengerfejre Cheesy

Én nem értek hozzá, de ugytudom, hogy a tuning az nem az, hogy felszórunk egy motorra nekünk tetsző dolgokat. A tartós tuning az a csapágyazásnál kezdődik. De még1x mondom nem értek hozzá
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15378 Dátum: 2006 Október 25, 09:10:32 »

nyilvan az az igazi, deha valaki még nam akarja megbontnai a blokkot, ez ideális megoldás.  vagy nincs 100 ezre csak a 2 hengerfejre Cheesy

Két jó hengerfej 200e Ft MINIMUM! 400 Euro-ért egy 044-es nem polírozott fejet kapsz 35/40-es szelepekkel, ami nem rossz, de a jótól még SAJNOS messze van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15377 Dátum: 2006 Október 25, 09:08:38 »

kipuffrendszer csere novelheti a loerot?


A kipuffrendszer igen, növelheti, de mindig valami kárára. Ha kisebb fojtású, akkor a bogár mérsékelt összenyitású gyári tengelyével is gyengébb lesz alul, cserébe felül kapsz 2-3 %-ot.

Ha a bolt-on extrákat vesszük, azokat, amik a blokk megbontása nélkül felszerelhetők, akkor is elég messzire juthatunk, olyan 80 lóerő magasságába.

Minden azon múlik, hogy okosan hangoljuk össze a dolgokat, pl. ne vegyünk 1.5-ös áttételes himbasot, ha szimplaszívós hengerfejünk van 28-as karbival. stb.


Komolyabb motort csak komoly módosításokkal lehet csinálni. A jól megépített motor 100 lóerővel is tartós.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15376 Dátum: 2006 Október 25, 09:03:44 »

Stunt!

Hogy' állsz már a mocival?

Ja meg érdeklődnék a karburátoros könyvek után, megjöttek már?

Egy könyv megjött, egy pedig úton van. Maróti nem gyors, ha rendelni kell.

Motorral nincs semmi, kösz jól van. Később kezdek neki, sok még a nyitott kérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15375 Dátum: 2006 Október 25, 08:12:58 »

Inkább megfelelő vezérműtengely, megfelelő hengerfej polirozott beömlőkkel, megfelelő méretű szelepekkel stb.
Az alapoktól kell kezdeni.

nyilvan az az igazi, deha valaki még nam akarja megbontnai a blokkot, ez ideális megoldás.  vagy nincs 100 ezre csak a 2 hengerfejre Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15374 Dátum: 2006 Október 25, 08:06:09 »

sport kipuff, himbasor, átfúvókázott karbi. ez az alap tuning.

Inkább megfelelő vezérműtengely, megfelelő hengerfej polirozott beömlőkkel, megfelelő méretű szelepekkel stb.
Az alapoktól kell kezdeni.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15373 Dátum: 2006 Október 24, 23:23:26 »

sport kipuff, himbasor, átfúvókázott karbi. ez az alap tuning.

iylen lesz nekem is, csak  duplakarbival.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15372 Dátum: 2006 Október 24, 23:22:31 »

alapvetően egy dologgal nem lehet jelentősen növelni a teljesítményt, több dolgot kell megváltoztatni összehangolva. mondjuk egy nyílt kipuff rendszerhez alap lenne egy direkt légszűrő. könnyű sokat rontani, javítani nehezebb

sport kipuff, himbasor, átfúvókázott karbi. ez az alap tuning.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #15371 Dátum: 2006 Október 24, 22:17:35 »

ja nem aze kerdem mert en akarok kipuffrendszert cserelni, csak ugy altalaban  kerdem...
alapvetően egy dologgal nem lehet jelentősen növelni a teljesítményt, több dolgot kell megváltoztatni összehangolva. mondjuk egy nyílt kipuff rendszerhez alap lenne egy direkt légszűrő. könnyű sokat rontani, javítani nehezebb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15370 Dátum: 2006 Október 24, 22:08:42 »

ja nem aze kerdem mert en akarok kipuffrendszert cserelni, csak ugy altalaban  kerdem...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15369 Dátum: 2006 Október 24, 21:48:44 »

Bogimotor helyett porsche-motor. Na AZ növeli a lóerőt.
Meg ez is!

Bácsi Győző
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #15368 Dátum: 2006 Október 24, 21:41:55 »

kipuffrendszer csere novelheti a loerot?
Bogimotor helyett porsche-motor. Na AZ növeli a lóerőt.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15367 Dátum: 2006 Október 24, 21:39:19 »

kipuffrendszer csere novelheti a loerot?
ha gyári akkor nem.
ha tuning(sport) akkor lehet,vagy úgy érzed... Grin

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15366 Dátum: 2006 Október 24, 21:38:21 »

kipuffrendszer csere novelheti a loerot?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15365 Dátum: 2006 Október 24, 21:37:26 »

bácsi : nem akarok űberfaszagyerek lenni, mert a gyuszkónál tönkrement a fórum
Bácsi jóbácsi, visszacsinálta gyuszkó heromember.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Holló
« Hozzászólás #15364 Dátum: 2006 Október 24, 21:35:58 »

bácsi : nem akarok űberfaszagyerek lenni, mert a gyuszkónál tönkrement a fórum
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15363 Dátum: 2006 Október 24, 21:34:07 »

Legtöbb tag:     46 - 2006 Szeptember 11, 21:00:50

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=stats
gondolom nem fejből nyomjátok.... Grin

van valami okosság a fórumon ahol ezt vissza lehetett nézn igazi,
TI dzsenik Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15362 Dátum: 2006 Október 24, 21:30:43 »


emberek:
voltunk már egyszerre itt ennyien???  Shocked
üdvw

Legtöbb tag:     46 - 2006 Szeptember 11, 21:00:50

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=stats

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15361 Dátum: 2006 Október 24, 21:29:37 »

5 Vendég, 35 Felhasználó (1 Rejtett)
Aktív tagok az elmúlt 15 percben:
gumibogi, t2fan, gyuszkó, Narancs, Mice, versicolor, Cocalee, Aircult, Mamut, Normogo, vagabond, Süni, 1303LS, gsattila, AZS, noel-68, Maresz, Kicsi Nelly, Strano, ratro, ABF-932, vwbogaraspepe69, Ubi, tati, WildDaemon, PBéci, IQ24, Dr.gonzo, embecska, BigBug, Petya1303, EPE, Holló, mágus

emberek:
voltunk már egyszerre itt ennyien???  Shocked
üdvw

Legtöbb tag:   46 - 2006-09-11, 21:00:50
Holló
« Hozzászólás #15360 Dátum: 2006 Október 24, 21:29:08 »

5 Vendég, 35 Felhasználó (1 Rejtett)
Aktív tagok az elmúlt 15 percben:
gumibogi, t2fan, gyuszkó, Narancs, Mice, versicolor, Cocalee, Aircult, Mamut, Normogo, vagabond, Süni, 1303LS, gsattila, AZS, noel-68, Maresz, Kicsi Nelly, Strano, ratro, ABF-932, vwbogaraspepe69, Ubi, tati, WildDaemon, PBéci, IQ24, Dr.gonzo, embecska, BigBug, Petya1303, EPE, Holló, mágus

emberek:
voltunk már egyszerre itt ennyien???  Shocked
üdvw
elöbb 37 felhasználó volt
Oldalak: 1 ... 3157 3158 3159 3160 3161 [3162] 3163 3164 3165 3166 3167 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.