www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 18:35:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27791428 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #138301 Dátum: 2018 Október 09, 19:30:50 »

Hogy hívják azokat a bogármotoros versenyautókat,amik úgy néznek ki mint a régi F1 autók?Van valami kupaversenyük is ha jól tudom.
Formel V / Formula Vee / Formula Volkswagen?


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #138300 Dátum: 2018 Október 09, 19:23:12 »

Hogy hívják azokat a bogármotoros versenyautókat,amik úgy néznek ki mint a régi F1 autók?Van valami kupaversenyük is ha jól tudom.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #138299 Dátum: 2018 Október 09, 19:06:45 »

Na ők azért veszik a cuccokat, hogy vagy ők maguk, vagy mások nézegessék.
ŐK!(engem ne vegyél egy kalap alá velük Grin ) Én pedig használom és élvezem Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #138298 Dátum: 2018 Október 09, 19:00:23 »

Ez nem kicsit van túl árazva. Legalább most megtudtuk, hogy nem csak Magyarországon vannak hülyék.
Itt mindenki hülye? itt mindenki! Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #138297 Dátum: 2018 Október 09, 14:09:55 »

Ha valaki megvesz egy ennyire túlárazott kocsit, az már nem mint autó fog rá tekinteni, hanem mint befektetés vagy műtárgy, aminek az értéke (szerinte) egyre csak nőni fog. Ehhez természetesen karban kell tartani. Plusz ha az a különlegessége hogy (elvileg) alig van benne futott km, akkor még menni sem fog vele szemmel látható távot sem, mert nem arra van.

Jay Leno szerintem nem venne ilyen kis futásteljesítményű és ezért túlárazott kocsit.
1303LS
« Hozzászólás #138296 Dátum: 2018 Október 09, 13:45:38 »

Hallottál már pl. a bélyeggyűjtőkről? Vagy műkincsgyűjtőkről? Esetleg Jay Leno-ról?   Wink Cheesy 

https://www.cnbc.com/jay-lenos-garage/

Na ők azért veszik a cuccokat, hogy vagy ők maguk, vagy mások nézegessék.
Hát ő pont nem nézegeti. Smiley)
https://youtu.be/5Me8b0ed59s?t=1444
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #138295 Dátum: 2018 Október 09, 13:43:03 »

............de mi a sz@rnak? Azé ,hogy nézegessem csak? ...

Hallottál már pl. a bélyeggyűjtőkről? Vagy műkincsgyűjtőkről? Esetleg Jay Leno-ról?   Wink Cheesy 

https://www.cnbc.com/jay-lenos-garage/

Na ők azért veszik a cuccokat, hogy vagy ők maguk, vagy mások nézegessék.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #138294 Dátum: 2018 Október 09, 12:28:43 »

megvenném ............de mi a sz@rnak? Azé ,hogy nézegessem csak? Ha meg használnám (hiszen azé gyártották) csak csökkenne az értéke!
Ez nem kicsit van túl árazva. Legalább most megtudtuk, hogy nem csak Magyarországon vannak hülyék.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #138293 Dátum: 2018 Október 08, 19:33:10 »

megvenném ............de mi a sz@rnak? Azé ,hogy nézegessem csak? Ha meg használnám (hiszen azé gyártották) csak csökkenne az értéke!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #138292 Dátum: 2018 Október 08, 18:26:23 »

az adokveszek-komplett autók-ba azért nem tenném be...  Wink

https://hvg.hu/cegauto/20181008_283_millio_forint_ez_az_idokapszula_vw_bogar_oldtimer_veteran
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #138291 Dátum: 2018 Október 05, 08:11:59 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
Nagyon sajnálom,  emlékét őrizzétek sokáig. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #138290 Dátum: 2018 Szeptember 28, 10:39:29 »

Zsizst sajnos tegnap délután
Ohh, nagyon sajnaljuk! :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #138289 Dátum: 2018 Szeptember 26, 08:02:37 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
Nagyon sajnálom, és részvétem, egy öreg kutya egy a családból, sajnos már velem is történt hasonló.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #138288 Dátum: 2018 Szeptember 22, 22:21:16 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(

Nagyon sajnálűm szegényt...  Cry

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #138287 Dátum: 2018 Szeptember 22, 18:30:02 »

Megértelek, és őszintén sajnálom. Asszisztáltam már én is a Loki elaltatásakor.

Mivel öreg, lassan gyógyul és a kockázat is nagyobb, emiatt ez tűnt a jobb megoldásnak.   
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138286 Dátum: 2018 Szeptember 22, 12:58:44 »

Röviden: Pátyon hétfőnként lehet kerti hulladékot égetni a helyi rendelet szerint (az OTSZ szabályait betartva, természetesen).
Kedden hajnalban sétálni mentünk az úton, ahol 4 éve minden nap. Egyszer csak azt hallom, hogy a kutya vonyítva ugat; kb 40 méterre voltam, rohanok, és látom, hogy a hátán fekszik és füstöl, körülötte szikrák pattognak. Elkaptam és a lábainál fogva kivittem, majd belehempergettem a vizes fűbe. Kb 6nm-en égetett a fószer építési hulladékot, nem oltotta el; a felületet halvány szürke por borította, alatta sajnos még jó mélyen izzott. Nem volt sötét, de a kutya nem gondolta, hogy veszélyes; belement, a talpai egyből megégtek, viszont a hátsó lábai a műtét óta korlátozottan működnek (menni-futni, stb tud, de felállni nem használja). Sajnos úgy próbált felállni, hogy a fejét hátra feszítette és nyomta oldalra magát. 10mp-ig sem tartott, de a bal oldala így annyira megégett, hogy tenyérnyi helyen jött le a bőr. Ezt még kimozogtuk volna fél-egy év alatt, de sajnos szinte az összes talppárnája is odalett a mellső lábain. Az orvos 10%-ot mondott a felépülésre, legalább fél év folyamatos szenvedéssel. Mivel öreg, lassan gyógyul és a kockázat is nagyobb, emiatt ez tűnt a jobb megoldásnak.   

Ez nagyon szomorú. Sad Őszintén sajnálom. Cry

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #138285 Dátum: 2018 Szeptember 22, 12:47:27 »

Röviden: Pátyon hétfőnként lehet kerti hulladékot égetni a helyi rendelet szerint (az OTSZ szabályait betartva, természetesen).
Kedden hajnalban sétálni mentünk az úton, ahol 4 éve minden nap. Egyszer csak azt hallom, hogy a kutya vonyítva ugat; kb 40 méterre voltam, rohanok, és látom, hogy a hátán fekszik és füstöl, körülötte szikrák pattognak. Elkaptam és a lábainál fogva kivittem, majd belehempergettem a vizes fűbe. Kb 6nm-en égetett a fószer építési hulladékot, nem oltotta el; a felületet halvány szürke por borította, alatta sajnos még jó mélyen izzott. Nem volt sötét, de a kutya nem gondolta, hogy veszélyes; belement, a talpai egyből megégtek, viszont a hátsó lábai a műtét óta korlátozottan működnek (menni-futni, stb tud, de felállni nem használja). Sajnos úgy próbált felállni, hogy a fejét hátra feszítette és nyomta oldalra magát. 10mp-ig sem tartott, de a bal oldala így annyira megégett, hogy tenyérnyi helyen jött le a bőr. Ezt még kimozogtuk volna fél-egy év alatt, de sajnos szinte az összes talppárnája is odalett a mellső lábain. Az orvos 10%-ot mondott a felépülésre, legalább fél év folyamatos szenvedéssel. Mivel öreg, lassan gyógyul és a kockázat is nagyobb, emiatt ez tűnt a jobb megoldásnak.   

Shocked Cry Súlyos égési sérüléseket szenvedett el, de mi történ, hogyan? Huh
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138284 Dátum: 2018 Szeptember 22, 06:05:40 »

Leírom, hogy emlékezzünk rá; sajnos felelőtlen ember(ek) miatt - akik nem oltották el az előző este rakott tüzet - súlyosan megégett. 10 napig harcolt, de végül az orvossal konzultálva úgy döntöttünk, ne szenvedjen tovább.
Természetesen minden jogi (és esetleg azon kívüli) eszközzel fellépünk a bűnös ellen, hogy máskor - esetleg egy kisgyerekkel - ne fordulhasson elő ilyesmi.

Shocked Cry Súlyos égési sérüléseket szenvedett el, de mi történ, hogyan? Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #138283 Dátum: 2018 Szeptember 21, 21:20:14 »

jaj szegény...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #138282 Dátum: 2018 Szeptember 21, 21:07:14 »

 Shocked    Cry
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #138281 Dátum: 2018 Szeptember 21, 20:27:08 »

Leírom, hogy emlékezzünk rá; sajnos felelőtlen ember(ek) miatt - akik nem oltották el az előző este rakott tüzet - súlyosan megégett. 10 napig harcolt, de végül az orvossal konzultálva úgy döntöttünk, ne szenvedjen tovább.
Természetesen minden jogi (és esetleg azon kívüli) eszközzel fellépünk a bűnös ellen, hogy máskor - esetleg egy kisgyerekkel - ne fordulhasson elő ilyesmi.

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
« Utoljára szerkesztve: 2018 Szeptember 21, 20:29:53 írta stonemen »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #138280 Dátum: 2018 Szeptember 21, 20:20:59 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
Cry

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #138279 Dátum: 2018 Szeptember 21, 20:16:27 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(

 Cry

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138278 Dátum: 2018 Szeptember 21, 20:00:41 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
Cry
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #138277 Dátum: 2018 Szeptember 21, 19:55:11 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(

Őszintén sajnálom! Sad

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #138276 Dátum: 2018 Szeptember 21, 19:52:36 »

Zsizst sajnos tegnap délután fél 4-kor el kellett altatnunk. Nehéz, de túléljük. :-(
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138275 Dátum: 2018 Szeptember 15, 08:48:45 »

Ez meg Kuszto-é.
http://www.origo.hu/auto/20180913-hazam-a-varam-volkswagen-t3-westfalia-joker-teszt.html
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #138274 Dátum: 2018 Szeptember 15, 07:16:56 »

http://hvg.hu/cegauto/20180915_kozel_9_millio_forint_a_legdragabb_hazai_vw_bogar_video_veteran_oldtimer
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #138273 Dátum: 2018 Szeptember 14, 21:21:53 »


Miután a nullást passzra vágták, nem is próbálom, egyébként is szar volt már.18-ból 22-be , du. vissza. Uszkve 40 oda-vissza . Meg kövér is vagyok, le tudnám a mozgás penzumot. Reggel negyed hét előtt indulok, hogy a Lurdynál még átjussak.  Nyolckor kezdek. Most  majd éltre keltem a BMW céeggyet.
Gáborom! A Bogarat mikor keltjük életre?

RNIE
« Hozzászólás #138272 Dátum: 2018 Szeptember 14, 19:05:44 »

http://hogyantortent.com/a_roncsok_szepsege/
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #138271 Dátum: 2018 Szeptember 09, 13:47:32 »

Babetta 2,75".
1,95-2" a mountenbike gumi jellemző mérete. Ilyen aszfaltgumival már akkorát lehet dönteni, hogy a pedáltengely leér.
Ha felfújod 4 bar környékére akkor már könnyű vele haladni, de a versenykerékpár gumiját nem tudja verni.

Mire akarod használni ez a kérdés.

Miután a nullást passzra vágták, nem is próbálom, egyébként is szar volt már.18-ból 22-be , du. vissza. Uszkve 40 oda-vissza . Meg kövér is vagyok, le tudnám a mozgás penzumot. Reggel negyed hét előtt indulok, hogy a Lurdynál még átjussak.  Nyolckor kezdek. Most  majd éltre keltem a BMW céeggyet.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Szeptember 09, 13:50:18 írta Funk »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138270 Dátum: 2018 Szeptember 08, 23:25:28 »

Babetta 2,75".
1,95-2" a mountenbike gumi jellemző mérete. Ilyen aszfaltgumival már akkorát lehet dönteni, hogy a pedáltengely leér.
Ha felfújod 4 bar környékére akkor már könnyű vele haladni, de a versenykerékpár gumiját nem tudja verni.

Mire akarod használni ez a kérdés.
Jah egyébként Örni téged keresnek. :-D
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #138269 Dátum: 2018 Szeptember 08, 23:24:51 »

Ha egy kerékpáron, amit aszfaltra árulnak és olyan széles gumi van rajta, mint egy Babettán, akkor azt nem nehezebb tekerni, mint egy két centis futó felületűt? Vagy megfelelő nyomás mellett éppannyi éri a talajt, de kanyarodásnál stabilabb?
Babetta 2,75".
1,95-2" a mountenbike gumi jellemző mérete. Ilyen aszfaltgumival már akkorát lehet dönteni, hogy a pedáltengely leér.
Ha felfújod 4 bar környékére akkor már könnyű vele haladni, de a versenykerékpár gumiját nem tudja verni.

Mire akarod használni ez a kérdés.
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #138268 Dátum: 2018 Szeptember 08, 09:01:18 »

Ha egy kerékpáron, amit aszfaltra árulnak és olyan széles gumi van rajta, mint egy Babettán, akkor azt nem nehezebb tekerni, mint egy két centis futó felületűt? Vagy megfelelő nyomás mellett éppannyi éri a talajt, de kanyarodásnál stabilabb?

Van olyan gumit, aminek nagyobb nyomáson a közepe ér csak le (kipúposodik) - akkor igény (és pumpa) szerint lehet próbálgatni! Wink
Nyilván akkor is nehezebb tekerni, mert nehezebb a gumi, nagyobb a légellenállás.


Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #138267 Dátum: 2018 Szeptember 07, 22:20:23 »

A minta sokkal többet számít, de kétségtelen, hogy jobb a vékony.
Előírt nyomásra fújva kevés lesz a különbség, de 2-3 hetente fújni kell, mert még olyan belsőt nem találtak fel ami a 4-4,5bart tartaná. 3 báron meg már tapadni fog.
+légellenállás

1303LS
« Hozzászólás #138266 Dátum: 2018 Szeptember 07, 18:14:21 »

Ha egy kerékpáron, amit aszfaltra árulnak és olyan széles gumi van rajta, mint egy Babettán, akkor azt nem nehezebb tekerni, mint egy két centis futó felületűt? Vagy megfelelő nyomás mellett éppannyi éri a talajt, de kanyarodásnál stabilabb?
A minta sokkal többet számít, de kétségtelen, hogy jobb a vékony.
Előírt nyomásra fújva kevés lesz a különbség, de 2-3 hetente fújni kell, mert még olyan belsőt nem találtak fel ami a 4-4,5bart tartaná. 3 báron meg már tapadni fog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #138265 Dátum: 2018 Szeptember 07, 18:03:22 »

Ha egy kerékpáron, amit aszfaltra árulnak és olyan széles gumi van rajta, mint egy Babettán, akkor azt nem nehezebb tekerni, mint egy két centis futó felületűt? Vagy megfelelő nyomás mellett éppannyi éri a talajt, de kanyarodásnál stabilabb?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #138264 Dátum: 2018 Szeptember 05, 22:02:55 »

Közben megtaláltam a 72-73as leírásokban, hogy angolul ezt lassító áttételnek hívják. De vajon a későbbiekben is benne van?
Thesamba-n nincs későbbi kezelési útmutató..
« Utoljára szerkesztve: 2018 Szeptember 05, 22:05:18 írta Typ117 »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #138263 Dátum: 2018 Szeptember 05, 21:35:03 »

Ki van képben a kübelekkel, mármint a 70 körüli thingekkel?
Pár évig még tényleg olyan volt a hátsó hajtás, hogy gázra nem megül a segge, hanem emelkedik? Ez a hátsó hajtás megemelése miatt van? Ezt hívták portál tengelynek? Meddig készült ilyennel?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138262 Dátum: 2018 Augusztus 21, 05:47:47 »

RNIE telefonos elérhetősége kellene. Ha tudja valaki, akkor elküldhetné üzenetben, vagy a fényképem alatti mobilszámra SMS-ben. Ez mondjuk gyorsabb lenne, mert itt csak 1-2 naponta töltök el egy kis időt. Köszönöm.
Megoldódott.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.