www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 25, 00:12:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921414 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31997133 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #139012 Dátum: 2019 Szeptember 06, 10:04:14 »

sajnos ide még kellene egy ugyanitt ugyanilyen (de mondjuk JÓ nyárigumival szerelt)  autóval járó sofőr tapasztalása...
akkor lenne viszonyítási alap
látogasd meg télen Abest bogárral, nyári gumival  Wink Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #139011 Dátum: 2019 Szeptember 06, 10:02:32 »

Nem az átalakítás szempontjából, hanem, hogy kevés bogarat dobnak azért ki a szemétbe, mert elromlott a motorja, viszont kb. az összeset meg azért mert elrohad.
így értem. igen.

De az új autókhoz is szükség van lakatosokra, így azt van esélyed találni x év múlva is. Még akkor is ha a többség csak elemet cserélni tud / szokott / akar. De ha tud hegeszteni, és lehet kapni tábla lemezt, akkor van esély.
Míg a motorhoz hengereket, gyűrűket egy darabig még gyártanak valahol, de egyre szarabb minőségben.
Bogár szerelők meg már nem nagyon lesznek újak, csak remélni lehet hogy az eddigieket lesz aki tovább viszi.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #139010 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:57:30 »

Hogy konkrét példa is legyen:
Bogáron nokian weather-t használok 2015 óta. 15e km ment bele.
Polon Apollo alnac 4g all season van 185/60R14-es méretben. 1 éve és 11e km van benne.

Nálam 1 km földút választ el az aszfaltozott takarított résztől. 1 km alatt 40m szintkülönbség van. Az utolsó 70 m-en kb. 3 m szintemelkedés.
Puha hótól, lefagyott jegesig minden volt itt. Nem takarítják, nem sózzák. Szomszédok miatt szoktam egy kis homokkal megszórnia mikor már tükör jéggé polírozták a padlógázas szerencsétlenkedésükkel, mert ezek be vannak oltva vezetés ellen.

Sose volt gond. Fékúton se vettem észre, hogy hosszabb lenne.
sajnos ide még kellene egy ugyanitt ugyanilyen (de mondjuk JÓ nyárigumival szerelt)  autóval járó sofőr tapasztalása...
akkor lenne viszonyítási alap
1303LS
« Hozzászólás #139009 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:55:04 »

Bizonyos kultúrkörökben akár 4-5 is.  Grin
Pl.:
http://www.automotor.hu/extra/ekozben-indiaban-az-5-eves-gyerek-vezette-a-robogot-mogotte-az-egesz-csaladdal-video/
1303LS
« Hozzászólás #139008 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:52:47 »

Grin
ez két személyes?
Bizonyos kultúrkörökben akár 4-5 is.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #139007 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:52:19 »

persze lakatos ezután is kelleni fog, az sem lesz olcsóbb.

mire gondoltál amit egy ilyen átalakítás (alváz, futómű, hajtás) nem érint és bonyolult és nehezen szerelhető?
a belső térre? a szellőző rendszerre?  Grin Grin vagy a rádióra? Grin
mondjuk lehet hogy nincs benne túl sok fűtés..
Nem az átalakítás szempontjából, hanem, hogy kevés bogarat dobnak azért ki a szemétbe, mert elromlott a motorja, viszont kb. az összeset meg azért mert elrohad.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #139006 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:49:59 »

Persze a filing az más. Nagy élvezet amit villany hajt.
Én asszem a télen egy ilyet alakítok át villanyosra. 2-3kW-os motor 72V-os rendszeren.
Bár ennek is a motorja a legjobb, de megy a polcra.
<beszúrt kép törölve>
Grin
ez két személyes?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #139005 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:48:51 »

Sajnos a bogarak legtartósabb és legkönnyebben szerelhető alkatrésze az a motor. Szinte minden más sokkal drágábban és komplikáltabban pusztul.
persze lakatos ezután is kelleni fog, az sem lesz olcsóbb.

mire gondoltál amit egy ilyen átalakítás (alváz, futómű, hajtás) nem érint és bonyolult és nehezen szerelhető?
a belső térre? a szellőző rendszerre?  Grin Grin vagy a rádióra? Grin
mondjuk lehet hogy nincs benne túl sok fűtés..
1303LS
« Hozzászólás #139004 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:48:42 »

Azt írják, a VW átalakító kittet tervez a régi autókhoz, elsőre egy kabrió bogárba építették az e-up! elektromos hajtásláncát, 82 lóerővel, valószínűleg 210 nm-rel. 200km hatótávval
Ha 10-20 év múlva már nem lesz aki szerelje a bogár motort, lehet ez is jó megoldás lesz  Cheesy
de a hangja hiányozni fog Undecided és a fíling is megváltozik

https://villanyautosok.hu/2019/09/06/jon-az-elektromos-bogar-es-mas-volkswagen-klasszikusok/
Persze a filing az más. Nagy élvezet amit villany hajt.
Én asszem a télen egy ilyet alakítok át villanyosra. 2-3kW-os motor 72V-os rendszeren.
Bár ennek is a motorja a legjobb, de megy a polcra.
Akkum van bőven. Épp most csapoltam meg a 36V-os packomat 3/3/4 cellánként, hogy a hajómotor szépen tudja használni, ne kelljen csipeszelgetni folyton, bénán.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 06, 09:50:28 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #139003 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:42:18 »

Azt írják, a VW átalakító kittet tervez a régi autókhoz, elsőre egy kabrió bogárba építették az e-up! elektromos hajtásláncát, 82 lóerővel, valószínűleg 210 nm-rel. 200km hatótávval
Ha 10-20 év múlva már nem lesz aki szerelje a bogár motort, lehet ez is jó megoldás lesz  Cheesy
de a hangja hiányozni fog Undecided és a fíling is megváltozik

https://villanyautosok.hu/2019/09/06/jon-az-elektromos-bogar-es-mas-volkswagen-klasszikusok/
Sajnos a bogarak legtartósabb és legkönnyebben szerelhető alkatrésze az a motor. Szinte minden más sokkal drágábban és komplikáltabban pusztul.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #139002 Dátum: 2019 Szeptember 06, 09:29:24 »

Azt írják, a VW átalakító kittet tervez a régi autókhoz, elsőre egy kabrió bogárba építették az e-up! elektromos hajtásláncát, 82 lóerővel, valószínűleg 210 nm-rel. 200km hatótávval
Ha 10-20 év múlva már nem lesz aki szerelje a bogár motort, lehet ez is jó megoldás lesz  Cheesy
de a hangja hiányozni fog Undecided és a fíling is megváltozik

https://villanyautosok.hu/2019/09/06/jon-az-elektromos-bogar-es-mas-volkswagen-klasszikusok/
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #139001 Dátum: 2019 Szeptember 06, 06:57:16 »

Micsoda csúcsmodellek
Grin  Ugye?
Apollo néhány éve megvette a Vredeseint és így hozzájutott az egyik legjobb 4 évszakos gumikészítő összes tapasztalatához.
Hogy mik vannak...
1303LS
« Hozzászólás #139000 Dátum: 2019 Szeptember 06, 05:45:16 »

Hogy konkrét példa is legyen:
Bogáron nokian weather-t használok 2015 óta. 15e km ment bele.
Polon Apollo alnac 4g all season van 185/60R14-es méretben. 1 éve és 11e km van benne.

Nálam 1 km földút választ el az aszfaltozott takarított résztől. 1 km alatt 40m szintkülönbség van. Az utolsó 70 m-en kb. 3 m szintemelkedés.
Puha hótól, lefagyott jegesig minden volt itt. Nem takarítják, nem sózzák. Szomszédok miatt szoktam egy kis homokkal megszórnia mikor már tükör jéggé polírozták a padlógázas szerencsétlenkedésükkel, mert ezek be vannak oltva vezetés ellen.

Sose volt gond. Fékúton se vettem észre, hogy hosszabb lenne.
Micsoda csúcsmodellek és mégis. Sőt azóta eltelt 4 év, ami nagyon sok fejlődést hozott.
Tehát igazolva, hogy még a kérdés is hülyeség volt. De egy vidékinek ez elnézhető.  Grin
Egyébként lehetne még ragozni, mert az évek alatt a sima évszakos gumik is nagyon fejlődnek.
Ha a 3 éves dunlopomat most lecserélném az idei megfelelőjére biztos, hogy elkerekedne a szemem, hogy eddig hogy bírtam járni azzal a szarral...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #138999 Dátum: 2019 Szeptember 05, 21:08:10 »

TAPASZTALATOM.
Hogy konkrét példa is legyen:
Bogáron nokian weather-t használok 2015 óta. 15e km ment bele.
Polon Apollo alnac 4g all season van 185/60R14-es méretben. 1 éve és 11e km van benne.

Nálam 1 km földút választ el az aszfaltozott takarított résztől. 1 km alatt 40m szintkülönbség van. Az utolsó 70 m-en kb. 3 m szintemelkedés.
Puha hótól, lefagyott jegesig minden volt itt. Nem takarítják, nem sózzák. Szomszédok miatt szoktam egy kis homokkal megszórnia mikor már tükör jéggé polírozták a padlógázas szerencsétlenkedésükkel, mert ezek be vannak oltva vezetés ellen.

Sose volt gond. Fékúton se vettem észre, hogy hosszabb lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 05, 21:11:18 írta abes »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #138998 Dátum: 2019 Szeptember 05, 20:37:13 »

Most majd leugathatsz engem is.  Grin
Egyébként meg mi a bajod a tényekkel?  Grin
Szóval azt kéred, hogy írja meg bárki a tapasztalatait.
Egy autógumi kérdéskörben ez több éves tapasztalat kell, hogy legyen.
A gumik évente fejlődnek egy jó nagyot.
Amelyikre azt mondják, hogy csúcsszuper 2019-ben arról majd 2024-ben lesz vélemény. Kérlek várj eg ypicit.
Amikkel pedig a tisztelt kollégáknak valós tapasztalatuk van az ma már szart sem ér. Mit kezdesz vele?
Anyám kocsiján volt 4 évszakos kb. 4 éve dobtam le róla, és volt vagy 8-10 éves. Botrányosan szar volt.
Na ezzel mit kezdesz. Okos ember ilyenben nem ad tapasztalati tanácsot, én ezért nem is tettem.
Viszont egy ma kapható "4évszakos" tökéletes versenytársa a legtöbb évszakosnak ha a havas viselkedést kivonod a képletből.
De ezt az utolsót ne olvasd, mert erről nincs személyes TAPASZTALATOM.
Köszönöm Vili!  (jelentsen ez bármit)
1303LS
« Hozzászólás #138997 Dátum: 2019 Szeptember 05, 20:12:58 »

Most majdnem felbosszantottál! De újra elolvasva rájöttem, hogy nem is érted miről írtam. Még egyszer leírtad, de ettől ez még nem lett tapasztalat!
Egy kicsit alpári lettél a végére! Kiemelném: IDIÓTA!  Grin Én nem írtam neked semmi ilyesmit! Erre a nyílt sértegetésre nem kívánok reagálni.
Köszi! Vidámabbá tetted az estém!

Ami azt illeti, azért válaszoltam a hozzászólásodra, mert nem érezted át, hogy amit leírtál azt mind tudtam, de szerintem az összes fórumozó. Ketten megértették a "feladatot", nekik köszönöm, esetleg akinek még van a korábban feltett kérdésemre válasza, azt szívesen meghallgatom.
 

Most majd leugathatsz engem is.  Grin
Egyébként meg mi a bajod a tényekkel?  Grin
Szóval azt kéred, hogy írja meg bárki a tapasztalatait.
Egy autógumi kérdéskörben ez több éves tapasztalat kell, hogy legyen.
A gumik évente fejlődnek egy jó nagyot.
Amelyikre azt mondják, hogy csúcsszuper 2019-ben arról majd 2024-ben lesz vélemény. Kérlek várj eg ypicit.
Amikkel pedig a tisztelt kollégáknak valós tapasztalatuk van az ma már szart sem ér. Mit kezdesz vele?
Anyám kocsiján volt 4 évszakos kb. 4 éve dobtam le róla, és volt vagy 8-10 éves. Botrányosan szar volt.
Na ezzel mit kezdesz. Okos ember ilyenben nem ad tapasztalati tanácsot, én ezért nem is tettem.
Viszont egy ma kapható "4évszakos" tökéletes versenytársa a legtöbb évszakosnak ha a havas viselkedést kivonod a képletből.
De ezt az utolsót ne olvasd, mert erről nincs személyes TAPASZTALATOM.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #138996 Dátum: 2019 Szeptember 05, 19:53:43 »

Figyelj Bill,az amire azt mondják,hogy uniszex,meg univerzális,és hogy mindenre jó,ilyen nincs,mert akkor az tulajdonképpen semmire sem jó.Kicsit erre is jó,kicsit arra is jó,aztán tulajdonképpen igazán egyikre sem jó.Ilyen a négyévszakos gumi is.Nem igazán téli,nem igazán nyári,olyan semmilyen.Éppen ezért,annak jó,vagyis olyanoknak ajánlják,akik helyben,városban eltopognak vele,aztán mennek évi párezer km-t.Mert így talán,mire elöregedne,lejárják.

Hülyének nézel,meg közhelynek,miből élnek a gumis vállalkozások?Vagyis mi a fő bevételük,a főszezonjuk?A téli-nyári kerékcserék,ne nézzél már hülyének!A négyévszakos gumival,meg pont velük baszol ki.Logikusan nem tudsz gondolkodni Te sem.Felrakod,aztán meglátogatod majd legközelebb 5-6 év múlva,ha lefutott.Két garnitúra gumival,ez idő alatt,meg tíz-tizenkétszer látogatnád meg a gumiműhelyet.Vagyis évi kétszer.Most ebben mi okoskodás?!Ezek tények.Idióta!
Most majdnem felbosszantottál! De újra elolvasva rájöttem, hogy nem is érted miről írtam. Még egyszer leírtad, de ettől ez még nem lett tapasztalat!
Egy kicsit alpári lettél a végére! Kiemelném: IDIÓTA!  Grin Én nem írtam neked semmi ilyesmit! Erre a nyílt sértegetésre nem kívánok reagálni.
Köszi! Vidámabbá tetted az estém!

Ami azt illeti, azért válaszoltam a hozzászólásodra, mert nem érezted át, hogy amit leírtál azt mind tudtam, de szerintem az összes fórumozó. Ketten megértették a "feladatot", nekik köszönöm, esetleg akinek még van a korábban feltett kérdésemre válasza, azt szívesen meghallgatom.
 
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #138995 Dátum: 2019 Szeptember 05, 17:56:18 »

Persze.
Figyelj Bill,az amire azt mondják,hogy uniszex,meg univerzális,és hogy mindenre jó,ilyen nincs,mert akkor az tulajdonképpen semmire sem jó.Kicsit erre is jó,kicsit arra is jó,aztán tulajdonképpen igazán egyikre sem jó.Ilyen a négyévszakos gumi is.Nem igazán téli,nem igazán nyári,olyan semmilyen.Éppen ezért,annak jó,vagyis olyanoknak ajánlják,akik helyben,városban eltopognak vele,aztán mennek évi párezer km-t.Mert így talán,mire elöregedne,lejárják.

Hülyének nézel,meg közhelynek,miből élnek a gumis vállalkozások?Vagyis mi a fő bevételük,a főszezonjuk?A téli-nyári kerékcserék,ne nézzél már hülyének!A négyévszakos gumival,meg pont velük baszol ki.Logikusan nem tudsz gondolkodni Te sem.Felrakod,aztán meglátogatod majd legközelebb 5-6 év múlva,ha lefutott.Két garnitúra gumival,ez idő alatt,meg tíz-tizenkétszer látogatnád meg a gumiműhelyet.Vagyis évi kétszer.Most ebben mi okoskodás?!Ezek tények.Idióta!

« Utoljára szerkesztve: 2019 Szeptember 05, 17:58:01 írta Narancs »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #138994 Dátum: 2019 Szeptember 05, 12:45:46 »

Mi van veled? Öregszel?  Shocked
Persze.
1303LS
« Hozzászólás #138993 Dátum: 2019 Szeptember 05, 06:02:44 »

Ezt honnan ollóztad össze? Csupa közhely... Úgy látom te még mindig okos vagy, én meg csak bízom az emberek jóindulatában (hogy normálisan válaszolnak).
Amúgy neked van? Mert ha nincs, akkor tapasztalatod sincs, és akkor nem te voltál a célcsoport. Ha segíteni nem tudsz minek írsz?
Amúgy te Gumibogihoz jársz ha akad egy kis problémád? Mert én nem, ezért nem is gondolom, hogy elvenném a kenyerét. Nem hiszem, hogy egy fővárosi gumisnak egy kelet-magyarországi fasz venné el a kenyerét... (bár ebbe a narancs színű világban bármi megtörténhet)
 
Mi van veled? Öregszel?  Shocked
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #138992 Dátum: 2019 Szeptember 04, 21:54:22 »

Arra bőven megfelel,pont arra ajánlják.

Ha keveset mész,mire két garnitúra gumit lejárnál,elkoptatnál,az annyi idő,hogy arra elöregszenek.Pont az ilyeneknek jó a négyévszakos,mert az csak egy garnitúra,ergo azoknak fele annyi idő kell.

Ha nem magad csavarozgatod évi kétszer,hanem rendes gumiműhelyt látogatsz rendszeresen,plusz centíroztatsz is,a kerékcserék árából,pont kapsz egy újabb garnitúra gumit (kisebb méretre gondolok,mondjuk ilyen 14 max 15 collig).Mert ugye,a négyévszakos gumiknál,ezt a költséget is megspórolod.

És Gumibogival pedig pont jó embert kérdeztél meg,maszek gumis,sosem fogja a négyévszakos gumit ajánlani,dícsérni és javasolni Neked,hiszen ezzel az ő kenyerüket,megélhetésüket veszed el.A gumisok (tisztelet a kivételnek),mind szidják ezt a gumit,és lebeszélnek róla.Nekik az a jó (meg az üzlet),ha mindenki két garnitúra gumit vesz/használ,és évenként kétszer,jó erős szezont produkál,és náluk cserélteti át.
Ezt honnan ollóztad össze? Csupa közhely... Úgy látom te még mindig okos vagy, én meg csak bízom az emberek jóindulatában (hogy normálisan válaszolnak).
Amúgy neked van? Mert ha nincs, akkor tapasztalatod sincs, és akkor nem te voltál a célcsoport. Ha segíteni nem tudsz minek írsz?
Amúgy te Gumibogihoz jársz ha akad egy kis problémád? Mert én nem, ezért nem is gondolom, hogy elvenném a kenyerét. Nem hiszem, hogy egy fővárosi gumisnak egy kelet-magyarországi fasz venné el a kenyerét... (bár ebbe a narancs színű világban bármi megtörténhet)
 
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #138991 Dátum: 2019 Szeptember 04, 20:27:15 »

Arra bőven megfelel,pont arra ajánlják.

Ha keveset mész,mire két garnitúra gumit lejárnál,elkoptatnál,az annyi idő,hogy arra elöregszenek.Pont az ilyeneknek jó a négyévszakos,mert az csak egy garnitúra,ergo azoknak fele annyi idő kell.

Ha nem magad csavarozgatod évi kétszer,hanem rendes gumiműhelyt látogatsz rendszeresen,plusz centíroztatsz is,a kerékcserék árából,pont kapsz egy újabb garnitúra gumit (kisebb méretre gondolok,mondjuk ilyen 14 max 15 collig).Mert ugye,a négyévszakos gumiknál,ezt a költséget is megspórolod.

És Gumibogival pedig pont jó embert kérdeztél meg,maszek gumis,sosem fogja a négyévszakos gumit ajánlani,dícsérni és javasolni Neked,hiszen ezzel az ő kenyerüket,megélhetésüket veszed el.A gumisok (tisztelet a kivételnek),mind szidják ezt a gumit,és lebeszélnek róla.Nekik az a jó (meg az üzlet),ha mindenki két garnitúra gumit vesz/használ,és évenként kétszer,jó erős szezont produkál,és náluk cserélteti át.
Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #138990 Dátum: 2019 Szeptember 04, 19:16:06 »

Évi nem sok kilométer megtételéhez...
Arra bőven megfelel,pont arra ajánlják.

Ha keveset mész,mire két garnitúra gumit lejárnál,elkoptatnál,az annyi idő,hogy arra elöregszenek.Pont az ilyeneknek jó a négyévszakos,mert az csak egy garnitúra,ergo azoknak fele annyi idő kell.

Ha nem magad csavarozgatod évi kétszer,hanem rendes gumiműhelyt látogatsz rendszeresen,plusz centíroztatsz is,a kerékcserék árából,pont kapsz egy újabb garnitúra gumit (kisebb méretre gondolok,mondjuk ilyen 14 max 15 collig).Mert ugye,a négyévszakos gumiknál,ezt a költséget is megspórolod.

És Gumibogival pedig pont jó embert kérdeztél meg,maszek gumis,sosem fogja a négyévszakos gumit ajánlani,dícsérni és javasolni Neked,hiszen ezzel az ő kenyerüket,megélhetésüket veszed el.A gumisok (tisztelet a kivételnek),mind szidják ezt a gumit,és lebeszélnek róla.Nekik az a jó (meg az üzlet),ha mindenki két garnitúra gumit vesz/használ,és évenként kétszer,jó erős szezont produkál,és náluk cserélteti át.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #138989 Dátum: 2019 Szeptember 04, 08:33:18 »

Nekem Yokohama van az LT. Nagy hóban még nem volt (mert nem volt Smiley ) de eddig megfelelőnek találom. Persze egy 250 LE-s autónál más lehet a helyzet.

Van valakinek tapasztalata ezekkel az új fejlesztésű négy-évszakos gumikkal? Gumibogi, nálad visszajelzések? Évi nem sok kilométer megtételéhez...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #138988 Dátum: 2019 Szeptember 03, 22:26:48 »

Van valakinek tapasztalata ezekkel az új fejlesztésű négy-évszakos gumikkal? Gumibogi, nálad visszajelzések? Évi nem sok kilométer megtételéhez...
Nekem.
Apollo fasza. 1 évet már lehúztam vele.
Eddig nem bántam meg, csöndes, kényelmes, nem csúszik.
Családban ha elvitték (második autó úgymond kulcsos autó) soha senkinek nem tűnt fel, hogy 4 évszakos van rajta.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #138987 Dátum: 2019 Szeptember 03, 22:18:09 »

Van valakinek tapasztalata ezekkel az új fejlesztésű négy-évszakos gumikkal? Gumibogi, nálad visszajelzések? Évi nem sok kilométer megtételéhez...
1303LS
« Hozzászólás #138986 Dátum: 2019 Szeptember 02, 18:41:29 »

Mert leengeditek a lefolyón a használt sütő olajat Grin! Az enyím mindenevwő Cheesy Addig meg terheljétek a környezetet az akksikkal & előállításukkal Undecided És mi van a hajókkal ,repcsikkel ,lakossági fűtéssel??? Ja és a félvezetők előállításához homok is kell nem kevés ,az is fogytán(nem akár melyik homok jó) Aztán beszélhetünk arról ,hogy mennyivel kevesebb embör kö az elektronyos ótó előállításához. Csak gondold/játok át. Szóval van itt baj nem kevés  Egyébként több mint 100éve is volt elektronyos ótó/bus Angliában ,sőt porke bácsi is alkotott energiavisszanyerővel Wink
És sorolhatnám továbbb........
Jessszus Shocked Shocked Shocked Mekkora profi módon összeszedted az összes buta, demagóg, konteót, ami a témában elérhető.
Kicsit kellene csak utánanézni, de ha nem akarsz akkor meg nem kell olyanról véleményt nyilvánítani amiről SEMMIT sem tudsz.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3648


« Hozzászólás #138985 Dátum: 2019 Szeptember 02, 17:16:35 »

Na az sose lesz az.
Bio cucc, az a legnagyobb vétek...
Negatív az energia előállítási mérlege, de nagyon.
Mert leengeditek a lefolyón a használt sütő olajat Grin! Az enyím mindenevwő Cheesy Addig meg terheljétek a környezetet az akksikkal & előállításukkal Undecided És mi van a hajókkal ,repcsikkel ,lakossági fűtéssel??? Ja és a félvezetők előállításához homok is kell nem kevés ,az is fogytán(nem akár melyik homok jó) Aztán beszélhetünk arról ,hogy mennyivel kevesebb embör kö az elektronyos ótó előállításához. Csak gondold/játok át. Szóval van itt baj nem kevés  Egyébként több mint 100éve is volt elektronyos ótó/bus Angliában ,sőt porke bácsi is alkotott energiavisszanyerővel Wink
És sorolhatnám továbbb........

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #138984 Dátum: 2019 Szeptember 02, 15:15:59 »

Vagy növényi olaj a busomba Cheesy Csak akkor megbasznak! Pedig az ződ lenne! Akkor most mi a faszom van??? Ja bocs  Lips Sealed
Na az sose lesz az.
Bio cucc, az a legnagyobb vétek...
Negatív az energia előállítási mérlege, de nagyon.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3648


« Hozzászólás #138983 Dátum: 2019 Szeptember 02, 14:18:44 »

Ha környezetbarát akar lenni az ember, CNG-zik.
Vagy kerékpározik.  Wink
Vagy növényi olaj a busomba Cheesy Csak akkor megbasznak! Pedig az ződ lenne! Akkor most mi a faszom van??? Ja bocs  Lips Sealed

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15005

« Hozzászólás #138982 Dátum: 2019 Szeptember 02, 13:52:48 »

10 évig még a prius lesz a nyerő.
Szénnel és ligninnel nem túl környezetbarát közlekedni.
Minél nagyobb akkupakkot cipelsz annál kevésbé...

Ez a rög valóság.
Ha környezetbarát akar lenni az ember, CNG-zik.
Vagy kerékpározik.  Wink
De ezt te is tudod.
1303LS
« Hozzászólás #138981 Dátum: 2019 Szeptember 02, 12:57:53 »

minek Huh
Hogy még meggágyult aggastyán korom előtt minél többet megtapasztalhassak abból a gigaforradalomból aminek a napjait éljük. Ha már az 100évvel ezelőttire nem emlékszem.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3648


« Hozzászólás #138980 Dátum: 2019 Szeptember 02, 12:30:19 »

minek Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #138979 Dátum: 2019 Szeptember 02, 08:43:43 »

https://autopult.hu/hirek/reszkess-leaf-10-milliotol-startol-az-elektromos-vw-id-3-lenyomta-az-e-golf-arat-is.html
Lehetne végre egy jó kis népautó újra.  csak tudják gyártani...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138978 Dátum: 2019 Szeptember 01, 06:51:03 »

Jó az ilyen segítő, az én kutyám a csengő vezetékére allergiás, utólag lett kiépítve, időnként kiássa a védőcsövet, hogy nefelejtsük el a nyomvonalat.
Ahogy Zsozsy is mondaná:  Grin Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3648


« Hozzászólás #138977 Dátum: 2019 Augusztus 31, 18:57:09 »

.........hogy nefelejtsük el a nyomvonalat.
Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #138976 Dátum: 2019 Augusztus 31, 09:59:03 »

Ki lesz/lenne ha a kótyám nem segítene be! Mindig figyeli ,hogy mit cselekszem a busz alatt és amikor végeztem ő úgy gondolja ,hogy korrigálja a dolgokat. Most épp az állófűtés üzapumpa stekkerjét rágta szét  Undecided Cry Pedig kap kaját rendesen ,mán a lábtörlők is elfogytak Grin
Jó az ilyen segítő, az én kutyám a csengő vezetékére allergiás, utólag lett kiépítve, időnként kiássa a védőcsövet, hogy nefelejtsük el a nyomvonalat.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138975 Dátum: 2019 Augusztus 23, 07:14:08 »

Ki lesz/lenne ha a kótyám nem segítene be! Mindig figyeli ,hogy mit cselekszem a busz alatt és amikor végeztem ő úgy gondolja ,hogy korrigálja a dolgokat. Most épp az állófűtés üzapumpa stekkerjét rágta szét  Undecided Cry Pedig kap kaját rendesen ,mán a lábtörlők is elfogytak Grin
"Remek" segéd. Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3648


« Hozzászólás #138974 Dátum: 2019 Augusztus 23, 07:08:12 »

Elképzelhető, ki kéne próbálni.
Ki lesz/lenne ha a kótyám nem segítene be! Mindig figyeli ,hogy mit cselekszem a busz alatt és amikor végeztem ő úgy gondolja ,hogy korrigálja a dolgokat. Most épp az állófűtés üzapumpa stekkerjét rágta szét  Undecided Cry Pedig kap kaját rendesen ,mán a lábtörlők is elfogytak Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #138973 Dátum: 2019 Augusztus 23, 06:32:52 »

Csak akkor igen hamar eldugul, nem?
Elképzelhető, ki kéne próbálni. Bár az is igaz, hogy nálam gyakorlatilag sok ezer km után is tiszta a szűrő, szóval én ezt sose tudom meg. Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.