www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 19:37:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27671937 alkalommal)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139381 Dátum: 2020 Március 24, 14:53:13 »

Hogy milyen fúvóka volt benne, nem tudom, de nekem mindkét Bogaramat Szabó Miki szerelte és fogja is, amíg meglesznek...  Wink Grin
Tatabányán lakik?A profilodból feltételezem.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139380 Dátum: 2020 Március 24, 14:52:04 »

Ha már 1200 ...
Nekem is D-s autóm van. Eredeties, legalábbis igyexem megóvni.
Az én fülemnek a 80...85 km/h a legkellemesebb, alkalmanként elfogadható a 90...100, de nekem nem hosszú távon.
Sok éve nyaranként megjártuk vele Erdélyt (Transzfogaras, Transzalpina), nem szokott hőmérsékletproblémánk lenni. (VDO hőfokjeladós nívópálcán mérve, négyrácsos motorházfedél alatt)
Én szeretem  Cool
Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.Jó túra lehetett.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139379 Dátum: 2020 Március 24, 14:49:26 »

Ha már bíztatás: szóval a csúcs amit gurult a bogink az kilóhúsz volt négy személlyel Wink (soha többé ,elég volt 1x )
Az meredek.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139378 Dátum: 2020 Március 24, 12:19:35 »

Ha már 1200 ...
Nekem is D-s autóm van. Eredeties, legalábbis igyexem megóvni.
Az én fülemnek a 80...85 km/h a legkellemesebb, alkalmanként elfogadható a 90...100, de nekem nem hosszú távon.
Sok éve nyaranként megjártuk vele Erdélyt (Transzfogaras, Transzalpina), nem szokott hőmérsékletproblémánk lenni. (VDO hőfokjeladós nívópálcán mérve, négyrácsos motorházfedél alatt)
Én szeretem  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #139377 Dátum: 2020 Március 24, 12:08:32 »

Mondasz valamit.A gyári karbit fel akartam újítani,talán meghoztad a kedvemet🤔 .Az biztos,hogy abban a 140 féklevegő és 112,5 főfúvóka nem volt jó párosítás.

Hogy milyen fúvóka volt benne, nem tudom, de nekem mindkét Bogaramat Szabó Miki szerelte és fogja is, amíg meglesznek...  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #139376 Dátum: 2020 Március 24, 11:40:32 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első ...
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
...
Köszi
Én egykor mentem Ratro osztrákiából behozott 1,2D-jével. Mondjuk az az autó nem volt szétbuherálva, talán teljesen gyári volt, de az egy nagyon szerethető autó volt. Én azzal 100-110-zel közlekedtem, igaz nem egy gyorsuló művész, de lendületből lehet vele szépen autózni. Szerintem egyáltalán nem hangos, sőt! (jó, tényleg egy gyári állapotú volt)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139375 Dátum: 2020 Március 24, 11:20:36 »

Köszi a bíztatást.
Ha már bíztatás: szóval a csúcs amit gurult a bogink az kilóhúsz volt négy személlyel Wink (soha többé ,elég volt 1x )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139374 Dátum: 2020 Március 24, 11:16:12 »

90-100-at tudnia kell erőlködés nélkül. Nyomjad neki bírni fogja. Nekem is 1,2 van. (Mondjuk nem gyári Evil Evil>Cheesy
Köszi a bíztatást.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139373 Dátum: 2020 Március 24, 11:14:36 »

Az első Bogaram nekem is 1,2-es Spar volt és ha 110 utazót nem is mentem vele, de a 90-100-at simán vitte. Azzal a sebességgel ki lehetett vele menni a világból. Igaz, gyári, jól beállított karbival, nem nagyobbal.
Mondasz valamit.A gyári karbit fel akartam újítani,talán meghoztad a kedvemet🤔 .Az biztos,hogy abban a 140 féklevegő és 112,5 főfúvóka nem volt jó párosítás.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139372 Dátum: 2020 Március 24, 11:11:20 »

A komplett belsőt tőlem vásárolta bele,ilyen vaj vagy krém bőrbelső volt akkor.És egybefejtámlás,un sírkó vagy pilóta ülések.
A Péternek,akkor volt egy nagyon szép és kedves barátnője (már nincsenek együtt),és a lány készítette pedig maga,az ajtókárpitokat.
Amúgy a belseje tényleg szép.A színe is.És a lakatosmunka is alapos volt,a srác megvett hozzá minden javítóelemet.
Akkor Te többbet tudsz a kocsim előéletéről,mint én ☺.Meg a csinos barátnő...😀
Köszi az infót.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #139371 Dátum: 2020 Március 24, 09:49:38 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.Szeretem és sikerült még megfizethető áron venni,de azért sok meglepetést okozott eleinte.Ma már jó.Ki lett hézagolva a főtengely lendkerék oldal,kapott új szimmeringet.stb.Gyújtást,szelepeket én állítom,egy szívócsonkos ,de nagyobb karbi van rajt vákuumos gyújtáselosztóval be lett hangolva.
Be kell vallanom ,hogy egy kicsit kevés nekem az 1.2 es motor utazósebessége.Szeretném nyáron és jó időben kirándulásokra utazásokra használni,de a tartós 70-80km sebességnél többet nem bír,egyszerűen túlmelegszik.Ismerem a határait.
Nem tudom,van ennek a motornak valami rejtett tartaléka?Gondoltam én,hogy bele lehet rakni az 1.6os főtengelyt,és a nagyobb hengerszettet?Csinált valaki már ilyent?Gondolom a hoszabb hajtórudak miatt nem lenne egyszerű,és nagyon át kellene munkálni a blokkot.
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
Tôbben írták a motorcserét,de tartok attól,hogy egy ellenőrzés során megnézi a rendőr,és gondolom a bepapírozás nem egyszerű.
Köszi
90-100-at tudnia kell erőlködés nélkül. Nyomjad neki bírni fogja. Nekem is 1,2 van. (Mondjuk nem gyári Evil Evil>Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #139370 Dátum: 2020 Március 24, 08:26:43 »

Az a karbi nekem nem kerek, emlékszem, hogy játszottál a fúvókákkal. Féklevegő mekkora van benne? Ne legyen nagy, mert akkor felül elmelegszik, elszegényedik. Ha meghajtod, közvetlenül utána milyen a gyertya? (Megállás után csak minimális alapjáraton járás legyen, hogy látsszon).
Gyári 1.2-esnek 110 körül tudnia kell. Ezt a motort nem lehet túlhajtani, és ezt nem én mondom, hanem egy korabeli magyar AM teszt. Smiley
(Amúgy hangosnak hangos tud lenni, mert nem halk. Wink )

Az első Bogaram nekem is 1,2-es Spar volt és ha 110 utazót nem is mentem vele, de a 90-100-at simán vitte. Azzal a sebességgel ki lehetett vele menni a világból. Igaz, gyári, jól beállított karbival, nem nagyobbal.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #139369 Dátum: 2020 Március 24, 07:18:28 »

hirtelen meglepődtem, hogy az enyémre Smiley brutál memóriád van :O
Ja bocs,mert rossz helyre írtam a választ.

És köszönöm!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #139368 Dátum: 2020 Március 24, 07:17:46 »

Igen,jól emlékszel,ez az.A kasztnimunka jól sikerült neki,a festés sem rossz egy két apró technikai hibát leszámítva.A belsejét újrabőrözték,az esztétikus.Gyári acélfelnikkel vettem,nekem ez is tetszik.
Igen,egyébként a motor lehet a gyenge pontja,amivel a közeljövőben kell foglalkozni.
A komplett belsőt tőlem vásárolta bele,ilyen vaj vagy krém bőrbelső volt akkor.És egybefejtámlás,un sírkó vagy pilóta ülések.
A Péternek,akkor volt egy nagyon szép és kedves barátnője (már nincsenek együtt),és a lány készítette pedig maga,az ajtókárpitokat.
Amúgy a belseje tényleg szép.A színe is.És a lakatosmunka is alapos volt,a srác megvett hozzá minden javítóelemet.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139367 Dátum: 2020 Március 24, 07:15:38 »

Én emlékszem amúgy a bogaradra!...
hirtelen meglepődtem, hogy az enyémre Smiley brutál memóriád van :O

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139366 Dátum: 2020 Március 23, 22:50:11 »

Én emlékszem amúgy a bogaradra!Több okból is.Egyik,mivel hosszú-hosszú évekig,soproni bogár volt,és én is soproni vagyok.Anno a kilencvenes években,itt futott napi szinten,akkor még metálzöldként.Aztán félrerakták itt Sopronban,a Táncsics Mihály utcába,a "fehér",most közgazdasági,Fáy András iskola mellé.Itt rohasztották,álldogált szegény,hosszú évekig,kb tíz évig,lapos gumikkal.Aztán több kézen keresztül ment,ilyen Sopron környéki falvakba,potom pénzekért,felújításra szorulóan.Aztán,Győrbe került,"Lascsik Péterhez"ő végezett rajta anno nagyjavítást,ilyen fuscher,költségtakarékos felújítást,még 2015-2016-ban.Ekkor érte el,a mai,metállbarna színét.Még tőlem vásárolt hozzá komplett belsőt,üléseket,króm Mangels felniket,pillangó ablakokat,ablak filceket,gumikat,apróságokat.Igaz,hogy foglakozott vele,költött rá,időt szánt rá,megmentette,le a kalappal előtte.De amit ő csinált,az nem volt szakszerű,hozzáértő,alapos,és mindenre kiterjedő.És tudom,hogy a motorral is voltak gondok nála,és belenyúlt.És nem hozzáértőként,és nem szakszerűen.
Igen,jól emlékszel,ez az.A kasztnimunka jól sikerült neki,a festés sem rossz egy két apró technikai hibát leszámítva.A belsejét újrabőrözték,az esztétikus.Gyári acélfelnikkel vettem,nekem ez is tetszik.
Igen,egyébként a motor lehet a gyenge pontja,amivel a közeljövőben kell foglalkozni.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139365 Dátum: 2020 Március 23, 22:42:41 »

Az a karbi nekem nem kerek, emlékszem, hogy játszottál a fúvókákkal. Féklevegő mekkora van benne? Ne legyen nagy, mert akkor felül elmelegszik, elszegényedik. Ha meghajtod, közvetlenül utána milyen a gyertya? (Megállás után csak minimális alapjáraton járás legyen, hogy látsszon).
Gyári 1.2-esnek 110 körül tudnia kell. Ezt a motort nem lehet túlhajtani, és ezt nem én mondom, hanem egy korabeli magyar AM teszt. Smiley
(Amúgy hangosnak hangos tud lenni, mert nem halk. Wink )
Igen,játszottam,mert az eredeti karbival még gyengébb volt.Ez a pict30/31 ami rákerült most sokkal jobb,bár át kellett fúvókázni.Szóval a féklevegőt lecsökkentettem 80asra,mert a 120assal ,ha nyomtam padlógázt,akkor csak lassult.Főfúvóka 125 alapjárati 55 ös vagy 60as.
Ezt ki fogom próbálni.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #139364 Dátum: 2020 Március 23, 21:50:11 »

osztom a többiek véleményét. kb padlógázon bírnia kell túlmelegedés nélkül. én az 1.2-es motorral pécsre jártam így anno. az összes burkolólemez, szigetelés megvan?

amúgy a motort szerintem soha nem nézi meg a rendőr, max vizsgán nézik, ha cserélnél. de a D-s motor öntvénye ha jól rémlik remek tuning alap
Én emlékszem amúgy a bogaradra!Több okból is.Egyik,mivel hosszú-hosszú évekig,soproni bogár volt,és én is soproni vagyok.Anno a kilencvenes években,itt futott napi szinten,akkor még metálzöldként.Aztán félrerakták itt Sopronban,a Táncsics Mihály utcába,a "fehér",most közgazdasági,Fáy András iskola mellé.Itt rohasztották,álldogált szegény,hosszú évekig,kb tíz évig,lapos gumikkal.Aztán több kézen keresztül ment,ilyen Sopron környéki falvakba,potom pénzekért,felújításra szorulóan.Aztán,Győrbe került,"Lascsik Péterhez"ő végezett rajta anno nagyjavítást,ilyen fuscher,költségtakarékos felújítást,még 2015-2016-ban.Ekkor érte el,a mai,metállbarna színét.Még tőlem vásárolt hozzá komplett belsőt,üléseket,króm Mangels felniket,pillangó ablakokat,ablak filceket,gumikat,apróságokat.Igaz,hogy foglakozott vele,költött rá,időt szánt rá,megmentette,le a kalappal előtte.De amit ő csinált,az nem volt szakszerű,hozzáértő,alapos,és mindenre kiterjedő.És tudom,hogy a motorral is voltak gondok nála,és belenyúlt.És nem hozzáértőként,és nem szakszerűen.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139363 Dátum: 2020 Március 23, 20:56:53 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.Szeretem és sikerült még megfizethető áron venni,de azért sok meglepetést okozott eleinte.Ma már jó.Ki lett hézagolva a főtengely lendkerék oldal,kapott új szimmeringet.stb.Gyújtást,szelepeket én állítom,egy szívócsonkos ,de nagyobb karbi van rajt vákuumos gyújtáselosztóval be lett hangolva.
Be kell vallanom ,hogy egy kicsit kevés nekem az 1.2 es motor utazósebessége.Szeretném nyáron és jó időben kirándulásokra utazásokra használni,de a tartós 70-80km sebességnél többet nem bír,egyszerűen túlmelegszik.Ismerem a határait.
Nem tudom,van ennek a motornak valami rejtett tartaléka?Gondoltam én,hogy bele lehet rakni az 1.6os főtengelyt,és a nagyobb hengerszettet?Csinált valaki már ilyent?Gondolom a hoszabb hajtórudak miatt nem lenne egyszerű,és nagyon át kellene munkálni a blokkot.
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
Tôbben írták a motorcserét,de tartok attól,hogy egy ellenőrzés során megnézi a rendőr,és gondolom a bepapírozás nem egyszerű.
Köszi
Az a karbi nekem nem kerek, emlékszem, hogy játszottál a fúvókákkal. Féklevegő mekkora van benne? Ne legyen nagy, mert akkor felül elmelegszik, elszegényedik. Ha meghajtod, közvetlenül utána milyen a gyertya? (Megállás után csak minimális alapjáraton járás legyen, hogy látsszon).
Gyári 1.2-esnek 110 körül tudnia kell. Ezt a motort nem lehet túlhajtani, és ezt nem én mondom, hanem egy korabeli magyar AM teszt. Smiley
(Amúgy hangosnak hangos tud lenni, mert nem halk. Wink )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #139362 Dátum: 2020 Március 23, 20:38:24 »

arrafelé nem tudok szakit...
Meggyó nem a Balatonhoz költözött?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #139361 Dátum: 2020 Március 23, 20:05:28 »

Az lehet,veszprémi vagyok.

arrafelé nem tudok szakit...
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139360 Dátum: 2020 Március 23, 15:58:37 »

 
lehet kellene keresned egy igazán rutinos bogárszerelőt, lehet ránézésre -hangra
 lenne ötlete... így nehéz orvosolni(nem is értek hozzá☺)
esetleg gyújtásprobléma, túl szegény keverék akármi
ha lábán közlekedik, és "majdnemjó" az autó, oda tudod vinni szakemberhez, remélhetőleg beállítással orvosolható
Az lehet,veszprémi vagyok.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #139359 Dátum: 2020 Március 23, 14:55:28 »

Elhiszem.Talán kisebb rések vannak a felső lemezburkolat és a kasztni váz/motortér között,nem tudom,hogy esetleg probléma.A turbinaházra menő flexicsövek melletti réseket eltömítettem.
Esetleg van ötlet,hova lenne érdemes vinni komplett felújításra,ahol tudnak a motoron optimalizálni.
Köszi
merrefelé vagy?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #139358 Dátum: 2020 Március 23, 14:53:51 »

Ellenőriztem,az összes terelőlemez helyén.pl a hengerek közti,az alsó,felső lemezburkolat.stb.Termosztát jó,légterelőket működteti rendesen.Olajhűtő tavaly kitakarítva.Gyertyakép középen barnás,szélén kormos.Olaj 15w40,most cseréltem,Nem eszi.
 
lehet kellene keresned egy igazán rutinos bogárszerelőt, lehet ránézésre -hangra
 lenne ötlete... így nehéz orvosolni(nem is értek hozzá☺)
esetleg gyújtásprobléma, túl szegény keverék akármi
ha lábán közlekedik, és "majdnemjó" az autó, oda tudod vinni szakemberhez, remélhetőleg beállítással orvosolható
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139357 Dátum: 2020 Március 23, 14:49:20 »

osztom a többiek véleményét. kb padlógázon bírnia kell túlmelegedés nélkül. én az 1.2-es motorral pécsre jártam így anno. az összes burkolólemez, szigetelés megvan?

amúgy a motort szerintem soha nem nézi meg a rendőr, max vizsgán nézik, ha cserélnél. de a D-s motor öntvénye ha jól rémlik remek tuning alap
Elhiszem.Talán kisebb rések vannak a felső lemezburkolat és a kasztni váz/motortér között,nem tudom,hogy esetleg probléma.A turbinaházra menő flexicsövek melletti réseket eltömítettem.
Esetleg van ötlet,hova lenne érdemes vinni komplett felújításra,ahol tudnak a motoron optimalizálni.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139356 Dátum: 2020 Március 23, 14:43:22 »

Azért 100-110 utazót tudnia kell.
Ott valami baj van.
Ellenőriztem,az összes terelőlemez helyén.pl a hengerek közti,az alsó,felső lemezburkolat.stb.Termosztát jó,légterelőket működteti rendesen.Olajhűtő tavaly kitakarítva.Gyertyakép középen barnás,szélén kormos.Olaj 15w40,most cseréltem,Nem eszi.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139355 Dátum: 2020 Március 23, 14:39:08 »

70-80 utazó??? Nebassz! Nem hiszem el!(jó a km órád? Evil) Nekem is 1,2 van de nem melegszik túl akkor sem ha 85-100 körül nyomom neki!

Nagyobb gumik vannak,kb.3%ot csal,tehát kevesebbet mutat,gps mérés szerint.

DO IT YOURSELF
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #139354 Dátum: 2020 Március 23, 12:03:21 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.Szeretem és sikerült még megfizethető áron venni,de azért sok meglepetést okozott eleinte.Ma már jó.Ki lett hézagolva a főtengely lendkerék oldal,kapott új szimmeringet.stb.Gyújtást,szelepeket én állítom,egy szívócsonkos ,de nagyobb karbi van rajt vákuumos gyújtáselosztóval be lett hangolva.
Be kell vallanom ,hogy egy kicsit kevés nekem az 1.2 es motor utazósebessége.Szeretném nyáron és jó időben kirándulásokra utazásokra használni,de a tartós 70-80km sebességnél többet nem bír,egyszerűen túlmelegszik.Ismerem a határait.
Nem tudom,van ennek a motornak valami rejtett tartaléka?Gondoltam én,hogy bele lehet rakni az 1.6os főtengelyt,és a nagyobb hengerszettet?Csinált valaki már ilyent?Gondolom a hoszabb hajtórudak miatt nem lenne egyszerű,és nagyon át kellene munkálni a blokkot.
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
Tôbben írták a motorcserét,de tartok attól,hogy egy ellenőrzés során megnézi a rendőr,és gondolom a bepapírozás nem egyszerű.
Köszi
osztom a többiek véleményét. kb padlógázon bírnia kell túlmelegedés nélkül. én az 1.2-es motorral pécsre jártam így anno. az összes burkolólemez, szigetelés megvan?

amúgy a motort szerintem soha nem nézi meg a rendőr, max vizsgán nézik, ha cserélnél. de a D-s motor öntvénye ha jól rémlik remek tuning alap

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #139353 Dátum: 2020 Március 23, 11:54:31 »

Köszi
Azért 100-110 utazót tudnia kell.
Ott valami baj van.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139352 Dátum: 2020 Március 23, 11:48:02 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.......
Köszi
70-80 utazó??? Nebassz! Nem hiszem el!(jó a km órád? Evil) Nekem is 1,2 van de nem melegszik túl akkor sem ha 85-100 körül nyomom neki!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139351 Dátum: 2020 Március 23, 11:36:38 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.Szeretem és sikerült még megfizethető áron venni,de azért sok meglepetést okozott eleinte.Ma már jó.Ki lett hézagolva a főtengely lendkerék oldal,kapott új szimmeringet.stb.Gyújtást,szelepeket én állítom,egy szívócsonkos ,de nagyobb karbi van rajt vákuumos gyújtáselosztóval be lett hangolva.
Be kell vallanom ,hogy egy kicsit kevés nekem az 1.2 es motor utazósebessége.Szeretném nyáron és jó időben kirándulásokra utazásokra használni,de a tartós 70-80km sebességnél többet nem bír,egyszerűen túlmelegszik.Ismerem a határait.
Nem tudom,van ennek a motornak valami rejtett tartaléka?Gondoltam én,hogy bele lehet rakni az 1.6os főtengelyt,és a nagyobb hengerszettet?Csinált valaki már ilyent?Gondolom a hoszabb hajtórudak miatt nem lenne egyszerű,és nagyon át kellene munkálni a blokkot.
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
Tôbben írták a motorcserét,de tartok attól,hogy egy ellenőrzés során megnézi a rendőr,és gondolom a bepapírozás nem egyszerű.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139350 Dátum: 2020 Március 20, 21:47:20 »

aki tudja ratro robi jelenlegi számát, küldje át privátban legyen szíves.
Köszi!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #139349 Dátum: 2020 Március 20, 09:30:06 »

Azta q...!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139348 Dátum: 2020 Március 20, 06:26:23 »


valós......

Astonishingly Original with Only 23 Miles when Catalogued
Includes Window Sticker Still Affixed
Final-Year Example, Delivered New to California
Striking Color Combination and Presentation
Accompanied by Documents and Original Keys

Amikor az aukciora meghirdették , 23 mérföld volt benne. a maradékot a tényleges aukcióig szedte össze.
74ben került az amerikai kereskedöhöz, 75ben a vevöhöz.. mald valószinüleg sosem mentek vele semennyit sem.

The auction house only says .... "This 1974 Volkswagen Karmann Ghia Coupe is an exceptionally well-preserved and original example with just 23 indicated miles. It was delivered new to Chick Iverson Volkswagen-Audi of Newport Beach, California, during September 1974, and sold there on April 29, 1975. Offered in amazing, virtually as-new condition, this late-production."

És érdekes hogy az elóéletröl nem tudni semmit....   akkor eltünt, most elókerült....
Azta q...! Shocked Akkor ezt annak idején megvette egy tehetősebb valaki és csak úgy eltette a későbbi időkre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139347 Dátum: 2020 Március 19, 09:47:58 »

Valós 410, vagy felújítás utáni?


valós......

Astonishingly Original with Only 23 Miles when Catalogued
Includes Window Sticker Still Affixed
Final-Year Example, Delivered New to California
Striking Color Combination and Presentation
Accompanied by Documents and Original Keys

Amikor az aukciora meghirdették , 23 mérföld volt benne. a maradékot a tényleges aukcióig szedte össze.
74ben került az amerikai kereskedöhöz, 75ben a vevöhöz.. mald valószinüleg sosem mentek vele semennyit sem.

The auction house only says .... "This 1974 Volkswagen Karmann Ghia Coupe is an exceptionally well-preserved and original example with just 23 indicated miles. It was delivered new to Chick Iverson Volkswagen-Audi of Newport Beach, California, during September 1974, and sold there on April 29, 1975. Offered in amazing, virtually as-new condition, this late-production."

És érdekes hogy az elóéletröl nem tudni semmit....   akkor eltünt, most elókerült....
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március 19, 09:57:03 írta mikrobi »
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139346 Dátum: 2020 Március 19, 09:47:38 »

Ezt Te rakod egyedül Robi?

Milyen szépen haladsz.


dehogy.... van segitség.......
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139345 Dátum: 2020 Március 19, 05:43:38 »

410 mérföld...

aukcion ment el 86000 dollárért januárban
Valós 410, vagy felújítás utáni?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #139344 Dátum: 2020 Március 19, 01:01:43 »

ma is egy kicsit elöbbre

Ezt Te rakod egyedül Robi?

Milyen szépen haladsz.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139343 Dátum: 2020 Március 18, 19:45:12 »

ma is egy kicsit elöbbre
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #139342 Dátum: 2020 Március 18, 11:00:00 »

410 mérföld...

aukcion ment el 86000 dollárért januárban
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.