www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 10, 17:45:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921388 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31618859 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139407 Dátum: 2020 Március 25, 15:41:52 »



"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139406 Dátum: 2020 Március 25, 15:23:54 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139405 Dátum: 2020 Március 25, 12:56:23 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1715-070/hengerdugo-keszlet-d-1200-cc-motorhoz---83mm1385ccm-%2890-mm-felul---87mm-alul-a-blokknal%29-%284db%29---aa-performance

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139404 Dátum: 2020 Március 25, 10:45:40 »

Ja,meg egy tucat sör is elfogyott😃
Alakulgat! Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139403 Dátum: 2020 Március 25, 10:40:52 »

Huhh....  ,szóval azt kellene eldönteni mit is szeretnél valójában. Tuning motort (ahogy Sanyi írta sok píz) vagy a benne lévő motort rendbevágni. De addig is lehet ,hogy érdemes volna beszerezni egy komplett csere motort. Akkor már vwígan vagy Wink
Igen,meglesz a döntés hamarosan.Jó ötlet,ahogy olvasom többen így oldjátok meg és nincs várakozás.
Egyébként múlt hónapban amikor főtengely szimmeringet cseréltem nagyon nehezen álltam neki a motorkivételnek.Ennek ellenére két délután alatt megvolt a ki be szerelés mindennel együtt.Ja,meg egy tucat sör is elfogyott😃

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139402 Dátum: 2020 Március 25, 10:32:24 »

Mert szerintem nem is lehet. Én úgy tudom, a jó 30 éves Bogarazásom alapján, hogy az 1,2-re az 1,5-ös szett mehet fel. Vagy csináltatsz egy engedélyezett típusmódosítást, de akkor már lehet, sok mindenhez hozzá kell nyúlni.
Mindenki azt a műhelyt választja, amit szeretne... A tapasztaltakra, tapasztalatokra hagyatkozókra nem is kell hallgatni.  Tongue Undecided
Ha tuningot akarsz, akkor malacperselyre fel! Ha egy alap, de jól, megbízhatóan működő motorra van szükséged, akkor leírtam, ki lenne a legalkalmasabb szerelő, de a többit Te tudod...
Ennyi... (de majd gondolom páran úgy is leoltanak a fentiek miatt...)
Köszi.Én még zöldfülű vagyok a témában,szóval hallgatok rátok.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139401 Dátum: 2020 Március 25, 10:29:36 »

Én a százhalombattait választanám.
Köszi.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139400 Dátum: 2020 Március 25, 09:24:24 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.
Huhh....  ,szóval azt kellene eldönteni mit is szeretnél valójában. Tuning motort (ahogy Sanyi írta sok píz) vagy a benne lévő motort rendbevágni. De addig is lehet ,hogy érdemes volna beszerezni egy komplett csere motort. Akkor már vwígan vagy Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139399 Dátum: 2020 Március 25, 09:09:30 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

Mert szerintem nem is lehet. Én úgy tudom, a jó 30 éves Bogarazásom alapján, hogy az 1,2-re az 1,5-ös szett mehet fel. Vagy csináltatsz egy engedélyezett típusmódosítást, de akkor már lehet, sok mindenhez hozzá kell nyúlni.
Mindenki azt a műhelyt választja, amit szeretne... A tapasztaltakra, tapasztalatokra hagyatkozókra nem is kell hallgatni.  Tongue Undecided
Ha tuningot akarsz, akkor malacperselyre fel! Ha egy alap, de jól, megbízhatóan működő motorra van szükséged, akkor leírtam, ki lenne a legalkalmasabb szerelő, de a többit Te tudod...
Ennyi... (de majd gondolom páran úgy is leoltanak a fentiek miatt...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139398 Dátum: 2020 Március 25, 05:53:54 »

Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.
Én a százhalombattait választanám.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139397 Dátum: 2020 Március 25, 05:52:57 »

1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.
Semmi nagy komplikáció nincs a nagyobb henger-dugó készlet beépítésével még ebben a kategóriában. A miénk 1.3 F-es motorként született. Az átváltozás előtti életében Gyöngyös szélénél, Miskolc felé a 3. sz. főúton nekilendültünk a Szurdokpartnak (kb. 1.5 km jó kis emelkedő) és fent már csak 3.-ban gurultunk úgy 55-60-nal. Idővel megnőttünk 1.6-ra, most 4.-ben 100-as tempóval nekiiramodunk a Szurdokpartnak és a dombtetőn 4.-ben 100-at megy ugyanúgy a kis izomautó mint lent az aljban.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #139396 Dátum: 2020 Március 25, 05:43:43 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139395 Dátum: 2020 Március 25, 01:47:04 »

Üdv mindenkinek!
A motortémához ...egy jó állapotú gyári motor nagyon jó tud lenni bármien1.2-1.6 és 90-100-as tempóval használva nem melegszik, ha igen annak oka van.Valóban az 1.2 inkább csak elég az 1.3 dinamikusabb, az 1.6 jó, most egy 1.6 szimplaszívóst használok(elötte ugyan ez volt felújitott szimpla 1.3 Evil) eddig ez tűnik a legjobbnak jól illik a bogi karakteréhez, mondom ezt úgy hogy volt már 1.6 tyuning motoros bogaram, és volt szerencsém ülni-menni komolyabb tuningmotoros bogikkal.
Ami még szintén jó motor volt a gyárias mixből, haverom 1.6 hengereket rakott a felújításkor a D 1.2-re, a 30 helyett 31pict3-as karbit rakott. jól ment és jól is fogyasztott.
1.2 re 1.6hengerek.Ez jól hangzik,nem is gondoltam,hogy lehet.Akkor valami hasonló megoldást kell keressek,másnem ősszel,mert addig még szeretném használni a kocsit.Találtam Százhalombattán egy bogár tuningműhelyt,valamint a Hoffer bogárépítőket BP-en.Mindegyiknek van weboldaluk,ígéretesek.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139394 Dátum: 2020 Március 25, 01:41:05 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
5letes

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139393 Dátum: 2020 Március 25, 01:40:07 »

Ugye ezen nagyobb a torok, ha jól emlékszem, mint a gyári. Volt hasonló gyáriban, az 1600-os 34 -essel. Ott is nagyon kicsi (talán 60-as) a féklevegő, mert a nagy torok miatt kevésbé szegényedik el fent.
Középen és fent már a főfúvóka dolgozik, és fent bejön a féklevegő (ami szegényít).
(Gondolom gyújtás, szelepek oké, azok ellenőrzése nélkül nem nyúlunk a karbihoz).
Igen,nagyobb a torok.Persze gyújtást szelepeket én állítottam.Megmondom őszíntén,hogy a féklevegő fúvóka 140 es volt ebben a karbiban.Fokozatosan 10 vagy20asável lementem 80 ig.Lejebb nem mertem.De a féklevegő csökkentése eddig pozitív volt,csak már 100 alatt nagyon kicsi változás volt.Aztán jött a tél,és most kezdem újra használni a kocsit.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139392 Dátum: 2020 Március 25, 01:34:58 »

Szia az enyém 1.3F szimplaszívós 28-as karbival asszem (1,2)
A kép extrém, lejtőn a nulláson.. Cheesy
90-100 között érzi jól magát, de egy többet is ha kell.
Szerintem érdemes valakivel megnézetned. Smiley Sajnos azon a környéken nem tudok senkit, de itt Érden van egy srác akit szívesen ajánlok ilyen téren.
Szuper!

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139391 Dátum: 2020 Március 24, 23:14:22 »

aki tudja ratro robi jelenlegi számát, küldje át privátban legyen szíves.
Köszi!

Senki?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139390 Dátum: 2020 Március 24, 21:48:02 »

Üdv mindenkinek!
A motortémához ...egy jó állapotú gyári motor nagyon jó tud lenni bármien1.2-1.6 és 90-100-as tempóval használva nem melegszik, ha igen annak oka van.Valóban az 1.2 inkább csak elég az 1.3 dinamikusabb, az 1.6 jó, most egy 1.6 szimplaszívóst használok(elötte ugyan ez volt felújitott szimpla 1.3 Evil) eddig ez tűnik a legjobbnak jól illik a bogi karakteréhez, mondom ezt úgy hogy volt már 1.6 tyuning motoros bogaram, és volt szerencsém ülni-menni komolyabb tuningmotoros bogikkal.
Ami még szintén jó motor volt a gyárias mixből, haverom 1.6 hengereket rakott a felújításkor a D 1.2-re, a 30 helyett 31pict3-as karbit rakott. jól ment és jól is fogyasztott.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139389 Dátum: 2020 Március 24, 20:45:49 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy

Ez nagyon jó  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139388 Dátum: 2020 Március 24, 20:45:42 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
csináld meg felnyithatóra és lehet mögötte egy eü csomag Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139387 Dátum: 2020 Március 24, 20:29:27 »

...évek óta halogatott hülyeségekre van ideje az embernek.. Smiley
egyenlőre prototípus, a polcot normálisan szeretném megcsinálni a tetején, és a rendszámvilágítás is tervben van.. Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139386 Dátum: 2020 Március 24, 20:13:47 »

Igen,játszottam,mert az eredeti karbival még gyengébb volt.Ez a pict30/31 ami rákerült most sokkal jobb,bár át kellett fúvókázni.Szóval a féklevegőt lecsökkentettem 80asra,mert a 120assal ,ha nyomtam padlógázt,akkor csak lassult.Főfúvóka 125 alapjárati 55 ös vagy 60as.
Ezt ki fogom próbálni.
Ugye ezen nagyobb a torok, ha jól emlékszem, mint a gyári. Volt hasonló gyáriban, az 1600-os 34 -essel. Ott is nagyon kicsi (talán 60-as) a féklevegő, mert a nagy torok miatt kevésbé szegényedik el fent.
Középen és fent már a főfúvóka dolgozik, és fent bejön a féklevegő (ami szegényít).
(Gondolom gyújtás, szelepek oké, azok ellenőrzése nélkül nem nyúlunk a karbihoz).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139385 Dátum: 2020 Március 24, 20:13:06 »

Nagyobb gumik vannak,kb.3%ot csal,tehát kevesebbet mutat,gps mérés szerint.

Szia az enyém 1.3F szimplaszívós 28-as karbival asszem (1,2)
A kép extrém, lejtőn a nulláson.. Cheesy
90-100 között érzi jól magát, de egy többet is ha kell.
Szerintem érdemes valakivel megnézetned. Smiley Sajnos azon a környéken nem tudok senkit, de itt Érden van egy srác akit szívesen ajánlok ilyen téren.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139384 Dátum: 2020 Március 24, 17:36:09 »

Tatabányán lakik?A profilodból feltételezem.

Én igen, Miki pedig Budapesten. XI. Ker. Csorbai u. 20.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139383 Dátum: 2020 Március 24, 15:46:26 »

Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.Jó túra lehetett.
az 1.2-nek teli volt emlékeim szerint. nekem 1776 van teli motorháztetővel és nincs melegedési gondom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139382 Dátum: 2020 Március 24, 15:41:00 »

Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.
Az enyém bogaramnak is teli a motorház tetője. Gyári!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139381 Dátum: 2020 Március 24, 14:53:13 »

Hogy milyen fúvóka volt benne, nem tudom, de nekem mindkét Bogaramat Szabó Miki szerelte és fogja is, amíg meglesznek...  Wink Grin
Tatabányán lakik?A profilodból feltételezem.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139380 Dátum: 2020 Március 24, 14:52:04 »

Ha már 1200 ...
Nekem is D-s autóm van. Eredeties, legalábbis igyexem megóvni.
Az én fülemnek a 80...85 km/h a legkellemesebb, alkalmanként elfogadható a 90...100, de nekem nem hosszú távon.
Sok éve nyaranként megjártuk vele Erdélyt (Transzfogaras, Transzalpina), nem szokott hőmérsékletproblémánk lenni. (VDO hőfokjeladós nívópálcán mérve, négyrácsos motorházfedél alatt)
Én szeretem  Cool
Nekem teli motorháztetőm van.Nem tudom,az mennyit számít.Jó túra lehetett.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139379 Dátum: 2020 Március 24, 14:49:26 »

Ha már bíztatás: szóval a csúcs amit gurult a bogink az kilóhúsz volt négy személlyel Wink (soha többé ,elég volt 1x )
Az meredek.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139378 Dátum: 2020 Március 24, 12:19:35 »

Ha már 1200 ...
Nekem is D-s autóm van. Eredeties, legalábbis igyexem megóvni.
Az én fülemnek a 80...85 km/h a legkellemesebb, alkalmanként elfogadható a 90...100, de nekem nem hosszú távon.
Sok éve nyaranként megjártuk vele Erdélyt (Transzfogaras, Transzalpina), nem szokott hőmérsékletproblémánk lenni. (VDO hőfokjeladós nívópálcán mérve, négyrácsos motorházfedél alatt)
Én szeretem  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139377 Dátum: 2020 Március 24, 12:08:32 »

Mondasz valamit.A gyári karbit fel akartam újítani,talán meghoztad a kedvemet🤔 .Az biztos,hogy abban a 140 féklevegő és 112,5 főfúvóka nem volt jó párosítás.

Hogy milyen fúvóka volt benne, nem tudom, de nekem mindkét Bogaramat Szabó Miki szerelte és fogja is, amíg meglesznek...  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #139376 Dátum: 2020 Március 24, 11:40:32 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első ...
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
...
Köszi
Én egykor mentem Ratro osztrákiából behozott 1,2D-jével. Mondjuk az az autó nem volt szétbuherálva, talán teljesen gyári volt, de az egy nagyon szerethető autó volt. Én azzal 100-110-zel közlekedtem, igaz nem egy gyorsuló művész, de lendületből lehet vele szépen autózni. Szerintem egyáltalán nem hangos, sőt! (jó, tényleg egy gyári állapotú volt)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139375 Dátum: 2020 Március 24, 11:20:36 »

Köszi a bíztatást.
Ha már bíztatás: szóval a csúcs amit gurult a bogink az kilóhúsz volt négy személlyel Wink (soha többé ,elég volt 1x )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139374 Dátum: 2020 Március 24, 11:16:12 »

90-100-at tudnia kell erőlködés nélkül. Nyomjad neki bírni fogja. Nekem is 1,2 van. (Mondjuk nem gyári Evil Evil>Cheesy
Köszi a bíztatást.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139373 Dátum: 2020 Március 24, 11:14:36 »

Az első Bogaram nekem is 1,2-es Spar volt és ha 110 utazót nem is mentem vele, de a 90-100-at simán vitte. Azzal a sebességgel ki lehetett vele menni a világból. Igaz, gyári, jól beállított karbival, nem nagyobbal.
Mondasz valamit.A gyári karbit fel akartam újítani,talán meghoztad a kedvemet🤔 .Az biztos,hogy abban a 140 féklevegő és 112,5 főfúvóka nem volt jó párosítás.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #139372 Dátum: 2020 Március 24, 11:11:20 »

A komplett belsőt tőlem vásárolta bele,ilyen vaj vagy krém bőrbelső volt akkor.És egybefejtámlás,un sírkó vagy pilóta ülések.
A Péternek,akkor volt egy nagyon szép és kedves barátnője (már nincsenek együtt),és a lány készítette pedig maga,az ajtókárpitokat.
Amúgy a belseje tényleg szép.A színe is.És a lakatosmunka is alapos volt,a srác megvett hozzá minden javítóelemet.
Akkor Te többbet tudsz a kocsim előéletéről,mint én ☺.Meg a csinos barátnő...😀
Köszi az infót.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #139371 Dátum: 2020 Március 24, 09:49:38 »

Sziasztok!
1200 D alapmotoros bogi tulaja vagyok már egy éve.Sokat tanultam itt,nem az első régi autóm,de az első bogaram.Szeretem és sikerült még megfizethető áron venni,de azért sok meglepetést okozott eleinte.Ma már jó.Ki lett hézagolva a főtengely lendkerék oldal,kapott új szimmeringet.stb.Gyújtást,szelepeket én állítom,egy szívócsonkos ,de nagyobb karbi van rajt vákuumos gyújtáselosztóval be lett hangolva.
Be kell vallanom ,hogy egy kicsit kevés nekem az 1.2 es motor utazósebessége.Szeretném nyáron és jó időben kirándulásokra utazásokra használni,de a tartós 70-80km sebességnél többet nem bír,egyszerűen túlmelegszik.Ismerem a határait.
Nem tudom,van ennek a motornak valami rejtett tartaléka?Gondoltam én,hogy bele lehet rakni az 1.6os főtengelyt,és a nagyobb hengerszettet?Csinált valaki már ilyent?Gondolom a hoszabb hajtórudak miatt nem lenne egyszerű,és nagyon át kellene munkálni a blokkot.
Tudom ,hogy nagyobb motor után váltót is kellene fejleszteni meg a féket futóművet...
Tôbben írták a motorcserét,de tartok attól,hogy egy ellenőrzés során megnézi a rendőr,és gondolom a bepapírozás nem egyszerű.
Köszi
90-100-at tudnia kell erőlködés nélkül. Nyomjad neki bírni fogja. Nekem is 1,2 van. (Mondjuk nem gyári Evil Evil>Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139370 Dátum: 2020 Március 24, 08:26:43 »

Az a karbi nekem nem kerek, emlékszem, hogy játszottál a fúvókákkal. Féklevegő mekkora van benne? Ne legyen nagy, mert akkor felül elmelegszik, elszegényedik. Ha meghajtod, közvetlenül utána milyen a gyertya? (Megállás után csak minimális alapjáraton járás legyen, hogy látsszon).
Gyári 1.2-esnek 110 körül tudnia kell. Ezt a motort nem lehet túlhajtani, és ezt nem én mondom, hanem egy korabeli magyar AM teszt. Smiley
(Amúgy hangosnak hangos tud lenni, mert nem halk. Wink )

Az első Bogaram nekem is 1,2-es Spar volt és ha 110 utazót nem is mentem vele, de a 90-100-at simán vitte. Azzal a sebességgel ki lehetett vele menni a világból. Igaz, gyári, jól beállított karbival, nem nagyobbal.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #139369 Dátum: 2020 Március 24, 07:18:28 »

hirtelen meglepődtem, hogy az enyémre Smiley brutál memóriád van :O
Ja bocs,mert rossz helyre írtam a választ.

És köszönöm!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #139368 Dátum: 2020 Március 24, 07:17:46 »

Igen,jól emlékszel,ez az.A kasztnimunka jól sikerült neki,a festés sem rossz egy két apró technikai hibát leszámítva.A belsejét újrabőrözték,az esztétikus.Gyári acélfelnikkel vettem,nekem ez is tetszik.
Igen,egyébként a motor lehet a gyenge pontja,amivel a közeljövőben kell foglalkozni.
A komplett belsőt tőlem vásárolta bele,ilyen vaj vagy krém bőrbelső volt akkor.És egybefejtámlás,un sírkó vagy pilóta ülések.
A Péternek,akkor volt egy nagyon szép és kedves barátnője (már nincsenek együtt),és a lány készítette pedig maga,az ajtókárpitokat.
Amúgy a belseje tényleg szép.A színe is.És a lakatosmunka is alapos volt,a srác megvett hozzá minden javítóelemet.
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.