www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 10, 13:49:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921388 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31615225 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #139487 Dátum: 2020 Május 24, 12:48:48 »

https://auto.indavideo.hu/video/CinemaLion_-_Herbie_Retrospektiv

másfél óra!!  Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139486 Dátum: 2020 Május 24, 08:52:30 »

Ezt tudja valki milyen felni?

A Balassa Ákosra kérdezz rá a f bukon szeerintem ilyet vett.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139485 Dátum: 2020 Május 22, 09:23:24 »

a cikkből jött a vizsgán készült képek elérése, én megnéztem a bogárról a képeket, nemis mind csapnivaló.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #139484 Dátum: 2020 Május 22, 09:08:14 »

https://hvg.hu/cegauto/20200521_Kulfoldon_is_felfigyeltek_a_borbe_varrt_magyar_VW_kabrio_csapatszallitora
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #139483 Dátum: 2020 Május 21, 11:35:21 »

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/05/21/alapjaiban_valtozik_meg_a_hasznaltauto-honositas/
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139482 Dátum: 2020 Május 19, 08:03:05 »

Sziasztok! Tud nekem segíteni valaki? dvb-t antenna-t szeretnék vásárolni (12volt szivargyújtós) Tapasztalat infó melyiket igen melyiket ne ,esetleg típus ,link ,stb.....
Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139481 Dátum: 2020 Május 07, 20:54:55 »

Ezt tudja valki milyen felni?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #139480 Dátum: 2020 április 29, 20:27:29 »

Nincs parkolóhely, megszüntetnek még többet, ergo lassan itt kint a bp táblánál sem fogok tudni parkolni. M3-as bevezetőn 50? Nemár. Gyorsforgalmin is? Miért hívják annak, aminek? Inkább meg kéne csinálni a burkolatot és a mostani szabályokat betartatni. Ez egyedül arra lesz jó, hogy hülyére keressék magukat. Amennyi fát kivágtak már mindenfelé tök ok nélkül, inkább ne az amúgyis nehezen járható utcákra ültessenek. Addig semmiképp, amíg nincs alternatíva az autóknak. Sok mellékutcában most is 30 van, azzal nincs feltétlen gond, de visszafogni ott a tempót, ahol amúgy lehetne menni totál baromság.

Ha annyira tenni akarnak, akkor dózeroljanak le néhány összeomló épületet, stadion helyett legyen p+r parkoló, az úttest minősége ne legyen életveszélyes az alternatív közlekedőknek, ne az legyen a bringa sáv, hogy húzok egy sárga csíkot a hungárián, tegyék kötelezővé az 5 évente ismétlő kresz vizsgát, ne a lelopott 70es tábla alatt mérjenek sebességet, hanem mondjuk egy óvoda mellett, stbstb.
Amíg fél Budapest az aggloban dolgozik, az agglo meg Budapesten, amíg a város körüli egyedüli alternatíva a nullás (hello, plusz 50 kilométer átlagban?), amíg a P+R -ből Pay + Ruin -t csináltak, amíg a helyi lakók sem tudják megoldani a kocsi tárolását (igen mi is van Bécsben?), addig ez ilyen csapjunk a szarba, mert látványos. Mondjuk Karitól várható volt, lásd Zugló...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139479 Dátum: 2020 április 29, 20:25:12 »

Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.
......meg mozgó utcák ,meg mozgó járdák és még környezetbarát is lenne ,aztán forgalom függvényében tekergethetnék a potmétert Karácsonyék Grin  egyébként BlackP-vel sokmindenbenegyetértek boccs Wink jóvan qssolok ,nem vagyok nagyfalusi szerencsére ,jobb nekem a falu  Grin 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #139478 Dátum: 2020 április 29, 19:08:29 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.



Anno a szomszédunkban, Vértesszőlősön is bevezették teljes hosszban, a községen keresztülmenő 1-es főúton a 40-es korlátozást... Ez annyira belassította az áthaladó forgalmat, hogy a reggeli vagy délutáni csúcsban szinte nem lehetett a mellékutcákból kihajtani a főútra... Állítólag mehbánták, de mégis maradt ez a verzió...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139477 Dátum: 2020 április 29, 18:17:43 »

Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.

Azért lássuk be, hogy rengetegen vannak akik szarni is azzal járnak és ezek egyre többen vannak. Olcsó üzemanyag árak mellett még többen lesznek.
Ismerős ott lakik a 6. kerületben nyugatitól 2 percre gyalog.
Hetente 2x veszi elő a kocsit amikor valami nagyobbat szállít, egyébként kerékpározik.
Kerületi vezetés tervezi abban az egyirányú utcában (Eötvös utca) az egyik oldali parolás megszüntetését és a 30-as sebességkorlátozás bevezetését.
Parkolóhely így sincs, legalább zöldebb lesz az utca mert fákat is ültetnének. Szóval sztem aki ott él az örül a tempó csökkentésének, a zöldítésnek.
Nincs parkolóhely, megszüntetnek még többet, ergo lassan itt kint a bp táblánál sem fogok tudni parkolni. M3-as bevezetőn 50? Nemár. Gyorsforgalmin is? Miért hívják annak, aminek? Inkább meg kéne csinálni a burkolatot és a mostani szabályokat betartatni. Ez egyedül arra lesz jó, hogy hülyére keressék magukat. Amennyi fát kivágtak már mindenfelé tök ok nélkül, inkább ne az amúgyis nehezen járható utcákra ültessenek. Addig semmiképp, amíg nincs alternatíva az autóknak. Sok mellékutcában most is 30 van, azzal nincs feltétlen gond, de visszafogni ott a tempót, ahol amúgy lehetne menni totál baromság.

Ha annyira tenni akarnak, akkor dózeroljanak le néhány összeomló épületet, stadion helyett legyen p+r parkoló, az úttest minősége ne legyen életveszélyes az alternatív közlekedőknek, ne az legyen a bringa sáv, hogy húzok egy sárga csíkot a hungárián, tegyék kötelezővé az 5 évente ismétlő kresz vizsgát, ne a lelopott 70es tábla alatt mérjenek sebességet, hanem mondjuk egy óvoda mellett, stbstb.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #139476 Dátum: 2020 április 29, 17:19:12 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.
Itt inkább a változást kell értékelni. Volt valakinek mersze és bele mert vágni.
A sebességek változtatásán lehet vitatkozni. Lehetne dinamikusan változó a sebességhatár.

Azért lássuk be, hogy rengetegen vannak akik szarni is azzal járnak és ezek egyre többen vannak. Olcsó üzemanyag árak mellett még többen lesznek.
Ismerős ott lakik a 6. kerületben nyugatitól 2 percre gyalog.
Hetente 2x veszi elő a kocsit amikor valami nagyobbat szállít, egyébként kerékpározik.
Kerületi vezetés tervezi abban az egyirányú utcában (Eötvös utca) az egyik oldali parolás megszüntetését és a 30-as sebességkorlátozás bevezetését.
Parkolóhely így sincs, legalább zöldebb lesz az utca mert fákat is ültetnének. Szóval sztem aki ott él az örül a tempó csökkentésének, a zöldítésnek.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139475 Dátum: 2020 április 29, 17:10:16 »

2 sárvédőt szeretnék eljuttatni Hidasnémetibe, ekkora cuccokat milyen futár visz el normál áron? Van valakinek bevált társaság?
Köszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139474 Dátum: 2020 április 29, 15:24:02 »

ha a taxiknak meg a buszoknak marad az 50 akkor semmi értelme az egésznek. megoldhatatlan hogy azok előzzenek..
ezért nincs értelme az 500 négyzetkilóméteres Budapestre ezt alkalmazni, max a belvárosra, úgy hogy a Hungárián lehessen körbe 60-70-nel kerülni és ne érje meg átvágni ha nem bent van dolgod.
Mondjuk ehhez nem kellett volna lemondani az M0 körgyűrű befejezéséől sem.
belül, mikor dugó van, nincs 30 se. ha meg nincs dugó, akkor sem hinném, hogy az 50 okozza a balesetet, hanem a dugóban araszolás miatti idegesség...meghallgatnám egy belvárosi véleményét, hogy mekkora élmény lehet, ha éjjel is 30-al döcögnek el az autók az ablaka alatt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #139473 Dátum: 2020 április 29, 14:22:32 »

Ez lehet jogos is, de azért nem mindenkinek alkalmas a roller és átrsai. Valaki nem csak a telójával dolgozik, hanem mondjuk szerszámokkal, nagyobb motyóval. Időjárás sem mindig alkalmas, gyereket vinni, stbstb. Gondolom a taxiknak, buszoknak marad az 50.

Telekocsit tiltsuk be, mert adócsalás, bringasávnak elég egy felfestés a főút szélén, utak minősége kritikán aluli, az autósokat gatyáig adóztatják mindennel, de szopatják is.

Nekem a jelen helyzet tanulsága a home office+vidékre költözés
ha a taxiknak meg a buszoknak marad az 50 akkor semmi értelme az egésznek. megoldhatatlan hogy azok előzzenek..
ezért nincs értelme az 500 négyzetkilóméteres Budapestre ezt alkalmazni, max a belvárosra, úgy hogy a Hungárián lehessen körbe 60-70-nel kerülni és ne érje meg átvágni ha nem bent van dolgod.
Mondjuk ehhez nem kellett volna lemondani az M0 körgyűrű befejezéséől sem.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139472 Dátum: 2020 április 29, 14:13:06 »

szerintem ettől nem az első pár hónapban lesz jobb, hanem talán pár év vagy évtized múlva. Ha az újabb generáció már abba szokik bele, hogy az alternatívák gyorsabbak vagy nem lasabbak mint az autó. Hely meg úgysincs parkolni, de lassan már közlekedni sem, úgyhogy nem is kell autó. de ennek szerintem a belvárosban, max a Hungária gyűrűn belül van értelme. De inkább még kisebb körben, ahol tényleg gyorsabb lehet az egyéni mikromobilitás mint az autó vagy a busz.
A kertvárosi fő utakon ennek csak hátránya lenne. Az autópálya kivezetőkön meg igenis maradjon a 70. A kötöttpályás közlekedést meg fejlesszék minden erejükkel
Ez lehet jogos is, de azért nem mindenkinek alkalmas a roller és átrsai. Valaki nem csak a telójával dolgozik, hanem mondjuk szerszámokkal, nagyobb motyóval. Időjárás sem mindig alkalmas, gyereket vinni, stbstb. Gondolom a taxiknak, buszoknak marad az 50.

Telekocsit tiltsuk be, mert adócsalás, bringasávnak elég egy felfestés a főút szélén, utak minősége kritikán aluli, az autósokat gatyáig adóztatják mindennel, de szopatják is.

Nekem a jelen helyzet tanulsága a home office+vidékre költözés

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #139471 Dátum: 2020 április 29, 14:04:43 »

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.
szerintem ettől nem az első pár hónapban lesz jobb, hanem talán pár év vagy évtized múlva. Ha az újabb generáció már abba szokik bele, hogy az alternatívák gyorsabbak vagy nem lasabbak mint az autó. Hely meg úgysincs parkolni, de lassan már közlekedni sem, úgyhogy nem is kell autó. de ennek szerintem a belvárosban, max a Hungária gyűrűn belül van értelme. De inkább még kisebb körben, ahol tényleg gyorsabb lehet az egyéni mikromobilitás mint az autó vagy a busz.
A kertvárosi fő utakon ennek csak hátránya lenne. Az autópálya kivezetőkön meg igenis maradjon a 70. A kötöttpályás közlekedést meg fejlesszék minden erejükkel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139470 Dátum: 2020 április 29, 13:53:58 »

Lássuk be több autó nem fér el. Szorítani kell. Amikor fizetős volt a parkolás akkor is rendszeresen előfordult, hogy keresni kellett a szabad helyeket.

attól, hogy lassabban mész, mitől lesz kevesebb autó? főleg az olyan helyeken, ahol valóban csúcsban lehetetlen elérni a 30-at, nem csúcsban meg nem veszélyes a 70. mert volt pár barom, aki 170el karambolozott? az a 30-nál is telibe fogja szarni. itt megint az fog szopni, aki szabályosan megy.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #139469 Dátum: 2020 április 29, 13:40:52 »

én meg mopeden fogom előzgetni a sorokat, az is gyorsabb Cheesy
Előveszem a babettát. Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #139468 Dátum: 2020 április 29, 13:40:20 »

Lássuk be több autó nem fér el. Szorítani kell. Amikor fizetős volt a parkolás akkor is rendszeresen előfordult, hogy keresni kellett a szabad helyeket.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139467 Dátum: 2020 április 29, 13:38:28 »

új forgalmi rend lesz a fővárosban?
Rend lesz??? Grin
én meg mopeden fogom előzgetni a sorokat, az is gyorsabb Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139466 Dátum: 2020 április 29, 13:11:14 »

új forgalmi rend lesz a fővárosban?
Rend lesz??? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139465 Dátum: 2020 április 29, 09:26:23 »

https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2020/04/28/70_helyett_50_50_helyett_30_autosok_ez_fajni_fog/?token=6353d157404ecedd840e65abbd5b9495

új forgalmi rend lesz a fővárosban?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139464 Dátum: 2020 április 28, 21:40:22 »

Sziló. Az tuti bejön. :-)
leszedni nehezebb, de úgyis tök felesleges. :-))))



"...kösz Csoki! Sokat segítettél! "  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139463 Dátum: 2020 április 27, 06:40:12 »

Sziló. Az tuti bejön. :-)
leszedni nehezebb, de úgyis tök felesleges. :-))))

Zsír!! .. köszi srácok! Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139462 Dátum: 2020 április 26, 11:48:46 »

Nekem valaki azt tanította, hogy a tömítést vékonyan zsírral kell bekenni, én úgy szoktam. Nekem ott nem csöpög. "Csak" a motor-váltó között...
Szerintem örülhet, akinek csak a szelrpfedélnél Cheesy
Stimmel. Zsírral kell, első melegnél bedagad utána nem folyik.
Csatlakozom.

Nade kóbász vagy szallonna zsír Grin

Erről még nem hallottam csak arról, hogy szilvalekvár kell a hengerfej tömítés helyett
 ...azé kipróbálom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #139461 Dátum: 2020 április 26, 11:07:21 »

Nekem valaki azt tanította, hogy a tömítést vékonyan zsírral kell bekenni, én úgy szoktam. Nekem ott nem csöpög. "Csak" a motor-váltó között...
Szerintem örülhet, akinek csak a szelrpfedélnél Cheesy
Stimmel. Zsírral kell, első melegnél bedagad utána nem folyik.
Csatlakozom.

Zsír!! .. köszi srácok! Cheesy
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #139460 Dátum: 2020 április 25, 22:05:38 »

Stimmel. Zsírral kell, első melegnél bedagad utána nem folyik.

Csatlakozom.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14997

« Hozzászólás #139459 Dátum: 2020 április 25, 21:46:50 »

Nekem valaki azt tanította, hogy a tömítést vékonyan zsírral kell bekenni, én úgy szoktam. Nekem ott nem csöpög. "Csak" a motor-váltó között...
Szerintem örülhet, akinek csak a szelrpfedélnél Cheesy
Stimmel. Zsírral kell, első melegnél bedagad utána nem folyik.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #139458 Dátum: 2020 április 25, 21:02:46 »

Nekem valaki azt tanította, hogy a tömítést vékonyan zsírral kell bekenni, én úgy szoktam. Nekem ott nem csöpög. "Csak" a motor-váltó között...
Szerintem örülhet, akinek csak a szelrpfedélnél Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #139457 Dátum: 2020 április 25, 20:47:20 »

Idézet
authr=Sompi link=topic=2.msg932973#msg932973 date=1587582483]
..ez a karantén sok mindenre jó. pl megcsináltam a fűtésdobokat, kicseréltem a kipufogó dobot, olajcsere Smiley  Ma próba gyanánt bogárral mentem melózni. jobb lett a hangja, Smiley viszont a szelepfedél alól még mindig szivárog az olaj. Új tömítések, de laza a rugó.... nem sikerült feszesebbre hajtogatni, asszam keresnem kell egyet ami nincs kinyúlva.
A szelepfedéllel én is szívok, tavaly raktam össze a motort, a fedél pereme és a hf felülete is jónak tűnt, kicsit azé görbögettem a rugón, hogy jobban szorítsa (victorreinz)kb 2000 km múlva szivárog mind kettő, volt itthon 2db tömítés a bugpats-os ócsó készletből, kicsit meg is kentem pasztával a tömítés mind két oldalát lehellet vékonyan, délután, másnap el mentem Győrbe mire oda értem Ákos barátom szólt, valami csöppent( biztos a hűtővíz mer a qurv@ tömítés ugye nem lehet), vettem újat (elring),oldalanként megemelve féktisztítóval a felületek megpucolva, megvár míg megszárad, rugó feszesnek tűnik ezt is vékonyan meg pasztáz össze vár emelve 15 perec, másik oldal...
pár 100 kmt mentem nem volt gond, nov. elraktam a garázsba most mind két oldalon ott az olaj nyom alatta
&#>>0~ˇ^˘°
« Utoljára szerkesztve: 2020 április 25, 20:49:12 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139456 Dátum: 2020 április 24, 23:24:57 »

az 1.8 VW motor sem akad össze. :-)
Találtam; gumibogi ajánlott egy srácot, aki többek között 911-es hengerfejeket is csinál (és még sok minden mást).
Egy hét alatt megvan, remélem jó is lesz, nem olcsó, de ugye a három együtt nem működik. :-)


De a pinto akkor is menobb  Evil szuper, remeljuk jobb lesz mint valaha

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139455 Dátum: 2020 április 24, 23:13:43 »

az 1.8 VW motor sem akad össze. :-)
Találtam; gumibogi ajánlott egy srácot, aki többek között 911-es hengerfejeket is csinál (és még sok minden mást).
Egy hét alatt megvan, remélem jó is lesz, nem olcsó, de ugye a három együtt nem működik. :-)

En is vettem igy autot, nem volt kedvuk foglalkozni mar vele miutan porul jart, pedig gepmuhely utan osszerakva hibatlan volt.

De ha ezt el akarod kerulni legkozelebb Puntot vegyel hobbi autonak, az 1.2 8v nem tud osszeakadni hiaba szakad el a szij Evil mikorra lesz meg? Talaltal gepmuhelyt?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139454 Dátum: 2020 április 24, 10:53:40 »

Én is jártam hasonlóan ,csak más típussal. Ott 16-ból 2 szelep maradt ép Tongue Viszont annyira vékonyak a szelepszárak ,hogy azok elhajlásán kívül igazán nagyobb gond nem keletkezett Cheesy Azóta is a családban van immár 20 éve és gond nélkül ketyeg. Pedig már 24 éves Cool

En is vettem igy autot, nem volt kedvuk foglalkozni mar vele miutan porul jart, pedig gepmuhely utan osszerakva hibatlan volt.

De ha ezt el akarod kerulni legkozelebb Puntot vegyel hobbi autonak, az 1.2 8v nem tud osszeakadni hiaba szakad el a szij Evil mikorra lesz meg? Talaltal gepmuhelyt?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139453 Dátum: 2020 április 24, 10:48:33 »

mikor?

Barmelyik hetvege

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #139452 Dátum: 2020 április 24, 05:40:13 »

Másnak nincs baja, még a szelepvezetők sem sérültek. Egy fogat átugrott, megszorult, majd lehámozta a fogakat a szíjról a főtengelyen lévő tárcsa.

Én is jártam hasonlóan ,csak más típussal. Ott 16-ból 2 szelep maradt ép Tongue Viszont annyira vékonyak a szelepszárak ,hogy azok elhajlásán kívül igazán nagyobb gond nem keletkezett Cheesy Azóta is a családban van immár 20 éve és gond nélkül ketyeg. Pedig már 24 éves Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #139451 Dátum: 2020 április 23, 21:14:19 »

én megjáratom szívesen ha nem érsz rá Smiley)
mikor?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #139450 Dátum: 2020 április 23, 20:48:59 »

Másnak nincs baja, még a szelepvezetők sem sérültek. Egy fogat átugrott, megszorult, majd lehámozta a fogakat a szíjról a főtengelyen lévő tárcsa.

mennyi maradt? 6? Smiley  dugattyúk? hengerfej?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139449 Dátum: 2020 április 23, 10:02:44 »

10 szelep kuka... Még jó, hogy sok van benne. :-)


 Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #139448 Dátum: 2020 április 23, 10:02:00 »

nekem is elő kéne már szednem szegényt, megvan a hétvégi program.
én megjáratom szívesen ha nem érsz rá Smiley)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.