www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 06:58:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27781880 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141141 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:21:14 »

Elsüllyedt a lényeg,ebből indul az egész.

Kérlek,segítsetek! És köszönöm! Wink Huh

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirosat,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti" fényezte,aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáértő,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.

És akkor szépen görgessetek lefelé.Ott vannak a többi színpéldák.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:28:11 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141140 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:15:25 »

És a Diamand Green is nagyon tetszik,szintén szép évjárathelyes gyári szín,ilyen zöldes-aranyos metál,attól függ,hogy hogyan kapja a fényt.A KDF Józsié is ilyen.A Mihány Ferié is.Gonda úr,Mikrobi,Suhanórozsda...
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:18:26 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141139 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:14:03 »

De tetszik a Horizotnblau is,az is nagyon szép,gyári 1956-os szín.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141138 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:10:20 »

Ez a Stratosilber,ez volt a gyári színe.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:11:52 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141137 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:06:59 »

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirost,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti",aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáért,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.


Ezek ilyen netről mentett képek,példák a coralredre.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:24:16 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141136 Dátum: 2023 Szeptember 23, 14:03:42 »

Még egy ügyben a segítségeteket,tanácsotokat szeretném kérni.

Anno Attilától (GSA),még 2020-ban,megvásároltam,az 1956-os,gyárilag Faltdachos oválját.

Ő szépen kilakatoltatta,és mikor 2019.őszén ott jártam nála,az autó megvásárlása,és megtekintése ügyében,a hátsó "sufniban",egy kilakatolt,és lealapozott oválka várt,direkt úgy hagyva,hogy a szín kiválasztása,már had legyen a vásárló,a következő tulaj ízlése,döntése.

Itt kicsit elkanyarodnék,kb egy jó tíz,vagy tizenéves történet,amikor ennek az autónak még eladási gondolata sem volt,Attila mint bogaras ismerős,tudván,hogy én német nyelvterületen dolgozom,meg már csináltam is ilyent,megkért,hogy kérjem le neki az Urkundét,gyári Zertifikátot pont erre a tényleges autóra.Elintéztem,alvázszám alapján lerendeltem,és az akkori áron,a 20-Eurot is elutaltam.Kis idő után,jött tőlük az értesítő email (az Automuseum Volkswagentől,Wolfsburgból),hogy nagyon sajnálják,de ebben az időszakban,pont hiányos a gyári archívum,a mikrofilmek megsemmisültek,és semminémű információval,adattal,nem tudnak az autó felől szolgálni.Sajnálják,és még a 20-Eurot is visszautalták.Innentől ugye,az 1956-os modelléven belül,szabad a gazda,olyan színt tesz rá (évjárathelyeset), az ember,amit csak akar,ugyanis a gyártáskori szín,nem kideríthető.Bármilyen 1956-os szín lehet.Attila,így úgy gondolta,hogy ő akkor felteszi rá ezt a korallpirost,vagy Coralredet,neki az tetszett,szép az a szín,ritka,különleges,és érdekesség.
Tehát,amikor Attilánál ott jártam,megbeszéltük az eladást,még csak egy nyers,fényezetlen bódé állt.Ő azt mondta nekem,hogy ha ő,végigvitte volna a felújítást,megtartotta volna az autót,és elkészült volna,akkor nála ezt a korallpiros színt kapta volna az autó,ő azt képzelte el rá.Én megnéztem a Googliban,végülis évjárathelyes szín,akkor tetszett is,pár ismerőst,bogarast megkérdeztem,mindenki azt mondta,hogy ez kurva fasza szín,szép szín,nagyon menő,egyedi,ritka,különleges,nagyon ütős lesz...tehát inkább még bátorítottak,megerősítettek,alám adták a lovat.Így úgy döntöttem,oké legyen coralred.
Az autót,Attila ismerőse "Susti",aki korábban maga is bogaras volt,Attilának is fényezett már autót (Göbölyös 1303-as),és Vácon,Vác környékén,a váci bogarasoknak pedig nagyon sokat.Gyakorlott volt,becsületes,hozzáért,a bogarakat is ismeri,nagyon szép,becsületes munkát végzett,lett egy gyönyörű fényezésű,korallpiros Bogaram.Oválom.
Hazahoztuk,elraktam a garázsba,engem sok más bogár project,Porsche 924,alkatrészgyűjtések tonnaszámra,elvittek ettől a projectől,ebben az állapotában,stádiumban megakadt (az összeszereléshez szükséges,összes új alkatrészek,gumik,ajtógumik,ablakgumik,vízlehúzók,kéderek,feszítők,díszlécek,fellépők,Faltdach ponyva),már minden meg van újban.Már "csak" össze kéne rakni.
Közben eltelt három év,mostanában újra elkezdtem agyalni,hogy már az ovállal is kezdeni kéne valamit,na igen,de most meg nem tetszik a szín.Ha az életben megnézem,és próbálok barátkozni vele,nem igazán tudok.Olyan se nem piros,olyan se nem narancs,olyan semmilyen sem.Olyan semmilyen színű.Mintha valami befejezetlen lenne.Olyan lazacosat,vagy lazacot,téglát látok benne.Meg még egy picit halványabb árnyalatban,a régi cinkromátos alapozóhoz hasonlít.Mintha még nem lenne befejezve a fényezés,mintha még csak alapozva lenne,cikromáttal,kb úgy néz ki.Vagy engem arra emlékeztet.
Aztán elkezdtem hívogatni,értekezni azokkal az emberekkel,barátokkal,akik korábban a Coralredben megerősítettek.És most sorra,többen,mondják meg,hogy igazán nekik sem tetszik,a kékmetál jobban tetszett,jobban tetszene,nem is értik,hogy miért ilyen színre festettem...Szóval,kivételek persze vannak,van akiknek tetszik ez a szín,de a többség azt mondja,hogy nekik sem jön ez a szín be.Nem akartak esetleg megbántani,befolyásolni,vagy belefolyni,vagy elvenni a kedvemet anno.De így,ha már én is mondom,hogy nem tetszik,már ők is be merik vallani,hogy bizony nekik sem.
Így gondoltam,megkeresem a Sustit (meg más fényezőt is),hogy mit mondanak,mit tanácsolnak,átfényezés ügyben.Susti rendes volt,kedves volt,ugye ő ismeri az autót,ő tudja,hogy hogyan építette föl a rétegeket,milyen anyagokat használt stb.Ő azt mondta,hogy ha egy homokszórt,vagy fényezőtől oda került,nyers kasznihoz viszonyítjuk,ami tele varattokkal,hegesztésekkel,ahhoz képest,nem nagy feladat,nem nagy munka,mert a fényezés orszlánrésze,a sok munkát és időt igénylő feladat,az előkészítő munkálatok,gittelés,csiszolás,fillerezés,csiszolás,csiszolás...az itt már el van végezve.Tehát ezt átfényezni,újrafényezni,szintén nagy feladat,de ha egy egész új fényezéshez viszonyítjuk,akkor a nehezebb és időigényesebb részén már túl vagyunk.Nyilván anyagilag sem annyiba kerülne már,mint egy teljesen új,a nyers kasznitól felépített fényezés.Segítene,újra megcsinálná,vállalná is.

-A kérdést,még mindig nem tudom,hogy maradjon-e a korallpiros,hagyjam ez egészet,inkább fejezzem be,rakassam össze az autót.
-Vagy fényeztem át,vagyis vissza,az autót,eredeti,gyártáskori színére.Ami a Stratosilber,egy szép kékmetál szín.Amit ugye csak onnan tudunk,hogy amikor az autó lakatolva,fényezve lett,meg lett találva,a legalsó,leutaolsó szín/réteg,a metálkék.
-Vagy fényeztessem át,másik szép,1956-os színre.

Ebben kérném a segítségeteket,hosszászólásokat,tanácsaitokat.
Sokszor így érzem,sokszor úgy,valamikor megerősödik az a döntésem,hogy gyári metálkékre fényeztetem (Stratosilber),valamikor elbizonytalanodom.

Rakok be képeket,példákat,netről mentett példákat.

Válaszaitokat,segítségeteket,előre is köszönöm!
Kérlek,írjatok minél többet!
Az lenne a poszt lényege,így mennék előrébb.

Ez az autóm,maga.

« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 23, 14:24:38 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141135 Dátum: 2023 Szeptember 23, 13:11:16 »

Sziasztok!

Bogárhoz keresnék,jobbos,tehát anyósülést,"L" vagy "T" sínes változatban.Ha a kárpit leharcolt az sem baj.

Ha valakinek van eladó,korrekt áron,segítsetek légyszi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141134 Dátum: 2023 Szeptember 21, 17:32:06 »

Ő az akit NGA-ként ismertünk?

Nem ő.A balesetet szenvedett az állatorvos,állatklinikás bogaras ismerősünk.

Itt a fórumon Vetart néven futott.Rengeteg veterán autója közül,ami léghűtéses Volkswagen,az ezüstmetál,OT rendszámos 1303LS,és a szintén ezüstmetál és OT rendszámos,typ14 Karmann Ghia.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #141133 Dátum: 2023 Szeptember 21, 08:26:44 »

Ő az akit NGA-ként ismertünk?

Facen olvastam, hogy Nagy Gábor - akinek 1303-as Bogara is van - balesetezett egy porkéval és kórházba került.
Tud erről vki valamit?

Mod: most hívott egy haverom, hogy egy idősebb őszhajú sofőrt látott a balesetnél, ült a földön és vérzett a feje, de magánál volt. A porsénak gyakorlatilag eltűnt az eleje.  Remélem, minden ok. :-(
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #141132 Dátum: 2023 Szeptember 17, 19:49:33 »

javaslom a total commander beszerzését (ingyenes). Ott van két panel, az egyikben azt látod, hogy miket jelöltél ki másolásra, a másikon pedig azt, hogy hová akarod másolni. Így atévedés kizárt.

https://www.ghisler.com/download.htm

alapok (angolul)
https://www.ghisler.com/beginners.htm

https://www.youtube.com/watch?v=UU5Nv4sZFu0

Nem kell ehhez TC, csak bonyolítaná a dolgot. Megnyitod kétszer az intézőt és egymás mellé rendezed és úgy húzgálod át. A Shift+balegérgomb és a Ctrl+balegérgomb kijelölési kombókat már nem is említem, mert káoszhoz vezethet. Evil Sőt a nézetben a képek nagyságát is tudod állítani. Nagyon jó a TC, de alapra (és a másolás nem egy bonyolult dolog) az intéző is tökéletes.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #141131 Dátum: 2023 Szeptember 16, 20:11:54 »

Mivel nem vagyok egy informatikus,számítástechnikában csak ilyen kőkorszaki amatőr,a következőben szeretném a segítségeteket kérni.
Képeket szeretnék,a dokumentumokban,egyik mappából,egy másik mappába átmásolni.Átmásolni úgy,hogy az adott képek,vagy fájlok,minkét helyen megmaradjanak.Végül is a laptopomról,pendrivera.
Mivel rengeteg kép,sokszáz darab,nem szeretném őket,egyenként áthúzogatni.Tudom,hogy van valami Ctrl-C,Ctrl-V-s kijelölés és másolás,de volt már,hogy próbálkoztam vele,és nem jól sikerült.Csak helyben,szaporodtak,sokszorosodtak a fájlok,még törölni,takarítani sem tudtam őket,csak egyre több lett.Végén törölni,el kellett dobni,törölni a teljes mappát.

Kérésem lenne,hogy hogyan tudnék,egyszerűen,egyidejűleg,több képet kijelölni,átmásolni,úgy,hogy mindkét helyen megmaradjanak?

Segítségeteket,előre is köszönöm! Cheesy Wink

javaslom a total commander beszerzését (ingyenes). Ott van két panel, az egyikben azt látod, hogy miket jelöltél ki másolásra, a másikon pedig azt, hogy hová akarod másolni. Így atévedés kizárt.

https://www.ghisler.com/download.htm

alapok (angolul)
https://www.ghisler.com/beginners.htm

https://www.youtube.com/watch?v=UU5Nv4sZFu0

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #141130 Dátum: 2023 Szeptember 16, 19:23:49 »

Köszönöm Neked Abes!

Mint mindig.Te sokat segítesz nekem.

Ha a mappában nem az összes fált akarom kijelölni,akkor is "Ctrl+A" -val kezdem?Akkor is ugyan úgy kell csinálni?

Nem sajnos akkor a Ctrl+A nem jó.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141129 Dátum: 2023 Szeptember 16, 16:24:14 »

Adott mappában összes fájl kijelölése: Ctrl+A. Aztán Ctrl+C, belépsz abba meghajtóba és mappába ahova szeretnél másolatot készíteni és ekkor Ctrl+V.
Köszönöm Neked Abes!

Mint mindig.Te sokat segítesz nekem.

Ha a mappában nem az összes fált akarom kijelölni,akkor is "Ctrl+A" -val kezdem?Akkor is ugyan úgy kell csinálni?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #141128 Dátum: 2023 Szeptember 16, 16:06:59 »

Mivel nem vagyok egy informatikus,számítástechnikában csak ilyen kőkorszaki amatőr,a következőben szeretném a segítségeteket kérni.
Képeket szeretnék,a dokumentumokban,egyik mappából,egy másik mappába átmásolni.Átmásolni úgy,hogy az adott képek,vagy fájlok,minkét helyen megmaradjanak.Végül is a laptopomról,pendrivera.
Mivel rengeteg kép,sokszáz darab,nem szeretném őket,egyenként áthúzogatni.Tudom,hogy van valami Ctrl-C,Ctrl-V-s kijelölés és másolás,de volt már,hogy próbálkoztam vele,és nem jól sikerült.Csak helyben,szaporodtak,sokszorosodtak a fájlok,még törölni,takarítani sem tudtam őket,csak egyre több lett.Végén törölni,el kellett dobni,törölni a teljes mappát.

Kérésem lenne,hogy hogyan tudnék,egyszerűen,egyidejűleg,több képet kijelölni,átmásolni,úgy,hogy mindkét helyen megmaradjanak?

Segítségeteket,előre is köszönöm! Cheesy Wink

Adott mappában összes fájl kijelölése: Ctrl+A. Aztán Ctrl+C, belépsz abba meghajtóba és mappába ahova szeretnél másolatot készíteni és ekkor Ctrl+V.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #141127 Dátum: 2023 Szeptember 16, 15:54:30 »

Mivel nem vagyok egy informatikus,számítástechnikában csak ilyen kőkorszaki amatőr,a következőben szeretném a segítségeteket kérni.
Képeket szeretnék,a dokumentumokban,egyik mappából,egy másik mappába átmásolni.Átmásolni úgy,hogy az adott képek,vagy fájlok,minkét helyen megmaradjanak.Végül is a laptopomról,pendrivera.
Mivel rengeteg kép,sokszáz darab,nem szeretném őket,egyenként áthúzogatni.Tudom,hogy van valami Ctrl-C,Ctrl-V-s kijelölés és másolás,de volt már,hogy próbálkoztam vele,és nem jól sikerült.Csak helyben,szaporodtak,sokszorosodtak a fájlok,még törölni,takarítani sem tudtam őket,csak egyre több lett.Végén törölni,el kellett dobni,törölni a teljes mappát.

Kérésem lenne,hogy hogyan tudnék,egyszerűen,egyidejűleg,több képet kijelölni,átmásolni,úgy,hogy mindkét helyen megmaradjanak?

Segítségeteket,előre is köszönöm! Cheesy Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141126 Dátum: 2023 Szeptember 10, 23:53:19 »

Sziasztok!
Szupi volt Fürstenfeld! Jó volt találkozni sokakkal!
Nemrég értünk haza a Bogival Cheesy 2 nap 874km! Tegnap lazább volt az üt oda. Többször megálltunk. Konvojban haladtunk ,nagyon jó volt!! Ma egyszuszra 440km ,ja bocs KV+tankolásra megálltunk Wink
Tényleg nagyon jó volt, mi is bogárral mentünk, bár nekem csak kb 150 km re van raktam fel pár képet a találkozósba.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #141125 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:20:40 »

Sziasztok!
Szupi volt Fürstenfeld! Jó volt találkozni sokakkal!
Nemrég értünk haza a Bogival Cheesy 2 nap 874km! Tegnap lazább volt az üt oda. Többször megálltunk. Konvojban haladtunk ,nagyon jó volt!! Ma egyszuszra 440km ,ja bocs KV+tankolásra megálltunk Wink
Szuper! A következőre már tényleg szeretnék menni bogárral.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #141124 Dátum: 2023 Szeptember 10, 21:42:28 »

Sziasztok!
Szupi volt Fürstenfeld! Jó volt találkozni sokakkal!
Nemrég értünk haza a Bogival Cheesy 2 nap 874km! Tegnap lazább volt az üt oda. Többször megálltunk. Konvojban haladtunk ,nagyon jó volt!! Ma egyszuszra 440km ,ja bocs KV+tankolásra megálltunk Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #141123 Dátum: 2023 Szeptember 08, 12:31:10 »

Balló Tibor írta a Bogaras Bagázsba ezt:
"Kedves barátom Nagy Gábor szombaton karambolozott a Porschevel. Ma beszéltem vele több műtéttel fogják ősszerakni."
Most beszéltem vele én is.  Már pesti kórházban van. Hosszú lesz a felépülés, de Gábor ebből is felépül.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #141122 Dátum: 2023 Szeptember 06, 15:23:22 »

Facen olvastam, hogy Nagy Gábor - akinek 1303-as Bogara is van - balesetezett egy porkéval és kórházba került.
Tud erről vki valamit?

Mod: most hívott egy haverom, hogy egy idősebb őszhajú sofőrt látott a balesetnél, ült a földön és vérzett a feje, de magánál volt. A porsénak gyakorlatilag eltűnt az eleje.  Remélem, minden ok. :-(

Balló Tibor írta a Bogaras Bagázsba ezt:
"Kedves barátom Nagy Gábor szombaton karambolozott a Porschevel. Ma beszéltem vele több műtéttel fogják ősszerakni."

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #141121 Dátum: 2023 Szeptember 06, 06:15:21 »

Facen olvastam, hogy Nagy Gábor - akinek 1303-as Bogara is van - balesetezett egy porkéval és kórházba került.
Tud erről vki valamit?

Mod: most hívott egy haverom, hogy egy idősebb őszhajú sofőrt látott a balesetnél, ült a földön és vérzett a feje, de magánál volt. A porsénak gyakorlatilag eltűnt az eleje.  Remélem, minden ok. :-(
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 06, 14:33:04 írta stonemen »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141120 Dátum: 2023 Augusztus 24, 08:28:37 »

csendesen sirok..
ez ami a képen van 1500 euro...
de azért alakulgat-..


már csak a végcélt nézd...szép lesz!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #141119 Dátum: 2023 Augusztus 23, 22:10:24 »

csendesen sirok..
ez ami a képen van 1500 euro...
de azért alakulgat-..
« Utoljára szerkesztve: 2023 Augusztus 23, 22:41:09 írta mikrobi »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141118 Dátum: 2023 Augusztus 22, 14:03:52 »


....ez évekkel ez előtt volt, biztos változott a kínálat,
 a Szőnyegoszágban eleinte be is tudtam szegetni, később anyag sem volt és a szegést sem vállalták, a Diégóban, volt egy külön mintasor, abból lehetett választani, és rendelésre hozták mindig
a DrPadló ajkai cég de akkor országos bolthálózatuk volt
ill az Autoleder valóban drága de nekik általában jó anyagaik vannak.

Köszi, megnézem a Dr Padlót is, van elvileg Bp-en is. Autoleder biztos jó, de 60.000 Ft négyzetméterenként az nettó lehúzás.
Főleg, hogy találtam ugyanolyan hurkolt szőnyeget most Belgiumban harmad áron. Azért nem mindegy, főleg, hogy a Varianthoz még több kell, mint bogárhoz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141117 Dátum: 2023 Augusztus 19, 16:17:45 »

Szia,
Köszi! Diegoban már voltam, de nem találtam kedvemre valót, megnézem akkor más "lakossági" áruházban is. A TMI-ra én is gonodltam, de van két hangszóró panelem lábnál oldalt, ami miatt lehet nem adná ki a gyári szőnyeg, nem kockáztatom be, mert nem filléres cucc.

....ez évekkel ez előtt volt, biztos változott a kínálat,
 a Szőnyegoszágban eleinte be is tudtam szegetni, később anyag sem volt és a szegést sem vállalták, a Diégóban, volt egy külön mintasor, abból lehetett választani, és rendelésre hozták mindig
a DrPadló ajkai cég de akkor országos bolthálózatuk volt
ill az Autoleder valóban drága de nekik általában jó anyagaik vannak.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141116 Dátum: 2023 Augusztus 14, 15:56:30 »


Szia!
A szőnyeg anyag keresése választása mindig kemény dió volt.
Typ3-  ba 1x csináltam, csak gyárias feketét
A helyi Szőnyegország nevű helyen vettem hozzá anyagot.
De bogárhoz többször , több színben, ami abban a gyári szürke, ahhoz nagyon hasonló hurkolt felületű és színű a Keszthelyi "Diego" ban vettem
Esetleg a Dr Padló üzletekben talán találsz
Illetve egy haverom typ3-ába a TMI től rendelt minden benne volt és minden passzol.

Szia,
Köszi! Diegoban már voltam, de nem találtam kedvemre valót, megnézem akkor más "lakossági" áruházban is. A TMI-ra én is gonodltam, de van két hangszóró panelem lábnál oldalt, ami miatt lehet nem adná ki a gyári szőnyeg, nem kockáztatom be, mert nem filléres cucc.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141115 Dátum: 2023 Augusztus 13, 08:57:19 »

Köszi Bélám, reméljük olvassa és majd hozzászól. Hátha másnak is érdekes a dolog (most vagy később)

Szia!
A szőnyeg anyag keresése választása mindig kemény dió volt.
Typ3-  ba 1x csináltam, csak gyárias feketét
A helyi Szőnyegország nevű helyen vettem hozzá anyagot.
De bogárhoz többször , több színben, ami abban a gyári szürke, ahhoz nagyon hasonló hurkolt felületű és színű a Keszthelyi "Diego" ban vettem
Esetleg a Dr Padló üzletekben talán találsz
Illetve egy haverom typ3-ába a TMI től rendelt minden benne volt és minden passzol.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141114 Dátum: 2023 Augusztus 10, 12:13:12 »

Kérdezd meg GAS-t. Nekem az üléseket ő csinálta. Amit nagyon köszönök itt is. Szép munka lett. Mindenkinek tetszett eddig.
Hátha a szőnyegezésben is van kontaktja.

Köszi Bélám, reméljük olvassa és majd hozzászól. Hátha másnak is érdekes a dolog (most vagy később)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #141113 Dátum: 2023 Augusztus 10, 10:40:46 »

Sziasztok,

Szeretném újra csinálni a Typ3 belső szőnyegezését, keresnék hozzá szép, valamennyire korhű anyagot, bézs vagy világosszürke színben. Van ötlet beszerzési forrásra? Az Autoleder 60.000 Ft-os (!) m2 áránál hatékonyabb megoldásra gondolok...

https://www.autoleder.hu/hurkolt-autoszonyeg-boucle-1120
Kérdezd meg GAS-t. Nekem az üléseket ő csinálta. Amit nagyon köszönök itt is. Szép munka lett. Mindenkinek tetszett eddig.
Hátha a szőnyegezésben is van kontaktja.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #141112 Dátum: 2023 Augusztus 10, 09:09:12 »

Sziasztok,

Szeretném újra csinálni a Typ3 belső szőnyegezését, keresnék hozzá szép, valamennyire korhű anyagot, bézs vagy világosszürke színben. Van ötlet beszerzési forrásra? Az Autoleder 60.000 Ft-os (!) m2 áránál hatékonyabb megoldásra gondolok...

https://www.autoleder.hu/hurkolt-autoszonyeg-boucle-1120

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #141111 Dátum: 2023 Augusztus 02, 19:41:28 »

Üdv mindenkinek!
Egy újabb bogár felújítás, tudom már milliót láttunk de mindig tanul az ember.....
https://youtu.be/fbRcb_UNhTQ

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #141110 Dátum: 2023 Augusztus 01, 16:37:44 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #141109 Dátum: 2023 Augusztus 01, 16:01:10 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #141108 Dátum: 2023 Augusztus 01, 15:54:21 »

Mi az éppen frissen vásárolt Sárgával voltunk Horvátországban, Rab szigeten,és ott néztük ahogy közvetitik ezt az eseményt.


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #141107 Dátum: 2023 Július 30, 10:46:45 »

20 éve fejezték be a klasszikus Bogár gyártását  Cry

Mi az éppen frissen vásárolt Sárgával voltunk Horvátországban, Rab szigeten,és ott néztük ahogy közvetitik ezt az eseményt.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #141106 Dátum: 2023 Július 30, 08:31:15 »

20 éve fejezték be a klasszikus Bogár gyártását  Cry

hej, ha meg 10 evig gyartjak, most gyari elektromos verzio is lehetne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #141105 Dátum: 2023 Július 30, 07:22:24 »

20 éve fejezték be a klasszikus Bogár gyártását  Cry
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #141104 Dátum: 2023 Július 29, 09:15:30 »

fogtam is a fejem, hogy a múltkor még reklamálhattam volna

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #141103 Dátum: 2023 Július 29, 05:54:59 »

https://www.origo.hu/auto/20230728-valtozott-egy-fontos-szabaly-nagyon-rosszul-jarhatnak-a-magyar-autosok.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=reg_crosspost&fbclid=IwAR1YJmEbBDRFZdiDwVwdIzr4xSxiFBkHvIZUUd4M_8doUiR8WZxsEB8ZOok

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #141102 Dátum: 2023 Július 27, 21:01:02 »

Enyémnek IN-34-07 volt a rendszáma. Szóljatok, ha előfordult Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.