www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 12:27:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Szavazás *
Kérdés: Hol voltál / hova látogatsz el idén?
2021.08.05-08. Nemzetközi Bogártalálkozó - Gyomaendrőd - 7 (46.7%)
2021.12.31. Néputós Szilveszter - 8 (53.3%)
Összes szavazó: 12

Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 ... 1105
Nyomtatás
Szerző Téma: Találkozók, események  (Megtekintve 9670901 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #36844 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:29:27 »

Nekem ezen a képen az látszik, hogy a 6-7 sátorállító ember dolgába beleokoskodott a hátizsákos mérnök, akit elzavartak, így most lehajtott fejjel, megzuhanva búsul a többieknek háttal.  Evil

Öööö, miből látod, hogy mérnök? Tusceruzás az ujja-köze?  Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36843 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:28:44 »

Nekem ezen a képen az látszik, hogy a 6-7 sátorállító ember dolgába beleokoskodott a hátizsákos mérnök, akit elzavartak, így most lehajtott fejjel, megzuhanva búsul a többieknek háttal.  Evil


 Grin Grin Grin Grin Grin

 Evil

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36842 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:26:05 »

ellened szívesen mentem volna egyet, de már én sajnáltam a géped látva a füstöt
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36841 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:25:19 »

Nekem ezen a képen az látszik, hogy a 6-7 sátorállító ember dolgába beleokoskodott a hátizsákos mérnök, akit elzavartak, így most lehajtott fejjel, megzuhanva búsul a többieknek háttal.  Evil

Hát igen 6-7 ember tanácstalan szenvedése. Majd megérkeztem én is.....  Roll Eyes Grin Grin Grin

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #36840 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:17:45 »

3D kísérlet a családi topikban  Wink
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36839 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:11:31 »

Hát igen 7 ember tanácstalan szenvedése. Majd megérkeztem én is.....  Roll Eyes Grin Grin Grin

És akkor 8-an lettek.

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #36838 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:07:26 »

mögötte meg a repülősátor..... Wink Cheesy Grin
Hát igen 6-7 ember tanácstalan szenvedése. Majd megérkeztem én is.....  Roll Eyes Grin Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36837 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:06:04 »

Kéktúra eltévedt túrázója.  Grin
<beszúrt kép törölve>
mögötte meg a repülősátor..... Wink Cheesy Grin

1303LS
« Hozzászólás #36836 Dátum: 2012 Szeptember 09, 18:04:21 »

Kéktúra eltévedt túrázója.  Grin
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36835 Dátum: 2012 Szeptember 09, 17:42:09 »

Képeket senki sem csinált a találkozóról?

De többen is. Grin


 Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #36834 Dátum: 2012 Szeptember 09, 17:32:03 »

Én sem értettem a Hondákat, annak tudatában sem, hogy nem volt elég induló.
A Maresszel - úgy, hogy előre tolakodtunk, amennyire tudtunk - negyed órát vártunk, hogy el tudjunk indulni. Ha nem hullik szét a karbi, a szepi ment volna egyet a Maresszel a kocsimmal, ami - klubelnök a klubelnök ellen - nem kis kuriózum, de időnem nem fért volna bele.
Az igaz, hogy kategóriánként kevés a versenyző. Szerintem az is érdekes, hogy egyik motor mennyit megy a másik ellen (ezért mentem a Maresszel, bár tudtam, hogy nem jók a karbik). Azért nem indultam a versenyen, mert a tuning kategóriában semmi esélyem, akkor minek tépjem szét.
Így csak azt tudtuk meg, hogy az 1,6-os mennyivel megy jobban a bemondásra 1,3-asnál. :-))))))
Ami jó, ha Bogár ellen megy más kocsi (már szerencsére van ehhez elég jó Bogár), és ráadásul nyerni is sikerül. :-)
ellened szívesen mentem volna egyet, de már én sajnáltam a géped látva a füstöt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #36833 Dátum: 2012 Szeptember 09, 17:29:54 »

Ezzel igy voltam én is ha már éreztem h messzebb járok elöbb fékeztem vagy elvettem a gázról a lábam.

Tényleg figyelnek a vezetök....jol le van zárva rendörökkel

Akinek nagy motorja van azért figyel a fékre is
Stonak is tárcsa
Black P nek
Nekem is 4 tárcsa  és 130 körül.....vagy több az átlépö....meglehet átlni..meg hosszú kifutás van ami pozitiv...
én a fékkel kezdtem a tuningot  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36832 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:37:33 »

Milyen szép ívet írna le egy két vasdarab.  Grin
Amúgy van egy pálya, ahol görkorisok szoktak pl versenyezni, sőt, rendőrségi vezetéstechnikai tréninget is láttam már ott, egyedüli hibája, hogy az út egy töltésen van, derékszögű kanyarokkal, korlát, vagy bárminemű biztosítás nélkül. Tehát egyelőre marad a jelenlegi helyszín, ami  sokáig azért megfelelt, úgy emlékszem... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #36831 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:35:43 »

Képeket senki sem csinált a találkozóról?



videók később
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36830 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:33:47 »

Megint félre értesz valamit. Senki nem ellenzi a gyorsulást.
Sőt nem is veszélyes, amig bogarak feszegetik az álom 100km/h-s határt az egyenes végén.
Akinek pedig tuning bogara van, az nagyon nagy valószínűséggel el is jutott arra a szintre, hogy kontrollálni tudja a technikát amivel rendelkezik.
A veszélyes az a kategória ami 20 éves pár100ezer forintos CRX jellemzőkkel bír. Nem akarok senkit ezzel megbántani, én látok (óriási) különbséget egy callook és egy tiltáson remegő 200-al átlépő CRX között.
Nem értem félre, magam is tudom, hogy mik a veszélyei. Egyszerűen arról van szó, hogy ha már a várható nagy indulóra tekintettel le van szervezve a zárás, akkor legalább legyen kihasználva az idő. tessék elindulni a programokon, akár a gyorsuláson is, akkor mások nem rúgnak labdába, és megvalósul minden szervező álma, hogy nem dolgozott hiába.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #36829 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:31:28 »

Ja, ha ráengednének.

Milyen szép ívet írna le egy két vasdarab.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36828 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:30:27 »

a görkori pályán lehetne egy oválpályás verseny.
pölö :-))
Ja, ha ráengednének.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36827 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:05:57 »

Képeket senki sem csinált a találkozóról?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36826 Dátum: 2012 Szeptember 09, 16:03:27 »

Mint írtam a Tatabányai messze a legbiztonságosabb.

Tavaly amikor a Szeky nem jött belém, akkor sokan mondogatták, hogy milyen veszélyes, meg, hogy mekkora baj lehetett volna belőle, de azt kevesen, vagy talán senki sem említette, hogy pont azért nem lett baj, mert Tatabányán megfelelő oldaltávolságot biztosítanak a versenyzőknek. Nem egy találkozó van, ahol ha ugyanabba a helyzetbe kerülünk, akkor összetörjük az autóinkat, de pont Tatabányán van elég hely a biztonság kedvéért.

Hát a pályán sokat rövidíteni nem lenne  értelme, így sincs sokkal több-ha van egyáltalán-egynyolcadnál...
Amikor felfelé ment a buli, az jobb volt, de pont a vége egy több behajtóval tarkított szakaszra esne.
A nyomvályú a város "érdeme", talán lehetne jobbat találni, de egészen máshova kéne vinni a találkozót, ahol a többi program nem lenn jó helyen.
Személy szerint nekem már megfordult a fejemben a Turulhoz felhajtás, mint verseny, de ki jönne három kilométert, hogy meg is tudja nézni, a parkolási problémáról nem is szólva.
Lehetne még a közeli valamikori üzemi úton, de az állapota annak is kérdése, mondjuk arra ralit szoktak vezetni, és nézni ott sem lehetne jobban...
Ha túl sok ellenzője lesz a gyorsulásnak, majd csak kitalálunk valamit helyette Evil

1303LS
« Hozzászólás #36825 Dátum: 2012 Szeptember 09, 15:52:32 »

Pedig egy-két autó ott is elég keményen megnyomta.

Így van, volt aki akár 35km/h-val is vette azt a kanyart.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #36824 Dátum: 2012 Szeptember 09, 15:50:46 »


Ha túl sok ellenzője lesz a gyorsulásnak, majd csak kitalálunk valamit helyette Evil
Megint félre értesz valamit. Senki nem ellenzi a gyorsulást.
Sőt nem is veszélyes, amig bogarak feszegetik az álom 100km/h-s határt az egyenes végén.
Akinek pedig tuning bogara van, az nagyon nagy valószínűséggel el is jutott arra a szintre, hogy kontrollálni tudja a technikát amivel rendelkezik.
A veszélyes az a kategória ami 20 éves pár100ezer forintos CRX jellemzőkkel bír. Nem akarok senkit ezzel megbántani, én látok (óriási) különbséget egy callook és egy tiltáson remegő 200-al átlépő CRX között.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #36823 Dátum: 2012 Szeptember 09, 15:40:29 »

Szerintem meg teljesen fölösleges ezen gondolkozni. Első Tatabányai találkozóm volt, de amit hallottam róla és szerencsére megtapasztalhattam, kell oda az a gyorsulás. És mit jelent az hogy veszélyes? Kérdezem én, hogy mi nem az? Ezzel az erővel rálehetne mondani az ügyességi versenyre is, hogy veszélyes, hiszen ott csak egy kis vízleeresztő volt a nézők és a pálya közt. Pedig egy-két autó ott is elég keményen megnyomta.
Szerintem mindenki tudja azt, hogy mi az ami a biztonságos versenyzésbe belefér és nem vállal be többet. Ezt Zoli hozzászólása is igazolja, egyszerűen veszélyesnek találta, nem indult.
Teljesen rendben volt ott minden. Csak gratulálni tudok a szervezőknek.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36822 Dátum: 2012 Szeptember 09, 15:20:36 »

Ha túl sok ellenzője lesz a gyorsulásnak, majd csak kitalálunk valamit helyette Evil
a görkori pályán lehetne egy oválpályás verseny.
pölö :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #36821 Dátum: 2012 Szeptember 09, 14:34:01 »

...
Ha túl sok ellenzője lesz a gyorsulásnak, majd csak kitalálunk valamit helyette Evil
Nem kell semmi helyette, ez kell. Nézőként teljesen jó, sőt amikor Zoli elpicsázta a Hongdát, az a spontán mindeni torkából kitörő üdvrivalgás szenzációs jó volt.
Télleg lehetne több induló, de biztos sokan féltik a nehezen összelapátolt technikát, amit maxi:)-málisan megértek. 
Persze a versenybaleset veszély a szervezők hátát nyomja, azt nekik kell tudni felvállalják-e. Ha igen akkor segond, megyünk bámulni.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36820 Dátum: 2012 Szeptember 09, 13:57:45 »


Hát a pályán sokat rövidíteni nem lenne  értelme, így sincs sokkal több-ha van egyáltalán-egynyolcadnál...
Amikor felfelé ment a buli, az jobb volt, de pont a vége egy több behajtóval tarkított szakaszra esne.
A nyomvályú a város "érdeme", talán lehetne jobbat találni, de egészen máshova kéne vinni a találkozót, ahol a többi program nem lenn jó helyen.
Személy szerint nekem már megfordult a fejemben a Turulhoz felhajtás, mint verseny, de ki jönne három kilométert, hogy meg is tudja nézni, a parkolási problémáról nem is szólva.
Lehetne még a közeli valamikori üzemi úton, de az állapota annak is kérdése, mondjuk arra ralit szoktak vezetni, és nézni ott sem lehetne jobban...
Ha túl sok ellenzője lesz a gyorsulásnak, majd csak kitalálunk valamit helyette Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36819 Dátum: 2012 Szeptember 09, 13:52:43 »

Én sem értettem a Hondákat, annak tudatában sem, hogy nem volt elég induló.
A Maresszel - úgy, hogy előre tolakodtunk, amennyire tudtunk - negyed órát vártunk, hogy el tudjunk indulni. Ha nem hullik szét a karbi, a szepi ment volna egyet a Maresszel a kocsimmal, ami - klubelnök a klubelnök ellen - nem kis kuriózum, de időnem nem fért volna bele.
Az igaz, hogy kategóriánként kevés a versenyző. Szerintem az is érdekes, hogy egyik motor mennyit megy a másik ellen (ezért mentem a Maresszel, bár tudtam, hogy nem jók a karbik). Azért nem indultam a versenyen, mert a tuning kategóriában semmi esélyem, akkor minek tépjem szét.
Így csak azt tudtuk meg, hogy az 1,6-os mennyivel megy jobban a bemondásra 1,3-asnál. :-))))))
Ami jó, ha Bogár ellen megy más kocsi (már szerencsére van ehhez elég jó Bogár), és ráadásul nyerni is sikerül. :-)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36818 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:35:38 »



Még sosem.
De ne etesd.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36817 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:33:24 »


Ó köszönjük "mester" taníts még.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36816 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:30:53 »

basszus, de kár, hogy nem voltam ott.
egy pisilős matrica lett volna a képből :-))

Persze, hogy nem épp dolgod volt: Grin



 Evil

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36815 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:21:02 »

Idén talán ez lett volna az első bogártali amire el akartam menni!és persze mikor romlik el valami!előtte este!
megadta magát az air ride kompresszor!majd legközelebb!  
Így potyautasként mentünk a cabrió carmannal!


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36814 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:20:56 »


még véletlenül sem. Grin

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36813 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:19:59 »

Köszönjük a Tbányai különítmény munkáját asszem aki elment az jól érezte magát. 

 Evil
1hét ugye? már csak a szabályok miatt? vagy 2ő?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36812 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:17:38 »

Köszönjük a Tbányai különítmény munkáját asszem aki elment az jól érezte magát. 

 Evil

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36811 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:16:07 »


még véletlenül sem. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36810 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:15:31 »


Gondolom nem csak én járok gyorsulási versenyre.
De pl kunmadarason, kerítés, szalag és majd csak úgy a nézők kb 30méterre.
És a gyomai sem biztonságos kicsit sem.
De addig megy ez még valaki majd be nem rongyol a közönségbe és akkor lesz sírás rívás.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36809 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:13:42 »

Igen, pár éve a műjeges gyorsulásit senki sem találta veszélyesnek, mert el volt kordonozva, rövid volt, de a pálya végén egy kőfal volt.
Sajnos Gyoma is izzasztóbb.

Tatabánya messze a legbiztonságosabb az ilyen jellegű bogaras gyorsulási versenyek közül


meglehet átlni..meg hosszú kifutás van ami pozitiv...

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36808 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:08:17 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36807 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:07:17 »


Gondolom nem csak én járok gyorsulási versenyre.
De pl kunmadarason, kerítés, szalag és majd csak úgy a nézők kb 30méterre.
És a gyomai sem biztonságos kicsit sem.
De addig megy ez még valaki majd be nem rongyol a közönségbe és akkor lesz sírás rívás.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36806 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:05:20 »


Ezzel igy voltam én is ha már éreztem h messzebb járok elöbb fékeztem vagy elvettem a gázról a lábam.

Tényleg figyelnek a vezetök....jol le van zárva rendörökkel

Akinek nagy motorja van azért figyel a fékre is
Stonak is tárcsa
Black P nek
Nekem is 4 tárcsa  és 130 körül.....vagy több az átlépö....meglehet átlni..meg hosszú kifutás van ami pozitiv...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36805 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:03:51 »


Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 [184] 185 186 187 188 189 ... 1105
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.