www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 10:34:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6237856 alkalommal)
Rulezka
« Hozzászólás #23571 Dátum: 2010 Október 14, 18:25:31 »

akkor ő az 5%
az tuti
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23570 Dátum: 2010 Október 14, 18:15:06 »

nekem is van egy offautós érdi ismerősöm, a barna g2es karbiját ő csinálta meg, mivel véletlenül itthon akadt egy pont olyan karbi (duplatorkú pierburg) és után ahibátlan lett, sőt szerintem dr.Flexes azóta is úgy jár vele
jó mondjuk cseréltünk benne mindent aminek baja volt, de gombokb akerült, mivel ő tudta mi-hol-miért, sőt anno garit is adott rá
évek ót ahozzá járok, eddig még nem volt olyna dolog amit gariba kellett volna javítani  Wink

akkor ő az 5%



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23569 Dátum: 2010 Október 14, 18:14:37 »

Az biztos hogy nekem nem kéne meg egyszer ilyen!
Még nem láttam olyat ami jól működött volna ennyi idősen.

öcsémnél van a jetta, szerintem odaadja egy körre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #23568 Dátum: 2010 Október 14, 17:45:14 »

ezek nem űrtechnikás cuccok.
egy nigger, aki ért hozzá, meg tudja csinálni.
csak a 90%-a fasz hozzá. (de lehet, hogy 95%)

malacgazda is szopóágon volt anno domini 1848-ban.
végül a renault(!) szervizes sógora fogott egy könyvet + 1 méter vákuumcsövet, mindent a helyére pakolt és érdekes, jó lett.
nekem is van egy offautós érdi ismerősöm, a barna g2es karbiját ő csinálta meg, mivel véletlenül itthon akadt egy pont olyan karbi (duplatorkú pierburg) és után ahibátlan lett, sőt szerintem dr.Flexes azóta is úgy jár vele
jó mondjuk cseréltünk benne mindent aminek baja volt, de gombokb akerült, mivel ő tudta mi-hol-miért, sőt anno garit is adott rá
évek ót ahozzá járok, eddig még nem volt olyna dolog amit gariba kellett volna javítani  Wink
gyuri79
« Hozzászólás #23567 Dátum: 2010 Október 14, 17:44:03 »

ezek nem űrtechnikás cuccok.
egy nigger, aki ért hozzá, meg tudja csinálni.
csak a 90%-a fasz hozzá. (de lehet, hogy 95%)

malacgazda is szopóágon volt anno domini 1848-ban.
végül a renault(!) szervizes sógora fogott egy könyvet + 1 méter vákuumcsövet, mindent a helyére pakolt és érdekes, jó lett.
Az biztos hogy nekem nem kéne meg egyszer ilyen!
Még nem láttam olyat ami jól működött volna ennyi idősen.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23566 Dátum: 2010 Október 14, 17:37:40 »

De mire megtöltöd vele a szopásládát,addig 6-szor átalakítod normálisan működőre...
Az enyémen volt vagy 3 karbi,full felújítószettet is kapott meg minden de ugyanúgy szar maradt.Szerintem mindben el volt tömődve vagy repedve valami járat amit nem lehet kipucolni stb.

ezek nem űrtechnikás cuccok.
egy nigger, aki ért hozzá, meg tudja csinálni.
csak a 90%-a fasz hozzá. (de lehet, hogy 95%)

malacgazda is szopóágon volt anno domini 1848-ban.
végül a renault(!) szervizes sógora fogott egy könyvet + 1 méter vákuumcsövet, mindent a helyére pakolt és érdekes, jó lett.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 14, 17:39:12 írta Pityubácsi »



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gyuri79
« Hozzászólás #23565 Dátum: 2010 Október 14, 17:29:37 »

el kell vinni egy jó karbishoz.
amikor megvettem a jettát, arra is csak mindenki hümmögött, meg kendácsolt, nem lett jó.
aztán elvittem egy szerelőhöz, aki tud egy fasza karbist, az belelapátolt egy felújítószettet meg rendesen (gázelemzővel) beállította, azóta folyamatosan fasza (ha jól számolom 5 éve).

nincs szar karbi, csak faszkalap mekkmesterek.
De mire megtöltöd vele a szopásládát,addig 6-szor átalakítod normálisan működőre...
Az enyémen volt vagy 3 karbi,full felújítószettet is kapott meg minden de ugyanúgy szar maradt.Szerintem mindben el volt tömődve vagy repedve valami járat amit nem lehet kipucolni stb.
gyuri79
« Hozzászólás #23564 Dátum: 2010 Október 14, 17:26:25 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/scirocco/volkswagen_scirocco_gt-4151713
Nah egy másik jelölt,ez is valami "tuningos" pali lehet...
Ezt a gépet látásból ismerem,egész jó ennyi pénzért,persze nem egészen hibátlan.Csak a KE-jetronik ne lenne...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23563 Dátum: 2010 Október 14, 15:48:39 »

Ma megnéztem a Skoda-kereskedésben ácsorgó narancs színű Passat1 kombit. Sajnos nagyon jól áll neki a távolság. Menthetetlen, már nem is bánom, hogy anno leráztak, amikor érdeklődtem, hogy eladó-e...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető alpinestars
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #23562 Dátum: 2010 Október 14, 14:20:07 »

el kell vinni egy jó karbishoz.
amikor megvettem a jettát, arra is csak mindenki hümmögött, meg kendácsolt, nem lett jó.
aztán elvittem egy szerelőhöz, aki tud egy fasza karbist, az belelapátolt egy felújítószettet meg rendesen (gázelemzővel) beállította, azóta folyamatosan fasza (ha jól számolom 5 éve).

nincs szar karbi, csak faszkalap mekkmesterek.
Autoszerelő/villamosság szerelő a szakmám, de nem is fognék neki műszer nélkül mert csak felhúznám magam...(a magyar ember kreativ,mindig mindent meg akar szerelni:)de van amit nem tud csak nem látja be...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23561 Dátum: 2010 Október 14, 13:41:02 »

Ezen pierburg 2b5 kéttorkú karbi van, amivel rengeteget lehet szívni,az enyém sosem volt jó..(ilyen motorom volt gyárilag)
Rá kell rakni egy egyszerű 34-es solexet és akkor jó Smiley

el kell vinni egy jó karbishoz.
amikor megvettem a jettát, arra is csak mindenki hümmögött, meg kendácsolt, nem lett jó.
aztán elvittem egy szerelőhöz, aki tud egy fasza karbist, az belelapátolt egy felújítószettet meg rendesen (gázelemzővel) beállította, azóta folyamatosan fasza (ha jól számolom 5 éve).

nincs szar karbi, csak faszkalap mekkmesterek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #23560 Dátum: 2010 Október 14, 12:14:22 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/scirocco/volkswagen_scirocco_gt-4151713
Nah egy másik jelölt,ez is valami "tuningos" pali lehet...
Ez viszont ennyiért nem biztos, hogy rossz...  Roll Eyes
Nem elérhető alpinestars
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #23559 Dátum: 2010 Október 14, 12:09:53 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/scirocco/volkswagen_scirocco_gt-4151713
Nah egy másik jelölt,ez is valami "tuningos" pali lehet...
Nem elérhető alpinestars
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #23558 Dátum: 2010 Október 14, 12:00:41 »

Majd írd meg mi a helyzet vele,kíváncsi vagyok Wink
Félek hogy ha megmondja az árat kiröhögöm:)Meglátjuk...
gyuri79
« Hozzászólás #23557 Dátum: 2010 Október 14, 11:53:37 »

Az a küszöb az tényleg komoly nagyon,remélem nincs hozzádolgozva a kasztni-hoz.
Felhivom ma megkérdezem!
Majd írd meg mi a helyzet vele,kíváncsi vagyok Wink
Nem elérhető alpinestars
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #23556 Dátum: 2010 Október 14, 11:50:27 »

Őt konkrétan nem ismerem,de nem tűnik rossznak így képekről,csak kókány a sok sufnis kiegészítő(hűtőrács,küszöb, kormány stb.)
Ezen pierburg 2b5 kéttorkú karbi van, amivel rengeteget lehet szívni,az enyém sosem volt jó..(ilyen motorom volt gyárilag)
Rá kell rakni egy egyszerű 34-es solexet és akkor jó Smiley
Ja igen meg a futómű bekötéseket jól meg kell vizsgálni,tapasztalat Cheesy

Ha megvennéd van hozzá mindenem tonnaszám...
Az a küszöb az tényleg komoly nagyon,remélem nincs hozzádolgozva a kasztni-hoz.
Felhivom ma megkérdezem!
gyuri79
« Hozzászólás #23555 Dátum: 2010 Október 14, 11:09:08 »

Őt konkrétan nem ismerem,de nem tűnik rossznak így képekről,csak kókány a sok sufnis kiegészítő(hűtőrács,küszöb, kormány stb.)
Ezen pierburg 2b5 kéttorkú karbi van, amivel rengeteget lehet szívni,az enyém sosem volt jó..(ilyen motorom volt gyárilag)
Rá kell rakni egy egyszerű 34-es solexet és akkor jó Smiley
Ja igen meg a futómű bekötéseket jól meg kell vizsgálni,tapasztalat Cheesy

Ha megvennéd van hozzá mindenem tonnaszám...
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #23554 Dátum: 2010 Október 14, 08:14:01 »

évjárata nem stimmel, ez már '80 aug. utáni (nagy hátsó lámpa, kocka műszerfal)
Igen ez nekem is fura, próbáltam hívni, de ki volt kapcsolva (tegnap).
Lehet, hogy nem is eladó? Smiley
A kaszni elég pofás, a szín is bejön.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
RNIE
« Hozzászólás #23553 Dátum: 2010 Október 14, 07:32:15 »

golffal mizu? elkészültetek vele már? Wink
holnap kezdi Undecided
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23552 Dátum: 2010 Október 14, 07:03:34 »

Golfosoknak itt van egy hasznos oldal:

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_acodes.php

a csomagtartóban vagy a szervizfüzetben lévő gyári matricáról beírva a 3-jegyű kódokat, meg lehet nézni hogy gyárilag milyen felszereltsége volt az autónak

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23551 Dátum: 2010 Október 13, 23:23:47 »

Érdekelne valakit?

[a csatolmányt egy admin törölte]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Rulezka
« Hozzászólás #23550 Dátum: 2010 Október 13, 23:16:35 »

15" Pirellik szép állapotban 45e.
golffal mizu? elkészültetek vele már? Wink
RNIE
« Hozzászólás #23549 Dátum: 2010 Október 13, 21:31:21 »

15" Pirellik szép állapotban 45e.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #23548 Dátum: 2010 Október 13, 19:54:45 »

De leginkább kompresszió és porlasztócsúcs.


jó izzítógyertyák, meg egy jó akksi, és ugyanúgy beindul a dízel mint egy benzines (nekünk semmi bajunk a dízel T4-ekkel télen)

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23547 Dátum: 2010 Október 13, 19:41:29 »

igazad lehet, de kerregős dízelt kell vegyek, mert keveset fogyaszt, 300 km-re költöztem pesttől, nagyon nem mindegy a fogysztás

a benzines szerintem (főleg téli használatnál) legalább kétszer annyit fogyaszt mint egy dízel ,
jó izzítógyertyák, meg egy jó akksi, és ugyanúgy beindul a dízel mint egy benzines (nekünk semmi bajunk a dízel T4-ekkel télen)
viszont tény hogy drágábban vannak szép dízelek, mert nagyon sokat használtak munkásautónak,stb...

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23546 Dátum: 2010 Október 13, 19:29:58 »

Egy 1.3-as benzines is 54 lóerős, ha jól tudom, úgy mint egy 1.6-os dízel. Nem lehet sokkal több a fogyasztása, nem? Ha jó állapotú a motor és biztos indul mínuszban, akkor lehet jó a dízel, de 300 km ide vagy oda, ha télen nem tudod használni, akkor tényleg nem sokat fogyaszt...Talán ha fűtött garázsban tudod tárolni, akkor más...


A jó dízel beindul.  A rossz nem indul, ahogy a rossz benzines sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető alpinestars
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #23545 Dátum: 2010 Október 13, 19:20:27 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/scirocco/volkswagen_scirocco_gt-4215949
Valaki valamit nem tud róla?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23544 Dátum: 2010 Október 13, 19:05:56 »

igazad lehet, de kerregős dízelt kell vegyek, mert keveset fogyaszt, 300 km-re költöztem pesttől, nagyon nem mindegy a fogysztás

Egy 1.3-as benzines is 54 lóerős, ha jól tudom, úgy mint egy 1.6-os dízel. Nem lehet sokkal több a fogyasztása, nem? Ha jó állapotú a motor és biztos indul mínuszban, akkor lehet jó a dízel, de 300 km ide vagy oda, ha télen nem tudod használni, akkor tényleg nem sokat fogyaszt...Talán ha fűtött garázsban tudod tárolni, akkor más...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #23543 Dátum: 2010 Október 13, 18:53:50 »

Lehet nem sokat segít, amit írok, de a helyedben minél fiatalabb, minél gyáribb kettest keresnék, s leginkább benzineset (tudom a dízel örök életű és nagyon keveset fogyaszt, de picit több gond lehet vele, s nem csak a kerregés, ami szétrázza a műszerfalat, de télen is neccesebb, hogy beindul-e mínuszban vagy sem). Minél kókánymentesebb, annál nagyobb esély van rá, hogy jó legyen. Ezek többsége mind átalakítgatott, kicsit "tuningolgatott", nem szimpatikusak nekem.


igazad lehet, de kerregős dízelt kell vegyek, mert keveset fogyaszt, 300 km-re költöztem pesttől, nagyon nem mindegy a fogysztás
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #23542 Dátum: 2010 Október 13, 16:29:13 »

Ezt ismeri valaki?
A gáz felni kivételével elég pofás darab.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i-4213280

évjárata nem stimmel, ez már '80 aug. utáni (nagy hátsó lámpa, kocka műszerfal)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Rulezka
« Hozzászólás #23541 Dátum: 2010 Október 13, 16:05:04 »

az első kettő szimpibb részemről
bár a második szépen csillogó fényezése nem véletlen a mosóból frissen kiállt kocsin
a 3. lehet azt írja friss a fény,de a segge mitől ül? épp cementet cipelnek vele?
a 4. valamiféle felújítás után lehet, bár ez tuti nem gyári szine, mivel motortér meg halványszürkés
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23540 Dátum: 2010 Október 13, 15:04:46 »


Lehet nem sokat segít, amit írok, de a helyedben minél fiatalabb, minél gyáribb kettest keresnék, s leginkább benzineset (tudom a dízel örök életű és nagyon keveset fogyaszt, de picit több gond lehet vele, s nem csak a kerregés, ami szétrázza a műszerfalat, de télen is neccesebb, hogy beindul-e mínuszban vagy sem). Minél kókánymentesebb, annál nagyobb esély van rá, hogy jó legyen. Ezek többsége mind átalakítgatott, kicsit "tuningolgatott", nem szimpatikusak nekem.

Ezek nem tűnnek rossznak:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_cl-4174695


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_friss_muszaki-4190366


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4125311


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_cl_1.3-4215693

Az csak véletlen, hogy mind piros/bordó, de első végignézésre ezek szerintem nem rosszak. 300 fölött szerintem nem érdemes már 2-est venni...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #23539 Dátum: 2010 Október 13, 14:22:22 »

véleményeket kérnék a következő pakkról is :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4209312


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_gl-4215961


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_c-4214445


http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_ii/volkswagen_golf_ii_cl-4140117


köszönöm aki ír vmit

Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #23538 Dátum: 2010 Október 13, 14:06:03 »

Ezt ismeri valaki?
A gáz felni kivételével elég pofás darab.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i-4213280


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #23537 Dátum: 2010 Október 13, 10:29:02 »

Nem értem min csodálkozol. A felni drága volt gumira és a törött rugók cseréjére már nem futotta.
Szerintem szép, és nem törött a rugó, hanem légrugós. Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23536 Dátum: 2010 Október 13, 08:36:49 »

Nem értem min csodálkozol. A felni drága volt gumira és a törött rugók cseréjére már nem futotta.


Viszont szép.  Wink Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #23535 Dátum: 2010 Október 13, 01:31:47 »

Shocked
<beszúrt kép törölve>
Nem értem min csodálkozol. A felni drága volt gumira és a törött rugók cseréjére már nem futotta.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #23534 Dátum: 2010 Október 12, 21:11:25 »

 Shocked
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23533 Dátum: 2010 Október 12, 20:13:42 »

Úram! Én ingyen kaptam!Nem gondolod hogy kérek érte valamit.Ha nekem jó a te tárcsád akkor csere.
HAMBIDAT majd meg kóstolom a jövő évi W&R-on. Grin
ami nekem van imhol



[a csatolmányt egy admin törölte]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23532 Dátum: 2010 Október 12, 18:59:58 »

fent a fék

ja igen ez jobbos tárcsa fent mielött vki megjegyzi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.