www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:46:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6153104 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33371 Dátum: 2012 December 27, 22:24:36 »

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 91-es 1,3-mas 2G motorkódú Pierburg 2E3 karbis Golf. Amikor megvettük állítólag jól muzsikált. Az már rövid használat után feltűnt, hogy nagyon csípős, benzinszagú amikor jár a motor. Azt már tudjuk, hogy a CO-ja: 8!  Undecided A CO csavart még nem találtam meg, vagy falsot szív, mert amit találtam és tekergettem, arra nem reagált. Most az van vele, hogy az olajszint felment a maximum fölé 1 cm-rel. Ez összefügghet azzal, hogy sokat járnak vele rövid utakat és ráadásul a karbi sincs a helyzet magaslatán? Merre keresgéljem a hibát szerintetek? Fogyasztás kb 8,5 l volt tél előtt, most valszeg több.  Cry
Vác felé van egy jó karbis. Nissan micra karbit helyre rakot. Kell a száma?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33370 Dátum: 2012 December 27, 22:00:36 »

Imádkozz.

Ettől tartok én is. Felnyomhatja a sok benzin az olajszintet ennyire (mióta megvettük, nem mentek vele 2000 km-t)?Igy van, ez NGA exautója, magyarországi, karburátoros, katalizátor nélküli.

Vannak még ötletek?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33369 Dátum: 2012 December 27, 21:53:08 »

Ettől tartok én is. Felnyomhatja a sok benzin az olajszintet ennyire (mióta megvettük, nem mentek vele 2000 km-t)?
simán.
2000 km-en 8 literes átlagfogyival számolva átszaladt 160 liter benzin.
ennek mondjuk csak az 1%-a ment cigányútra, akkor is ~1,5 liter becsorgott a karterbe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33368 Dátum: 2012 December 27, 21:43:26 »

jetta volt ilyen, amikor megvettem.
egy karbifelújító szettet belevarázsolt a karbis ember és tuttifrutti lett.
van egy rahedli membrán meg minden szar benne, ha valamelyik elkakukkol, akkor tekergethetsz bármit, szopni fogsz.
Ettől tartok én is. Felnyomhatja a sok benzin az olajszintet ennyire (mióta megvettük, nem mentek vele 2000 km-t)?
Ha jól emlékszem ez az NGA féle G2. Szerintem az Merkuros darab, simán lehet karbis.
Igy van, ez NGA exautója, magyarországi, karburátoros, katalizátor nélküli.

Vannak még ötletek?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33367 Dátum: 2012 December 27, 21:39:33 »

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 91-es 1,3-mas 2G motorkódú Pierburg 2E3 karbis Golf. Amikor megvettük állítólag jól muzsikált. Az már rövid használat után feltűnt, hogy nagyon csípős, benzinszagú amikor jár a motor. Azt már tudjuk, hogy a CO-ja: 8!  Undecided A CO csavart még nem találtam meg, vagy falsot szív, mert amit találtam és tekergettem, arra nem reagált. Most az van vele, hogy az olajszint felment a maximum fölé 1 cm-rel. Ez összefügghet azzal, hogy sokat járnak vele rövid utakat és ráadásul a karbi sincs a helyzet magaslatán? Merre keresgéljem a hibát szerintetek? Fogyasztás kb 8,5 l volt tél előtt, most valszeg több.  Cry
jetta volt ilyen, amikor megvettem.
egy karbifelújító szettet belevarázsolt a karbis ember és tuttifrutti lett.
van egy rahedli membrán meg minden szar benne, ha valamelyik elkakukkol, akkor tekergethetsz bármit, szopni fogsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33366 Dátum: 2012 December 27, 21:32:08 »

sorry de ez nem valami öszvér?
nekünk 91-es a g2 és az már simán 1,3i NZ motorkódú (injektoros)
tuti összepasszoló az 1,3-as a karbival? (azt tudom hogy korábbi évjáratú 1,3-asok karbisok)
csak kérdem, nem vagyok biztos benne....
Ha jól emlékszem ez az NGA féle G2. Szerintem az Merkuros darab, simán lehet karbis.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Rulezka
« Hozzászólás #33365 Dátum: 2012 December 27, 21:29:35 »

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 91-es 1,3-mas 2G motorkódú Pierburg 2E3 karbis Golf. Amikor megvettük állítólag jól muzsikált. Az már rövid használat után feltűnt, hogy nagyon csípős, benzinszagú amikor jár a motor. Azt már tudjuk, hogy a CO-ja: 8!  Undecided A CO csavart még nem találtam meg, vagy falsot szív, mert amit találtam és tekergettem, arra nem reagált. Most az van vele, hogy az olajszint felment a maximum fölé 1 cm-rel. Ez összefügghet azzal, hogy sokat járnak vele rövid utakat és ráadásul a karbi sincs a helyzet magaslatán? Merre keresgéljem a hibát szerintetek? Fogyasztás kb 8,5 l volt tél előtt, most valszeg több.  Cry
sorry de ez nem valami öszvér?
nekünk 91-es a g2 és az már simán 1,3i NZ motorkódú (injektoros)
tuti összepasszoló az 1,3-as a karbival? (azt tudom hogy korábbi évjáratú 1,3-asok karbisok)
csak kérdem, nem vagyok biztos benne....
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33364 Dátum: 2012 December 27, 21:22:03 »

Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 91-es 1,3-mas 2G motorkódú Pierburg 2E3 karbis Golf. Amikor megvettük állítólag jól muzsikált. Az már rövid használat után feltűnt, hogy nagyon csípős, benzinszagú amikor jár a motor. Azt már tudjuk, hogy a CO-ja: 8!  Undecided A CO csavart még nem találtam meg, vagy falsot szív, mert amit találtam és tekergettem, arra nem reagált. Most az van vele, hogy az olajszint felment a maximum fölé 1 cm-rel. Ez összefügghet azzal, hogy sokat járnak vele rövid utakat és ráadásul a karbi sincs a helyzet magaslatán? Merre keresgéljem a hibát szerintetek? Fogyasztás kb 8,5 l volt tél előtt, most valszeg több.  Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33363 Dátum: 2012 December 27, 21:11:47 »

Én Vaterán vettem eddig szinte minden felnim.
Egy ilyen garnitúrát pl 20e-t 15"-ban.
<beszúrt kép törölve>
Ennyiért megérné egy ilyen garnitúra.

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33362 Dátum: 2012 December 27, 20:47:31 »

Én Vaterán vettem eddig szinte minden felnim.
Egy ilyen garnitúrát pl 20e-t 15"-ban.
<beszúrt kép törölve>
BBS RA, nem rossz:-)
Igen,vaterán is ki lehet fogni, de egyre drágább én úgy veszem észre.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33361 Dátum: 2012 December 27, 20:37:56 »

Ne a facsén nézegess,ott nagyon túl vannak árazva a dolgok...
aprod.hu, jofogas.hu, esetleg vatera, ezeken nézegess mert sokszor nem tudják az eladók a valódi értékét a felniknek.
Én Vaterán vettem eddig szinte minden felnim.
Egy ilyen garnitúrát pl 20e-t 15"-ban.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33360 Dátum: 2012 December 27, 19:15:40 »

Kínai
Akkor eredeti, nem hamis.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #33359 Dátum: 2012 December 27, 18:15:56 »

VIKA trafót meg szabad venni vagy felejtsem el?

Kínai

Ati
1303LS
« Hozzászólás #33358 Dátum: 2012 December 27, 16:22:40 »

VIKA trafót meg szabad venni vagy felejtsem el?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33357 Dátum: 2012 December 26, 19:43:36 »

ok, köszi

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33356 Dátum: 2012 December 26, 19:41:01 »

Ne a fácsén nézegess,ott nagyon túl vannak árazva a dolgok...
aprod.hu, jofogas.hu, esetleg vatera, ezeken nézegess mert sokszor nem tudják az eladók a valódi értékét a felniknek.
ok, köszi

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33355 Dátum: 2012 December 26, 19:37:07 »

Nekem ez van fenn. A facsén nézegetek, de csak csere jöhet szóba nálam. Rákölteni nem tudok.
Ne a facsén nézegess,ott nagyon túl vannak árazva a dolgok...
aprod.hu, jofogas.hu, esetleg vatera, ezeken nézegess mert sokszor nem tudják az eladók a valódi értékét a felniknek.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 26, 19:42:04 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33354 Dátum: 2012 December 26, 19:11:06 »

Nekem ez van fenn. A facsén nézegetek, de csak csere jöhet szóba nálam. Rákölteni nem tudok.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33353 Dátum: 2012 December 26, 18:10:09 »

Nekem a felső jobban tetszik. A "pókhálós" elég tucat hozzá képest.

Nekem is az tetszik jobban egyébként:-)
Elég sokféle ATS Cup utánzatot láttam már,de pont ilyet még nem,így lecsaptam rá (Strato gyártmányú,gondolom valami olasz lehet).
A BBS viszont vasfelni árban volt, még épp volt egy kis pénzem,így hát azt is bespájzoltam.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33352 Dátum: 2012 December 26, 18:05:08 »

Nekem a felső jobban tetszik. A "pókhálós" elég tucat hozzá képest.

Majd meglátom melyik áll jobban az autón Wink Cheesy
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33351 Dátum: 2012 December 26, 17:53:47 »

Tényleg nagylelkű voltál. Az a felni nekem is tetszik.
Majd meglátom melyik áll jobban az autón Wink Cheesy


http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33350 Dátum: 2012 December 26, 12:05:14 »

Nem is használom, és nagyon vigyázok, de nem tudom miért, mint ha egy macska szétkarmolta volna úgy néz ki.
Simán elöregszik a bőr, műbőr.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33349 Dátum: 2012 December 26, 12:02:33 »

Na ilyen nekem is kéne,mert a bőrön egyre nagyobb kezd lenni a szakadás.
Én nagyon nagylelkű voltam az öreg Jettához: bárányszőrme üléshuzattal, illetve két garnitúra alufelnivel (ATS-utánzat, BBS, mindkettő 13") leptem meg Roll Eyes
Tényleg nagylelkű voltál. Az a felni nekem is tetszik.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #33348 Dátum: 2012 December 26, 12:01:32 »

Az öreghez is hozott a "jézuska" egy váltóbugyit.
Nem is használom, és nagyon vigyázok, de nem tudom miért, mint ha egy macska szétkarmolta volna úgy néz ki.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33347 Dátum: 2012 December 26, 11:53:27 »

Az öreghez is hozott a "jézuska" egy váltóbugyit.
Na ilyen nekem is kéne,mert a bőrön egyre nagyobb kezd lenni a szakadás.
Én nagyon nagylelkű voltam az öreg Jettához: bárányszőrme üléshuzattal, illetve két garnitúra alufelnivel (ATS-utánzat, BBS, mindkettő 13") leptem meg Roll Eyes

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #33346 Dátum: 2012 December 26, 11:26:23 »

Az öreghez is hozott a "jézuska" egy váltóbugyit.

Ilyen nekem is kéne, bár volt valahol egy bőrösöm is, de hiányzott a bőr róla. Manapság lehet olcsóbban jövök ki, ha újrabőröztetem.

Ati
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33345 Dátum: 2012 December 26, 11:02:16 »

Az öreghez is hozott a "jézuska" egy váltóbugyit.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Süni
« Hozzászólás #33344 Dátum: 2012 December 25, 20:05:25 »

Múltkor tudtam egyet kint az osztrákoknál. 500€-ért ment el. Igaz azon hátul volt doboz. Nem is jobbkormányos volt és szarrá se volt rohadva, mint a legtöbb osztrák kocsi. Be is tettem valamelyik magyar fórumba, nagyon hamar elvitték.
Nulla forintom van. Sőt! Inkább kb 10 mill minusz.  Lips Sealed Most nem igazán aktuális az ilyesmi... Bár ha valaki elcserélne egy műszakisat a 2000-s Escortomra, azt bevállalnám.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33343 Dátum: 2012 December 25, 19:33:37 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #33342 Dátum: 2012 December 25, 19:13:33 »


nem tűnik nagyon forgalomképesnek.
nagymotor, automata.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33341 Dátum: 2012 December 25, 19:09:45 »

nem tűnik nagyon forgalomképesnek.
nagymotor, automata.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #33340 Dátum: 2012 December 25, 18:23:45 »

sajnos egy caddy az álmom.
bár lehet, hogy a családban valakinek kéne g3.
milyen, mekkora, hol, mennyiért?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33339 Dátum: 2012 December 24, 18:48:07 »

most már igen :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #33338 Dátum: 2012 December 24, 13:39:11 »

És Bischofberger felépítményes Audi-t látott már valaki?
https://www.google.hu/search?q=bischofberger+audi&hl=hu&client=firefox-a&hs=HIT&tbo=u&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=kkzYUKTSC4n1sgam94GgAQ&ved=0CDoQsAQ&biw=1366&bih=625

Ati
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #33337 Dátum: 2012 December 24, 13:33:37 »


Múltkor tudtam egyet kint az osztrákoknál. 500€-ért ment el. Igaz azon hátul volt doboz. Nem is jobbkormányos volt és szarrá se volt rohadva, mint a legtöbb osztrák kocsi. Be is tettem valamelyik magyar fórumba, nagyon hamar elvitték.

Ati
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33336 Dátum: 2012 December 24, 12:04:55 »

na jó, egy el caminoval is kiegyeznék :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33335 Dátum: 2012 December 24, 12:04:18 »

Pista, ezt fogadd el, ennél jobb ajánlat már nem lesz Ulrichra. Végülis 2 Golf hármas egy bogárért, nem rossz, hmmm?
plusz egy madár.
nagy biznic :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #33334 Dátum: 2012 December 24, 10:12:42 »

sajnos egy caddy az álmom.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33333 Dátum: 2012 December 23, 23:05:24 »

sajnos egy caddy az álmom.


No comment.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33332 Dátum: 2012 December 23, 21:21:54 »

Pista, ezt fogadd el, ennél jobb ajánlat már nem lesz Ulrichra. Végülis 2 Golf hármas egy bogárért, nem rossz, hmmm?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.