www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 13:40:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6165937 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33291 Dátum: 2012 December 20, 09:53:26 »

Pityubácsi, üllj kényelmesen és dölj hátra:
tegnap beszélgettem egy ismerőssel ő megnyugtatptt, hogyha az AC jobb oldat van a passatba/golf3ba akkor jogos ha éles jobbos kanyarban vagy kanyar után 1-1 pillanatra levegőt szippant egy kis időre az AC (üresedő tank esetén) emiatt megtorpanhat vagy leállhat a motor....
Minden autótipus másfajta,de mondta emiatt nehogy AC-t cseréljünk, nem oldja meg egy másik AC a hibajelenséget.
nem kell hagyni hogy a "kritis szint"-re sülyedjen a benyaszint, ami nálad kb 15 liter mnint írtad, nálam meg 1/4 tank alatti szint...

Ez így nem általánosítható!

Nekem pl Ventom van,ami műszakilag ugye a GolfIII-as,csak "odabasztak" a hátuljára egy puttonyt,és még semmiféle leállást vagy kapkodást nem tapasztaltam,bármilyen hirtelen vagy erős kanyarodáskor,nem,hogy 15 liter vagy 1/4-ed tanknál sem,hanem ha már annyira kevés van a tankban,hogy már szinte nem is mutatja.

A tankban meg szerintem vannak gyárilag olyan terelőlemezek,amik a hirtelen egy irányba csapódást is megtörik,fékezik szvsz.
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33290 Dátum: 2012 December 20, 09:47:24 »

na, ez a szopó.
a mellékelt ábra alapján nekem is meg rulezkának is kevés takonynál csinálja, így könnyebb.
nálad valszeg az lesz, amit maresz mondott.
A megoldás egy gyári szivattyú csere lesz, vagy nem Smiley


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33289 Dátum: 2012 December 20, 09:08:11 »

én ha  acsomitartóba nézek akkor jobb odlaon van valahol, nem szedtem még ki hol merre
Ő azt mondta, hoyg gondoljuk végig az ülés alatt van egy hosszúkás tank
így néz ki kanyarban a tank és a benne lévő benzin:
igen, ez így van, ahogy rajzoltad, csak ahogy proti is rávilágított, van ott még más is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33288 Dátum: 2012 December 20, 08:45:04 »

így néz ki kanyarban a tank és a benne lévő benzin:
LOL, hat ez eleg ovodas lett Roll Eyes
Par fontos konstrukcios dolgot kifelejtettel belole, ugy erzem... Peldaul azt, hogy egy pontra melyul (oda folyik ossze a nafta) es van benne a Pityubacsi altal is emlitett "dobozka", ami egy kis tartaly a tartalyban, ami kanyarban nem kene, hogy kiuruljon.


Buzi, aki fékez! :-)))
Rulezka
« Hozzászólás #33287 Dátum: 2012 December 20, 08:04:56 »

tökre középen van a szivattyú, ráadásul egy bödönben csücsül.
gondolom a bödön azért van, hogy a lötyögés hatását minimalizálja.
szóval valahogy akkor sem kóser így.
én ha  acsomitartóba nézek akkor jobb odlaon van valahol, nem szedtem még ki hol merre
Ő azt mondta, hoyg gondoljuk végig az ülés alatt van egy hosszúkás tank
így néz ki kanyarban a tank és a benne lévő benzin:


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33286 Dátum: 2012 December 20, 07:50:57 »

Pityubácsi, üllj kényelmesen és dölj hátra:
tegnap beszélgettem egy ismerőssel ő megnyugtatptt, hogyha az AC jobb oldat van a passatba/golf3ba akkor jogos ha éles jobbos kanyarban vagy kanyar után 1-1 pillanatra levegőt szippant egy kis időre az AC (üresedő tank esetén) emiatt megtorpanhat vagy leállhat a motor....
Minden autótipus másfajta,de mondta emiatt nehogy AC-t cseréljünk, nem oldja meg egy másik AC a hibajelenséget.
nem kell hagyni hogy a "kritis szint"-re sülyedjen a benyaszint, ami nálad kb 15 liter mnint írtad, nálam meg 1/4 tank alatti szint...
tökre középen van a szivattyú, ráadásul egy bödönben csücsül.
gondolom a bödön azért van, hogy a lötyögés hatását minimalizálja.
szóval valahogy akkor sem kóser így.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #33285 Dátum: 2012 December 20, 07:36:52 »

Pityubácsi, üllj kényelmesen és dölj hátra:
tegnap beszélgettem egy ismerőssel ő megnyugtatptt, hogyha az AC jobb oldat van a passatba/golf3ba akkor jogos ha éles jobbos kanyarban vagy kanyar után 1-1 pillanatra levegőt szippant egy kis időre az AC (üresedő tank esetén) emiatt megtorpanhat vagy leállhat a motor....
Minden autótipus másfajta,de mondta emiatt nehogy AC-t cseréljünk, nem oldja meg egy másik AC a hibajelenséget.
nem kell hagyni hogy a "kritis szint"-re sülyedjen a benyaszint, ami nálad kb 15 liter mnint írtad, nálam meg 1/4 tank alatti szint...
Rulezka
« Hozzászólás #33284 Dátum: 2012 December 19, 15:33:04 »

kezdenek elszállni a költségek :-))
Grin jah...

holnap 2 db új első prizma is jön Sünitől a g3 orrára, meg az újszerű fekete első maszk is felkerül Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 19, 15:36:44 írta Rulezka »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33283 Dátum: 2012 December 19, 15:29:56 »

vettem immhof-éknál kesztyűtartó zárszerkezetet+kilincset is hozzá
nem került 2200 ft-nál többe az egész Smiley
kezdenek elszállni a költségek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #33282 Dátum: 2012 December 19, 14:11:26 »

vettem immhof-éknál kesztyűtartó zárszerkezetet+kilincset is hozzá
nem került 2200 ft-nál többe az egész Smiley
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33281 Dátum: 2012 December 18, 21:40:11 »

Kartergáz.....
Megoldás....abba aza ágba ami blokkbol jön abba csöbe(kipsolszki) lángfogot berakni..ez csökenti az olaj nyomást ugy...
ok köszi

06208005898
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33280 Dátum: 2012 December 18, 16:18:36 »

Sajnos nekem akkor is csináli, ha tele a tank. Sad
És a legidegesítőbb, hogy nem mindig. Amikor szerelőnél volt 1 napig le-fel autókázott és semmi.
na, ez a szopó.
a mellékelt ábra alapján nekem is meg rulezkának is kevés takonynál csinálja, így könnyebb.
nálad valszeg az lesz, amit maresz mondott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33279 Dátum: 2012 December 18, 14:17:58 »

de ugye csak akkor, ha kevés nyál van a tankban?
ez rulezkától is kérdem.
Sajnos nekem akkor is csináli, ha tele a tank. Sad
És a legidegesítőbb, hogy nem mindig. Amikor szerelőnél volt 1 napig le-fel autókázott és semmi.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33278 Dátum: 2012 December 18, 09:58:07 »

25ért van egy szép garn., majd ha otthon leszek, megkeresem a tulaj számát. Bár most tele leszek lóvéval, lehet, hogy inkább megtartom.
Még a jómúltkor beszéltünk a díszlécekről (első sárvédőre a kis darabok,meg a hátsó negyedívek), azok megvannak még?
Ha igen, akkor tudjuk boltolni mondjuk január első hetében?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33277 Dátum: 2012 December 18, 09:23:22 »

25ért van egy szép garn., majd ha otthon leszek, megkeresem a tulaj számát. Bár most tele leszek lóvéval, lehet, hogy inkább megtartom.
kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33276 Dátum: 2012 December 18, 09:22:26 »

Golf I 1.6 D-be keresek olyan vákummembránt amelyik 2 hétnél tovább bírja (a meyle nem nyert)az elmúlt hónapban 2x cseréltem 
vagy valakinek ötlete hogy mitől szakad ki ilyen rövid idő alatt?
Kartergáz.....
Megoldás....abba aza ágba ami blokkbol jön abba csöbe(kipsolszki) lángfogot berakni..ez csökenti az olaj nyomást ugy...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33275 Dátum: 2012 December 18, 05:49:34 »

mikor megvettem negyedig volt a tank, az első kanyaroknál még nem csinálta, 2. kerből elmentem rózsadombon keresztül úgy hoyg jó volt, egészen a lágymányosi éles jobbosig, ott dadogott először....
onnan haza talán nem si állt le 1x sem, tegnap a környéken mászkáltam vele csak kb 5 km, az alatt a jobbos éles kanyaroknál 2x is leállt...
tuti ugyanaz a hibajelenség mint a tiéd...
kipróbálom maj dmost azt hogy tankolok bele mondjuk félig benyát és bejárom ugyanazon kanyargós részeket, ha nem csinálja örülünk és teletankolom Smiley max ezentúl negyed alatti tankkal nem fogunk vele járkálni sehova amig nem veszünk új AC bele
köccccc



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33274 Dátum: 2012 December 17, 23:20:33 »

<beszúrt kép törölve>

ilyen felni 2db v 4db keresek
25ért van egy szép garn., majd ha otthon leszek, megkeresem a tulaj számát. Bár most tele leszek lóvéval, lehet, hogy inkább megtartom.
Süni
« Hozzászólás #33273 Dátum: 2012 December 17, 23:11:23 »

ezt holnap megnézem köszi
Úgy emlékszem, ha szétszeded a pumpát, a tányér legfelső állásában kilóg a ház síkjából, ezért kell a púppal felfelé szerelni a membránt. De ha ott van előtted szétborítva, kezedben a gumi, logikusan gondolkodva rájössz, nekem már homályosak az emlékeim, de nem mindegy az irány, az tuti!
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33272 Dátum: 2012 December 17, 23:04:46 »

Vigyázni kell a beszerelésnél. Van bele préselve mélyedés, az nem mindegy, hova áll, felfele vagy lefele. (Asszem a felfele, tehát domborodni kell a helyes állapot). Jól beszerelve nekem a gagyi török is bírta évekig. Rosszul (így raktam először) csak 1 hétig.
ezt holnap megnézem köszi

06208005898
Süni
« Hozzászólás #33271 Dátum: 2012 December 17, 22:41:43 »

Golf I 1.6 D-be keresek olyan vákummembránt amelyik 2 hétnél tovább bírja (a meyle nem nyert)az elmúlt hónapban 2x cseréltem 
vagy valakinek ötlete hogy mitől szakad ki ilyen rövid idő alatt?
Vigyázni kell a beszerelésnél. Van bele préselve mélyedés, az nem mindegy, hova áll, felfele vagy lefele. (Asszem a felfele, tehát domborodni kell a helyes állapot). Jól beszerelve nekem a gagyi török is bírta évekig. Rosszul (így raktam először) csak 1 hétig.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33270 Dátum: 2012 December 17, 22:39:54 »

Golf I 1.6 D-be keresek olyan vákummembránt amelyik 2 hétnél tovább bírja (a meyle nem nyert)az elmúlt hónapban 2x cseréltem 
vagy valakinek ötlete hogy mitől szakad ki ilyen rövid idő alatt?

06208005898
Rulezka
« Hozzászólás #33269 Dátum: 2012 December 17, 19:21:50 »

de ugye csak akkor, ha kevés nyál van a tankban?
ez rulezkától is kérdem.
mikor megvettem negyedig volt a tank, az első kanyaroknál még nem csinálta, 2. kerből elmentem rózsadombon keresztül úgy hoyg jó volt, egészen a lágymányosi éles jobbosig, ott dadogott először....
onnan haza talán nem si állt le 1x sem, tegnap a környéken mászkáltam vele csak kb 5 km, az alatt a jobbos éles kanyaroknál 2x is leállt...
tuti ugyanaz a hibajelenség mint a tiéd...
kipróbálom maj dmost azt hogy tankolok bele mondjuk félig benyát és bejárom ugyanazon kanyargós részeket, ha nem csinálja örülünk és teletankolom Smiley max ezentúl negyed alatti tankkal nem fogunk vele járkálni sehova amig nem veszünk új AC bele
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33268 Dátum: 2012 December 17, 17:08:56 »

Nekem a VR6 (malac) is ilyet csinál. Azt hiszem ráeresztem a szerelőt.
Az a legdühítőbb, hogy nem mindig. Amikor nála volt semmi. 

Nekem a G1 1.5D csinálta ugyanezt. A buvárcső felső részén volt egy hajszálrepedés. Sok nyál sosem volt benne, használt sütőolajjal ment amit a helyi lángososoktól hoztam el.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33267 Dátum: 2012 December 17, 16:26:09 »

Nekem a VR6 (malac) is ilyet csinál. Azt hiszem ráeresztem a szerelőt.
Az a legdühítőbb, hogy nem mindig. Amikor nála volt semmi. 

de ugye csak akkor, ha kevés nyál van a tankban?
ez rulezkától is kérdem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33266 Dátum: 2012 December 17, 13:09:03 »

Én túl vagyok rajta.A légterelő lemezekről lemállik a szivacs és nem a radiátoron keresztül jön a levegő, hanem azt kikerülve. Műszerfal le, fűtés ki,csappantyúkra új szigetelés .És már lehet is vissza rakni.Ja és mindez azért mert a légterelő lemezeken gyárilag hatalmas lyukak vannak. Nekem 2 napba került a meleg.
Nekem a régi G2-n egy filcszönyeg volt felrakva, nem mált le többet.  Evil


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33265 Dátum: 2012 December 17, 13:08:03 »

egy érdekesség a netről éppen a kanyarban vagy éles kanyar után leálló golfokról:

lehet ez a vw hiba jelenség forrása?



Nekem a VR6 (malac) is ilyet csinál. Azt hiszem ráeresztem a szerelőt.
Az a legdühítőbb, hogy nem mindig. Amikor nála volt semmi. 


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33264 Dátum: 2012 December 17, 12:13:13 »

hümmm....
ezek szerint fos az utángyártott puNpa?
sok szivattyú házba(aMI TANKBAN VAN)
VAN HULLÁM LEMEZpont emiatt!ennek hiánya tényleg lehet a gagyi szivattyú....
meg van sok szivattyu után nyomástároló az is szivathat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Rulezka
« Hozzászólás #33263 Dátum: 2012 December 17, 10:59:54 »

hümmm....
ezek szerint fos az utángyártott puNpa?
úgy hangzik
én a g3 akkor puNpa terén átnézetem és a fojtó szelepet tisztítjuk.. ennyi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33262 Dátum: 2012 December 17, 10:57:56 »

egy érdekesség a netről éppen a kanyarban vagy éles kanyar után leálló golfokról:

lehet ez a vw hiba jelenség forrása?

hümmm....
ezek szerint fos az utángyártott puNpa?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33261 Dátum: 2012 December 17, 10:38:14 »

Az mitől van hogy teljesen kiszürkült a kipufogoja a golfomnak?Olyan mint régen az olmos benzintől a kurvajó zsiguliEz nem rángat nem áll le szvsz jól is megy,és normálisan fogyaszt.
jó benzin 0 korom.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33260 Dátum: 2012 December 17, 09:10:15 »

Az mitől van hogy teljesen kiszürkült a kipufogoja a golfomnak?Olyan mint régen az olmos benzintől a kurvajó zsiguliEz nem rángat nem áll le szvsz jól is megy,és normálisan fogyaszt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Rulezka
« Hozzászólás #33259 Dátum: 2012 December 17, 07:46:12 »

Ertem, tehat a megoldas a töcskölés... Jezusom ...
kicsit másképp:
az utángyártott szivattyú gyárira cserélése  Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33258 Dátum: 2012 December 17, 06:21:22 »

egy érdekesség a netről éppen a kanyarban vagy éles kanyar után leálló golfokról
Ertem, tehat a megoldas a töcskölés... Jezusom ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Rulezka
« Hozzászólás #33257 Dátum: 2012 December 17, 00:27:43 »

egy érdekesség a netről éppen a kanyarban vagy éles kanyar után leálló golfokról:

lehet ez a vw hiba jelenség forrása?




[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Rulezka
« Hozzászólás #33256 Dátum: 2012 December 16, 22:57:44 »

a foJtószelep (folyik - valami folyik a csapból, fojt - megfojtja a gyilkos az áldozatot) nem játszik ebben az esetben, mert a hirtelen irányváltoztatás okozza a tüneteket.
a tankban a szivattyú egy bödönben ül, hogy ezeket a lötyögéseket, sőt az innnyektor oda viszi vissza a felesleges nyálat.
arrafelé lesz valami baszás.

a fojtószelepház a szívó ágba bekötött kartergáz csövön kapja a fekete getvát, és igaz, ki kell néha pucerájozni.
kiváncsi vagyok ki jön rá erre a vw betegségre amit lejjebb írtál, mert g3 is hirtelen jobb kisíves kanyarnál vagy rángat és erőtlen kb 20 mp majd megy simán.. vagy egyszerűen mintha elfogyna a szuftla és leáll... mi okozhatja ezt?
passat és golf is csinálja hisz neked is ez a hiba.... mi okozhat ilyet? jó lenne ezt megszüntetni
Rulezka
« Hozzászólás #33255 Dátum: 2012 December 16, 16:48:38 »

egy kép esőben oldalról


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33254 Dátum: 2012 December 16, 16:24:21 »

<a href="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=54586147&amp;server=vimeo.com&amp;fullscreen=1&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=01AAEA" target="_blank">http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=54586147&amp;server=vimeo.com&amp;fullscreen=1&amp;show_title=1&amp;show_byline=1&amp;show_portrait=0&amp;color=01AAEA</a>

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Rulezka
« Hozzászólás #33253 Dátum: 2012 December 16, 16:16:22 »

A rozsdás bajuszlécet meg ne dobd el, hirdesd meg a fészbúkon a vw adok-veszekben rozsdásítottként, vinni fogják Grin
köszi az ötletet, megnézem mennyire rohadt amúgy, ha nagyon nem, lehet lecsiszolom és lefújom feketére (tarcsiba) bár megnézem mennyire veszik a rozsdásakat a CULT-osok Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 16, 16:18:03 írta Rulezka »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33252 Dátum: 2012 December 16, 15:43:59 »

A rozsdás bajuszlécet meg ne dobd el, hirdesd meg a fészbúkon a vw adok-veszekben rozsdásítottként, vinni fogják Grin
Vagy ragasztd tele matricával.Ugy is imádják. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.437 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.