www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 05:06:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6136062 alkalommal)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #36731 Dátum: 2015 Július 19, 20:08:00 »

Biztos égnek a telefonvonalak a kereskedőnél a sok érdeklődő miatt.....
Az ugyanennyi idős Passatomban 143 ezer van, akkor az még ennél is többet ér? Nemrég ültem egy A4-ben, de én eléggé szűkösnek találtam.
1303LS
« Hozzászólás #36730 Dátum: 2015 Július 17, 16:35:28 »

Hát ez nagyon szép.
Ha valaki venni szeretne hasonlót....
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a4/audi_a4_1.6_symphony_1.-tulaj._szervizkonyv-9169466
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #36729 Dátum: 2015 Július 15, 21:28:03 »

http://www.vwvortex.com/news/video-news/video-16-valve-mk1-golf-attacks-hillclimb-course-shoots-flames/
https://www.youtube.com/watch?v=0-8CYQ0vpHo
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36728 Dátum: 2015 Július 13, 21:16:56 »

Na vettem egy Mayle-t, ez elvileg legalább német (legalább a csomagolás), 25 ezer a Unixba, boltos haver lehozta 16-ba. Hát kinézetre jóval gagyibb, mint az eredeti VDO, dehát az 40-50 ropi, az túlzás kissé. A legolcsóbb 7500 ft-osat nem mertem megvenni, el se tudom képzelni, hogy az milyen gagyi lehet, ha a 25 ezres is ilyen. A kocsit meg még szeretném jó pár évig használni, adtam(akartam) némit a minőségre.

Ja a lényeg: EZ volt a hiba, megjavult!  Wink

Remélem most már vagy 10 évre ennyi volt a komolyabb hibákból  Grin

« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 13, 21:18:55 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36727 Dátum: 2015 Július 13, 00:26:24 »

Van hogy nyom az ac csak mondjuk nem 3bart hs nem 1.5

Attol meg fos.
 Van ac rele az is szivathat

Unixos olasz ac tol hideg kirazz vsn hogy 2 napig jo van hogy 2 het

A Meat & Doria az az olasz?

A Meyle jobb? Vagy a MAPCO? Kitudja....
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 13, 00:44:07 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36726 Dátum: 2015 Július 13, 00:21:03 »

Mégiscsak az AC-ém lesz a bűnös úgyfest, mert ma csináltam próbaméréseket hátul a visszafolyó ágra csatlakozva az AC-én, itt elvileg gondolom már az 1,2 baros nyomás alatti mennyiség jön a szabályzó után, és arra lettem figyelmes, hogy egyre kevesebb benzint tol az idő függvényében. Először még visszanyom 1 litert 1 perc alatt, aztán mindig kicsivel egyre kevesebbet, van, hogy már csak fél litert. 20l benzint kiszivattyúztam vele, vége fele már nem is folyamatosan, hanem így kicsit köpködve, rángatózva nyomta. Gondolom kimelegszik idővel, és leesik a teljesítménye. Csináltam úgyis, hogy alapjáraton pöfögtettem, meg úgyis, hogy bekötöttem direktbe a relénél.

Remélem tényleg ennyi lesz a baja......és az új AC megoldja, mert ha nem.......idegbajt kapok Smiley

 

Acpumpa.com-on van már 7500-ért is pumpa, Unixba, Bárdiba meg 20-tól indulnak. Túl olcsónak tűnik az a 7500-as......

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36725 Dátum: 2015 Július 12, 21:54:00 »

Van hogy nyom az ac csak mondjuk nem 3bart hs nem 1.5

Attol meg fos.
 Van ac rele az is szivathat

Unixos olasz ac tol hideg kirazz vsn hogy 2 napig jo van hogy 2 het

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #36724 Dátum: 2015 Július 12, 14:06:56 »

Srácok!
Augusztus 20.-ai hét elején szabin vagyok.
Na ezt azért írom, mert a G2-őt, valószínű, hogy miszlikbe vágom, és viszem a méheshez a darabokat.
Nem a barnát, hanem az ezüstöt.Csak a csupasz bódé van meg.
Ami megmarad nálam, az a tető és a jobb hátsó torony.
A többi elemből még vágható szabadon. Az első tornyok gyönyörűek, a hátsó bal is.
A kormánymű is meg van, és a csonkállványok. Van még egy hátsó ajtó, és az első sárvédők is vihetők.
Sajna már én sem bírom a kertben a roncsot, ezért az az utolsó időpont.
Ha valami elem kell, azt természetesen neked kell kivágnod, hogy akkora és ott legyen vágva, ahol neked kell.
Dízel, G2, 3 ajtós volt a kicsike. Kipuff is meg van.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 12, 14:08:31 írta sparkafer »

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36723 Dátum: 2015 Július 12, 12:39:43 »

Nekem eltűnt a hab a sörömről.
Nézzem meg a sorhab.hu-n?
 Grin

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #36722 Dátum: 2015 Július 12, 10:07:55 »

www.acpumpa.com
vw polo-hoz mi innen rendeltünk
Nekem eltűnt a hab a sörömről.
Nézzem meg a sorhab.hu-n?
 Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #36721 Dátum: 2015 Július 10, 22:44:50 »

Ismerősömnek keresek kettes golfhoz gyári emelőt.
Köszi!
Szerintem nekünk van egy, de egy kalap kaki. Smiley
Benn van nekem a kocsiban, de a krokodilt használom.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36720 Dátum: 2015 Július 10, 22:44:06 »

Akinek volt AC cseréje ott milyen formában jött elő a hiba? Valahogy ez a néha tökéletes, néha meg se kép se hang működés nekem gyanus.
Megállt és utána nem csinált semmit.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36719 Dátum: 2015 Július 10, 21:19:35 »

Szerencsére barátnőm már edzett, volt már jó pár közös lerobbanás kocsival, motorral  Grin

Lényeg a lényeg, kikaptam az AC-ét, kipróbáltam egy vödör benzinben, nyom, mint állat. Visszaépítettem, tettem be egy új szűrőt, a régit alig bírtam átfújni, az újat szinte ellenállás nélkül, míg az eldugult szűrővel 1 perc alatt 3 dl-t szállított elől az injektornál, most már 1 perc alatt teletölti a 2l-es flakont. Mondom biztos a szűrő volt a ludas, amikor meg semmit se nyomott az AC, akkor meg biztos épp letiltott a túlnyomás szelep benne, mert állítólag (utánaolvasva) ilyen is van bennük, hogy ne égjenek le pl. egy dugulás esetén.

De sajnos a mai próbakörön ugyanúgy kezdte a hülyeséget, hogy pár km-enként leáll, csak viszont most már elég annyit csinálnom, hogy leveszem-ráadom a gyújtást kb. 3-szor, akár gurulás közben, és már megy is tovább. A dugult szűrővel ez 5-10 perces történet volt, most már csak mp-ek kérdése.

Most jön az a gondolat-menetem, hogy most tényleg az AC szar-e, vagy esetleg nem-e a relé, vagy ECU, vagy valami jeladó, nyomásszabályzó (pontosan még nem tudom a vezérlés menetét) kapcsolja le rendellenesen. Következő próbám az lesz, hogy hátulról az AC-tól bekötök egy próbalámpát, és figyelem, hogy amikor leáll a gép, akkor esetleg nem szűnik-e meg az AC tápellátása, ami a gyújtás le és rátétellel "resetelődik". Mert elvileg ugye ha forog a motor, akkor folyamatosan kapja a cuflát az AC, és akkor nyomnia is kéne. Érdekes, hogy az a gyújtásrátételkor 1-2 mp-es AC működés meg már felnyomja a benzint.....amikor meg elvileg folyamatosan nyom az nem jó neki?  Huh

Akinek volt AC cseréje ott milyen formában jött elő a hiba? Valahogy ez a néha tökéletes, néha meg se kép se hang működés nekem gyanus.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 10, 21:26:36 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #36718 Dátum: 2015 Július 10, 17:45:08 »

Már megint beszivatott a G3-am.

Elindultam barátnőmmel nyaralni, a cél Montenegro lett volna Miskolcról, de sajnos Pestig se jutottam, Hatvannál az M3-ason reggel 7-kor felmondta a szolgálatot az elektromos AC pumpám......(mint kiderülni tűnik), szépen csorogtam 120-al, aztán bőőőőő. Délután 3-ra vergődtem haza a kocsival úgy, hogy kb. 5-15 km-t ment, aztán megállt, a gyújtást rá-ráadogatva felszivattam benzinnel, majd megint ment egy darabon. Aztán végül már egyáltalán nem szívott az AC, bekötöttem direktbe is a relétől, ekkor lekötöttem alul a szűrőt, de előtte se jött semmi, a pumpa zúgott. Kipakolva a csomagtartót (heti cucc) próbáltam kiszedni a nagy bajonett csavart, de nagyon nehezen jött, de az ütögetéstől megint elkezdett szállítani az AC, és hazajutottam a szokásos meg-megállásokkal. Azért az érdekes, hogyha (épp) megy, akkor jól megy, nem olyan, mint egy karbis, hogy döglődve, de elmegy, itt, ha leáll, akkor se kép se hang. Gondolom ha nincs meg a teljes rendszernyomás, az injektorok nem mennek.

Hazaérve kimértem, 1 perc alatt kb.3 dl-t nyomott elől az injektornál lehúzva, az elég sovány.....

Holnap még elszórakozok vele, feszültséget is mérek rajta, szűrőt, csöveket átnézem, hogy tuti-e ez a baj.

Esetleg valakinek ezügyben tapasztalat? Kb 15-100E-ig vannak AC-ék.....esetleg valami bevált olcsóbb fajta?


Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36717 Dátum: 2015 Július 09, 11:27:16 »

Már megint beszivatott a G3-am.



Esetleg valakinek ezügyben tapasztalat? Kb 15-100E-ig vannak AC-ék.....esetleg valami bevált olcsóbb fajta?
www.acpumpa.com
vw polo-hoz mi innen rendeltünk

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36716 Dátum: 2015 Július 09, 10:51:38 »

Esetleg valakinek ezügyben tapasztalat? Kb 15-100E-ig vannak AC-ék.....esetleg valami bevált olcsóbb fajta?
2 hete cseréltünk Attila barátom 1.6-os központi injektoros G3-asában. Unixhoz befáradtunk és a legolcsóbb tökéletes volt.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36715 Dátum: 2015 Július 08, 22:13:15 »

Már megint beszivatott a G3-am.

Elindultam barátnőmmel nyaralni, a cél Montenegro lett volna Miskolcról, de sajnos Pestig se jutottam, Hatvannál az M3-ason reggel 7-kor felmondta a szolgálatot az elektromos AC pumpám......(mint kiderülni tűnik), szépen csorogtam 120-al, aztán bőőőőő. Délután 3-ra vergődtem haza a kocsival úgy, hogy kb. 5-15 km-t ment, aztán megállt, a gyújtást rá-ráadogatva felszivattam benzinnel, majd megint ment egy darabon. Aztán végül már egyáltalán nem szívott az AC, bekötöttem direktbe is a relétől, ekkor lekötöttem alul a szűrőt, de előtte se jött semmi, a pumpa zúgott. Kipakolva a csomagtartót (heti cucc) próbáltam kiszedni a nagy bajonett csavart, de nagyon nehezen jött, de az ütögetéstől megint elkezdett szállítani az AC, és hazajutottam a szokásos meg-megállásokkal. Azért az érdekes, hogyha (épp) megy, akkor jól megy, nem olyan, mint egy karbis, hogy döglődve, de elmegy, itt, ha leáll, akkor se kép se hang. Gondolom ha nincs meg a teljes rendszernyomás, az injektorok nem mennek.

Hazaérve kimértem, 1 perc alatt kb.3 dl-t nyomott elől az injektornál lehúzva, az elég sovány.....

Holnap még elszórakozok vele, feszültséget is mérek rajta, szűrőt, csöveket átnézem, hogy tuti-e ez a baj.

Esetleg valakinek ezügyben tapasztalat? Kb 15-100E-ig vannak AC-ék.....esetleg valami bevált olcsóbb fajta?
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 08, 22:15:47 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36714 Dátum: 2015 Július 07, 20:19:45 »

Próbálok guglizni, mert neki is pont ez hiányzik a patika kocsiból. :-(

Van.
Csak nemtommelyikaz.
Kéne egy kép.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #36713 Dátum: 2015 Július 07, 19:06:30 »

Ismerősömnek keresek kettes golfhoz gyári emelőt.
Köszi!
Van.
Csak nemtommelyikaz.
Kéne egy kép.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36712 Dátum: 2015 Július 07, 10:01:04 »

Ismerősömnek keresek kettes golfhoz gyári emelőt.
Köszi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36711 Dátum: 2015 Július 05, 21:30:30 »

Mit lehet tudni azokról az 1.3 45LE dízel motorokról amit Polokba szereltek '80-as évek végén?
seat terrával jártam, amiben gyakorlatilag ugyanez a motor volt.
120 E km alatt nem sikerült szétütnöm, pedig próbálkoztam becsülettel :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #36710 Dátum: 2015 Július 05, 15:00:57 »

Mit lehet tudni azokról az 1.3 45LE dízel motorokról amit Polokba szereltek '80-as évek végén?

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36709 Dátum: 2015 Július 04, 15:25:07 »

http://www.jofogas.hu/budapest/ATS_Cup_konnyufemfelni_31314993.htm

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36708 Dátum: 2015 Július 02, 10:12:01 »


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36707 Dátum: 2015 Július 02, 08:58:20 »

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36706 Dátum: 2015 Július 02, 08:33:42 »

nem értem miért oltjátok le, hogy visszahegesztett egy anyát, amit elengedett a ponthegesztés. Golfot miért ne lehetne bizonyos szintig "Szmb-zni"?

Volt valami oltás?  Shocked

Amúgy nem veszek magamra semmit, de nem is értem itt a túlreagálást, egy olajteknő le és felcsavarozása, meg egy anya odahegesztése azért nem kíván oly nagy tudást, a "legnagyobb szopás" tényleg annyi volt, hogy be kellett újítanom egy normális torx-készletet, ami nélkül eddig vígan eléltem  Wink


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36705 Dátum: 2015 Július 02, 08:12:30 »

nem értem miért oltjátok le, hogy visszahegesztett egy anyát, amit elengedett a ponthegesztés. Golfot miért ne lehetne bizonyos szintig "Szmb-zni"?

pecek
« Hozzászólás #36704 Dátum: 2015 Július 02, 07:35:08 »

De szeretném, ha ez így működne.
Sajnos vannak dolgok amikbe szarnak bele az autószerelők, az összes. Főleg az apró dolgok, 1-2 patent hiányzik nem számít, picit ferdén áll leszarom, hiányzik a gyári tömítés, oda az a bilincs már nem kell.

Nagyon fel tudja baszni az agyamat.

Én ilyen munkát végeznék kirúgnának.

Tudod hány olyan bogárral találkoztam amit nagyarcuak lakatoltak pl amikor úgy javítanak,hogy alvázat és a kasznit össze hegesztik az alváztömítés helyett szilót nyomnak be és nem keveset kérnek és osztják az észt ezeket kéne megszüntetni csak az a baj ,tisztelet a kivételnek mindenki olcsón akar jót./pedig nem vagyunk olyan gazdagok ,hogy olcsón javíttassunk/.


pecek
« Hozzászólás #36703 Dátum: 2015 Július 02, 07:26:38 »

Jól mondod, bevállalta szopott vele, megoldotta. Golf3 nem egy űrhajó. ;-)

Persze nem egy űrhajó ,de nem árt ha van hozzá műszered.Meg típus ismeret.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36702 Dátum: 2015 Július 02, 07:17:38 »

nem értem miért oltjátok le, hogy visszahegesztett egy anyát, amit elengedett a ponthegesztés. Golfot miért ne lehetne bizonyos szintig "Szmb-zni"?
Jól mondod, bevállalta szopott vele, megoldotta. Golf3 nem egy űrhajó. ;-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36701 Dátum: 2015 Július 02, 07:15:52 »

suszter maradjon a kaptafájánál Wink
De szeretném, ha ez így működne.
Sajnos vannak dolgok amikbe szarnak bele az autószerelők, az összes. Főleg az apró dolgok, 1-2 patent hiányzik nem számít, picit ferdén áll leszarom, hiányzik a gyári tömítés, oda az a bilincs már nem kell.

Nagyon fel tudja baszni az agyamat.

Én ilyen munkát végeznék kirúgnának.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36700 Dátum: 2015 Július 02, 07:15:10 »

nem értem miért oltjátok le, hogy visszahegesztett egy anyát, amit elengedett a ponthegesztés. Golfot miért ne lehetne bizonyos szintig "Szmb-zni"?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36699 Dátum: 2015 Július 01, 23:35:50 »

Én szerelőhöz még semmit se vittem, max. hengert fúrni, krómoztatni, dobot szabályozni, stb, mert azért galvanizáló kádat, meg esztergagépet mégse fogok venni arra a pár alkalomra  Wink

Ha kell majd generálozni is én fogom egyszer a G3-ast, bár ahogy most elnéztem alulról a főtengőt, ahhoz kellesz venni még egy adag torx-ot, mert azok a csavarok pont nem süllyesztett fejűek, hanem "kiállóak"  Grin Amúgy szeretem is csinálni, egyenlőre időm is van rá, tanulok is közbe, meg azért spórolok is vele, amit elsörözhetek  Wink  A szerszám meg legalább megmarad, jó lesz az még máshoz/máskor is.

Ez a sűrű (talán 12 szögű) torx amúgy annyira nem jön be, túl lazán megy beléjük a kulcs, egy imbuszt sokkal biztosabban merek meghúzni, azokkal nincs is bajom, mondhatni kifejezetten szeretem őket.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 01, 23:38:06 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36698 Dátum: 2015 Július 01, 18:33:21 »

Azért vannak a szakemberek akik már bevásároltak egy rahedli szerszámot ,oda kell vinni és nem fogsz idegeskedni és még jó is lessz.
Hát ezekhez már nem elég a villáskulcs a kombi fogó meg a csavarhúzó Wink

De egyszer menni fog.

1303LS
« Hozzászólás #36697 Dátum: 2015 Július 01, 18:17:16 »

Hát most én is átkoztam szerelés közben, mert a régi 105-ös Skodához, Bogárhoz, Moszkvicshoz képest elég besűrített, hozzáférhetetlen, egymásra épülő minden, meg ezek a spéci ilyen torx, meg amolyan torx kulcsok eldugottabbnál eldugottabb helyeken, ráadásul előbb vásárolj be egy készletet a szereléshez, hát káráltam rendesen.....abba bele se gondolok egy mai autó milyen lehet, az ilyen olasz-franciákról meg ne is beszéljünk.
Ja meg nekem se szervó, se klíma, mi lenne ha még ezek is ott foglalnák a helyet.....le is tettem a klímáról  Tongue

(tudom én vagyok lemaradva pár 10 évvel  Grin)
Lehet szidni a torxkulcsokat, de akkor is jusson ez eszedbe, mikor a philips, vagy sima hatlapú csavarokat nem tudod kitekerni, mert elment a profilja szabira.
pecek
« Hozzászólás #36696 Dátum: 2015 Július 01, 17:09:53 »

Hát most én is átkoztam szerelés közben, mert a régi 105-ös Skodához, Bogárhoz, Moszkvicshoz képest elég besűrített, hozzáférhetetlen, egymásra épülő minden, meg ezek a spéci ilyen torx, meg amolyan torx kulcsok eldugottabbnál eldugottabb helyeken, ráadásul előbb vásárolj be egy készletet a szereléshez, hát káráltam rendesen.....abba bele se gondolok egy mai autó milyen lehet, az ilyen olasz-franciákról meg ne is beszéljünk.
Ja meg nekem se szervó, se klíma, mi lenne ha még ezek is ott foglalnák a helyet.....le is tettem a klímáról  Tongue

(tudom én vagyok lemaradva pár 10 évvel  Grin)

Azért vannak a szakemberek akik már bevásároltak egy rahedli szerszámot ,oda kell vinni és nem fogsz idegeskedni és még jó is lessz.
Hát ezekhez már nem elég a villáskulcs a kombi fogó meg a csavarhúzó Wink

De egyszer menni fog.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 01, 17:46:25 írta pecek »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36695 Dátum: 2015 Július 01, 15:31:30 »

Hát most én is átkoztam szerelés közben, mert a régi 105-ös Skodához, Bogárhoz, Moszkvicshoz képest elég besűrített, hozzáférhetetlen, egymásra épülő minden, meg ezek a spéci ilyen torx, meg amolyan torx kulcsok eldugottabbnál eldugottabb helyeken, ráadásul előbb vásárolj be egy készletet a szereléshez, hát káráltam rendesen.....abba bele se gondolok egy mai autó milyen lehet, az ilyen olasz-franciákról meg ne is beszéljünk.
Ja meg nekem se szervó, se klíma, mi lenne ha még ezek is ott foglalnák a helyet.....le is tettem a klímáról  Tongue

(tudom én vagyok lemaradva pár 10 évvel  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 01, 15:34:10 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36694 Dátum: 2015 Július 01, 07:35:39 »

Ugyan nem írta le senki a tutit, de megoldottam a dolgot, kipuff leenged a leömlőről, jobbos féltengő váltóról leköt sűrű torxxal, teknő imbuszok ki, a váltó felőli kettőnek is van hely a lendkeréken, karter le, a menetes "anya" odaheggeszt.

Haverom azt mondta ő is beszopta ugyanezt pár éve.....
Köszönjük. Ha lesz Golf3-asom  akkor tudni fogom.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36693 Dátum: 2015 Június 30, 19:54:38 »

Ugyan nem írta le senki a tutit, de megoldottam a dolgot, kipuff leenged a leömlőről, jobbos féltengő váltóról leköt sűrű torxxal, teknő imbuszok ki, a váltó felőli kettőnek is van hely a lendkeréken, karter le, a menetes "anya" odaheggeszt.

Haverom azt mondta ő is beszopta ugyanezt pár éve.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
pecek
« Hozzászólás #36692 Dátum: 2015 Június 29, 12:37:53 »

Jól beszívtam ma az olajcserét, tekerem ki a leeresztőcsavart, aztán egyszer csak "beesik" és elkezd folyni az olaj kifele, amikor még ki se csavartam teljesen. Leszakadt a olajteknő belső oldaláról a menetes anya, ami valszeg gyárilag rá volt hegesztve/forrasztva. Örülök neki nagyon, hogy most szedhetem le a kartert   

Kérdés:

G3 1.4 ABD motorról van szó, ahogy elnéztem a kipuffleömlőt mindenképp le kell venni, de úgylátom még a jobbos féltengelyt is le kell kötni a spéci torxxal, mert pont mögötte lapul egy teknőcsavar......ráadásul a váltó csatlakozásnál elég hozzáférhetetlen helyen van még vagy 2 csavar is.

Tapasztalat, szerszám, kellékek ez ügyben valakinek, hogy tudom legegyszerűbben lekapni az olajteknőt?  Huh

A vasárnapi munka mindég megbosszulja magát .



« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 29, 12:42:46 írta pecek »
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.