www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:49:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 [701] 702 703 704 705 706 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6206531 alkalommal)
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #9411 Dátum: 2008 Március 04, 07:54:19 »

én is nemrég vettem meg életem első diesel autóját.de szerintem az hengerfej lesz.vagy attól is lehet,h a thermostat nem nyit ki,esetleg tömités.a vizet eszi?a hűtőventillátor bekapcsol??
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #9410 Dátum: 2008 Március 03, 22:59:38 »

Az mit jelent egy dieselnél ha forralja a vizet? Hangerfejes ugye? Vagy csak szimplán rossz a hűtő?

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #9409 Dátum: 2008 Március 03, 22:09:38 »

smart crossblade -nek sem volt teteje  Grin adtak hozza egy szuper esokabatot, aztan irany
Holnap felhívom a nagyberki bontót, megkérdezem, mennyit akarnak a tetőért.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #9408 Dátum: 2008 Március 03, 22:07:08 »

Kösz, fejben tartom.
Úgy néz ki, megszabadulok a Samurai-tól, ezt meg hazahoznám helyette.
Nem csillivilli verda kéne, úgais kiszórnám belőle a hátsó ülést, mert rekeszeket cuccolnék vele a Napközibe.
Igaz is, miért érdekel engem a szakadt tető?

smart crossblade -nek sem volt teteje  Grin adtak hozza egy szuper esokabatot, aztan irany
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #9407 Dátum: 2008 Március 03, 22:04:14 »

Megnézettem a használtautós kabriót. Azt mondták, eléggé rohad, szarúl néz ki a belseje, teteje nagyon szakadt.
Mennyibe fáj egy ilyen tetőjavító mutatvány?

60-100e a ponyva resz, de a szerkezet az rendbe legyen, mert ha ahhoz kell valami akkor azt vagy legyartatod, vagy szerzel bontottat, mert a gyari az piszok draga
donornak nem jo az auto? nem lehet leakudni? aztan oszzerakni egy normalis osztrak vagy nemet cabriolettel???
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #9406 Dátum: 2008 Március 03, 21:59:07 »

Kösz, fejben tartom.
Úgy néz ki, megszabadulok a Samurai-tól, ezt meg hazahoznám helyette.
Nem csillivilli verda kéne, úgais kiszórnám belőle a hátsó ülést, mert rekeszeket cuccolnék vele a Napközibe.
Igaz is, miért érdekel engem a szakadt tető?
Rulezka
« Hozzászólás #9405 Dátum: 2008 Március 03, 21:55:48 »

Megnézettem a használtautós kabriót. Azt mondták, eléggé rohad, szarúl néz ki a belseje, teteje nagyon szakadt.
Mennyibe fáj egy ilyen tetőjavító mutatvány?
én árat nem tudok,de mivel itt mindenki ijesztgetett hogy drága a tetőjavítós buli,ezért direkt széptetővel rendelkezőt kerestem anno  Grin Bár a tetőjavításban ha kell tudunk segíteni! Nem mondom hogy gyorsan,de szépen tudunk dolgozni rajta (ha kell) ami a tető bőr/műbőr részének javítását illeti!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #9404 Dátum: 2008 Március 03, 21:52:12 »

Megnézettem a használtautós kabriót. Azt mondták, eléggé rohad, szarúl néz ki a belseje, teteje nagyon szakadt.
Mennyibe fáj egy ilyen tetőjavító mutatvány?
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #9403 Dátum: 2008 Március 03, 21:16:30 »

Na kolbászfüstölő kitett magáért.
Siófoknál már gyanus volt a vizlámpa.
Csak használat utáni második inditásnál alszik de néztem viz jó.
Úgyhogy nem foglalkoztam vele.
Siófoknál már nem.
Iregszemcse környékén már nem volt fűtés.
És a vizhő is ment fől......
Persze kútak már zárva stb.
Dombóváron molra be már olajlámpa is műxik.
5lityi deszviz bele (nem sokáig felfort meg kifolyt) meg egy kis olaj azt tovább még vagy 5 kilcsit.
Másnap megnéz tán alsó vizcső el cseréért.
Aztán leszed kiderül nem az hanem a felette levő.
Irány megint nagykónyi másikért, vissza csere.
Eső jön meg szél, beállás a garázsba.
Aknába beesés (én nem az autó!)
Csőcsere+2L fagyálló+ 5L viz.
Aztán tegnap haza. Úgyhallom túlélte legalábbis nem reklamált.


 Evil


Én mikor még meg volt a G1-em, olyat csináltam, hogy elindultam munkába úgy, hogy előtte lévő nap szereltem át az összes hűtécsövet kivétel egy darabot. Gondolom magamban hétfőn, hogy "áhhh beteszek még egy kis rézcsövet meg a régi gumicsőből egy pár darabot hátha kell még vmikor"... nah kb. nem túlzok 5 km után elszállt az az egy cső amit nem cseréltem ki, majd félreálltam miután fullrafelfort a víz, ill. hát inkábba  motor mert a víz nagyrésze távozott azon a csövön..., kikötöttem azt a csövet.. majd továbbhaladtam... ...este megcsináltam... Cheesy ..jah és mindez egy szerszámoskészletembe került, mert azt a nagy rohanásban ott hagyjtam a patkán... :S

Rulezka
« Hozzászólás #9402 Dátum: 2008 Március 03, 21:14:42 »

berakom ide is,mert szerintem hátha itt is van eladó autója valakinek,akit esetleg érdekli barátom autója (cserébe)

Tequila árulja az r4esét!
Ő kért meg rá, hogy hirdessem itt is helyette!
elérhetőség a linken található, email vagy telefon hozzá!
500e ft az irányára (alkuképes),de nagyobb méretű autó cseréje érdekli elsősorban (kombi leginkább, akár picit kedvezőbb áron is)!
Az autóját találkozókról ismerjük, tényleg a képen látható nagyon szép állapotú, nekem nagyon tetszik, pláne a rajta lévő felnikkel!
Nagyon sok időt töltött az autó csodaszéppé varázslásával.. ha van helyed a garázsba még 1 szép autónak akkor ez jó választásnak tünik(szerintem)

http://www.hasznaltauto.hu/1859644_renault_r4_1987
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9401 Dátum: 2008 Március 03, 18:31:42 »

Na kolbászfüstölő kitett magáért.
Siófoknál már gyanus volt a vizlámpa.
Csak használat utáni második inditásnál alszik de néztem viz jó.
Úgyhogy nem foglalkoztam vele.
Siófoknál már nem.
Iregszemcse környékén már nem volt fűtés.
És a vizhő is ment fől......
Persze kútak már zárva stb.
Dombóváron molra be már olajlámpa is műxik.
5lityi deszviz bele (nem sokáig felfort meg kifolyt) meg egy kis olaj azt tovább még vagy 5 kilcsit.
Másnap megnéz tán alsó vizcső el cseréért.
Aztán leszed kiderül nem az hanem a felette levő.
Irány megint nagykónyi másikért, vissza csere.
Eső jön meg szél, beállás a garázsba.
Aknába beesés (én nem az autó!)
Csőcsere+2L fagyálló+ 5L viz.
Aztán tegnap haza. Úgyhallom túlélte legalábbis nem reklamált.


 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9400 Dátum: 2008 Március 03, 17:56:48 »

.... de most vagy öt évig ketyeg, és 4-5 litert eszik a városban. Igaz cserében nem is megy Smiley


Ez itt a baj. Ha menne, akkor nekem még mindig 1.6D kettes Golfom lenne.

De van, hogy egy nap alatt kell megjárnom oda-vissza Salzburg-ot, nem akarok 95-tel, melegedő motorral küzdeni Bécs mögött az Alland-i emelkedőn...
A Passat tempomatját meg ráhurkolom a 140-re, az még fájdalomhatár az osztrák Polizei-nek és 6 literes fogyasztással csendben utazom, hallgatom a zenét.
Cserébe egy igazi eldobható plasztikautóm van, amit tulajdonképpen nem szeretek... Nekem a 70-es (80-as eleje) évek autói a legjobbak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9399 Dátum: 2008 Március 03, 17:31:26 »

Nem rosszak ezek a kocsik. Mi NGA kocka Polo-ját pofoztuk ki, mindennapos használatban van. Igaz kétszer annyi ment rá mint a vételár, de most vagy öt évig ketyeg, és 4-5 litert eszik a városban. Igaz cserében nem is megy Smiley

http://www.hasznaltauto.hu/1861099_volkswagen_polo_1976

Én meg ezzel kacérkodom, úgy megtetszettek ezek a régi Polo-k.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9398 Dátum: 2008 Március 03, 16:09:23 »

akkor te valamit nagyon tucc, mert nekem a góf is kicsi, a passat méretű autókban meg épphogy jó
magamnak venném, egy kis ültetés, egy garnitúra Pirelli gti felni rá és szaladjon
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9397 Dátum: 2008 Március 03, 16:00:04 »

Neki elmondta valaki, hogy hátra lehet tolni az ülést... Evil

nekem már elég sok autóm volt, amivel úgy jártam, hogy az első ülés háttámlája hozzáért a hátsó ülés ülőlapjához ;-)

de attól még a könyökömnek-vállamnak nem lesz kényelmesebb
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9396 Dátum: 2008 Március 03, 15:54:51 »

akkor te valamit nagyon tucc, mert nekem a góf is kicsi, a passat méretű autókban meg épphogy jó

Neki elmondta valaki, hogy hátra lehet tolni az ülést... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9395 Dátum: 2008 Március 03, 15:52:07 »

bele Tongue

akkor te valamit nagyon tucc, mert nekem a góf is kicsi, a passat méretű autókban meg épphogy jó
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9394 Dátum: 2008 Március 03, 15:45:01 »

beleférsz? ;-)
bele Tongue
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9393 Dátum: 2008 Március 03, 15:43:54 »


Én meg ezzel kacérkodom, úgy megtetszettek ezek a régi Polo-k.

beleférsz? ;-)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9392 Dátum: 2008 Március 03, 15:35:15 »

http://www.hasznaltauto.hu/1861099_volkswagen_polo_1976

Én meg ezzel kacérkodom, úgy megtetszettek ezek a régi Polo-k.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #9391 Dátum: 2008 Március 03, 11:14:13 »

tom,csak nem hagytam ki Cool
pedig oda csak jókisfiúk jártak akik szerették sulcot Afro

miket nem mondott a sulc  Grin hu de csunyan beszelt  Grin
zoral egy idoszak volt
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9390 Dátum: 2008 Március 03, 11:08:03 »

akkoriban azért szerettem mindig a dagadtzsozsónál meg a nácinál végezni a randvúban mert onnan csak le kellett battyogni félhatkor melózni  Grin
na de bocs z off-ért

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #9389 Dátum: 2008 Március 03, 11:06:45 »

szeríntem moment kb 89-től volt
jártam is miatta a rendőrségen párszor  Grin
tom,csak nem hagytam ki Cool
pedig oda csak jókisfiúk jártak akik szerették sulcot Afro
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9388 Dátum: 2008 Március 03, 11:05:15 »

émmeg pont a MOMENT-ben voltam akkor Grin

szeríntem moment kb 89-től volt
jártam is miatta a rendőrségen párszor  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #9387 Dátum: 2008 Március 03, 11:01:39 »

pont a MOM-ban dolgoztam akkor
émmeg pont a MOMENT-ben voltam akkor Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9386 Dátum: 2008 Március 03, 11:00:40 »

Kezembe került egy 1986-os AM. Abban irják, hogy a Volkswagen és a Mogürt 5 éves keretszerződést kötött valami szerszámok szállitására németbe, és hogy 1987-től lehet Mo-on is vásárolni majd Golfokat :-) Na igy jöttek be a Golfok.

pont a MOM-ban dolgoztam akkor és az egyik műhelyben hengereket gyártottak a fócvágennek
ez lett volna a bartel tárgya
mindösze azon csúszott el a dolog hogy a meós minden hengert megmért mikrométerrel aztán kinyitott állapotban kihúzta a mikrométert
aztán visszakúrták az egész szállítmányt és hónapokig agyaltak rajta hogy került minden fúratba 3 db karc

és ez most vérkomoly

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9385 Dátum: 2008 Március 03, 10:46:12 »

Kezembe került egy 1986-os AM. Abban irják, hogy a Volkswagen és a Mogürt 5 éves keretszerződést kötött valami szerszámok szállitására németbe, és hogy 1987-től lehet Mo-on is vásárolni majd Golfokat :-) Na igy jöttek be a Golfok.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9384 Dátum: 2008 Március 03, 08:49:02 »

Ez az "ugyanott vagyok" tipikus benzines duma.

Eddig volt:
1 dizel golf
1 dizel polo
1 benzines polo
1 benzines golf

Namármost ezt a benzinest 169e-ért vettem. Egy ilyen állapotú 1991-es dizel minimum 400e Ft. A kettő között van 230e Ft különbség.
Egyébként mint irtam is pont a nem városról beszéltem. Ja és az 1,6-os dizelre több a kötelező is.
Szerintem annak, aki keveset megy, az 1,3-as benzines nagyon jó alternativa.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9383 Dátum: 2008 Március 03, 08:41:14 »

Habár, ha a város fogyasztást nem nézem, akkor ugyanott vagyok.
kint 5,5 országuton, a gázolaj meg drágább, mint a 95-ös.

Ez az "ugyanott vagyok" tipikus benzines duma. Soha nem vagy ugyanott, városban nagyon nem, országuton pedig szimplán nem. Amikor az ötfokozatú 1.6D-t hajtottam, csak utánfutóval (motorral a platón) volt 5.5 felett egy kicsivel a fogyasztásom, de hosszú úton, futó nélkül simán volt 4.2-4.4 100-110 km/h között haladva. Átlagosan, mindent beleszámolva nekem 5-5.5 között volt a fogyasztásom, de ebben volt város és utánfutó is. Hugom simán járt a négyfokozatúval 5 alatt, de max 100 km/h.

A másik pedig, hogy sok ember még egyáltalán nem ült jó 2-es dízel golfban. Egy jó dízelnek nem remeg a műszerfala és 100-as tempónál semmivel sem hangosabb, mint egy benzines, tudom, mert volt benzinesem és dízelem is, nem is egy. Ráadásul egy jó 1.6 D tudja azt, amit egy 1.3-as benzines, minden tekintetben, végsebességben is...sőt, ha kicsit rácsavarsz az adagolón még jobb is, nyomatékosabb, de akkor kormol. (és akkor 6 körül fogyaszt)

Sajnos a 2-es dízel felett eljárt az idő, a tdi-k minden tekintetben lenyomták, ezek ellenére is egy nagyon jó autó még ma is. Csak tudni kell, mit lehet tőle várni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9382 Dátum: 2008 Március 03, 00:42:22 »

... de jó hogy te is ezt mondod, velem is tiszta paraszt volt, mintha ő tenne nekem szívességet, hogy árulja az autóját... ...neked mit mondott az autóról? mondjuk én lemennék ha tuti lenne de nem láttam még soha élőben, te láttad?

ha megkérdezed győrőn belül merre van esetleg megnézem
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #9381 Dátum: 2008 Március 02, 21:58:48 »

van egy ismerösöm aki nem rég iylenel közködöt megprobálom elérni hogy sikerült e neki ugy kiszedni hogy nekelyen szétbontani mindent
oké.köszönöm szépen.
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #9380 Dátum: 2008 Március 02, 21:10:54 »

Szerintem el sem akarja adni igazán ... annyira érdektelen ...

... de jó hogy te is ezt mondod, velem is tiszta paraszt volt, mintha ő tenne nekem szívességet, hogy árulja az autóját... ...neked mit mondott az autóról? mondjuk én lemennék ha tuti lenne de nem láttam még soha élőben, te láttad?

Süni
« Hozzászólás #9379 Dátum: 2008 Március 02, 20:44:26 »

Duplakör, G2-re :

http://racing-bazar.hu/alkatresz/lampa-xenon/golf_ii_hutoracs_lampa.html
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #9378 Dátum: 2008 Március 02, 20:22:37 »

Ja meg nem kell évente izzitógyertyát cserélni, meg télen minusz 30 fokban sem kell köszörülni. Igaz egy jó dizelt sem, dehát azt meg nem adják el :-) Meghát ez halk :-) És nem akar kiesni a műszerfal :-)

jo az az auto ugy ahogy van! gyari jo autot atepiteni nem szabad (szerintem)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9377 Dátum: 2008 Március 02, 20:13:27 »

Ja meg nem kell évente izzitógyertyát cserélni, meg télen minusz 30 fokban sem kell köszörülni. Igaz egy jó dizelt sem, dehát azt meg nem adják el :-) Meghát ez halk :-) És nem akar kiesni a műszerfal :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9376 Dátum: 2008 Március 02, 20:11:36 »

Habár, ha a város fogyasztást nem nézem, akkor ugyanott vagyok.
kint 5,5 országuton, a gázolaj meg drágább, mint a 95-ös.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9375 Dátum: 2008 Március 02, 20:05:50 »

Nem.

1,3 benzinesbe rakhatok hivatalosan 1,6 dizelt? Azonos loerő a kettő
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9374 Dátum: 2008 Március 02, 20:04:14 »

1,3 benzinesbe rakhatok hivatalosan 1,6 dizelt? Azonos loerő a kettő
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #9373 Dátum: 2008 Március 02, 19:59:51 »

Ugyan ilyen 3 ajtós 1.6D-m volt. 1987-es, középvastag díszléces. GL felszereltség, plüss kárpit, késleltetett belső világítás, kárpitozott csomagtér.

Csak volt egy nagy különbség: csak én egyedül 270e km-t mentem vele, az előző tulaj meg kitudja mennyit. Ha ebben 156e lenne, akkor a belseje újszerű lenne, mert ezek elég jól bírták.

Hugom az ő 4 sebességesével 330e km-t ment, amikor eladta. Abban volt vagy egymillió kilométer.

nekem ami 2-esem volt garantalt 77ekm-el, annak a bele olyan volt mint egy uj autonak, a karpitokon semmi kopas nem volt
a masik amiben volt kb 3-400ekm, azon mar latszott a hasznalat  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9372 Dátum: 2008 Március 02, 19:47:11 »

De tudod, a bácsi vette, aztán meghalt, mami meg eldta 15 év állás után (csak beült mindennap kuplungolni)... :-))))


Még szerencse, hogy elöbb vette meg, és utánna halt meg :-)

Az enyém ilyen öreg bácsikáé volt, és az utolsó 1 évben nem is jártak velem mivel a bácsi a garázsban lekoccolta a falat :-) A néni meg nem engedte vezetni :-)
Oldalak: 1 ... 696 697 698 699 700 [701] 702 703 704 705 706 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.