www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:08:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6196504 alkalommal)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #10171 Dátum: 2008 Március 24, 13:58:34 »

enyém 1.5 benzin, de meg vagyok elégedve a fogyasztással!
és azért megy is!
szintén zenész.
jetta 1.3.
nem megy, de legalább keveset fogyaszt.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10170 Dátum: 2008 Március 24, 13:54:46 »

Nekem szintén G2 van 1,3-as motorral. Ez ennyit tud. Nincs értelme nagyon ráköltögetni, jobb nem lesz érezhetően, csak elkezd zabálni. Max vehetsz rá egy hengerenkénti injektort kb 20e-ért, és leszedheted a katalizátort, az segit kicsit.

szintén zenész.
jetta 1.3.
nem megy, de legalább keveset fogyaszt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10169 Dátum: 2008 Március 24, 13:53:51 »

Egy kérdés: Mitől jó egy sportgyergya? Magában ér valamit? Mikkel jó? Milyen szempontok figyelembevételekor jó ha van?
en a bogarba raktam bosch 4polusú gyertyat. 7200 egy garn. annyit vettem eszre hogy konnyeben indul meg nem fustol feketen.
Elote is bosch w8ac volt benne nem voltak feketek. de megis fustolt feketen. a 4polusuval nem fustol.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #10168 Dátum: 2008 Március 24, 13:10:02 »

a mostani 53 lóérőről 63-70-re
Gyia paci.  Grin
http://www.homasita.hu/index.php?modul=2&kat=r
Süni
« Hozzászólás #10167 Dátum: 2008 Március 24, 08:55:42 »

Nekem szintén G2 van 1,3-as motorral. Ez ennyit tud. Nincs értelme nagyon ráköltögetni, jobb nem lesz érezhetően, csak elkezd zabálni. Max vehetsz rá egy hengerenkénti injektort kb 20e-ért, és leszedheted a katalizátort, az segit kicsit.
Kell szerezni egy Polo GT-t (75LE), és a blokkon kívül mindent átrakni.
Süni
« Hozzászólás #10166 Dátum: 2008 Március 24, 08:54:50 »

        ....baromkodtunk a múltkor, hogy rá kéne tenni egy turbót, az a fogyasztását sem bánatná sőt még javítana rajta...

Akkor most itt megkérdezném, hogy tisztában vagy -e a turbo működésével ? Mert nem úgy néz ki. A kipufogógáz energiáit hasznosítva, többlet levegőt pumpál a hengerekbe. De a többlet levegő mitől fog elégni, ha nem kap többlet üzemanyagot ???? Akkor meg mitől is csökken a fogyasztásod ?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10165 Dátum: 2008 Március 24, 07:45:08 »

teljesen egyetértek a gondolatoddal, lehet akkor félreérthető voltam,
nem szertnék az egyhármas mociból kihozni 110 lóerőt én nem is versenyezni szeretnék vele, semmi ilyen agresszív autógyilkolás, szimplán annyit szeretnék hogy egy picit  megelemkedjen a teljesítménye, mondjuk a mostani 53 lóérőről 63-70-re én azzal tökéletesen beérném, nem várom el tőle hogy úgy menjen mint a régi golfom /bár szegénynek még a torka is véres volot de annak odaléptél.../ csak annyit szeretnék hogy egy előzésbe vagy egy kigyorsításba stabilabban (motorikusan nyomatékban, erőben) jobban menjen bele...    ...tudom hogy soha nem lesz egy egy zorrallos asztfaltszaggatós és modnom mégegyszer nem is szeretném...

Nekem szintén G2 van 1,3-as motorral. Ez ennyit tud. Nincs értelme nagyon ráköltögetni, jobb nem lesz érezhetően, csak elkezd zabálni. Max vehetsz rá egy hengerenkénti injektort kb 20e-ért, és leszedheted a katalizátort, az segit kicsit.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10164 Dátum: 2008 Március 24, 06:13:23 »

Köszönöm, akkor jó helyre raktam őket!
Amúgy nem egy nagy szám a tetőcsere, két embernek nagyon kényelmesen 2 nap (de 1 nap alatt is megvan). Ha valki ilyenben töri a fejét, szívesen segítek! :-)

itt vannak a kepek, jartam a garazsba es kattintottam:
Rulezka
« Hozzászólás #10163 Dátum: 2008 Március 23, 23:19:48 »

mondom, suzukiiiiiii... 1,3-as, és 93 lóerő. az a fasza gép ám!
nagyon nagyonra gondolsz?  Grin
pénteken vezettem 1et, nem mondom hogy nem megy jól, na de annyi műanyag ami abba  kocsiba belefért....  Grin első lökösét javítottuk, megkímélve a tulaj pénztárcáját egy első lökös cseréjétől, és a szalonba se kellett mennie.. megjavítottuk neki okosba
mentem vele egy kört... van ereje...  Wink
max szaladgálósnak lenne nekem jó, ha ingyé vágnák hozzám  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10162 Dátum: 2008 Március 23, 23:17:30 »


mondjuk a mostani 53 lóérőről 63-70-re én azzal tökéletesen beérném


mondom, suzukiiiiiii... 1,3-as, és 93 lóerő. az a fasza gép ám!
Rulezka
« Hozzászólás #10161 Dátum: 2008 Március 23, 23:16:30 »

teljesen egyetértek a gondolatoddal, lehet akkor félreérthető voltam,
nem szertnék az egyhármas mociból kihozni 110 lóerőt én nem is versenyezni szeretnék vele, semmi ilyen agresszív autógyilkolás, szimplán annyit szeretnék hogy egy picit  megelemkedjen a teljesítménye, mondjuk a mostani 53 lóérőről 63-70-re én azzal tökéletesen beérném, nem várom el tőle hogy úgy menjen mint a régi golfom /bár szegénynek még a torka is véres volot de annak odaléptél.../ csak annyit szeretnék hogy egy előzésbe vagy egy kigyorsításba stabilabban (motorikusan nyomatékban, erőben) jobban menjen bele...    ...tudom hogy soha nem lesz egy egy zorrallos asztfaltszaggatós és modnom mégegyszer nem is szeretném...
én max ha tényleg tunyul a motor max megnézetném, hogy áll kompresszio terén
bár nem tom mióta megvan mennyire ástad bele magad, na meg hogy vezettél-e másik 1,3as g2-t? nem lehet hogy azért érzed tunyának mert a g1ed 1,5ös volt?
cseréld le a szokásosakat: olaj, olajszürő, levegőszürő stb.. nézd át hogy minden okés-e a kocsin, kezdve guminyomástól kezdve végig szépen, és utána prószáld ki érzel-e változást... ha még mindig tunya akko rlehet hogy kopott már a motor, végső esetben motorfelújítás (golfnál ehhez még nem volt szerencsém)
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10160 Dátum: 2008 Március 23, 23:11:36 »

BDE!
én úgy vagyok vele (SZVSZ) hogyha veszel egy 1,3as g2-t akkor 1,3 karakterisztikát várj el tőle,mert lehet hogy van vkinek g2je mondjuk 1,8as mocival, de neked 1,3 g2 van! vagy beletörödsz hogy a gép sose lesz 1,8as vagy motort cserélsz!
kompromoisszumot kell kötni azzal, hogy sose lesz g2-nél több, tehát nem lesz belőle A4es, max motort lehet reszelni,de szerintem jobb a gyári, lásd: később egyszerűbb javítani egy NEM kokányolt gépet, ami gyárias állapotú, na meg a gyárinál tudjuk hogy nem lesz rövid-közép-hosszútávon NEM VÁRT és NEM kiszámítható eredménye a tuningnak!
teljesen egyetértek a gondolatoddal, lehet akkor félreérthető voltam,
nem szertnék az egyhármas mociból kihozni 110 lóerőt én nem is versenyezni szeretnék vele, semmi ilyen agresszív autógyilkolás, szimplán annyit szeretnék hogy egy picit  megelemkedjen a teljesítménye, mondjuk a mostani 53 lóérőről 63-70-re én azzal tökéletesen beérném, nem várom el tőle hogy úgy menjen mint a régi golfom /bár szegénynek még a torka is véres volot de annak odaléptél.../ csak annyit szeretnék hogy egy előzésbe vagy egy kigyorsításba stabilabban (motorikusan nyomatékban, erőben) jobban menjen bele...    ...tudom hogy soha nem lesz egy egy zorrallos asztfaltszaggatós és modnom mégegyszer nem is szeretném...

Rulezka
« Hozzászólás #10159 Dátum: 2008 Március 23, 23:10:57 »

nem vagyok nagyon oda a polokért,de ez nagyon nem tetszik! ez nem vw kisugárzású egyáltalán.. nekem ennek skoda felicia kinézete van! ami nem lenne baj,ha mondjuk nem vw lenne gyárilag!
na meg mondom polo valamiért nekem nagyon nem kóser autó... na meg 1,3ba érdekes hogy ilyen izmos... valszeg megy is,de ez gyárilag is menne, nem csak a sportlevegőszürő, sport kipuff, sport gyujtógyertya miatt.. (szerintem)
Rulezka
« Hozzászólás #10158 Dátum: 2008 Március 23, 23:05:54 »

BDE!
én úgy vagyok vele (SZVSZ) hogyha veszel egy 1,3as g2-t akkor 1,3 karakterisztikát várj el tőle,mert lehet hogy van vkinek g2je mondjuk 1,8as mocival, de neked 1,3 g2 van! vagy beletörödsz hogy a gép sose lesz 1,8as vagy motort cserélsz!
kompromoisszumot kell kötni azzal, hogy sose lesz g2-nél több, tehát nem lesz belőle A4es, max motort lehet reszelni,de szerintem jobb a gyári, lásd: később egyszerűbb javítani egy NEM kokányolt gépet, ami gyárias állapotú, na meg a gyárinál tudjuk hogy nem lesz rövid-közép-hosszútávon NEM VÁRT és NEM kiszámítható eredménye a tuningnak!
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10157 Dátum: 2008 Március 23, 23:02:57 »

látok:
http://www.hasznaltauto.hu/1889888_volkswagen_polo_1991

Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10156 Dátum: 2008 Március 23, 23:00:22 »

polo G40? 1.3-as ugy emllekszem 115LE volt  Smiley ez a megoldas
ilyet még egyben sem láttam, nem hogy külön motort... Cheesy meg modnom nem szeretnék ilyen motorcserés dolgot mert nem szeretek swarzolni...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 23:05:14 írta BdE »

Rulezka
« Hozzászólás #10155 Dátum: 2008 Március 23, 22:59:26 »

kidobod az anyósülést, a hátsó üléseket meg a pótkereket
+az anyóst is dobja ki? Grin vagy az üljön vissza egy kis "stoki"ra?  Grin

r4be 1x mikor hátsó üléssor szállítás miatt ki volt véve egy rövid üton volt hogy hátsó utas egy lavoron ült fordítva Grin, "jobban" is ment a gép  Evil
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10154 Dátum: 2008 Március 23, 22:58:10 »

...meg az nem legális, nem tudom utána rendesen eladni ,ki tudja annak milye a motorja ebbe meg tudom, hogy nics benne 200e km se... ÉN azt mondom, hogy olyan max 150 van benne, de Maresz is erre tippelt... 88ezret mutat az óra, de ez nem lehet reális....   szval van egy jó motorom csak lusti egy picit...         ....baromkodtunk a múltkor, hogy rá kéne tenni egy turbót, az a fogyasztását sem bánatná sőt még javítana rajta... de mondjuk benzinesre ráfabrikálni egy turbót meg az anyagiakban is súlyos lehet...

polo G40? 1.3-as ugy emllekszem 115LE volt  Smiley ez a megoldas
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10153 Dátum: 2008 Március 23, 22:55:42 »

unatkoznánk ha nem lenne BdE meg Leon

 Kiss

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10152 Dátum: 2008 Március 23, 22:55:36 »


 rá kéne tenni egy turbót, az a fogyasztását sem bánatná sőt még javítana rajta...


ugyan, dehogy
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10151 Dátum: 2008 Március 23, 22:54:56 »

dehogy nyal be 10 litert  Roll Eyes azzal is lehet ugy kozlekedni, hogy 7-et egyen
apamnak volt regebben 2.0 16V-s audija, az oreg eljart azzal is 7-8 literrel  Grin

dobj ala egy komplett sportkipufogot, (ne csak hatso dobot!!) teljesitmeny fog noni 5-8%-ot, de a hang miatt ugy fogod erezni, mintha kaptal volna +50LE-t

 Grin
igen az tervbe van véve, valami rendes... /mit javasoltok?/  mondjuk gyűlölöm a nagy hangú autókat, azt szeretm ha olyan markáns, stílusos, amikor csak úgy "duruzsol"...   ....de ezt nyilván kérésem szerint állítják be...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10150 Dátum: 2008 Március 23, 22:54:12 »

suzukiiiiiiiiiiiiiiiii!

unatkoznánk ha nem lenne BdE meg Leon
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10149 Dátum: 2008 Március 23, 22:53:29 »

elmondom a frankót, eléggé szívfájdalmam, hogy most van egy nagyon fasza karosszériájú G2-m viszont ha odalépek akkor nem úgy megy ahogy én azt várnám egy 1.3-astól, igazából tudom, hogy fog segíteni majd egy kuplungcsere, meg nemsokára oloajcsere, csak most azon töröm a fejem, hogy egy kicsit növeljem a teljesítményét. Motorcserét nem szeretnék bevállalni... de tudom, hogy ár érték arányban az lenne a legjobb, csak necces...    jah meg nagyon szimpatikus ez a 6-7 literes fogyasztás, most belepakolok egy 1.8 K-jet motort az alaphangon benyel 10-et...

suzukiiiiiiiiiiiiiiiii!
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10148 Dátum: 2008 Március 23, 22:53:04 »

...meg az nem legális, nem tudom utána rendesen eladni ,ki tudja annak milye a motorja ebbe meg tudom, hogy nics benne 200e km se... ÉN azt mondom, hogy olyan max 150 van benne, de Maresz is erre tippelt... 88ezret mutat az óra, de ez nem lehet reális....   szval van egy jó motorom csak lusti egy picit...         ....baromkodtunk a múltkor, hogy rá kéne tenni egy turbót, az a fogyasztását sem bánatná sőt még javítana rajta... de mondjuk benzinesre ráfabrikálni egy turbót meg az anyagiakban is súlyos lehet...

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10147 Dátum: 2008 Március 23, 22:53:00 »

elmondom a frankót, eléggé szívfájdalmam, hogy most van egy nagyon fasza karosszériájú G2-m viszont ha odalépek akkor nem úgy megy ahogy én azt várnám egy 1.3-astól, igazából tudom, hogy fog segíteni majd egy kuplungcsere, meg nemsokára oloajcsere, csak most azon töröm a fejem, hogy egy kicsit növeljem a teljesítményét. Motorcserét nem szeretnék bevállalni... de tudom, hogy ár érték arányban az lenne a legjobb, csak necces...    jah meg nagyon szimpatikus ez a 6-7 literes fogyasztás, most belepakolok egy 1.8 K-jet motort az alaphangon benyel 10-et...

dehogy nyal be 10 litert  Roll Eyes azzal is lehet ugy kozlekedni, hogy 7-et egyen
apamnak volt regebben 2.0 16V-s audija, az oreg eljart azzal is 7-8 literrel  Grin

dobj ala egy komplett sportkipufogot, (ne csak hatso dobot!!) teljesitmeny fog noni 5-8%-ot, de a hang miatt ugy fogod erezni, mintha kaptal volna +50LE-t
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10146 Dátum: 2008 Március 23, 22:52:14 »

elmondom a frankót, eléggé szívfájdalmam, hogy most van egy nagyon fasza karosszériájú G2-m viszont ha odalépek akkor nem úgy megy ahogy én azt várnám egy 1.3-astól, igazából tudom, hogy fog segíteni majd egy kuplungcsere, meg nemsokára oloajcsere, csak most azon töröm a fejem, hogy egy kicsit növeljem a teljesítményét. Motorcserét nem szeretnék bevállalni... de tudom, hogy ár érték arányban az lenne a legjobb, csak necces...    jah meg nagyon szimpatikus ez a 6-7 literes fogyasztás, most belepakolok egy 1.8 K-jet motort az alaphangon benyel 10-et...

olajcserétől biztos jobban fog menni Cheesy
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10145 Dátum: 2008 Március 23, 22:48:53 »

elmondom a frankót, eléggé szívfájdalmam, hogy most van egy nagyon fasza karosszériájú G2-m viszont ha odalépek akkor nem úgy megy ahogy én azt várnám egy 1.3-astól, igazából tudom, hogy fog segíteni majd egy kuplungcsere, meg nemsokára oloajcsere, csak most azon töröm a fejem, hogy egy kicsit növeljem a teljesítményét. Motorcserét nem szeretnék bevállalni... de tudom, hogy ár érték arányban az lenne a legjobb, csak necces...    jah meg nagyon szimpatikus ez a 6-7 literes fogyasztás, most belepakolok egy 1.8 K-jet motort az alaphangon benyel 10-et...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10144 Dátum: 2008 Március 23, 22:46:58 »

szerintetek mi az ami dob egy picit a gyorsuláson?

kidobod az anyósülést, a hátsó üléseket meg a pótkereket
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10143 Dátum: 2008 Március 23, 22:44:29 »

na jo, de 3X annyiert szikrazik  Grin

az is igaz ;-)
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10142 Dátum: 2008 Március 23, 22:41:29 »

na jo, de 3X annyiert szikrazik  Grin

 Grin;D

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10141 Dátum: 2008 Március 23, 22:40:56 »

egyébként meg semmit. szikrázik, oszt annyi, olyat meg a normál gyertya is tud

na jo, de 3X annyiert szikrazik  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10140 Dátum: 2008 Március 23, 22:35:23 »

egyébként?

egyébként meg semmit. szikrázik, oszt annyi, olyat meg a normál gyertya is tud
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10139 Dátum: 2008 Március 23, 22:31:28 »

7000-es fordulat felett már számít is valamit
egyébként?
egyébként nem hiszem hogy semmit sem érne, vagy tényleg?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 22:35:44 írta BdE »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10138 Dátum: 2008 Március 23, 22:27:07 »

Egy kérdés: Mitől jó egy sportgyergya? Magában ér valamit? Mikkel jó? Milyen szempontok figyelembevételekor jó ha van?

7000-es fordulat felett már számít is valamit
Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #10137 Dátum: 2008 Március 23, 22:15:27 »

Egy kérdés: Mitől jó egy sportgyergya? Magában ér valamit? Mikkel jó? Milyen szempontok figyelembevételekor jó ha van?

gyuri79
« Hozzászólás #10136 Dátum: 2008 Március 23, 22:01:27 »

Öreg, vizes VW-k ?
Jogos..ez nem az a topik.A címből csak az öreg meg a VW teljesül rá Smiley sorry Roll Eyes
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10135 Dátum: 2008 Március 23, 21:48:12 »

Lenne szíves valamelyik kabriós kolléga csinálni nekem egy képet csukott tetővel hátulról az autóról, hogy PONTOSAN hol vannak a tető alján a fülecskék? Kerestem a neten is képet, de nem találtam.
Köszönöm!

itt vannak a kepek, jartam a garazsba es kattintottam:


Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10134 Dátum: 2008 Március 23, 20:33:25 »

Öreg, vizes VW-k ?

esőben biztos :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10133 Dátum: 2008 Március 23, 19:36:05 »

Lenne szíves valamelyik kabriós kolléga csinálni nekem egy képet csukott tetővel hátulról az autóról, hogy PONTOSAN hol vannak a tető alján a fülecskék? Kerestem a neten is képet, de nem találtam.
Köszönöm!

holnap csinalok, es felteszem
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #10132 Dátum: 2008 Március 23, 19:28:43 »

Hali
Valaki mintha keresett volna ilyesmit nemrég,de lehet rosszul emlékszem:
http://www.hasznaltauto.hu/1949569_volkswagen_variant_1973

Öreg, vizes VW-k ?
Oldalak: 1 ... 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.489 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.