www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:09:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6173564 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12371 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:30:22 »

Szopó. Szívesebben bontanék felül, nincs aknám... :-(

nekem az off auto azt csinalta hogy 0-80ig semmi 81tol kopogas mint allat.
kompreszio meres es az 1ik hengerben kurva nagy volt. na az a dugo volt eltorve es az olajlehuzo gyurutol lefele ami van a szoknyaja na az a kartel aljan volt Evil.

ha mindenfelekeppen bontasz!
-gyertyak ki es megnez
-akkor olaj le (olaj megviszgal erzell e benne femes reszecsket.)
-kartel le. (fektisztitoval megtakarit es fotengely megviszgal.)
ha meg mindig semmi.
hengerfej le es kiderul.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12370 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:27:31 »

Itt töltöttük a fél délelőttöt. Nincs ötlete.

nekem az off auto azt csinalta hogy 0-80ig semmi 81tol kopogas mint allat.
kompreszio meres es az 1ik hengerben kurva nagy volt. na az a dugo volt eltorve es az olajlehuzo gyurutol lefele ami van a szoknyaja na az a kartel aljan volt Evil.

ha mindenfelekeppen bontasz!
-gyertyak ki es megnez
-akkor olaj le (olaj megviszgal erzell e benne femes reszecsket.)
-kartel le. (fektisztitoval megtakarit es fotengely megviszgal.)
ha meg mindig semmi.
hengerfej le es kiderul.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12369 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:26:30 »

Termosztát mitől nyikorog?


az semmitől... csak hangosan gondolkozok, és ilyenkor előfordulhat, hogy ha a jó ötletek elfogytak, akkor valami egész nagy hülyeségtől ugrik be a megoldás
(a szakmámban gyakran csinálok ilyesmit)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12368 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:26:04 »

Termosztát mitől nyikorog?

az nem nyikorog. MAx ha nem nyit, más nyikorog helyette.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12367 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:24:02 »

Termosztát mitől nyikorog?

ha valami hozzáérne valamihez, akkor az hidegen is hozzáérne...

eszembe jutott mégvalami, ami melegedésfúggő: a termosztát
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12366 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:23:41 »

A következő lépés, hogy leveszem a vezérműtengelyt, esetleg lekapom a hengerfejet. csak ez sok meló, főleg, ha nem ott a hiba. :-(
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12365 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:23:11 »

vezérlés jó helyen? semmilyen tárcsa ne ér hozzá semmihez? komolynak hangzik.Gyűrűk? A szelephimbatengely csapágyai is jók?

ha valami hozzáérne valamihez, akkor az hidegen is hozzáérne...

eszembe jutott mégvalami, ami melegedésfúggő: a termosztát
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12364 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:22:26 »

Itt töltöttük a fél délelőttöt. Nincs ötlete.

stunttal meghallgattattad már?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12363 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:22:19 »

Akkor álljak neki bontani? Volt még egy hidrotőke tipp is, ahhoz mit szóltok?
Illetve egy meghajtótengely csapágy, de arra meg a Süni mondta, hogy nehezen tudná elképzelni...

Nem lehet, h valamelyik csapágy a sorban nem kap olejt?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12362 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:22:14 »

Akkor álljak neki bontani? Volt még egy hidrotőke tipp is, ahhoz mit szóltok?
Illetve egy meghajtótengely csapágy, de arra meg a Süni mondta, hogy nehezen tudná elképzelni...

hidrotoke hidegen kopog mert az olaj nincs ott. utanna abba hadja.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12361 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:22:03 »

A stunt a hengerfejnél hallja.
Nem füstöl, gázadásra sem (pedig ugye a moci is hideg). Ha kopog (de inkább nyikorog), ugyanolyan. Vízben nem látok olajat, olajban még nem néztem a vizet.

ok
azt probald mar kiulelni hogy honnan hallod hengerfej? blokk?
fustol? keken feheren? es amiikor kopog akkor milyen a kipufogo fust? kis kordulat emelesnel mikkor kopog milyen a fust?
olajban viz? vizben olaj?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12360 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:21:32 »

Akkor álljak neki bontani? Volt még egy hidrotőke tipp is, ahhoz mit szóltok?
Illetve egy meghajtótengely csapágy, de arra meg a Süni mondta, hogy nehezen tudná elképzelni...


stunttal meghallgattattad már?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12359 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:20:54 »

Na, vezérlés rendben, más, nagyobbnak tűnő probléma van. :-(
Hidegen beindul, szépen jár kb 30mp-ig. Utána elkezdődik egy enyhe fémes hang, ami folyamatosan erősödik, majd úgy áll meg a moci, mintha megszorulna (de nem, mert önindító átforgatja a csúnya hang kíséretében). Kb 3-5 perc hülés után ismét tökéletes, szépen indul, szép alapjárat, semmi hang, majd ugyanaz a jelenség.
Víz rendben, olajlámpa elalszik, olaszint rendben.
Van valakinek bármilyen ötlete?
vezérlés jó helyen? semmilyen tárcsa ne ér hozzá semmihez? komolynak hangzik.Gyűrűk? A szelephimbatengely csapágyai is jók?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12358 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:20:51 »

Akkor álljak neki bontani? Volt még egy hidrotőke tipp is, ahhoz mit szóltok?
Illetve egy meghajtótengely csapágy, de arra meg a Süni mondta, hogy nehezen tudná elképzelni...

töke hidegen kopog

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12357 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:20:24 »

Pont itt tartok, ahol maxi mondta. És a szelepnek hidegen is kellene kopognia.
Amúgy csak alapjáraton áll le, ha adok neki gázt, nem. Tehát van alapjárat széphanggal, majd egy idő után az alapjárat elfogy, csúnya hangja lesz, de nem áll le ha adom neki a gázt. A motor ugyanúgy szépen felpörög, csak van ez a csúnya hangja.
Két választásom van:
- kimegyek és meghajkurászom így - bekakál
- szétszedjük és meglátjuk mi a baj, vagy nem.

ok
azt probald mar kiulelni hogy honnan hallod hengerfej? blokk?
fustol? keken feheren? es amiikor kopog akkor milyen a kipufogo fust? kis kordulat emelesnel mikkor kopog milyen a fust?
olajban viz? vizben olaj?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12356 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:19:40 »

Akkor álljak neki bontani? Volt még egy hidrotőke tipp is, ahhoz mit szóltok?
Illetve egy meghajtótengely csapágy, de arra meg a Süni mondta, hogy nehezen tudná elképzelni...

hát ha fémes/nyikorgó hang van, akkor semmiképpen se a meghajtós verziót válaszd...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12355 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:18:28 »

Igen, de ezek hibájából lehet fémes/nyikorgó hang?


hát ha fémes/nyikorgó hang van, akkor semmiképpen se a meghajtós verziót válaszd...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12354 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:16:23 »

nem!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12353 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:13:51 »

Igen, de ezek hibájából lehet fémes/nyikorgó hang?

van hidenginitó szelep
potlevegő szabályzó szelep
felmelegedés szabályzó

meg 2ac
ezek sokszor behánynak
ja meg légtömegmérö

istenem de utálom befecsit Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12352 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:12:15 »

Pont itt tartok, ahol maxi mondta. És a szelepnek hidegen is kellene kopognia.
Amúgy csak alapjáraton áll le, ha adok neki gázt, nem. Tehát van alapjárat széphanggal, majd egy idő után az alapjárat elfogy, csúnya hangja lesz, de nem áll le ha adom neki a gázt. A motor ugyanúgy szépen felpörög, csak van ez a csúnya hangja.
Két választásom van:
- kimegyek és meghajkurászom így - bekakál
- szétszedjük és meglátjuk mi a baj, vagy nem.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12351 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:07:47 »

hádde valamit csak az is másképp csinál hideg motornál, mint melegnél, nem?
az az igazsag hogy hallani kene.
sok minden lehet. de hogy "megszorulva" megall es semmikep nem jo.
mert ha nemme de kopacsol az egy dolog. de hogy beall az nem zsir.
az a furcsa hogy hidegen nem csak kis jaras utan. elfogyna az olajnyomas?
mert ha csapagyas, csapszeges dugo\gyuru torott lenne akkor mindig csinalna.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12350 Dátum: 2008 Augusztus 12, 18:04:32 »

hádde valamit csak az is másképp csinál hideg motornál, mint melegnél, nem?

van hidenginitó szelep
potlevegő szabályzó szelep
felmelegedés szabályzó

meg 2ac
ezek sokszor behánynak
ja meg légtömegmérö

istenem de utálom befecsit Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 12, 18:10:08 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12349 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:38:36 »

Nincs. K-Jet.

hádde valamit csak az is másképp csinál hideg motornál, mint melegnél, nem?
Süni
« Hozzászólás #12348 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:34:35 »

én azon gondolkoztam, hogy mi az, ami a hidegen beindulás után fél-egy percen belül érdemben megváltozik. de a szívató kikapcsolásán kívül más nem nagyon jutott eszembe. (egyáltalán, ezen van olyasmi, mint a szívató?)
Nincs. K-Jet.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12347 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:28:33 »

De neki szépen indul, és szépen jár, egy darabig !

én azon gondolkoztam, hogy mi az, ami a hidegen beindulás után fél-egy percen belül érdemben megváltozik. de a szívató kikapcsolásán kívül más nem nagyon jutott eszembe. (egyáltalán, ezen van olyasmi, mint a szívató?)
Süni
« Hozzászólás #12346 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:21:47 »

szelep görbölés!
jó 1,8 nem üt össze(ha nincs logása hajtókarnak és csapszeg perselynek)nomárha ezek lógnak annyit dugó is eneged felefelé(hiba sülyeszett forma) hoyg szelepet  csak picit üssün meg!

vagy elraktátok vezérlést!1-2jellel arréb is beindul és tud iylet produkálni én sajnos raktam már el polo 1,4 16v 2jellel beindult de geci szarul ment és rázott!

De neki szépen indul, és szépen jár, egy darabig !
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12345 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:01:28 »

Nincs ilyen órám. :-(
Vizet nem forralja (30mp alatt azért nehéz), és nem is melegszik fel annyira, hogy a ventillátor bekapcsoljon.
Ismerőstől most elhangzott kuplung gyanú. Esetleg valakinek ilyen tapasztalata?

szelep görbölés!
jó 1,8 nem üt össze(ha nincs logása hajtókarnak és csapszeg perselynek)nomárha ezek lógnak annyit dugó is eneged felefelé(hiba sülyeszett forma) hoyg szelepet  csak picit üssün meg!

vagy elraktátok vezérlést!1-2jellel arréb is beindul és tud iylet produkálni én sajnos raktam már el polo 1,4 16v 2jellel beindult de geci szarul ment és rázott!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #12344 Dátum: 2008 Augusztus 12, 16:57:19 »

Vízpumpa csapágy, generátor csapágy?
Leellenőrizték már.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12343 Dátum: 2008 Augusztus 12, 16:51:08 »

Na, vezérlés rendben, más, nagyobbnak tűnő probléma van. :-(
Hidegen beindul, szépen jár kb 30mp-ig. Utána elkezdődik egy enyhe fémes hang, ami folyamatosan erősödik, majd úgy áll meg a moci, mintha megszorulna (de nem, mert önindító átforgatja a csúnya hang kíséretében). Kb 3-5 perc hülés után ismét tökéletes, szépen indul, szép alapjárat, semmi hang, majd ugyanaz a jelenség.
Víz rendben, olajlámpa elalszik, olaszint rendben.
Van valakinek bármilyen ötlete?
Vízpumpa csapágy, generátor csapágy?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12342 Dátum: 2008 Augusztus 12, 16:50:17 »

Valakinek ötlete, hogy kell leszedni az ékszíjtárcsát g1 1,8-as mociról? (Ami a vízpumpát és a generátort hajtja).
A 4 imbusz kint van. Mintha kúposan szorulna, a középső, 19-es anya talán nem tarja. Van 4db menetes lyuk a tárcsában, talán oda kell betekrnem csavarokat, és az kitolja?
Köszi!
Valamilyen csapágylehúzó szar nem segít?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12341 Dátum: 2008 Augusztus 12, 14:02:12 »

Nincs ilyen órám. :-(
Vizet nem forralja (30mp alatt azért nehéz), és nem is melegszik fel annyira, hogy a ventillátor bekapcsoljon.
Ismerőstől most elhangzott kuplung gyanú. Esetleg valakinek ilyen tapasztalata?

olajnyomas gomba helyere tegyel egy normal mutatos nem elektomos orat. azon meglatod a nyomast
vizet nem forralja? ventillator bekapcsol?
vegyel suzukit annak nincs baja Evil
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12340 Dátum: 2008 Augusztus 12, 13:09:13 »

Na, vezérlés rendben, más, nagyobbnak tűnő probléma van. :-(
Hidegen beindul, szépen jár kb 30mp-ig. Utána elkezdődik egy enyhe fémes hang, ami folyamatosan erősödik, majd úgy áll meg a moci, mintha megszorulna (de nem, mert önindító átforgatja a csúnya hang kíséretében). Kb 3-5 perc hülés után ismét tökéletes, szépen indul, szép alapjárat, semmi hang, majd ugyanaz a jelenség.
Víz rendben, olajlámpa elalszik, olaszint rendben.
Van valakinek bármilyen ötlete?
olajnyomas gomba helyere tegyel egy normal mutatos nem elektomos orat. azon meglatod a nyomast
vizet nem forralja? ventillator bekapcsol?
vegyel suzukit annak nincs baja Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12339 Dátum: 2008 Augusztus 12, 11:43:18 »

Na, vezérlés rendben, más, nagyobbnak tűnő probléma van. :-(
Hidegen beindul, szépen jár kb 30mp-ig. Utána elkezdődik egy enyhe fémes hang, ami folyamatosan erősödik, majd úgy áll meg a moci, mintha megszorulna (de nem, mert önindító átforgatja a csúnya hang kíséretében). Kb 3-5 perc hülés után ismét tökéletes, szépen indul, szép alapjárat, semmi hang, majd ugyanaz a jelenség.
Víz rendben, olajlámpa elalszik, olaszint rendben.
Van valakinek bármilyen ötlete?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12338 Dátum: 2008 Augusztus 12, 09:54:30 »

Nem egyszerűbb a gyártójához menni?

Rulezka
« Hozzászólás #12337 Dátum: 2008 Augusztus 11, 21:20:33 »

Süni
« Hozzászólás #12336 Dátum: 2008 Augusztus 10, 22:21:16 »

Kérdezt Bugmastert ! Ő a k-jet guru !
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12335 Dátum: 2008 Augusztus 10, 11:19:31 »

Aha!
Ezt szeretem a Haynes manualban:
"Mark the relative positions of the crankshaft
pulley and crankshaft sprocket, then undo the
four socket-head bolts and withdraw the
pulley."
Jelöld be a pozíciót, csavard ki a 4 csavart és vedd le a kereket. De nem jön. :-))))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12334 Dátum: 2008 Augusztus 10, 11:08:56 »

fötengelyét?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12333 Dátum: 2008 Augusztus 10, 11:00:46 »

Valakinek ötlete, hogy kell leszedni az ékszíjtárcsát g1 1,8-as mociról? (Ami a vízpumpát és a generátort hajtja).
A 4 imbusz kint van. Mintha kúposan szorulna, a középső, 19-es anya talán nem tarja. Van 4db menetes lyuk a tárcsában, talán oda kell betekrnem csavarokat, és az kitolja?
Köszi!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12332 Dátum: 2008 Augusztus 10, 10:25:45 »

van eladó 1pár elsö krom kilincsem 8e/pár
2uj g1  sérvédöm 16e/pár

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 622 623 624 625 626 [627] 628 629 630 631 632 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.