www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:42:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 [624] 625 626 627 628 629 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6179218 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12491 Dátum: 2008 Augusztus 16, 04:41:55 »

Akkor mi a túró csattog????

például egy falepke? :-PPP




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
« Hozzászólás #12490 Dátum: 2008 Augusztus 15, 22:23:15 »

csak ami van hozzá!
elsö stabrud, hidra stabrud,
alsó lengökar merevitö
elöl hátul fix torony metrevitő!
és jó kilakatolt kaszni   

amugy 1,6d
jól lesz az a g1 nagyon is!  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12489 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:39:17 »

És a kasztnival mi lesz? csavarodós GolfI....

Milyen motorhoz kell ez a bika fék? 1.1?  Evil
csak ami van hozzá!
elsö stabrud, hidra stabrud,
alsó lengökar merevitö
elöl hátul fix torony metrevitő!
és jó kilakatolt kaszni   

amugy 1,6d

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12488 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:35:09 »

akit érdekel akit nem de azért leirom
-elöl 256 os fék siroccó 16V
 steinhoff tárcsa,ferrodo betét
-hátul
 16v sirci tárcsa uj vr6 nyereg
uj sirci kézifék kötél

elöl:gti szervo dob
22gti föfék, fék eröszabályzó!

És a kasztnival mi lesz? csavarodós GolfI....

Milyen motorhoz kell ez a bika fék? 1.1?  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12487 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:15:56 »

Akkor mi a túró csattog????

khm... a tőkék hidegen csattognak, nem melegen... Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12486 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:12:49 »

Ezek mind-mind eccerűen, és olcsón beszerezhető cuccok ! Wink (tucc élni bammeg ! )
tudom kb 1,5éve gyüjtöm! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #12485 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:12:26 »

kell! :-)

Meg szerintem hidrotőkék is... :-(
khm... a tőkék hidegen csattognak, nem melegen... Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12484 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:11:32 »

kell! :-)

Meg szerintem hidrotőkék is... :-(
Kell új karter ? Van vagy 2500,- csavarral együtt.
Süni
« Hozzászólás #12483 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:05:56 »

akit érdekel akit nem de azért leirom
-elöl 256 os fék siroccó 16V
 steinhoff tárcsa,ferrodo betét
-hátul
 16v sirci tárcsa uj vr6 nyereg
uj sirci kézifék kötél

elöl:gti szervo dob
22gti föfék, fék eröszabályzó!
Ezek mind-mind eccerűen, és olcsón beszerezhető cuccok ! Wink (tucc élni bammeg ! )
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12482 Dátum: 2008 Augusztus 15, 20:02:10 »

na ugy néz ki megvan a nagyfék kocsimra golf 1re minden gyári semmit nem kell faragni stb............
50lóhoz kell is!
akit érdekel akit nem de azért leirom
-elöl 256 os fék siroccó 16V
 steinhoff tárcsa,ferrodo betét
-hátul
 16v sirci tárcsa uj vr6 nyereg
uj sirci kézifék kötél

elöl:gti szervo dob
22gti föfék, fék eröszabályzó!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #12481 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:58:52 »

Bekerült az új olajpumpa (köszi Süni!). Olyan olajnyomás van, hogy beszarás. Viszont még mindig ugyanazt csinálja. Hidegen szép alapjárat és csendes, aztán bemelegszik, és nekiáll kopogni (viszont már nem szorul meg a motor).
Ja, meg a leeresztő csavart a szerelőnek sikerült beleszakítani a karterbe, úgyhogy keresek kartert (jó, hogy gondosan felraktan loktájttal és új tömítéssel).
Kell új karter ? Van vagy 2500,- csavarral együtt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12480 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:53:42 »

Bekerült az új olajpumpa (köszi Süni!). Olyan olajnyomás van, hogy beszarás. Viszont még mindig ugyanazt csinálja. Hidegen szép alapjárat és csendes, aztán bemelegszik, és nekiáll kopogni (viszont már nem szorul meg a motor).
Ja, meg a leeresztő csavart a szerelőnek sikerült beleszakítani a karterbe, úgyhogy keresek kartert (jó, hogy gondosan felraktan loktájttal és új tömítéssel).
végy ujat!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12479 Dátum: 2008 Augusztus 15, 19:22:47 »

Bekerült az új olajpumpa (köszi Süni!). Olyan olajnyomás van, hogy beszarás. Viszont még mindig ugyanazt csinálja. Hidegen szép alapjárat és csendes, aztán bemelegszik, és nekiáll kopogni (viszont már nem szorul meg a motor).
Ja, meg a leeresztő csavart a szerelőnek sikerült beleszakítani a karterbe, úgyhogy keresek kartert (jó, hogy gondosan felraktan loktájttal és új tömítéssel).
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12478 Dátum: 2008 Augusztus 15, 17:53:24 »


gyári cucc csak 12-13cm ületteéshez nem jó!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12477 Dátum: 2008 Augusztus 15, 17:21:32 »

na ugy néz ki megvan a nagyfék kocsimra golf 1re minden gyári semmit nem kell faragni stb............
50lóhoz kell is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12476 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:47:06 »

Nekem régen ugy mondta ezt a szaki, hogy odarakom az ujjam a lukra, és érzem rajta a nyomást. Igy kis sem jön az olaj, és mégis érezni mi van.
igen ezt en is probaltam a bogarnal lelokte az ujjam es faszan kikopott 0,2deci olajat Grin
(gyujtas nelkul 12v kabele nelkul oninditoztunk Grin)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12475 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:30:34 »

Már elárulta a szerelő, hogy elég kivenni a gombát és indítózni (kivett gyertyákkal vagy szikra nélkül). Ilyenkor már annyit szállít a szivattyú (ha jó), hogy jöjjön az olaj. Ha nem jön, pumpa vagy dugulás.

Nekem régen ugy mondta ezt a szaki, hogy odarakom az ujjam a lukra, és érzem rajta a nyomást. Igy kis sem jön az olaj, és mégis érezni mi van.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12474 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:16:18 »

Már elárulta a szerelő, hogy elég kivenni a gombát és indítózni (kivett gyertyákkal vagy szikra nélkül). Ilyenkor már annyit szállít a szivattyú (ha jó), hogy jöjjön az olaj. Ha nem jön, pumpa vagy dugulás.

Mondtam hogy tegyetek neki egy mechanikus orat
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12473 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:08:12 »

A sok audi után egy kis vw... :-)
Levettük a kartert, tiszta, semmi kosz, lerakódás (csak egy rugós alátét, nem kicsi :-)). A főtengely csont száraz volt, tehát semmi olajat nem kapott. A pumpa kimeneti járatát levegővel megfújtuk, szépen elkezdett csöpögni az olaj a főtengelyről (tehát úgy tűnik, a pumpa nem szállított). Megnéztünk egy hajtókarcsapágyat, a felülete tűrhető, most, hogy olajat is kapott, nem lötyög (szárazon egy picit lötyögött). Elvileg a pumpa meghajtása jó, mert azonos a gyújtáséval, az meg működik.
Délután jön az új pumpa, új tömítés a karterhez (onnan folyt az olaj), összerakjuk, meglátjuk. Azt nem értem, hogy miért csak egy idő után gyullad ki az olajlámpa...
A nagy szerelésben lecseréltük a váltóolajat. Nem volt valami tiszta...
Mondtam hogy tegyetek neki egy mechanikus orat

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12472 Dátum: 2008 Augusztus 15, 11:52:19 »

A sok audi után egy kis vw... :-)
Levettük a kartert, tiszta, semmi kosz, lerakódás (csak egy rugós alátét, nem kicsi :-)). A főtengely csont száraz volt, tehát semmi olajat nem kapott. A pumpa kimeneti járatát levegővel megfújtuk, szépen elkezdett csöpögni az olaj a főtengelyről (tehát úgy tűnik, a pumpa nem szállított). Megnéztünk egy hajtókarcsapágyat, a felülete tűrhető, most, hogy olajat is kapott, nem lötyög (szárazon egy picit lötyögött). Elvileg a pumpa meghajtása jó, mert azonos a gyújtáséval, az meg működik.
Délután jön az új pumpa, új tömítés a karterhez (onnan folyt az olaj), összerakjuk, meglátjuk. Azt nem értem, hogy miért csak egy idő után gyullad ki az olajlámpa...
A nagy szerelésben lecseréltük a váltóolajat. Nem volt valami tiszta...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12471 Dátum: 2008 Augusztus 15, 11:00:38 »

Végignéztem a hazsnáltautókat, és rá kellett jönnöm, hogy bizony ez az audi igencsak jó vétel lesz valakinek!

Én csak azt tudom mondani, hogy a miénk 1976-os volt, 1588 ccm, 85 lóerős GLS, ugyanilyen belsővel, mint ez.
Fogyasztása 7-9 között volt, 180-at lazán ment, csendes és nagyon fürge autó volt. Az E30 BMW 318i egy lusta, nehézkes gép volt utána.
És akkor vezettem egy GTE-t is, az mégjobb.

Ebben az a szép, hogy gyárinak tűnő, kevés gányolással. A belseje is vállalható...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12470 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:59:30 »

Sok autót el tudnék magamnak képzelni, még lehetetlen modelleket is, de Fordot azt nem.
Nem tudom, de valahogy viszolygok tőlük, mindig az éppen nem sikerült kategória jut eszembe róluk.
Ez persze teljesen szubjektív, magam sem tudom megindokolni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12469 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:55:51 »

Sok autót el tudnék magamnak képzelni, még lehetetlen modelleket is, de Fordot azt nem.
Nem tudom, de valahogy viszolygok tőlük, mindig az éppen nem sikerült kategória jut eszembe róluk.
Ez persze teljesen szubjektív, magam sem tudom megindokolni.

Végignéztem a hazsnáltautókat, és rá kellett jönnöm, hogy bizony ez az audi igencsak jó vétel lesz valakinek!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12468 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:43:15 »

Sok autót el tudnék magamnak képzelni, még lehetetlen modelleket is, de Fordot azt nem.
Nem tudom, de valahogy viszolygok tőlük, mindig az éppen nem sikerült kategória jut eszembe róluk.
Ez persze teljesen szubjektív, magam sem tudom megindokolni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12467 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:41:17 »


Ezért 20 Ft-ot nem adnék :-)
Süni
« Hozzászólás #12466 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:34:37 »

Na ez nem. Ez nekem ronda, bocsi.
Valami ilyenre gondoltam:
<beszúrt kép törölve>

http://www.hasznaltauto.hu/2299808_ford_granada_1976
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12465 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:33:13 »

Na ez nem. Ez nekem ronda, bocsi.
Valami ilyenre gondoltam:
Süni
« Hozzászólás #12464 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:29:49 »

Mondjuk a ford még bejönne...
Grin

http://forddesktops.com/image.asp?f=escort&i=Ford_Escort_Mk2_Silver.jpg
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12463 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:27:31 »

Ez egy örök dilemma mindannyiunknak.


Az a bajom, hogy szeretnék egy 70-es évekbeli autót is.
Van ugye a bogár ami erősen 60-as évekbeli stilus, filing.
Van a Golf, ami meg erősen a 80-as évek stilusa, hisz 83-ban kezdték gyártani, és valamikor 82-ben tervezték. 90-es évek nem érdekelnek, csak a 70-es évek

Ez is azért, mert ekkor volt menő a lyukacsos sportkormány, bőr autóskesztyű, elvis napszemüveg, pajesz, sztereó rádiómagnó, fehérrel kifestett feliratú kerekek, fekete bőrrel behuzott tető, esetleg valami kupé forma. Akkor a fordok voltak ilyenek meg az opelek ha jól emlékszem. Mondjuk a ford még bejönne... vagy egy Passat kupé
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12462 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:19:34 »

Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy eladom a Golf 2-met, és veszek egy ilyet, rendberakom gyári állapotra, majd garázsba rakom, és veszek egy Golf 2-őt, amivel járni is merek télen... :-)

Ez egy örök dilemma mindannyiunknak.




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12461 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:19:12 »

Lehet, minta gólyalábon állna az orosz tajgába készülődve Smiley

Hidd el, hogy csak a felnik miatt. Ennek az ET-je is teljesen problémás, nagyon hülyén áll.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12460 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:16:29 »

...Hobbiautónak, vagy akár napi használatra is.


Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy eladom a Golf 2-met, és veszek egy ilyet, rendberakom gyári állapotra, majd garázsba rakom, és veszek egy Golf 2-őt, amivel járni is merek télen... :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12459 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:13:20 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12458 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:02:36 »

Szép, szép, de olyan csúnyácska szegény.... 


Hidd el, hogy csak a felnik miatt. Ennek az ET-je is teljesen problémás, nagyon hülyén áll.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12457 Dátum: 2008 Augusztus 15, 09:43:51 »

Szép, szép, de olyan csúnyácska szegény.... 

http://www.hasznaltauto.hu/2266050_audi_80_1978

Nem VW, de majdnem.

Az 1977-ig gyártott audik legutolsó darabja, 110 lóerős GTE (K jet motorral). Az autó 850 kg, nagyon jól megy. Ilyen volt (csak 85 lovas GLS) az első autó, amivel önállóan autózhattam 1988-ban, ez a GTE változat igazi ritkaság. 4 fokozatú váltó, 3000 fordulaton megy 90-et 80-120-ra negyedikben 8 másodperc alat fent van. Százig a 85 lovas is 10 alatt volt.
Imádom a műszerfalát, az óra grafikáját, a műszerfal peremre tett kapcsolókat.
Kár, hogy ki van fúrva a műszerfal jobb oldalon, egyébként megéri ez az autó. Hobbiautónak, vagy akár napi használatra is.

Ezeket a BMW felniket le kellene dobni róla és gyári lemezfelniket tenni rá, vagy valami szép alut, persze nem 17-est.
Ez egy elég kicsi autó, alig nagyobb, mint a Golf I.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12456 Dátum: 2008 Augusztus 15, 09:29:44 »

http://www.hasznaltauto.hu/2266050_audi_80_1978

Nem VW, de majdnem.

Az 1977-ig gyártott audik legutolsó darabja, 110 lóerős GTE (K jet motorral). Az autó 850 kg, nagyon jól megy. Ilyen volt (csak 85 lovas GLS) az első autó, amivel önállóan autózhattam 1988-ban, ez a GTE változat igazi ritkaság. 4 fokozatú váltó, 3000 fordulaton megy 90-et 80-120-ra negyedikben 8 másodperc alat fent van. Százig a 85 lovas is 10 alatt volt.
Imádom a műszerfalát, az óra grafikáját, a műszerfal peremre tett kapcsolókat.
Kár, hogy ki van fúrva a műszerfal jobb oldalon, egyébként megéri ez az autó. Hobbiautónak, vagy akár napi használatra is.

Ezeket a BMW felniket le kellene dobni róla és gyári lemezfelniket tenni rá, vagy valami szép alut, persze nem 17-est.
Ez egy elég kicsi autó, alig nagyobb, mint a Golf I.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12455 Dátum: 2008 Augusztus 15, 09:04:30 »

átvittem a szoljatokidebe
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 09:10:23 írta NGA »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12454 Dátum: 2008 Augusztus 15, 08:59:20 »

Huha. Éppen azon filozom, hogy berakok egy ilyen kormányt a 66-osomba, annyira tetszik:
<beszúrt kép törölve>
herbie67-nek is hasonlot raktunk be nem rég a 67-sébe .....
nekem is teccik ez a stilusú kormány Cool

Süni
« Hozzászólás #12453 Dátum: 2008 Augusztus 15, 08:57:51 »

Huha. Éppen azon filozom, hogy berakok egy ilyen kormányt a 66-osomba, annyira tetszik:
<beszúrt kép törölve>
Bugmasternek ilyen van a Narancsban ! Nekem is nagyon tecc !
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12452 Dátum: 2008 Augusztus 15, 08:56:33 »

Huha. Éppen azon filozom, hogy berakok egy ilyen kormányt a 66-osomba, annyira tetszik:
Oldalak: 1 ... 619 620 621 622 623 [624] 625 626 627 628 629 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.