www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 14:31:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6150688 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13131 Dátum: 2008 Október 07, 21:16:21 »


barátom kocsija(még) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #13130 Dátum: 2008 Október 07, 21:13:50 »

Nézd meg a Passatom, tanulságos: valós 182e km, most kezd fényesedni a kormány, nézz meg pár autót kersekedésben, használtautón: semelyikben sincs annyi, mint az enyémben, de nézd meg az utasterüket...pedig azok 125, 147e km-t futottak... hehe.

ez egy igazi nagy magyar sport!!
az ora csavargatas szinte mar alapnak szamit, es ez alol nincs sok kivetel
neha megnezem a weltautos vasakat a VW kereskedesekbe, es szomoru latni a fenyeskormanyos 110eKm-es csodagepeket  Grin
szanalmas, hogy ezt a magyar VW kereskedok megengedhetik maguknak
aki hasznalt vasat vesz, sokkal jobban jar ha dieselnel evente szoroz minimum 30eKm-el, benzinesnel meg minimum 20eKm-el, de ennel sokkal tobbet is mennek autok evente... cegesekrol ne is beszeljunk Smiley 3 eves, 300eKm-es vasak is vannak, nem is keves...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13129 Dátum: 2008 Október 07, 21:08:53 »

Azért ez az óravisszatekergetés nem olyan egyszerű.

Hiába tekered vissza az órát,a kilóméter futással arányban az autó minden része szépen lassan amortizálódik,kopik.
Én látom az autóimon,ahogy az évek során(pedig nagyon kíméletesen használom),szépen lassan minden alkatrésze pusztul.
Egy többszázezeres futásnál,már tükör fényes a kormány,a váltógomb,pedál gumik,zsírtól fénylik az oldalkárpiton a könyöklő,szétfoszlott a kéziféknél a bőrtakaró,szétült az ülés,tele a gépháztető és a hűtőrács kőfelverődéssel....
Az autó minden részlete árulkodik,hogy az a gép használva volt.
Hiába árulnak egy ilyen autót kevesebb km-mel,csak balek veszi meg.

Nézd meg a Passatom, tanulságos: valós 182e km, most kezd fényesedni a kormány, nézz meg pár autót kersekedésben, használtautón: semelyikben sincs annyi, mint az enyémben, de nézd meg az utasterüket...pedig azok 125, 147e km-t futottak... hehe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #13128 Dátum: 2008 Október 07, 20:57:26 »

Golf 2-et pusztitottam en is parat Smiley
Nagyon szerettem oket! volt 1.6-os benzines 75le-s, jo volt Smiley
rovid ideig volt egy svajci szarmazasu 1,8-as 107LE-s GTI, na az nagyon ment, imadtam
volt 1.6D abbol a felmillio kilometeresbol Smiley mindent kibirt, igazi munkagep Smiley
aztan volt a GTD Secial, az maga volt az alom, a legszebb, legjobb 2-esem

a golf 2-es 150eKm-nel valoban olyan tudott lenni mint az uj auto!

aztan jottek a 3-asok, de szerintem a 2-es jobb, sokkal jobb volt! megbizhatobb, hibamentes vas volt a 3-ashoz kepest
haveromnak volt 1.8 16V 2-ese, na az volt a "menyorszag", annal mar csak a 2-esre epult corrado es persze, hogy a 2,9-es motorral volt nagyobb elmeny amit vezettem, az egy igazi eletveszely auto volt



van egy kupac sajtofotom 1-2-3-4 golfokrol, mas vw-krol, audikrol, porschekrol, 5-10MB-s TIFF-ek, ha kell valakinek valami, akkor szoljon
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13127 Dátum: 2008 Október 07, 20:52:32 »

Én egy tíz-tizenöt évvel ezelőtt nagyon sokat foglalkoztam Golf 2-esekkel, hugom akkori pasija ezekkel nepperkedett, nekem is volt sok, ebből 4 hosszú ideig és majdnem minden fajtával (GT, GTi 8V 16V, GTD, TD D, stb. ) mentem. Amikr sokat kipróbálsz, akkor utána szinte 5 km alatt meg tudod mondani, hogy mennyi km van benne körülbelül, mert ezeknek a kasztnija közel nem oylan erős, mint a hármasoknak. Hiába teszel bele gázos kemény gátlót, amelyikben 400e km felett van annak már puha, recsegős és deformálódós a kasztnija, minden elem külön életet él, minden ajtó zörög, főleg az 5 ajtósnál. (3 ajtós merevebb)
Amelyikben "csak" 200 körül van, az még kemény, nem rezeg, nem zörög és ahogy a nepperek mondják: egyben van. Ilyenkor a kárpit még úriemberek előtt is vállalható, nem okádék.

A nepperek a fénykorban Olaszországból hozták be a dízeleket és csavargatták az órákat visszafelé, gyakran 3-400 e km-ről 125e-re, meg 145e km-re, mert úgy lehetett eladni a Ladásoknak. Már meséltem róla, hugomnak volt egy 1982-es, legelső 1.6 D-je, olasz, bontatlan motoros, 272e km-rel került hozzá és 435-tel adta el, az autó mai is megy, de már 220e km van benne  Wink. (FAN-844 volt azt hiszem) Az az autó példás volt 300e km-rel.
Az enyém, amivel a legtöbbet mentem (EES-922 1.6D 4+E gangos) egy erdélyi magyar sráctól vettem, 271-et mutatott az óra teljesen szétkopott motorral (volt benne vagy félmillió), én újítottam fel, most 530e km körül van benne, barátomé és nem eladó.

Ha az emberek megtudnák, hogy a Golf 2-es dízelükben frankón mennyi kilométer van, többen felvágnák az ereiket azonnal.

Egy 150e km-t futott Golf 2 dízel az új autó.
Azért ez az óravisszatekergetés nem olyan egyszerű.

Hiába tekered vissza az órát,a kilóméter futással arányban az autó minden része szépen lassan amortizálódik,kopik.
Én látom az autóimon,ahogy az évek során(pedig nagyon kíméletesen használom),szépen lassan minden alkatrésze pusztul.
Egy többszázezeres futásnál,már tükör fényes a kormány,a váltógomb,pedál gumik,zsírtól fénylik az oldalkárpiton a könyöklő,szétfoszlott a kéziféknél a bőrtakaró,szétült az ülés,tele a gépháztető és a hűtőrács kőfelverődéssel....
Az autó minden részlete árulkodik,hogy az a gép használva volt.
Hiába árulnak egy ilyen autót kevesebb km-mel,csak balek veszi meg.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13126 Dátum: 2008 Október 07, 20:48:59 »

Ez szerintem nem évjáratfüggő,hanem inkább tulajföggő.Ha olyan a gazda,akkor a 83-as Golfba is megveszi a gyári,minőségi alkatrészeket,ha meg olyan a gazda,akkor a 92-es Golfba is beteszi a gagyisztáni alkatrészeket.

Én pl.nem tudnék nem gyári alkatrészeket beletenni az OFF autóimba.És ezzel már az autószerelőm is tisztában van.Nálam a Ventoba és a Poloba,fékbetétet csak Textart vehet,féktárcsát csak Brembo-t...Kuplungcserénél csak gyári Sachs-ot.De pl.múltkor kipuffogó cserénél is megvettem a gyári beszállítós Bosal-t.

Azért valjuk be, nem ez volt a jellemző itthon
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13125 Dátum: 2008 Október 07, 20:47:17 »

Nem, volt pl. CL változatban sima TD, vastag kipufogós, onnan lehetett megismerni.
70 lovas intercooler nélküli és volt GTD is intercooleres és nélküli is, 70 és 80 lóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13124 Dátum: 2008 Október 07, 20:46:19 »

Volt olyan g2-esbe külön,hogy TD?

Szerintem volt a sima szívódiesel(D)és a Turbodisel ami a GTD volt.

Nem, volt pl. CL változatban sima TD, vastag kipufogós, onnan lehetett megismerni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13123 Dátum: 2008 Október 07, 20:45:34 »

Mikor árultad a Variant TDI-det,és betetted ide a linkjét,emlékszem Te is írtad,hogy csak gyári VW alkatrészek lettek cseréknél beépítve.Ez a helyes,én is így gondolkodom,ezen nem szabad és nem is érdemes spórolni.
Az is iskolapéldája a dolognak, 233 e km-rel adtam el és azokhoz az autókhoz képest, amikben 140e km van  Wink Wink Wink teljesen újszerű volt, még kopás sem látszott az ülésen, nemhogy szakadás.

Mindig gyári alkatrészeket kapott, nem is volt soha baj az autóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13122 Dátum: 2008 Október 07, 20:44:50 »

(GT, GTi 8V 16V, GTD, TD D, stb. )
Volt olyan g2-esbe külön,hogy TD?

Szerintem volt a sima szívódiesel(D)és a Turbodisel ami a GTD volt.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13121 Dátum: 2008 Október 07, 20:40:10 »

Igen én úgy tapasztaltam, hogy van 3 kategória alkatrész, a gyári, vw ersatzteile dobozban, stb. aztán van a gyári minőségű, gyári beszállítóktól, ez nincs vw csomagban, de ugyanaz a cucc, febi, bosch, bosal, knecht, mahle, stb. aztán van az igazi gagyi kínai(nem tévedés!!) vagy török utángyártott. Ez utóbbiak minősége kérdéses, viszont néha megdöbbentően olcsó.


Mikor árultad a Variant TDI-det,és betetted ide a linkjét,emlékszem Te is írtad,hogy csak gyári VW alkatrészek lettek cseréknél beépítve.Ez a helyes,én is így gondolkodom,ezen nem szabad és nem is érdemes spórolni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13120 Dátum: 2008 Október 07, 20:30:43 »

Szerintem nem erről van szó. Hanem inkább arról, hogy 300e Ft alatt nagy szerencsével lehet kifogni nagyon jó G2-őt, főleg dieselt. Lassan a kettes drágább lesz, mint a hármas. Minden annyit ér, amennyit adnak érte. De azért elgondolkodtató, amikor felraknak egy G2 GTD-t 200-ért, és 2 hónap után is fentvan. Eddig a bemutatott autók jelentős része olyan, ami már 2-3 hete fentvan. Én amikro venni akartam, beállitottam az autovadászt, és meghozta az autót. A jó vételek nem szoktak hetekig megmaradni, ezt tudomásul kell venni.

Én egy tíz-tizenöt évvel ezelőtt nagyon sokat foglalkoztam Golf 2-esekkel, hugom akkori pasija ezekkel nepperkedett, nekem is volt sok, ebből 4 hosszú ideig és majdnem minden fajtával (GT, GTi 8V 16V, GTD, TD D, stb. ) mentem. Amikr sokat kipróbálsz, akkor utána szinte 5 km alatt meg tudod mondani, hogy mennyi km van benne körülbelül, mert ezeknek a kasztnija közel nem oylan erős, mint a hármasoknak. Hiába teszel bele gázos kemény gátlót, amelyikben 400e km felett van annak már puha, recsegős és deformálódós a kasztnija, minden elem külön életet él, minden ajtó zörög, főleg az 5 ajtósnál. (3 ajtós merevebb)
Amelyikben "csak" 200 körül van, az még kemény, nem rezeg, nem zörög és ahogy a nepperek mondják: egyben van. Ilyenkor a kárpit még úriemberek előtt is vállalható, nem okádék.

A nepperek a fénykorban Olaszországból hozták be a dízeleket és csavargatták az órákat visszafelé, gyakran 3-400 e km-ről 125e-re, meg 145e km-re, mert úgy lehetett eladni a Ladásoknak. Már meséltem róla, hugomnak volt egy 1982-es, legelső 1.6 D-je, olasz, bontatlan motoros, 272e km-rel került hozzá és 435-tel adta el, az autó mai is megy, de már 220e km van benne  Wink. (FAN-844 volt azt hiszem) Az az autó példás volt 300e km-rel.
Az enyém, amivel a legtöbbet mentem (EES-922 1.6D 4+E gangos) egy erdélyi magyar sráctól vettem, 271-et mutatott az óra teljesen szétkopott motorral (volt benne vagy félmillió), én újítottam fel, most 530e km körül van benne, barátomé és nem eladó.

Ha az emberek megtudnák, hogy a Golf 2-es dízelükben frankón mennyi kilométer van, többen felvágnák az ereiket azonnal.

Egy 150e km-t futott Golf 2 dízel az új autó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13119 Dátum: 2008 Október 07, 20:16:55 »

Ez szerintem nem évjáratfüggő,hanem inkább tulajföggő.Ha olyan a gazda,akkor a 83-as Golfba is megveszi a gyári,minőségi alkatrészeket,ha meg olyan a gazda,akkor a 92-es Golfba is beteszi a gagyisztáni alkatrészeket.

Én pl.nem tudnék nem gyári alkatrészeket beletenni az OFF autóimba.És ezzel már az autószerelőm is tisztában van.Nálam a Ventoba és a Poloba,fékbetétet csak Textart vehet,féktárcsát csak Brembo-t...Kuplungcserénél csak gyári Sachs-ot.De pl.múltkor kipuffogó cserénél is megvettem a gyári beszállítós Bosal-t.

Igen én úgy tapasztaltam, hogy van 3 kategória alkatrész, a gyári, vw ersatzteile dobozban, stb. aztán van a gyári minőségű, gyári beszállítóktól, ez nincs vw csomagban, de ugyanaz a cucc, febi, bosch, bosal, knecht, mahle, stb. aztán van az igazi gagyi kínai(nem tévedés!!) vagy török utángyártott. Ez utóbbiak minősége kérdéses, viszont néha megdöbbentően olcsó.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13118 Dátum: 2008 Október 07, 20:09:53 »

Én meg megnéztem a kábeleket a csomagtérfedélnél. Tőben el van vágva, vagy el volt törve. Holnap megforrasztom.

Én meg komfortindexet és ülésfűtést szereltem a Passatba.  Wink Mindkettő gyári Umrüstsatz volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13117 Dátum: 2008 Október 07, 20:05:27 »

Én bevallom, most hogy már ismerem a különbségeket egy 1991-es meg egy 1985-ös 2-es Golf között, az biztos, hogy csak 1990-92-es 2-es Golfot vennék kevés km-rel. Nem a motor számitana, hanem az, hogy mennyire sokat használták. Ezekben sokban még gyári alkatrészek vannak, amik még jók. Nem pedig olasz munkahenger, török vizpumpa stb.
Ez szerintem nem évjáratfüggő,hanem inkább tulajföggő.Ha olyan a gazda,akkor a 83-as Golfba is megveszi a gyári,minőségi alkatrészeket,ha meg olyan a gazda,akkor a 92-es Golfba is beteszi a gagyisztáni alkatrészeket.

Én pl.nem tudnék nem gyári alkatrészeket beletenni az OFF autóimba.És ezzel már az autószerelőm is tisztában van.Nálam a Ventoba és a Poloba,fékbetétet csak Textart vehet,féktárcsát csak Brembo-t...Kuplungcserénél csak gyári Sachs-ot.De pl.múltkor kipuffogó cserénél is megvettem a gyári beszállítós Bosal-t.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13116 Dátum: 2008 Október 07, 20:04:03 »

na igy néz ki most téli kerékkel  és egyenlöre sima futómüvel(80-60)
tavaszal bbs 165-45 és gewinde be!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
bele meg kilincsek ablaktörlökarok még hátra.....
nekem begyere Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13115 Dátum: 2008 Október 07, 20:01:59 »

na igy néz ki most téli kerékkel  és egyenlöre sima futómüvel(80-60)
tavaszal bbs 165-45 és gewinde be!




bele meg kilincsek ablaktörlökarok még hátra.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13114 Dátum: 2008 Október 07, 18:51:50 »

Cseréltem a golfban gyertyát és rotort (majdnem elosztófedelet is). Szép lett az alapjárat, és pöccre indul. :-)
Köszi az alapanyagot Süninek.

Én meg megnéztem a kábeleket a csomagtérfedélnél. Tőben el van vágva, vagy el volt törve. Holnap megforrasztom.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13113 Dátum: 2008 Október 07, 17:59:45 »

Cseréltem a golfban gyertyát és rotort (majdnem elosztófedelet is). Szép lett az alapjárat, és pöccre indul. :-)
Köszi az alapanyagot Süninek.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13112 Dátum: 2008 Október 07, 16:42:44 »

Sírdogáltok itt, de ha valaki feltenne egy magyar átlagnál sokkal jobb g2-t, akkor sem biztos, hogy pillanatok alatt elvinnék. Lehet, hogy hónapokig fent lenne, lehet, hogy csak egy napig. Teljesen kiszámíthatatlan. Meg sokan vannak olyanok is, akik a gyári állapotúba is képesekbele kötni (az árába biztos, mert legjobb lenne 5 Forintért megvenni).
Az az igazság, hogy sokszor olyan a hangulatunk, hogy szeretünk kötözködni.

Szerintem nem erről van szó. Hanem inkább arról, hogy 300e Ft alatt nagy szerencsével lehet kifogni nagyon jó G2-őt, főleg dieselt. Lassan a kettes drágább lesz, mint a hármas. Minden annyit ér, amennyit adnak érte. De azért elgondolkodtató, amikor felraknak egy G2 GTD-t 200-ért, és 2 hónap után is fentvan. Eddig a bemutatott autók jelentős része olyan, ami már 2-3 hete fentvan. Én amikro venni akartam, beállitottam az autovadászt, és meghozta az autót. A jó vételek nem szoktak hetekig megmaradni, ezt tudomásul kell venni.
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #13111 Dátum: 2008 Október 07, 16:27:13 »

Sírdogáltok itt, de ha valaki feltenne egy magyar átlagnál sokkal jobb g2-t, akkor sem biztos, hogy pillanatok alatt elvinnék. Lehet, hogy hónapokig fent lenne, lehet, hogy csak egy napig. Teljesen kiszámíthatatlan. Meg sokan vannak olyanok is, akik a gyári állapotúba is képesekbele kötni (az árába biztos, mert legjobb lenne 5 Forintért megvenni).
Az az igazság, hogy sokszor olyan a hangulatunk, hogy szeretünk kötözködni.

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13110 Dátum: 2008 Október 07, 15:35:16 »

Na ekkor voltak igazán jók a Golfok :-)






« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 07, 15:37:22 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13109 Dátum: 2008 Október 07, 15:28:13 »

Jóvanna. Egyébként tényleg nehéz igazán jó Golfot találni, mert hiába van rengeteg eladó, egy részük leharcolt jómunkásautó, a másik rész kársztájlingos hülyegyerek-autó, és csak ritkán akad megkímélt, gyári állapotú.

Ehhez sajnos tényleg szerencse kell, főleg olcsón találni. Meg olyat, amit nem barmoltak össze, vagy csak kicsit, és visszaalakitható. Nekem pl ki van égetve a vezetőülés (már sikerült szereznem hozzá másik huzatot) A hátsó ülés háttámlája egy részen a tetején hibás, oda még keresek anyagot, meg a kalaptartó 2 oldalsó műanyagja hibás - ez helyett már van hibátlan, csak lusta vagyok. Meg pl a hátsó ajtónak testhibája van, de ezt elmegyek és ma megcsinálom. De ezek olyan apróságok, amikkel elbibelődik az ember. Az viszont aggasztó, amikor egy összeszigszallagozott, összetákolt autót javitgat. Én csak gyári cuccot rakok bele, még a hangszórós kalaptartót is kivettem, és beraktam hátulra a gyári helyre a gyári hangszórót. Ki nem furnám az ajtót mindenféle hangszóróért, és pl gyári magnót hagytam benne, ami zölden világit mint a műszerfal. Annyi, hogy pár dolog jött a GL-ből, mint pl a csomagtartó belső boritása, a késleltetett belső világitás, meg a GL kormány. A többi gyári.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #13108 Dátum: 2008 Október 07, 15:17:24 »

Nem azt irtam, hogy ezt mennék el, hanem azt, hogy hasonló állapotút
Jóvanna. Egyébként tényleg nehéz igazán jó Golfot találni, mert hiába van rengeteg eladó, egy részük leharcolt jómunkásautó, a másik rész kársztájlingos hülyegyerek-autó, és csak ritkán akad megkímélt, gyári állapotú.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13107 Dátum: 2008 Október 07, 15:13:48 »

Franciaországba?  Wink

Nem azt irtam, hogy ezt mennék el, hanem azt, hogy hasonló állapotút
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #13106 Dátum: 2008 Október 07, 15:07:00 »

Na kb igy néz ki az a Golf, amit a hirdetés alapján mennék megnézni :-)
Franciaországba?  Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13105 Dátum: 2008 Október 07, 14:14:35 »

Golf 2 fehér nagylökössel:
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13104 Dátum: 2008 Október 07, 14:13:04 »

Egyébként olyan 2-es Golfot kell venni, ami még nincs elgányolva. Szerintem a szilikonos még gyári, ki kell javítgatni ami már gáz/öreg/elromlott/szétkopott és van egy hátul stabilizátoros GTD Golfod. Már nem emlékszem, de azt hiszem mátul ez még dobfékes, a GTI meg tárcsa. Jó áron van, én számításba venném Domi helyében.



Én bevallom, most hogy már ismerem a különbségeket egy 1991-es meg egy 1985-ös 2-es Golf között, az biztos, hogy csak 1990-92-es 2-es Golfot vennék kevés km-rel. Nem a motor számitana, hanem az, hogy mennyire sokat használták. Ezekben sokban még gyári alkatrészek vannak, amik még jók. Nem pedig olasz munkahenger, török vizpumpa stb.
Süni
« Hozzászólás #13103 Dátum: 2008 Október 07, 14:12:07 »

Egyébként olyan 2-es Golfot kell venni, ami még nincs elgányolva. Szerintem a szilikonos még gyári, ki kell javítgatni ami már gáz/öreg/elromlott/szétkopott és van egy hátul stabilizátoros GTD Golfod. Már nem emlékszem, de azt hiszem mátul ez még dobfékes, a GTI meg tárcsa. Jó áron van, én számításba venném Domi helyében.


Diesel csak dobfékes volt. GTi-től felfelé van hátul tárcsa, de az is csak 87-től.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13102 Dátum: 2008 Október 07, 14:10:48 »

Álmodsz?

Miért? Ez egy sima 3 ajtós fekete Golf, amin van 4 szép BBS felni. Multkor a vásárban 20e Ft volt 4 ilyen felni, igaz közép nélkül. Szóval kb igy kell kinéznie egy Golfnak. Ez egy gyönyörű gyári állapotú autó. És szép rajt a nagylökös. Multkro én is filoztam rajta, hogy kéne raknom az enyémre, mivel az 1991-es GL-en az volt, csak a fehéren nem mutat annyira.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13101 Dátum: 2008 Október 07, 14:09:47 »

Na kb igy néz ki az a Golf, amit a hirdetés alapján mennék megnézni :-)

<beszúrt kép törölve>
Egyébként olyan 2-es Golfot kell venni, ami még nincs elgányolva. Szerintem a szilikonos még gyári, ki kell javítgatni ami már gáz/öreg/elromlott/szétkopott és van egy hátul stabilizátoros GTD Golfod. Már nem emlékszem, de azt hiszem mátul ez még dobfékes, a GTI meg tárcsa. Jó áron van, én számításba venném Domi helyében.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13100 Dátum: 2008 Október 07, 14:06:10 »

A menetlevél a jármű útjára vonatkozik, nem a járműre. Amiben a karbantartások is szerepelnek az üzemi vagy üzemeltetési napló. Szerintem.
Lehet.  Br ha ezt kéri a polizei és t nyujtod a menetlevelet nem tesz meg 35 eurora.Kivéve ha nem irtl bele semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 07, 14:10:33 írta Woodoo »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13099 Dátum: 2008 Október 07, 13:58:45 »

Na kb igy néz ki az a Golf, amit a hirdetés alapján mennék megnézni :-)

<beszúrt kép törölve>

Álmodsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13098 Dátum: 2008 Október 07, 13:57:52 »

Menetlevl.

A menetlevél a jármű útjára vonatkozik, nem a járműre. Amiben a karbantartások is szerepelnek az üzemi vagy üzemeltetési napló. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13097 Dátum: 2008 Október 07, 13:45:49 »

Na kb igy néz ki az a Golf, amit a hirdetés alapján mennék megnézni :-)

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13096 Dátum: 2008 Október 07, 12:45:43 »

 Grin
ertem...mas helyen meg sem probalod?hatha nem kotozkodnek annyit...
Most hogy ismét kapott egy komoly ajnlatott eltünt a ravasz. Grin Grin Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13095 Dátum: 2008 Október 07, 12:40:16 »

ereztem mar amikor megvettem a sok cuccot, es nem kaptam hozzajuk az EU bizonylatot, hogy rabaszas lesz egyszer.
Ma elvittem oda, ahol a mult heten 900 jurot fizettem a Volvom javitasert... gondoltam kezcsokkal atmegy majd.
 a faszi elkezdte a leültetest kritizalni, a tarcsakat, a kerekeket, a gummit, stb, hianyoltak a bejegyzeseket, majd felemeltek, semmi nem tetszett neki, fosott kiadni az uj "Pickerlt", nem vallalta a felelösseget stb
Ugyhogy otthagytam öket es ennyi.
Most megprobalok egy privat mernököt elö´keriteni, aki megirja a jot , majd bejegyezteti a Typenschein-be, azzal aztan lehet menni a vizsgara....
Mondjuk ugy hogy illegalis volt eddig , hiaba a CSP cucc, ha nincs rola bizonylat, es a beepitett cuccoknak be kell lennie bejegyezve .
a kocsi megy , fantasztikus erö van benne, ha nem figyelsz kirugja magat , kipördül hatul, csodas a motorhang, de most eppen megbaszhatom...
Jövö heten keresek valakit aki ,megnezi . . . a 356-os is atcsusztattam, ennek is at kell mennie.
/ Love nem szamit Smiley))) /
Mingya megyek le a Tora , ki kell kapcsolodnom, itthagyok  mindent szarok az egeszre. Este Szeki biztos atjön. utinaplo nem ? cegeknek itt is kell vezetni, mikor hova mentel

ertem...mas helyen meg sem probalod?hatha nem kotozkodnek annyit...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13094 Dátum: 2008 Október 07, 12:36:02 »

 Cool Cool Cool Cool
ereztem mar amikor megvettem a sok cuccot, es nem kaptam hozzajuk az EU bizonylatot, hogy rabaszas lesz egyszer.
Ma elvittem oda, ahol a mult heten 900 jurot fizettem a Volvom javitasert... gondoltam kezcsokkal atmegy majd.
 a faszi elkezdte a leültetest kritizalni, a tarcsakat, a kerekeket, a gummit, stb, hianyoltak a bejegyzeseket, majd felemeltek, semmi nem tetszett neki, fosott kiadni az uj "Pickerlt", nem vallalta a felelösseget stb
Ugyhogy otthagytam öket es ennyi.
Most megprobalok egy privat mernököt elö´keriteni, aki megirja a jot , majd bejegyezteti a Typenschein-be, azzal aztan lehet menni a vizsgara....
Mondjuk ugy hogy illegalis volt eddig , hiaba a CSP cucc, ha nincs rola bizonylat, es a beepitett cuccoknak be kell lennie bejegyezve .
a kocsi megy , fantasztikus erö van benne, ha nem figyelsz kirugja magat , kipördül hatul, csodas a motorhang, de most eppen megbaszhatom...
Jövö heten keresek valakit aki ,megnezi . . . a 356-os is atcsusztattam, ennek is at kell mennie.
/ Love nem szamit Smiley))) /
Mingya megyek le a Tora , ki kell kapcsolodnom, itthagyok  mindent szarok az egeszre. Este Szeki biztos atjön. utinaplo nem ? cegeknek itt is kell vezetni, mikor hova mentel
Hogy ne kelljen tovbb szivnod a tavaly kialkudott rat tovbbra is tartom.( 1000euro hogy te is jól emlékez).

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13093 Dátum: 2008 Október 07, 12:22:22 »


Üzemi napló vagy hívják régről indítási könyvnek is.
Menetlevl.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 07, 12:23:53 írta Woodoo »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #13092 Dátum: 2008 Október 07, 12:20:42 »

en elhiszem,
...
Latod ilyenek megiscsak vannak !


Figyuzz, a te volvod dizel volt? A minid dizel? Ez egy dizel autó. Ilyet olyan vesz, aki sokat fog menni vele, mert joval drágábba került ujonnan, mint egy benzines. ÉÉÉÉÉÉÉÉrted?
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.